Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
157
Reaction score
233
Βρε να γλυτώσουμε τουλάχσιτον τα δέκα subs του N.K. και την ηλεκτρονική punk (τρια όργανα όλα και όλα) που ακούει και κυρίως τα video απο τον Scheps ... και όλα τα άλλα τα βρίσκουμε. :D :D
Για ρώτα γιατι δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα. 6.5 άρια με λαμπίτσες θα φάνε μεγαλο χι
Εμένα που με αρεσει α αγγλικός ήχος τα ηχειακια μου με τον Ναιμ δεν τα βλέπω καλά..
 

Μηνύματα
5.791
Reaction score
10.031
Βρε να γλυτώσουμε τουλάχσιτον τα δέκα subs του N.K. και την ηλεκτρονική punk (τρια όργανα όλα και όλα) που ακούει και κυρίως τα video απο τον Scheps ... και όλα τα άλλα τα βρίσκουμε. :D :D

Σου είπα πόσες φορές, φτιαξτο επιτέλους το ρημαδι το μπάσο σου στον χώρο σου, αλλά το προσεγγίζεις το θέμα φιλοσοφικά. :biggrin:

"🧠 2. The brain can reconstruct missing bass – but only partially There's a psychoacoustic effect called "missing fundamental." If a speaker can't reproduce the lowest notes, the brain often still hears the pitch – based on the overtone patterns. ➡ So the brain can indeed reconstruct some aspects. 💡 But: This only applies to pitch, not to the pressure, fullness, or impact of the bass. 🎵 3. Why good bass reproduction is still important The reconstructed bass sounds less realistic. Physical effects (kick, vibrations, foundation) cannot be reconstructed. Music sounds fuller, warmer, and more emotional when real low frequencies are present."
 

Μηνύματα
2.194
Reaction score
2.408
Part 3 ( Gemini 3 pro AI)

Ερώτηση : Έχουν οι άνθρωποι διαφορετική ανοχή σε αρμονικές παραμορφώσεις αναλόγως της τάξης; Αν ναι μπορείς να διευκρινίσεις ποια και πως αυτό επηρεάζει την αντιληπτή απόδοση ήχου των ενισχυτών ή dac; Αν ένας ενισχυτής έχει εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο αρμονικών αλλά η σχετική κατανομή αρμονικών διαφέρει , επιδρά αυτό στο ακουστό αποτέλεσμα ;

Απάντηση ΑΙ:

