POWER BUY φορητού GPS

Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: POWER BUY φορητού GPS

Τελικα περασαν απ'το μαγαζι (λιγο μετα το μηνυμα μου) αλλα δεν ημουν εκει και αφησαν ειδοποιηση. Πηγα και το πηρα το απογευμα απ΄τα γραφεια τους.

Να ευχαριστησω κι εγω τον Γιαννη για την οργανωση και για την ιδιαιτερα καλη τιμη που πετυχε.:cool_4:

Δεν προλαβα να το ανοιξω καν, τωρα το φορτιζω και απο αυριο θα παιξω μαζι του. Παντως εξωτερικα ειναι πολυ ομορφο.

ΥΓ αυτο το θεμα με τον χρονισμο με κανει και αισθανομαι λιγο αβολα. Οχι γιατι θα καταλαβω διαφορα 300ΜΗz με 400ΜΗz, αλλα γιατι οταν λεμε κατι πρεπει να ειναι ετσι ακριβως οπως το λεμε. Γιαννη αυτο δεν παει σε σενα αλλα στον αντιπροσωπο.)(

Και παλι ευχαριστω.
 

Μηνύματα
732
Reaction score
0
Re: Απάντηση: POWER BUY φορητού GPS

Τελικα περασαν απ'το μαγαζι (λιγο μετα το μηνυμα μου) αλλα δεν ημουν εκει και αφησαν ειδοποιηση. Πηγα και το πηρα το απογευμα απ΄τα γραφεια τους.

Να ευχαριστησω κι εγω τον Γιαννη για την οργανωση και για την ιδιαιτερα καλη τιμη που πετυχε.:cool_4:

Δεν προλαβα να το ανοιξω καν, τωρα το φορτιζω και απο αυριο θα παιξω μαζι του. Παντως εξωτερικα ειναι πολυ ομορφο.

ΥΓ αυτο το θεμα με τον χρονισμο με κανει και αισθανομαι λιγο αβολα. Οχι γιατι θα καταλαβω διαφορα 300ΜΗz με 400ΜΗz, αλλα γιατι οταν λεμε κατι πρεπει να ειναι ετσι ακριβως οπως το λεμε. Γιαννη αυτο δεν παει σε σενα αλλα στον αντιπροσωπο.)(

Και παλι ευχαριστω.
Ακριβώς έτσι νιώθω κι εγώ. Και φυσικά συγχαρητήρια και από εμένα στον Γιάννη για την επιτυχία του αυτή. Ίσως λόγω βιασύνης δεν πρόλαβαν να κάνουν την αλλαγή.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
1. συμφωνω οτι αν η cpu δουλευε στα 400 αντι στα 300 Mhz η διαφορα που θα βλεπαμε θα ηταν μικρη...
αλλα απο την στιγμη που ο ελληνας αντιπροσωπος διαβεβαιωνε μεσα απο το forum οτι θα ερχοταν στα 400 και δεν βγηκε νατο διορθωσει αν εκανε καποια "αλλη" συμφωνια με τους Γερμανους τοτε πιστευω οτι ειναι "φαουλ"...
Αν η τελική ρύθμιση είναι υπέρ του προϊόντος (μικρότερη κατανάλωση, αξιόπιστη λειτουργία) και κυρίως υπέρ του καταναλωτή (λιγότερα προβλήματα) δεν έχω λόγο να τον κατηγορήσω για φάουλ.
Σε τελική ανάλυση ποτέ δεν θεώρησα τους αριθμούς ανώτερους κριτές.
Η συνολική ποιότητα λειτουργίας δεν βασίζεται σε αριθμούς αλλά σε αποτελεσματικότητα και ελάχιστη πιθανότητα αστοχίας.
Ναι είχαμε την ένδειξη για μηχανήματα με κλείδωμα στα 400MHz.
Άλλωστε έχει τον επεξεργαστή S3C2440A της Samsung που μπορεί να παίξει από 300 ως 400MHz. Όπως ακριβώς και το TiBO S1000.
Και πιθανότατα λόγω μεγαλύτερης κατανάλωσης στα 400MHz (και ίσως και μικρότερης μπαταρίας στο TiBO) να υπάρχει η μικρή αυτονομία στο S1000.

Εν τέλει:
-Για το θέμα του overclocking ή όχι έχω αναφερθεί και παλιότερα....Μέχρι και το PDF της Samsung έχω βάλει στο θέμα του φορητού GPS.
-Aπό την πρώτη στιγμή σας έχω δώσει το τηλέφωνο του αντιπροσώπου για να ρωτήσετε όποια πιθανή απορία έχετε. Εδώ έκανα ό,τι ήταν δυνατόν για να μπορέσω να καλύψω απορίες και βεβαίως να εξυπηρετήσω μια καλή αγορά (και μάλιστα σε τιμή υπερχοντρικής) :crazy_1:





2. το chipset sif 3 οπως ξερουν οσοι εχουν ασχοληθει με την λειτουργια του "αποθηκευει " τα δεδομενα των δορυφορων και μολις ενεργοποιηθει τα συγγρινει με τα νεα που εχει λαβει και αν ο χρονος που εχει μεσολαβησει βαση καποιων αλγοριθμων ειναι μικρος και τα δεδομενα ιδια λοκαρει σχεδον αμεσα..
Σωστά. Γι αυτό και το ιδανικό είναι να ανοίγουμε το μηχάνημα στη θέση που το σβήσαμε. Κλειδώνει ευκολότερα (και γρηγορότερα) τους δορυφόρους :cool_4:



αν ομως δεν εχει λειτουργησει ο δεκτης για μεγαλο χρονικο διαστημα ή εχει μετακινηθει σε αλλη χωρα και το ξανανοιξουμε ή κανουμε hard reset στο μηχανημα τοτε ξεκιναει την διαδικασια λοκαρισματος απο την αρχη.

αυτο σημαινει μεγαλο χρονο αρχικου λοκαρισματος.

μετα το λοκαρισμα ομως δεν ισχυει οτι την 1η μερα θα πιανει 3 δορυφορους , την 2η 5 και την 3η 10 αν ειναι στο ιδιο σημειο μετρησης παντα...
Σαφέστατα δεν ισχύει ότι κάθε μέρα που θα περνάει θα πιάνει και περισσότερους δορυφόρους
Αυτή η υστέρηση ισχύει μόνο αν το μηχάνημα είναι σβηστό για πολύ καιρό.
Ή είναι η πρώτη φορά......



αυτο πραγματικα πρωτη φορα το ακουω και μαλιστα δεν αναφερεται σε καμια βιβλιογραφια κανενος κατασκευαστη chipset sirf στον κοσμο.
Γιατί?? Που ακριβώς το άκουσες-διάβασες στην συζήτηση αυτό??? :crazy_1: :pc:



αντιθετα δεν αναγραφεται η ευαιασθησια του εν λογω δεκτη.

υπαρχουν δεκτες sirf star 3 με ευαιασθησια -140dbm εως -168dbm..
οπως καταλαβαινεις η ολοκληρωση του -168 δινει πολυ καλυτερα αποτελεσματα ευαισθησιας σε συναρτηση με τους αλγοριθμους προγραμματισμου.


