ALFA ROMEO Mi.TO

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

μπορείς να κάνεις δικό σου τοπικ , απλά εδώ μιλάμε για Μι.Το , και αντί αυτού καταλείξαμε να λέμε για περασμένα μεγαλεία , BMW και Alfa ...
 


Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Τάκη,αν δεν έχεις οδηγήσει 156,δεν μπορείς να ξέρεις τι σημαίνει "βεντουζάρει στο δρόμο".
Όπως επίσης δεν μπορείς να ξέρεις το τι σημαίνει "σαν σε ράγες".
Επίσης αυτό για την αξία μεταπώλησης είναι μάλλον ανέκδοτο,αφού για να πουλήσεις σήμερα το αυτοκίνητό σου(δεν εννοώ μόνο το δικό σου αλλά όλων μας),πρέπει να το σκοτώσεις και αυτό είναι μάλλον λογικό αφού σήμερα τα καινούρια έχουν ελκυστικότατα προγράμματα χρηματοδότησης αλλά και εγγυήσεις που φτάνουν τα 10 χρόνια.

Η δική μου 156 είναι του 1998 και ζωή νά΄χει δεν μου έχει ζητήσει το παραμικρό.
Φυσικά και δεν πρόκειται να την πουλήσω ΠΟΤΕ.
Έχω άλλα 2 αυτοκίνητα,αλλά αυτό είναι το ΔΙΚΟ μου και είναι αυτό που κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 8 το πρωί με πάει βόλτα στα Λιμανάκια εδώ και 11 χρόνια.
Αν σε φέρει ποτέ ο δρόμος σου στην Αθήνα,έλα να δεις το εσωτερικό του και να το συγκρίνουμε με όποιο Γερμανικό θέλεις της ίδιας χρονιάς (μιλάω για ποιότητα κατασκευής και αντίστασή του στο χρόνο).
 

Μηνύματα
1.356
Reaction score
1
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Το Mi.TO είναι μάλλον ένα άσχημο αυτοκίνητο,στα δικά μου μάτια πάντα.
Και αν είναι άσχημο με όλα αυτά τα "φτιαξίματα",φανταστείτε πόσο πιο άσχημο θα είναι το απλό.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.747
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Το Mi.TO είναι μάλλον ένα άσχημο αυτοκίνητο,στα δικά μου μάτια πάντα.
Και αν είναι άσχημο με όλα αυτά τα "φτιαξίματα",φανταστείτε πόσο πιο άσχημο θα είναι το απλό.
Φανταζομαι πως ο περιορισμος στο μεγεθος δεν αφηνε πολλα περιθωρια για ''ομορφιες''.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Re: Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Τάκη,αν δεν έχεις οδηγήσει 156,δεν μπορείς να ξέρεις τι σημαίνει "βεντουζάρει στο δρόμο".
Όπως επίσης δεν μπορείς να ξέρεις το τι σημαίνει "σαν σε ράγες".
Επίσης αυτό για την αξία μεταπώλησης είναι μάλλον ανέκδοτο,αφού για να πουλήσεις σήμερα το αυτοκίνητό σου(δεν εννοώ μόνο το δικό σου αλλά όλων μας),πρέπει να το σκοτώσεις και αυτό είναι μάλλον λογικό αφού σήμερα τα καινούρια έχουν ελκυστικότατα προγράμματα χρηματοδότησης αλλά και εγγυήσεις που φτάνουν τα 10 χρόνια.

