Featured Ηχεία...άσωτα

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Πίσω στο 2003... Με 68 χιλιάρικα ψωνίζαμε το Calix Phoenix Signature Grand
AudioFederation - January 2003 Newsletter




Fig.3 Calix Phoenix Grand, acoustic crossover on tweeter axis at 50", corrected for microphone response, of woofer-tweeter module (black) and horn midrange (red), with the nearfield subwoofer and port responses plotted below 1kHz and 625Hz, respectively, and the complex sum of the upper woofer and port responses plotted below 450Hz (black).


Fig.4 Calix Phoenix Grand, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield upper woofer and port responses plotted below 400Hz and the complex sum of the nearfield subwoofer and port responses plotted below 1kHz.

Από τις πλέον μπουρδουκλωμένες και κακοχρονισμένες βηματικές αποκρίσεις σε συνδυασμό με το waterfall:

Fig.6 Calix Phoenix Grand, step response on tweeter axis at 50" (black), and of tweeter-woofer module (blue) and midrange horn (red). (5ms time window, 30kHz bandwidth.)

Fig.7 Calix Phoenix Grand, cumulative spectral-decay plot at 50" (0.15ms risetime).
 






costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.447
Reaction score
138.366
Μη γελάς γιατί θα σε βάλω άρθρα και πιντιέφια και μετά θα λες παραδίδομαι. :lolsign:
Δεν τσιμπάω για να μπω στον κόπο να σχολιάσω γνωστές μπουρδολογίες με σοβαρό αντίλογο, και γενικώς δεν ξανασχολούμαι με τις κοτσανες τους.

Μόνον κράξιμο, για όλα αυτά τα χρέπια.

Οι άθλιες μετρήσεις τους είναι αποστομωτικές και καταδικάζουν τελεσίδικα κάθε προσπάθεια υπεράσπισής τους.



ΥΓ. 🤪

Αυτό

1000014377.jpg


Μου θύμισε ένα παιχνίδι που το λέγαμε μικροί "μακριά γαϊδάρα".

Δε ξέρω γιατί.

Ειλικρινά.

🤪😁😜🤣
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.147
Reaction score
30.810

Μηνύματα
2.658
Reaction score
4.064
Ό,τι και να έλεγα εγώ...
"the DMS dynamic range and distortion levels were not particularly good,"
και είναι και πολύ ευγενικός, πάρα πολύ.
Απορώ τί τούς είχε βρει ο δόκτωρ το 1979 και είχε τόσο πολύ ενθουσιαστεί.
Εννοείς τον Α.Τ. Κ;
 


Μηνύματα
195
Reaction score
577
Ένα ηχείο που κάποτε είχα δώσει αρκετά χρήματα για να το αποκτήσω!, είπαμε η εμφάνιση κερδάει...
Chario Constellation Lynx-τώρα τα 'εχω για να ακούω ραδιόφωνο στο σαλόνι, ταιριάζει και με τον μπουφέ!
1733470889196.png

1733470856681.png

Δυνατό γόνατο στα 45-50 hz και άλλο μικρότερο στα 450- H ανομοιομορφία είναι υψηλή - ±3 dB. Στα 8–15 kHz ο χαμός..
1733471126441.png

Η σύνθετης αντίστασης εισόδου δε ...ασκήση για γερά νεύρα για το ματσάρισμα ενισχυτή
1733471368371.png
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.518
Reaction score
21.923
Είναι καταφανώς 4ωμο. 4ωμο ηχείο χωρίς μεγάφωνα εν παραλλήλω σημαίνει 4ωμα μεγάφωνα, δηλαδή μεγάφωνα που για να κινήσουν το διάφραγμα απαιτούν υψηλό ρεύμα, αντί υψηλής μαγνητικής ροής, δηλαδή, έχουν μικρό, δηλαδή φθηνό μαγνήτη. Φθηνός μαγνήτης, ακριβό φινίρισμα, διότι -πολύ σωστά- η εμφάνιση είναι που κερδίζει. Άνοιξέ το και βάλτου σε σειρά με το τουήτερ μια αντίσταση 1 - 1,8Ω, 5W. Ίσως το αποτέλεσμα σε εκπλήξει ευχάριστα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.594
Reaction score
8.139
όπως προαναφέρθηκε θα ήταν ωραίο ένα θρεντ με ηχεία...σωστά.
Παθητικά βέβαια μη μπλέξουμε ε?
Υπάρχει και μπήκε και λινκ, το ξαναβάζω:

 

