- Μηνύματα
- 17.392
- Reaction score
- 57.051
Ούτε ανάγκη το έχω μήτε θα έλεγα ποτέ κάτι τέτοιο στα σοβαρά.Πρόπερσυ πάντως, είχες γράψει ότι ξεκινάς να μαζεύεις λεφτά για το μελλοντικό Β.100
Ούτε ανάγκη το έχω μήτε θα έλεγα ποτέ κάτι τέτοιο στα σοβαρά.Πρόπερσυ πάντως, είχες γράψει ότι ξεκινάς να μαζεύεις λεφτά για το μελλοντικό Β.100
Για εξήγησέ το αυτό..Η καθημερινή τριβή με το συγκεκριμένο setup βοήθησε κιόλας να καταλάβω γιατί οι αντιπρόσωποι ΄΄ζορίζονται΄΄ γενικώς να κατεβάσουν πολυκαναλικά αξιώσεων τουλάχιστον στις εγχώριες εκθέσεις...
Ο τόπος για τις θέσεις ακρόασης είναι πάνω στο τεχνούργημα με τα τέσσερα πλακάκια μπροστά από το sub... Αλλά κι εκεί που είδες εισπράττουμε συνεκτική ηχητική σκηνή.Δεν πιστεύω η MLP να είναι εκεί που βλέπω την αριστερή μπερζέρα ! πίσω από τα surrounds . !
Ήμουν βέβαιος ότι εσύ θα το ζητούσες πρώτος...Για εξήγησέ το αυτό..
Κι όποιος νομίζει πως έχει κότσια και την όρεξη ας πάρει μυστρί και πηλοφόρι να κάμει εθελοντικά τη δουλειά μόνοστ'..Κάλλιο λοιπόν... δύο και στο χέρι παρά πέντε και καρτέρει για να παραφραστεί το γνωστό απόφθεγμα.
Όχι ρε, μη κοιτάς εσύ, φυγεαποδώ ΤΩΡΑ.Τέτοια λέτε να στήσουμε σπίτια μας ρε κανίβαλοι;
Τέτοια, τέτοια!Τέτοια λέτε να στήσουμε σπίτια μας ρε κανίβαλοι;
Το σκέφτηκες να βάλεις κουρτίνα γύρω από το σεταπ να μπαίνεις μέσα να χάνεσαι σε παράλληλα σύμπαντα?Audio Trek
Από το ημερολόγιο του κυβερνήτη Jean-Luc Connard....
Παστρική ημερομηνία 3.14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510 58209 74944 59230 78164 06286 20899 86280 34825 34211 70679 000796 :
Το σχέδιο εγκατάστασης πολυκαναλικών απαιτεί εκ των προτέρων γνώση πάνω στις χονδρικές θέσεις για τα επίγεια δορυφορικά κανάλια και διαπίστωση άμα είναι δυνατή εγκατάσταση σε δεδομένο χώρο με γρήγορη ματιά... Εφόσον τα πατώματα σε όσα δωμάτια υπάρχουν στο Παράλληλο Σύμπαν είναι πλακόστρωτα, μου κάνουν μια κόλλα Α4, ένας χάρακας και διαβήτης για να σχεδιαστεί ένας πρόχειρος οδηγός πεντακαλικών θέσεων κατά το τυπικό πρωτόκολλο της ITU :
View attachment 349423
Εκτός του ότι είναι φθηνή η OEM πολυκαναλική κάρτα ήχου έχει για αμιγώς audio εφαρμογή επιδόσεις SINAD ελαφρώς καλύτερες και πραγματική ψηφιακή ανάλυση τάξης 16 bit που δεν έχουν - όπως έχει διαπιστωθεί στα τεστ του ASR - οι AV ολοκληρωμένοι κάτω του διχίλιαρου... Κάτι τέτοιο οφείλεται μάλλον στην απουσία video κυκλωμάτων και αθωράκιστων τελικών σταδιων ενίσχυσης ενώ λείπουν και οι θορυβώδεις μετασχηματιστές τροφοδοσίας. Επίσης η επεξεργασία του σήματος περνάει από απλούστερα DSP αφού παρέχονται στοιχειώδεις και μόνο δυνατότητες.
Σε επίπεδο ακροαματικών εντυπώσεων μου αρέσει περισσότερο από τον DENON 3800 κατά την ακρόαση αρχείων από ψηφιακό αναπαραγωγό σε exclusive mode... Υπ'όψιν κιόλας ότι όλοι οι προσιτοί AV κάνουν όταν δεν θα βρίσκονταν σε pure direct mode αναδειγματοληψία όλων των εισερχόμενων σημάτων στην ίδια τιμή των 48 KHz που κάνει και η συγκεκριμένη κάρτα ήχου.
