Πως διασφαλίζεται η ηχοληψία και η αναπαραγωγή του ύψους της μουσικής σκηνής ;

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.459
Reaction score
57.324
...
Το HIFI παλεύει και για τα δικά σου φράγκα, να σου πάρει. :D
O ΄΄δαίμων΄΄ των διαφημίσεων έχει κέφια φανερώνοντας όχι μόνο τι αντιπροσωπεύει η φλογέρα της δοκιμής αλλά και η έννοια της υπερυψηλής πιστότητας όπως θ'αλληλεπιδρούσε με καθέναν μας ξεχωριστά...

whore from above.png
 
Last edited:


Μηνύματα
16.187
Reaction score
18.948
O ΄΄δαίμων΄΄ των διαφημίσεων έχει κέφια φανερώνοντας όχι μόνο τι αντιπροσωπεύει η φλογέρα της δοκιμής αλλά και η έννοια της υπερυψηλής πιστότητας όπως θ'αλληλεπιδρούσε με καθέναν μας ξεχωριστά...

View attachment 347018
Εμένα δεν μου βγάζει τέτοιες. Μόνο κάτι σοβαρές. Τώρα μου βγάζει κάτι που λέει : "Περιορισμένος αριθμός αυτοκινήτων" ... τίποτε άλλο ...και να πατήσω κλικ. :D Εσένα όλο πρόστυχα σου βγάζει. :D

Υ.Γ. : Το πρόβλημα να ξέρεις δε λύθηκε, ούτε διαφωτίστηκε. Ακολουθώ την μέθοδο "ξεχνιέμαι". Δεν πιάνει ρε συ ... δε λειτουργώ έτσι. Ακριβώς αντίθετα μάλιστα λειτουργώ. Πάντως δεν μπορώ να πω , τουλάχιστον i gave it a try.
 


Μηνύματα
2.389
Reaction score
3.633
Δηλαδή εάν το μεταφράζω σωστά, με το δικάναλο παίρνει κανείς μια τζούρα από αυτό που πραγματικά συμβαίνει στον χώρο.
Πόσα φράγκα να δώσω για αυτή την τζούρα δλδ? :biggrin:
Πόσο πιστή είναι τέλος η δικάναλη αναπαραγωγή?

View attachment 347008

View attachment 347009
 

Μηνύματα
16.187
Reaction score
18.948
...Shure :roflmao:
View attachment 346881

Παρατίθεται ο παρακάτω σύνδεσμος με ενδιαφέρουσες πληροφορίες για audio και... μη people :

Επίδειξη στο φαινόμενο γωνιακής παραμόρφωσης:


Μεταβλητός λόγος Mono-Stereo πληροφορίας σύμφωνα και με όσα έχουν εξηγηθεί σε ανάρτηση από το νήμα "Mastering"
Ωραίο πληροφοριακό πόστ. Τώρα το είδα και το διαβασα (μες στην βαβούρα). Αυτό βέβαια δεν είναι για audio ή μη people αλλά για studio people. :D

Κανονικά όμως πρέπει να γίνει ένας διαχωρισμός αυτού του illussion - γιατί περί illusion πρόκειται - του θέματος σκηνής (βάθος, πλάτος και ύψος που συγκεκριμένα είναι το θέμα - ενδιαφέρον του νήματος). Οι τρόποι να επιτευχθεί και άρα να επηρρεαστεί είναι πολλοί. Οι μηχανικοί ήχου (είτε απο την άποψη ηχοληψίας ή μίξης και mastering) χρησιμοποιούν κυρίως ηλεκτρονικές τεχνικές και μεθόδους περισσότερο (με τους ηχολήπτες να χρησιμποιούν και τεχνικες ακουστικής, ανάλογα και τον χώρο στον οποίο ηχογραφούν). Μηχανικοί ακουστικής χρησιμοποιούν πιο πολύ ακουστικές τεχνικές και μεθόδους. Επίσης πρέπει να γίνει διαχωρισμός μεταξύ της σκηνής που είναι επιτεύξιμη κατά την ηχοληψία και παραγωγή και της σκηνής που μπορεί να επιτευχθεί κατά την αναπαραγωγή και που οφείλουν οι audio people να διασφαλίσουν ή να κληθούν με την σειρά τους να την manipulate σύμφωνα με τις ανάγκες τους ή ακόμη και γούστο τους , εντός του χώρου που έχουν στην διάθεση τους να ακούνε. Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίζουμε και τα ίδια τα μηχανήματα που και αυτά συμβάλλον σε κάποιο σημαντικό βαθμό. Επιπρόσθετα και παράλληλα πρέπει να εξετασθεί και να συχετιστούν οι τεχνικές αυτές με την μέχρι τoυλάχιστον περιορισμένη θεωρία του φαινομένου αυτού (τα όποια λίγα γνωρίζουμε τέλος πάντων) πάνω στην οποία στην ουσία βασίζονται και "εδράζονται" αυτές οι τεχνικές. Το τελευταίο για μια κάπως βαθύτερη κατανόηση όλων αυτών των τεχνικών και πως αναπτύχθηκαν στην μεγάλη ιστορία του audio.

