Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί




Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.817
Όταν το δικάναλο χαιεντ συναντά τον οικιακό κινηματογραφο είναι ο τίτλος :biggrin:
Απ όλα έχει το σύστημα εκτός από υπογουφερ αφού σύμφωνα με τα λεγόμενά του δεν είναι μπασοκεφαλος και του αρκούν τα γούφερ των main των infinity. 7.0.4 το πολυκαναλικό του
Κατα τα άλλα έχουμε όλο το πακέτο, χοντρά καλώδια, χαιεντ ηχεία, τρινοφ για τα Μέιν (amethyst αν δεν κάνω λάθος)
Dynaudio για σαραουντ και κεντρικό, ηχοπερατή και ντενον για το πολυκαναλο.
Ως επαγγελματίας τεχνίτης έφτιαξε την στήριξη για τον προβολέα και το κεντρικό. Ομορφιές
Screenshot_20241016_180830_com.google.android.youtube.jpg


Screenshot_20241016_181634_com.google.android.youtube.jpg


Screenshot_20241016_182155_com.google.android.youtube.jpg


Screenshot_20241016_180908_com.google.android.youtube.jpg


Screenshot_20241016_182341_com.google.android.youtube.jpg


 

Μηνύματα
253
Reaction score
359
Όταν το δικάναλο χαιεντ συναντά τον οικιακό κινηματογραφο είναι ο τίτλος :biggrin:
Απ όλα έχει το σύστημα εκτός από υπογουφερ αφού σύμφωνα με τα λεγόμενά του δεν είναι μπασοκεφαλος και του αρκούν τα γούφερ των main των infinity. 7.0.4 το πολυκαναλικό του
Κατα τα άλλα έχουμε όλο το πακέτο, χοντρά καλώδια, χαιεντ ηχεία, τρινοφ για τα Μέιν (amethyst αν δεν κάνω λάθος)
Dynaudio για σαραουντ και κεντρικό, ηχοπερατή και ντενον για το πολυκαναλο.
Ως επαγγελματίας τεχνίτης έφτιαξε την στήριξη για τον προβολέα και το κεντρικό. Ομορφιές
View attachment 345999

View attachment 345997

View attachment 345996

View attachment 345998

View attachment 345995

Αυτές τις μέρες πέρασε λέει απ την γειτονιά μας ο C/2023 A3, πήρες τίποτα χαμπάρι, η ακόμα με σαμπ ……..… ;
 

Attachments



Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.085
Reaction score
42.027
Όταν το δικάναλο χαιεντ συναντά τον οικιακό κινηματογραφο είναι ο τίτλος :biggrin:
Απ όλα έχει το σύστημα εκτός από υπογουφερ αφού σύμφωνα με τα λεγόμενά του δεν είναι μπασοκεφαλος και του αρκούν τα γούφερ των main των infinity. 7.0.4 το πολυκαναλικό του
Κατα τα άλλα έχουμε όλο το πακέτο, χοντρά καλώδια, χαιεντ ηχεία, τρινοφ για τα Μέιν (amethyst αν δεν κάνω λάθος)
Dynaudio για σαραουντ και κεντρικό, ηχοπερατή και ντενον για το πολυκαναλο.
Ως επαγγελματίας τεχνίτης έφτιαξε την στήριξη για τον προβολέα και το κεντρικό. Ομορφιές
View attachment 345999

View attachment 345997

View attachment 345996

View attachment 345998

View attachment 345995

αργει αλλα καλα το παει :)
 

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.817
Ας γράψω κάτι πάλι για αυτό το άτιμο το 3D Audio.:biggrin:

Από την παραγωγή στην κατανάλωση.

Ένας τρόπος παραγωγής είναι με την βοήθεια ενός channel based audio.
Αυτός είναι και ο γνωστός τρόπος δουλειάς που ξέρουμε ήδη από το δικάναλο.
Βασισμένο σε αυτόν τον τρόπο παραγωγής είναι το Auro-3D.
Αυτό όμως που είναι σημαντικό να γνωρίζουμε είναι ότι το πολυκαναλικό σύστημα αναπαραγωγης στο τέλος θα πρέπει να συμμορφωνεται με την διάταξη από την οποία προέκυψε η μίξη στο στούντιο. Είναι μια μεταφορά 1 προς 1.
Screenshot_20241027_090530_com.google.android.youtube.jpg


Η τοποθέτηση των ήχων στον χώρο ακολουθεί την κλασική μέθοδο που ξέρουμε και από το δικάναλο.
Screenshot_20241027_092156_com.google.android.youtube.jpg


Υπάρχει επίσης και το scene based audio. Είναι λίγο πιο πολύπλοκο στην διαδικασία και έχει διαφορετική λογική.
Το γνωστό Ambisonics.
Εδω το τελικό προϊόν μέσω ενός decoder μπορεί να προσαρμοστεί στην διάταξη ηχειων που έχουμε στο σπίτι μας.
Screenshot_20241027_091015_com.google.android.youtube.jpg
Screenshot_20241027_091139_com.google.android.youtube.jpg


