Πως διασφαλίζεται η ηχοληψία και η αναπαραγωγή του ύψους της μουσικής σκηνής ;

Μηνύματα
16.074
Reaction score
18.767
Σε αυτό ειδικά - δεν χωράει βεβαιότητα από μέρους μου για οτιδήποτε από τα υπόλοιπα - πέφτεις έξω αφού δίνω σημασία στο όλο ΄΄παιγνίδι΄΄ με ακροάσεις από διαφορετικά (δικαναλικά) setup ανεξαρτήτως αποτελέσματος δηλαδή στη διαδρομή ανεξάρτητα από τον προορισμό.
Μην κάνεις τον χαζό ... εννοώ την σύγκρουση ή την αντιπαράθεση (που είπες) που όμως οδηγεί πιθανόν σε πρακτικά καλό αποτέλεσμα όσον αφορά τα οποια συμπεράσματα θα βγούν απο την audio συζητηση που θα ακολουθήσει .... για αυτό λέω.
 

Μηνύματα
13.577
Reaction score
11.118
Μόνον που ο Μπουτχιας είναι ένα μέλος σαν όλους εμάς και δεν είναι κάποιος διαιτητής ούτε νομίζω ότι έχεις ανάγκη υπεράσπισης.
Μπορεις να το χειριστείς και να το διαχειριστείς άνετα. :)
Εχεις το ελεύθερο να απαντήσεις.

Άστον θίχτηκε τώρα. Πάει να κλάψει στη γωνίτσα του.
 

Μηνύματα
16.074
Reaction score
18.767
Μόνον που ο Μπουτχιας είναι ένα μέλος σαν όλους εμάς και δεν είναι κάποιος διαιτητής ούτε νομίζω ότι έχεις ανάγκη υπεράσπισης.
Μπορεις να το χειριστείς και να το διαχειριστείς άνετα. :)
Εχεις το ελεύθερο να απαντήσεις.
¨Αντε τώρα ... κατέφθασε και Ο Ν.Κ. που την είπα για την πολυκάναλη εγγραφή και τα βίντεο του.

Αυτό έχεις να σχολιάσεις απο όλα αυτά εσύ ;

Μην ασχολείσαι εσυ με την όποια σχέση μου με τον Bhutia ...θα τα βρούμε εμείς ... εδω γίνεται χαμός με άλλα. :D

Να αανλύσω την δική σου με αυτόν τώρα θες .... είσαι σίγουρος ; :D Να προσέχετε τι ευχεσθε με εμένα. :D
Άστον θίχτηκε τώρα. Πάει να κλάψει στη γωνίτσα του.
Πολύ κοτούλα πρέπει να είσαι πιστσιρίκι. Μόνο εδώ θα έβρισκες να σου μιλάνε 50 άρηδες μάλλον για αυτό τρίβεσαι. Δεν σε ακούειι κανένας ώριμος άντρας στην πραγματική ζωή. Ή σε γράφει ή εάν μιλάς έτσι πέφτουν σφαλιάρες. Όχι οτι τολμας να μιλάς ... μούγκα είσαι. Πάνε να σου δώσει η μαμά σου κανενα χαρτζιλίκι να πας να αγοράσεςι ηχεία πάνω απο 250 ευρώ ...που ξέρεις και πως βγαίνουν τα χρήματα και πως τα βγάζουν οι άνδρες κιόλας και μιλάς ή ξέρεις τι θα πεί αυτό για να μας το μάθεις κιόλας..
 
Last edited:

Μηνύματα
4.963
Reaction score
8.789
¨Αντε τώρα ... κατέφθασε και Ο Ν.Κ. που την είπα για την πολυκάναλη εγγραφή και τα βίντεο του.

Αυτό έχεις να σχολιάσεςι απο όλα αυτά εσύ ;

Μην ασχοελείσαι εσυ με την όποια σχέση μου με τον Bhutia ...θα τα βρούμε εμείς ... εδω΄γίνεται χαμός με άλλα. :D

Να αανλύσω την δική σου με αυτόν τώρα θες .... είσαι σίγουρος ; :D Να προσέχετε τι ευχεσθε με εμένα. :D
Έχουμε μια σχέση αλληλοεκτιμησης και σεβασμού παρόλο που είμαστε εκ διαμέτρου αντίθετοι χαρακτήρες :biggrin:
Άλλωστε μιλάμε αποκλειστικά για το Οντιο όπου όλα είναι ακίνδυνα ;)
 

Μηνύματα
16.074
Reaction score
18.767
Έχουμε μια σχέση αλληλοεκτιμησης και σεβασμού παρόλο που είμαστε εκ διαμέτρου αντίθετοι χαρακτήρες :biggrin:
Άλλωστε μιλάμε αποκλειστικά για το Οντιο όπου όλα είναι ακίνδυνα ;)
Τίποτε δεν είναι ακίνδυνο οταν οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν σαν όπλο κιόλας για άλλα πράγματα και κάποιοι μάλιστα , ονόματα δεν λεμε, το επιτρέπουν, το δικαιολογούν ή δεν τους ενοχλεί ...αρκεί να βγεί (και στο βωμό) κάποιο συμπερασμα δήθεν καλό. Ποτέ δεν θα είναι καλό πρώτα απο όλα τότε .... κανένα συμπέρασμα.

