Παραθέτω απο το site Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
"Το ραδιόφωνο και ο κινηματογράφος χάραξαν για λίγο κοινή πορεία. Και τα δύο αυτά Μέσα είχαν ιδιαίτερη επιρροή στις μαζικές κοινωνίες του Μεσοπολέμου. Ωστόσο, ο κινηματογράφος ξέφυγε γρήγορα από την αντιμετώπιση του παραδοσιακού μαζικού Μέσου και αποτέλεσε μια μορφή τέχνης. Μια τέχνη μπορεί να καταγράψει τις τάσεις και τις κοινωνικές αξίες μιας εποχής πολύ πιο καθαρά από άλλα ντοκουμέντα, ίσως και γιατί, σε αντίθεση με εκείνα, περιβάλλεται από το πέπλο της αθανασίας."
Το 1987 εμφανίζεται η "Ελεύθερη Ραδιοφωνία", όπου πλέον μή κρατικοί σταθμοί αρχίζουν να λειτουργούν επώνυμα. Ο 984 του Δήμου Αθηναίων είναι ο πρώτος.
Αποτέλεσμα ήταν η κατάργηση του κρατικού μονοπωλίου. Από τότε οι ιδιωτικοί σταθμοί αυξάνονται ραγδαία.
Η τηλεόραση έκανε το ραδιόφωνο να περάσει από μεγάλη κρίση, αλλά παρ' όλα αυτά σήμερα συνυπάρχουν.
Αλήθεια λοιπόν τί ραδιόφωνο ακούτε;
ποιό είναι το κριτήριο σας για να επιλέξετε έναν σταθμό;
ειναί απλά χαμένος χρόνος "ακοής" μέσα στο αυτοκίνητο ή κατί παραπάνω;
"Το ραδιόφωνο και ο κινηματογράφος χάραξαν για λίγο κοινή πορεία. Και τα δύο αυτά Μέσα είχαν ιδιαίτερη επιρροή στις μαζικές κοινωνίες του Μεσοπολέμου. Ωστόσο, ο κινηματογράφος ξέφυγε γρήγορα από την αντιμετώπιση του παραδοσιακού μαζικού Μέσου και αποτέλεσε μια μορφή τέχνης. Μια τέχνη μπορεί να καταγράψει τις τάσεις και τις κοινωνικές αξίες μιας εποχής πολύ πιο καθαρά από άλλα ντοκουμέντα, ίσως και γιατί, σε αντίθεση με εκείνα, περιβάλλεται από το πέπλο της αθανασίας."
Το 1987 εμφανίζεται η "Ελεύθερη Ραδιοφωνία", όπου πλέον μή κρατικοί σταθμοί αρχίζουν να λειτουργούν επώνυμα. Ο 984 του Δήμου Αθηναίων είναι ο πρώτος.
Αποτέλεσμα ήταν η κατάργηση του κρατικού μονοπωλίου. Από τότε οι ιδιωτικοί σταθμοί αυξάνονται ραγδαία.
Η τηλεόραση έκανε το ραδιόφωνο να περάσει από μεγάλη κρίση, αλλά παρ' όλα αυτά σήμερα συνυπάρχουν.
Αλήθεια λοιπόν τί ραδιόφωνο ακούτε;
ποιό είναι το κριτήριο σας για να επιλέξετε έναν σταθμό;
ειναί απλά χαμένος χρόνος "ακοής" μέσα στο αυτοκίνητο ή κατί παραπάνω;