Timaras
*****
- Μηνύματα
- 2.997
- Reaction score
- 2.155
Δε θα είναι καλύτερα να τις κλείσει τις οπές?Δεν εχουν κανενα θεμα να μπουν με την πλατη στον τοιχο. 10 εκατοστα αποσταση αρκουν.
Δε θα είναι καλύτερα να τις κλείσει τις οπές?Δεν εχουν κανενα θεμα να μπουν με την πλατη στον τοιχο. 10 εκατοστα αποσταση αρκουν.
Αγνωστο. Θα πρεπει το μεγαφωνο που χρησημοποιει να εχει την δυνατοτητα να δουλεψει και ως bass reflex και ως sealed διαφορετικα δεν θα κερδισει τιποτα και πιθανοτατα θα χασει.Δε θα είναι καλύτερα να τις κλείσει τις οπές?
Η ενσωματωση αφορα τη συμπεριφορα στη συχνοτητα κροσοβερ. Συνηθως το ταπωμα της οπης των δορυφορων ειναι αυτο που βοηθαει μια που πολυ συχνα η οπη ανακλασης ειναι συντονισμενη χαμηλοτερα απο την συχνοτητα διαχωρισμου οποτε δεν χανεις τιποτα και αποφευγεις τα πιθανα προβληματα απο το group delay και συντονισμους. Τα κλειστα sub εχουν συγκεκριμενα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα και ενα απο τα μειονεκτηματα ειναι οτι για να μπορουν να συναγωνιστουν την δωρεαν επιπλεον ενεργεια απο το Bass reflex, κοστιζουν πολυ τοσο σε κατασκευη οσο και σε ισχυ. Δεν ειναι τυχαιο που τα καλα sub κλειστου τυπου ειναι πανακριβα ενω καλα bass reflex βρισκουμε σε ολα τα μπατζετ.Είχα την εντύπωση πως μπορείς να το κάνεις σε όλα τα ρηφλεξ σαμπς για να τα ενσωματώσεις ευκολότερα.
Να κανω και λιγο το δικηγορο του διαβολου.Η ενσωματωση αφορα τη συμπεριφορα στη συχνοτητα κροσοβερ. Συνηθως το ταπωμα της οπης των δορυφορων ειναι αυτο που βοηθαει μια που πολυ συχνα η οπη ανακλασης ειναι συντονισμενη χαμηλοτερα απο την συχνοτητα διαχωρισμου οποτε δεν χανεις τιποτα και αποφευγεις τα πιθανα προβληματα απο το group delay και συντονισμους. Τα κλειστα sub εχουν συγκεκριμενα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα και ενα απο τα μειονεκτηματα ειναι οτι για να μπορουν να συναγωνιστουν την δωρεαν επιπλεον ενεργεια απο το Bass reflex, κοστιζουν πολυ τοσο σε κατασκευη οσο και σε ισχυ. Δεν ειναι τυχαιο που τα καλα sub κλειστου τυπου ειναι πανακριβα ενω καλα bass reflex βρισκουμε σε ολα τα μπατζετ.
Για να περιορίσουν το κόστος, τον όγκο και την απαιτούμενη ισχύ.... επιμενουν στις οπες. Γιατι να το κανουν?
Τότε γιατί ένα svs pb3000 είναι ακριβότερο από ένα sb3000;Για να περιορίσουν το κόστος, τον όγκο και την απαιτούμενη ισχύ.
Ένα sealed sub για να έχει ίδια απόδοση με ένα bass-reflex αδερφάκι του, θα βγαίνει πιο ακριβό, θα είναι πιο ογκώδες, θα έχει ισχυρότερο ενισχυτή και αντίστοιχα μεγάφωνο που να αντέχει την πρόσθετη καταπόνηση.