Το ύψος στο δικάναλο κανονικά και στην πλειονότητά του "πρέπει" να είναι λίγο πιο πάνω απο το ύψος των ηχείων. Με αυτό σαν "περιορισμό" ή ας πούμε σαν στάνταρντ απο εκεί και πέρα ο καθένας, ότι ιδιότητα people και εάν έχει αλλά και με με όλα τα παραπάνω σαν τεχνικές και γνώση προκαλεί την ¨αλλαγή" του μέσα στα όρια του πρακτικά και θεωρητικά εφικτού και για τον συγκεκριμένο χώρο του. Το ύψος για παράδειγμα εκτός απο αυτό που ανέφερες της αίσθησης ότι υψηλότερης συχνότητας ήχοι προσλαμβάνονται πιο ψηλά απο ότι οι χαμηλοί και εκτός και απο την διάταξη των μεγαφώνων σε ένα ηχείο που κάνουν εκμετάλλευση αυτής της "αισθησης" - αντίληψης ... εδράζεταιι και στο γεγονός της διασποράς των ηχείων και τον τρόπο που "προβάλλουν" την ενέργεια τους εντός ενός κλειστού χώρου. Όσο πιο ψηλά πάμε σε συχνότητα και λόγω μεγαλύτερης κατευθυντικότητας, τόσο λιγότερες κοντινές ανακλάσεις θα έχουμε που θα φτάσουν στην θέση ακρόασης. Για χαμηλές συχνότητες περισσότερες. Αυτή η αντίθεση contrast δημιουργεί και μεγαλύτερη αίσθηση ύψους. Αυτήν την αντιθεση εκμεταλλεύεται και η ίδια η ηχογράφηση φροντίζοντας να ηχογραφεί ένα π.χ. υψηλής συχνότητας όργανο (π.χ. καμπανάκι στο ακραίο του) με μια χαμηλής συχνότητας όργανα (π.χ. μια μπότα ή τύμπανο στο ακραίο του). Αυτό δίνει ένα illusion επέκτασης - διεύρυνσης της σκηνής στο ύψος Γενικά αυτη η αντίθεση λειτουργεί για τα πάντα και για το πλάτος και για το βάθος (είτε σε ένταση, είτε σε φάση). Είναι κλειδί. Και μάλιστα επιτυγχάνεται με περισσότερους τρόπους, τεχνικές και μεθόδους που υπάρχουν στην διάθεση μας (και κυρίως των μηχανικών ήχου) για το πλάτος και το βάθος.. Αυτά όλα σαν θεωρητική ή πρακτική γνώση σου βάζουν την βάση να κάνεις και άλλους συσχετισμούς που αφορούν την ακουστική του δικού σου χώρου ώστε να μην καταστρέψεις αυτό το illusion που μπορεί να έχει η καλή ηχογράφηση και να φροντίσεις π.χ. (στην συγκεκριμένη περίπτωση του ύψους) να έχεις ένα υψηλό ταβάνι (ή τουλάχιστον όχι χαμηλό). Τα χαμηλά ταβάνια καθώς είναι κύρια πηγή ανάπτυξης πίεσης και χαμηλών συχνοτήτων είναι επόμενο με την κυριαρχία του omni χαρακτηριστικού των, που επιβάλλουν στο δωμάτιο .... να βλάψει αυτήν την αντίληψη μειώνοντας αυτήν την αντίθεση. Επίσης το reverb (είτε του χώρου μας , είτε τεχνητά στην ηχογράφηση, είτε φυσικά αποτυπωμένο σε ένα καλό χώρο εγγραφής ή και αναπαραγωγής, είτε ακόμη και των μηχανημάτων , οι λάμπες π,χ, είναι διάσημες για αυτό μέχρι και εισαγωγής διαφοροποίησης του αλλά και όλοι οι ενισχυτές και για αυτό έχουν ρόλο στην σκηνή και το μέγεθος της ) επειδή στις καθυστερημένες ανακλάσεις είναι μεγαλύτερο απο ότι στις πρώιμες , εκτός του γνωστού ρόλου του κυρίως στην δημιουργία του βάθους, επηρρεάζει το ύψος με την έννοια ότι αυτό μπορεί να είναι διακριτό (διατηρείται η αντίληψη του αυτή) ακόμη και στο βάθος μιας σκηνής. Όχι μόνο όταν είναι "μπροστά" (σαν αντίληψη πάλι , όχι ότι είναι όντως πραγματικά μπροστά) όπως συνήθως τα υψηλής συχνότητας όργανα, τα οποία και αυτά ως αντίληψη έχεις την αίσθηση ότι είναι μπροστά και πρέπει να μειώσεις την ένταση τους για να πάνε στο βάθος. Μάλιστα η μείωση της έντασης των υψηλών συμβάλλει και σε καλύτερο βάθος. Μπορεί το ραδιόφωνο πέραν όλων των άλλων λόγω και αυτού του λόγου, να οφείλεται και το φανταστικό του βάθος σκηνής που έχει (που κανένας δεν εχει παρατηρήσει εκτός απο εμένα χα χα.) Επίσης οι αποστάσεις των ηχείων απο τοίχους συμβάλλουν στην σκηνή και την αντίληψη της γενικότερα ώς καλύτερη και άρα (έμμεσα) διακρίνεις και το ύψος εντός αυτής καλύτερα.
 

