ΔΥΟ ΚΙ (Ε)ΝΑ ΚΑΙΕΙ!

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.170
Reaction score
137.754
Πάρε ασύρματο(α) Bluetooth ηχείο(α) της JBL.

Πιο φτηνά θα σου βγει, και παίζει κατευθείαν από το κινητό, το παίρνεις και στα ταξίδια, στο αυτοκίνητο, δε θέλει ρεύμα, φορτίζει από USB, δε θέλει καλώδια σήματος και ρεύματος, δεν υπάρχει πιο εύχρηστη λύση για έξω από τα ασύρματα Bluetooth ηχεία.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.170
Reaction score
137.754
Από ακριβότερο προς φτηνότερο:





Και το φτηνότερο κάνει περισσότερο σαματά απ'οσο φαντάζεσαι.

Έχω 2 μικρά, που άμα θες συνδέονται μαζί (ένα παίζει το δεξί κανάλι κι ένα το αριστερό) και κάνουν απίστευτη φασαρία.

Πάνε στο πλαίσιο/πάμπλικ/κλπ να τα δεις από κοντά, να τα ακούσεις κιόλας, και διάλεξε.
 

Μηνύματα
1.263
Reaction score
1.895
η ίδια συσκευή νομίζω κάνει και για σένα
ή άλλη παρόμοια, που να παίρνει σήμα bluetooth και να έχει εξόδους balanced
ή και ένα raspberry Pi με την κατάλληλh πλακέτα

θα πρέπει ίσως να παίζουν 2 ηχεία;


οι παραπάνω προτάσεις με αυτόνομα ηχεία (όσο έγραφα) είναι πιο πρακτικές σίγουρα
 


Μηνύματα
4.979
Reaction score
4.201
Πριν απο λιγο εβαλα το γνωστο κομματι "FANFARE FOR THE COMMON MAN" του Aaron Copland, απο την συμφωνικη του BBC υπο την διευθυνση του J. Williams (το εχω σε SACD). Στο πρωτο κομματι η εισαγωγη ειναι εντυπωσιακη και δεν σας κρυβω οτι οταν πηγαινα σε ηχοσυστηματα γνωστων η εκθεσεις ηταν παντα ενα απ τα κομματια που εβαζα ν ακουσω μιας και το ηξερα πολυ καλα.

Να υπενθυμισω οτι τα δυο σαμπ της Neumann βρισκονται στη μεση του πλευρικων τοιχων εχοντας μια μεγαλουτσικη αποσταση απ τη θεση ακροασης. Εβαλα λοιπον ενταση (αλοιμονο!) και προετοιμαστηκα.
Σε τι προετοιμαστηκα. Θυμομουν πολυ καλα οτι στου Κωστα τα ιδια σαμπ και της Τζενελεκ ποτε δεν καταλαβαινες οσο δυνατα και να επαιζαν οτι ο ηχος εβγαινε απ τα σαμπ και μονο αν πλησιαζες το ενιωθες.

Σε μενα ομως, διαφορετικος χωρος και μονο δυο σαμπ αντι για 4. Κι επισης μπροστα μου και πισω ο τοιχος εχει 6 μετρα μηκος, οι πλαινοι 3,6 μετρα! Το αποτελεσμα λοιπον.
Ο ηχος ειναι ακρως επιβλητικος και εντυπωσιακος αλλα το πιο εντυπωσιακο ειναι οτι νομιζεις οτι το κυριως μπασο βγαινει απ το μικρο κεντρικο Α7Χ και συνοδευουν τα δυο Α77Χ αριστερα - δεξια. Αλλα επαναλαμβανω το κεντρικο φαινεται να παιζει το πιο σημαντικο ρολο. Δηλαδη το πιο μικρο ηχειο να βγαζει ολον αυτον τον ογκο. Αυτο ειναι κατι που μοιαζει απιστευτο.

Φυσικα προκειται περι αληθοφανους ψευδαισθησης. Αριστερα και δεξια τα σαμπ μοιαζει να ειναι μουγκά (εξυπακουεται οτι αυτα κανουν ολον τον σαματά). Φαινεται σα να μην παιζουν. Θεωρω οτι εΙναι απο τα πιο εντυπωσιακα κομματια. Δοκιμαστε το και αν εχετε στο πλαι τα σαμπ (εφοσον ειστε οριακα νομιμοι) θα καταλαβετε τι εννοω. Εδω φαινεται επισης το δικαιο που εχουν οι τεχνικοι της Τρινοβ που προτεινουν τον συγκεκριμενο τροπο διαταξης των σαμπ σε περιπτωσεις αναλογες με τη δικη μου.
 