Κάπου τα χουν γράψει οι γιατροί αλλά ψάξε βρες τα τωραΤότε γιατί ένα svs pb3000 είναι ακριβότερο από ένα sb3000;
Δεν έχουν το ίδιο outputΤότε γιατί ένα svs pb3000 είναι ακριβότερο από ένα sb3000;
Δημήτρη,κάτι με τους ιδιοσυντονισμους (αν το λέω καλά)του χώρου δεν παίζει και κάνει την επιλογή του sealed πιο εύκολα διαχειρισιμη?Δεν έχουν το ίδιο output
Για να έχει ίδια απόδοση έγραψα.Τότε γιατί ένα svs pb3000 είναι ακριβότερο από ένα sb3000;
Και τα μεν και τα δε εχουν τη θεση τους στην αγορα αναλογα με το ζητουμενο της καθε εφαρμογης. Η διαφορα ειναι οτι κλειστου τυπου και φτηνο και καλο ειναι πιο δυσκολο απο οτι bass reflex φτηνο και καλο για τον απλουστατο λογο οτι την εξτρα ενεργεια στο χαμηλο που παιρνουμε απο την ανακλαση χαμηλων για να την παρουμε απο κλειστο θελουμε πιο στιβαρο μεγαφωνο και πολυ πιο μεγαλο ενισχυτη. Και τα δυο αυτα εχουν κοστος ενω οι τρυπες ειναι σχεδον τσαμπα.Να κανω και λιγο το δικηγορο του διαβολου.
Μεγαλες εταιριες που κανουν πολυ προσεγμενα σαμπς με εξαιρετικες τεχνικες προδιαγραφες, εξυπακουεται πολυ ακριβα, αλλα με μπας ρηφλεξ, και ειμαι σιγουρος οτι δεν τους λειπει η τεχνογνωσια για να κανουν με καμπινα κλειστου τυπου, ωστοσο επιλεγουν στις οπες.
Ενα πολυ προχειρο παραδειγμα τα Neumann - ADAM. Υπαρχουν κι αλλες αμερικανικες εταιριες (αγνωστες σε μας αλλα γνωστες στους σινεφιλ) που βγαζουν μονο σαμπγουφερς, αλλα κι αυτες επιμενουν στις οπες. Γιατι να το κανουν?
Υπάρχει και αυτό ως θέμα, ναι.Δημήτρη,κάτι με τους ιδιοσυντονισμους (αν το λέω καλά)του χώρου δεν παίζει και κάνει την επιλογή του sealed πιο εύκολα διαχειρισιμη?
Στην LFE παρακαμπτεται το κροσοβερ. Ειναι για συνδεση με ενισχυτη που εχει εξοδο subwoofer και ο διαχωρισμος γινεται απο εκει. Εσυ θα πρεπει να το συνδεσεις με τα δυο RCA. Μπορεις να βαλεις ειτε καλωδια Y με μια εισοδο και δυο εξοδους ειτε βυσματα που εχουν μια εισοδο αρσενικο RCA και δυο εξοδους θηλυκο RCA και απο εκει και περα να φτιαξεις δυο ζευγη καλο και οικονομικο καλωδιο (πχ Belden, η Mogami) στο μηκος που θες, με τα αντιστοιχα βυσματα (RCA σε RCA για τα Sub, RCA σε 6.3mm Jack για τα S8). Δεν χρειαζονται κατα τη γνωμη μου υπερβολες.Σ' ευχαριστώ φίλε SpZach για τα καλορίζικα!
Σήμερα θα προβώ και στην αγορά των subs. Θέλω να σε ρωτήσω 2 πράγματα.
Το πρώτο: τα subs έχουν 2 εισόδους μία Stereo Line In (2 x RCA Phono) και μία Mono (LFE) Line In (RCA Phono). Σε ποια από τις δύο συνδέω με το dac; Στην 2 x RCA δηλαδή κόκκινο του dac στο κόκκινο του δεξιού sub και το άσπρο του dac στο άσπρο το αριστερό sub ή στην Mono (LFE) Line In (RCA Phono) κόκκινο του dac στο δεξί sub και το άσπρο του dac στο αριστερό sub; https://www.wharfedale.co.uk/produc...yCgjcO009-G0gPNX0V_9mHpedCXKBwERGbTHd--Qbb6dm
Το δεύτερο: Τα καλώδια της διακλάδωσης RCA του dac από 2 σε 4 να είναι της τάξης των 10-20 ευρώ ή να αξίζει να πάω σε 40-50 ευρώ;