Ποιο ύψος στη σκηνή του live;Μια κίνηση να έκανα και τους επιασα!Είχα μια κρυφή ελπίδα μήπως εξηγούσες ότι δεν θα είχαμε επαρκή αίσθηση ύψους στη σκηνή του live.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Ποιο ύψος στη σκηνή του live;Μια κίνηση να έκανα και τους επιασα!Είχα μια κρυφή ελπίδα μήπως εξηγούσες ότι δεν θα είχαμε επαρκή αίσθηση ύψους στη σκηνή του live.
Ποιο ύψος στη σκηνή του live;Μια κίνηση να έκανα και τους επιασα!
Κλασική περίπτωση βλάβης.εμείς θέλουμε δικάναλο.... υπάρχει πρόβλημα?
Αναρωτιέμαι μήπως μια συνάντηση thva και Νταλίπη live θα ήταν η απαρχή μιας άκρως ιδιόρρυθμης αλλά υπέροχης φιλίας.
Βάλε επίσης Μάρκου και ΠΑΗ στο meeting. Νταξ, μέχρι τελικής "πτώσης".
Μην σου πω και Κεφάλα με Αυτιά
Τετοια συνάντηση δεν την χάνω. Θα πέσουν κορμιά
Για να προτιμάς αυτήν την απόσταση, κάτι δεν πάει καλά με τον χώρο σουΈχω καταλήξει μετά από πολλες αλλαγες, να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, γύρω στο 1 - μέχρι το πολυ- 1:30 μ
Μάλλον εννοείς κλασική κιθάρα συνήθως ή ηλεκτρική ; Τέλος πάντων και στις δυο περιπτώσεις (με διαφορετικές τεχνικές όμως π.χ. στις ηλεκτρικές με doubler) πολλές εγγραφές (ιδιως εάν ακούς σόλο κλασική κιθάρα και λόγω ότι παίζεις φαντάζομαι) την κάνουν να είναι τεράστια ... για να αρέσει στο κόσμο και να δίνουν και μια άισθηση ιμμέρσιβ. Μπορεί να φταίνε και οι πλαινές σου ανακλάσεις (ή πολύ κοντα τα ηχεία στον πλαινό τοίχο και το φαινόμενο να εντέινεται).δημητρη χρονια πολλα!
>κάτι δεν πάει καλά με τον χώρο σου
ισως, αλλα οταν τα ειχα "ανοιχτα" μου φαινοταν πολυ μεγαλη η εικονα της κιθαρας, αφυσικη.
(δε ξερω πως αλλιως να το περιγραψω)
βεβαια εχουμε μπουχτισει στη φυσικοτητα, ολη μερα γκρατσα-γκρουτσα τις χορδες...
Εφόσον διατηρείται ισόπλευρο τρίγωνο, δηλαδή εφόσον παραμένει σταθερή η γωνία ακρόασης στις 60°, με την αλλαγή στην απόσταση ακρόασης δεν αλλάζει ούτε το αντιληπτό πλάτος της μουσικής σκηνής, ούτε το βάθος αυτής.Με το να πλησιάζεις τα ηχεία κοντά μεταξύ τους αυξάνεις το βάθος σκηνής και μειώνεις το πλάτος.
Εκεί τελειώνει η ιστορία.Για να προτιμάς αυτήν την απόσταση, κάτι δεν πάει καλά με τον χώρο σου
Εγώ θεώρησα πιο πιθανό να να μην αλλάζει θέση ακρόασης. Δεν το ξέρω, πρέπει να μας το πεί ο stelliosguitar.Εφόσον διατηρείται ισόπλευρο τρίγωνο, δηλαδή εφόσον παραμένει σταθερή η γωνία ακρόασης στις 60°, με την αλλαγή στην απόσταση ακρόασης δεν αλλάζει ούτε το αντιληπτό πλάτος της μουσικής σκηνής, ούτε το βάθος αυτής.
Έχουμε γωνία θέασης και γωνία ακρόασης.
Και στην γωνία θέασης ισχύει το ίδιο, δηλαδή εάν έχεις μια 27" τηλεόραση και κάθεσαι πολύ κοντά ώστε να έχεις συγκεκριμένη γωνία θέασης (πες 55°), τότε μπορείς να επιτύχεις την ίδια γωνία θέασης με μια πολύ μεγάλη τηλεόραση 100" καθήμενος αρκετά πιο μακριά από αυτήν.
Η γωνία μετράει για το αντιληπτό πλάτος.
Στον ήχο, κάθε αλλοίωση της αίσθησης πλάτους η βάθους, οφείλεται αποκλειστικά και μόνον στο χώρο, εφόσον παραμένει σταθερή η γωνία ακρόασης, διότι καλώς ή κακώς, ο χώρος συμμετέχει πολύ σημαντικά στην ενέργεια που φτάνει στα αυτιά σου, κάτι που τροποποιείται με toe in, και φυσικά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις πλαϊνές ανακλαστικές επιφάνειες των τοίχων του δωματίου.
