Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Η αντικοινωνική συμπεριφορά που βλέπουμε στις θέσεις φόρτισης στην Ελλάδα, τόσο από ice όσο και από EV/PHEV που απλώς παρκάρουν για υπερβολικά πολλές ώρες ή μέρες, τέτοιες λύσεις απαιτούν, και ρήτρες από τους παρόχους, όπως κάνει η Τέσλα αν παραμένεις κουμπωμενος μετά το πέρας της φόρτισης.στον πολιτισμένο κόσμο, μέχρι σήμερα, τα "τέτοια" ήταν κατά κανόνα περιττά,
στην κίνα με την αντικοινωνική συμπεριφορά των περισσοτέρων είναι απαραίτητα
Λίγο δύσκολο η αγελάδα σου να πιάσει τις επιδόσεις του model 3 performance, και σε διάφορες περιπτώσεις, η 4-κινηση του περφόρμανς θα έχει σοβαρά πλεονεκτήματα από την μονοπισοκίνηση της οπισθοκίνησης της δίτροχης αγελάδας σου, στην οποία έτσι κι αλλιώς δεν πρέπει να κάνεις ακροβατικά αψηφώντας τις συνέπειες ενός λάθους.Άμα θέλω περφόρμανς ανεβαίνω στην δίτροχη αγελάδα
Αντικοινωνική συμπεριφορά υπήρχε και υπάρχει παντού. Απλά οι σταθμοί φόρτισης την κάνουν περισσότερο ορατή. Οι θέσεις ΑΜΕΑ είναι πολύ λιγότερες από τις θέσεις φόρτισης και έτσι το θέμα, αν και υπήρχε, δεν ήταν τόσο ορατό. Με τις χιλιάδες θέσεις φόρτισης που συνεχώς θα αυξάνονται (σε αντίθεση με τις θέσεις ΑΜΕΑ, δυστυχώς), το πρόβλημα αντικοινωνικής συμπεριφοράς θα γίνεται όλο και περισσότερο ορατό. Και εκεί θέλει δραστικές λύσεις. Η λύση των Κινέζων είναι μια εξαιρετική επιλογή. Δεν γίνεται αλλιώς.δεν ανήκουμε στην πολιτισμένη δύση όσον αφορά συμπεριφορά στο δρόμο
(για άλλα πράματα το συζητάμε)
εκεί θα ήταν προτιμότερο να εστιάσει κάποιος, παρά στο ότι δεν υπάρχουν κολονάκια μη πρόσβασης σε θέσεις φόρτισης
Το ID3 έχει το εξής πλεονέκτημα: είναι ίδιο με το άλλο, κι ας είναι GTX. Τι σημαίνει αυτό για εμένα;δες τι αυτοκίνητο θα κάνεις Λίζινγκ, κι άσε το iD.3, πήρες απ'αυτό.
μια Μασσαλιώτισσα για τον κύριο παρακαλώ, μαέστροοοοοομε την καινούργια mercedes και το DS, αλλά και το Audi A4, θα κάνω υπομονή.
Για λόγους μεγέθους, αλλά και για λίγη ποικιλία, ψηφίζω Ρενό.Το ID3 έχει το εξής πλεονέκτημα: είναι ίδιο με το άλλο, κι ας είναι GTX. Τι σημαίνει αυτό για εμένα;
Το θέμα είναι πως οι δυο θέσεις πάρκινγκ που έχω, είναι σε σειρά, δηλαδή το δεύτερο μπλοκάρει το πρώτο. Και για να βγει το πρώτο, πρέπει να ντυθεί και να βγει ο άλλος, να ξεπαρκάρει το δεύτερο, κτλ κτλ. Αντιστοίχως στο παρκάρισμα, αναλόγως ποιος είναι να φύγει πρώτος το πρωί. Μπέρδεμα. Και η σύζυγος αρνείται να οδηγήσει το CLS αν είναι αυτό έξω έξω, οπότε παίζουμε tetris με τα αυτοκίνητα 3 φορές την μέρα. Αν είναι ίδια όμως, δυο ID3, μπορεί ο καθένας να πάρει αυτό που είναι έξω εξω.
Τέλος πάντων, επειδή έρχονται σημαντικές εξελίξεις το 2ο εξάμηνο, με την καινούργια mercedes και το DS, αλλά και το Audi A4, θα κάνω υπομονή. Ασε που μπορεί να υπάρξει και αλλαγή στην Τεσλα μέχρι τότε. Και θα έχει βγει και πιθανότατα καινουργιο ΚΗ, γιατί αυτό δεν το προλαβαίνουμε.
Υπομονή, ο χρόνος δουλεύει για εμάς.
Δεν ξέρω τι εννοείς επίδοση. Πιθανότατα έχω καλύτερο 0-100, 100-140, 0-200, 100-200 από κάτι τέτοια. Και δεν είναι και κανένας πύραυλος, αγελάδα είναι. Τώρα τι βλέπεις στο δρόμο δεν ξέρω αλλά για μια μηχανη 1000 κυβικά το 0-100 σε 3" πχ είναι typical performance. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης όμως. Σε επίπεδο excitement οι δύο τροχοί κλέβουν εκκλησία.Λίγο δύσκολο η αγελάδα σου να πιάσει τις επιδόσεις του model 3 performance, και σε διάφορες περιπτώσεις..
Δεν μπαίνει καν στην συζήτηση η εταιρία. Πιο πιθανό είναι να πάρει VW ο @alexis.Για λόγους μεγέθους, αλλά και για λίγη ποικιλία, ψηφίζω Ρενό.
Άχρηστη και επικίνδυνη.0-100 κάτω απο 6 δεν έχει κανένα νόημα πάντως. το κάνεις μια δυο δέκα φορές και παύει να έχει νόημα.
ισχύς ανα κιλό που δίνει καλύτερες επιδόσεις είναι παντελώς άχρηστη για κίνηση σε δημόσιο δρόμο.
Πολύ μακρύ, δεν το θεώρησα εξ'αρχης μέσα στις επιλογές σου.DS8
4834. Μακρύ.
Ναι αλλά ωραίο. Το 3 δεν μου λέει κάτι.Πολύ μακρύ, δεν το θεώρησα εξ'αρχης μέσα στις επιλογές σου.
Αυτοί τι σου κάνανε; Χύθηκε το μπιμπερό σε καμία λακούβα;Stellantis ρε φίλε; Μπλέ και στη Θάλασσα.