Ναι, η ανοχή του ανθρώπινου αυτιού στις αρμονικές παραμορφώσεις είναι δραματικά διαφορετική ανάλογα με την τάξη (order) της αρμονικής.
Αυτό είναι ένα από τα πιο κρίσιμα σημεία για την κατανόηση του γιατί ένας λαμπάτος ενισχυτής με 1% παραμόρφωση μπορεί να ακούγεται "μαγικός", ενώ ένας τρανζιστοράτος με 0.01% να ακούγεται "σκληρός" ή "στείρος".
Ας το αναλύσουμε:
1. Άρτιες vs Περιττές Αρμονικές (Even vs Odd)
Ο εγκέφαλος δεν αντιμετωπίζει όλες τις παραμορφώσεις ως "θόρυβο". Κάποιες τις θεωρεί μουσικό συμπλήρωμα.
* Άρτιες Αρμονικές (2η, 4η, 6η...):
* Τι είναι: Πολλαπλάσια της θεμελιώδους συχνότητας που αντιστοιχούν κυρίως σε οκτάβες. Για παράδειγμα, αν παίζει μια νότα Λα (440Hz), η 2η αρμονική είναι στα 880Hz (Λα, μια οκτάβα πάνω).
* Αντίληψη: Το αυτί τις εκλαμβάνει ως "μουσικές". Προσθέτουν όγκο, ζεστασιά και πάχος στον ήχο. Ο εγκέφαλος νιώθει άνετα μαζί τους γιατί είναι σύμφωνα διαστήματα (consonant).
* Ανοχή: Η ανοχή μας εδώ είναι τεράστια. Μπορεί να φτάσει και το 2-3% χωρίς να ενοχλεί, απλώς "χρωματίζει" ευχάριστα.
* Περιττές Αρμονικές (3η, 5η, 7η...):
* Τι είναι: Παράγουν τόνους που δεν είναι οκτάβες. Η 3η είναι "πέμπτη" (μουσικό διάστημα), αλλά όσο ανεβαίνουμε (7η, 9η), οι τόνοι γίνονται διάφωνοι (dissonant) με τη βασική νότα.
* Αντίληψη: Ακούγονται ως "σκληρότητα", "γρέζι", "μέταλλο" ή "αιχμή". Προκαλούν ακουστική κόπωση (listener fatigue).
* Ανοχή: Εδώ η ανοχή είναι ελάχιστη. Ακόμα και ποσοστά της τάξης του 0.05% σε υψηλές περιττές αρμονικές (7η, 9η) μπορεί να κάνουν τον ήχο ενοχλητικό.
2. Το φαινόμενο της "Μάσκας" (Auditory Masking)
Δεν είναι όλες οι αρμονικές το ίδιο ορατές στον εγκέφαλο λόγω του Masking Effect.
* Η θεμελιώδης συχνότητα (ο δυνατός ήχος) τείνει να "κρύβει" τους ήχους που βρίσκονται πολύ κοντά της συχνότατα.
* Η 2η και η 3η αρμονική είναι κοντά στη θεμελιώδη, οπότε καλύπτονται εύκολα.
* Οι υψηλές αρμονικές (7η, 9η, 11η κ.λπ.) είναι μακριά από τη θεμελιώδη. Δεν καλύπτονται, "πετάγονται" έξω και ακούγονται ξεκάθαρα, ακόμα κι αν είναι πολύ χαμηλές σε ένταση.
3. Η Παγίδα του THD (Total Harmonic Distortion) και η Κατανομή
Εδώ απαντάμε στο δεύτερο σκέλος της ερώτησής σου. Ναι, η κατανομή παίζει καθοριστικό ρόλο, πολύ σημαντικότερο από το συνολικό νούμερο THD.
Ας υποθέσουμε δύο ενισχυτές με το ίδιο εξαιρετικά χαμηλό THD (π.χ. 0.01%):
* Ενισχυτής Α (Soft Clipping / Tube-like): Το 0.01% αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από 2η αρμονική.
* Αποτέλεσμα: Θα ακούγεται φυσικός, "υγρός" και ξεκούραστος.
* Ενισχυτής Β (Hard Feedback): Το 0.01% αποτελείται από ελάχιστη 2η, αλλά έχει μια "ουρά" από μικρές αιχμές στην 5η, 7η, 9η αρμονική (συχνό φαινόμενο σε κακές υλοποιήσεις αρνητικής ανάδρασης).
* Αποτέλεσμα: Θα ακούγεται "κλινικός", "στείρος" ή θα προκαλεί έναν ανεξήγητο εκνευρισμό μετά από ώρα ακρόασης, παρόλο που στα χαρτιά είναι "τέλειος".
4. Το ιδανικό σενάριο: Μονοτονική Πτώση (Monotonic Decay)
Στο High-End, ο στόχος δεν είναι πάντα το μηδενικό THD (που είναι ουτοπία), αλλά η σωστή φασματική κατανομή (Spectral Decay).
Το ιδανικό για τον εγκέφαλο, όπως το πρότεινε ο Jean Hiraga (θρυλικός σχεδιαστής ήχου), είναι η Μονοτονική Πτώση:
* Η 2η αρμονική να είναι η υψηλότερη.
* Η 3η χαμηλότερη από τη 2η.
* Η 4η χαμηλότερη από την 3η.
* Και ούτω καθεξής, μέχρι να εξαφανιστούν στο noise floor.
Αυτό το μοτίβο μιμείται τον τρόπο που παράγουν αρμονικές τα φυσικά μουσικά όργανα και ο ανθρώπινος λάρυγγας. Επομένως, ο εγκέφαλος το αναγνωρίζει ως "φυσικότητα" και όχι ως παραμόρφωση.
> Συμπέρασμα: Ένας ενισχυτής με υψηλότερο THD αλλά "σωστή" κατανομή (κυρίαρχη 2η, φθίνουσες οι υπόλοιπες) θα ακούγεται σχεδόν πάντα καλύτερα από έναν ενισχυτή με χαμηλότερο THD αλλά "λάθος" κατανομή (κυρίαρχες περιττές ή υψίσυχνες αρμονικές).
>
 