Μηνύματα
7.414
Reaction score
2.018
Δεν μας έγραψες τις εντυπώσεις σου για τη μια φλογερα.
Ξεκίνα απο το πολύ εύκολο τεστ, με τη φλογέρα σε διαφορετικό ύψος, γιατι αυτό που έρχεται θα σε εκπλήξει ευχάριστα, ή θα σε φέρει σε δύσκολη θέση , οταν διαπιστώσεις , ελπίζω όχι σε μεγάλο βαθμό, το group delay των ηχείων σου και τις παραμορφώσεις που προκαλεί.
Τρεις φλογέρες αε διαφορετικό ύψος που παίζουν ταυτόχρονα.
Μόνο ένα time aligned ηχείο με πολύ καλά crossovers θα καταφέρει να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση τριών διακριτών επιπέδων στον κατακόρυφο άξονα.
Δεν έχει γίνει κάποια ψηφιακή επεξεργασία σήματος, παρά μόνο ο συγχρονισμός των τριών οργάνων μεταξυ τους.
Μην σας απασχολεί πόσο ψηλά θα ανέβει η σκηνή, γιατί δεν είναι αυτό το ζητούμενο εδώ Και μέχρι τα όρια του ηχείου μια χαρά θα πρέπει να ακούγονται τα τρία διακριτικά επίπεδα. Μας αρκεί αυτό, μην ψάχνετε για 2 μέτρα ύψος σκηνής.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.459
Reaction score
57.324
Δεν μας έγραψες τις εντυπώσεις σου για τη μια φλογερα.
Ξεκίνα απο το πολύ εύκολο τεστ, με τη φλογέρα σε διαφορετικό ύψος, γιατι αυτό που έρχεται θα σε εκπλήξει ευχάριστα, ή θα σε φέρει σε δύσκολη θέση , οταν διαπιστώσεις , ελπίζω όχι σε μεγάλο βαθμό, το group delay των ηχείων σου και τις παραμορφώσεις που προκαλεί.
Τρεις φλογέρες αε διαφορετικό ύψος που παίζουν ταυτόχρονα.
Μόνο ένα time aligned ηχείο με πολύ καλά crossovers θα καταφέρει να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση τριών διακριτών επιπέδων στον κατακόρυφο άξονα.
Δεν έχει γίνει κάποια ψηφιακή επεξεργασία σήματος, παρά μόνο ο συγχρονισμός των τριών οργάνων μεταξυ τους.
Μην σας απασχολεί πόσο ψηλά θα ανέβει η σκηνή, γιατί δεν είναι αυτό το ζητούμενο εδώ Και μέχρι τα όρια του ηχείου μια χαρά θα πρέπει να ακούγονται τα τρία διακριτικά επίπεδα. Μας αρκεί αυτό, μην ψάχνετε για 2 μέτρα ύψος σκηνής.
Η σειρά αφιερωμένη στο avatar σου :
Down
down.JPG


