Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
7.433
Reaction score
1.510
Λογικά στην επόμενη γενιά μπαταριών, με μισό τόνο μπαταρίες λιγότερο, θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω ο χρόνος.

Πιθανώς να δούμε και ενδιαφέροντες αγώνες αυτοκινήτου με αυτό το δεδομένο, δεν θα έχουμε φυσικά ενδιαφέρων ήχο, αλλά οπωσδήποτε θα έχει τρομερό ενδιαφέρον η στρατηγική που θα ακολουθεί η κάθε ομάδα, με βάση την ισορροπία μεταξύ ισχύος, ποσοστού φόρτισης και χρόνου φόρτισης σε πιτ στοπ.

Πάντως και οι αμετροέπειες που διαβάζει κανείς στις ομάδες ηλεκτρικών στο φβ, ότι με άλλες μπαταρίες θα ξεπεράσει το ίδιο όχημα και τον κάτοχο του ρεκόρ (που είναι ενάμιση λεπτό κάτω) είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Σήμερα, το 95-100 kWh Xiaomi από ότι διαβάζω ξόδεψε το 35% της μπαταρίας του για το γύρο, δηλαδή αυτονομία της τάξης των 60 χλμ σε ρυθμό ρεκόρ γύρου, ή 1,5 kWh/χλμ, άρα θα μπορούσαμε θεωρητικά να δούμε "αγώνες" 3 γύρων (ή 4-5 με ένα μικρό ενδιάμεσο ανεφοδιασμό) στο Ring, ή εναλλακτικά αγώνες της τάξης των 10-12 γύρων χωρίς ανεφοδιασμό σε συμβατικές πίστες και ίσως 15 γύρων με ανεφοδιασμό.

Πιθανώς να είχε το ενδιαφέρον του, και σε περισσότερο γήινα επίπεδα π.χ. ένα ενιαίο με Tesla 3 LR 2WD (μπας και βλέπαμε και καμία πλαγιολίσθηση) και ξηλωμένα τα όποια στοιχεία πολυτέλειας για μία σχετική μείωση βάρους. Θα είχε επιπλέον ενδιαφέρον το να βλέπαμε να βρίσκουν τρόπο οι συμμετέχοντες να μην πετάνε το αυτοκίνητο ως ολική απώλεια σε κάθε μικροχτύπημα (να επιτρέπει π.χ. ο κανονισμός έως και 2 αυτοκίνητα ανά οδηγό ανά ομάδα).
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.416
Reaction score
135.410
Όλα τα modules, μαζί με το σασί τους, στην πλήρη συσκευασία τους, είναι 530 κιλά στο id.3 και λιγότερο στο Tesla, που είναι και δομικό στοιχείο του σασί.

Στην καλύτερη των περιπτώσεων να γλυτώσουν 100 κιλά.


Είναι βαριά τα αυτοκίνητα πλέον.
 

Μηνύματα
7.433
Reaction score
1.510
Λιγότερο από μισό τόνο ζυγίζει ολόκληρη η μπαταρία.
Και γιατί τότε η ειδική έκδοση για την πίστα ζυγίζει 2 τόνους; Δεν δικαιολογείται ένα γυμνό μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν χωρίς τις μπαταρίες να ζυγίζει ενάμιση τόνο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.416
Reaction score
135.410
Και γιατί τότε η ειδική έκδοση για την πίστα ζυγίζει 2 τόνους; Δεν δικαιολογείται ένα γυμνό μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν χωρίς τις μπαταρίες να ζυγίζει ενάμιση τόνο.
Πες τα στη μπεμβέ που βγάζει 3,5 τόνους τανκς.

Εγώ ξέρω μόνον πόσο ζυγίζουν οι μπαταρίες, φουλ, μαζί με τα τζιμπράγκαλά τους, όχι μόνο τα κελιά.

Χονδρικά βρίσκονται στον μισό τόνο. Λίγο πάνω οι Γερμανοί, λίγο κάτω οι Κινέζοι κι η Τέσλα.
 




spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.476
Reaction score
33.869
Πες τα στη μπεμβέ που βγάζει 3,5 τόνους τανκς.

Εγώ ξέρω μόνον πόσο ζυγίζουν οι μπαταρίες, φουλ, μαζί με τα τζιμπράγκαλά τους, όχι μόνο τα κελιά.

Χονδρικά βρίσκονται στον μισό τόνο. Λίγο πάνω οι Γερμανοί, λίγο κάτω οι Κινέζοι κι η Τέσλα.
Ασχετο , αλλα βρεθηκα ξαφνικα με το μηχανακι πισω απο ενα BMW XM και ηταν τοσο ασχημο που εστρεψα το βλεμμα και πηγα γρηγορα δεξια λωριδα για να μην το βλεπω 🥵
 


Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.112
και εγώ!!!
40kw το πολύ δε θέλω παραπάνω και 300χλμ αυτονομία με 50KW ταχυφόρτιση

μόλις βγει έγινε ανταλλαγή
 



Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.775
Reaction score
76.193
Στην κατηγορία non road legal (αγωνιστικά και one-off), το Xiaomi είναι το τέταρτο ταχύτερο ηλεκτρικό με τρίτο ένα Nio.
Το ετοίμασε η Prodrive. :p
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.416
Reaction score
135.410
50 kWh μπαταρία θα βγει 400 κιλά μόνο η μπαταρία.
Να ξέρετε.
 

Μηνύματα
16.387
Reaction score
23.112
50 KW < 250 Kg 200 km αυτονομια με 50KW ταχυφόρτιση
Και όπισθεν να παρκάρουμε ανθρώπινα
50 kWh μπαταρία θα βγει 400 κιλά μόνο η μπαταρία.
Να ξέρετε.
Δεν είπαμε 50kwh , είπαμε 50kw μοτέρ και ταχυφορτιση.
Για 300χλμ αστικά θέλει κάπου 20kwh ίσως και λιγότερο, με 500wh στο κιλό γιατί είναι ιαπων και έτσι αγαπάει θα είναι 40 κιλά μπαταρία , αλλά και με 200wh στο κιλό άντε να πάει 100.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.349
Reaction score
30.193

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.349
Reaction score
30.193
Megane e-Tech με 27.800€. Φανταστική τιμή.
Έχουν αφαιρεθεί σχεδόν 20.000€ από επιδότηση συν έκπτωση.

 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.260
Μηνύματα
2.934.568
Members
38.166
Νεότερο μέλος
giannis600
Top