Η δική μου 156 είναι του 1998 και ζωή νά΄χει δεν μου έχει ζητήσει το παραμικρό.
Φυσικά και δεν πρόκειται να την πουλήσω ΠΟΤΕ.
Έχω άλλα 2 αυτοκίνητα,αλλά αυτό είναι το ΔΙΚΟ μου και είναι αυτό που κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 8 το πρωί με πάει βόλτα στα Λιμανάκια εδώ και 11 χρόνια.
Αν σε φέρει ποτέ ο δρόμος σου στην Αθήνα,έλα να δεις το εσωτερικό του και να το συγκρίνουμε με όποιο Γερμανικό θέλεις της ίδιας χρονιάς (μιλάω για ποιότητα κατασκευής και αντίστασή του στο χρόνο).
Σαν κατοχος 156 θα συμφωνησω σε ολα!!!!
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

Να τα χιλιασεις.Σημερα το καλητερο δωρο για εσενα τι θα ηθελες να ειναι?Φανταζομαι κατι οχι υλικο αλλα κατι που στο ευχομαι ολοψυχα,δηλ την παντοτινη υγεια σου:605:
Ευχαριστω...
 

Μηνύματα
862
Reaction score
43
Κάποτε είχα ένα Civicάκι μοντέλο 1992 1.4 με ένα φιλτράκι και μια εξατμισούλα την οποία έβλεπαν πάρα πολλές 318is τακτικότατα.
Τα 318 ήταν το παιχνιδάκι μου τότε!!! Είχε πολύ γέλιο το απεγνωσμένο βλέμμα των μεσήλικων οδηγών τους οταν το χρυσοπληρωμένο σύμβολο κοινωνικής καταξίωσης που είχαν έμενε πίσω απο ένα ταπεινό Civicάκι!
Το "highlight" ήταν οταν είχα πάει ταξίδι θεσσαλονίκη απο Αθήνα και έτυχε να "παίζω" σε όλη τη διαδρομή με μια 318is. Παιδική χαρά όλη η εθνική οδός!!!
Συμφωνώ με τον "τακησκητη" οτι τα BMW "πατάνε" γερά κάτω, το μόνο πρόβλημα είναι οτι πατάνε στο ίδιο σημείο για πολύ ώρα...!!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Συγχωρέστε με για την αγένεια μου ...

κ. Τάκη , εδώ παραλία Αλφίστι , πάρε το κουβά και σε άλλη παραλία ...

Και τώρα πάλι on topic ...

Οντως λένε να ξεκινήσουν με 2 κινητήρες βενζίνης και 2 πετρελαίου ...

Ας δούμε τις επιλογές του fiat groupo ...

1.3 CDTi diesel 90hp ( έχει απορριφθεί εδώ και καιρό )
1.4 95hp ( μάλλον και δυστιχώς η βασική έκδοση ) τιμή γύρω στα 16*
1.4 mutlair 105 ( θα αντικαταστήσει τον επάνω , ή θα βγει κατευθείαν ) τιμή επάνω
1.4 Τ-Jet 120 ( μάλλον ο δεύτερος διαθέσιμος ) τιμή άγνωστη ( υπολογίζω 1500 ευρώ πιο πάνω με τον ίδιο εξοπλισμό από την βασική )
1.4 T-Jet 135 mutliair ( θα αντικαταστήσει τον επάνω ή θα βγει κατευθείαν ) τιμή επάνω
1.4 Τ-Jet 155 ( δύσκολα θα είναι μέσα στους 2 διαθέσιμους ) Τιμή 20*
1.4 Τ-Jet 165 multiair ( θα αντικαταστήσει τον επάνω ή θα βγει κατευθείαν ) τιμή επάνω
1.6 CDTi diesel 105 ( μάλλον έχει απορριφθεί ) τιμή άγνωστη
1.6 CDTi diesel 120 ( ο ένας από τους 2 diesel είναι αυτός σίγουρα ) τιμή άγνωστη
1.6 CDTi diesel 150 ( μάλλον ο δεύτερος της παρέας ) τιμή άγνωστη ( αλλά με βάση το Bravo , το υπολογίζω γύρω στα 23 )

όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές εκτιμήσεις
*τιμές Ιταλίας , εδώ βάλτε και ένα χαράτσι ...
Νικόλα δε διαφωνούμε πουθενά.....:107:
Και μάλιστα περιμένω με αγωνία τα μοτέρ multiair γιατί πιστεύω θα είναι ένα δυνατό χτύπημα στο Γερμανικό κατεστημένο που ξαφνικά θυμήθηκαν την υπερτροφοδότηση (ξεχνώντας όλες τις αποτυχημένες προσπάθειες του παρελθόντος με τα G-lader)


Παρακολουθώ το θέμα των μοτέρ αυτών εδώ και πολύ καιρό.
Και περιμένω ακόμα περισσότερο τις μεγάλες εκδόσεις του που θα χρησιμοποιηθούν από τις νέες Α159 (όχι αυτές που έρχονται άμεσα αλλά την επόμενη φουρνιά με τα -150 κιλά).
Και οφείλω να δηλώσω ενθουσιασμένος!!!!

Το MultiAir είναι ένα έκκεντρα ενεργοποιούμενο σύστημα ηλεκτρο-υδραυλικής βαλβίδας. Μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε βενζινοκινητήρες όσο και σε πετρελαιοκινητήρες και χρησιμοποιεί το υπάρχον κύκλωμα τροφοδοσίας. Όταν το MultiAir συνδυαστεί με βενζινοκινητήρα, η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται σημαντικά, ενώ αυξάνονται οι επιδόσεις και η ροπή. Όταν το MultiAir χρησιμοποιηθεί σε πετρελαιοκινητήρα, ακόμα και ο έλεγχος καυσαερίων βελτιώνεται θεαματικά.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

Θα συνεχίσω να σου απαντώ σε κάθε πρότασή σου και σε κάθε σκέψη σου. Παρ' όλο που εσύ δεν απάντησες σε καμία σκέψη μου (τι να πεις άλλωστε......Στρίβεις αλά Γαλλικά).
Και ξέρεις γιατί απαντώ??
Γιατί πραγματικά μου αρέσει να προσπαθώ να μεταδίδω λίιιιγο από το πάθος μου για τις Alfa!!


Ναι για το boxer της 75 παω πασο.λαθος μου.
Ναι έκανες λάθος (και δεν είναι το μόνο)
Η Α75 δεν φόρεσε ποτέ boxer μοτέρ.
Στην Α75 μπορούσες να συναντήσεις μόνο εν σειρά 4 κύλινδρα Twin Cam 8v (1.6, 1.8, 2.0), ένα υπερτροφοδοτούμενο 1.8 (με 155 ίππους στην αρχή, 165 τα τελευταία δύο χρόνια με στυλ America και 185 στην Evo με αγωνιστικό προσανατολισμό).
Δεν ξεχνώ βεβαίως τον 2.5 & 3.0 V6, 12V που απλά ήταν (και είναι) ένα υπέροχο μοτέρ τόσο σε αξιοπιστία όσο σε δύναμη και μελωδία....

Boxer μοτέρ υπήρχαν τα 1.2 8V, 1.3 8V(στην Ελλάδα τα έλεγαν 1.4 λόγω 1351 κ.εκ.), 1.5 8V(που έβγαινε στην τρομερή Sprint QV με διπλά καρμπυρατέρ και 115 ίππους), 1.6 8V, 1.7 8V & 1.7 16V
Τα μοτέρ αυτά μπήκαν αρχικά στις Alfasud & μετά στις Α33, Arna, A33 Nuova & για 2.5 χρόνια και στις Α145 & Α146


Αυτά για την ιστορία!!!




εγω λεω για 1.6 8v με 102 αλογα οτι δεν ειχε κανενας(ελαχιστα αμαξια ειχανε τοτε) που να ειναι και ανθρωπινα(να μην θελουνε 5-6 χιλ στρ για να πανε στο δρομο) και οχι για 1.7 16v.
Λάθος......
Υπήρχαν και κάτι Lancia Prisma 1.6 i.e. με 107 ίππους, οι Α75 με 105 ίππους (μιλάω πάντα για καταλυτικά), η Α33 1.7 8V με 107 ίππους. Την ίδια εποχή που οι φίλοι σου η Γερμανοί έβγαζαν Golf 1.8 με 90 ίππους.
H δε φιλενάδα σου (η Ε36, BMW 316i) έβγαινε με το μοτέρ Μ40Β16 σε δύο εκδόσεις: με 101 ίππους και 98 ίππους.