Η τοποθέτηση στον χώρο φαίνεται στο παρακάτω γράφημα και το αξιοπρόσεκτο εδώ είναι ότι παίζουν όλα τα ηχεία τα οποία για ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα πρέπει να είναι αρκετά.
Screenshot_20241027_092335_com.google.android.youtube.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.817
Ένας ακόμη τρόπος εργασίας και δημιουργίας 3D ήχου είναι φυσικά το object based audio.
Εδω έχουμε να κάνουμε με objects που συνοδεύονται από πληροφορίες Metadata καιμε την βοήθεια ενός renderer που υπάρχει στον πολυκαναλο επεξεργαστή αναλόγως του πλήθους των ηχειων γίνεται ο διαμέρισμα των αντικειμένων στις επιθυμητές θέσεις.
Εδω βέβαια ο Florian Camerer πετάει κσι μια σπόντα για τις ικανότητες αυτού του renderer :sneaky:
To 360 Reality Audio της Sony είναι καθαρά object based system και ως εκ τούτου δουλεύει με στατικά και δυναμικά objects που παραμένουν σταθερά ή κινούνται στον χώρο αντίστοιχα.
Πρόκειται για ένα ευέλικτο σύστημα διότι προσαρμόζεται στο πλήθος των ηχειων του καταναλωτή που έχει στο σπίτι.
Screenshot_20241027_091555_com.google.android.youtube.jpg


Σε αυτή την περίπτωση η τοποθέτηση των objects στον χώρο γίνεται με την βοήθεια συντεταγμενων xyz ή γωνιών ανύψωσης κτλπ.
Screenshot_20241027_092559_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_20241027_092717_com.google.android.youtube.jpg

Τέλος υπάρχει και μια υβριδική μορφή που συνδυάζει channel based & object based audio.
Με αυτό τον τρόπο δουλεύει το dolby atmos.
Απ οτι έχω δει βέβαια μπορεί κανείς να αφήσει στην άκρη τα κανάλια το λεγόμενο bed layer ή κάποια απ αυτά και να δουλέψει αποκλειστικά με objects.
Screenshot_20241027_091855_com.google.android.youtube.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
395
Reaction score
293
Ειμαι περιεργος αν οποιοι προωθουν τετοια πολυκαναλα συστηματα αναπαραγωγης εχουν λαβει υποψην τους καμμια μελετη σχετικα με τα διαθεσιμα τετραγωνικα στο μεσο σπιτι ανα την υφηλιο.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.731
Reaction score
16.328
Ειμαι περιεργος αν οποιοι προωθουν τετοια πολυκαναλα συστηματα αναπαραγωγης εχουν λαβει υποψην τους καμμια μελετη σχετικα με τα διαθεσιμα τετραγωνικα στο μεσο σπιτι ανα την υφηλιο.
είναι σαν τη formula 1 ..... καλή χρυσή αλλά στο χωριό δεν πας!!!
 

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.817
Ειμαι περιεργος αν οποιοι προωθουν τετοια πολυκαναλα συστηματα αναπαραγωγης εχουν λαβει υποψην τους καμμια μελετη σχετικα με τα διαθεσιμα τετραγωνικα στο μεσο σπιτι ανα την υφηλιο.
Ναι το έχουν λάβει :biggrin:
1730035922128.jpeg
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.840
Reaction score
136.870
Δεν βλέπω στη φωτογραφία κάποια συσκευή αξιώσεων για να τοποθετηθούν.
Εγώ βλέπω, αλλά δε χρειάζονται μπίλιες.

Υπ'οψιν, τα χρέπια δε γίνονται "συσκευές αξιώσεων" όσες μπίλιες κι αν τους πετάξεις, κι ούτε αν κολυμπούν μέσα στις μπίλιες. Δηλαδή, συμφωνούμε.
 

Μηνύματα
1.702
Reaction score
1.973
Εγώ βλέπω, αλλά δε χρειάζονται μπίλιες.

Υπ'οψιν, τα χρέπια δε γίνονται "συσκευές αξιώσεων" όσες μπίλιες κι αν τους πετάξεις, κι ούτε αν κολυμπούν μέσα στις μπίλιες.
Ουτε αν ισοσταθμιστουν.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.840
Reaction score
136.870
Ουτε αν ισοσταθμιστουν.
Σωστό, αν μιλάς για speaker correction, σε ηχείο που δεν έχει ομαλή off axis.

Για room correction, το EQ είναι αναπόσπαστο κομμάτι της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, και η βελτίωση που προσφέρει σε σοβαρές συσκευές αξιώσεων, είναι πολύ πέραν της φαντασίας σου.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.581
Μηνύματα
2.945.069
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top