οποτε αν εχουμε 4 μηχανηματα ολα μετα απο hard reset (δηλαδη σαν να ενεργοποιουνται για πρωτη φορα) και τα 3 λοκαρουν σχετικα ευκολα σε πανω απο 7 δορυφορους ενω το 4ο πασχιζει να δωσει 4 για ενα εχει την ενδειξη αξιοπιστο σημα gps ωστε να μπορεσει να κανει πλοηγηση τοτε , λθπαμαι αλλα το εν λογω μηχανημα εχει πολυ μικροτερη ευαισθησια σε δυσκολες συνθηκες απο τα υπολοιπα.
Δεν έχω πληροφόρηση για την ευαισθησία του δέκτη.
Και δεν χρειάστηκε να την βρω.....
Αν και η ευαισθησία ενός δέκτη δεν φαίνεται μόνο στους αριθμούς ή στον χρόνο αρχικού κλειδώματος. Άλλωστε να θυμίσω ότι ένα ποσοστό της ευαισθησίας του δέκτη επηρεάζεται και από την θέση της κεραίας στην συσκευή. Αν πχ οι συσκευές που δοκίμασες είχαν εξωτερική κεραία ή ανακλινόμενη, είναι λογικό να κλειδώσουν λίγο γρηγορότερα.....

Αν και τελικά, η ευαισθησία δέκτη του ATLAS δε με προβλημάτισε....
Γιατί σε πραγματικές συνθήκες πλοήγησης (και μάλιστα επί 6+ μήνες) δεν προβληματίστηκα ποτέ. Ανεξάρτητα από τις διαδρομές, ανεξάρτητα των καιρικών συνθηκών ή των κτηρίων στις πόλεις.
Αλλά για να έχω ποιοτικά κριτήρια δοκίμασα το προϊόν επί μακρόν.
Δεν βιάστηκα να βγάλω συμπεράσματα μέσα σε λίγες ώρες.
Οι δοκιμές συσκευών απαιτούν αρκετό χρονικό διάστημα για να μπορούν να βγουν αξιόπιστα συμπεράσματα.





γιατι κατω απο καθαρο ουρανο και το ποιο αναισθητο design θα αποδωσει, σε στενα δρομακια ομως με πολυκατοικιες και αλλες τετοιες δυσκολες συνθηκες ληψης ποσο σιγουρος εισαι οτι χωρις εξωτερικη κεραια θα εχεις ληψη?
Ναι, είμαι σίγουρος........
Για όποιον ενδιαφέρεται έχω ακόμα το δελτίο αποστολής του ATLASNAVI για δοκιμή μακράς διαρκείας (λόγω περιοδικού).
Όσες φορές το χρησιμοποίησα (και σε πολλές περιπτώσεις ταυτόχρονα με το TiBO S1000 για άμεση σύγκριση) δεν είχα πρόβλημα με απώλεια σήματος.....



επισης η διαμορφωση της βασης δεν ειναι πολυ λειτουργικη στο βαλε-βγαλε..
υπαρχουν πολυ πιο πρακτικες υλοποιησεις στην αγορα...
Ό,τι καινούργιο μας φαίνεται δύσχρηστο στην αρχή μέχρι να "του πάρουμε τον αέρα". Και αυτό ισχύει σε όλα......
Όμως αν συγκρίνω τις βάσεις του Atlas & του TiBO θα νικούσε η βάση του Atlas. Ότι τόσο στο κούμπωμα ξεκούμπωμα (εκεί οριακά κερδίζει η βάση του TiBO) αλλά στην ουσία της....Στην σταθερότητα.
Η βεντούζα και κυρίως το (ρυθμιζόμενο) μπράτσο του Atlas δεν αφήνει ούτε την παραμικρή κίνηση στο μηχάνημα και αυτό είναι το σημαντικότερο.
Ευτυχώς για μένα στο TiBO μου έχουμε κάνει πατέντα και είναι σταθερό στο ταμπλό.




αυτα τα λιγα και αν θελετε μπορω να επανελθω για περαιτερω τεχνικες λεπτομερειες...
Συμβουλή...
Άσε τα τεχνικά και τους αριθμούς....
Πάρε το μηχάνημα και άρχισε τις βόλτες.
Βάλε διευθύνσεις, προορισμούς, κάνε "λάθη" στην πορεία, πήγαινε γρήγορα, πήγαινε αργά.......
Και μετά συζητάμε εκ νέου για το αν σε ικανοποιεί ή όχι....
Άλλωστε μια δόκιμη πιθανολογώ ότι θα σε κάνει να αλλάξεις γνώμη.
Εδώ θα είμαι για να συζητήσουμε εκ νέου....:happy_4: :cool_4:




και χωρις να θελω να κατηγορησω κανενα..
απλα εκφραζω τις αποψεις μου...
και δυστηχως ειναι η πρωτη φορα που αγορασα ενα τετοιο μηχανημα χωρις να το εχω δοκιμασει ο ιδιος ...
και γιαυτο βεβαια δεν κατηγορω κανεναν...απλα το εν λογω μηχανημα με απογοητευσε...
μονο η οθονη μου ειναι πραγματικα πολυ καλη αλλα οπως ειπα το μεγεθος της θα ηταν για αναλυση 640 χ 480 τελειο....
Αυτό μου με χαλάει στο θέμα είναι ότι αυτομάτως τα αρνητικά σχόλια βάλλουν εμένα (γιατί όλα τα μέλη βασίστηκαν στην γνώμη μου για την επιλογή τους)
Και το κακό είναι ότι από τα σχόλιά σου φαίνομαι εγώ αναξιόπιστος ή απλά λάθος :crazy_1: :pc:
Και το χειρότερο όλων.....
Μια κρίση σου, μέσα από μια δοκιμή μερικών λεπτών, εμφανίζεται ως εκ διαμέτρου αντίθετη της δικής μου πολύμηνης δοκιμής. :pc:
Όπως και του μέλους giotamike που επίσης την δοκίμασε σε μεγάλο ταξίδι στο εξωτερικό.....
Νομίζω ότι βιάζεσαι να χαρακτηρίσεις κάποιους και κάτι......

Παρ' όλα αυτά, περιμένω εκ νέου τις απόψεις σου, με την ελάχιστη υπόσχεση ότι θα κάνεις δοκιμή με μεγαλύτερο χρονικό εύρος....

Καλά χιλιόμετρα!!!! :cool_4: :happy_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
εγω δυστυχως φιλε μου εκανα την δοκιμη στο παραθυρο του διαμερισματος μου και με 4 μηχανηματα ταυτοχρονα.
σε ανοικτο δρονμο ισως να επαιζε καλυτερα, αλλα εγω οπως ειπα ηθελα να δω την συμπεριφορα του σε δυσκολες συνθηκες ληψης.
Βαγγέλη το Atlasnavi (όπως και κάθε φορητός πλοηγός) δεν έχουν κατασκευαστεί για πλοήγσησ στο....σπίτι.
Στο δρόμο (και δεν μιλάω για τους Θεσαλικούς κάμπους) ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες (ψηλά κτήρια, μεγάλα δέντρα με πυκνή φυλλωσιά, πυκνά σύννεφα κ.ο.κ) η πλοήγηση είναι άριστη.
Δοκίμασέ το εκεί που πρέπει...Στο δρόμο!!!!




και επισης χαιρομαι που βλεπω οτι και αλλος ενας φιλος αγοραστης εχει την ιδια γνωμη για τα 400 αντι των 300Mhz.
Για το θέμα, θα αναφερθώ παρακάτω!!!