Μηνύματα
2.578
Reaction score
5.500

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.447
Reaction score
138.366
Είναι καταφανώς 4ωμο. 4ωμο ηχείο χωρίς μεγάφωνα εν παραλλήλω σημαίνει 4ωμα μεγάφωνα, δηλαδή μεγάφωνα που για να κινήσουν το διάφραγμα απαιτούν υψηλό ρεύμα, αντί υψηλής μαγνητικής ροής, δηλαδή, έχουν μικρό, δηλαδή φθηνό μαγνήτη. Φθηνός μαγνήτης, ακριβό φινίρισμα, διότι -πολύ σωστά- η εμφάνιση είναι που κερδίζει. Άνοιξέ το και βάλτου σε σειρά με το τουήτερ μια αντίσταση 1 - 1,8Ω, 5W. Ίσως το αποτέλεσμα σε εκπλήξει ευχάριστα.
Σαμπ θέλει πρώτα, μετά λίγο EQ στα πρίμα είναι ίδιο με προσθήκη αντίστασης.
Μάλιστα η προσθήκη αντίστασης θα μετατοπίσει κατά τι το σημείο κρος, πράγμα που δεν είναι πάντα καλή ιδέα.
 


Μηνύματα
195
Reaction score
577
Σαμπ θέλει πρώτα, μετά λίγο EQ στα πρίμα είναι ίδιο με προσθήκη αντίστασης.
Μάλιστα η προσθήκη αντίστασης θα μετατοπίσει κατά τι το σημείο κρος, πράγμα που δεν είναι πάντα καλή ιδέα.
Δεν ήταν τυχαίο ότι εκέινη την εποχή υπήρχε για αγορά και το sub του, κατ 'ξεραν.

1733475178592.png
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
απο ζωντανη μουσικη εκτελεση ετσι;;
Με μοντέλα όπως τα προαναφερθέντα θα έλεγα από ... σκέτη εκτέλεση.

Naim NBL
1733475057969.png

Το μοντέλο πρόσφερε αρθρωτή αρχιτεκτονική ala Wilson και δυνατότητα για πολυενίσχυση με ενεργό κροσάρισμα. Όλα ωραία μέχρις εδώ...

Η καμπίνα είναι σφραγισμένη με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική για τα διπλά woofer αλλά προδιαγράφεται το κάτω όριο απόκρισης στα... 25 Hz (-3dB) εντός δωματίου και με εγκατάσταση κοντινά στο οπίσθιο προς εκείνα τοίχωμα... Ούτε με σφαίρες από πολυβόλα...

Fig.4 Naim NBL, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer and midrange responses plotted below 300Hz.

Όταν βλέπουμε την ψευδοανηχοϊκή αναμένουμε πλέον τη συλλογή off-axis να μοιάζει με... τρίχες κατσαρές...

Fig.5 Naim NBL, lateral response family at 50", from back to front: responses 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response on tweeter axis, responses 5 degrees-90 degrees off-axis.


Fig.6 Naim NBL, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis, reference response, differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.


Vienna Acoustics Mahler (2000)
1733476933445.png


H ψευδοανηχοϊκή στο ύψος του tweeter περίεργη:


Fig.3 Vienna Acoustics Mahler, anechoic response on tweeter axis at 50", averaged across 30 degrees horizontal window and corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer, port, and midrange responses plotted below 300Hz.

Διορθώνεται όμως κατά τη λήψη στο ύψος του ανώτερου mid

Fig.5 Vienna Acoustics Mahler, anechoic response on upper-midrange axis at 50", corrected for microphone response, with the complex sum of the nearfield woofer, port, and midrange responses plotted below 300Hz.

Θα προσπερνούσα αυτό το μοντέλο άμα δεν υπήρχαν αυτές οι off-axis:


Fig.6 Vienna Acoustics Mahler, lateral response family at 50", from back to front: responses 90 degrees-5 degrees off-axis; reference response on tweeter axis; responses 5 degrees-90 degrees off-axis.


Fig.7 Vienna Acoustics Mahler, lateral response family at 50", normalized to response on tweeter axis, from back to front: differences in response 90 degrees-5 degrees off-axis; reference response on tweeter axis; differences in response 5 degrees-90 degrees off-axis.
 
Last edited:


Μηνύματα
2.219
Reaction score
2.599
Βρήκα μια λίγο σκοτεινή!! Πάει και με τον πίνακα τώρα που το βλέπω8-)
View attachment 351680
Καλύτερα απ' όλα όμως πηγαίνει με το rack και τη βάση του πικάπ.Το πικάπ είναι αυτό που σε πρόδωσε πως δεν ακούς μόνο ραδιόφωνο από τα Chario!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.001
Μηνύματα
2.958.594
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top