Ποδήλατο

Μηνύματα
26.150
Reaction score
20.510
Για να δούμε... θα περιμένουμε συμπεράσματα όταν βάλεις τους νέους δίσκους.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.880
Reaction score
53.242
Για να δούμε... θα περιμένουμε συμπεράσματα όταν βάλεις τους νέους δίσκους.
Εγώ βασικά απορώ πως η campagnolo διαχειρίζεται το θέμα θερμοκρασιών στο δικό της σύστημα πέδησης.
Χωρίς απολύτως κανένα σύστημα ψύξης...
Μήπως γιαυτό τελικά απευθύνεται όλο το γκρούπ σε ρομαντικούς και όχι καθημερινούς αναβάτες, πχιός ξέρει...
Δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα Σώτο με τους RT-CL900, το μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι η φθορά σε σύντομο χρονικό διάστημα, αυτό ήθελα να εξαλείψω με τους AFS 03, δεν μου έκατσε όμως... Και από το να καταλήξω σε κάνα χαντάκι, καλύτερα να πληρώνω δίσκους κάθε τρεις και λίγο.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.706
Reaction score
29.349
Τα υγρά dot από 4 -5 και πάνω δεν την ακούν με τις θερμοκρασίες καθόλου.
Γι αυτό και τα βάζουν και στις μηχανές. Επίσης τα τακάκια τα ημιμεταλικά έχουν πολύ καλή συμπεριφορά.
Ολα αυτά 'εχουν αποτέλεσμα να μην υπερθερμαίνεται το σύστημα και να έχεις πάντα φρένα.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.880
Reaction score
53.242
Τα υγρά dot από 4 -5 και πάνω δεν την ακούν με τις θερμοκρασίες καθόλου.
Γι αυτό και τα βάζουν και στις μηχανές. Επίσης τα τακάκια τα ημιμεταλικά έχουν πολύ καλή συμπεριφορά.
Ολα αυτά 'εχουν αποτέλεσμα να μην υπερθερμαίνεται το σύστημα και να έχεις πάντα φρένα.
Αυτά είναι γνωστά στο κόσμο της μοτοσυκλέτας, το mineral oil στα ποδήλατα χρησιμοποιείται κυρίως επειδή δεν είναι διαβρωτικό, για σκέψου να πας το ποδήλατο για σέρβις και να πέσει έστω μια σταγόνα πάνω στο πανάκριβο Carbon τιμόνι ή στο λούστρο του πανάκριβου πλαισίου, μιλάμε για ατελείωτα εγκεφαλικά κυρ. Γιάννη στους γυαλιστερός αναβάτες :roflmao:
 

Μηνύματα
26.150
Reaction score
20.510
Τα υγρά dot από 4 -5 και πάνω δεν την ακούν με τις θερμοκρασίες καθόλου.
Γι αυτό και τα βάζουν και στις μηχανές. Επίσης τα τακάκια τα ημιμεταλικά έχουν πολύ καλή συμπεριφορά.
Ολα αυτά 'εχουν αποτέλεσμα να μην υπερθερμαίνεται το σύστημα και να έχεις πάντα φρένα.
Το πρόβλημα με τα dot είναι ότι δεν είναι "οικολογικά" και φιλικά στο service, για αυτό η shimano έχει επιλέξει υγρά mineral. Επίσης τα mineral δεν τραβάνε υγρασία, έτσι μπορείς να ανοίξεις το μπουκάλι και να βάλεις όσο θέλεις και να έχεις κι άλλο για χρήση. Αντιθέτως η Sram χρησιμοποιεί dot, αν και δεν φημίζονται τα δικά της φρένα ότι είναι και καλύτερα από της Shimano.
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.880
Reaction score
53.242
Το πρόβλημα με τα dot είναι ότι δεν είναι "οικολογικά" και φιλικά στο service, για αυτό η shimano έχει επιλέξει υγρά mineral. Επίσης τα mineral δεν τραβάνε υγρασία, έτσι μπορείς να ανοίξεις το μπουκάλι και να βάλεις όσο θέλεις και να έχεις κι άλλο για χρήση. Αντιθέτως η Sram χρησιμοποιεί dot, αν και δεν φημίζονται τα δικά της φρένα ότι είναι και καλύτερα από της Shimano.
Μας έφαγε η οικολογία, εδώ μιλάμε για ασφάλεια ρε Σώτο.
Η μοτοσυκλέτα απευθύνεται από τον τελευταίο κουλό μέχρι τον κανίβαλο που πάει για προπόνηση σε πίστα κάθε Σ/Κ.
Δεν κάνει εκπτώσεις στα φρένα και στη ασφάλεια, ενώ στο ποδήλατο νιώθω σαν πειραματόζωο.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.706
Reaction score
29.349
Σκέψου τώρα να κάνεις κατάβαση Πάρνηθας και να μείνεις από φρένα στην μέση της διαδρομής με τις φουρκέτες .
Στην καλύτερη αγοράζεις οικόπεδο . Στην χειρότερη τα γκρέμια απο κάτω περιμένουν .
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.880
Reaction score
53.242
Σκέψου τώρα να κάνεις κατάβαση Πάρνηθας και να μείνεις από φρένα στην μέση της διαδρομής με τις φουρκέτες .
Στην καλύτερη αγοράζεις οικόπεδο . Στην χειρότερη τα γκρέμια απο κάτω περιμένουν .