επισης ο συντονιστης ξερει τα στοιχεια μου , οποτε δεν καταλαβαινω το προβλημα περι ανωνυμιας.
ουσε σε εταιρεια που φερνει τετοια μηχανηματα δουλευω ουτε κατι αλλο πονηρο.
απλα επειδη εχω hobby τα gadget μου αρεσει να τα ψαχνω πολυ...
Δεν υπάρχει θέμα ανωνυμίας σε μένα. Έχω τα στοιχεία σου Βαγγέλη.
Απλά ανώνυμος φαίνεσαι στα μέλη που διαβάζουν τα κείμενά σου.
Εκεί (νομίζω) αναφέρεται ο Joseph.



και αν θελεις μπορουμε να κανουμε την δοκιμη που εκανα εγω και παρουσια σου...τοτε ισως αλλαξεις αποψη...

Περιμένω να κάνεις τη δοκιμή το ΣΚ (τουλάχιστον)
Αν δεν σε ικανοποιεί να κανονίσουμε να ανέβω στην Αθήνα να κάνουμε την σύγκριση live.
Και για να έχουμε κι άλλους πλοηγούς μπορώ μαζί μου να φέρω:
TiBO S1000 MKI (S3C2440A της Samsung στα 300MHz), TiBO S1000 MKII (S3C2440A της Samsung στα 400MHz), Dreamax DreamDrive 600 (S3C2410 της Samsung στα 266MHz) & Pioneer AVIC-S2 :-D
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Πάμε στο θέμα των 300 ή 400MHz.
Η επιλογή από τον Φώτη να μην ανέβει στα 400MHz έγινε για καθαρά λόγους αξιοπιστίας και μικρότερης κατανάλωσης.
Το μηχάνημα, σας εγγυούμαι εγώ, δεν θα γίνει γρηγορότερο λόγω του overclocking.

Αν παρ' όλα αυτά θέλετε να γίνει η αλλαγή τότε:
-Οι εντός Αθήνας θα κάνετε τον κόπο να πάτε μέχρι την αντιπροσωπεία.
-Οι εκτός Αθήνας ή απλά θα κάνουν υπομονή μέχρι τη στιγμή που θα κατέβουν στην Αθήνα ή (αν δεν βολεύεστε με αυτό) θα τηλεφωνήσω εκ νέου την Δευτέρα στον Φώτη (Σωτηριάδη) για να δω ποια είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση. Περιμένω λοιπόν την απάντηση των : Κων/νο (cospan), Μπάμπη (Smooth Criminal), Αντώνη (LINANTONIS), Νίκο (nikmar) για να ξέρω πως θα κινηθώ!!

Ευχαριστώ για την κατανόησή σας!!! :happy_4:
 

Μηνύματα
732
Reaction score
0
Αν παρ' όλα αυτά θέλετε να γίνει η αλλαγή τότε:
-Οι εντός Αθήνας θα κάνετε τον κόπο να πάτε μέχρι την αντιπροσωπεία.
-Οι εκτός Αθήνας ή απλά θα κάνουν υπομονή μέχρι τη στιγμή που θα κατέβουν στην Αθήνα ή (αν δεν βολεύεστε με αυτό) θα τηλεφωνήσω εκ νέου την Δευτέρα στον Φώτη (Σωτηριάδη) για να δω ποια είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση. Περιμένω λοιπόν την απάντηση των : Κων/νο (cospan), Μπάμπη (Smooth Criminal), Αντώνη (LINANTONIS), Νίκο (nikmar) για να ξέρω πως θα κινηθώ!!
Την μικρότερη κατανάλωση την καταλαβαίνω (θα ήθελα να ξέρω πόσο πριν αποφασίσω την αλλαγή). Για την αξιοπιστία όμως τί έννοείς; Γιατί είναι λιγότερο αξιόπιστο; Έχει κολλήματα; Το TiBo που τρέχει τον ίδιο επεξεργαστή στα 400 έχει κάποιο πρόβλημα;

Είναι σίγουρο ότι δεν επηρεάζεται ο χρόνος διόρθωσης ή ο χρόνος εντοπισμού με την μεγαλύτερη ταχύτητα επεξεργασίας και κατ'επέκταση υπολογισμού; Δεν εννοώ τη χρήση μενού και άλλες απλές λειτουργίες.

Όσο για επίσκεψη σε Αθήνα, είναι εξαιρετικά δύσκολο να κατέβω. Έχω να κατέβω κάτω από Λαμία πάνω από 10 χρόνια.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Κωνσταντίνε, το θέμα την κατανάλωσης μπορώ να το ξέρω στα σίγουρα.
Δεν μπορώ να έχω πλήρη εικόνα για όλους τους λόγους που οδήγησαν την εταιρία να παραμείνει στα 300MHz και υποθέτω ότι πέραν της κατανάλωσης υπάρχει και θέμα αξιοπιστίας μς την έννοια της εύρυθμης λειτουργίας σε βάθος χρόνου. (πχ λιγότερα κολλήματα, σταθερή απόδοση κ.ο.κ).
Προσωπικά πιστεύω ότι οι τεχνικοί για το TiBO επέλεξαν τα 400MHz για να μην χάσει σε απόδοση το μηχάνημα αν ο χρήστης φορτώσει πολλά .avi & .mp3 επιβαρύνοντας τη μνήμη (με το τίμημα της μεγαλύτερης κατανάλωσης κυρίως), κάτι που εκ των πραγμάτων δεν θα κάνει στο Atlasnavi που είναι περισσότερο προσανατολισμένο στην πλοήγηση.

Ο καταναλωτής δυστυχώς πέφτει (σχεδόν) πάντα στον εύκολο εντυπωσιασμό των αριθμών. Λίγα παραπάνω watt ενισχυτή, λίγα παραπάνω άλογα στο μοτέρ, λίγα παραπάνω λίτρα στο πορτμπαγκάζ. Η αριθμολατρεία είναι μεγάλο πράγμα στην κατανάλωση προϊόντων, ακόμη κι αν ποτε δεν μπορέσουμε στην πράξη να δούμε τα νουμεράκια της διαφοράς.

Θα ρωτήσω τη Δευτέρα τον Σωτηριάδη για όλους τους λόγους που συγκράτησαν την συχνότητα στα 300MHz και θα σας ενημερώσω.
Και μετά αποφασίζετε!!!
Πιστεύω με καλή διάθεση να βρούμε τη λύση!!:cool_4: :happy_4:
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
ερωτηση του κου Δημητροπουλου στο thread 143

Quote:
Originally Posted by behos
αυτο πραγματικα πρωτη φορα το ακουω και μαλιστα δεν αναφερεται σε καμια βιβλιογραφια κανενος κατασκευαστη chipset sirf στον κοσμο.

Γιατί?? Που ακριβώς το άκουσες-διάβασες στην συζήτηση αυτό??? :crazy_1: :pc:

o κος Δημητροπουλος στο thread 129 μεταξυ αλλων ομως εγραψε:
Πάμε παρακάτω....
Bιάζεσαι Βαγγέλη!!
Αν ασχολείσαι 3 χρόνια με τα Gps πρέπει να ξέρεις ότι τα PNA χρειάζονται τις πρώτες 3-4 φορές ενεργοποίησης (δηλ. την πρώτη μέρα για παράδειγμα) υπομονή μέχρι να κλειδώσει τους δορυφόρους.
Είμαι σίγουρος ότι αν κάνεις υπομονή 1-2 μέρες (και το ενεργοποιείς καθημερινά) θα δεις πολύ μεγάλη βελτίωση στο θέμα "κλείδωμα δορυφόρων"

σχολιο επισης απο τον δημητροπουλο στο thread 143
Σαφέστατα δεν ισχύει ότι κάθε μέρα που θα περνάει θα πιάνει και περισσότερους δορυφόρους
Αυτή η υστέρηση ισχύει μόνο αν το μηχάνημα είναι σβηστό για πολύ καιρό.
Ή είναι η πρώτη φορά......