Κατά την έναρξη του ταξιδιού στο παρόν νήμα ο πήχης ικανοποίησης είχε τεθεί στα 3500 ευρώπουλα για δικαναλικό setup. Μπορεί να κρατηθεί σε ισοδύναμο επίπεδο και για 5.1 setup περιλαμβάνοντας μονάχα ένα τεμάχιο sub σε τοποθεσία συναφή προς το σύνολο των δορυφόρων και διαχείριση σήματος με αποδεκτούς συμβιβασμούς... Από εκεί και πέρα πρέπει να ΄΄γεμίσει΄΄ ο κατάλληλος χώρος για να ΄΄τιναχθεί η μπάνκα στον αέρα΄΄... Ένας χώρος πραγματικά μεγάλος που φέρνει σε εκθεσιακές σάλες ξενοδοχείων, δεν σηκώνει διάτρητες γυψοσανίδες, δεν υπάρχει κρεβάτι και τα φαινόμενα SBIR θα είναι εκ προοιμίου μετριασμένα ελέω μεγάλων αποστάσεων καθενός ηχείου από τα παρακείμενα τοιχώματα.
View attachment 349422
Η καθημερινή τριβή με το συγκεκριμένο setup βοήθησε κιόλας να καταλάβω γιατί οι αντιπρόσωποι ΄΄ζορίζονται΄΄ γενικώς να κατεβάσουν πολυκαναλικά αξιώσεων τουλάχιστον στις εγχώριες εκθέσεις...
Μόνον βελτίωση θα φέρει.Τι λες μωρέ; αυτό θα επιφέρει χαοτικές διαφοροποιήσεις. Άντε ξανά μανά eq.
Εγώ το έχω σκεφτεί, αλλά είναι κάπως τραβηγμένο.Το σκέφτηκες να βάλεις κουρτίνα γύρω από το σεταπ να μπαίνεις μέσα να χάνεσαι σε παράλληλα σύμπαντα?
View attachment 349495
Θα είχε επίσης ενδιαφέρον να δοκιμάσεις και μια διάταξη σε κύκλο χωρίς το κεντρικό τοποθετώντας το ηχείο πίσω από σένα.Οι ακροαματικές εντυπώσεις δεν αφορούν σε άλλα setup - αφού μπορεί αρκετοί να μην ενέκριναν τα συγκεκριμένα monitor ή τις ΟΕΜ κάρτες ήχου - αλλά αποκλειστικά στη σύγκριση δικαναλικής με πολυκαναλική απόδοση κάνοντας upmixing. Για να υπήρχε αξιόπιστη αντιπαράθεση ανάμεσα σε 2.0 & 5.1 στην πρώτη περίπτωση οι είσοδοι του sub συνδέονταν παράλληλα με καθεμία από τις εξόδους L-R.
Με την πεντάδα καναλιών η ηχητική σκηνή επεκτείνεται άνετα πέρα από τα όρια των μπροστινών L-R χωρίς όμως να έρχονταν οργανικά είδωλα πίσω από τον ακροατή. Ομοίως επεκτείνεται και η χωρική αίσθηση όχι μόνο μέσα από τα παρεχόμενα σβησίματα αλλά και με απόδοση πιο στιβαρών σωμάτων για τα οργανικά είδωλα.Το μουσικό δρώμενο εξελίσσεται πιο απολαυστικά στο χώρο ακρόασης.
Η βασική στερεοφωνική απεικόνιση διατηρείται ακόμα και όταν ο ακροατής υποχωρεί αρκετά πίσω από την MLP αρκεί να μένουν όλα τα ηχεία στο μπροστινό μέρος του οπτικού πεδίου. Όταν περιφέρεται σε ζώνες του χώρου άσχετες προς τη διευθέτηση των ηχείων - λ.χ. κουζίνα κατά το μαγείρεμα - τότε εισπράτει το δρώμενα σα να έρχεται από... μονοφωνική ηχειακή πηγή ευρισκόμενη στο κέντρο του ημικύκλιου και καθόλου συγκεχυμένα. Αυτό ειδικά το χαρακτηριστικό αποτελούσε σημείο αιχμής σε ενστάσεις που διατύπωνε κάποτε ο υποφαινόμενος.
Με τα πέντε κανάλια η τονική συμπεριφορά έχει μικρότερη διαφοροποίηση κατά την περιφορά σε διαφορετικές ζώνες μέσα στο χώρο. Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι με προσθήκη ηχείων ύψους η ευστάθεια θα ήταν επίσης ανεξάρτητη από το άμα βρισκόταν ο ακροατής καθιστός ή όρθιος. Η παροχή περισσότερων πηγών άμεσης ηχητικής ακτινοβολίας τονώνει επίσης τις δυναμικές αντιθέσεις.
