Ηχεία...άσωτα

Μηνύματα
184
Reaction score
523
Καλύτερα απ' όλα όμως πηγαίνει με το rack και τη βάση του πικάπ.Το πικάπ είναι αυτό που σε πρόδωσε πως δεν ακούς μόνο ραδιόφωνο από τα Chario!
Σωστα βάζω σποραδικά και κανένα βινυλιακι για την ατμόσφαιρα!🤣
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Επόμενο φημισμένο μοντέλο από τη δεκαετία του 90 να μας φανερώνει πόσο έωλη μπορεί να είναι προσκόλληση σε ΄΄πολύτιμα΄΄ ηχεία...
Genesis Technologies 500
1733490671356.png


΄΄Σωσίας΄΄ των γνωστών Wilson Watt/Puppy από τη μπροστινή πλευρά αλλά διπολική εκπομπή για τον πρισμοειδή άνω όροφο στην καμπίνα που στέγαζε mid & tweeter
1733491005535.png


Και το εξαγόμενο της αβανταδόρικης αρχιτεκτονικής στην ψευδοανηχοϊκή απόκριση που έχει ενδεδειγμένη γενική κλίση αλλά αμαρτωλές πτυχές :


Fig.3 Genesis 500, acoustic crossover on tweeter axis at 50", corrected for microphone response, with the nearfield woofer, midbass coupler, and midrange responses plotted below 600Hz and 355Hz, respectively.


Fig.4 Genesis 500, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer, midbass coupler, and midrange responses plotted below 300Hz.

Ανησυχητικές οι off-axis αφού θ'απαιτούσαν υπερβατική μαεστρία κατά το στήσιμο σε δεδομένο χώρο:


Fig.6 Genesis 500, lateral response family at 50", from back to front: responses 90 degrees-5 degrees off-axis, response on tweeter axis, responses 5 degrees-90 degrees off-axis.


Fig.7 Genesis 500, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.

1733491451305.png

Fig.8 Genesis 500, vertical response family at 50", from back to front: responses 10 degrees-5 degrees above HF axis, reference response, responses 5 degrees-15 degrees below HF axis.

Άλλη μια ΄΄απαιτητική΄΄ βηματική απόκριση εξαιτίας του πλήθους μονάδων χωρίς τότε υποβοήθηση από DSP:
1733491589348.png

Fig.11 Genesis 500, step response on rear tweeter axis at 50" (5ms time window, 30kHz bandwidth).
 

Μηνύματα
1.866
Reaction score
2.160
Επόμενο φημισμένο μοντέλο από τη δεκαετία του 90 να μας φανερώνει πόσο έωλη μπορεί να είναι προσκόλληση σε ΄΄πολύτιμα΄΄ ηχεία...
Genesis Technologies 500
View attachment 351713

΄΄Σωσίας΄΄ των γνωστών Wilson Watt/Puppy από τη μπροστινή πλευρά αλλά διπολική εκπομπή για τον πρισμοειδή άνω όροφο στην καμπίνα που στέγαζε mid & tweeter
View attachment 351717

Και το εξαγόμενο της αβανταδόρικης αρχιτεκτονικής στην ψευδοανηχοϊκή απόκριση που έχει ενδεδειγμένη γενική κλίση αλλά αμαρτωλές πτυχές :


Fig.3 Genesis 500, acoustic crossover on tweeter axis at 50", corrected for microphone response, with the nearfield woofer, midbass coupler, and midrange responses plotted below 600Hz and 355Hz, respectively.


Fig.4 Genesis 500, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer, midbass coupler, and midrange responses plotted below 300Hz.

Ανησυχητικές οι off-axis αφού θ'απαιτούσαν υπερβατική μαεστρία κατά το στήσιμο σε δεδομένο χώρο:


Fig.6 Genesis 500, lateral response family at 50", from back to front: responses 90 degrees-5 degrees off-axis, response on tweeter axis, responses 5 degrees-90 degrees off-axis.


Fig.7 Genesis 500, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.

View attachment 351718
Fig.8 Genesis 500, vertical response family at 50", from back to front: responses 10 degrees-5 degrees above HF axis, reference response, responses 5 degrees-15 degrees below HF axis.