να τολμησω να ρωτησω ποια aπο τις 2 θεσεις τελικα επιλεγετε?

παμε παρακατω στο ιδιο thread

Αξιόπιστο σήμα δεν σημαίνει κλείδωμα 10-11 δορυφόρων. Ακόμα και με το ελάχιστο των 4 δορυφόρων, αν το όχημα βρίσκεται εν κινήσει θα έχεις σωστή πλοήγηση παντού. Και το Atlas θα κλειδώσει στην αρχή 4 δορυφόρους (και κυρίως τις πρώτες φορές ενεργοποίησης) αλλά μετά θα τους αυξήσει....
Έναν πλοηγό τον βλέπουμε σαν σύνολο.

αν ομως το σημα σε αυτους τους 4 ειναι οριακο και ποτε ερχεται και ποτε χανεται τοτε αν ειχες ηδη 10-11 και εχανες και 5-6 παλι με τους εναπομειναντες η πλοηγηση θα συνεχιζοταν κατι που στην πρωτη περιπτωση θα ηταν αδυνατο εστω και με απωλεια 1 δορυφορου...

thread κου δημητροπουλου 145
Πάμε στο θέμα των 300 ή 400MHz.
Η επιλογή από τον Φώτη να μην ανέβει στα 400MHz έγινε για καθαρά λόγους αξιοπιστίας και μικρότερης κατανάλωσης.
Το μηχάνημα, σας εγγυούμαι εγώ, δεν θα γίνει γρηγορότερο λόγω του overclocking

trhead 147 του κου δημητροπουλου
Κωνσταντίνε, το θέμα την κατανάλωσης μπορώ να το ξέρω στα σίγουρα.
Δεν μπορώ να έχω πλήρη εικόνα για όλους τους λόγους που οδήγησαν την εταιρία να παραμείνει στα 300MHz και υποθέτω ότι πέραν της κατανάλωσης υπάρχει και θέμα αξιοπιστίας μς την έννοια της εύρυθμης λειτουργίας σε βάθος χρόνου. (πχ λιγότερα κολλήματα, σταθερή απόδοση κ.ο.κ).
Προσωπικά πιστεύω ότι οι τεχνικοί για το TiBO επέλεξαν τα 400MHz για να μην χάσει σε απόδοση το μηχάνημα αν ο χρήστης φορτώσει πολλά .avi & .mp3 επιβαρύνοντας τη μνήμη (με το τίμημα της μεγαλύτερης κατανάλωσης κυρίως), κάτι που εκ των πραγμάτων δεν θα κάνει στο Atlasnavi που είναι περισσότερο προσανατολισμένο στην πλοήγηση.

Ο καταναλωτής δυστυχώς πέφτει (σχεδόν) πάντα στον εύκολο εντυπωσιασμό των αριθμών. Λίγα παραπάνω watt ενισχυτή, λίγα παραπάνω άλογα στο μοτέρ, λίγα παραπάνω λίτρα στο πορτμπαγκάζ. Η αριθμολατρεία είναι μεγάλο πράγμα στην κατανάλωση προϊόντων, ακόμη κι αν ποτε δεν μπορέσουμε στην πράξη να δούμε τα νουμεράκια της διαφοράς.


συμβουλη απο τον κο δημητροπουλο στο thread 125
Συμβουλή - Tip: Μην παραφορτώσετε το μηχάνημα με ειδοποιήσεις γιατί ίσως να κουράζει τον επεξεργαστή..... :cool_4: :happy_6:

ερωτηση μου
μηπως η ισχυς ενος επεξεργαστη και η ταχυτητα λειτουργιας του παιζουν καποιο ρολο (300 αντι για 400?)...

απορια (?) του κου Δημητροπουλου στο thread 143
-Aπό την πρώτη στιγμή σας έχω δώσει το τηλέφωνο του αντιπροσώπου για να ρωτήσετε όποια πιθανή απορία έχετε. Εδώ έκανα ό,τι ήταν δυνατόν για να μπορέσω να καλύψω απορίες και βεβαίως να εξυπηρετήσω μια καλή αγορά (και μάλιστα σε τιμή υπερχοντρικής) :crazy_1:

απαντηση μου ηδη απο το thread 136
και φυσικα δεν θελω να προσβαλλω κανενα , ποσο μαλλον τον συντονιστη που κατορθωσε και πετυχε μια τετοια καλη τιμη αγορας. απλα το εν λογω μηχανημα δεν με ικανοποιησε..τι να κανουμε τωρα...


thread 144 κου δημητροπουλου
Αν δεν σε ικανοποιεί να κανονίσουμε να ανέβω στην Αθήνα να κάνουμε την σύγκριση live.
Και για να έχουμε κι άλλους πλοηγούς μπορώ μαζί μου να φέρω:
TiBO S1000 MKI (S3C2440A της Samsung στα 300MHz), TiBO S1000 MKII (S3C2440A της Samsung στα 400MHz), Dreamax DreamDrive 600 (S3C2410 της Samsung στα 266MHz) & Pioneer AVIC-S2 :-D

απαντηση μου
συγγρινε το με ενα x500, η ακομα και με το Ν520 και τα ξαναλεμε...


τελειωνοντας θα μπορουσε καποιος να μου απαντησει στο ερωτημα μου απο το thread 136?

επισης θα ηθελα αν ξερει καποιος σε ποιο σημειο αναφερεται ο κωδικος χρησης του προγραμματος destinator γιατι για να δημιουργησεις λογαριασμο στο site της NGI για να μπορω να αναβαθμιζω μονος μου τους χαρτες ή και το προγραμμα απαιτειται ο κωδικος αυτος...

στον φακελλο x-road\navigator\userdata\activation δεν υπαρχει κατι...

για του λογου το αληθες περι δημιουργιας λογαριασμου:
http://www.ngi.gr/page.php?pageid=44&languageid=2
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Έχω την εντύπωση ότι το έχεις πάρει λάθος το θέμα. Διάβασες ότι μπορεί να πάει και στα 400 και σου φαίνεται αργό. Δεν το έχεις δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες και λες ότι δεν έχεις μείνει ικανοποιημένος. Δεν το κάνεις καμία βόλτα και αν έχεις πρόβλημα, τα ξαναλέμε; Έχω εμπιστοσύνη στην κρίση του Δημητρόπουλου και καλό θα ήταν να έχεις και εσύ, όχι τίποτε άλλο, αλλά έχει μεγάλη πείρα από GPS, που εσύ φαίνεται πως δεν έχεις: Από τη στιγμή που συγκρίνεις το Atlas με το Χ500 (που έχει μακράν το καλύτερο σήμα από τα PDA Phones, καλύτερο και από πολλά PNA) και με το Ν520 (Ίσως το χειρότερο στη λήψη, έχω το 560 και ξέρω από πρώτο χέρι)...
Χαλάρωσε και απόλαυσέ το...
Και για να ξεκαθαρίσουμε με τα περί κλειδώματος, αντιγράφω από το forum της NGI, ένα post του χρήστη Pazo:
Θα προσπαθήσω να εξηγήσω, γιατί παίρνουμε διαφορετικούς χρόνους μέχρι να γίνει το 3D Fix, αλλά και να λύσω κάποια παρεξήγηση που υπάρχει σε πολλούς χρήστες, και σ' αυτό το forum, αλλά και σ' άλλα, που περιμένουν σταθερό (και γρήγορο) χρόνο, κάθε φορά που ενεργοποιούν το GPS τους.