Το ζεύγος καναλιών στο συγκεκριμένο setup ακούγονται γενικός σαν... φτωχός συγγενής της πεντάδας. Η αναγωγή που θα μπορούσε να γίνει έγκειται στο ότι όποιος διαθέτει ηχοσύστημα με δύο ηχεία που του αρέσουν και υπάρχει οικονομική δυνατότητα, κάθε άλλο παρά θα έχανε άμα τα...πολλαπλασίαζε - και χωρίς να έβλεπε ταινίες.
Πάμφτωχος.Το ζεύγος καναλιών στο συγκεκριμένο setup ακούγονται γενικός σαν... φτωχός συγγενής της πεντάδας.
Το έχω ήδη δοκιμάσει σε άλλον χώρο, δες #449. Το upmixing είναι αυτό που εκτελεί από μόνη της η κάρτα ήχου και υποθέτω ότι o αλγόριθμος πρέπει ν'αθροίζει τα L-R στο κεντρικό και παράλληλα να εκτελεί κάποια αλγεβρική διαφορά μεταξύ των σημάτων από τα μπροστινά κανάλια για τα οπίσθια. Βέβαιο είναι πως δρα διακριτικά χωρίς έντονο εφέ.Θα είχε επίσης ενδιαφέρον να δοκιμάσεις και μια διάταξη σε κύκλο χωρίς το κεντρικό τοποθετώντας το ηχείο πίσω από σένα.
Σε περιπτώσεις μόνον απμιξινγκ όπου δεν έχουμε πραγματική πολυκαναλική παραγωγή η ακρόαση μουσικής είναι πραγματικά απολαυστική και χωρίς το κεντρικό.
Έτσι ακούω τις τελευταίες μέρες πειραματικά και μ αρέσει.
Η διαφορά με το δικάναλο παραμένει αρκετά αντιληπτή.
Τι απμιξινγκ χρησιμοποιείς?
Άλλο στοιχείο που διαπιστώνω είναι ότι σύνθεση immersive με ενεργά σε κοινόχρηστο οικιακό χώρο τείνει να υποβαθμίζει τη λειτουργικότητα του. Ως προς τηνηχομπάρα Ambeo max που προτείνεις σε άλλο νήμα ο μοναδικός ενδοιασμός έγκειται στο 'ότι όσα μεγάφωνα και να διαθέτει δεν παύει να ισοδυναμεί με μονή ηχητική πηγή αφού ο γεωμετρικός τους τόπος λογαριάζεται κοινός.Πάμφτωχος.
Της δε 11-αδας ενός 7.Χ.4 ιμερσιβ; Ξεβράκωτος, τυφλός, κουφός, άσχημος, φτωχομπινές κι άρρωστος με σπυργιά γεμάτα πύον.
Αν δε, πάει το πράμα άνωθεν της 11-αδας, όπως στην δική μου υλοποίηση με 15-αδα (10.Χ.5), τότε παύει να είναι ..συγγενής.
Δεν ξανακοιτάζεις καν δικαναλο, ότι σκατά κι αν είναι. Δικαίως. Δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση, παύουν να έχουν συγγένεια.
Δεν έχει ενδιαφέρον.
Υπ'οψιν, αυτά στο απλό απμίξινγκ ενός δικάναλου αρχείου.
Διότι εάν μιλήσουμε για πολυκαναλες εγγραφές, αλλάζει τον ποίημα.
Στο 5.1 που δείχνεις, μπορείς να ακούσεις ένα σκασμό πολυκαναλα SACD, με αυθεντική πολυκάναλη εγγραφή, όπου η σύγκριση με το δικαναλο στριμ που συνήθως υπάρχει στο ίδιο SACD, βγάζει γέλιο. Άφθονο γέλιο όμως, είναι απόλαυση.
Εάν μιλάμε για υπερπλήρες ιμερσιβ σεταπ, τότε σε σοβαρή φρέσκια ιμερσιβ παραγωγή ενός παλιού αγαπημένου έργου, εάν συνοδεύεται στο Blue Ray audio και από δικάναλο στριμ (συνήθως συνοδεύεται από ένα Hi-Res δικαναλο στριμ), τότε η σύγκριση φέρνει στεναχώρια για τα χρόνια που πέρασαν στα οποία το άκουγες σε δικαναλο, αλλά και για τα άλλα παιδιά που θα συνεχίσουν να το ακούν δικάναλα στο δικαναλο σεταπ τους.
Γι'αυτό πλέον, εδώ και καιρό, αποφεύγω δια ροπάλου κάθε τέτοια σύγκριση, είναι στενάχωρη.
Και προτείνω, εάν βεβαίως είναι εφικτό, να μη χάνετε χρόνια απόλαυσης, προχωρήστε άμεσα σε ιμερσιβ. Κρίμα είναι, δε γυρίζει πίσω ο χρόνος.