Tesla


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.641
Reaction score
31.642
Εντάξει, το είπες, δεν συμφωνείς... αλλά όταν αναλάβεις το μάρκετινγκ της KIA κάνε το αλλιώς....
Ήμουν είμαι και θα είμαι, κατά της λογικής του "χτυπάω τον άλλον όταν πονάει, ή όταν κατεβαίνει".
Ο μάγκας ο σωστός σε κοιτάει στα μάτια όταν σε πολεμάει, να το πούμε λαϊκά.

Μπορεί να είμαι από τους ελάχιστους. Δεν με ενδιαφέρει.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.641
Reaction score
31.642
Είχαν πει πως δεν θα το βγάλουν , μόνο robotaxi. Δεν το θυμάσαι;
Και εγώ έτσι νόμιζα. Αλλά είναι πολύ καλοί στο τρολάρισμα. Από την άλλη κανείς δεν μπορεί να πει ότι έρχεται αναγκαστικά λόγω πωλήσεων. Μπορεί κάλλιστα να έρχεται αναγκαστικά λόγω αδυναμίας προώθησης του FSD εκτός Αμερικής. Και όπως είπα, δεν είναι στραγάλια να τα βγάζεις από το κουτί. Απαιτείται χρόνος.
Ε αφού έχει Ασπεργκερ, δεν πονάει, είναι αναίσθητος... :rolleyes: :roflmao:
Ε καλά χαζομάρες. Ούτε αυτό είναι άλλοθι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.791
Reaction score
140.874
Και εγώ έτσι νόμιζα. Αλλά είναι πολύ καλοί στο τρολάρισμα.
Μπορεί να ήταν και κίνηση "στρατηγικής", ώστε να μην κόψει πωλήσεις από το μοντελ 3 (ή να πάει όσο πίσω γίνεται αυτό) με την αναμονή ενός μικρού.

Πολύς κόσμος που θα ήθελε ένα μικρό Τέσλα για μέσα στην πόλη, εφόσον δεν υπάρχει, παίρνει το πισοκίνητο Μ 3.

Άμα ξέρεις ότι σε 4-5 μήνες θα βγει μικρό, μένεις στην αναμονή.

ΥΓ. Εννοείται ότι παίζει και το τρολάρισμα του Έλον, ή ότι άλλοι αποφάσισαν για να βγει, ενώ ο Έλον δεν ήθελε. Οι Κινέζοι στο εργοστάσιο της Τέσλα, σιγά μη κάτσουν με σταυρωμένα χέρια να βλέπουν τα μικρά BYD να φεύγουν σα στραγάλια.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.641
Reaction score
31.642
Σε αυτό το σύντομο video ο Lars (Chief Engineer @ Tesla) απαντά στον Munro σε σχετική ερώτηση, λέγοντας πως το μπροστινό τμήμα του νέου Model Y δεν είναι από Giga Casting. To πίσω συνεχίζει να είναι, αλλά με νέο σχεδιασμό ο οποίος κατάφερε να αυξήσει την ακαμψία ενώ μείωσε το βάρος του εξαρτήματος κατά 15%. Σε συνδυασμό με την αναβάθμιση στο σύστημα ψύξης του casting μειώθηκε ο χρόνος κατασκευής σε λιγότερο από το μισό. Συγκεκριμένα τα 170" έγιναν 75". Στην Shanghai οι γραμμές παραγωγής βγάζουν πλέον ένα Model Y κάθε 39".

 

Μηνύματα
7.610
Reaction score
1.916
Είναι εκπληκτικό πάντως.

Είναι όλο το Υ από Gigacasting;

Εκπληκτική τεχνολογία παιδιά, θα αφανίσει τους παραδοσιακούς κατασκευαστές που κατασκευάζουν παραδοσιακά από λαμαρίνα.

Είναι το μισό Υ από Gigacasting;

Με νέο σχεδιασμό, το Υ είναι εκπληκτικό, καλύτερο από πριν και από ποτέ.