Πρώτα, λίγη θεωρία….

Οι 24 δορυφόροι που συγκροτούν το σύστημα, βρίσκονται σε τροχιά γύρω από τη γη, σε "σταθερό" ύψος, στα 11.000 μίλια περίπου.

Όλοι οι δέκτες GPS, προκειμένου να εντοπίσουν τους δορυφόρους, χρησιμοποιούν μια βάση δεδομένων, η οποία ονομάζεται Almanac και στην οποία είναι καταχωρημένες οι βασικές τροχιές, λεπτό προς λεπτό.

Οι δορυφόροι παρακολουθούνται από 5 βάσεις στο έδαφος (Hawaii, Ascension Island, Diego Garcia, Kwajalein, Colorado Springs) με ραντάρ υψηλής ακρίβειας, τα οποία εντοπίζουν μικρές παρελκύσεις από την βασική τροχιά, οι οποίες οφείλονται στη βαρυτική έλξη του φεγγαριού και του ήλιου και στην ηλιακή ακτινοβολία. Επειδή όμως το σύστημα χρειάζεται την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, οι μεταβολές αυτές είναι σημαντικές και πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από τους δέκτες GPS.

Τα μικρά αυτά λάθη στην τροχιά ονομάζονται "ephemeris errors" και μεταδίδονται από τους σταθμούς εδάφους πίσω στους δορυφόρους. Οι δορυφόροι συμπεριλαμβάνουν την πληροφορία αυτή, στα δεδομένα που μεταδίδουν, σταθερά κάθε 30'' στους δέκτες GPS.

Στη πράξη…

Την πρώτη φορά που ενεργοποιείται το GPS (μετά την αγορά του, ή μετά από cold restart της συσκευής), γίνεται το factory reset. Χρειάζεται πρώτα απ' όλα τη βάση δεδομένων Almanac. Τα δεδομένα αυτά, παραμένουν επίκαιρα, για 2-7 μήνες. Ο χρόνος για να ληφθεί το almanac, υπολογίζεται περίπου σε 10-11 λεπτά. Μαζί, κατεβαίνουν και τα δεδομένα ephemeris, με τις ακριβείς και διορθωμένες τροχιές, από κάθε δορυφόρο που βλέπει το GPS, χωριστά. Τα δεδομένα αυτά, παραμένουν επίκαιρα για 2-4 μόνο ώρες περίπου. Συνολικά λοιπόν, ο χρόνος μετά από factory reset, για το πρώτο 3D Positional Fix ή TTFF (Time To First Fix), με την προϋπόθεση ότι, η θέση μας δεν εμποδίζεται από κτίρια, δένδρα και άλλα εμπόδια, έχουμε καθαρή θέα προς τον ουρανό και μένουμε ακίνητοι, είναι περίπου 12,5 λεπτά!

Γι' αυτό έχει τονιστεί πολλές φορές, η πρώτη ενεργοποίηση να γίνεται σε καλή και ανοιχτή θέση, χωρίς να κινούμαστε, ώστε να κατέβει σωστά η βάση δεδομένων Almanac.

Εκτός από το factory reset και ανάλογα με το πότε επαναενεργοποιούμε το GPS, από την τελευταία φορά που το χρησιμοποιήσαμε υπάρχουν και τα εξής:

- Hot start. Ενεργοποίηση σε μικρό χρόνο από την τελευταία φορά. Πρακτικά δεν έχει χαθεί τίποτα από Almanac και Ephemeris data. Το 3D Fix γίνεται σχεδόν αμέσως.

- Warm start. Ενεργοποίηση σε χρόνο μικρότερο από 4 περίπου ώρες από την τελευταία φορά. Μέρος από τα Ephemeris data έχουν πια χαθεί και πρέπει να ξανακατέβουν στη συσκευή μας. Το 3D Fix γίνεται σε 30'' περίπου.

- Cold start. Ενεργοποίηση σε χρόνο μεγαλύτερο από 4 περίπου ώρες από την τελευταία φορά. Τα Ephemeris data έχουν χαθεί εντελώς. Το 3D Fix γίνεται σε 50'' - 60'' περίπου. Η περίπτωση αυτή είναι που συναντάμε πιο συχνά, κάθε πρωί (ας υποθέσουμε) που ανοίγουμε της συσκευή μας. Αν ο χρόνος είναι 2 λεπτά και πάνω, τότε, δεν έχουμε καλή θέα προς τον ουρανό ή έχουμε αδύναμη κεραία. Χρόνος, από 3-5 λεπτά, σημαίνει ότι η συσκευή μας έχει πρόβλημα και πρέπει να την εξετάσει τεχνικός ή να γίνει αλλαγή.

(Οι παραπάνω χρόνοι είναι ενδεικτικοί και εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες. Χοντρικά πάντως, είναι σωστοί).
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3

τελειωνοντας θα μπορουσε καποιος να μου απαντησει στο ερωτημα μου απο το thread 136?

επισης θα ηθελα αν ξερει καποιος σε ποιο σημειο αναφερεται ο κωδικος χρησης του προγραμματος destinator γιατι για να δημιουργησεις λογαριασμο στο site της NGI για να μπορω να αναβαθμιζω μονος μου τους χαρτες ή και το προγραμμα απαιτειται ο κωδικος αυτος...

στον φακελλο x-road\navigator\userdata\activation δεν υπαρχει κατι...

για του λογου το αληθες περι δημιουργιας λογαριασμου:
http://www.ngi.gr/page.php?pageid=44&languageid=2
Επειδή είσαι πολύ έμπειρος πιστεύω ότι μπορείς να το βρεις. Δε είναι δύσκολο απλά κοιτάς εκεί που περιμένεις να είναι γραμμένο το serial του προγράμματος.
Είναι πολύ απλό.
Τόσο απλό όσο και να κάνεις ένα quote της προκοπής.:happy_9:
 

Μηνύματα
732
Reaction score
0
επισης θα ηθελα αν ξερει καποιος σε ποιο σημειο αναφερεται ο κωδικος χρησης του προγραμματος destinator γιατι για να δημιουργησεις λογαριασμο στο site της NGI για να μπορω να αναβαθμιζω μονος μου τους χαρτες ή και το προγραμμα απαιτειται ο κωδικος αυτος...

στον φακελλο x-road\navigator\userdata\activation δεν υπαρχει κατι...

για του λογου το αληθες περι δημιουργιας λογαριασμου:
http://www.ngi.gr/page.php?pageid=44&languageid=2
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δεις την πίσω μεριά του φακέλου του CD σου. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μπλεχτείς σε όλα τα άλλα (φακέλους, υποφακέλους κτλ.).
 

Μηνύματα
47
Reaction score
0
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δεις την πίσω μεριά του φακέλου του CD σου. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μπλεχτείς σε όλα τα άλλα (φακέλους, υποφακέλους κτλ.).
γιατι ακολουθησα μονο (λαθος μου) τις οδηγιες απο το site της NGI...

ευχαριστω παντως τον φιλο joseph για τα "καλα" του λογια προς εμενα στο thread 150..

τωρα για το αν εχω καποια μικρη ή μεγαλη πειρα σχετικα με τα προγραμματα GPS μπορειτε να "μιλησετε" με τον γενικο διευθυντη της NGI (για οσους ξερουν ποια ειναι η εν λογω εταιρεια) τον κο Σπανιδη (εναν εξαιρετικο ανθρωπο πραγματικα) για να σας πει πριν απο ποσα χρονια γνωριστηκαμε και συζηταγαμε (αλλα και δοκιμαζα) για τα προγραμματα αυτα....
(αληθεια ποσοι εμπειροι εδω μεσα το 2003 γνωριζατε περι GPS,destinator κλπ,κλπ)


και για τον φιλο unforgiven θα ηθελα να του πω αν θελει να κοιταξει λιγο στα σχετικα forum θα δει οτι το Ν560 με το Ν520 σε πραγματικες συνθηκες λειτουργιας με το destinator fortvmeno τι διαφορα αποδοσης εχουν...(με σαφως πολυ καλυτερο το 520....).αν βαριεται να ψαχνει μπορω με ΡΜ να του δωσω μια ιδεα...)
και αν θελει και μια συγγριση που θα τον πεισει και ιδιοις ομασι εδω ειμαστε...

επειδη ομως το θεμα αρχιζει και τραβαει σε μακρος και οι αντιπαραθεσεις μας ουσιαστικα δεν βγαζουν πουθενα εγω θα σταματησω εδω....

εχω μια αποψη για το εν λογω μηχανημα και δεν μπορω να πειστω για κατι αλλο..σεβομαι τις αποψεις του καθενος, και απο την αλλη ουτε κανενας με υποχρεωσε να το αγορασω ουτε να το κρατησω αν δεν μου αρεσει.

εκτιμω την προσπαθεια που εκανε ο κος δημητροπουλος, τον ευχαριστω για τον χρονο που διεθεσε, αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος απο την αποδοση του μηχανηματος....και αυτο δεν μπορει να αλλαξει....

καλες διαδρομες σε ολους μας
Βαγγελης
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
ευχαριστω παντως τον φιλο joseph για τα "καλα" του λογια προς εμενα στο thread 150..

Βαγγελης
Μην υποχρεώνεσαι, τζάμπα είναι.
Ακριβώς όπως και η καλόπιστη κριτική σου.
Από ότι βλέπω βελτιώθηκες στη δημιουργία quote.:happy_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: Re: POWER BUY φορητού GPS

Για αποφυγή παρεξηγήσεων, σε κάθε quote που ακολουθεί έχω αλλάξει το χρώμα των κειμένων μου σε μπλε



ερωτηση του κου Δημητροπουλου στο thread 143

Quote:
Originally Posted by behos
αυτο πραγματικα πρωτη φορα το ακουω και μαλιστα δεν αναφερεται σε καμια βιβλιογραφια κανενος κατασκευαστη chipset sirf στον κοσμο.

Γιατί?? Που ακριβώς το άκουσες-διάβασες στην συζήτηση αυτό??? :crazy_1: :pc:

o κος Δημητροπουλος στο thread 129 μεταξυ αλλων ομως εγραψε:
Πάμε παρακάτω....
Bιάζεσαι Βαγγέλη!!
Αν ασχολείσαι 3 χρόνια με τα Gps πρέπει να ξέρεις ότι τα PNA χρειάζονται τις πρώτες 3-4 φορές ενεργοποίησης (δηλ. την πρώτη μέρα για παράδειγμα) υπομονή μέχρι να κλειδώσει τους δορυφόρους.
Είμαι σίγουρος ότι αν κάνεις υπομονή 1-2 μέρες (και το ενεργοποιείς καθημερινά) θα δεις πολύ μεγάλη βελτίωση στο θέμα "κλείδωμα δορυφόρων"

σχολιο επισης απο τον δημητροπουλο στο thread 143
Σαφέστατα δεν ισχύει ότι κάθε μέρα που θα περνάει θα πιάνει και περισσότερους δορυφόρους
Αυτή η υστέρηση ισχύει μόνο αν το μηχάνημα είναι σβηστό για πολύ καιρό.
Ή είναι η πρώτη φορά......


να τολμησω να ρωτησω ποια aπο τις 2 θεσεις τελικα επιλεγετε?

Μπορείς να ρωτήσεις κάθε μέλος που διάβασε τα κείμενά μου.
Δεν αναφέρθηκα πουθενά σε αύξηση του πλήθους των δορυφόρων όσο περνούν οι μέρες αλλά σε ταχύτητα "κλειδώματος"
Είναι σαφής η θέση μου.
Αλλά είμαι υποχρεωμένος να μιλάω απλά (και όχι με ορολογία) για να μπορεί κάθε μέλος να καταλάβει με απλά Ελληνικά τι λέω. Το περίεργο είναι ότι ακόμα και με απλά λόγια "μετέφρασες" την θέση μου όπως ήθελες.....








παμε παρακατω στο ιδιο thread

Αξιόπιστο σήμα δεν σημαίνει κλείδωμα 10-11 δορυφόρων. Ακόμα και με το ελάχιστο των 4 δορυφόρων, αν το όχημα βρίσκεται εν κινήσει θα έχεις σωστή πλοήγηση παντού. Και το Atlas θα κλειδώσει στην αρχή 4 δορυφόρους (και κυρίως τις πρώτες φορές ενεργοποίησης) αλλά μετά θα τους αυξήσει....
Έναν πλοηγό τον βλέπουμε σαν σύνολο.

αν ομως το σημα σε αυτους τους 4 ειναι οριακο και ποτε ερχεται και ποτε χανεται τοτε αν ειχες ηδη 10-11 και εχανες και 5-6 παλι με τους εναπομειναντες η πλοηγηση θα συνεχιζοταν κατι που στην πρωτη περιπτωση θα ηταν αδυνατο εστω και με απωλεια 1 δορυφορου...

Αν........Αχ αυτό το αν
Το θέμα είναι ότι με μια ολιγόλεπτη δοκιμή μπαλκονιού συμπεραίνεις ότι το Atlas δεν δουλεύει σωστά.
Σε πληροφορώ ότι μετά από δοκιμές μου σε πραγματικές συνθήκες κίνησης (πόλη, ταξίδια κ.ο.κ) και μετά από πολλά χιλιόμετρα και μήνες, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η πλοήγηση ήταν άψογη.
Όταν το δοκιμάσεις στον δρόμο (σε προκαλώ δε να το δοκιμάσεις πολλές μέρες για να έχεις επαρκή στοιχεία και δείγματα) να μας αναφέρεις τον βαθμό αξιοπιστίας στην πλοήγηση.......
Περιμένω....




thread κου δημητροπουλου 145
Πάμε στο θέμα των 300 ή 400MHz.
Η επιλογή από τον Φώτη να μην ανέβει στα 400MHz έγινε για καθαρά λόγους αξιοπιστίας και μικρότερης κατανάλωσης.
Το μηχάνημα, σας εγγυούμαι εγώ, δεν θα γίνει γρηγορότερο λόγω του overclocking

trhead 147 του κου δημητροπουλου
Κωνσταντίνε, το θέμα την κατανάλωσης μπορώ να το ξέρω στα σίγουρα.
Δεν μπορώ να έχω πλήρη εικόνα για όλους τους λόγους που οδήγησαν την εταιρία να παραμείνει στα 300MHz και υποθέτω ότι πέραν της κατανάλωσης υπάρχει και θέμα αξιοπιστίας μς την έννοια της εύρυθμης λειτουργίας σε βάθος χρόνου. (πχ λιγότερα κολλήματα, σταθερή απόδοση κ.ο.κ).
Προσωπικά πιστεύω ότι οι τεχνικοί για το TiBO επέλεξαν τα 400MHz για να μην χάσει σε απόδοση το μηχάνημα αν ο χρήστης φορτώσει πολλά .avi & .mp3 επιβαρύνοντας τη μνήμη (με το τίμημα της μεγαλύτερης κατανάλωσης κυρίως), κάτι που εκ των πραγμάτων δεν θα κάνει στο Atlasnavi που είναι περισσότερο προσανατολισμένο στην πλοήγηση.

Ο καταναλωτής δυστυχώς πέφτει (σχεδόν) πάντα στον εύκολο εντυπωσιασμό των αριθμών. Λίγα παραπάνω watt ενισχυτή, λίγα παραπάνω άλογα στο μοτέρ, λίγα παραπάνω λίτρα στο πορτμπαγκάζ. Η αριθμολατρεία είναι μεγάλο πράγμα στην κατανάλωση προϊόντων, ακόμη κι αν ποτε δεν μπορέσουμε στην πράξη να δούμε τα νουμεράκια της διαφοράς.


συμβουλη απο τον κο δημητροπουλο στο thread 125
Συμβουλή - Tip: Μην παραφορτώσετε το μηχάνημα με ειδοποιήσεις γιατί ίσως να κουράζει τον επεξεργαστή..... :cool_4: :happy_6:

ερωτηση μου
μηπως η ισχυς ενος επεξεργαστη και η ταχυτητα λειτουργιας του παιζουν καποιο ρολο (300 αντι για 400?)...

Στην περίπτωση του TiBO υπάρχει διαφορά.
Γιατί έχει το κομμάτι των αρχείων βίντεο που χρειάζονται για την αναπαραγωγή το overclocking. Aυτός είναι ο μόνος λόγος που χρειάζεται.
Σε κάθε περίπτωση η καθαρή πλοήγηση δεν χρειάζεται περισσότερο από τα 300MHz.....
Στο Atlasnavi δεν μπορείτε να αναπαράγετε τέτοια αρχεία βίντεο. Άρα για πλοήγηση δεν είναι αναγκαία η αύξηση στα 400MHz αφού η διαφορά στις επιδόσεις δεν υπάρχει, σε αντίθεση με την απώλεια ενέργειας.
Επικοινώνησα με τον Φώτη στο κινητό πριν από 5 λεπτά και που ανέφερε ότι:
"Η πλοήγηση δεν επηρεάζεται απ' το αν ο επεξεργαστής δουλεύει στα 300 ή στα 400. Θα είχε σημασία αν το Atlas είχε δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων βίντεο. Όμως επιλέξαμε εξ' αρχής να παρουσιάσουμε ένα μηχάνημα καθαρά για πλοήγηση οπότε (και κατόπιν συνεννοήσεως με την Γερμανία) να κρατήσουμε και φέτος τα 300MHz.
Ιδιαίτερα μετά από τις δοκιμές που κάναμε και είδαμε ότι στα 400MHz είχαμε απώλεια 17% στην διάρκεια της μπαταρίας.
Παρ' όλα αυτά όποιος επιθυμεί μπορεί να μας φέρει το μηχάνημα και να το ρυθμίσουμε στα 400MHz"


Είναι αρκετή αυτή η απάντηση??
Για επιβεβαίωση μπορείτε να τον ρωτήσετε και εσείς από Δευτέρα......










απορια (?) του κου Δημητροπουλου στο thread 143
-Aπό την πρώτη στιγμή σας έχω δώσει το τηλέφωνο του αντιπροσώπου για να ρωτήσετε όποια πιθανή απορία έχετε. Εδώ έκανα ό,τι ήταν δυνατόν για να μπορέσω να καλύψω απορίες και βεβαίως να εξυπηρετήσω μια καλή αγορά (και μάλιστα σε τιμή υπερχοντρικής) :crazy_1:

απαντηση μου ηδη απο το thread 136
και φυσικα δεν θελω να προσβαλλω κανενα , ποσο μαλλον τον συντονιστη που κατορθωσε και πετυχε μια τετοια καλη τιμη αγορας. απλα το εν λογω μηχανημα δεν με ικανοποιησε..τι να κανουμε τωρα...


Όσοι διάβασαν τα κείμενά σου μάλλον το αντίθετο κατάλαβαν........
Και μπορείς να συμπεριλάβεις και εμένα σε αυτούς








thread 144 κου δημητροπουλου
Αν δεν σε ικανοποιεί να κανονίσουμε να ανέβω στην Αθήνα να κάνουμε την σύγκριση live.
Και για να έχουμε κι άλλους πλοηγούς μπορώ μαζί μου να φέρω:
TiBO S1000 MKI (S3C2440A της Samsung στα 300MHz), TiBO S1000 MKII (S3C2440A της Samsung στα 400MHz), Dreamax DreamDrive 600 (S3C2410 της Samsung στα 266MHz) & Pioneer AVIC-S2 :-D

απαντηση μου
συγγρινε το με ενα x500, η ακομα και με το Ν520 και τα ξαναλεμε...



Κάνε δοκιμή στον δρόμο.......
Βαρέθηκα να το λέω....
Αλλά δοκιμή πλοηγού στο σπίτι....πρώτη φορά ακούω!!!!
Είναι σα να κάνουμε δοκιμή ενισχυτή σε σπίτι χωρίς ρεύμα....Γίνεται?? Δε γίνεται....





τελειωνοντας θα μπορουσε καποιος να μου απαντησει στο ερωτημα μου απο το thread 136?

επισης θα ηθελα αν ξερει καποιος σε ποιο σημειο αναφερεται ο κωδικος χρησης του προγραμματος destinator γιατι για να δημιουργησεις λογαριασμο στο site της NGI για να μπορω να αναβαθμιζω μονος μου τους χαρτες ή και το προγραμμα απαιτειται ο κωδικος αυτος...

στον φακελλο x-road\navigator\userdata\activation δεν υπαρχει κατι...

για του λογου το αληθες περι δημιουργιας λογαριασμου:
http://www.ngi.gr/page.php?pageid=44&languageid=2


Η απάντηση είναι πολύ απλή.
Όπως σε κάθε πλοηγό με τους επίσημους χάρτες της ngi, παραλαμβάνεις και ένα cd της επίσημης αντιπροσωπείας.
Είτε στο cd είτε στο φάκελό του θα βρεις το serial number που σου δίνει τη δυνατότητα του log in για δωρεάν αναβαθμίσεις 2 φορές τον χρόνο......