Middle
middle.JPG


Up
up.JPG
 

Μηνύματα
16.187
Reaction score
18.948
Πολύ μου "μπαίνεις" gkar και ενώ εγω προσπαθω να συνεισφέρω και να βάλω τουλάχιστον μια "τάξη" στο πως και ποιοί παράγοντες (πολλοί είναι) επηρρεάζουν το θέμα της σκηνής (και του ύψους που ενδιαφέρεσαι συγκεκριμένα). Χωρίς να μας πείς κιόλας εάν έχεις και ποιο ακριβώς πρόβλημα με το ύψος της σκηνής σου.

Μάλλον απο τα πόστ σου βλέπω ότι παίζεις τον ρόλο κάποιου είδους "συντονιστή" της όλης υπόθεσης επειδή άνοιξες ένα νήμα που προέκυψε μάλιστα απο συζήτηση σε άλλο νήμα .

Ελπίζω η συμπάθεια και φιλία σου με άτομα να μην επηρεάζει την στάση σου μετά και απο τις άλλες angry φατσούλες σου που είδα στα πόστ μου.
Δεν μας έγραψες τις εντυπώσεις σου για τη μια φλογερα.
Δεν ασχολούμαι με ανόητα, αχρείαστα και διαπιστωμένα απο άλλα πολύ πιο δύσκολα πράγματα για εμένα "τέστ" για το θέμα. Πράγμτα μάλιστα που το περιβόητο τέστ σου με την φλογέρα ωχριά. Και για να το έχετε και τόσο πολύ ανάγκη και να το θεωρείται κάτι σπουδαίο ... καταλαβαίνω εγώ για τι επίπεδο αναπραγωγής σκηνής μιλάμε και απο που περιμένετε να την διαπιστώσετε..
θα σε φέρει σε δύσκολη θέση , οταν διαπιστώσεις , ελπίζω όχι σε μεγάλο βαθμό, το group delay των ηχείων σου και τις παραμορφώσεις που προκαλεί.
Α, το ξέρεις ήδη δηλαδή το αποτέλεσμα.
Μόνο ένα time aligned ηχείο με πολύ καλά crossovers θα καταφέρει να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση τριών διακριτών επιπέδων στον κατακόρυφο άξονα.
Σώπα, δεν το ήξερα.
Μην σας απασχολεί πόσο ψηλά θα ανέβει η σκηνή, γιατί δεν είναι αυτό το ζητούμενο εδώ Και μέχρι τα όρια του ηχείου μια χαρά θα πρέπει να ακούγονται τα τρία διακριτικά επίπεδα. Μας αρκεί αυτό, μην ψάχνετε για 2 μέτρα ύψος σκηνής.
Λες να μην το ήξερα και αυτό απο την αρχή ..και για αυτό κιόλας σας ειρωνευόμουνα στην αρχή τι λάθος συμπεράσματα πάτε να βγάλετε ; ¨Ερχεσαι τώρα να μου το πείς εσύ ; .. το διάβασες πουθενά σε κανά φόρουμ που συζητάνε το τέστ αυτό ή σου το σφύριξε αργοππορημένα κάποιος ;

Βάλε τώρα ξανά και σε αυτό το πόστ angry φατσούλα. Σας αφήνω να το πάτε το θέμα ...όπου θέλετε τέλος πάντων.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.459
Reaction score
57.324
Πολύ μου "μπαίνεις" gkar και ενώ εγω προσπαθω να συνεισφέρω και να βάλω τουλάχιστον μια "τάξη" στο πως και ποιοί παράγοντες (πολλοί είναι) επηρρεάζουν το θέμα της σκηνής (και του ύψους που ενδιαφέρεσαι συγκεκριμένα). Χωρίς να μας πείς κιόλας εάν έχεις και ποιο ακριβώς πρόβλημα με το ύψος της σκηνής σου.

Μάλλον απο τα πόστ σου βλέπω ότι παίζεις τον ρόλο κάποιου είδους "συντονιστή" της όλης υπόθεσης επειδή άνοιξες ένα νήμα που προέκυψε μάλιστα απο συζήτηση σε άλλο νήμα .

Ελπίζω η συμπάθεια και φιλία σου με άτομα να μην επηρεάζει την στάση σου μετά και απο τις άλλες angry φατσούλες σου που είδα στα πόστ μου.