Μηνύματα
19.682
Reaction score
23.792
Σου είπα πόσες φορές, φτιαξτο επιτέλους το ρημαδι το μπάσο σου στον χώρο σου, αλλά το προσεγγίζεις το θέμα φιλοσοφικά. :biggrin:

"🧠 2. The brain can reconstruct missing bass – but only partially There's a psychoacoustic effect called "missing fundamental." If a speaker can't reproduce the lowest notes, the brain often still hears the pitch – based on the overtone patterns. ➡ So the brain can indeed reconstruct some aspects. 💡 But: This only applies to pitch, not to the pressure, fullness, or impact of the bass. 🎵 3. Why good bass reproduction is still important The reconstructed bass sounds less realistic. Physical effects (kick, vibrations, foundation) cannot be reconstructed. Music sounds fuller, warmer, and more emotional when real low frequencies are present."
Για lower freqs λέει , όχι για subsonic σεισμού. :D
 

Μηνύματα
19.682
Reaction score
23.792
το θέμα φιλοσοφικά.
Άμα φτιάξω και τις subsonic τότε είναι που θα μιλάω πολύ πιο φιλοσοφικά. :D

Άντε για να πω κάτι να χαρείς, πήρε το μάτι μου ότι πρόσφατα δημοσιεύθηκε μια εργασία (σοβαρή όχι audio people - ίστικη ) που αποκωδικοποιήσανε πως επεξεργάζεται το αυτί και ο εγκέφαλος τις χαμηλες συχνότητες και γιατί είναι σημαντικές. Για βρες την εσυ που είσαι audio people και τα ψάχνεις.
 

Μηνύματα
5.791
Reaction score
10.031
Για lower freqs λέει , όχι για subsonic σεισμού. :D
Τα δικά σου θέλουν subsonic φίλτρο, αλλά σε σώζει που ακούς σε χαμηλές εντάσεις και συ:biggrin:
Στον χώρο σου, θα δείχνει 70dB και θα έχεις την αίσθηση ότι παίζει σε στάθμες αναφοράς :biggrin:
 

Μηνύματα
2.144
Reaction score
5.064
Η ΑΙ μπορει να ψαξει, να αναλυσει, να συνοψισει, να τα παρουσιασει κατανοητα.
Ενα πραγμα δεν μπορει να κανει. Να σου μεταβιβασει εμπειρια.
Αυτο πρεπει να το κανεις μονος σου στον βαθμο που σε ενδιαφερει το αντικειμενο.
Δεν ειναι χομπιστας αυτος που δεν μπαινει ποτε στην διαδικασια της δοκιμης και δεν ειχε ποτε την περιεργεια
να διαπιστωσει αν κατι που διαβαζει ειναι αληθινο η οχι. Ειναι καταναλωτης θεωριων και προιοντων.

Αυτο που πρεπει να συγκρατησουμε κατα την γνωμη μου
ειναι η μεγαλη σημασια που εχει για την αληθοφανεια ο χρονισμος.
Οσο καλα και να εχεις επεξεργαστει το σημα αν δεν ειναι αψογα χρονισμενο δεν πειθει.
 