Τώρα βέβαια πως γίνεται να.....
behos said:
τωρα για το αν εχω καποια μικρη ή μεγαλη πειρα σχετικα με τα προγραμματα GPS μπορειτε να "μιλησετε" με τον γενικο διευθυντη της NGI (για οσους ξερουν ποια ειναι η εν λογω εταιρεια) τον κο Σπανιδη (εναν εξαιρετικο ανθρωπο πραγματικα) για να σας πει πριν απο ποσα χρονια γνωριστηκαμε και συζηταγαμε (αλλα και δοκιμαζα) για τα προγραμματα αυτα....
(αληθεια ποσοι εμπειροι εδω μεσα το 2003 γνωριζατε περι GPS,destinator κλπ,κλπ)
και να μην ξέρεις κάτι τόσο βασικό, μόνο εντύπωση μου κάνει........
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: POWER BUY φορητού GPS

Αυτό που μου προκαλεί όμως τρομερά άσχημη εντύπωση Βαγγέλη είναι το εξής: που ξεκίνησε όλη αυτή η κουβέντα επίθεσης και αρνητικών σχολίων τη στιγμή που δεν έχουν παραλάβει όλοι τα μηχανήματά τους.
Και μάλιστα αρνητικά σχόλια μετά από ολιγόλεπτη δοκιμή.....

Συγνώμη αλλά είναι παραπάνω από προκλητική συμπεριφορά.
Τόσο προς το AVsite, όσο και προς το πρόσωπό μου, τον αντιπρόσωπο αλλά και όλα τα μέλη. Ιδιαίτερα αυτά που περιμένουν την συσκευή τους....

Γιατί Βαγγέλη έλα στην θέση τους.
Μπορεί τελικά το μηχάνημα να είναι τέλειο για εκείνους όταν το χρησιμοποιήσουν......
Αλλά άσε βρε αδελφέ να το πιάσουν στα χέρια τους πρώτα να κρίνουν και μετά από 4-5 μέρες γράψε ό,τι θες. Θετικά και αρνητικά....
Είναι τρομερά ψυχοφθόρο για κάποιον να διαβάζει αρνητικά σχόλια (και με τέτοιο μένος) για ένα μηχάνημα που έχει ήδη παραγγείλει και περιμένει από ώρα σε ώρα......
Νομίζω ότι κανείς μας δεν έχει το δικαίωμα να "κόβει τα πόδια" σε άλλα μέλη μόνο και μόνο για να πει την κουβέντα του.
Γιατί Βαγγέλη δεν μπορείς να ξέρεις πόσο εύκολα ή δύσκολα βρίσκει κάποιος τα 435€ για την αγορά....Ας σεβαστούμε λοιπόν κάποια πράγματα......


Και αν θες να το δούμε και από άλλη γωνία ας το προχωρήσουμε και άλλο λίγο......
Υπο φυσιολογικές συνθήκες ξέρεις ότι θα μπορούσα να "κόψω" την αίτησή σου γιατί είσαι νέο μέλος και γράφτηκες μόνο για το power buy.
Δεν το έκανα γιατί δεν θέλω να βλέπω με καχυποψία τέτοιες κινήσεις.....
Ο χρόνος θα δείξει αν κάνω λάθος.....

Αλλά ας κάνω μια ακόμα ερώτηση και αν θες απαντάς.
Έλα στη θέση μου σήμερα.
Μετά από όλα τα σχόλια.
Διάβασε μια σκέψη λοιπόν και πες μου...Θα μπορούσες να την κάνεις αν ήσουν στην θέση μου???
Αγοράζει ένα νέο μέλος την συσκευή στα 435€ εκμεταλλευόμενος την προσφορά μας.
Βγαίνει στο καπάκι, ρίχνει τα πικρόχολα σχόλιά του και εξαφανίζεται.
Και μετά από 5 μέρες βγάζει την συσκευή για πούλημα σε άλλο φόρουμ στα 460€ (που είναι λογική τιμή γιατί κοστίζει 530€ στα καταστήματα)
Είναι παράλογη σκέψη Βαγγέλη???
Μήπως βλέπω φαντάσματα???
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Αφού λόγος για GPS δείτε ένα ενδιαφέρον διαφημιστικό, άλλης βέβαια εταιρίας, με μεταλλική;-) επένδυση.



[youtube]KL3ccJDplzs[/youtube]
 

Μηνύματα
73
Reaction score
6
Απάντηση: Re: POWER BUY φορητού GPS

Για αποφυγή παρεξηγήσεων, σε κάθε quote που ακολουθεί έχω αλλάξει το χρώμα των κειμένων μου σε μπλε





Αν........Αχ αυτό το αν
Το θέμα είναι ότι με μια ολιγόλεπτη δοκιμή μπαλκονιού συμπεραίνεις ότι το Atlas δεν δουλεύει σωστά.
Σε πληροφορώ ότι μετά από δοκιμές μου σε πραγματικές συνθήκες κίνησης (πόλη, ταξίδια κ.ο.κ) και μετά από πολλά χιλιόμετρα και μήνες, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η πλοήγηση ήταν άψογη.
Όταν το δοκιμάσεις στον δρόμο (σε προκαλώ δε να το δοκιμάσεις πολλές μέρες για να έχεις επαρκή στοιχεία και δείγματα) να μας αναφέρεις τον βαθμό αξιοπιστίας στην πλοήγηση.......
Περιμένω....



Μια γρήγορη απάντηση και απο εμένα που έχω το ATLAS από την Τετάρτη .
Δοκιμή στο μπαλκόνι = 11 δορυφόροι !!
Αυτα προς το παρον .
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
και για τον φιλο unforgiven θα ηθελα να του πω αν θελει να κοιταξει λιγο στα σχετικα forum θα δει οτι το Ν560 με το Ν520 σε πραγματικες συνθηκες λειτουργιας με το destinator fortvmeno τι διαφορα αποδοσης εχουν...(με σαφως πολυ καλυτερο το 520....).αν βαριεται να ψαχνει μπορω με ΡΜ να του δωσω μια ιδεα...)
Νομίζεις ότι τα fora ή τα pm θα μου αλλάξουν την άποψη που έχω για τα FS/N (όλα ίδια είναι από άποψη σήματος, δεν μπορώ να φανταστώ γιατί το 520 με πολύ πιο αργό επεγεργαστή και ίδια κεραία είναι "σαφώς καλύτερο"), μετά από συνεχή χρήση εδώ και δέκα μήνες. Και δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν να διαφωνεί μαζί μου.
 

Μηνύματα
288
Reaction score
0
Με αυτα που γραφεται καποιοι με αναγκασατε να βγω και εγω για να δοκιμασω τελικα το μηχανακι.
Βρηκε σε 30 δευτερολεπτα μονο 6 δορυφορους και αν ειναι δυνατον μου εδωσε και ακριβη τοποθεσια του ξενοδοχειου μου στην Παργα.Μαλλον εχω μεινει πολυ πισω στα θεματα GPS.
Κυριε ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΕ θα σας παρακαλεσω να μην ξανακανετε τετοιο POWER BUY για τοσο ''αχρηστα'' κατα μερικους μηχανηματα.
Μαλλον καποιοι εχουμε χασει το μετρο.
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Κυριε ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΕ θα σας παρακαλεσω να μην ξανακανετε τετοιο POWER BUY για τοσο ''αχρηστα'' κατα μερικους μηχανηματα.
Μαλλον καποιοι εχουμε χασει το μετρο.
Για όσους έχουν χάσει το μέτρο έχω να προτείνω το παρακάτω:

Έχει και αλφάδι για να μη χάνεις και τα ίσια.:happy_9:
Πάντως αγαπητέ LINANTONIS δε σας κόβω και για πολύ έμπειρο.:happy_6:
 

Attachments



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.131
Μηνύματα
3.002.250
Members
38.412
Νεότερο μέλος
FotisLam
Top