Streaming vs CD...όλη η αλήθεια




Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.999
Reaction score
21.282
Αναρωτιέμαι μήπως μια συνάντηση thva και Νταλίπη live θα ήταν η απαρχή μιας άκρως ιδιόρρυθμης αλλά υπέροχης φιλίας.
Βάλε επίσης Μάρκου και ΠΑΗ στο meeting. Νταξ, μέχρι τελικής "πτώσης".
Μην σου πω και Κεφάλα με Αυτιά :lolsign:

Τετοια συνάντηση δεν την χάνω. Θα πέσουν κορμιά :biggrin:

Να κανονίσετε και καμμιά μπαλίτσα ρέυ.. :whistling: :laugh::cry:

 

Μηνύματα
491
Reaction score
650
Επειδή αναφέρθηκε για την κιθάρα:
(Δεν έχω ακούσει ποτέ πολυκάναλο, αν και θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω...)
Το μόνο που με ενοχλεί στα σεταπ, ολα όμως όσα από αυτά έχω ακούσει, είναι η απόσταση των ηχείων μεταξύ τους.

Έχω καταλήξει μετά από πολλες αλλαγες, να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, γύρω στο 1 - μέχρι το πολυ- 1:30 μ.

Από τότε που το υιοθέτησα, και αγόρασα άλλο "στιλ" ενισχυτή απολαμβάνω τη μουσική χωρίς να νοιάζομαι για τις συσκευές.
Με ενοχλούν όμως μερικές παραγωγές, ειδικά από δύο εταιρείες, που βγάζουν πρότζεκτ "με το κιλό".

Στο θέμα τώρα, έχω μια προτίμηση στο να ακουω ένα σιντι ολόκληρο.
Έχει να κάνει και με το καλλιτεχνικό τμήμα της δουλειάς του κάθε κιθαρίστα, δηλ. το μπούκλετ.
Ίσως είναι μια κακή συνήθεια από τότε που ήμουν μικρός που όταν άκουγα είχα συνέχεια στα χέρια μου το εξώφυλλο κ το διάβαζα (στα βινύλια)

Αλλά επειδή ακούμε πάντα μουσική στο σπίτι, χωρίς να είμαι μπαστακομενος στο καναπέ, όλες τις άλλες ώρες παίζει σποτιφαι, για πρακτικούς λόγους.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.381
Reaction score
83.534
Έχω καταλήξει μετά από πολλες αλλαγες, να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, γύρω στο 1 - μέχρι το πολυ- 1:30 μ
Για να προτιμάς αυτήν την απόσταση, κάτι δεν πάει καλά με τον χώρο σου
 

Μηνύματα
491
Reaction score
650
δημητρη χρονια πολλα! 🍻

>κάτι δεν πάει καλά με τον χώρο σου

ισως, αλλα οταν τα ειχα "ανοιχτα" μου φαινοταν πολυ μεγαλη η εικονα της κιθαρας, αφυσικη.
(δε ξερω πως αλλιως να το περιγραψω)

βεβαια εχουμε μπουχτισει στη φυσικοτητα, ολη μερα γκρατσα-γκρουτσα τις χορδες... 😸
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.381
Reaction score
83.534
Κανονικά εάν δεν υπήρχαν προβλήματα ασυμμετρίας/φάσης, και ήσουν σε ισοσκελές τρίγωνο (όχι πολύ κοντά όμως, όχι μικρότερη απόσταση από όσο η μεταξύ των ηχείων), η κιθάρα θα έπρεπε να ήταν στο κέντρο, ανάμεσα στα δύο ηχεία.

Απο την άλλη, έχω παρατηρήσει και εγώ κάποιες ηχογραφήσεις που την μεγεθύνουν πολύ, σαν να είναι concert piano. Και αυτό σίγουρα σε ενοχλεί, μιας και ζεις με τις κιθάρες τόσα χρόνια.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.590
Reaction score
17.998
δημητρη χρονια πολλα! 🍻

>κάτι δεν πάει καλά με τον χώρο σου

ισως, αλλα οταν τα ειχα "ανοιχτα" μου φαινοταν πολυ μεγαλη η εικονα της κιθαρας, αφυσικη.
(δε ξερω πως αλλιως να το περιγραψω)

βεβαια εχουμε μπουχτισει στη φυσικοτητα, ολη μερα γκρατσα-γκρουτσα τις χορδες... 😸
Μάλλον εννοείς κλασική κιθάρα συνήθως ή ηλεκτρική ; Τέλος πάντων και στις δυο περιπτώσεις (με διαφορετικές τεχνικές όμως π.χ. στις ηλεκτρικές με doubler) πολλές εγγραφές (ιδιως εάν ακούς σόλο κλασική κιθάρα και λόγω ότι παίζεις φαντάζομαι) την κάνουν να είναι τεράστια ... για να αρέσει στο κόσμο και να δίνουν και μια άισθηση ιμμέρσιβ. Μπορεί να φταίνε και οι πλαινές σου ανακλάσεις (ή πολύ κοντα τα ηχεία στον πλαινό τοίχο και το φαινόμενο να εντέινεται).