Ο ντιμιφουτ το είπε σωστά:
Εκεί τελειώνει η ιστορία.
Οι ηχογραφήσεις είναι ένα άλλο θέμα.
Μονο και μονο για την υπογραφη respectΕπειδή αναφέρθηκε για την κιθάρα:
(Δεν έχω ακούσει ποτέ πολυκάναλο, αν και θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω...)
Το μόνο που με ενοχλεί στα σεταπ, ολα όμως όσα από αυτά έχω ακούσει, είναι η απόσταση των ηχείων μεταξύ τους.
Έχω καταλήξει μετά από πολλες αλλαγες, να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, γύρω στο 1 - μέχρι το πολυ- 1:30 μ.
Από τότε που το υιοθέτησα, και αγόρασα άλλο "στιλ" ενισχυτή απολαμβάνω τη μουσική χωρίς να νοιάζομαι για τις συσκευές.
Με ενοχλούν όμως μερικές παραγωγές, ειδικά από δύο εταιρείες, που βγάζουν πρότζεκτ "με το κιλό".
Στο θέμα τώρα, έχω μια προτίμηση στο να ακουω ένα σιντι ολόκληρο.
Έχει να κάνει και με το καλλιτεχνικό τμήμα της δουλειάς του κάθε κιθαρίστα, δηλ. το μπούκλετ.
Ίσως είναι μια κακή συνήθεια από τότε που ήμουν μικρός που όταν άκουγα είχα συνέχεια στα χέρια μου το εξώφυλλο κ το διάβαζα (στα βινύλια)
Αλλά επειδή ακούμε πάντα μουσική στο σπίτι, χωρίς να είμαι μπαστακομενος στο καναπέ, όλες τις άλλες ώρες παίζει σποτιφαι, για πρακτικούς λόγους.
Εχεις καλύτερο σύστημα από το reference του που είναι πηγή/dac: Grimm mu2 , ενισχυτής Ayre Acoustics AX520 και ηχεία PMC Fact 12 Signature ?Εμένα N.K. με αποκαρδιώνει και τρομάζει αυτός ο Γερμανός. Με κατώτερο απο εμένα (παρόλο ριβιούερ) σύστημα ακούει προβλήματα λέει και στο set up 1 του και στο set up 2 του. Φαντάσου δηλαδή εγώ τι θα ακούσω με την συστηματάρα μου. Βρε άσε, καλύτερα παθητική φροντίδα και ότι καταφέρουμε. Κάτω απο 30 hz δεν μας ενδιαφέρει κιόλας ...οπότε όλα ΟΚ.
Έχεις μειώσει υπερβολικά πολύ το πλάτος της μουσικής σκηνής.ετσι που τα εφερα κοντα και χωρις τοε ιν, εχω την αισθηση οτι μου αρεσει λιγο καλυτερα.
Νομιζω ειναι ΔανοςΕχεις καλύτερο σύστημα από το reference του που είναι πηγή/dac: Grimm mu2 , ενισχυτής Ayre Acoustics AX520 και ηχεία PMC Fact 12 Signature ?
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει.Οχι με τον λαμπατο ενισχυτή.Με τον τρανζιστορατο.Εχεις καλύτερο σύστημα από το reference του που είναι πηγή/dac: Grimm mu2 , ενισχυτής Ayre Acoustics AX520 και ηχεία PMC Fact 12 Signature ?
Φτου γμτ ... μου χάλασες το αστείο για τον N.K. ..... μένει Γερμανία όμως ή όχι και αυτό ;Νομιζω ειναι Δανος
Πάρτο πίσω ... αλλιώς δεν σου ξαναμιλάω. εξάλλου και ο ΓερμανοΔανός έναν audio Note βλέπω έχει πολύ χειρότερο απο τον δικό μου. Απλώς με τα PMC τι ήθελες να κάνει ο άνθρωπος, αναγκάστηκε να συμβιβαστεί.Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει.Οχι με τον λαμπατο ενισχυτή.Με τον τρανζιστορατο.
Sorry sorry Δανος γερμανικης καταγωγης ισως και να μενει Γερμανια οποια πολη βολευειΦτου γμτ ... μου χάλασες το αστείο για τον N.K. ..... μένει Γερμανία όμως ή όχι και αυτό ;
Πολλοί Γερμανοί έχουν αγοράσει σπίτια στην Δανία κα για εξοχικά για καλύτερη ποιότητα ζωής ή και για όταν συνταξιοδοτηθούν.Sorry sorry Δανος γερμανικης καταγωγης ισως και να μενει Γερμανια οποια πολη βολευει