Μηνύματα
19.682
Reaction score
23.792
Το ιδανικό για τον εγκέφαλο, όπως το πρότεινε ο Jean Hiraga (θρυλικός σχεδιαστής ήχου), είναι η Μονοτονική Πτώση:
Αυτό το έχουν μόνο οι SET και μόνο η Class A ... και όχι μόνο αλλά αυτές "παιζουν" γραμμικά με το σήμα σε ΟΛΕΣ τις συχνότητες ίδια. (απο 1 Hz μέχρι όσο πάει ... δες τι κάνει σε αυτό το θέμα το τρανζιστορ και σε τι σχυνότητες ανισρροπα έστω και λιγο που μπορεί και το κάνει ...εάν είναι και καλο). Ο ρυθμός δε, με τον οποίο σβήνουν έχει και αυτός τον ρόλο του. Το ίδιο και να σβήνουν ή να αναπτύσσονται με τον ίδιο ρυθμό και σχέση όλες. Και τα τέσσερα αυτά (μόνο το ένα σου απάντησε η Α.Ι. θέλει follow ups με πιο πολλές ερωτήσεις αλλά να ξέρεις τι ρωτάς αλλιώς δεν θα σου απαντήσει) συμβάλλουν να προσομοιάζει πολυ καλύτερα τα φυσικά όργανα και επειδή και η φωνή είναι στην ουσία όργανο άρα και την φωνή. Πρέπει να ακούσεις τραγουδιστή που να μπορεί να εφαρμόσει διάφορες τεχνικές παράλληλα για να καταλάβεις την διαφορά. Εάν ακούς τον Bob Dylan δεν θα καταλάβεις τίποτε. Η μεγάλη έκπληξη είναι στις φωνές στο μέταλ.
Τα δικά σου θέλουν subsonic φίλτρο, αλλά σε σώζει που ακούς σε χαμηλές εντάσεις και συ:biggrin:
Στον χώρο σου, θα δείχνει 70dB και θα έχεις την αίσθηση ότι παίζει σε στάθμες αναφοράς :biggrin:
Εγω φίλε μου έχω ολοκληρο τοιχο με 55 εκατοστα βάθος απορροφηση / δυο τεράστιες σόφιτ μπασσοπαγίδες και μια tuned και φυσικά όλα αυτά τα αγιοβασιλιάτικα των δέκα και εικοσι εκατοστών για τις πρώτες ανακλάσεις που έχει εσύ (και τα νομίζεις ακουστικη "φροντίδα" χα χα) , τα έχεις χρυσοπληρώσει ενω εγω τα έκανα όλα μόνος μου και ασχολείσαι με την "ακουστική" και δεν έχεις καταλάβει ακόμη ότι οικιακά παίζει ρόλο μόνο το πάχος. Ούτε καν η θέση στα χαμηλά. Κάτσε εσυ να ποστάρεις .pdf για ακουστική στο Μέγαρο Μουσικής. Και όλα αυτά πολύ πριν γράψω εδω το πρώτο μου πόστ. Εάν περίμενα απο εσάς τους μπλα μπλα - δες (άλλος εχει το όνομα και άλλος την χάρη) για να φτιάξω χώρο ...κάηκα. χα χα Ακόμη pdf θα διάβαζα. χα χα

Ο μόνος που με ξεπερνάει είναι ο Κος Χρήστος. @christos77 😍
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.486
Reaction score
15.763
Ναι με τα αυτιά ακούμε.
Ομως τα αυτιά ξεγελιούνται πολύ εύκολα
Ναι αναλογα τα αυτια ;) αλλα ξεγελιουναι:lol: και αλλα δεν ξεγελιουνται;) μετην καμμια απ λες:hi:
 