Στο δε δικό σου έχουμε και λέμε....
Αν φοράει τον 1.8 (Μ42Β18) έβγαζε από 132 εώς 138 ίππους.
Αν φοράει τον 1.9 (Μ44Β19) έβγαζε και πάλι 138 ίππους....
Το κακό είναι ότι δεν θυμάμαι αν τελικά είχαν εισαχθεί τα Μ42 & Μ44 γιατί έχω την εντύπωση ότι είχαν έρθει μόνο τα Μ40 οπότε μιλάμε για λιγότερα άλογα....
Θυμάμαι την έκδοση 318is σαν έκδοση (την είχε ο Νίκος Δήμου για όσους διάβαζαν τότε 4Τ) αλλά δεν θυμάμαι την λεπτομέρεια των μοτέρ ως προς τον κωδικό τους....




Aν το πατε ετσι καντε τις παπιες γιατι η χοντα τοτε,αλλα και τωρα ειναι αρκετα χλμ μπροστα η' κανω λαθος?Τι εχετε να πειτε τωρα?
Αν κάτσουμε και βάλουμε και άλλες εταιρίες μέσα την χάσαμε την μπάλα....
Για να μαθαίνεις πάντως Δημήτρη, τον μεταβλητό χρονισμό στους εκκεντροφόρους τους έβαλε πρώτη η Alfa Romeo στα bi-albero μοτέρ της (δες Α75. Αυτά με τους διπλούς εκκεντροφόρους) και μάλιστα πολύ πιο πριν τις Α75.
Οι Ιάπωνες όμως έβαλαν και μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων και ανέβασαν τον πήχη της ιπποδύναμης ψηλά. Αλλά το έκαναν κυρίως σε ελαφριά οχήματα (σπορ νοοτροπίας όπως CRX & Civic V-Tec) και βεβαίως είναι εκπληκτικά μοτέρ! Μην ξεχνάς ότι είχαν την τεχνοτροπία από τις μοτοσυκλέτες. 2 χρόνια πριν από το πασίγνωστο άθραυστο και θεϊκό μοτέρ B16A VTec, στο 400άρι μοτέρ των CBR.
Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε εδώ ότι εκείνα τα CRX & Civic δεν έστριβαν και κυρίως δεν φρενάριζαν.
Αλλά είχαν μοτέρ ξυράφι και οι υπόλοιποι τους κοιτούσαν με κιάλια!!!




Γιατι κανενας δεν μου λεει τι λεφτα πιανει οταν πουλαει το αλφα του?
Κατ' αρχήν δεν πουλάω τις Alfa μου!!
Αλλά και εσύ κάνεις το ίδιο λάθος.
Ή μάλλον λάθη.....
1. Αγοράζετε αυτοκίνητο και πριν καν το οδηγήσετε σκέφτεστε να το πουλήσετε.....Ε να με συμπαθάς. Δεν αγόρασα ποτέ όχημα με αυτή τη σκέψη. Να στο πω αλλιώς?? Δες το avatar μου. Αγόρασα την ZZR1400 ολοκαίνουρια πριν από 5 μήνες.
Αν αύριο την πουλούσα θα είχα χάσει 2 ή 3 χιλιάρικα σίγουρα.
Σε μια πενταετία θα χάσω τουλάχιστον 6 με 7 χιλιάρικα...
E και??
Θέλω κάθε μέρα να χαίρομαι το σήμερα.....
Σε τελική ανάλυση μπορεί μέχρι να πουληθεί να έχω πεθάνει....
Οπότε αγαπητέ....
Μια ζωή την έχουμε.....

