Gebreselassie
Μαύρος!
- Μηνύματα
- 30.924
- Reaction score
- 2.617
:shock:Προστίθεται "θόρυβος" που δεν "οριοθετείται" από το αναλογούν μεσαίο του και το μόνο που καταφέρνει είναι να μπερδεύει το όργανο της ακοής μας!
:shock:Προστίθεται "θόρυβος" που δεν "οριοθετείται" από το αναλογούν μεσαίο του και το μόνο που καταφέρνει είναι να μπερδεύει το όργανο της ακοής μας!
Πιστεύεις ότι το offending output προέρχεται από τον κώνο ή από το port?τέτοιο φίλτρο, πολύ στενό, με πολύ μεγάλο αρνητικό κέρδος, και τσουπ!
Ναι, αλλά τα διαθέτει το σαμπ! Με ποιά λογική βάζεις notch filter στο ηχείο που έχει αναλάβει να αναπαράγει την περιοχή αυτή κανονικά και με το νόμο, και δεν το βάζεις στο σαμπ? Εκτός και αν δεν καταλαβαίνω τι λες, πράγμα που οφείλεται στην, γνωστή τοις πάσι, χαοτική ;-) σου σκέψη :happy_9::happy_2: Τίποτα απο τα δυό αυτά δε διαθέτει το μάγκνεπαν, κι όμως..
Πιστεύεις ότι το offending output προέρχεται από τον κώνο ή από το port?
Εφόσον ........
Αφού πρώτα υλοποιήσουμε ......
Αν δεν έχουμε τέτοια δυνατότητα, .....
Το θέμα της φάσης δε λήγει εδώ.....
Αν θεωρήσουμε πως δε μπορούμε .....
Σε αυτήν την περίπτωση, όταν παίζουν και τα .....
πχ μηδενική ενέργεια από 50 κύκλους και πάνω......
Έλεγχος αυτού γίνεται με κυλιόμενη......
Με γραφική ανάλυση φάσματος και ροζ θόρυβο .....
για λόγους "δεσίματος" του μιντ με το τουίτερ.....
Αφού τις ενισχύσουμε στο "απέναντι" ηχείο....
Η λύση είναι ο κατά το δυνατό περιορισμός.....
Είναι προτιμότερο να έχουμε μικρή διαφορά φάσης....
Εδώ δοκιμάζονται οι αντοχές ενός άντρα.....
Τα Notch filters είναι λύση σε τέτοιες περιπτώσεις......
Ναι:Το πόρτ δε παίζει κει πάνω. Τι ερώτηση είναι αυτή? Νομίζεις πως η καμπίνα είναι αφημένη στην τύχη της σχεδιαστικά?
Όχι δεν λέω αυτό! Αντίθετα, συμφωνώ για το χαμηλό κρος, αλλά για άλλους λόγοι :happy_9: Αυτό που είπα είναι ότι, όταν ισχυρίζεται ότι ακούει κατευθυντικότητα στα 60 Hz, υποψιάζομαι ότι απλώς τον βοηθούν οι αρμονικές που βγάζει ο κώνος. Π.χ. αν υποθέσουμε ότι η 2η αρμονική των 20 Hz παίζει 30 dB κάτω από την θεμελιώδη (που μακάρι να ήταν τόσο λίγη!), το αυτί μας είναι πολύ πιο ευαίσθητο στα 40 Hz παρά στα 20:Τελος να πω οτι εχει δικιο ο RDoh οταν λεει πως χωριζεις την μανα (60 Ηz ) απο τα παιδια της (120, 180Hz)
:happy_4:παντελούς
Αμπα Για, Για.Όχι δεν λέω αυτό! Αντίθετα, συμφωνώ για το χαμηλό κρος, αλλά για άλλους λόγοι :happy_9: Αυτό που είπα είναι ότι, όταν ισχυρίζεται ότι ακούει κατευθυντικότητα στα 60 Hz, υποψιάζομαι ότι απλώς τον βοηθούν οι αρμονικές που βγάζει ο κώνος. Π.χ. αν υποθέσουμε ότι η 2η αρμονική των 20 Hz παίζει 30 dB κάτω από την θεμελιώδη (πού μακάρι να ήταν τόσο λίγη!), το αυτί μας είναι πολύ πιο ευαίσθητο στα 40 Hz παρά στα 20:
Κατά τα άλλα, νομίζω ότι συμφωνείς μαζί μου πως ο Κωσταυτιάς τα χρωστάει της:happy_4:
Ε, και? Αλλάζει αυτό το συμπέρασμα ή την επιθυμητή συχνότητα κροσσαρίσματος?όταν ισχυρίζεται ότι ακούει κατευθυντικότητα στα 60 Hz, υποψιάζομαι ότι απλώς τον βοηθούν οι αρμονικές που βγάζει ο κώνος.
Αυτό πρέπει να είναι ο ορισμός του Hi-End! :cool_4:στυγνη παραβιαση της φυσης του Ηχου