Μηνύματα
5.791
Reaction score
10.031
Αυτό το έχουν μόνο οι SET και μόνο η Class A ... και όχι μόνο αλλά αυτές "παιζουν" γραμμικά με το σήμα σε ΟΛΕΣ τις συχνότητες ίδια. (απο 1 Hz μέχρι όσο πάει ... δες τι κάνει σε αυτό το θέμα το τρανζιστορ και σε τι σχυνότητες ανισρροπα έστω και λιγο που μπορεί και το κάνει ...εάν είναι και καλο). Ο ρυθμός δε, με τον οποίο σβήνουν έχει και αυτός τον ρόλο του. Το ίδιο και να σβήνουν ή να αναπτύσσονται με τον ίδιο ρυθμό και σχέση όλες. Και τα τέσσερα αυτά (μόνο το ένα σου απάντησε η Α.Ι. θέλει follow ups με πιο πολλές ερωτήσεις αλλά να ξέρεις τι ρωτάς αλλιώς δεν θα σου απαντήσει) συμβάλλουν να προσομοιάζει πολυ καλύτερα τα φυσικά όργανα και επειδή και η φωνή είναι στην ουσία όργανο άρα και την φωνή. Πρέπει να ακούσεις τραγουδιστή που να μπορεί να εφαρμόσει διάφορες τεχνικές παράλληλα για να καταλάβεις την διαφορά. Εάν ακούς τον Bob Dylan δεν θα καταλάβεις τίποτε. Η μεγάλη έκπληξη είναι στις φωνές στο μέταλ.

Εγω φίλε μου έχω ολοκληρο τοιχο με 55 εκατοστα βάθος απορροφηση / δυο τεράστιες σόφιτ μπασσοπαγίδες και μια tuned και φυσικά όλα αυτά τα αγιοβασιλιάτικα των δέκα και εικοσι εκατοστών για τις πρώτες ανακλάσεις που έχει εσύ (και τα νομίζεις ακουστικη "φροντίδα" χα χα) , τα έχεις χρυσοπληρώσει ενω εγω τα έκανα όλα μόνος μου και ασχολείσαι με την "ακουστική" και δεν έχεις καταλάβει ακόμη ότι οικιακά παίζει ρόλο μόνο το πάχος. Ούτε καν η θέση στα χαμηλά. Κάτσε εσυ να ποστάρεις .pdf για ακουστική στο Μέγαρο Μουσικής. Και όλα αυτά πολύ πριν γράψω εδω το πρώτο μου πόστ. Εάν περίμενα απο εσάς τους μπλα μπλα - δες (άλλος εχει το όνομα και άλλος την χάρη) για να φτιάξω χώρο ...κάηκα. χα χα Ακόμη pdf θα διάβαζα. χα χα

Ο μόνος που με ξεπερνάει είναι ο Κος Χρήστος. @christos77 😍
Αυτός ο τοίχος με την απορρόφηση είναι σαν τον πικάπ που έχεις στο διπλανό δωμάτιο? :lolsign::lolsign:

Για βαλε καμία φώτο να δούμε και μεις πως το έκανες :biggrin:
 

Μηνύματα
19.682
Reaction score
23.792
Αυτός ο τοίχος με την απορρόφηση είναι σαν τον πικάπ που έχεις στο διπλανό δωμάτιο? :lolsign::lolsign:

Για βαλε καμία φώτο να δούμε και μεις πως το έκανες :biggrin:
Όλα κρυμμένα, όλα τέλεια , τίποτε δεν θα δείς. Τι νομίζεις καγκουριές και αντιαισθητικά πράγματα που κάνετε εσείς.;

Υψηλό γούστο στην τέχνη υψηλό και στην αισθητική εμείς οι φιλόσοφοι.

Ρε εγώ είμαι αρχή Generation Χ , τι είμαι ; Millennial ή καμιά Z να ανεβάζω φωτογραφίες στο ίντερνετ ;

Είχα ανεβάσει πέρυσι το Χριστουγεννιάτικο δένδρο μου. Και άλλο ; Και φέτος ίδιο θα είναι στην ίδια θέση.