Προφανώς είναι ένα κοινό που απο ότι βλεπω έχουν την τιμή να το μοιράζονται όλοι οι audio people και αυτό. :D ΚΑι για αυτό δεν θα μπορέσουν ποτέ να κατάλαβουν ποιός ήχος είναι ο ¨σωστός". :D Ο ήχος και η μουσική είναι ζωή.

Αλλά που να το ξέρω εγώ όλα αυτά , σάμπως είμαι "άνδρας" ; :D Θα γίνω εδω μέσα με τα παιδιά απο το τικ τοκ και το facebook. :D Ρε που έμπleξα με τους "audio people", κάτσε να βγεί το βιβλίο μου κα θα τα πούμε. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
16.074
Reaction score
18.767
Έχουμε μια σχέση αλληλοεκτιμησης και σεβασμού παρόλο που είμαστε εκ διαμέτρου αντίθετοι χαρακτήρες :biggrin:
Άλλωστε μιλάμε αποκλειστικά για το Οντιο όπου όλα είναι ακίνδυνα ;)
Που ξέρεις ; Μπορεί να σας συνδεόυν και κοινοί σκοποί. Και να μην είναι καθαρα σεβασμός. Σάμπως γνωρίζεστε μήπως ; Τι είναι αυτό ; Καινούργιος social media σεβασμός ; Τότε ΟΚ το καταλαβαίνω. :D

Πάντως πολύ περιέργη λογική αλλα και συναισθηματική ανάλυση και στάση έχετε στα πράγματα οι audio people .... καλά κάνετε και μένετε και χρειάζεσθε τις μετρήσεις τόσο πολύ. Κάπως πρέπει να αναπληρώνει ο άνθρωπος τις αδυναμίες του στον δρόμο πρός κάποια ολοκλήρωση της όποιας προσωπικότητάς του που η μουσική βοηθάει σε αυτό. :D :D Δεν έχεις ακούσει που λένε ...ακόμη και θηρία εξημερώνει ; :D Δυστυχώς όμως υπηρετεί και εξυπηρετεί πολύ καλύτερα άλλες προσωπικότητες πιο εξελιγμένες και σε περισσότερα επιπεδα. χα χα
 
Last edited:



Μηνύματα
7.403
Reaction score
1.981
Το avatar μου είναι μια φωτογραφία που τράβηξα μια μέρα μετά την καταστροφική φωτιά του 2007 στην Αρκαδία .
Δυο μέρες πριν , μας ξύπνησαν τις πρώτες πρωινές ώρες, οι καμπάνες της εκκλησίας και η σειρήνες της πυροσβεστικής υπηρεσίας για να εγκαταλείψουμε το σπίτι, επειδή η φωτιά πλησίαζε το χωριό μας και είχαν ήδη καεί δυο αγροτικές κατοικίες στην ορεινή πλευρά του χωριού, σε υψόμετρο 900μ. Το εξοχικό μου απέχει 300μ από εκείνο το σημείο.
Ευτυχώς το χωριό δεν κάηκε, αλλά είχαν καεί τα πάντα γύρω απο αυτό. Κάηκε πυκνή βλάστηση απο βελανιδιές , κουκουναριές , καστανιές, καρυδιές, κυπαρίσσια θάμνοι από σπάρτα και αφάνες.

Το θυμήθηκα τώρα το γεγονός εκείνο, όταν διάβασα την αναφορά του Bhutia στο avatar μου. Όταν δε είδα και τις φωτιές απο τη νυχτερινή λήψη που ανήρτησε, τότε πραγματικά ξαφνιάστηκα.

Για να επιστρέψω στο θέμα μας, σκέφτομαι ανοιχτά και λέω μήπως θα ήταν καλύτερα να ανεβάσω δύο ηχογραφημένες φλογέρες, αντί για τρεις, γιατί με τρεις κάποιοι μπορεί να δυσκολευτούν να διακρίνουν τα τρία διακριτά επίπεδα, που μόνο οι νέοι της παρέας με πολύ καλά ηχεία θα μπορούν να ακούσουν.
Από την άλλη, ίσως θα ήταν σκόπιμο να ανεβάσω περισσότερες φλογέρες και στη συνέχεια να μου πείτε εσείς πόσες ακούτε στο δικό σας σύστημα.
Αν έχετε να μου προτείνετε κάποια άλλη δοκιμή πολύ ευχαρίστως να την κάνουμε.
Ζητώ η ελευθερία , ζήτω η 28η Οκτωβρίου.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
που μόνο οι νέοι της παρέας με πολύ καλά ηχεία θα μπορούν να ακούσουν.
Γιατί μόνον οι νέοι;

Οκ, καλά ηχεία, αλλά νέοι; Δεν καταλαβαίνω το συσχετισμό, διότι στην αντίληψη χωρικής πληροφορίας γενικώς, λίγη σημασία έχουν οι υψηλές συχνότητες (εάν έχουν, που δε νομίζω κιόλας).