Άλλη μια ΄΄απαιτητική΄΄ βηματική απόκριση εξαιτίας του πλήθους μονάδων χωρίς τότε υποβοήθηση από DSP:
View attachment 351719
Fig.11 Genesis 500, step response on rear tweeter axis at 50" (5ms time window, 30kHz bandwidth).
Τα μεγάλα Genesis θέλω,τα καλα! Αυτα που άκουγα κάποτε στην Έκθεση!
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.772
Reaction score
27.776
Με τα 6 12ιντσα σαμπς σε ξεχωριστή καμπίνα και τα 124 mid tweeters σε επίσης άλλη καμπίνα ?
Αυτά θέλεις ?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Θυμόμαστε τα Eggleston Works Andra με τα μινιμαλιστικά κρος και το κορυφαίο tweeter της Dynaudio ;;;
1733498077464.png




Fig.4 EgglestonWorks Andra, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of midrange, woofer, and port responses plotted below 300Hz.



Fig.6 EgglestonWorks Andra, anechoic response 10 degrees above tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of midrange, woofer, and port responses plotted below 300Hz.

Άμα παρατηρούνται τέτοιες διαφοροποιήσεις στην ψευδοανηχοϊκή, τότε αναμένουμε τις off-axis να φέρνουν σε... ΄΄τσάτρα πάτρα΄΄.

Fig.7 EgglestonWorks Andra, horizontal response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis; reference response; differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.



Fig.5 EgglestonWorks Andra, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15 degrees-5 degrees above axis; response on HF axis; differences in response 5 degrees-10 degrees below axis.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Τα μεγάλα Genesis θέλω,τα καλα! Αυτα που άκουγα κάποτε στην Έκθεση!
1733504953601.png


Με γνώμονα τις μετρητικές επιδόσεις του αμέσως κατώτερου μοντέλου Genesis II.5 (1994) και με δεδομένη τη διπολική και line array αρχιτεκτονική των μεγαφώνων τους δεν γίνεται να καταταγούν στα άσωτα, υπό την προϋπόθεση να τηρούνται αρκετά μεγάλες αποστάσεις ακρόασης - τάξης άνω των 3 μέτρων. Εάν στην επίδειξη όπου τα άκουσες η απόσταση ήταν μικρότερη ή η θέση ακροατή κοντά σε τοιχώματα τότε δεν πρέπει να τα άκουσες υπό βέλτιστες συνθήκες.

1733505188431.png
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Τελευταία δαγκωνιά από Genesis με το μοντέλο ΙΙΙ (1993)
1733506440313.png




Fig.2 Genesis III, anechoic response on tweeter axis at 45", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with tone controls set for flat response (top) and set by Arnie Nudell (bottom), with complex sum of nearfield responses plotted below 312Hz.
1733506518137.png




Fig.4 Genesis III, vertical response family, normalized to response on tweeter axis (from top to bottom): differences in response 5–10° above axis; reference response; differences 5–20° below axis.



Fig.6 Genesis III, spatially averaged, 1/3-octave response in RH's listening room, centered on the listening seat.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Καλησπέρα
Για το proac 1sc υπάρχει κάτι;

Thanks

Off-axis , συμπεριφορά καμπίνας και βηματική απόκριση υποφερτά με την on-axis τυπικά... χαμογελαστή σαν διαφήμιση οδοντόκρεμας με παράλληλη ανάγκη ορθοδοντικής επέμβασης. Λέω να μην έμπαινε στα άσωτα αφου έχει ήδη αναρτηθεί ο προκάτοχός του.


Fig.3 ProAc Response One SC, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of the nearfield woofer and port responses plotted below 300Hz.


Understanding Protrusion Teeth - Types, Symptoms, and Treatment Options
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Τα μονόπολα ηχεία θα μπορούσαν να καταταγούν σε τρεις κατηγορίες:

- Όσα έχουν προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή on-axis αλλά χαοτικές off-axis.
- Υλοποιήσεις με διασπορά εκτεταμένη και σε συνάφεια προς την on-axis απόκριση σε μεγάλο εύρος τουλάχιστον επί του οριζόντιου επιπέδου.
- Υλοποιήσεις με διασπορά περιοριζόμενη εκ της αρχιτεκτονικής τους ομοιογενώς σε ευρεία συχνοτική ζώνη.

