- Μηνύματα
- 17.419
- Reaction score
- 57.145
Ο τερματισμός - αντί θανάτου που χωρά σταθερά αμφισβήτηση- στα δικαναλικά δεν σημαίνει την εξαφάνιση των αντίστοιχων setup αλλά την κατάργηση της δικαναλικής προτεραιότητας κατά τις μουσικές παραγωγές. Από τη στιγμή που τα original master θα συντίθενται immersive και απλώς θα προσαρμόζονταν σε δικαναλική μορφή ανάλογα με τις συνθήκες αναπαραγωγής έχουμε τέρμα.Οχτωχιλιάδες μηνύματα. Τον απέθαντο έχει αυτό το πωστονλέν, το δικαναλοτέτχοιο. Είδατε τί καλή στήριξη που έχει; Σε ανάρτηση με ελατήρια για να αποσβένει τις κατάρες, όχι σαν τις γκόθικ χαζοακίδες σας...
Θa μένουν μονάχα για διάφορους νοσταλγούς οι γνωστές και τώρα παραγωγές παλαιών έργων από τα τότε original δικαναλικά master με λυχνιακές κονσόλες και τα συναφή. Δεν αντιτίθεμαι σε κάτι τέτοιο, ας μένουν όλοι ευχαριστημένοι αφού υφίσταται... αζημίωτον.
Αυτό καλώς ή κακώς το κατανοώ, όπως και το ότι άμα κάτι ακούγεται χωρίς ενοχλητικά στοιχεία έστω και αν δεν εντυπωσιάζει άμεσα μπορεί κάλλιστα να ταυτίζεται με τη ζητούμενη οργανικότητα.Επειδή κάποιες φορές συνειρμικά μου έρχονται διάφορες εμπειρκές διαπιστώσεις στο μυαλό μετά την διατύπωση τους πρώτα γραπτά, @Bhutia πάνω στο θέμα αυτό των δύο αυτών λέξεων (φυσικότητα και οργανικότητα) θέλω να ρισκάρω - ως συνήθως με μικρό δείγμα στην διαθεσή μου και όντας διατεθειμένος να eat a little bit of crow - και να πω το (πιθανό) κάτωθι παρατηρούμενο φαινόμενο σε περίπτωση που θα ήθελες να το σχολιάσεις, εκτιμήσεις ή δικαιολογήσεις κλπ :
Απο πολύ μικρό δείγμα ανθρώπων που ασχολούνται με το audio και των οποίων παρατηρούσα τις αντιδράσεις τους όταν καμιά φορά περίμενα με την σειρά μου να ακούσω εγώ με ραντεβού αυτά που εγώ ήθελα ή και με λίγη χρονική αλληλεπικάλυψη άκουγανε και αυτοί τις δικές μου επιλογές έχω να πω : Ότι πολλοί απο αυτούς, ακόμη και οι πολύ "έμπειροι" καμιά φορά όταν συναντούν αυτά τα δύο σε ένα ηχοσύστημα (πολύ σπάνιο) δεν μπορούν να εκτιμήσουν τι ακούνε και συνήθως δεν το θέλουν κιόλας. Σα να έχουν συνηθίσει σε διαφορετικό ήχο , κάτι που θα ήθελαν να ξεχωρίζει, ενθουσιάζει σε συγκεκριμένα σημεία, μια ανάγκη να θεωρούν σωστό έναν ήχο που δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά που έστω και διασιθητικά σε κάποια φάση να θεωρήσουν καλό ... τελικά τον απορρίπτουν καθώς αυτός ο ήχος δίνει αρχικά την εντύπωση (όταν τον πρωτοακούς σε εκθέσεις, δοκιμές, γρήγορες ακροάσεις) λίγο "βαρετός" και αυτό που ξεχωρίζει και μένει μόνο είναι η μουσική. Είναι ένα πράγμα - χαρακτηριστικό που μου θυμίζει την ανάγκη των ανθρώπων να είναι συνέχεια με κάποιον άλλον και να μην μπορούν να μείνουν μόνοι ή όταν έχουν μάθει συνεχώς το μυαλό τους να δουλεύει και να ψάχνουν για κάτι μην μπορώντας να δούν μια απλή λύση μπροστά στα μάτια τους. Όταν ένα σύστημα έχει κάποια χαρακτηριστικά τέτοια (γιατί αυτό έχει κάποιες "διαβαθμίσεις" σαν φαινόμενο ) που είναι λίγο μεγαλύτερες απο ότι έχουν συνηθίσει σαν ήχο ... τότε μπορεί να το αποδεχθούν. Εάν ένα σύστημα το έχει σε πολύ μεγάλο βαθμό "μπλοκάρουν" και εμφανίζονται οι αντιδράσεις που σου ανέφερα.
Όπως είπα το "δείγμα" μου είναι πολύ μικρό ... αλλά έχεις παρατηρήσει κάτι ; Μιιλάω για ανθρώπους που δεν έχουν ζήσει με ένα τέτοιο σύστημα αλλά αυτοί που καλούνται να επιλέξουν και το πρωτοσυναντούν.
Συσκευές όπως τα Vecteur, MF A1000 και τα Ta'us κρατήθηκαν παρά τους εγγενείς τους περιορισμούς επειδή ακριβώς εντόπιζα την περιβόητη ΄΄οργανικότητα΄΄ και...βιολογική καλλιέργεια. Ομοίως και το ΄΄κλικ΄΄ που μου κάνουν τα Yamaha HS8 έναντι άλλων προσιτών monitor.
Επειδή ο ίδιος δεν σκοπεύω να ξοδεύω πλέον σοβαρά ποσά ποντάροντας σε ενδεχόμενα απατηλές ιδιότητες προτιμώ ως κριτήριο όσα εντοπίζονται άμεσα, δηλαδή διάφορα ενοχλητικά και οπωσδήποτε αποτρεπτικά για την αγορά χαρακτηριστικά.
Ακούγοντας για παράδειγμα με ακουστικά και χωρίς να κοιτάω αρχικά την οθόνη ένα βίντεο που αναρτήθηκε πρόσφατα από το μέλος VlassisK και περιείχε συγκρίσεις ηχείων, απ'όλα τα μοντέλα εκείνο που δημιουργούσε εντύπωση ότι απέδιδε ομορφότερα μουσική έστω και... πλημμελώς ηχογραφημένη ήταν το... Klipsch La Scala.
Δεν θα μ'ενδιέφερε να το έπαιρνα όμως διότι εντόπιζα και διάφορα χαρακτηριστικά που ήξερα ότι θα με ενοχλούσαν σε βάθος χρόνου - έστω και υπό τους περιορισμούς που συνεπάγονταν οι συνθήκες του youtube.
Last edited: