Tesla




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.139
Reaction score
139.577
Ο χαβαλες είναι ότι οι σαρδέλες πάνε εκεί και παρκάρουν μόνες τους.

Το εργοστάσιο φτύνει 3 σαρδέλες κάθε λεπτό.

Αυτές πάνε μόνες τους να τακτοποιηθούν στο πάρκινγκ. Πόσο προσωπικό θα χρειαζόταν για να γίνει αυτή η δουλειά οδηγώντας το καθένα αυτοκίνητο μέχρι το πάρκινγκ; Μιλάμε για 1,2 μίλια απόσταση μεταξύ εξόδου της γραμμής παραγωγής, και εισόδου του πάρκινγκ.

Δεν υπάρχει καμία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που να έχει επιτύχει έστω αυτό το πράγμα, να πηγαίνουν μόνα τους.

Και από το πάρκινγκ, πάλι μόνα τους πηγαίνουν στα σημεία εξόδου από αυτό.

Τέσλα λέμε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.320
Reaction score
31.283
Πως είναι να έχεις Tesla στην Κίνα, μας λέει ο Γερμανός που ζει εκεί.

- Κάθε θέση φόρτισης έχει κλείδωμα στο έδαφος ώστε να μην γίνεται θέση στάθμευσης. Παλιά άνοιγε ηλεκτρικά με έναν συνδυασμό WeChat - Tesla software - smartphone. Πλέον ανοίγει από τη οθόνη του οχήματος.
- Στο αμάξι σου δείχνει πόσο αγοράζει ο πάροχος φόρτισης, πόσο χρεώνει την υπηρεσία του και πόση είναι η τελική χρέωση ανά kWh. Αυτό είναι υποχρεωτικό σε όλους τους παρόχους φόρτισης.
- Ο ιδιοκτήτης Tesla στην Κίνα είναι ένας οδηγός που απλά θέλει ένα ηλεκτρικό να κάνει τη δουλειά του. Δεν ψάχνει νέες τεχνολογίες. Θέλει απλά να είναι σίγουρος για το αμάξι και την εταιρεία. Αυτός που ψάχνει για την αιχμή της τεχνολογίας θα πάρει Κινέζικο :biggrin:. Toyota κατάντησε η Tesla στην Κίνα. Βρε που φράσαμε. Στην δύση η Tesla έχει τεχνολογία αιχμής και στην Κίνα είναι Obsolete 😅.
- Ταχύτητα εξυπηρέτησης στο service. Σπασμένος καθρέφτης πχ αν δεν αλλάξει αυθημερόν θα αλλάξει σε 2-3 μέρες.
- 400άριδες φορτιστές και από άλλες εταιρείες χρεώνουν 0,15€/kWh. 🤣

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.320
Reaction score
31.283
Εδώ φαίνεται το κόστος προμήθειας, κόστος παροχής υπηρεσιών και τελικό κόστος, μέσα στο όχημα. Ξέρεις πόσο βγάζει και επιλέγεις αν θα του πληρώσεις το καπέλο. Πόσο τέλειο. Εδώ λέει ότι αγοράζει 0,10€/kWh, προμήθεια 0,17€/kWh, τελικό κόστος 0,27€/kWh
1000020092.jpg



Εδώ μάλλον βλέπουμε dynamic pricing από ταχυφορτιστές της Li Auto. Οι τιμές ακόμη και σε ακριβές ζώνες είναι αρκετά φθηνότερες από την Tesla. Εδώ λέει πως την συγκεκριμένη χρονική στιγμή αγοράζει 0,065€/kWh, προμήθεια 0,094€/kWh, τελικό κόστος 0,16€/kWh
1000020096.jpg


Η μέρα με τη νύχτα με Ευρώπη και Αμερική.
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.384
Reaction score
86.407
Και εδώ βλέπουμε την καταστροφή του group VW.
Μόνο 6 στα 20 πρώτα σε πωλήσεις στα BEV. Θα έπρεπε να είναι 18 στα 20; :roflmao:
IMG_8226.jpeg

Αθροιστικά ως όμιλος, περισσότερες πωλήσεις από την Tesla, κατά πολύ.
Και ως μάρκα, πάλι πρώτη, με θετικό πρόσημο.
IMG_8225.jpeg

Από το πρωτότυπο, μόνο για ηλεκτρικά BEV:
The Volkswagen Group remained the top-seller, with more than 427,000 units of its electric models registered in 2024. Its share of the BEV market fell slightly from 22.2% in 2023 to 21.5% last year and remains below its share of the wider new passenger vehicle market, which stood at 26.1% in 2024. Tesla followed in second position….και με -10%
Πρώτη στα ηλεκτρικά λοιπόν κατά πολύ.

Οπως όλοι βλέπουμε η VW καταστρέφεται, είναι μόνο πρώτη στις συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη, μόνο πρώτη ως όμιλος, μόνο πρώτη ως όμιλος στα ηλεκτρικά. Καταστροφή. Καταστροφή.😭

Και όλα αυτά γιατί ένα VW πάτησε το playmobil του @alexis όταν ήταν μικρός.
:lolsign:🤣😝😂🤪
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.139
Reaction score
139.577
Έχεις πολύ πλάκα ρε φαλάκρα! 😂🤣😁

Ένα μόνο θα σου πω:

The Tesla Model Y was once again the best-selling EV in Europe last year.

Το πιο καλοπουλημενο μοντέλο EV στην Ευρώπη, για 2η συνεχόμενη χρονιά! :fuckyou:

Αυτό διαλέγει ο Ευρωπαίος! :fuckyou:

Ταυτόχρονα, το Model Y είναι το πιο καλοπουλημενο μοντέλο ΙΧ στον κόσμο, ανεξαρτήτως καυσίμων, για 2η συνεχόμενη χρονιά! :fuckyou:

(Το ότι το γκρουπ βαγκ βγάζει συνολικά περισσότερα αυτοκίνητα από την Τέσλα, χαίρω πολύ Χαιρόπουλος! Τώρα το ανακάλυψες; 😂🤣😁)


ΥΓ. 548 MWh Tesla Megapack Storage to Japan

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.139
Reaction score
139.577
ΥΓ. Πρέπει να είσαι τυφλός.

Και εδώ βλέπουμε την καταστροφή του group VW.
Πρέπει όντως να είσαι τυφλός για να μη το βλέπεις.

Η VG για πρώτη φορά στα χρονικά αποφάσισε να κλείσει για πάντα ένα μεγάλο εργοστάσιο, να απολύσει 360.000 εργαζόμενους (αν θυμάμαι καλά), να μειώσει τους μισθούς στους υπόλοιπους, και ήδη λένε πως τα ανωτέρω δεν φτάνουν, οπότε ξεκίνησαν να μιλάνε με Κίνα:


Το φολγκζβάγκεν γκρουπ όχι μόνον δεν διέψευσε αυτά τα σενάρια πώλησης των εργοστασίων στους Κινέζους, αλλά επιβεβαίωσε πως βρίσκονται σε διαπραγμάτευση.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δυνατότητα παραγωγής πάνω από 12 μύρια αυτοκίνητα, αλλά η μεγάλη αγορά για το γκρουπ στις τελευταίες δεκαετίες ήταν η αγορά της Κίνας, στην οποία πλέον δεν έχει ανταγωνιστικό προϊόν να δείξει, και βούλιαξε, εκεί το έχασε το παιχνίδι, τέλος.

Η μείωση της παραγωγής δεν είναι λύση, διότι τα εργοστάσια έχουν θετικό οικονομικό πρόσημο μόνον εάν δουλεύουν ασταμάτητα και στο μάξιμουμ.

Η υψηλή τιμή της ενέργειας στην ΕΕ, είναι ένα ακόμα χτύπημα για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Δεν είναι διόλου απίθανο να την αγοράσει μια κινέζικη φίρμα, και να βγάζει EV με τα σηματάκια του γκρουπ, όπως έγινε και με τη βόλβο.

Έτσι, θα πουλάει γερά, αλλά θα είναι πλέον κινέζικα, όπως τα βόλβο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.384
Reaction score
86.407
Έρχεται η καταστροφή!!!!!! Έρχεται η καταστροφή!!!!
Δεν το βλέπετε;;;; Είναι μόνο πρώτοι πάλι σε όλα!!!!!!
Καταστροφή!!!!!
(Στην φωτό βλέπουμε τον αλάνθαστο τρόπο πρόβλεψης του μέλλοντος που χρησιμοποιεί ο φαλακρός)
IMG_8228.jpeg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.320
Reaction score
31.283
Άντε πάρε το ID7 να μας αφήσεις στην ησυχία μας. 😁
Βάλε και καμιά ταινία στην πόρτα, κανέναν ιμάντα εξωτερικά. Έτσι όπως τυλίγουν τα δώρα. Βάλε και φιόγκο. Ποτέ δεν ξέρεις. :roflmao:

Ρε φίλε. Το ID4 πρώτο VW σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Πόσο άσχετος μπορεί να είναι κάποιος δηλαδή. Έλεος κάπου. Tο Scenic είναι 100 φορές καλύτερο. Για όνομα.

Και θέλετε να κάνουμε σοβαρή κουβέντα για ηλεκτρικά με τέτοια αποτελέσματα. :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.139
Reaction score
139.577
Άντε πάνε κάνε Λίζινγκ άλλο ένα φολγκζβάγκεν και φύγε απ'αυτό το θρεντ, ξου ξου φολγκζβαγκενάκια! 😂🤣😁

Εμπιστέψου την ισχυρή φολγκζβάγκεν, που αύριο παίζει να είναι Τσιν Τσαν Τσον - βάγκεν. 😂🤣😁
 

TGD

Μηνύματα
9.043
Reaction score
9.079
Άντε πάρε το ID7 να μας αφήσεις στην ησυχία μας. 😁
Βάλε και καμιά ταινία στην πόρτα, κανέναν ιμάντα εξωτερικά. Έτσι όπως τυλίγουν τα δώρα. Βάλε και φιόγκο. Ποτέ δεν ξέρεις. :roflmao:

Ρε φίλε. Το ID4 πρώτο VW σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Πόσο άσχετος μπορεί να είναι κάποιος δηλαδή. Έλεος κάπου. Tο Scenic είναι 100 φορές καλύτερο. Για όνομα.

Και θέλετε να κάνουμε σοβαρή κουβέντα για ηλεκτρικά με τέτοια αποτελέσματα. :roflmao:
find a fix for the faulty electronic door mechanism.
Αμάν πια, τι κακό έχουν οι μοχλοί που θέλουν να τα κάνουν όλα ηλεκτρικά!
Βέβαια , μόνο τα made in USA έχουν θέμα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.384
Reaction score
86.407
Και εγώ προβλέπω πως ο Αστέρας Τρίπολης θα σαρώσει τα πρωταθλήματα σε 5 χρόνια.
IMG_8228.jpeg

:roflmao: :tongue: :p
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.320
Reaction score
31.283
Ο @Dimifoot φταίει. Την έφαγε. :biggrin:

Και στην Γαλλία έχει μεγάλη πτώση τον Ιανουάριο, και στην Καλιφόρνια.