Με το να πλησιάζεις τα ηχεία κοντά μεταξύ τους αυξάνεις το βάθος σκηνής και μειώνεις το πλάτος. (επιπρόσθετα εάν ισχύει - συντρέχει παράλληλα και το παραπάνω που ανέφερα για εγγύτητα στους πλαινους τοίχους .. φέρνοντας τα κοντύτερα αυξήθηκε και αυτή η απόσταση απο αυτούς). Επίσης αυξάνεται και η λεπτομέρεια που ακούς. Αυτά όλα μπορεί να σου αρέσουν ιδίως εάν σε ενδιαφέρει να ακούς την τεχνική , νότες κλπ ως κιθαρίστας. Βέβαια λογικά χάνεις λίγο την αμεσότητα τυ οργάνου εάν το παρατηρησες, αλλά μάλλον σε ενδιαφέρουν τα άλλα που είπα, περισσότερο.

Εάν ακούς όμως καλές εγγραφές κλασικής κιθάρας δεν θα έπρεπε να είναι έτσι ...τουλάχιστον να οφείλεται στην εγγραφή. Δεν καταφεύγουν σε τέτοιες τεχνικές "εντυπωσιασμού". π,χ, έχεις τέτοια φαινόμενα και στις εγγραφές του Al Di Meola ; Τότε είναι ο χώρος ή μάλλον καλύτερα να το πούμε : η τοποθέτηση των ηχείων σου σε σχέση με τον χώρο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.287
Reaction score
134.971
Με το να πλησιάζεις τα ηχεία κοντά μεταξύ τους αυξάνεις το βάθος σκηνής και μειώνεις το πλάτος.
Εφόσον διατηρείται ισόπλευρο τρίγωνο, δηλαδή εφόσον παραμένει σταθερή η γωνία ακρόασης στις 60°, με την αλλαγή στην απόσταση ακρόασης δεν αλλάζει ούτε το αντιληπτό πλάτος της μουσικής σκηνής, ούτε το βάθος αυτής.

Έχουμε γωνία θέασης και γωνία ακρόασης.

Και στην γωνία θέασης ισχύει το ίδιο, δηλαδή εάν έχεις μια 27" τηλεόραση και κάθεσαι πολύ κοντά ώστε να έχεις συγκεκριμένη γωνία θέασης (πες 55°), τότε μπορείς να επιτύχεις την ίδια γωνία θέασης με μια πολύ μεγάλη τηλεόραση 100" καθήμενος αρκετά πιο μακριά από αυτήν.

Η γωνία μετράει για το αντιληπτό πλάτος.

Στον ήχο, κάθε αλλοίωση της αίσθησης πλάτους η βάθους, οφείλεται αποκλειστικά και μόνον στο χώρο, εφόσον παραμένει σταθερή η γωνία ακρόασης, διότι καλώς ή κακώς, ο χώρος συμμετέχει πολύ σημαντικά στην ενέργεια που φτάνει στα αυτιά σου, κάτι που τροποποιείται με toe in, και φυσικά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις πλαϊνές ανακλαστικές επιφάνειες των τοίχων του δωματίου.

Ο ντιμιφουτ το είπε σωστά:

Για να προτιμάς αυτήν την απόσταση, κάτι δεν πάει καλά με τον χώρο σου
Εκεί τελειώνει η ιστορία.

Οι ηχογραφήσεις είναι ένα άλλο θέμα.
 

Μηνύματα
15.590
Reaction score
17.998
Εφόσον διατηρείται ισόπλευρο τρίγωνο, δηλαδή εφόσον παραμένει σταθερή η γωνία ακρόασης στις 60°, με την αλλαγή στην απόσταση ακρόασης δεν αλλάζει ούτε το αντιληπτό πλάτος της μουσικής σκηνής, ούτε το βάθος αυτής.

Έχουμε γωνία θέασης και γωνία ακρόασης.