2. Δημήτρη το ζήτημα δεν είναι πόσο θα την πουλήσω αλλά πόσα χρήματα θα έχω χάσει. Δεν με ενδιαφέρει αν πουληθεί ή πόσο.
Αλλά όταν για μια 316i (ίδιας ηλικίας με την Α156 μου) θα πλήρωνα την μέρα της αγοράς +3 χιλιάρικα δεν θα με στεναχωρήσει αν και την μέρα της πώλησης έχουμε επίσης 3 χιλιάρικα διαφορά.....
Ή θες να μου πεις ότι μια Α156 και μια 316i διαφέρουν πάνω από 3 χιλιάρικα στην τιμή πώλησης??
Ναι ΟΚ....Εγώ θα την πουλήσω 10 χιλιάρικα και η αντίστοιχη 316i στα 13 ή 14. Ε και?? Πάλι η ίδια διαφορά δεν είναι??




Γιατι παντα εσεις οι αλφακιδες βλεπετε μονο τα αλογα και το 0-100?
Μπουαχαχαχα........
Βρες μου που έκανα αναφορά σε επιδόσεις και άλογα.....
Έκανα αναφορές σε αίσθηση, σε στρίψιμο, σε ομορφιά.
Επιδόσεις όμως όχι....
Και ξέρεις γιατί Δημήτρη??
Γιατί αν καιγόμουν για επιδόσεις την ίδια εποχή με την Α156 θα μπορούσε να παρκάρει στο γκαράζ ένα Octavia 1.8T με λιγότερα χρήματα. Και μη μου πεις ότι το Octavia δεν είναι γρηγορότερο ή κακό?? Είναι πολύ καλό και εύκολα θα μπορούσε να είναι επιλογή.
Αλλά είπαμε.....Επιλέγω και με την καρδιά!!!





Γιατι δεν λετε κατι για το κοστος των ανταλακτικων?
Είναι φθηνότερα της BMW ή της VW ή της Audi??
Μήπως να συζητήσουμε λίγο και τα Honda που ανέφερες παραπάνω??
Μήπως να αναφέρουμε για τις "εγγυήσεις" Σαρακάκη που σε υποχρεώνουν σε υπερχρεωμένη αναγκαστική συντήρηση για 7 έτη?? (τώρα 10) και αλλαγές λαδιών κάθε 6 χιλιάδες χιλιόμετρα??


Και τελος γιατι οταν καποιος θελει να δωσει 30.000ευρω +
δεν κανει ουτε καν τον κοπο να δει εστω και απο περιεργια ενα αλφα,(εκτος απο τους αλφακιδες)παρα μονο παει σε bmw αουντι,μερσεντες,γενικοτερα σε γερμανικα και σε μεγαλα ιαπωνικα μοντελα?
Γιατί ο μακάκας ο Έλληνας ψωνίζει σήμα και όχι όχημα παλικάρι μου.....Και για να καταλάβεις τι θέλω να πω σκέψου το εξής...
Έχει κάποιος 130 χιλιάρικα για σπορ αυτοκίνητο και του δείξεις στο κατάστημα μια καινούρια 650i και μια μεταχειρισμένη (πχ με 15000km) F360 Modena. Ποια θα προτιμήσει Δημητράκη??
Και βέβαια την F360......
Θα ξεχάσει τα περί αξιοπιστίας των Ιταλών και τα ακριβά service κλπ......
Γιατί??
Σκέψου λίγο.....Είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις.....





ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΧΕΣΜΕΝΑ ΤΟ 0-100 ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ κτλ.
Και οι συνειδητοποιημένοι αγοραστές Alfa Romeo επίσης Δημητράκη!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Οι Alfa δεν είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα.
Οι Alfa είναι από τα καλύτερα για τις προσωπικές μου επιλογές και επιθυμίες.