Ηχεία υπαγόμενα στη δεύτερη και τρίτη κατηγορία έχουν τις δικές τους βέλτιστες εφαρμογές αλλά τα υπαγόμενα στην πρώτη είναι ΄΄σημαδεμένα΄΄ εκ προοιμίου για άσωτα. Ίσως θα έπρεπε να μην ενδιαφερόμαστε για όποιο ηχείο έρχεται με σύσταση τοποθέτησης από τον κατασκευαστή του ότι θα εκδήλωνε ομαλή τονική συμπεριφορά με κανονική στερεοφωνική απεικόνιση αποκλειστικά υπό συγκεκριμένες γωνίες off-axis...

Το μοντέλο που με παραπέμπει σε κάποια δικά μου παλαιά ηχεία είναι το SOTA Panorama... Σχεδιασμένα ν'ανταγωνίζονταν τα Wilson Watt, με συμπληρωματική ΄΄βάση΄΄ που έφερε πραγματικό woofer για τις χαμηλές, απεριοδική φόρτιση καμπίνας για ταχύτερη απόσβεση στο κάτω όριο απόκρισης, αντεστραμμένο Focal tweeter, πρόσοψη κεκλιμένη και μινιμαλιστικό κρος για προαγωγή στη χρονική ευθυγράμμιση μεταξύ mid-tweeter.
Sota Panorama + Audioquest Green Bi Wire – Classic Audio


Fig.2 SOTA Panorama, family of anechoics response curves at 48": on axis level with cabinet base (blue); 15° above tweeter axis (red); and on axis midway between woofer and tweeter (green).

Είχε καλή κρουστική με τις αποκρίσεις συχνότητας υπό τις εναλλακτικές γωνίες λήψης...αποκρουστικές:


Το mid-woofer ήταν 7 ιντσο χωρίς όμως να έχει υποφερτή έκταση στις χαμηλές... Ε, ας πρόσεχαν να έβαζαν 5,25 ιντσών όπως στα... Vecteur Premiere που δεν προφασίζονται ότι έχουν. :laugh:

Fig.1 SOTA Panorama, lateral response family at 48", normalized to response on optimum axis, from back to front: differences in response 45–15° off axis, reference response, differences in response 15–45° off axis.

Η δοκιμή αυτού του μοντέλου το 1990 είχε ξεσηκώσει διαμαρτυρίες από τον κατασκευαστή τόσο για το ότι συνιστούσε ν'ακούγεται off-axis (υποτίθεται κιόλας ότι ήταν mini-monitor απευθυνόμενο και σε επαγγελματίες ) όσο και για το ότι δοκιμάστηκε ως αυτόνομη μονάδα χωρίς την προαιρετική για τις χαμηλές οκτάβες.

Ακολουθεί η εξομαλυμένη κατά 1/3 οκτάβας μέση απόκριση στο χώρο του άτιμου John :

Fig.4 SOTA Panorama, spatially averaged, 1/3-octave response in JA's Santa Fe listening room.

Όσο καταπληκτική στερεοφωνική απεικόνιση και να έβγαζε σύμφωνα με το review... ηχείο από ΄΄σπίτι΄΄που για σπίτι δεν ήταν..... :sneaky:
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Άλλοι ζηλωτές των... B&W μας βρήκαν....

Wharfedale Jade 3



Fig.3 Wharfedale Jade 3, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with nearfield responses of midrange unit (blue) and woofer (red) and their complex sum, respectively plotted below 800Hz, 3kHz, 300Hz.

Η συλλογή των οριζόντιων θυμίζει έντονα εκείνη του Matrix 801 S2 με τη διακριτική έξαρση στο κάτω όριο απόκρισης του tweeter μόνο που εδώ συνοδεύεται από διόλου διακριτική έξαρση στην on-axis που παραπέμπει σε σύγχρονα B&W...