Αν έχετε να μου προτείνετε κάποια άλλη δοκιμή πολύ ευχαρίστως να την κάνουμε.
Ιδανικό σενάριο για αποτύπωση χωρικής πληροφορίας σε όλους τους άξονες, είναι ηχογράφηση σε χώρους με πολύ μεγάλους χρόνους αντήχησης, και τέτοιοι είναι χαρακτηριστικά οι μεγάλες εκκλησίες.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, ακόμα και χωρίς να υπάρχει κανένα μουσικό όργανο ή τραγούδι (οκ, όργανο είναι και η φωνή), μόνο και μόνο ο τυπικός θόρυβος ηρεμίας, η υψηλή ουδός θορύβου της εκκλησίας, λόγω ακριβώς των ισχυρών αντηχησεων, μας δίνει την αίσθηση των διαστάσεων του χώρου.

Τυπικά αυτές οι ηχητικές πληροφορίες εμπεριέχουν σοβαρή ποσότητα χαμηλών συχνοτήτων, πολύ χαμηλών μάλιστα. Η φασματική ανάλυση του θορύβου περιβάλλοντος σε κάθε περίπτωση είναι φορτωμένη στις χαμηλές συχνότητες, και μια γραφική παράσταση αυτής θα είναι χρήσιμη.

Από τα ανωτέρω, συνάγεται το λογικό συμπέρασμα πως μια ηχογράφηση ενός μεγάλου έγχορδου (θα πρότεινα ακουστικό μπάσο - double bass) τόσο με δοξάρι όσο και με τα δάχτυλα:

1000013370.jpg


1000013369.jpg


Μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή χωρικής πληροφορίας.

Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει στο ανωτέρω σενάριο, είναι πως χρειάζονται σοβαρά σαμπ και πολύ εκτεταμένη απόκριση συχνότητας για να γίνει σωστά αντιληπτή μια τέτοια ηχογράφηση, τόσο για τον πλούσιο σε (πολύ) χαμηλές συχνότητες θόρυβο περιβάλλοντος μιας μεγάλης εκκλησίας, όσο και για τις αντηχήσεις που θα προκύψουν από ένα ακουστικό μπάσο.

Αλλά αυτό, θα είναι πραγματικό τεστ, κι όχι μια φλογέρα.


Ζητώ η ελευθερία , ζήτω η 28η Οκτωβρίου.
Ζήτω η Αγγλία!
(Διότι αν δεν ήταν αυτή κι ο υποτελής της ο Γιώργος, τότε ο μοναδικός άνθρωπος που θα μπορούσε να πει ΝΑΙ, ένας δικτάτορας, δε θα έλεγε ΟΧΙ (έστω και με άλλες λέξεις) σε έναν άλλο δικτάτορα, ο οποίος θα μπορούσε να είναι και φίλος του. Αλλά δεν ήταν, γιατί ήταν οι Άγγλοι. Εξ'ανάγκης, της αυλής.

Σε κάθε περίπτωση, ζήτω οι σύμμαχοι, οι φίλοι τελοσπαντων, γιατί χωρίς φίλους δε κάνεις τίποτα και πες μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι.

Τώρα αν έχεις φίλο τον Σόιμπλε και την Μέρκελ, δε ξέρω πως θα σε πουν, όλα να τα περιμένεις πάντως.

Να χαίρεστε τα παιδάκια σας, χρόνια πολλά και καλά, και του χρόνου γεροί να είμαστε να φάμε μπακαλιάρο σκορδαλιά! (ή σεβίτσε, ότι θέλει ο καθένας, σούσι ξερωγω κάτι σε ψάρι)
 

Μηνύματα
16.074
Reaction score
18.767
Γιατί μόνον οι νέοι;

Οκ, καλά ηχεία, αλλά νέοι; Δεν καταλαβαίνω το συσχετισμό, διότι στην αντίληψη χωρικής πληροφορίας γενικώς, λίγη σημασία έχουν οι υψηλές συχνότητες (εάν έχουν, που δε νομίζω κιόλας).