Πικάπ να σου ανεβάσω ; Αφού θα νομίσεις ότι είναι τίποτε κανένα ειδικό 3D printer ή καμιά μηχανή άλεσης του καφέ.

:D :D

Το παλιό πικάπ αυτό (C.E.C. Chuo Denki) το έφερα στο κεντρικό σύστημα και εχω δύο δίπλα δίπλα σε ένα phono. Μια χαρά, τέλεια παιζει απο το 1985. Διπλη ανάρτηση υποσασί ελατήρια. ¨Εχει φάει και κλωτσιά απο πρώην στα φοιτητικά μου χρόνια. Δε θυμαμαι τι της είχα κάνει. :D

Χα χα ψέματα ακόμη στο υπνοδωμάτιο το έχω.
 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.584
Reaction score
1.558
Πήγαμεν στην έκθεσην...
Ειδαμεν κει τα περτικαλια ηχεία με 10.000 ανβρω το ζευγάρι.....

Είχαν DSP,ESP ,ESPN, CNN
Είχαν LAN ,TSAN ,FUN,MAN ,BUSSING και IVECO
Είχαν BT,TOO TOO,DAC, MAC,TSAK και MACK.

Ρεζουμέ??????

Ένας MARANTZ σειρά 6000 με δύο καλώδια ηχείων 39 ευρω τυπου κανα χιλιάρικο και ενα ζευγαράκι ηχεία MISSION ζητημα κανα 800αρι όλα αυτα το ετος 2005 ....
Επαιζαν 10 φορές καλύτερα.....

Απλά πράματα
 

Μηνύματα
19.682
Reaction score
23.792
Πήγαμεν στην έκθεσην...
Ειδαμεν κει τα περτικαλια ηχεία με 10.000 ανβρω το ζευγάρι.....

Είχαν DSP,ESP ,ESPN, CNN
Είχαν LAN ,TSAN ,FUN,MAN ,BUSSING και IVECO
Είχαν BT,TOO TOO,DAC, MAC,TSAK και MACK.

Ρεζουμέ??????

Ένας MARANTZ σειρά 6000 με δύο καλώδια ηχείων 39 ευρω τυπου κανα χιλιάρικο και ενα ζευγαράκι ηχεία MISSION ζητημα κανα 800αρι όλα αυτα το ετος 2005 ....
Επαιζαν 10 φορές καλύτερα.....

Απλά πράματα
Τα μάθαμε , τα μάθαμε. :D

Διάβασε όμως απο αυτό το πόστ μέχρι και το τέλος του νήματος. Δυο - τρείς σελιδίτσες είναι μόνο. Θα βρείς και μια έκπληξη.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.584
Reaction score
1.558
Τα μάθαμε , τα μάθαμε. :D

Διάβασε όμως απο αυτό το πόστ μέχρι και το τέλος του νήματος. Δυο - τρείς σελιδίτσες είναι μόνο. Θα βρείς και μια έκπληξη.
Διαβάζω πιο πανω κάποιος πόσταρε εκτεταμένη ανάλυση τα πως και τα γιατί των αρμονικών......
Όταν τα έγραψα εγώ δεν σας άρεσε
Όταν τα γράφει το ΑΙ ειναι αποδεκτά......
Ουδέν σχόλιο....

Στο ποστ #151 αναφέρω ρητά ότι η εκτίμηση μου ειναι οτι τα Revival θα παίξουν το ιδιο καλα και με εναν ενισχυτη yamaha as 2000.....όποιος θέλει μπορεί να δοκιμασει ......το ηχειο ειναι αυτο που πρέπει....

Ναι αυτη ειναι η εκτίμηση μου ότι τα συγκεκριμένα ενεργά ειναι ιδιο επίπεδο με εναν Marantz του 2005 και ενα ζευγαρι mission έχω δικαίωμα νομίζω να έχω την άποψή μου ναι ? Γιατί στην έκθεση του 2005 ήμουν εκει και ήμουν και σε έκθεση στο Ζάππειο......