Fig.4 Wharfedale Jade 3, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.


Fig.5 Wharfedale Jade 3, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.

Dynaudio Excite X14


Εδώ η παρασιτική ενέργεια από το port στην ανάκλαση χαμηλών προσεγγίζει στάθμη -10 dB ως προς την εκπομπή του μεγάφωνου στα 1000 Hz ενώ η έξαρση των υψηλών στην on-axis κρίνεται αδιόρθωτη με βάση τις off-axis :

1014DX14fig3.jpg

Fig.3 Dynaudio Excite X14, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with nearfield responses of woofer (blue), port (red), and their complex sum, respectively plotted below 300Hz, 1kHz, and 300Hz.

1014DX14fig4.jpg

Fig.4 Dynaudio Excite X14, lateral-response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

1014DX14fig5.jpg

Fig.5 Dynaudio Excite X14, vertical-response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Ένα ΄΄κουκλάκι΄΄ από τα παλιά, έτσι για να θυμηθούμε τους δαίμονες που μας έβαζαν οι σχεδιάσεις να παλεύουμε στο βωμό της ΄όμορφιάς΄΄... Chario Academy 1
Chario Academy 1 - New Old Audio | Archivio


Fig.3 Chario Academy One, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of the nearfield woofer and port responses plotted below 300Hz.


Fig.4 Chario Academy One, horizontal response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90°–5° off-axis; reference response; differences in response 5°–90° off-axis.


Fig.5 Chario Academy One, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: response 20°–5° above-axis; reference response; response 5°–$10° below-axis.

Τόνωση στην on-axis αλλά το ηχείο ακουγόταν μουντό ανάλογα με τιμές RT στις υψηλές, τη χωροταξία και το ύψος που θα βρισκόταν η κεφαλή του ακροατή.

Stirling Broadcast BBC LS3/6 loudspeaker


΄΄Σωσίας΄΄των Harbeth HL5 με on-axis στρωτή αλλά off-axis και καμπίνα... καταστροφή. Εδώ έχουμε ένα ακόμα ΄΄σακατιλίκι΄΄ που πηγάζει από την ασωτεία, την ΄΄προτίμηση΄΄ του ηχείου σε συγκεκριμένα μουσικά ιδιώματα προκειμένου να ΄΄έπαιζε μπάλα΄΄.

214SLS36fig4.jpg

Fig.4 Stirling BBC LS3/6, anechoic response on lower tweeter axis at 50" without grille, averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of nearfield responses plotted below 300Hz.

214SLS36fig5.jpg

Fig.5 Stirling BBC LS3/6, lateral response family at 50" without grille, normalized to response on lower tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

214SLS36fig6.jpg

Fig.6 Stirling BBC LS3/6, vertical response family at 50" without grille, normalized to response on lower tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–15° below axis.

214SLS36fig2.jpg

Fig.2 Stirling BBC LS3/6, cumulative spectral-decay plot calculated from output of accelerometer fastened to center of top panel (MLS driving voltage to speaker, 7.55V; measurement bandwidth, 2kHz).


Linn Majik 109
Linn Majik 109 Bookshelf Speakers | Speakers & Music Systems

To άρθρωμα tweeter-supertweeter αναρτώμενο μπροστά από το port του bass reflex με προσφερόμενη κιόλας δυνατότητα... τριενίσχυσης. Ωπααα.... Τι να το κάνεις το super όταν έχεις θέμα με το απλό tweeter...


Fig.4 Linn Majik 109, anechoic response on supertweeter axis at 50" with grille, averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of woofer and port nearfield responses plotted below 300Hz.


Fig.5 Linn Majik 109, lateral response family at 50", normalized to response on supertweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.


Fig.6 Linn Majik 109, vertical response family at 50", normalized to response on supertweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Eminent Technology LFT-16



Ένα ηχείο άξιος αντιπρόσωπος του νόμου του Murphy...


Fig.4 Eminent Technology LFT-16, anechoic response on tweeter axis at 50" with woofer in manufacturer-recommended connection, averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with woofer nearfield response plotted below 300Hz

Με αντεστραμμένη πολικότητα στη μονάδα χαμηλών:

Fig.5 Eminent Technology LFT-16, anechoic response on tweeter axis at 50" with woofer in opposite-polarity connection, averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with woofer nearfield response plotted below 300Hz.