Μηνύματα
3.930
Reaction score
6.204
Τα σαμπ σκοτώνουν. Μου είχαν κάνει τρομερή εντύπωση και το έλεγα και στο Αλέξη. Απόδειξη οτι δεν χρειάζεσαι τεράστια ηχεία μιας και τα σαμπ είναι το bottleneck στο 90% των περιπτώσεων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.170
Reaction score
137.754
Ε, καλά τώρα, μιλάμε για 2 από τα εντελώς τοπ κορυφαία (και πανάκριβα) σαμπ της Neumann, τα 870, τι να συζητάμε; Και μάλιστα σε αρκετά μικρό χώρο, οπότε τον κάνουν τ'αλατιού.

Φυσικά είναι εξαιρετικό το αποτέλεσμα.
Δεν χρειάζεται καν συζήτηση.

Το πρόβλημα είναι το κόστος τους, διότι ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι θα στήσει φουλ ιμερσιβ σεταπ με ένα 10-χιλιαρο, ενώ εδώ τώρα, τόσο κοστίζουν πρακτικά αυτά τα δύο σαμπ..
 


Μηνύματα
4.979
Reaction score
4.201
Ε, καλά τώρα, μιλάμε για 2 από τα εντελώς τοπ κορυφαία (και πανάκριβα) σαμπ της Neumann, τα 870, τι να συζητάμε; Και μάλιστα σε αρκετά μικρό χώρο, οπότε τον κάνουν τ'αλατιού.

Φυσικά είναι εξαιρετικό το αποτέλεσμα.
Δεν χρειάζεται καν συζήτηση.

Το πρόβλημα είναι το κόστος τους, διότι ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι θα στήσει φουλ ιμερσιβ σεταπ με ένα 10-χιλιαρο, ενώ εδώ τώρα, τόσο κοστίζουν πρακτικά αυτά τα δύο σαμπ..
Η πλακα ειναι Κωστα οτι ενας τριτος οταν ακουσει το συγκεκριμενο κομματι δεν θα πει τα σαμπ τα σπανε, αλλα το Α7Χ ειναι ηχειο σουπερμαν!!
Εγω ειμαι πλεον εξοικιωμενος με τα σαμπ, αλλα παντα οταν ακους αυτο το πραμγα να βγαινει απο μπροστα λες τι στο διαλο, ειναι δυνατο αυτο το μικρουλι να βγαζει αυτο το πραγμα? Και μονο αν πας απο κοντα καταλαβαινεις οτι ακους το σαμπ!
Παντως σιγουρο το πρωτο πραγμα που θα παρω δωρο στην γιορτη μου, ειναι ενα ακομη Α77 (Η) σε ρολο κεντρικου
Τα σαμπ σκοτώνουν. Μου είχαν κάνει τρομερή εντύπωση και το έλεγα και στο Αλέξη. Απόδειξη οτι δεν χρειάζεσαι τεράστια ηχεία μιας και τα σαμπ είναι το bottleneck στο 90% των περιπτώσεων.
Εσυ χρωστας μια ακομη επισκεψη! Ξερεις το γιατι 😂 :drinks:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.786
Reaction score
84.735
Τώρα που το σκέφτηκα μετά από αυτά. Παίζει waveforming με τα σαμπζζζ στους πλαϊνούς τοίχους άραγε?
Εχει γίνει αυτή η ερώτηση προσφάτως και στους ιθύνοντες. Δυστυχώς δεν θυμάμαι την απάντηση.
 

Μηνύματα
16.469
Reaction score
19.384
Τώρα που το σκέφτηκα μετά από αυτά. Παίζει waveforming με τα σαμπζζζ στους πλαϊνούς τοίχους άραγε?
Λογικά όχι, δεν χρειάζεται απάντηση απο ειδικούς. Ο σκοπός είναι να μην προλάβει κάν να πάει το κύμα στους πλαινούς τοίχους, αλλιώς μετά ¨καήκαμε" και δεν "μαζευεται" η κατάσταση υπολογιστικά (όγκος και χρονική διάρκεια υπολογισμών απο το software αλλά και πολυπλοκότητα των αλγορίθμων που απαιτούνται) ή να πάει λίγο. Επίσης η γωνία του κύματος είναι απαγορευτική για αντιμετώπιση και ακύρωση των μετώπων σε τρίτους και τέταρτους χρόνους. Ότι θεωρητικά απο άποψη Φυσικής θα πάει , θα πάει .... αλλά δεν έχει νόημα με τα μέχρι τώρα επιτευχθέντα προφανώς εγχειρήματα σε οικιακούς ίδίως χώρους.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.170
Reaction score
137.754
Τώρα που το σκέφτηκα μετά από αυτά. Παίζει waveforming με τα σαμπζζζ στους πλαϊνούς τοίχους άραγε?
Όχι, δε προβλέπεται σε κανένα σενάριο τοποθέτησης του waveforming.