Ιδανικό σενάριο για αποτύπωση χωρικής πληροφορίας σε όλους τους άξονες, είναι ηχογράφηση σε χώρους με πολύ μεγάλους χρόνους αντήχησης, και τέτοιοι είναι χαρακτηριστικά οι μεγάλες εκκλησίες.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, ακόμα και χωρίς να υπάρχει κανένα μουσικό όργανο ή τραγούδι (οκ, όργανο είναι και η φωνή), μόνο και μόνο ο τυπικός θόρυβος ηρεμίας, η υψηλή ουδός θορύβου της εκκλησίας, λόγω ακριβώς των ισχυρών αντηχησεων, μας δίνει την αίσθηση των διαστάσεων του χώρου.

Τυπικά αυτές οι ηχητικές πληροφορίες εμπεριέχουν σοβαρή ποσότητα χαμηλών συχνοτήτων, πολύ χαμηλών μάλιστα. Η φασματική ανάλυση του θορύβου περιβάλλοντος σε κάθε περίπτωση είναι φορτωμένη στις χαμηλές συχνότητες, και μια γραφική παράσταση αυτής θα είναι χρήσιμη.

Από τα ανωτέρω, συνάγεται το λογικό συμπέρασμα πως μια ηχογράφηση ενός μεγάλου έγχορδου (θα πρότεινα ακουστικό μπάσο - double bass) τόσο με δοξάρι όσο και με τα δάχτυλα:

View attachment 347220

View attachment 347221

Μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή χωρικής πληροφορίας.

Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει στο ανωτέρω σενάριο, είναι πως χρειάζονται σοβαρά σαμπ και πολύ εκτεταμένη απόκριση συχνότητας για να γίνει σωστά αντιληπτή μια τέτοια ηχογράφηση, τόσο για τον πλούσιο σε (πολύ) χαμηλές συχνότητες θόρυβο περιβάλλοντος μιας μεγάλης εκκλησίας, όσο και για τις αντηχήσεις που θα προκύψουν από ένα ακουστικό μπάσο.

Αλλά αυτό, θα είναι πραγματικό τεστ, κι όχι μια φλογέρα.



Ζήτω η Αγγλία!
(Διότι αν δεν ήταν αυτή κι ο υποτελής της ο Γιώργος, τότε ο μοναδικός άνθρωπος που θα μπορούσε να πει ΝΑΙ, ένας δικτάτορας, δε θα έλεγε ΟΧΙ (έστω και με άλλες λέξεις) σε έναν άλλο δικτάτορα, ο οποίος θα μπορούσε να είναι και φίλος του. Αλλά δεν ήταν, γιατί ήταν οι Άγγλοι. Εξ'ανάγκης, της αυλής.

Σε κάθε περίπτωση, ζήτω οι σύμμαχοι, οι φίλοι τελοσπαντων, γιατί χωρίς φίλους δε κάνεις τίποτα και πες μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι.

Τώρα αν έχεις φίλο τον Σόιμπλε και την Μέρκελ, δε ξέρω πως θα σε πουν, όλα να τα περιμένεις πάντως.

Να χαίρεστε τα παιδάκια σας, χρόνια πολλά και καλά, και του χρόνου γεροί να είμαστε να φάμε μπακαλιάρο σκορδαλιά! (ή σεβίτσε, ότι θέλει ο καθένας, σούσι ξερωγω κάτι σε ψάρι)
Εάν και χωρική πληροφορία δεν έχουν οι χαμηλές σε ένα οικιακό περιβάλλον ώστε να το εξασφαλίσεις απο άποψη αναπαραγωγής, το waveforming μη εξαιρούμενου αλλά βοηθάει να κατέβεις τουλάχιστον πιο χαμηλά στην διακριση... ένας τέτοιος μεγάλος χώρος που μπορούν να αναπτυχθούν τα κύματα και να συλληφθούν απο την ηχογράφηση (και χωρίς τεχνικες κατεύθυνσής τους πρός το μικρόφωνο (μικρόφωνα) ... είναι όντως ο καλύτερος. Λάθος ; Ψυχοκαουστικά και τέτοια δεν ξέρω , περιμένω ακόμη εργασία απο Bhutia που κάπου μπορεί να την έχει ποστάρει πριν δεκαετίες αλλά εγώ δεν την ξέρω. χα χα. Αλήθεια τι θέλω εγώ και γράφω ; ...με παρασύρατε καλοί συμμετέχοντες.
 

Μηνύματα
7.403
Reaction score
1.981
Για το ύψος της σκηνής εδώ, για τη χωρική πληροφορία γενικώς ανοίξτε άλλο.
Μην τα βάλουμε όλα στο mulinex και τα κάνουμε χυλό.
Αλήθεια τι θέλω εγώ και γράφω ; ...με παρασύρατε καλοί συμμετέχοντες.
Δεν ξέρω τι θέλεις , ίσως με έχεις ερωτευτεί και δεν σε αδικώ; γι αυτό συνέχισε
Γιατί μόνον οι νέοι;

Οκ, καλά ηχεία, αλλά νέοι; Δεν καταλαβαίνω το συσχετισμό, διότι στην αντίληψη χωρικής πληροφορίας γενικώς, λίγη σημασία έχουν οι υψηλές συχνότητες (εάν έχουν, που δε νομίζω κιόλας).