Πλημμελές κροσάρισμα που φαίνεται απευθείας στη Βηματική απόκριση όπου ο παλμός του woofer ξεκινά την άνοδο από το μέσον της εξασθένησης της μεμβράνης που έχει αναλάβει τις μεσαίες...

Fig.10 Eminent Technology LFT-16, step response on tweeter axis at 50" (5ms time window, 30kHz bandwidth).

Οι δε off-axis πάνε ν'αναπληρώσουν ενέργεια που λείπει στην on-axis, δηλαδή ένα ασυνήθιστα απαιτητικό στην τοποθέτηση και ως προς τη θέση ακροατή ηχείο ακόμα και με τα στάνταρ των ασώτων.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Αλήθεια, θυμόμαστε τι ΄΄χαμός΄΄γινόταν κάποτε στα εγχώρια τεκταινόμενα με το Escalante Fremont και το μεγάλο γούφερ με την ισοβαρική φόρτιση ;;;

Escalante Design Fremont powered by Pass Labs | Fremont, Escalante, Table  fan

Ίσως καλύτερα για όσους δεν θυμούνται...


Fig.3 Escalante Fremont, anechoic response without grille on tweeter axis, averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with nearfield responses of the woofers (blue) and ports (red), plotted in the ratios of the square roots of their radiating areas, and the complex sum of the nearfield responses plotted below 300Hz (black).


Fig.4 Escalante Fremont, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15–5° above axis, reference response, differences in response 5–10° below axis.


Fig.5 Escalante Fremont, lateral response family at 50", from back to front: responses 90–5° off axis, reference response, responses 5–90° off axis.


Fig.6 Escalante Fremont, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.


Fig.7 Escalante Fremont, spatially averaged, 1/6-octave response in LG's listening room.

Εδώ και αν ταιριάζει το "Hurt" των Nine Inch Nails...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
Έλα Αλέκο, μην ανησυχείς δεν θα μείνει απέξω και η μεγάλη της Audio Note σχολή που βάζουν τα ηχεία της ΄΄τιμωρία στη γωνία΄΄ κατά τις επιδείξεις...
tascena on X: Audio Note E Lexus Signature speakers. Corner placement to  reinforce bass. Note barbell. At 2016 #NYAudioShow #NewYorkAudioShow # AudioNote https://t.co/NXNoHYxE6S / X

Το εξωτερικό παθητικό κρος είχε και σπέσιαλ υλικά με καλωδίωση αλλά το βαθύτερο νόημα της απόσπασης από την καμπίνα ήταν οι συντονισμοί από αυτήν ...
506ANEfig2.jpg

Fig.2 Audio Note AN-E Lexus Signature, cumulative spectral-decay plot calculated from the output of an accelerometer fastened to the cabinet's side panel 8" from the top (MLS driving voltage to speaker, 7.55V; measurement bandwidth, 2kHz).

Ιδού και ο λόγος της γωνίας αφού ουσιαστικά δεν είχε από μόνο του πρώτες οκτάβες:
506ANEfig4.jpg

Fig.4 Audio Note AN-E Lexus Signature, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30° horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer and port responses.

Δεν. πιστεύω να περίμενε κανείς ομαλές off-axis ύστερα από αυτά ...
506ANEfig5.jpg


Fig.5 Audio Note AN-E Lexus Signature, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90–5° off axis, reference response, differences in response 5–90° off axis.

506ANEfig6.jpg

Fig.6 Audio Note AN-E Lexus Signature, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45–5° above axis, reference response, differences in response 5–45° below axis.
 