Και στην γωνία θέασης ισχύει το ίδιο, δηλαδή εάν έχεις μια 27" τηλεόραση και κάθεσαι πολύ κοντά ώστε να έχεις συγκεκριμένη γωνία θέασης (πες 55°), τότε μπορείς να επιτύχεις την ίδια γωνία θέασης με μια πολύ μεγάλη τηλεόραση 100" καθήμενος αρκετά πιο μακριά από αυτήν.

Η γωνία μετράει για το αντιληπτό πλάτος.

Στον ήχο, κάθε αλλοίωση της αίσθησης πλάτους η βάθους, οφείλεται αποκλειστικά και μόνον στο χώρο, εφόσον παραμένει σταθερή η γωνία ακρόασης, διότι καλώς ή κακώς, ο χώρος συμμετέχει πολύ σημαντικά στην ενέργεια που φτάνει στα αυτιά σου, κάτι που τροποποιείται με toe in, και φυσικά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις πλαϊνές ανακλαστικές επιφάνειες των τοίχων του δωματίου.

Ο ντιμιφουτ το είπε σωστά:



Εκεί τελειώνει η ιστορία.

Οι ηχογραφήσεις είναι ένα άλλο θέμα.
Εγώ θεώρησα πιο πιθανό να να μην αλλάζει θέση ακρόασης. Δεν το ξέρω, πρέπει να μας το πεί ο stelliosguitar.

Όταν παραμένει ισόπλευρο , δεν έχω σκεφτεί τι μπορεί να συμβαίνει και σε ποιό βαθμό το φαινόμενο που περιγράφω θα είναι μικρότερο ή καθόλου εμφανιζόμενο καθώς μιλάμε και για αλλαγή του φάντομ σέντερ λόγω και χαρακτηριστικών των ίδιων των ηχείων. Αλλά επι της αρχής (που εξάλλου εδώ συζητάμε) πρέπει να έχεις δίκιο. Παραβιάζοντας όμως την αρχή του ισοπλεύρου είτε δημιουργώντας μεγαλύτερη ή και μικρότερη γωνία το πλάτος της σκηνής λογικά αναμενόμενα θα αλλάξει. Π.χ. εάν η απόσταση των ηχείων μεταξύ τους είναι μεγαλύτερη απο την απόσταση ηχείου με θέση ακρόασης η σκηνή θα πλατύνει. Ειναι και το θέμα της ακουστικής παράλλαξης, (εάν και αυτό επηρρεάζει τον εντοπισμό της θέσης). Δεν τα έχω σκεφτεί καλά, εμπειρικά σαν ακροατής περισσότερο το ανέφερα.

Υ.Γ.: Πάντως ο "χώρος" που λές μόνο ... είναι απλώς μια λέξη. Δεν είναι μόνος του ο "χώρος".Κάθε αλλαγή έστω και μικρή , έστω και εάν τηρηθούν αυτά που λές όλα αναλογικά .... αλλάζει την (η) επίδρασή του στην θέση ακροασης. Βέβαια άσχετο με το θέμα έτσι αποσπασματικά που το αναλύουμε όσον αφορά γωνίες και ισόπλευρο τρίγωνο εντός αυτού. Π.χ. θα μπορούσες να έχεις ισόπλευρο αλλά σε άλλο σημείο εντός του χώρου και σε (με) άλλες "σχέσεις" μεταξύ των ορίων όταν το μετακινείς άσχετα εάν οι αναλογίες κρατούνται σταθερές. Οπότε δεν φταίειι ο "χώρος" αλλά και η τοποθέτηση των ηχείων μέσα σε (ώς πρός) αυτόν.
 
Last edited:

Μηνύματα
361
Reaction score
237
Επειδή αναφέρθηκε για την κιθάρα:
(Δεν έχω ακούσει ποτέ πολυκάναλο, αν και θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω...)
Το μόνο που με ενοχλεί στα σεταπ, ολα όμως όσα από αυτά έχω ακούσει, είναι η απόσταση των ηχείων μεταξύ τους.

Έχω καταλήξει μετά από πολλες αλλαγες, να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους, γύρω στο 1 - μέχρι το πολυ- 1:30 μ.

Από τότε που το υιοθέτησα, και αγόρασα άλλο "στιλ" ενισχυτή απολαμβάνω τη μουσική χωρίς να νοιάζομαι για τις συσκευές.
Με ενοχλούν όμως μερικές παραγωγές, ειδικά από δύο εταιρείες, που βγάζουν πρότζεκτ "με το κιλό".