Ιδανικό σενάριο για αποτύπωση χωρικής πληροφορίας σε όλους τους άξονες, είναι ηχογράφηση σε χώρους με πολύ μεγάλους χρόνους αντήχησης, και τέτοιοι είναι χαρακτηριστικά οι μεγάλες εκκλησίες.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, ακόμα και χωρίς να υπάρχει κανένα μουσικό όργανο ή τραγούδι (οκ, όργανο είναι και η φωνή), μόνο και μόνο ο τυπικός θόρυβος ηρεμίας, η υψηλή ουδός θορύβου της εκκλησίας, λόγω ακριβώς των ισχυρών αντηχησεων, μας δίνει την αίσθηση των διαστάσεων του χώρου.

Τυπικά αυτές οι ηχητικές πληροφορίες εμπεριέχουν σοβαρή ποσότητα χαμηλών συχνοτήτων, πολύ χαμηλών μάλιστα. Η φασματική ανάλυση του θορύβου περιβάλλοντος σε κάθε περίπτωση είναι φορτωμένη στις χαμηλές συχνότητες, και μια γραφική παράσταση αυτής θα είναι χρήσιμη.

Από τα ανωτέρω, συνάγεται το λογικό συμπέρασμα πως μια ηχογράφηση ενός μεγάλου έγχορδου (θα πρότεινα ακουστικό μπάσο - double bass) τόσο με δοξάρι όσο και με τα δάχτυλα:

View attachment 347220

View attachment 347221

Μπορεί να αποτελέσει σημαντική πηγή χωρικής πληροφορίας.

Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει στο ανωτέρω σενάριο, είναι πως χρειάζονται σοβαρά σαμπ και πολύ εκτεταμένη απόκριση συχνότητας για να γίνει σωστά αντιληπτή μια τέτοια ηχογράφηση, τόσο για τον πλούσιο σε (πολύ) χαμηλές συχνότητες θόρυβο περιβάλλοντος μιας μεγάλης εκκλησίας, όσο και για τις αντηχήσεις που θα προκύψουν από ένα ακουστικό μπάσο.

Αλλά αυτό, θα είναι πραγματικό τεστ, κι όχι μια φλογέρα.



Ζήτω η Αγγλία!
(Διότι αν δεν ήταν αυτή κι ο υποτελής της ο Γιώργος, τότε ο μοναδικός άνθρωπος που θα μπορούσε να πει ΝΑΙ, ένας δικτάτορας, δε θα έλεγε ΟΧΙ (έστω και με άλλες λέξεις) σε έναν άλλο δικτάτορα, ο οποίος θα μπορούσε να είναι και φίλος του. Αλλά δεν ήταν, γιατί ήταν οι Άγγλοι. Εξ'ανάγκης, της αυλής.
Ξέχασες να μας πεις ότι η μάνα του φευγάτου δεν έκλαψε ποτέ.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.403
Reaction score
1.981
Γιατί μόνον οι νέοι;

Οκ, καλά ηχεία, αλλά νέοι; Δεν καταλαβαίνω το συσχετισμό, διότι στην αντίληψη χωρικής πληροφορίας γενικώς, λίγη σημασία έχουν οι υψηλές συχνότητες (εάν έχουν, που δε νομίζω κιόλας).
Για το ύψος της σκηνής έχει αναφερθεί ότι οι υψηλές συχνότητες τείνουν να ακούγονται πιο ψηλά στη σκηνή σε σχεση με τις χαμηλότερες συχνότητες.
Οι νέοι ακούν καλύτερα τις υψηλές συχνότητες.
 

Μηνύματα
16.074
Reaction score
18.767
Για το ύψος της σκηνής εδώ, για τη χωρική πληροφορία γενικώς ανοίξτε άλλο.
Μην τα βάλουμε όλα στο mulinex και τα κάνουμε χυλό.
Αφού έχουν σχέση όλα αυτά μεταξύ τους βρε συ gkar. Εαν δεν έχεις ελεγξει κάπως το χαμηλό μην περιμένεις και άριστη σηηνή. Διαφωνώ βέβαια με αυτούς και με τον Bhutia που το σχετίζουν το χαμηλό άμεσα (όχι έμμεσα, έμμεσα ΟΚ ...και μάλιστα τόσο πολύ χαμηλό) με την σκηνή. Μπορεί να μην έχει και πολύ χαμηλό (στα ηχεία , όχι στον χώρο) και όμως να έχεις καταπληκτική σκηνή. Εγώ έχω ακούσει. Τι να πω ; Άμα θέλετε αποδείξεις τώρα απο την ακουστική και κατά πόσον υπάρχει κάποιο ικανό όμως πλήθος εργασιών που να στηρίζει κάτι τέτοιο αλλά και να μπορέσετε να εκτιμήσετε την ποιότητα και σημασία τους , δεν το γνωρίζω. Εξάλλου κάτι που ακούς σε δυο δευτερόλεπτα για να το αποδείξεις επιστημονικά ή έστω και semi ή quasi επιστημονικά μπορεί να χρειαστείς και δεκαετίες ακόμη.
 