Μάρκες όπως Klipsch ,Velodyne ,Mission ,Rell,Acoustic Energy,KRK και γενικά δεκάδες ενεργά ηχεία και sub κάνουν παρέλαση στο μαγαζί μου με τα μύρια οσα προβληματα και να σκεφτεί κανεις ότι αυτα δεν έχουν καν την πολυπλοκτητα που έχουν αυτα που κυκλοφορούν σήμερα.

Κατά τα αλλα ενα νήμα που έπρεπε να μελετάει τις αρχές του Φαρανταυ και το θεώρημα του Μαχουελ εχει γινει απλά καφενείο.....
Συνεχίστε ελεύθερα.....
 

Μηνύματα
14.296
Reaction score
11.965
Μάρκες όπως Klipsch ,Velodyne ,Mission ,Rell,Acoustic Energy,KRK και γενικά δεκάδες ενεργά ηχεία και sub κάνουν παρέλαση στο μαγαζί μου με τα μύρια οσα προβληματα
Στα πόσα χρόνια χρήσης έρχονται για επισκευή;
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.584
Reaction score
1.558
Στα πόσα χρόνια χρήσης έρχονται για επισκευή;
3ετια και πανω καποια στα 5 καποια περιοσσοτερο
αλλα οταν το κοστος ειναι 10Κ για το 6,5" και 15Κ για το 8" προφανως και δεν συζηταμε οτι ενα τετοιο προιον σε τετοια τιμη θα πρεπει να ζησει το λιγοτερο 15 χρονια
βεβαιωμενο δεν υπαρχει περιπτωση ....

Τα Devialet για παραδειγμα ειναι απο κατασκευαστικης αποψης kυριολεκτικα κορυφαια ....πραγματικα απιστευτη κατασκευη . καμια απολυτως σχεση ας πουμε με τα Klipsch Seven Nine κλπ
Το ενα καθαρα Ευρωπαικο προιον σχεδιαση και υλοποιηση το αλλο εξ ολοκληρου κινεζικο .
Κι ομως και τα Devialet εχουν απιστευτα προβληματα .
 

Μηνύματα
14.296
Reaction score
11.965
3ετια και πανω καποια στα 5 καποια περιοσσοτερο
Από τα παραπάνω, πώς βγαίνει ότι έχουν: "ενα προσδοκιμο το πολυ 4 χρονια ζωης "

Κατα τα αλλα συσκευες που περιεχουν μεσα ηχειο , τροφοδοτικο , ηλεκτρονικο crossover η DSP , streamer , DAC και BT, all in one, σε μια συσκευη που ειναι και ηχειο αρα κραδασμος συν θερμοκρασιες ειναι συνταγη που δινει ενα προσδοκιμο το πολυ 4 χρονια ζωης .

Σακης Πετροπουλος
www.eastelectronics.gr
 



Μηνύματα
19.682
Reaction score
23.792
Διαβάζω πιο πανω κάποιος πόσταρε εκτεταμένη ανάλυση τα πως και τα γιατί των αρμονικών......
Όταν τα έγραψα εγώ δεν σας άρεσε
Όταν τα γράφει το ΑΙ ειναι αποδεκτά......
Ουδέν σχόλιο....
Ε, εντάξει η Α.Ι. τα κάνει γενικά όλα καλύτερα συγκεντρωμένα και δομημένα απο ότι εμείς σαν σκέψη και σύνθεση . Αρκεί να ξέρεις πως και τι να ρωτήσεις. Εάν η ερώτηση σου έχει ήδη μέσα της ένα bias που πηγαίνεις να επιβεβαιώσεις ή είναι αποσπασματικές ή κάποιος δεν έχει την εμπειρία να της θέτει όλο το scope της ερώτησης του πολλές φορές θέλει follow ups ή σου δίνει επιμέρους απαντήσεις χωρίς συσχετισμό με άλλα ζητήματα (μειονεκτήματα).