Δεν ασχολούμαι με ανόητα, αχρείαστα και διαπιστωμένα απο άλλα πολύ πιο δύσκολα πράγματα για εμένα "τέστ" για το θέμα. Πράγμτα μάλιστα που το περιβόητο τέστ σου με την φλογέρα ωχριά. Και για να το έχετε και τόσο πολύ ανάγκη και να το θεωρείται κάτι σπουδαίο ... καταλαβαίνω εγώ για τι επίπεδο αναπραγωγής σκηνής μιλάμε και απο που περιμένετε να την διαπιστώσετε..

Α, το ξέρεις ήδη δηλαδή το αποτέλεσμα.

Σώπα, δεν το ήξερα.

Λες να μην το ήξερα και αυτό απο την αρχή ..και για αυτό κιόλας σας ειρωνευόμουνα στην αρχή τι λάθος συμπεράσματα πάτε να βγάλετε ; ¨Ερχεσαι τώρα να μου το πείς εσύ ; .. το διάβασες πουθενά σε κανά φόρουμ που συζητάνε το τέστ αυτό ή σου το σφύριξε αργοππορημένα κάποιος ;

Βάλε τώρα ξανά και σε αυτό το πόστ angry φατσούλα. Σας αφήνω να το πάτε το θέμα ...όπου θέλετε τέλος πάντων.
here Ζέστη.png
 

Μηνύματα
16.187
Reaction score
18.948
Και εάν θέλεις @g.kar ξανά να απευθυνθείς σε εμένα, να μου κάνεις reply στα μηνύματα μου , όπως απαιτούν οι στοιχειώδεις κανόνες γραπτής επικοινωνίας. Για αυτό το νήμα ιδιαίτερα καθώς μην περιμένεις να το ξαναεπισκεφτώ και να δώ τι γράφεται. Αλλά ειδικά γαι εσένα και με το προκλητικό πρός εμένα ύφος σου ...πάντα και παντού reply. Να μην μου στερείται η χαρά να σου απαντάω. :(
Μην τα ακούσεις εσύ τώρα που του έβαλες και γελάκι και με love κιόλας στο πόστ του. Παρόλο τις ενθαρύνσεις σου για συμμετοχή μου προφανώς έχεις και εσύ κάποια ανοιχτά αλλά καταπιεσμένα scores που νοιώθεις την ανάγκη και εσυ να τακτοποιήσεις με εμένα μάλλον. Είτε μπορεί και υποχρέωση, ποιός ξέρει. :(:D

Αφού εσείς όλοι "επικοινωνείτε" καλά ... αυτό έχει σημασία .... εγώ περισσεύω. :D Ξέρεις πόσα bubbles και στα πάντα , έχω δεί και ξέρω ότι ζούνε οι άνθρωποι ; Ουυυυυ , ένα σωρό. Το audio και οι people του ...θα με εκπλήξουν τώρα ; Που είναι και γελοίο και εγώ τουλάχσιτον το χρησιμοποιώ για να ξεχνιέμαι και να γελάω κιόλας ; :D
 
Last edited:

Μηνύματα
13.583
Reaction score
11.122
Για αυτό το νήμα ιδιαίτερα καθώς μην περιμένεις να το ξαναεπισκεφτώ και να δώ τι γράφεται.

Μην τα ακούσεις εσύ τώρα που του έβαλες και γελάκι και με love κιόλας στο πόστ του. Παρόλο τις ενθαρύνσεις σου για συμμετοχή μου προφανώς έχεις και εσύ κάποια ανοιχτά αλλά καταπιεσμένα scores που νοιώθεις την ανάγκη και εσυ να τακτοποιήσεις με εμένα μάλλον. Είτε μπορεί και υποχρέωση, ποιός ξέρει. :(:D
Αμήν (ξανά). Αλλά να που ξαναμπαίνεις όμως. Δεν κρατάς το λόγο σου. Έτσι κάνουν οι Άντρες ρε;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.459
Reaction score
57.324
Και εάν θέλεις @g.kar ξανά να απευθυνθείς σε εμένα, να μου κάνεις reply στα μηνύματα μου , όπως απαιτούν οι στοιχειώδεις κανόνες γραπτής επικοινωνίας. Για αυτό το νήμα ιδιαίτερα καθώς μην περιμένεις να το ξαναεπισκεφτώ και να δώ τι γράφεται. Αλλά ειδικά γαι εσένα και με το προκλητικό πρός εμένα ύφος σου ...πάντα και παντού reply. Να μην μου στερείται η χαρά να σου απαντάω. :(