Ανεβαίνουν οι μετοχές της Tesla;

Ο Musk είναι ασύλληπτος οραματιστής, θα αλλάξει για πάντα τον πλανήτη προς το καλύτερο.

Πάει καλά η Tesla;

Ο βιογράφος του λέει ότι ξέρει τα πάντα για τα πάντα, είναι τόσο έξυπνος που μπήκε σε μία ομάδα προγραμματιστών που έγραφαν σε γλώσσα που δεν ξέρει και σε πέντε δευτερόλεπτα τους έδωσε τη λύση και έφυγε, έμειναν οι ειδικοί με το στόμα ανοικτό.

Πέφτουν οι μετοχές της Tesla;

Ο Musk είναι τόσο πλούσιος που δεν τον νοιάζει τίποτα, ούτε που ξέρει τι μοντέλο θα βγάλει η Tesla τους επόμενους μήνες.

Έχεις μετοχές της Tesla και ανεβαίνουν;

Πάρτε ρε βλάκες μετοχές, χάνετε λεφτά χωρίς λόγο.

Έχεις μετοχές της Tesla και πέφτουν;

Ο Μασκ είναι Θεός, δεν καταλαβαίνει τίποτα, καλά κάνει ότι κάνει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.641
Reaction score
31.642
Μόνος σου τα σκέφτηκες όλα αυτά; 😅

Είναι όλο το Υ από Gigacasting;

Εκπληκτική τεχνολογία παιδιά, θα αφανίσει τους παραδοσιακούς κατασκευαστές που κατασκευάζουν παραδοσιακά από λαμαρίνα.

Είναι το μισό Υ από Gigacasting;

Με νέο σχεδιασμό, το Υ είναι εκπληκτικό, καλύτερο από πριν και από ποτέ.
Το νέο Υ είναι καλύτερο από το προηγούμενο και αυτό το λένε όλοι όσοι το οδήγησαν. Αν κάτσεις τώρα και ψάξεις τι έχουν κάνει το καταλαβαίνεις και χωρίς να το οδηγήσεις. Απλά στην οδήγηση θα πάρεις το κάτι παραπάνω, και την αίσθηση που έρχεται μόνο με φυσική παρουσία.

Όσο για την απουσία Giga Casting στο εμπρός τμήμα, η μια θεωρία είναι να πιστέψουμε όσα λέει ο αρχιμηχανικός. Μία άλλη είναι ότι χρειάζονται την πρέσα για κάτι νέο που έρχεται και είναι σημαντικότερο, και επειδή οι νέες πρέσες δεν βγαίνουν από τα συρτάρια, άσε το back order, προτίμησαν να σχεδιάσουν συμβατικά το εμπρός τμήμα στο νέο Υ για να πάρει η πρέσα το καλούπι του νέου οχήματος. :)
 
Last edited:

Μηνύματα
7.610
Reaction score
1.916
Τι εννοείς αν τα σκέφτηκα μόνος μου; Έχουν γραφεί εδώ μέσα τους τελευταίους λίγους μήνες, είτε ακριβώς, είτε στο περίπου.

Δεν έχει σημασία ούτε αν είναι καλό το Υ, ούτε αν έκανε καλά η Tesla που το μισό το κάνει πλέον χωρίς Gigacasting.

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι εδώ μέσα, προβλήθηκε η χρήση του Gigacasting ως την τεχνολογία που θα αφανίσει τον ανταγωνισμό, πως οτιδήποτε που δεν το χρησιμοποιεί είναι ξεπερασμένο - και τώρα που η ίδια η πρωτοπόρος δεν το χρησιμοποιεί για το μισό από το δημοφιλέστερό της αυτοκίνητο, όλα καλά, το αυτοκίνητο με μισό gigacasting είναι καλύτερο από το προηγούμενο που ήταν εξ ολοκλήρου με gigacasting και δεν τρέχει κάστανο για την τεχνολογική υποχώρηση.