Είναι πολλοί αυτοί σε Ευρώπη και Αμερική που δεν μπορούν να διαχωρίσουν τις κινήσεις ενός CEO εκτός εταιρείας με αυτές εντός. Τα παίρνουν προσωπικά. Σαν τα παιδιά. :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.384
Reaction score
86.407
Τα παίρνουν προσωπικά.
Τις μπριζόλες θέλουμε να πάρουμε, άσε τα άλλα
63 τακατό 🤣😂😛😜😝
Τι έγινε ρε παιχταράδες; Ωραία ξεκίνησε η χρονιά; Δεν το έδειξε η κρυστάλλινη μπάλα αυτό;
Αντε μάθετε μπαλίτσα
8-)
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.969
Reaction score
2.822
Και εδώ βλέπουμε την καταστροφή του group VW.
Μόνο 6 στα 20 πρώτα σε πωλήσεις στα BEV. Θα έπρεπε να είναι 18 στα 20; :roflmao:
View attachment 357786
Αθροιστικά ως όμιλος, περισσότερες πωλήσεις από την Tesla, κατά πολύ.
Και ως μάρκα, πάλι πρώτη, με θετικό πρόσημο.
View attachment 357787
Από το πρωτότυπο, μόνο για ηλεκτρικά BEV:
The Volkswagen Group remained the top-seller, with more than 427,000 units of its electric models registered in 2024. Its share of the BEV market fell slightly from 22.2% in 2023 to 21.5% last year and remains below its share of the wider new passenger vehicle market, which stood at 26.1% in 2024. Tesla followed in second position….και με -10%
Πρώτη στα ηλεκτρικά λοιπόν κατά πολύ.

Οπως όλοι βλέπουμε η VW καταστρέφεται, είναι μόνο πρώτη στις συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη, μόνο πρώτη ως όμιλος, μόνο πρώτη ως όμιλος στα ηλεκτρικά. Καταστροφή. Καταστροφή.😭

Και όλα αυτά γιατί ένα VW πάτησε το playmobil του @alexis όταν ήταν μικρός.
:lolsign:🤣😝😂🤪
H VW δεν πρόκειται να πεθάνει ποτέ.
Προφανώς έχει δομικά προβλήματα ως επιχείρηση αλλά εξακολουθεί να είναι πρότυπο αυτοκινητοβιομηχανίας που παράγει στον τόπο που πουλάει, διατηρώντας το μισό της προσωπικό στην Γερμανία. Δίνει δουλειά σε 300 χιλιάδες κόσμο στη Γερμανία και έχει άλλους 300 χιλιάδες σε διαφορετικά μέρη του πλανήτη. Και αυτό το κατάφερε σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Θα τη βρούνε την άκρη αργά ή γρήγορα. Εξάλλου, η λεγόμενη επέλαση των Κινέζων δεν είναι ακόμη τόσο ορατή όσο νομίζει ο πολύς κόσμος, καθώς δεν υπάρχει καταναλωτική εμπιστοσύνη σε τέτοια προϊόντα. Εδώ δεν υπάρχει ακόμη εμπιστοσύνη σε fully electric λύσεις ανεξαρτήτως κατασκευαστή. Με βάση τα στοιχεία της PwC για '23-'24, η αύξηση των πωλήσεων των plug-in hybrids ήταν υπεδιπλάσια αυτής των EVs (φυσικά και στην Κίνα).

Παρεμπιπτόντως χθες ξεκώλιασα ένα ID4 σε Αττική, εθνική και κάτι περίεργα στους Θρακομακεδόνες. Το προσωπικό μου συμπέρασμα είναι ότι το Volvo μου (XC 60 B5 AWD mild-hybrid) είναι γενικώς ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Βέβαια εξακολουθώ να έχω και ένα T-Roc το οποίο άμα ψοφήσει μάλλον θα αντικαταστήσω με ένα ίδιο, αν όχι με μια γρήγορη αγαπημένη Γκόλφω...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.320
Reaction score
31.283
Είναι πολλοί αυτοί σε Ευρώπη και Αμερική που δεν μπορούν να διαχωρίσουν τις κινήσεις ενός CEO εκτός εταιρείας με αυτές εντός. Τα παίρνουν προσωπικά. Σαν τα παιδιά. :biggrin:
:rolleyes:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.276
Μηνύματα
2.969.842
Members
38.293
Νεότερο μέλος
ONIKOS1
Top