Το κύμα των χαμηλών, σε αρμονία με το υπόλοιπο φάσμα, οφείλει να ξεκινάει από εμπρός, μαζί με τα μεϊν και το κεντρικό, και να λήγει πίσω, όπως ορίζεται η πραγματικότητα σε μια λάιβ μουσική σκηνή.
 

Μηνύματα
4.979
Reaction score
4.201
Η μουσικη λαιβ σκηνη μπορει ομως να ειναι σε γηπεδο ποδοσφαιρου η μπασκετ η και σε κατι καζινο με ειδικες διαμορφωμενες αιθουσες που στην ουσια μοιαζουν με μοντερνα εκδοχη αρχαιου ελληνικου θεατρου. Τετοιοι χωροι αδικουνται?
Βεβαια ακομη κι ετσι η ορχηστρα εχει ενα μετωπο (μια συγκεκριμενη κατευθυνση) που εκλαμβανεται σαν εμπρος σε σχεση με τους θεατες που κοιταζουν εμπρος τους καλλιτεχνες.
Αρα οσον αφορα τους πλαινους τοιχους και waveforming ολως παραδοξως μια χαρα το περιεγραψε ο Thva
 

Μηνύματα
16.469
Reaction score
19.384
θα πάει , θα πάει ....
Θα παίζει, θα παίζει ...

Το ρήμα που χρησιμοποίησες Σταύρο ήθελα να γράψω, δεν ξέρω πως μου ήρθε να γράψω "πάει".

Υ.Γ. : Η δε κατεύθυνση της διάταξης θα είναι πάντα (εννοείται για αυτό δε το έγραψα) ίδια με την κατεύθυνση firing των κεντρικών και μεσαίου ηχείων. Αυτό γίνεται και για το λόγο που λέει ο Κώστας αλλά και γιατί ναι μεν όλοι θεωρούμε το κύμα όπως περιγράφεται για απλότητα κατανόησης στα animations - ιδίως για ευκολότερη κατανόηση απο και για τους ανθρώπους του audio και όλους μας - έτσι όπως ξέρουμε κατά τα γνωστά ... αλλά δεν είναι έτσι ακριβώς και παίρνει έναn ορισμένο - συγκεκριμένο χρόνο για να συγκεντρωθεί η εν;eργεια και να φτιάξει "κύμα" στις υπόλοιπες (όλες τις) διάστασεις εντός ενός χώρου . Αυτόν τον χρόνο πρέπει να "δράσεις¨ και να τον εκμεταλευτείς. Στην πραγματικότητα δηλαδή δεν υπάρχει "στάσιμο" κύμα , τα μόρια του άερα κινούνται συνεχώς και στις περιοχές που στο μυαλό μας έχουμε "εκπαιδευτεί" ότι είναι στάσιμο. Μην ξεχνάς ότι για να δημιουργηθεί πρέπει να χτυπήσει πρώτα στην επιφάνεια, να γυρίσει και να συγκρουστεί με το άλλο ... και όταν γίνει αυτό και πολλές φορές τότε το "στασιμο" κύμα αυξάνει σε πλάτος.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.995
Reaction score
8.862
Θα παίζει, θα παίζει ...

Το ρήμα που χρησιμοποίησες Σταύρο ήθελα να γράψω, δεν ξέρω πως μου ήρθε να γράψω "πάει".

Υ.Γ. : Η δε κατεύθυνση της διάταξης θα είναι πάντα (εννοείται για αυτό δε το έγραψα) ίδια με την κατεύθυνση firing των κεντρικών και μεσαίου ηχείων. Αυτό γίνεται και για το λόγο που λέει ο Κώστας αλλά και γιατί ναι μεν όλοι θεωρούμε το κύμα όπως περιγράφεται για απλότητα κατανόησης στα animations - ιδίως για ευκολότερη κατανόηση απο και για τους ανθρώπους του audio και όλους μας - έτσι όπως ξέρουμε κατά τα γνωστά ... αλλά δεν είναι έτσι ακριβώς και παίρνει έναn ορισμένο - συγκεκριμένο χρόνο για να συγκεντρωθεί η εν;eργεια και να φτιάξει "κύμα" στις υπόλοιπες (όλες τις) διάστασεις εντός ενός χώρου . Αυτόν τον χρόνο πρέπει να "δράσεις¨ και να τον εκμεταλευτείς. Στην πραγματικότητα δηλαδή δεν υπάρχει "στάσιμο" κύμα , τα μόρια του άερα κινούνται συνεχώς και στις περιοχές που στο μυαλό μας έχουμε "εκπαιδευτεί" ότι είναι στάσιμο. Μην ξεχνάς ότι για να δημιουργηθεί πρέπει να χτυπήσει πρώτα στην επιφάνεια, να γυρίσει και να συγκρουστεί με το άλλο ... και όταν γίνει αυτό και πολλές φορές τότε το "στασιμο" κύμα αυξάνει σε πλάτος.
Χαίρομαι που σε ευχαριστεί το μπάσο αλλά για να πούμε την αλήθεια δεν είναι αυτος ο σκοπός της δημιουργίας πολυκαναλικού συστήματος. :)
Screenshot_20241028_075810_com.google.android.youtube.jpg


Τι έχεις τώρα ως σύστημα @vastsar ?
Αυτός ο jbl synthesis που έβαλες στο μάτι έχει Auromatic?
 