Μην τα ακούσεις εσύ τώρα που του έβαλες και γελάκι και με love κιόλας στο πόστ του. Παρόλο τις ενθαρύνσεις σου για συμμετοχή μου προφανώς έχεις και εσύ κάποια ανοιχτά αλλά καταπιεσμένα scores που νοιώθεις την ανάγκη και εσυ να τακτοποιήσεις με εμένα μάλλον. Είτε μπορεί και υποχρέωση, ποιός ξέρει. :(:D

Αφού εσείς όλοι "επικοινωνείτε" καλά ... αυτό έχει σημασία .... εγώ περισσεύω. :D Ξέρεις πόσα bubbles και στα πάντα , έχω δεί και ξέρω ότι ζούνε οι άνθρωποι ; Ουυυυυ , ένα σωρό. Το audio και οι people του ...θα με εκπλήξουν τώρα ; :D
Είναι γνωστό όλα τα χρόνια πως δεν λογαριάζω διενέξεις μεταξύ άλλων χαρακτήρων. Η επιδοκιμασία μου αφορά αποκλειστικά στην καλή προσπάθεια να δίδεται μια διαφορετική από τις τετριμμένες αφορμή γι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των μελών. Αν μπορούσες να μου επιρρίψεις κάτι δεν θα ήταν τα ΄΄απωθημένα΄΄ αλλά η τακτική να δίνω σημασία σε όσα λογαριάζω με θετικό πρόσημο παραμερίζοντας ενδεχόμενα... ΄΄πρόστιμα΄΄ που δεν θα με αφορούσαν προσωπικά. Ίσως να το έχω υιοθετήσει από την επαγγελματική μου δραστηριότητα όπου εστιάζω στη βοήθεια όσων μου τη ζητούν τοποθετώντας κάθε φορά σε ξεχωριστό διαμέρισμα του νου οτιδήποτε δεν θα είχε άμεση σχέση με αυτήν τη δράση.

Επί τη ευκαιρία ο g.kar αναρτούσε αρχεία με διάφορες δοκιμές από πολύ παλιά.
Αμήν (ξανά). Αλλά να που ξαναμπαίνεις όμως. Δεν κρατάς το λόγο σου. Έτσι κάνουν οι Άντρες ρε;
fire.JPG
 
Last edited:


Μηνύματα
16.187
Reaction score
18.948
Αμήν (ξανά). Αλλά να που ξαναμπαίνεις όμως. Δεν κρατάς το λόγο σου. Έτσι κάνουν οι Άντρες ρε;
Το πόστ γράφτηκε στον ίδιο χρόνο και ποσταρήσθηκε σαν ένα. Όταν θα μου κάνετε reply δε , όπως ανέφερα, θα μπαίνω. Υπάρχει προβληματάκι κατανόησης ή πάλι με malice δικό σου ή άλλων θα αισχολούμαστε εδώ που κάνεις και παρατηρήσεις κιόλας άλλοτε για "ασχετα" θέματα στα νήματα. Και σχεδόν πάντα και αποτυχημένες. Δεν βαριέσαι βλέπω καθόλου να ασχολείσαι. Ε¨χεις πολλά να διδαχθείς γι αυτό σου βγαίνει τόσο μεγάλη η ανάγκη. Εγώ πάντως ποτέ δεν σου απευθύνθηκα πρώτος (εκτός ίσως απο κάποιες φορές στην αρχή πριν καταλάβω τι εστί Νταλίπεια προσωπικότης και σίγουρα χωρίς ειρωνείες κλπ πάντα για κάποιο θέμα συζήτησης που έτρεχε). Τώρα ποιός εχει εμμονή με ποιόν , είναι φανερό άσχετα με την προσπάθεια ισορρόπης αντιμετώπισης απο τον @Bhutia σε εκφρασθέντες προσπάθεις του να κατευνάσει δήθεν τα πνεύματα ...και η οποία ισορροπία φαίνεται μέν καλή ως πρόθεση, σκέψη, προσπάθεια, θεωρία κλπ ... αλλά δεν πρέπει να κρατείται όταν αδικεί κατάφορα το ένα μέλος που έχει και δίκιο. Και μάλιστα ειδικά για το περιεχόμενο της αντιπαράθεσης που δεν έχει ποτέ σχεση παρά μόνο την γελοιοποίηση ή το μπουλινγκ σε κάποιον. Αυτός που απαντά στην ίδια θέση με τον αυτόν που προκαλεί. Θα είχε κάποια λογική εάν υποθέσουμε ότι αυτό (μια παθητικότερη στάση) μπορεί να τον έκανε να σταματήσει ...αλλά όχι όταν ο άλλος δεν καταλαβαίνει και συνεχίζει.

