Το σύστημα μου

Μηνύματα
849
Reaction score
1.385
Εγώ μπορώ. Η απόκριση του συστήματός σου έχει το γνωστό χαϊεντικό χαμόγελο. Ισοδύναμο της ισοστάθμισης Loudness. Οπότε στις χαμηλές εντάσεις παίζει καλά και στις υψηλές αρχίζουν να τονίζονται τα χαμηλά και τα πρίμα και ενοχλούν.
Απόδειξέ μου ότι κάνω λάθος.
εγω νομιζα πως θα πεις οτι δεν εχει σαμπ αρα οταν πιεζει τα 5 ιντσα να χώσουν δεν εχουν και οι ψιλες περνούν μπροστά, αλλίως το χαμόγελο δεν θα το ακουγες και σε χαμηλές εντάσεις? δεν μιλαμε για 40-50db...
 

Μηνύματα
196
Reaction score
124
Ποτέ δεν μου άρεσε η δυνατή μουσική ούτε σε μπαρ, κλάμπ, μπορεί όμως το ηχοσύστημα τους να ήταν της πλάκας
 

Μηνύματα
13.586
Reaction score
11.122
αλλίως το χαμόγελο δεν θα το ακουγες και σε χαμηλές εντάσεις? δεν μιλαμε για 40-50db...
Μα όλοι οι σωστοί (πρέπει να) παίζουμε με ισοστάθμιση loudness σε χαμηλές εντάσεις.
 

Μηνύματα
849
Reaction score
1.385
Η ευχαρίστηση σε αγαπημένες μουσικές σε τραβάει να ανεβάσεις στάθμη αρκετά πάνω από στάθμη αναφοράς, τουλάχιστον 15 dB στο κεφάλι, και γι'αυτό στους χώρους διασκέδασης είναι σημαντικά υψηλότερη η στάθμη αναπαραγωγής από την απλή χαμηλή στάθμη αναφοράς, διότι "έτσι αρέσει" σε όλο τον κόσμο, είναι πραγματική και αδιαμφισβήτητη διασκέδαση, κι αυτό είναι κοινώς αποδεκτό και αδιαμφισβήτητο, ειδάλλως σε όλες τις ντίσκο θα έπαιζε μουσική σε στάθμες ασανσέρ και δε θα αγόραζαν ηχεία με τις ντάνες και ακριβά array.
εμένα δεν μου αρέσει αυτό, καθόλου, με πονάνε τα αυτια μου και αναρρωτιέμαι πως στους άλλους αρέσει. Και στις συναυλίες που πάω πάντα ωτοασπίδες και για την υγεία των αυτιών αλλα και γιατι δέν ακούω. πολύ καλύτερα με τις ωτοασπίδες (ειδικές για συναυλίες) δηλαδή ενα αρχείο της κακιάς ωρας με τα ηχεία να τσιρίζουν σαν τα μογκάμι στον πάη και το ένα ηλίθιο μπαμπα μπουπα απο το μπάσο, σορι. δεν είναι για εμένα. (btw το λέω αυτό και σήμερα έρχεται ενα σαμπ που πήρα μτχ για να το ζήσουμε και αυτό)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Και γω πάντα με ωτοασπιδες σε συναυλίες, αλλά και στα περισσότερα μαγαζιά που παίζουν πολύ δυνατά μουσική.

1000012968.jpg


Εκεί είναι συνήθως χάλια ο ήχος, και λάθος οι ταργκετ κερβς, με πολύ τονισμένα τα μεσαιοπρίμα. Σε αυτήν την περιοχή υψηλής ευαισθησίας του αυτιού, δεν είναι ανεκτές στάθμες άνω των 100 Φον (100 dB SPL C στον 1 χιλιοκυκλο).
 
Last edited:




Μηνύματα
849
Reaction score
1.385
δηλαδή ενα αρχείο της κακιάς ωρας με τα ηχεία να τσιρίζουν σαν τα μογκάμι στον πάη και το ένα ηλίθιο μπαμπα μπουπα απο το μπάσο, σορι. δεν είναι για εμένα. (btw το λέω αυτό και σήμερα έρχεται ενα σαμπ που πήρα μτχ για να το ζήσουμε και αυτό)
by the way, αν και το λέω αυτό, περπατούσα τις προάλλες στη πόλη και ήταν ένα μαγαζί που με πήρε λίγο προς έκπληξη οφείλω να πω (διστακτικά:biggrin:) και μου φάνηκε αρκετά καλός ο ήχος, όχι πως το έκανα active listening που λένε, απλά περνούσα, αλλά μετά όπως κοίταξα ξανά είδα ένα PA έιχε όχι κατι σπέσιαλ, αλλα κάτω απο κάτω τον κάθε ''δορυφόρο'' η βάση κάτω ήταν σαμπ. όχι μεγάλο κανα 8 η 10 θα ήταν, τέλος πάντων, δεν ήταν καθόλου έτσι, πολύ ισορροπημένο ήταν πάντως, καθόλου μπαπα μπουπα εκεί , και μου έκανε λίγο εντύπωση.

