Tesla

Μηνύματα
1.322
Reaction score
1.993
δεν ανήκουμε στην πολιτισμένη δύση όσον αφορά συμπεριφορά στο δρόμο
(για άλλα πράματα το συζητάμε)
εκεί θα ήταν προτιμότερο να εστιάσει κάποιος, παρά στο ότι δεν υπάρχουν κολονάκια μη πρόσβασης σε θέσεις φόρτισης
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.131
Reaction score
139.572
στον πολιτισμένο κόσμο, μέχρι σήμερα, τα "τέτοια" ήταν κατά κανόνα περιττά,
στην κίνα με την αντικοινωνική συμπεριφορά των περισσοτέρων είναι απαραίτητα
Η αντικοινωνική συμπεριφορά που βλέπουμε στις θέσεις φόρτισης στην Ελλάδα, τόσο από ice όσο και από EV/PHEV που απλώς παρκάρουν για υπερβολικά πολλές ώρες ή μέρες, τέτοιες λύσεις απαιτούν, και ρήτρες από τους παρόχους, όπως κάνει η Τέσλα αν παραμένεις κουμπωμενος μετά το πέρας της φόρτισης.

Άμα θέλω περφόρμανς ανεβαίνω στην δίτροχη αγελάδα
Λίγο δύσκολο η αγελάδα σου να πιάσει τις επιδόσεις του model 3 performance, και σε διάφορες περιπτώσεις, η 4-κινηση του περφόρμανς θα έχει σοβαρά πλεονεκτήματα από την μονοπισοκίνηση της οπισθοκίνησης της δίτροχης αγελάδας σου, στην οποία έτσι κι αλλιώς δεν πρέπει να κάνεις ακροβατικά αψηφώντας τις συνέπειες ενός λάθους.

Ταυτόχρονα, η ευκολία με την οποία απολαμβάνεις τις άμεσα διαθέσιμες τρελές επιδόσεις επιτάχυνσης ενός EV, ανά πάσα στιγμή και χωρίς λαγκ, χωρίς προσπάθεια ή προετοιμασία, είναι αξεπέραστη. Το iD.4 που δοκίμασες, δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα αυτών των ικανοτήτων, έχει πολύ "χαλαρές" επιδόσεις σε σχέση με πληθώρα άλλων EV, όχι μόνον Τέσλα (προφανώς).

Σε πολλά φανάρια έχω δει δίπλα μου μηχανές μεγάλου κυβισμού να κομπιάζουν στην εκκίνηση και απλώς να σπινιάρουν όταν εγώ εκσφενδονίζομαι με την χαλαρή ευκολία της 4-κινησης και των ηλεκτρονικών ελέγχων που έχει το αυτοκίνητο, ιδίως στα ωραία οδοστρώματα που έχουμε εδώ. 4 ρόδες εναντίον μιας, το λες και αδικία. 😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.314
Reaction score
31.276
δεν ανήκουμε στην πολιτισμένη δύση όσον αφορά συμπεριφορά στο δρόμο
(για άλλα πράματα το συζητάμε)
εκεί θα ήταν προτιμότερο να εστιάσει κάποιος, παρά στο ότι δεν υπάρχουν κολονάκια μη πρόσβασης σε θέσεις φόρτισης
Αντικοινωνική συμπεριφορά υπήρχε και υπάρχει παντού. Απλά οι σταθμοί φόρτισης την κάνουν περισσότερο ορατή. Οι θέσεις ΑΜΕΑ είναι πολύ λιγότερες από τις θέσεις φόρτισης και έτσι το θέμα, αν και υπήρχε, δεν ήταν τόσο ορατό. Με τις χιλιάδες θέσεις φόρτισης που συνεχώς θα αυξάνονται (σε αντίθεση με τις θέσεις ΑΜΕΑ, δυστυχώς), το πρόβλημα αντικοινωνικής συμπεριφοράς θα γίνεται όλο και περισσότερο ορατό. Και εκεί θέλει δραστικές λύσεις. Η λύση των Κινέζων είναι μια εξαιρετική επιλογή. Δεν γίνεται αλλιώς.

Το πρόβλημα πρέπει να διορθώσει άμεσα. Τόσο για να μην υπάρχει πρόβλημα στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών όσο και για να κοπεί η "μαγκιά - κλανιά" μερικών. Στο My market στην Ανάβυσσο σπάνια θα δεις κάποιον να έχει παρκάρει σε θέση φόρτισης. Απέναντι στον Σκλαβενίτη γίνεται χαμός. Όποτε και αν έχω περάσει κοιτάω απ' έξω έτσι για να δω τι γίνεται και πάντα, μα πάντα, υπάρχουν θερμικά. Κάποιες φορές μάλιστα τα βράδια αφήνουν φορτηγό / φορτηγά του καταστήματος. Υπάρχει μια ταβέρνα παραδίπλα στον Άγιο Νικόλαο. Αριστερά έχει parking που χωράει άνετα τουλάχιστον 50 οχήματα. Έχει και 3 θέσεις μπροστά στην είσοδο από τις οποίες η μία είναι θέση φόρτισης. Όταν είναι ανοιχτό και έχει κόσμο η θέση φόρτισης είναι πάντα πιασμένη και τις περισσότερες φορές από κάποιο μεγάλο θερμικό SUV. Άσε τις διάφορες φωτογραφίες που κυκλοφορούν δεξιά αριστερά με θερμικά να "φορτίζουν" βάζοντας το βύσμα στην καρότσα, στη ζάντα, στον κ..... και αλλού.