Δεν μένεις από φρένα στο ποδήλατο, απλά αλλάζουν τα δεδομένα, ας πούμε στις πρώτες φουρκέτες μπορείς από τα 70km/h να πέσεις στα φρένα λίγα μέτρα πριν τη φουρκέτα, όσο κατεβαίνεις η απόσταση πέδησης αυξάνεται και το νιώθεις στη πίεση της μανέτας, ασκείς περισσότερη πίεση άμα θες να συνεχίσεις να κατεβαίνεις σαν κανίβαλος, εκεί όμως χάνεται και η πληροφορία και καραδοκεί και το μπλοκάρισμα, για τέτοιο χαντάκι μιλάω.
Και σε όλα αυτά έχεις και ένα σύστημα που ουρλιάζει και πασχίζει να ανταποκριθεί με τις θερμοκρασίες.

Edit.
Θα με πεις, πήγαινε πχιο σιγά, δεν γίνεται, πρέπει να πάρω το Kom της κατάβασης :lolsign:
 
Last edited:

Μηνύματα
26.150
Reaction score
20.510
Δες τον άλλο που πήγε να κάνει το... ΚΟΜ της ειδικής στο Ακρόπολις τι έπαθε... κι αυτός είχε κλωβό ασφαλείας, δεν έπαθε τίποτα! Άσε τα ΚΟΜ (μπόλικα έχεις στη συλλογή) και πάενε σαν άνθρωπος (όχι εξωγήινος) :roflmao: :geek:

 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.880
Reaction score
53.242
Δίκιο έχεις, και εννοείται ότι αστειεύομαι, άλλωστε τα κομ στη κατηφόρα μπορούν το πάρουν αρκετοί, στον ανήφορο είναι το πρόβλημα. :biggrin:
Έχω πολλά η αλήθεια είναι, τα κοιτούσα τις προάλλες, είχα πολλά χρόνια να ασχοληθώ μαζί τους, έκατσα και τα κοίταγα ένα ένα, τα περισσότερα από αυτά είναι θκιέσμ αναμετρήσεις με σκοπό να ρίξω το προσωπικό χρόνο, αυτό ήταν πάντα το ζητούμενο και αυτό βοήθησε αρκετά στο να δουλέψω τη φυσιολογία και να τη φτάσω στο επίπεδο που βρίσκεται.
Θα πρέπει όμως να παραδεχτούμε ότι ως αγοράκια έχουμε ένα θέμα με τη ταχύτητα, έχω πχιάσει πολλές φορές το εαυτό μου να δουλεύω το έλεγχο του ποδηλάτου σε υψηλές ταχύτητες, απαιτεί και αυτό δουλειά, δεν συγχωρεί όμως λάθη, μιά φορά θα γίνει και καταστράφηκαν όλα...
Μεγάλη νουθεσία για μένα είναι όταν στρίβω με υψηλές ταχύτητες και έχω μπάρες προστασίας στο πλάι, έτσι και χαθεί ο έλεγχος οι μπάρες θα λειτουργήσουν ως λαιμητόμος, το ίδιο μου συμβαίνει όταν θα δω κάποιο αδέσποτο ζώο ή άγριο ζώο στα κορφοβούνια που πλαλάω, τη άλλη φορά μου πετάχτηκε μια σκρόφα με τα σκροφάκια, ευτυχώς πάτησαν σπρίντ στο να διασχίσουν το δρόμο αλλιώς θα έπεφτα πάνω τους, δεν υπήρχαν περιθώρια για ακινητοποίηση, ούτε καν για φρένα πανικού διότι θα έτρωγα τα μούτρα μου. Γενικά στη ποδηλασία και σε όποιου είδους όχημα δεν εξαρτάτε η ασφάλεια μόνο από τις δικές μας ικανότητες, αρκεί να μαζευτούν κάποιες συγκυρίες και το πούλο άρμ!!
 

Μηνύματα
1.072
Reaction score
1.236
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι άπαξ και πας με το ποδήλατο από 40χλμ/ω και πάνω τα φρένα δεν...Δεν είναι τόσο τα φρένα αλλά τα λάστιχα που δεν μπορούν ν' ανταποκριθούν στην ταχύτητα και το βάρος. Όλα αυτά βέβαια σε σχέση με μία αξιόλογη μηχανή. Το πλάτος των ελαστικών ακόμη και τώρα που είναι της μοδός τα πιο μεγάλα λάστιχα, αν τύχει κάτι δύσκολα θα σταματήσει σε εύλογη απόσταση. Πιο πολύ για τον έλεγχο της ταχύτητας είναι παρά για να σωθείς σε κάποια ξαφνική κατάσταση.
 

Μηνύματα
17.543
Reaction score
25.181
Δεν είναι αυτό, είναι καθαρά θέμα γεωμετρίας, στη μηχανή έχεις κέντρο μάζας σε γωνία πες 40 μοιρών από το μπροστινό ίχνος του τροχού ενώ στο ποδήλατο πάνω από 60.
Δεν τελειώνει το λάστιχο (εκτός αν γουστάρει πολύ ο δρόμος) , σηκώνεται το ποδήλατο και εκεί τελειώνει η δυνατότητα πέδησης
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
17.880
Reaction score
53.242
Εσύ τα λες επιστημονικά, εγώ θα το πω λαϊκά.
Οι δίσκοι στη κούρσα είναι για τη πίτσα!!
Στις καταβάσεις ειδικά αφαιρεί μεγάλο μέρος της αυτοπεποίθησης του αναβάτη, αν δεν κάνω χαΐρι και με τους δίσκους της shimano, με βλέπω να πλαλάω μαναχά στους κάμπους και τα λαγκάδια, σιγά μη παίζω με τη ασφάλεια μου...
Πέσαμε θύματα του μάρκετινγκ, καιρός να αρχίσουμε να το παραδεχόμαστε.
Πάντα είχα τις επιφυλάξεις μου, πλέον το βιώνω στο πετσίμ...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.622
Μηνύματα
3.020.340
Members
38.474
Νεότερο μέλος
NIKCOLOR
Top