τώρα όσο αναφορα τα αρχεία που έιπα, δεν είμαι σίγουρος και μάλιστα αμφιβάλλω να είναι τα αρχεία, τι σκατά 24 kbit mp3 παιζνε? νομίζω είναι κάτι στην παραγωγή. είμουν σε ένα σαν μπάρ με κάτι φίλους και έπαιζαν κατι remix παλαιότερων τραγουδιών, και ιδιαίτερα στις φωνές που ήταν επεξεργασμένες ήταν απαίσιες. σαν όπως λένε πως το jitter ακούγεται, ετσι κρύο και σαν τζάμι ενα glare να. πολύ σπαστικό. αλλά τώρα jitter το 2024 είναι απαράδεκτο. οπότε δέν νομίζω πώς είναι αυτό, ούτε έχω ακούσει πρωσοπικά jitter. φυσικά δεν το είπα σε κανένα γιατί δεν θα είχα φίλους ποιά αλλα με ενόχλησε και ρωτάω και εσάς άν έχετε κάποια παρόμοια εμπιρεία.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.212
Reaction score
18.996
Στο δικό μου πάντως, με την προηγούμενη διάταξη του συστήματος στον χώρο, ο ακροατής και τα ηχεία στριμώχνονταν μεταξύ αντικριστων τοίχων (στη στενή πλευρά του δωματίου, δηλαδή χωρίς επαρκή χώρο πίσω από τα ηχεία ή τη θέση ακρόασης) και μπουμαρε.
Η "διάταξη" που περιγράφεις θεωρητικά (και ισχύει συνήθως και πρακτικά) είναι ιδανική και οδηγεί στο πιο ισορροπημένο flat χαμηλό εντός ενός χώρου. Είναι βέβαια καταστροφή για την στερεοφωνική εικόνα. Το "μπούμαρισμα" που άκουγες δεν πρέπει να ήταν μπουμάρισμα αλλά επιτευχθέντα υψηλά db στις χαμηλές συχνότητες λόγω της υψηλής πίεσης κοντά στα τοιχώματα. Σε οποιαδήποτε άλλη διάταξη κανονικά δημιουργείται συγκριτικά (οι πιθανότητες να δημιουργηθεί) ... μεγαλύτερο μπουμάρισμα. Ή εγώ δεν ξέρω καλά τι σημαίνει μπουμάρισμα.
 

Μηνύματα
196
Reaction score
124
Η "διάταξη" που περιγράφεις θεωρητικά (και ισχύει συνήθως και πρακτικά) είναι ιδανική και οδηγεί στο πιο ισορροπημένο flat χαμηλό εντός ενός χώρου. Είναι βέβαια καταστροφή για την στερεοφωνική εικόνα. Το "μπούμαρισμα" που άκουγες δεν πρέπει να ήταν μπουμάρισμα αλλά επιτευχθέντα υψηλά db στις χαμηλές συχνότητες λόγω της υψηλής πίεσης κοντά στα τοιχώματα. Σε οποιαδήποτε άλλη διάταξη κανονικά δημιουργείται συγκριτικά (οι πιθανότητες να δημιουργηθεί) ... μεγαλύτερο μπουμάρισμα. Ή εγώ δεν ξέρω καλά τι σημαίνει μπουμάρισμα.
Μπορεί εγώ να μην ξέρω, μου φαινόταν ότι το χαμηλό κράταγε πολύ και υπήρχε έντονη δόνηση. Είναι ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο το σπίτι, στις μακριές σε μήκος πλευρές βρίσκονταν τα ηχεία και η θέση ακρόασης, αφήνοντας στη μέση το στενό πλαίσιο/κομμάτι/πλευρά του σπιτιού. Τώρα που τα μετατοπισα, πίσω από τα ηχεία και τη θέση ακρόασης υπάρχει χώρος και μου ακούγεται πιο άνετα, με μεγαλύτερη έκταση. Μετρήσεις δεν είχα ούτε για την προηγούμενη ούτε για την τωρινή διάταξη. Ότι ακούγεται διαφορετικά είναι το μόνο σίγουρο. Ότι κατά περίεργο τρόπο συνηθίζει το αυτί και θέλει χρόνο να συνηθίσει το νέο, επίσης.
 