Μηνύματα
16.074
Reaction score
18.767
Για το ύψος της σκηνής έχει αναφερθεί ότι οι υψηλές συχνότητες τείνουν να ακούγονται πιο ψηλά στη σκηνή σε σχεση με τις χαμηλότερες συχνότητες.
Οι νέοι ακούν καλύτερα τις υψηλές συχνότητες.
Σωστό και αυτό κατάλαβα και εγώ με το πόστ σου ... αλλά εάν διάβαζες προσεκτικότερα το μεγάλο πόστ μου ... αναλύω ότι αυτό το "αντιλαμβανόμαστε" δηλαδή τις υψηλές συχνότητες ψηλότερα, σε ένα οικιακό περιβάλλον ή μάλλον περιβάλλον που είναι οριοθετημένο απο εμπόδια, τοίχους κλπ .... στην ουσία είναι απο τις λιγότερες σε αριθμό κοντινές ανακλάσεις που προκύπτουν απο τον τρόπο που προβάλλονται οι υψηλές συχνόητητες και οι οποίες θα φθάσουν με πολύ λιγότερες (πως να το πω απλά) καραμπόλες (και αρα και αριθμό ποσοτικά) στην θέση ακρόασης απο ότι αυτές των χαμηλών συχνοτήτων. Μπορεί και από άλλο λόγο βέβαια μη εξηγήσιμο -διερευνημένο καλά ακόμη επιστημονικά.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.429
Reaction score
57.186
Σωστό και αυτό κατάλαβα και εγώ με το πόστ σου ... αλλά εάν διάβαζες προσεκτικότερα το μεγάλο πόστ μου ... αναλύω ότι αυτό το "αντιλαμβανόμαστε" δηλαδή τις υψηλές συχνότητες ψηλότερα, σε ένα οικιακό περιβάλλον ή μάλλον περιβάλλον που είναι οριοθετημένο απο εμπόδια, τοίχους κλπ .... στην ουσία είναι απο τις λιγότερες σε αριθμό κοντινές ανακλάσεις που προκύπτουν απο τον τρόπο που προβάλλονται οι υψηλές συχνόητητες και οι οποίες θα φθάσουν με πολύ λιγότερες (πως να το πω απλά) καραμπόλες (και αρα και αριθμό ποσοτικά) στην θέση ακρόασης απο ότι αυτές των χαμηλών συχνοτήτων. Μπορεί και από άλλο λόγο βέβαια μη εξηγήσιμο -διερευνημένο καλά ακόμη επιστημονικά.
Το μικρότερο πλήθος από καραμπόλες μετά τις πρώιμες ανακλάσεις οφείλεται κιόλας στο ότι η ενέργεια στις ανώτερες υψηλές οκτάβες υποχωρεί γρηγορότερα σε σχέση με τις χαμηλότερες καθώς διανύει αλλεπάλληλες τροχιές μεταξύ των τοιχωμάτων οι οποίες υπάγονται χρονικά στο πεδίο αντήχησης

Από την άλλη μεριά η ενέργεια στις πρώτες οκτάβες μεταδίδεται όχι μόνο μέσα από τον αέρα αλλά και από το δάπεδο στον ακροατή εκτός και αν εκείνος θα ήταν... αιωρούμενος εντός του χώρου ακρόασης.:laugh:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
Για το ύψος της σκηνής εδώ, για τη χωρική πληροφορία γενικώς ανοίξτε άλλο.
Μην τα βάλουμε όλα στο mulinex και τα κάνουμε χυλό.
Το ύψος της σκηνής που λες, είναι μία διάσταση, όπως το πλάτος και το βάθος, κι όλες αυτές οι διαστάσεις μαζί, αποτελούν τη μουσική σκηνή, είναι ένα πράμα, της μιας ενιαίας και αδιαιρέτου χωρικής πληροφορίας της ηχογράφησης.

Θες δε θες, ένας χυλός είναι.

Σα το άγιο πνεύμα, του ενός μοναδικού κι αδιαιρέτου τριαδικού θεού. Το μυαλό σου προσπαθεί να το ξεχωρίσει το πνεύμα το Άγιο, το ζωγραφίζει κιόλας σα ποντίκι με φτερά (περιστέρι), αλλά είναι ένας ο Θεός, ενιαίος και αδιαίρετος, κι αυτό, το περιστέρι ντε, είναι ένα πράμα με το θεό, σα να έχουν μπει μαζί στο μπλέντερ κι έγιναν θεικό σμούθι, δε ξεχωρίζει, είναι χυλός.