Δεν γίνεται δουλειά έτσι. Αν μόνο έτσι βρεθεί λύση και μόνο έτσι γίνουν άνθρωποι, κολωνάκια και σε όποιον αρέσουν.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.376
Reaction score
86.389
δες τι αυτοκίνητο θα κάνεις Λίζινγκ, κι άσε το iD.3, πήρες απ'αυτό.
Το ID3 έχει το εξής πλεονέκτημα: είναι ίδιο με το άλλο, κι ας είναι GTX. Τι σημαίνει αυτό για εμένα;
Το θέμα είναι πως οι δυο θέσεις πάρκινγκ που έχω, είναι σε σειρά, δηλαδή το δεύτερο μπλοκάρει το πρώτο. Και για να βγει το πρώτο, πρέπει να ντυθεί και να βγει ο άλλος, να ξεπαρκάρει το δεύτερο, κτλ κτλ. Αντιστοίχως στο παρκάρισμα, αναλόγως ποιος είναι να φύγει πρώτος το πρωί. Μπέρδεμα. Και η σύζυγος αρνείται να οδηγήσει το CLS αν είναι αυτό έξω έξω, οπότε παίζουμε tetris με τα αυτοκίνητα 3 φορές την μέρα. Αν είναι ίδια όμως, δυο ID3, μπορεί ο καθένας να πάρει αυτό που είναι έξω εξω.
Τέλος πάντων, επειδή έρχονται σημαντικές εξελίξεις το 2ο εξάμηνο, με την καινούργια mercedes και το DS, αλλά και το Audi A4, θα κάνω υπομονή. Ασε που μπορεί να υπάρξει και αλλαγή στην Τεσλα μέχρι τότε. Και θα έχει βγει και πιθανότατα καινουργιο ΚΗ, γιατί αυτό δεν το προλαβαίνουμε.
Υπομονή, ο χρόνος δουλεύει για εμάς.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.131
Reaction score
139.572
Το ID3 έχει το εξής πλεονέκτημα: είναι ίδιο με το άλλο, κι ας είναι GTX. Τι σημαίνει αυτό για εμένα;
Το θέμα είναι πως οι δυο θέσεις πάρκινγκ που έχω, είναι σε σειρά, δηλαδή το δεύτερο μπλοκάρει το πρώτο. Και για να βγει το πρώτο, πρέπει να ντυθεί και να βγει ο άλλος, να ξεπαρκάρει το δεύτερο, κτλ κτλ. Αντιστοίχως στο παρκάρισμα, αναλόγως ποιος είναι να φύγει πρώτος το πρωί. Μπέρδεμα. Και η σύζυγος αρνείται να οδηγήσει το CLS αν είναι αυτό έξω έξω, οπότε παίζουμε tetris με τα αυτοκίνητα 3 φορές την μέρα. Αν είναι ίδια όμως, δυο ID3, μπορεί ο καθένας να πάρει αυτό που είναι έξω εξω.
Τέλος πάντων, επειδή έρχονται σημαντικές εξελίξεις το 2ο εξάμηνο, με την καινούργια mercedes και το DS, αλλά και το Audi A4, θα κάνω υπομονή. Ασε που μπορεί να υπάρξει και αλλαγή στην Τεσλα μέχρι τότε. Και θα έχει βγει και πιθανότατα καινουργιο ΚΗ, γιατί αυτό δεν το προλαβαίνουμε.
Υπομονή, ο χρόνος δουλεύει για εμάς.
Για λόγους μεγέθους, αλλά και για λίγη ποικιλία, ψηφίζω Ρενό.
Λογικά, δε θα αργήσει να έρθει κι εδώ.
 


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.969
Reaction score
2.821
Λίγο δύσκολο η αγελάδα σου να πιάσει τις επιδόσεις του model 3 performance, και σε διάφορες περιπτώσεις..
Δεν ξέρω τι εννοείς επίδοση. Πιθανότατα έχω καλύτερο 0-100, 100-140, 0-200, 100-200 από κάτι τέτοια. Και δεν είναι και κανένας πύραυλος, αγελάδα είναι. Τώρα τι βλέπεις στο δρόμο δεν ξέρω αλλά για μια μηχανη 1000 κυβικά το 0-100 σε 3" πχ είναι typical performance. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης όμως. Σε επίπεδο excitement οι δύο τροχοί κλέβουν εκκλησία. 8-)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.274
Μηνύματα
2.969.774
Members
38.293
Νεότερο μέλος
ONIKOS1
Top