Μηνύματα
1.721
Reaction score
1.987
Εγώ μπορώ. Η απόκριση του συστήματός σου έχει το γνωστό χαϊεντικό χαμόγελο. Ισοδύναμο της ισοστάθμισης Loudness. Οπότε στις χαμηλές εντάσεις παίζει καλά και στις υψηλές αρχίζουν να τονίζονται τα χαμηλά και τα πρίμα και ενοχλούν.
Απόδειξέ μου ότι κάνω λάθος.
Αποδειξε μου ότι η φαντασία σου δεν αφήνει πίσω την πραγματικότητα.
 

Μηνύματα
13.586
Reaction score
11.122
Δείξε μας την πραγματικότητα σου με μετρήσεις και θα το δεχτώ.
Σου έδωσα μια αληθοφανή και πραγματική εξήγηση για κάτι που αδυνατούσες να εξηγήσεις. Αν δεν το κατανοείς, δεν πειράζει. Δεν είναι κακό, δε φταις εσύ.
 


Μηνύματα
1.721
Reaction score
1.987
Δείξε μας την πραγματικότητα σου με μετρήσεις και θα το δεχτώ.
Σου έδωσα μια αληθοφανή και πραγματική εξήγηση για κάτι που αδυνατούσες να εξηγήσεις. Αν δεν το κατανοείς, δεν πειράζει. Δεν είναι κακό, δε φταις εσύ.
Ο @kazdem έχει ήδη ξεκαθαρίσει ότι δεν του αρέσει η υψηλή ένταση,παντού και πάντοτε.Εγω είμαι "γκαζακιας".Ουδεμία σχέση μ' εκεί που πάει το μυαλό σου.
 


Μηνύματα
2.394
Reaction score
3.648
Εγώ μπορώ. Η απόκριση του συστήματός σου έχει το γνωστό χαϊεντικό χαμόγελο. Ισοδύναμο της ισοστάθμισης Loudness. Οπότε στις χαμηλές εντάσεις παίζει καλά και στις υψηλές αρχίζουν να τονίζονται τα χαμηλά και τα πρίμα και ενοχλούν.
Απόδειξέ μου ότι κάνω λάθος.
Δεν υπάρχει χαμόγελο σε hi end σύστημα, αυτό είναι πρόβλημα των low ή hi fi συστημάτων και λογικά μιας.και οι συσκευές που απαρτίζουν τέτοια συστήματα δεν είναι τέτοιες που να μην το παρουσιάζουν.
Μα όλοι οι σωστοί (πρέπει να) παίζουμε με ισοστάθμιση loudness σε χαμηλές εντάσεις.
Δώσε μια γρήηορη εξήγηση για τα μάτια του κόσμου, εγώ καταλαβα τι εννοείς πάντως.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.682
Reaction score
21.498
εμένα δεν μου αρέσει αυτό, καθόλου, με πονάνε τα αυτια μου και αναρρωτιέμαι πως στους άλλους αρέσει.
Αυτό συμβαίνει διότι κατά πάσα πιθανότητα, δεν έχει τύχει να ακούσεις μουσική σε δυνατές εντάσεις εντός φροντισμένου ακουστικά χώρου. Ως πρώτο παράδειγμα, θα αναφερθώ στους χώρους του @stathis και του @costas EAR (και του @Dimifoot - αν και στον χώρο του δεν ανεβάσαμε την ένταση όσο θα ήθελα), τους οποίους είχα την τύχη να επισκεφθώ και την ευτυχία να ακούσω μουσική που μου αρέσει, πολυκάναλα, σε δυνατές εντάσεις τις οποίες δεν χόρταινα με τίποτα, χωρίς να αισθάνομαι την παραμικρή ενόχληση.

Ως δεύτερο παράδειγμα, θα αναφερθώ στο χώρο μου, που φιλοξενεί ένα ταπεινό 2.2, τον οποίο χώρο όποιος τον επισκέπτεται, μετά τα πρώτα 1-2 τραγούδια, είναι συνέχεια με το δάχτυλο στο volume up του remote control. Ψάξε να βρεις το post του @okakosolikos όταν ακούσαμε στο χώρο μου ολόκληρη την "Τελετουργία της Άνοιξης" (Rite of Spring"). :)