Μηνύματα
1.260
Reaction score
1.893
έχω παρατηρήσει ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ηχείων σε αυτό το νήμα έχουν όνομα που περιλαμβάνει τη λέξη ¨signature'
μάλλον το όνομα προκύπτει από τις καμπύλες που θυμίζουν signature
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.587
Reaction score
57.892
έχω παρατηρήσει ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ηχείων σε αυτό το νήμα έχουν όνομα που περιλαμβάνει τη λέξη ¨signature'
μάλλον το όνομα προκύπτει από τις καμπύλες που θυμίζουν signature
To ηχείο που ακολουθεί μπορεί να μην τιτλοφορείται Signature αλλά οι αποκρίσεις από τα επιμέρους στοιχεία στον κλάδο των χαμηλών είναι σκέτα... Doctor's Signature. :roflmao:
Jean Marie Reynaud Twin mk III
recensie JM Reynaud Twin MkIIIrecensie JM Reynaud Twin MkIII

Έχω υπ'όψιν ότι δεν είναι έτσι οι γραμμές μεταφοράς στο σύνολο τους αλλά όσες αξίζουν ν'αναρτηθούν στο παρόν νήμα ... τα δίνουν όλα χωρίς να πιάνουν αιχμαλώτους :

Fig.3 JM Reynaud Twin Mk.III, acoustic crossover on tweeter axis at 50", corrected for microphone response, with nearfield responses of woofer and port plotted below 300Hz and 1kHz, respectively.


Fig.4 JM Reynaud Twin Mk.III, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of woofer and port responses, taking into account acoustic phase and distance from the nominal farfield point plotted below 300Hz.

Κρίμα τις ομοιογενείς οριζόντιες on-axis

Fig.5 JM Reynaud Twin Mk.III, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.

Οι δε κατακόρυφες ωθούσαν τον JA να προτείνει δοκιμές με διαφορετικά ύψη βάσεων ή ακόμα και αναποδογύρισμα των ηχείων άμα οι βάσεις είχαν το τυπικό ύψος των 60 cm... Και μόνο που μας λένε ότι πρέπει να ψαχνόμαστε με διαφορετικά ύψη τοποθέτησης ώστε δεδομένο ηχείο ν'ακουγόταν υποφερτά... Hasta la Vista Baby.

Fig.6 JM Reynaud Twin Mk.III, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 45 degrees-5 degrees above axis, reference response, differences in response 5 degrees-45 degrees below axis.
PMC IB-1S loudspeaker
PMC IB1S Studio Loudspeaker__EX DEMO, as good as new condition!!!


Fig.2 PMC IB-1S, acoustic crossover on tweeter axis at 50", corrected for microphone response, with the nearfield midrange, woofer, and port responses plotted below 500Hz, 300Hz, and 1kHz, respectively.


Fig.3 PMC IB-1S, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30º horizontal window and corrected for microphone response, with complex sum of the nearfield midrange, woofer, and port responses plotted below 300Hz.

To mid θόλου βοηθά αρκετά παρά την τυπική ΄΄έξυπνάδα΄΄ της έξαρσης στις off-axis προς υποκατάσταση όσης ενέργειας λείπει on-axis...

Fig.4 PMC IB-1S, horizontal response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90º–5º off-axis; reference response; differences in response 5º–90º off-axis.

Τυπική συλλογή κατακόρυφων που περιορίζει τον ακροατή στο πώς να καθόταν...

Fig.5 PMC IB-1S, vertical response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 15º–5º above HF axis; reference response; differences in response 5º–15º below HF axis.

Περπατώ εις το waterfall όταν το Harbeth δεν είναι εδώ...Harbeth Harbeth... είσαι εδώ ;;;

Fig.8 PMC IB-1S, cumulative spectral-decay plot of accelerometer output fastened to cabinet back wall above crossover panel. (MLS driving voltage to speaker, 7.55V; measurement bandwidth, 2kHz.)

Το συγκεκριμένο PMC μπορεί ν'ακουστεί χορταστικά υπό προϋποθέσεις... Το ζύγισμα όμως με την υποχώρηση στη ζώνη τρίτης προς τέταρτη οκτάβα αναμένεται να γίνεται ακόμα πιο προβληματικό σε τυπικές οικιακές συνθήκες ακρόασης όπου συνήθως αυτή η ζώνη υποφέρει εκ προοιμίου από τη χωροταξία.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.744
Μηνύματα
2.950.517
Members
38.232
Νεότερο μέλος
aradis
Top