Στο θέμα τώρα, έχω μια προτίμηση στο να ακουω ένα σιντι ολόκληρο.
Έχει να κάνει και με το καλλιτεχνικό τμήμα της δουλειάς του κάθε κιθαρίστα, δηλ. το μπούκλετ.
Ίσως είναι μια κακή συνήθεια από τότε που ήμουν μικρός που όταν άκουγα είχα συνέχεια στα χέρια μου το εξώφυλλο κ το διάβαζα (στα βινύλια)

Αλλά επειδή ακούμε πάντα μουσική στο σπίτι, χωρίς να είμαι μπαστακομενος στο καναπέ, όλες τις άλλες ώρες παίζει σποτιφαι, για πρακτικούς λόγους.
Μονο και μονο για την υπογραφη respect :drinks:
 

Μηνύματα
1.047
Reaction score
923
Εμένα N.K. με αποκαρδιώνει και τρομάζει αυτός ο Γερμανός. Με κατώτερο απο εμένα (παρόλο ριβιούερ) σύστημα ακούει προβλήματα λέει και στο set up 1 του και στο set up 2 του. Φαντάσου δηλαδή εγώ τι θα ακούσω με την συστηματάρα μου. :D Βρε άσε, καλύτερα παθητική φροντίδα και ότι καταφέρουμε. Κάτω απο 30 hz δεν μας ενδιαφέρει κιόλας ...οπότε όλα ΟΚ. :D

Εχεις καλύτερο σύστημα από το reference του που είναι πηγή/dac: Grimm mu2 , ενισχυτής Ayre Acoustics AX520 και ηχεία PMC Fact 12 Signature ?
 

Μηνύματα
491
Reaction score
650
κωστα , το τριγωνο δεν ειναι ισοπλευρο αλλα ισοσκελες
κρατησα τα 2.2 στην αποσταση ακροασης και εκλεισα τα ηχεια μεταξυ τους στο 1.2

επισης στη προηγουμενη θεση (ισοπλευρο με ολα 2.2) ειχα καλο αποτελεσμα, μονο με μεγαλη κλιση των ηχειων, που απο εσενα το ειχα διαβασει 🍻 (τοε ιν) , αλλα ετσι που τα εφερα κοντα και χωρις τοε ιν, εχω την αισθηση οτι μου αρεσει λιγο καλυτερα.

τιβα, μονο κλασικη κιθαρα, στο τσακιρ κεφι κιθαρα σε μουσικη δωματιου, και σε μεγαλο μερακλωμα ,σε κονσερτο.
τοτε , φερνω κοντα τον καναπε :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.287
Reaction score
134.971
ετσι που τα εφερα κοντα και χωρις τοε ιν, εχω την αισθηση οτι μου αρεσει λιγο καλυτερα.
Έχεις μειώσει υπερβολικά πολύ το πλάτος της μουσικής σκηνής.

Δεν μπορεί να παίξει έτσι μια ορχήστρα στο αναμενόμενο πλάτος.
 


Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.404
Εχεις καλύτερο σύστημα από το reference του που είναι πηγή/dac: Grimm mu2 , ενισχυτής Ayre Acoustics AX520 και ηχεία PMC Fact 12 Signature ?
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει.Οχι με τον λαμπατο ενισχυτή.Με τον τρανζιστορατο.
 

Μηνύματα
15.590
Reaction score
17.998
Νομιζω ειναι Δανος
Φτου γμτ ... μου χάλασες το αστείο για τον N.K. ..... μένει Γερμανία όμως ή όχι και αυτό ; :D
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει.Οχι με τον λαμπατο ενισχυτή.Με τον τρανζιστορατο.
Πάρτο πίσω ... αλλιώς δεν σου ξαναμιλάω. :D εξάλλου και ο ΓερμανοΔανός έναν audio Note βλέπω έχει πολύ χειρότερο απο τον δικό μου. :D Απλώς με τα PMC τι ήθελες να κάνει ο άνθρωπος, αναγκάστηκε να συμβιβαστεί. :D
 

Μηνύματα
361
Reaction score
237
Φτου γμτ ... μου χάλασες το αστείο για τον N.K. ..... μένει Γερμανία όμως ή όχι και αυτό ; :D
Sorry sorry Δανος γερμανικης καταγωγης ισως και να μενει Γερμανια οποια πολη βολευει ;)
 

Μηνύματα
15.590
Reaction score
17.998
Sorry sorry Δανος γερμανικης καταγωγης ισως και να μενει Γερμανια οποια πολη βολευει ;)
Πολλοί Γερμανοί έχουν αγοράσει σπίτια στην Δανία κα για εξοχικά για καλύτερη ποιότητα ζωής ή και για όταν συνταξιοδοτηθούν.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.202
Μηνύματα
2.932.803
Members
38.155
Νεότερο μέλος
PiterPan
Top