Το ρεζουμέ είναι πως ότι και να γίνει, ότι κάνει η Tesla και ο Musk καταλήγουν να είναι το σωστό, ασχέτως αν αυτό που κάνουν τώρα είναι το αντίθετο από αυτό που έκαναν πριν.

Εγώ θα τολμούσα να υποθέσω πάντως πως καλό το gigacasting αλλά αν είναι να βγαίνει ολική κάθε αυτοκίνητο με μία αστεία σύγκρουση, και ο παραδοσιακός τρόπος κατασκευής καλός είναι - και η συντριπτική πλειοψηφία των συγκρούσεων είναι μετωπικές και πλαγιομετωπικές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.641
Reaction score
31.642
Τι εννοείς αν τα σκέφτηκα μόνος μου; Έχουν γραφεί εδώ μέσα τους τελευταίους λίγους μήνες, είτε ακριβώς, είτε στο περίπου.

Δεν έχει σημασία ούτε αν είναι καλό το Υ, ούτε αν έκανε καλά η Tesla που το μισό το κάνει πλέον χωρίς Gigacasting.

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι εδώ μέσα, προβλήθηκε η χρήση του Gigacasting ως την τεχνολογία που θα αφανίσει τον ανταγωνισμό, πως οτιδήποτε που δεν το χρησιμοποιεί είναι ξεπερασμένο - και τώρα που η ίδια η πρωτοπόρος δεν το χρησιμοποιεί για το μισό από το δημοφιλέστερό της αυτοκίνητο, όλα καλά, το αυτοκίνητο με μισό gigacasting είναι καλύτερο από το προηγούμενο που ήταν εξ ολοκλήρου με gigacasting και δεν τρέχει κάστανο για την τεχνολογική υποχώρηση.

Το ρεζουμέ είναι πως ότι και να γίνει, ότι κάνει η Tesla και ο Musk καταλήγουν να είναι το σωστό, ασχέτως αν αυτό που κάνουν τώρα είναι το αντίθετο από αυτό που έκαναν πριν.

Εγώ θα τολμούσα να υποθέσω πάντως πως καλό το gigacasting αλλά αν είναι να βγαίνει ολική κάθε αυτοκίνητο με μία αστεία σύγκρουση, και ο παραδοσιακός τρόπος κατασκευής καλός είναι - και η συντριπτική πλειοψηφία των συγκρούσεων είναι μετωπικές και πλαγιομετωπικές.
Προσωπικά δεν έχω υποστηρίξει το Giga Casting. Αντίθετα έχω πει πως η επισκευή έχει θέμα. Και το "πέταμα και άλλο" δεν είναι λύση. Έχουν βγει κάποιες λύσεις επισκευής αλλά και πάλι όχι σε όλο. Και με το ανάλογο κόστος βέβαια. Και άντε να βρεις στην Ελλάδα ποιος θα το κάνει. Βέβαια αυτό δεν έχει σχέση με τα προτερήματα του, που είναι το κόστος κατασκευής, η αντοχή και γενικότερα το πιο δεμένο σύνολο με αντοχή στο χρόνο.

Από εκεί και πέρα δεν εξαρτάται μόνο από το Giga Casting αν θα βγει ολική ή όχι. Βγαίνουν ολική για χτυπήματα της πλάκας και οχήματα χωρίς Giga Casting.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.641
Reaction score
31.642
Πόσο άχρηστος μπορεί ναι είναι κάποιος.

"A range of Tesla models, including electric cars and a Cybertruck....".

Και η ανάγνωση σταματά εκεί.

Άσε τον τίτλο.

:lolsign:
 


Μηνύματα
24.477
Reaction score
18.853
Μάντρα αυτοκινήτων "Ο Λευκός Οίκος του Ντόναλντ" :roflmao: :lolsign:

Κρίμα που δεν θα μπορεί να το οδηγήσει πάντως...
 
Last edited:






ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.642
Μηνύματα
2.985.908
Members
38.351
Νεότερο μέλος
stash
Top