- Μηνύματα
- 24.479
- Reaction score
- 18.853

Kia Trolls Tesla With Anti-Elon Ads
Kia's Nordic marketing department aimed directly at Elon Musk in a pair of ads that upset Tesla stans.

Ήμουν είμαι και θα είμαι, κατά της λογικής του "χτυπάω τον άλλον όταν πονάει, ή όταν κατεβαίνει".Εντάξει, το είπες, δεν συμφωνείς... αλλά όταν αναλάβεις το μάρκετινγκ της KIA κάνε το αλλιώς....
Και εγώ έτσι νόμιζα. Αλλά είναι πολύ καλοί στο τρολάρισμα. Από την άλλη κανείς δεν μπορεί να πει ότι έρχεται αναγκαστικά λόγω πωλήσεων. Μπορεί κάλλιστα να έρχεται αναγκαστικά λόγω αδυναμίας προώθησης του FSD εκτός Αμερικής. Και όπως είπα, δεν είναι στραγάλια να τα βγάζεις από το κουτί. Απαιτείται χρόνος.Είχαν πει πως δεν θα το βγάλουν , μόνο robotaxi. Δεν το θυμάσαι;
Ε καλά χαζομάρες. Ούτε αυτό είναι άλλοθι.Ε αφού έχει Ασπεργκερ, δεν πονάει, είναι αναίσθητος...![]()
![]()
Μπορεί να ήταν και κίνηση "στρατηγικής", ώστε να μην κόψει πωλήσεις από το μοντελ 3 (ή να πάει όσο πίσω γίνεται αυτό) με την αναμονή ενός μικρού.Και εγώ έτσι νόμιζα. Αλλά είναι πολύ καλοί στο τρολάρισμα.
Το νέο Υ είναι καλύτερο από το προηγούμενο και αυτό το λένε όλοι όσοι το οδήγησαν. Αν κάτσεις τώρα και ψάξεις τι έχουν κάνει το καταλαβαίνεις και χωρίς να το οδηγήσεις. Απλά στην οδήγηση θα πάρεις το κάτι παραπάνω, και την αίσθηση που έρχεται μόνο με φυσική παρουσία.Είναι όλο το Υ από Gigacasting;
Εκπληκτική τεχνολογία παιδιά, θα αφανίσει τους παραδοσιακούς κατασκευαστές που κατασκευάζουν παραδοσιακά από λαμαρίνα.
Είναι το μισό Υ από Gigacasting;
Με νέο σχεδιασμό, το Υ είναι εκπληκτικό, καλύτερο από πριν και από ποτέ.
Προσωπικά δεν έχω υποστηρίξει το Giga Casting. Αντίθετα έχω πει πως η επισκευή έχει θέμα. Και το "πέταμα και άλλο" δεν είναι λύση. Έχουν βγει κάποιες λύσεις επισκευής αλλά και πάλι όχι σε όλο. Και με το ανάλογο κόστος βέβαια. Και άντε να βρεις στην Ελλάδα ποιος θα το κάνει. Βέβαια αυτό δεν έχει σχέση με τα προτερήματα του, που είναι το κόστος κατασκευής, η αντοχή και γενικότερα το πιο δεμένο σύνολο με αντοχή στο χρόνο.Τι εννοείς αν τα σκέφτηκα μόνος μου; Έχουν γραφεί εδώ μέσα τους τελευταίους λίγους μήνες, είτε ακριβώς, είτε στο περίπου.
Δεν έχει σημασία ούτε αν είναι καλό το Υ, ούτε αν έκανε καλά η Tesla που το μισό το κάνει πλέον χωρίς Gigacasting.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι εδώ μέσα, προβλήθηκε η χρήση του Gigacasting ως την τεχνολογία που θα αφανίσει τον ανταγωνισμό, πως οτιδήποτε που δεν το χρησιμοποιεί είναι ξεπερασμένο - και τώρα που η ίδια η πρωτοπόρος δεν το χρησιμοποιεί για το μισό από το δημοφιλέστερό της αυτοκίνητο, όλα καλά, το αυτοκίνητο με μισό gigacasting είναι καλύτερο από το προηγούμενο που ήταν εξ ολοκλήρου με gigacasting και δεν τρέχει κάστανο για την τεχνολογική υποχώρηση.
Το ρεζουμέ είναι πως ότι και να γίνει, ότι κάνει η Tesla και ο Musk καταλήγουν να είναι το σωστό, ασχέτως αν αυτό που κάνουν τώρα είναι το αντίθετο από αυτό που έκαναν πριν.
Εγώ θα τολμούσα να υποθέσω πάντως πως καλό το gigacasting αλλά αν είναι να βγαίνει ολική κάθε αυτοκίνητο με μία αστεία σύγκρουση, και ο παραδοσιακός τρόπος κατασκευής καλός είναι - και η συντριπτική πλειοψηφία των συγκρούσεων είναι μετωπικές και πλαγιομετωπικές.
Ποιο είναι το πρόβλημα;Πόσο άχρηστος μπορεί ναι είναι κάποιος.
"A range of Tesla models, including electric cars and a Cybertruck....".
Και η ανάγνωση σταματά εκεί.
Άσε τον τίτλο.
![]()
Τίποτα όλα καλά.Ποιο είναι το πρόβλημα;