Ξέχασες να μας πεις ότι η μάνα του φευγάτου δεν έκλαψε ποτέ.
Δεν έκλαψε.
Σιγά μη σ'άφηνα έτσι.
Άντε πάνε στην παρέλαση τώρα.
Σημαιάκι να πάρεις, να κουνάς δεξιά αριστερά.
Πιο πολύ δεξιά.

Για το ύψος της σκηνής έχει αναφερθεί ότι οι υψηλές συχνότητες τείνουν να ακούγονται πιο ψηλά στη σκηνή σε σχεση με τις χαμηλότερες συχνότητες.
Οι νέοι ακούν καλύτερα τις υψηλές συχνότητες.
Πιο ψηλά είναι το τουίτερ στο ηχείο σου, γι'αυτό τα λες αυτά.
Αν είχες άλλο ηχείο, με πιο χαμηλά το τουίτερ ή με ομοαξονικό, δε θα έλεγες τέτοια πράματα.

Οι νέοι υγιείς άνθρωποι, στην ακοή τους έχουν όντως πιο χαμηλή ουδό στο άνω άκρο του ακουστού φάσματος, από τους γέρους και άρρωστους.

Αλλά η χωρική πληροφορία δεν εμπεριέχεται στο άνω όριο του ακουστού φάσματος, και ακόμα και οι υψηλής συχνότητας αντηχήσεις μέσα σε μια μεγάλη εκκλησία (ή σπηλιά για μένα που αγριέβω) έχουν πετσοκομμένο το τέρμα πάνω όριο, λόγω χαμηλότερης ενέργειας εκεί πάνω, και υψηλότερης απορρόφησης των πραμάτων όλων.

Βεβαίως δε με πιστεύεις και θες λινκ, λες και δε ξέρω γω και ξέρεις εσύ πανάθεμά σε, τες πα, να λινκ

All materials reflect sound more efficiently at some frequencies than at others and, in most cases, high frequencies tend to be absorbed more readily than low frequencies. This produces a longer reverberation time at low frequencies than at high frequencies. In very large spaces, the effect of the air absorbing high frequencies may exaggerate this tendency, giving the reverb tail a rolling or thunder‑like quality.

From this, we can deduce that, to create a natural‑sounding reverb, the reverberant sound will probably need to be low‑pass filtered to remove the top end that doesn't exist in nature.

:fuckyou:

https://www.soundonsound.com/techniques/advanced-reverberation-part-1

Διάβασε διάβασε, λέει κι άλλα.

Τα κόβουν τα τέρμα πάνω πρίμα στο ριβερμπ ρεεεεεε🤣😁😃

Ποιοι νέοι ρεεεεεεεεε🤣😁😃

Άντε καλημέρα! 🎻


Εάν και χωρική πληροφορία δεν έχουν οι χαμηλές σε ένα οικιακό περιβάλλον
Εγώ άμα τραγουδάω νι πανβου γα δικαι ζώ νι με μπάσα φωνή, σείεται το σπίτι όλο, κάνω για τενόρος ή βαρύτονος σε εκκλησιαστικους ύμνους; Ας με αξιολογήσει το κοινό.


Άαααααααααα ωωωωωωωωωωωωω

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

"έκο".. ΑίκΩΩΩ ΑίκΩΩΩΩ ΑίκΩΩΩΩΩ
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.429
Reaction score
57.186
Το ύψος της σκηνής που λες, είναι μία διάσταση, όπως το πλάτος και το βάθος, κι όλες αυτές οι διαστάσεις μαζί, αποτελούν τη μουσική σκηνή, είναι ένα πράμα, της μιας ενιαίας και αδιαιρέτου χωρικής πληροφορίας της ηχογράφησης.

Θες δε θες, ένας χυλός είναι.

Σα το άγιο πνεύμα, του ενός μοναδικού κι αδιαιρέτου τριαδικού θεού. Το μυαλό σου προσπαθεί να το ξεχωρίσει το πνεύμα το Άγιο, το ζωγραφίζει κιόλας σα ποντίκι με φτερά (περιστέρι), αλλά είναι ένας ο Θεός, ενιαίος και αδιαίρετος, κι αυτό, το περιστέρι ντε, είναι ένα πράμα με το θεό, σα να έχουν μπει μαζί στο μπλέντερ κι έγιναν θεικό σμούθι, δε ξεχωρίζει, είναι χυλός.


Δεν έκλαψε.
Σιγά μη σ'άφηνα έτσι.
Άντε πάνε στην παρέλαση τώρα.
Σημαιάκι να πάρεις, να κουνάς δεξιά αριστερά.
Πιο πολύ δεξιά.