Όπως τα πάντα είναι στην τελική ακόμη και αυτή ένα εργαλείο και ανάλογα πω θα το χρησιμοποιήσει ο άνθρωπος ή και ακόμη τι θέλει (ή τι θα ήθελε) να καταλάβει ή μπορεί να παρερμηνεύει απο την απάντηση της,
Στο ποστ #151 αναφέρω ρητά ότι η εκτίμηση μου ειναι οτι τα Revival θα παίξουν το ιδιο καλα και με εναν ενισχυτη yamaha as 2000.....όποιος θέλει μπορεί να δοκιμασει ......το ηχειο ειναι αυτο που πρέπει....
Δεν ξέρω εάν ξεδιπλώνουν τα προτερήματα τους με όλους τους ενισχυτές και ποιούς ... πάντως είναι καλό ηχείο. Τα άκουσα στη περσινή έκθεση με ένα (καλός όμως μου ακουγότανε για push pull) push pull λαμπάτο και ήταν πολύ καλά. Είχα γράψει για αυτά κάποια πράγματα πέρυσι.
Ναι αυτη ειναι η εκτίμηση μου ότι τα συγκεκριμένα ενεργά ειναι ιδιο επίπεδο με εναν Marantz του 2005 και ενα ζευγαρι mission έχω δικαίωμα νομίζω να έχω την άποψή μου ναι ? Γιατί στην έκθεση του 2005 ήμουν εκει και ήμουν και σε έκθεση στο Ζάππειο......
Σε τι ζητήματα ακουστικά θεωρείς ότι είναι καλύτερα αυτά τα παλαιότερα που αναφέρεις συγκρτικά με τα σύγγρονα αυτά ενεργά. Δεν λέω να μου πεις τεχνική αρτιότητα, σχεδιασμού κλπ τεχνικά ζητήματα. Ούτε και ηχητικό συσχετισμό αυτών κατά ανάγκη με ενδιαφέρει να μου κάνεις συνδεση. Καθαρά ακουστικά και απο ηχητική άποψη ρωτάω.
Κατά τα αλλα ενα νήμα που έπρεπε να μελετάει τις αρχές του Φαρανταυ και το θεώρημα του Μαχουελ εχει γινει απλά καφενείο.....
Γιατι έχεις παράπονο εγω μέχρι και για τα φωτόνια είπα και το ηλεκτρομαγνητικό κύμα για να στηρίξω την άποψη σου περί χαμένης ενέργειας. Και για τον σωστό νόμο του Ohm του Κιρκόφ για αυτές τις περιπτώσεις και από ενεργειακή οπτική. Θα ΄λεγα και τι είναι η ενέργεια αλλά δεν ξέρουμε. :D

Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά απο την θεωρία.

Πάντως απο ότι λίγο κοίταξα η κατασκευή συμφωνα με τις αρχές του Φαραντέι στα καλώδια που ακολουθεί μια συγκεκριμένη εταιρία που ανέφερες δεν είναι αυτή που εξασφαλίζει αυτά που συζητάμε. Ο σχεδιαστης - κατασκευαστής έχει και ένα "κουτί¨ όπου όλα τα καλώδαι του καταλήγουν και που αυτή στην ουσία εξασφαλίζει τα αποτελέσματα. Δεν γνωρίζω τι ακριβώς κάνει (κάτι μπορώ να φανταστώ αλλά να μην λέω θεωρίες) και δεν μπορεσα να βρώ πληροφορίες. Γνωρίζεις κάτι για αυτήν ; ή κάποιο λίνκ με αναφορά τι ακριβώς κάνει ;
 
Last edited:


Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.714
Μηνύματα
3.061.627
Members
38.602
Νεότερο μέλος
Panagiotis I.
Top