Στην θέση σου πάντως που λέγατε κάπου άλλου κάποια στιγμή .... δεν θα ήθελες να συναντηθούμε ...και για άλλους λόγους που μπορεί να μην γνωρίζεις.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.459
Reaction score
57.324
Το πόστ γράφτηκε στον ίδιο χρόνο και ποσταρήσθηκε σαν ένα. Όταν θα μου κάνετε reply δε , όπως ανέφερα, θα μπαίνω. Υπάρχει προβληματάκι κατανόησης ή πάλι με malice δικό σου ή άλλων θα αισχολούμαστε εδώ που κάνεις και παρατηρήσεις κιόλας άλλοτε για "ασχετα" θέματα στα νήματα. Και σχεδόν πάντα και αποτυχημένες. Δεν βαριέσαι βλέπω καθόλου να ασχολείσαι. Ε¨χεις πολλά να διδαχθείς γι αυτό σου βγαίνει τόσο μεγάλη η ανάγκη. Εγώ πάντως ποτέ δεν σου απευθύνθηκα πρώτος (εκτός ίσως απο κάποιες φορές στην αρχή πριν καταλάβω τι εστί Νταλίπεια προσωπικότης και σίγουρα χωρίς ειρωνείες κλπ πάντα για κάποιο θέμα συζήτησης που έτρεχε). Τώρα ποιός εχει εμμονή με ποιόν , είναι φανερό άσχετα με την προσπάθεια ισορρόπης αντιμετώπισης απο τον @Bhutia σε εκφρασθέντες προσπάθεις του να κατευνάσει δήθεν τα πνεύματα ...και η οποία ισορροπία φαίνεται μέν καλή ως πρόθεση, σκέψη, προσπάθεια, θεωρία κλπ ... αλλά δεν πρέπει να κρατείται όταν αδικεί κατάφορα το ένα μέλος που έχει και δίκιο. Και μάλιστα ειδικά για το περιεχόμενο της αντιπαράθεσης που δεν έχει ποτέ σχεση παρά μόνο την γελοιοποίηση ή το μπουλινγκ σε κάποιον. Αυτός που απαντά στην ίδια θέση με τον αυτόν που προκαλεί. Θα είχε κάποια λογική εάν υποθέσουμε ότι αυτό (μια παθητικότερη στάση) μπορεί να τον έκανε να σταματήσει ...αλλά όχι όταν ο άλλος δεν καταλαβαίνει και συνεχίζει.

Στην θέση σου πάντως που λέγατε κάπου άλλου κάποια στιγμή .... δεν θα ήθελες να συναντηθούμε ...και για άλλους λόγους που μπορεί να μην γνωρίζεις.
Εφόσον ο Νταλίπης σου τη μπαίνει σε κάθε ευκαιρία και χωρίς βάσιμη αιτία εκείνος θα ήταν που εκτίθεται οπότε η ενδεδειγμένη κίνηση από μέρους σου θα ήταν να έδινες τόπο σε οποιαδήποτε περαιτέρω αναστάτωση.
Σε φωτιές και με τις σφαίρες
θ'ανιχνεύω τρεις φλογέρες
στάχτες πέφτουν σαν παζάρια
και κολιέ μαργαριτάρια
1730058006765.png
 