Μηνύματα
4.979
Reaction score
4.201
Αυτη την στιγμη απο ενισχυτη εχω τον NAD 778. Ειμαι πολυ ευχαριστημενος, οποτε σιγουρα για καποια χρονια θα με κανει παρεα. Αν καταλογισω ενα μειονεκτημα ειναι η ελλειψη XLR. Ωστοσο απο ποιοτητα ηχουν ειμαι ικανοποιημενος.

Θελω να πιστευω οτι πολυ συντομα θα προστεθουν τα atmos. Αυτα θα ειναι Adam A7X. Για την ακριβεια θα παρω τα κατω και θ ανεβουν στο ταβανι. Κατω υπαρχει ενας προβληματισμος.

Εχω δυο Α77Χ και 5 Α7Χ (ολα ADAM). Mia σκεψη ειναι τα δυο εμπρος και το κεντρικο να γινουν Α77 κατα προτιμηση απ την σειρα Η. Ομως αυτο θα γινει με προυποθεση να αλλαχτουν τα δυο Α77Χ (να πωληθουν). Αν δεν ειναι τοσο ευκολο, τοτε μονο το κεντρικο θα ειναι Α77Η, αριστερα και δεξια εμπρος Α77Χ και ολα τα αλλα Α7Χ.

Μια δευτερη σκεψη ειναι να παρω Α8Η για τα δυο εμπρος και κεντρικο. Λιγο μπουρδελοκατασταση γινεται γιατι θα εχω 3 διαφορετικα ηχεια (ευτυχως ολα της ADAM). Ψηλα 4 Α7Χ. Κατω πισω 2 Α7Χ. Για τα 3 εμπρος εγραψα τις σκεψεις. Και 2 πλαινα τα Α77Χ. Ομως παρολη την διαφορετικοτητα θα εχω πολυ μα πολυ δυνατο συστημα αν και ξεφευγει λιγο ως πολυ οικονομικα.

Ολο το εγχειρημα θα γινει σχεδον παραλληλα με την διαμορφωση του δωματιου. Κι αυτο για να γινει θα πρεπει να περασουν 2-3 μηνες επειδη τωρα κανω αλλες κατασκευες στο σπιτι (αυλη) που θα πρεπει να τελειωσω για να ξεκινησω τα εντος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.170
Reaction score
137.754
Οκ, όλα τα ηχεία ταβανιού, Α7Χ. Είσαι οκ, λόγω απόστασης ακρόασης.

Προτείνω ΠΑΝΤΑ η εμπρός τριάδα στο bed layer να είναι απολύτως όμοια ηχεία, και τα νέα φρέσκα A77Η είναι πολύ καλή επιλογή για την εμπρός 3-αδα.

Για λόγους οικονομίας (εάν δεν πουληθούν τα A77X) μπορείς να κρατήσεις τα Α77Χ για πλαϊνά σαράουντ, και να έχεις πίσω σαράουντ τα Α7Χ.

Με περισσότερα λεφτά στο μπάτζετ, παίρνεις 5 τεμάχια Α77Η για την εμπρός 5-αδα, και αφήνεις τα Α77Χ για πίσω σαράουντ.

Φυσικά, μια 7-αδα όμοιων Α77Η στο bed layer, θα είναι η ακριβότερη και πιο "ομοιογενής" επιλογή.

Τα Α8Η, επειδή είναι πολύ κοντά στο κόστος των Α77Η, δεν τα θεωρώ καλή λύση.
 

Μηνύματα
13.631
Reaction score
11.189
Με συγχωρείς, αλλά την έδωσες μόνος σου τη λύση, "ανάμεσα από τις γραμμές".

Λες:
Εχω δυο Α77Χ και 5 Α7Χ (ολα ADAM).
και
Θελω να πιστευω οτι πολυ συντομα θα προστεθουν τα atmos. Αυτα θα ειναι Adam A7X. Για την ακριβεια θα παρω τα κατω και θ ανεβουν στο ταβανι.
Οπότε κάτω χρειάζεσαι 4 νέα ηχεία. Αλλά έχεις:
Εχω δυο Α77Χ
Οπότε οι 4 θέσεις που ανοίγουν, θα συμπληρωθούν με 4 Α77Χ.

Το κεντρικό μετά, είναι άλλο θέμα.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.802
Μηνύματα
2.952.319
Members
38.239
Νεότερο μέλος
bkonar6
Top