Πιο ψηλά είναι το τουίτερ στο ηχείο σου, γι'αυτό τα λες αυτά.
Αν είχες άλλο ηχείο, με πιο χαμηλά το τουίτερ ή με ομοαξονικό, δε θα έλεγες τέτοια πράματα.

Οι νέοι υγιείς άνθρωποι, στην ακοή τους έχουν όντως πιο χαμηλή ουδό στο άνω άκρο του ακουστού φάσματος, από τους γέρους και άρρωστους.

Αλλά η χωρική πληροφορία δεν εμπεριέχεται στο άνω όριο του ακουστού φάσματος, και ακόμα και οι υψηλής συχνότητας αντηχήσεις μέσα σε μια μεγάλη εκκλησία (ή σπηλιά για μένα που αγριέβω) έχουν πετσοκομμένο το τέρμα πάνω όριο, λόγω χαμηλότερης ενέργειας εκεί πάνω, και υψηλότερης απορρόφησης των πραμάτων όλων.

Βεβαίως δε με πιστεύεις και θες λινκ, λες και δε ξέρω γω και ξέρεις εσύ πανάθεμά σε, τες πα, να λινκ

All materials reflect sound more efficiently at some frequencies than at others and, in most cases, high frequencies tend to be absorbed more readily than low frequencies. This produces a longer reverberation time at low frequencies than at high frequencies. In very large spaces, the effect of the air absorbing high frequencies may exaggerate this tendency, giving the reverb tail a rolling or thunder‑like quality.

From this, we can deduce that, to create a natural‑sounding reverb, the reverberant sound will probably need to be low‑pass filtered to remove the top end that doesn't exist in nature.

:fuckyou:

https://www.soundonsound.com/techniques/advanced-reverberation-part-1

Διάβασε διάβασε, λέει κι άλλα.

Τα κόβουν τα τέρμα πάνω πρίμα στο ριβερμπ ρεεεεεε🤣😁😃

Ποιοι νέοι ρεεεεεεεεε🤣😁😃

Άντε καλημέρα! 🎻



Εγώ άμα τραγουδάω νι πανβου γα δικαι ζώ νι με μπάσα φωνή, σείεται το σπίτι όλο, κάνω για τενόρος ή βαρύτονος σε εκκλησιαστικους ύμνους; Ας με αξιολογήσει το κοινό.


Άαααααααααα ωωωωωωωωωωωωω

ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

"έκο".. ΑίκΩΩΩ ΑίκΩΩΩΩ ΑίκΩΩΩΩΩ
Να συμπληρωθεί κιόλας ότι ιστοί συντονιζόμενοι με την ενέργεια στις υψηλές οκτάβες εντοπίζονται στη ζώνη του κρανίου , δηλαδή σε ανώτερο ύψος. Μολονότι με τις κατώτατες χαμηλές μπορεί να συντονιστεί οποιοδήποτε μέλος του σώματος - ακόμα και ο ίδιος ο εγκέφαλος όπως έχει εξηγηθεί στη Λειτουργία της Ακοής - τείνουν να εκλαμβάνονται ως κύριες εστίες συντονισμού - σε αναλογία με αντηχείο εγχόρδων - δομές ευρισκόμενες στον κορμό - κοιλιακή και θωρακική χώρα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.798
Reaction score
136.695
Το βαργιούντε το δγιάβαζμα.
Ιδίως εκείνο το τρισκατάρατο θρεντ περί λειτουργίας της ακοής, όπως και τη Βίβλο του μπάρμπα Τουλ.
Τι α κάεις;

Πλάκα πλάκα, η βίβλος της cedia πλέον αρκεί, αλλά βλέπουν "ιμερσιβ" στον τίτλο και τρίβουν σφυρίζοντας αδιάφορα, λες και πρόκειται για διαφορετικές αρχές..

Γω πάντως, δε ξαναλέω για χωρική πληροφορία στη ζώνη των σαμπ, άμα θέλουν ας ψάξουν να τα βρουν, βαρέθκα, α κάτσω στη σπηλιά μου να νιώθω τις χωρικές συχνότητες να δονούν το σώμα μου ολόκληρο, κι ας'τους να περιμένουν από τα πρίμα να τα βρουν.

Τώρα που είπα σπηλιά, θυμήθηκα μια στη θάλασσα, που το ελαφρύ κύμα στην είσοδό της έβγαζε μέσα στο χώρο της σπηλιάς ένα μπάσο τρομακτικό, για πολλαπλά σαμπ να ιδρώνουν, θρίλερ. Τες πα, δε το λέω γιατί θα'ρχισουν να ρωτάνε που βρήκε η θάλασσα τα μπάσα και το κυματάκι έχει μόνο πρίμα και τέτοια. Πφχχχχχχχχχ
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.545
Μηνύματα
2.943.543
Members
38.195
Νεότερο μέλος
Polatof
Top