Μηνύματα
16.187
Reaction score
18.948
στην καλή προσπάθεια να δίδεται μια διαφορετική από τις τετριμμένες αφορμή γι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των μελών
Αυτό μπορεί να γίνεται και με κόσμιο, με χιούμορ τρόπο. Επίσης δεν είναι πανάκεια και ούτε οδηγεί απαραίτητα σε καλό αποτέλεσμα πάντα , άσε που είναι ανήθικο να δίνεις (ιδεολογικά κιόλας) προτεραιότητα στο αποτέλεσμα που θα προκύψει απο αυτό.
Επί τη ευκαιρία ο g.kar αναρτούσε αρχεία με διάφορες δοκιμές από πολύ παλιά.
Δεν το γνωρίζω, δεν εχω υποχρέωση να το γνωρίζω, δεν με αφορά τι έκανε, εγώ κοιτάω το τώρα και τι μου γράφει εμένα. Αλλιώς δεν έχω κανένα πρόβλημα τι ανάγκη έχει ο gkar ή εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος , ούτε μου πέφτει λόγος ... για να ανακαλύψετε τι , πως και γιατί ακούτε , ότι ακούτε. Εγώ ήμουν στο recieving end... εγώ "κλήθηκα" απο αυτόιν να απαντήσω σε συγκεκριμένα θέματα και μάλιστα άσχετα και όπως τα ρώτησε (ως προσωπικά , τι ακούω εγώ και απο που ξέρω τι και γιατί) ... εγω δεν ξεκίνησα καμιά ανταλλαγή πόστ. Πρώτα απο όλα ήατν άσχετα αυτά που έλεγε ...εάν τα συσχετισε (γιατί δεν εκανε και reply σε αυτό) με το προηγούμενο αμέσως πόστ μου .... εάν όχι πάλι άλλη ισιτορία τότε (παλι λανθασμένη όμως).
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.459
Reaction score
57.324
... άσε που είναι ανήθικο να δίνεις (ιδεολογικά κιόλας) προτεραιότητα στο αποτέλεσμα που θα προκύψει απο αυτό.
...
Σε αυτό ειδικά - δεν χωράει βεβαιότητα από μέρους μου για οτιδήποτε από τα υπόλοιπα - πέφτεις έξω αφού δίνω σημασία στο όλο ΄΄παιγνίδι΄΄ με ακροάσεις από διαφορετικά (δικαναλικά) setup ανεξαρτήτως αποτελέσματος δηλαδή στη διαδρομή ανεξάρτητα από τον προορισμό.
 

Μηνύματα
16.187
Reaction score
18.948
Εφόσον ο Νταλίπης σου τη μπαίνει σε κάθε ευκαιρία και χωρίς βάσιμη αιτία εκείνος θα ήταν που εκτίθεται οπότε η ενδεδειγμένη κίνηση από μέρους σου θα ήταν να έδινες τόπο σε οποιαδήποτε περαιτέρω αναστάτωση.
Προέβλεψα το θέμα αυτό, σε ξέρω ... αλλά και τα ξέρω καλύτερα αυτά απο εσένα , μη νομίζεις ... και σου απάντησα στο πόστ μου. Δεν καταλαβαίνουν όλοι απ τέτοια ορισμένοι και όχι μόνο το δοκίμασα αλλά όπως σου γράφω ποτε δεν τον πρακάλεσα εγώ πρώτος.

Πάντως δεν βλέπω να το εφαρμόζεις και εσύ. Εδω ο άλλος άρχισε το πιτσιρικί να μου κανει και μαθήματα ανδρισμου. Ποιός ο 20 χρόνος θα μας πεί για τι σημαίνει ανδρισμός ... που μένει με τον μπαμπα και την μαμά κιόλας το πιο πιθανόν όπως τον κόβω.

Τέλος πάτνω έχουμε και δουλειές .... δεν μπορώ να ασχολούμε και με τους τρείς σας αλλά και με άλλους που μπορεί να ανακατευθούν ... θέλετε πολύ δουλειά εσείς να κάνετε για να καταλαβετε κάποια βασικά πράγματα. Ελπίζω ότι αυτό δεν εχει σχέση και με την ικανότητα σας να καταλάβετε και θέματα που αφορουν το audio και την αναπαραγωγή αλλά και γενικά την μουσική. Σίγουρα έχει στο υπογράφω.
 

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.818
Τώρα ποιός εχει εμμονή με ποιόν , είναι φανερό άσχετα με την προσπάθεια ισορρόπης αντιμετώπισης απο τον @Bhutia σε εκφρασθέντες προσπάθεις του να κατευνάσει δήθεν τα πνεύματα ...και η οποία ισορροπία φαίνεται μέν καλή ως πρόθεση, σκέψη, προσπάθεια, θεωρία κλπ ... αλλά δεν πρέπει να κρατείται όταν αδικεί κατάφορα το ένα μέλος που έχει και δίκιο.
Μόνον που ο Μπουτχιας είναι ένα μέλος σαν όλους εμάς και δεν είναι κάποιος διαιτητής ούτε νομίζω ότι έχεις ανάγκη υπεράσπισης.
Μπορεις να το χειριστείς και να το διαχειριστείς άνετα. :)
Εχεις το ελεύθερο να απαντήσεις.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.587
Μηνύματα
2.945.229
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top