- Μηνύματα
- 1.205
- Reaction score
- 1.327
Εμένα μου αρέσει και το "γυμνό carbon"...
Attachments
-
435,1 KB Προβολές: 0
Επειδή το BMC που έχω είναι ελαφρά, όχι τελείως "γυμνό carbon", εμένα μου αρέσει ειδικά στο φως όπου φαίνεται το βάθος πλέξεων/resin του carbon. Αλλά γούστα είναι αυτά...Όχι Γιάννη, δεν με αρέσει ντίπ τόση μαυρίλα, μπορεί όμως από κοντά να είναι πχιο όμορφο.
Και αυτό δείχνει να φαίνεται η πλέξη από τις ίνες του άνθρακα.Επειδή το BMC που έχω είναι ελαφρά, όχι τελείως "γυμνό carbon", εμένα μου αρέσει ειδικά στο φως όπου φαίνεται το βάθος πλέξεων/resin του carbon. Αλλά γούστα είναι αυτά...


Πράγματι απίστευτη ταλαιπωρία και έξοδα με τα μονοκόματα τιμόνια. Ωραία μεν, αλλά υπάρχει σημαντική μείωση στο εύρος ρυθμίσεων. Άσε που για να αλλάξεις ρουλεμάν τιμονιού θες 2-3 ώρες.Πουλάνε φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες, αυτό είναι γεγονός Γιάννη.
Αυτό που έθιξα παραπάν έχει να κάνει κυρίως με το bike fit σε αυτού του τύπου τα ποδήλατα, με τα μονοκόμματα τιμόνια δεν μπορείς να παίξεις με τις ρυθμίσεις ώστε να βρεις τη ιδανική θέση, πρέπει να αλλάζεις όλο το τιμόνι τραβώντας έξω τη εσωτερική καλωδίωση, τα τιμόνια εντωμεταξύ στοιχίζουν ένα σκαζμό παράδες.
Και πάλι δεν έχεις τη ρύθμιση του πάνω-κάτω στο τιμόνι, όπως συμβαίνει με τα τιμόνια που έχουν ξεχωριστό λαιμό, είσαι αναγκασμένος να κουμπώσεις στα δεδομένα του κατασκευαστή.
...
Συντήρηση μια χαρά μπορείς να την κάνεις, απλά η ταλαιπωρία είναι 10 φορές περισσότερη από τα γνωστά τιμόνια.Το cube έχει τιμόνι 68 reach & 130 drops, με 100mm λαιμό.
Το παλουκόσελο μηδέν offset, σίγουρα θα χρειαστεί επέμβαση σε μακρύτερο λαιμό τιμονιού.
Όλα τα ποδήλατα (σχεδόν) αυτής της κατηγορίας έχουν μονοκοματα τιμόνια με εσωτερική καλωδίωση, σε εγκλωβίζουν με αυτό το τρόπο στο δικό τους οικοσύστημα ώστε να μην μπορείς να αγγίξεις μαναχός για συντήρηση - ρύθμιση.
Ριναι μεγάλες κουφάλες οι κατασκευαστές...