Κοινή συνισταμένη των τριών χωρών: απουσία παραμορφώσεων σε υψηλές εντάσεις. Κοινή πηγή της κοινής συνισταμένης: ακουστική φροντίδα των χώρων (είτε με προσωπικό χρόνο των ιδιοκτητών είτε με τη συμβολή επαγγελματιών).
Και στις συναυλίες που πάω πάντα ωτοασπίδες και για την υγεία των αυτιών αλλα και γιατι δέν ακούω. πολύ καλύτερα με τις ωτοασπίδες
Συμφωνώ για τις ωτοασπίδες. Μακάρι να υπήρχαν πριν 30 χρόνια που ξεκίνησα να πηγαίνω σε συναυλίες οι ωτοασπίδες που υπάρχουν τώρα. Στον στενό φιλικό μου κύκλο όπου υπάρχουν νεαρά παιδιά που άρχισαν να πηγαίνουν σε συναυλίες, η πρώτη μου σύσταση ήταν να φορούν ωτοασπίδες.
 

Μηνύματα
13.586
Reaction score
11.122
Δεν υπάρχει χαμόγελο σε hi end σύστημα, αυτό είναι πρόβλημα των low ή hi fi συστημάτων και λογικά μιας.και οι συσκευές που απαρτίζουν τέτοια συστήματα δεν είναι τέτοιες που να μην το παρουσιάζουν.
Εξαρτάται πόσο hi end σύστημα εννοείς. Πάντως μέλη που πέρασαν από εδώ έχουν.

Δώσε μια γρήηορη εξήγηση για τα μάτια του κόσμου, εγώ καταλαβα τι εννοείς πάντως.
Έχει ειπωθεί πολλές φορές. Δε θα κάνω επανάληψη. Όποιον ενδιαφέρει, θα το βρει να το διαβάσει.
 

Μηνύματα
849
Reaction score
1.385
Αυτό συμβαίνει διότι κατά πάσα πιθανότητα, δεν έχει τύχει να ακούσεις μουσική σε δυνατές εντάσεις εντός φροντισμένου ακουστικά χώρου. Ως πρώτο παράδειγμα, θα αναφερθώ στους χώρους του @stathis και του @costas EAR (και του @Dimifoot - αν και στον χώρο του δεν ανεβάσαμε την ένταση όσο θα ήθελα), τους οποίους είχα την τύχη να επισκεφθώ και την ευτυχία να ακούσω μουσική που μου αρέσει, πολυκάναλα, σε δυνατές εντάσεις τις οποίες δεν χόρταινα με τίποτα, χωρίς να αισθάνομαι την παραμικρή ενόχληση.

Ως δεύτερο παράδειγμα, θα αναφερθώ στο χώρο μου, που φιλοξενεί ένα ταπεινό 2.2, τον οποίο χώρο όποιος τον επισκέπτεται, μετά τα πρώτα 1-2 τραγούδια, είναι συνέχεια με το δάχτυλο στο volume up του remote control. Ψάξε να βρεις το post του @okakosolikos όταν ακούσαμε στο χώρο μου ολόκληρη την "Τελετουργία της Άνοιξης" (Rite of Spring"). :)

Κοινή συνισταμένη των τριών χωρών: απουσία παραμορφώσεων σε υψηλές εντάσεις. Κοινή πηγή της κοινής συνισταμένης: ακουστική φροντίδα των χώρων (είτε με προσωπικό χρόνο των ιδιοκτητών είτε με τη συμβολή επαγγελματιών).

Συμφωνώ για τις ωτοασπίδες. Μακάρι να υπήρχαν πριν 30 χρόνια που ξεκίνησα να πηγαίνω σε συναυλίες οι ωτοασπίδες που υπάρχουν τώρα. Στον στενό φιλικό μου κύκλο όπου υπάρχουν νεαρά παιδιά που άρχισαν να πηγαίνουν σε συναυλίες, η πρώτη μου σύσταση ήταν να φορούν ωτοασπίδες.
Τι να πώ, αμα ποτέ βρεθώ στην Θεσ/νικη (που δεν εχω παει ποτέ) και ειναι κάποιος, πχ ο κωσταςεαρ (που τον βλέπω να μιλαει πολυ στο φορουμ, ο dimifoot λιγότερο, τον stathis δεν τον ξερω) μετα χαράς θα ηθελα να ερθω.

Τωρα για τις συναυλίες, για εμενα ειναι απαραίτητες. Δεν αξιζει αλλιώς. Ισως αμα μπορούσα και χωρίς να ειμουν ποιο λαξ σε αυτο το θεμα, (αλλα καλύτερα ετσι, προστατεύω και τα αυτιά μου) οποτε δεν νομίζω πως εχω καν την επιλογή. Ειναι must
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.599
Μηνύματα
2.945.568
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top