Λογικά στην επόμενη γενιά μπαταριών, με μισό τόνο μπαταρίες λιγότερο, θα μπορούσε να βελτιωθεί περαιτέρω ο χρόνος.
Πιθανώς να δούμε και ενδιαφέροντες αγώνες αυτοκινήτου με αυτό το δεδομένο, δεν θα έχουμε φυσικά ενδιαφέρων ήχο, αλλά οπωσδήποτε θα έχει τρομερό ενδιαφέρον η στρατηγική που θα ακολουθεί η κάθε ομάδα, με βάση την ισορροπία μεταξύ ισχύος, ποσοστού φόρτισης και χρόνου φόρτισης σε πιτ στοπ.
Πάντως και οι αμετροέπειες που διαβάζει κανείς στις ομάδες ηλεκτρικών στο φβ, ότι με άλλες μπαταρίες θα ξεπεράσει το ίδιο όχημα και τον κάτοχο του ρεκόρ (που είναι ενάμιση λεπτό κάτω) είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Σήμερα, το 95-100 kWh Xiaomi από ότι διαβάζω ξόδεψε το 35% της μπαταρίας του για το γύρο, δηλαδή αυτονομία της τάξης των 60 χλμ σε ρυθμό ρεκόρ γύρου, ή 1,5 kWh/χλμ, άρα θα μπορούσαμε θεωρητικά να δούμε "αγώνες" 3 γύρων (ή 4-5 με ένα μικρό ενδιάμεσο ανεφοδιασμό) στο Ring, ή εναλλακτικά αγώνες της τάξης των 10-12 γύρων χωρίς ανεφοδιασμό σε συμβατικές πίστες και ίσως 15 γύρων με ανεφοδιασμό.
Πιθανώς να είχε το ενδιαφέρον του, και σε περισσότερο γήινα επίπεδα π.χ. ένα ενιαίο με Tesla 3 LR 2WD (μπας και βλέπαμε και καμία πλαγιολίσθηση) και ξηλωμένα τα όποια στοιχεία πολυτέλειας για μία σχετική μείωση βάρους. Θα είχε επιπλέον ενδιαφέρον το να βλέπαμε να βρίσκουν τρόπο οι συμμετέχοντες να μην πετάνε το αυτοκίνητο ως ολική απώλεια σε κάθε μικροχτύπημα (να επιτρέπει π.χ. ο κανονισμός έως και 2 αυτοκίνητα ανά οδηγό ανά ομάδα).
Πιθανώς να δούμε και ενδιαφέροντες αγώνες αυτοκινήτου με αυτό το δεδομένο, δεν θα έχουμε φυσικά ενδιαφέρων ήχο, αλλά οπωσδήποτε θα έχει τρομερό ενδιαφέρον η στρατηγική που θα ακολουθεί η κάθε ομάδα, με βάση την ισορροπία μεταξύ ισχύος, ποσοστού φόρτισης και χρόνου φόρτισης σε πιτ στοπ.
Πάντως και οι αμετροέπειες που διαβάζει κανείς στις ομάδες ηλεκτρικών στο φβ, ότι με άλλες μπαταρίες θα ξεπεράσει το ίδιο όχημα και τον κάτοχο του ρεκόρ (που είναι ενάμιση λεπτό κάτω) είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Σήμερα, το 95-100 kWh Xiaomi από ότι διαβάζω ξόδεψε το 35% της μπαταρίας του για το γύρο, δηλαδή αυτονομία της τάξης των 60 χλμ σε ρυθμό ρεκόρ γύρου, ή 1,5 kWh/χλμ, άρα θα μπορούσαμε θεωρητικά να δούμε "αγώνες" 3 γύρων (ή 4-5 με ένα μικρό ενδιάμεσο ανεφοδιασμό) στο Ring, ή εναλλακτικά αγώνες της τάξης των 10-12 γύρων χωρίς ανεφοδιασμό σε συμβατικές πίστες και ίσως 15 γύρων με ανεφοδιασμό.
Πιθανώς να είχε το ενδιαφέρον του, και σε περισσότερο γήινα επίπεδα π.χ. ένα ενιαίο με Tesla 3 LR 2WD (μπας και βλέπαμε και καμία πλαγιολίσθηση) και ξηλωμένα τα όποια στοιχεία πολυτέλειας για μία σχετική μείωση βάρους. Θα είχε επιπλέον ενδιαφέρον το να βλέπαμε να βρίσκουν τρόπο οι συμμετέχοντες να μην πετάνε το αυτοκίνητο ως ολική απώλεια σε κάθε μικροχτύπημα (να επιτρέπει π.χ. ο κανονισμός έως και 2 αυτοκίνητα ανά οδηγό ανά ομάδα).