Τι λυσσατε ρε παιδια.
Δεν υπαρχει το ''καλυτεροτερο'' αυτοκινητο.
Αν υπηρχε ολοι θ αγοραζαν αυτο και οι αλλες εταιρειες θα εκλειναν.
Ειναι θεμα γουστου κι επιλογων.
Την φινετσα των ιταλων δεν θα την φτασουν οι γερμανοι ποτε.

Συμφωνώ Νικόλα....
Και το έχω αναφέρει ξεκάθαρα και πολύ νωρίς....
Αλλά ο Δημήτρης δεν το βλέπει....
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Μου αρεσει να ειμαι σωστος και ετσι λεω οτι το μοτερακι της 156 1.8 που εχω τωρα στα χερια μου ειναι φοβερο,τρελο αρπαγμα απο χαμηλα,γραμμικο και δυνατο παντου.
Και το 1.6 και το 2.0, TS 16V είναι πολύ καλά μοτέρ!
Ευτυχώς που το παραδέχεσαι κιόλας.....





αυτο που με χαλαει ειναι οτι δεν εχει το αμαξι την συγουρια ενος γερμανου,ΟΤΙ ΠΑΤΑΕΙ ΚΑΤΩ,οπως το δικο μου bmw.ΤΟ ΝΙΩΘΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.Δεν εχει αισθηση ρε αγαπημενα μου κολημενακια:116:.
Εδώ γελάμε......
Κατ' αρχήν συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο "μαμά" (την Α156) με το δικό σου που και άλλη ανάρτηση φοράει και το οδηγείς και χρόνια.....
Και από την άλλη, συγκρίνεις τι??
Τι σε χαλάει??
Είναι υποστροφική? Υπερστροφική?? Δεν έχεις αίσθηση από το τιμόνι στην ευθεία?? Στο turn in?? Στο apex?? Είναι χαλαρή στην απόσβεση?? Παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις??
Άραγε έχεις ελέγξει τις πιέσεις στα λάστιχά της??
Έχεις ελέγξει αν όλα τα αμορτισέρ είναι ΟΚ??
Έχεις αλήθεια οδηγήσει κάποια Α156 με αλλαγές στην ανάρτηση για πιο σπορ χαρακτήρα??








Με χαλαει η θεση οδηγησης που ειναι ψηλη,ο αρηστερος θολος που δεν μπορω να απλωσω το ποδι μου,η κεντρικη κονσολα που ειναι χοντρη και εμποδιζει το αλλο το ποδι μου,ο λιεβιες ταχυτητων που ειναι χλαπ-χλουπ,τα πολυ αποτομα φρενα η αρηστερη κολονα του παρ-πριζ που την εχω διπλα στο κεφαλι μου,τα καθησματα που στις στροφες παω βαρκα γιαλο.

Η θέση οδήγησης είναι λογικό να είναι ψηλότερη....
1ον γιατί το δικό σου αμάξι παλικάρι μου είναι 3+ πόντους κάτω λόγω ελατηρίων (φαίνεται στις φωτό άλλωστε)
2ον η Α156 είναι οικογενειακή και όχι κουπέ.....

Αυτά για τους χώρους και τα πόδια στα έχω απαντήσει παραπάνω. Διόρθωσε τη θέση οδήγησής σου και τα ξαναλέμε.....

Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πιο χαλαρός στο 90% των προσθιοκίνητων (εξαιρούνται κάποια Honda) σε σχέση με το δικό σου. Και ξέρεις γιατί Δημήτρη??
Γιατί στα μπροσθιοκίνητα η μετάδοση της εντολής σου από το λεβιέ στο κιβώτιο ταχυτήτων γίνεται με ντίζες (γιατί το κιβώτιο είναι σχεδόν μισό μέτρο μπροστά) ενώ στο δικό σου το κιβώτιο είναι ακριβώς κάτω από το χέρι σου (όπως και σχεδόν σε κάθε πισωκίνητο)

Τα φρένα έχουν δυνατό δάγκωμα στην αρχή. Και είναι θέμα συνήθειας καθαρά. Εγώ πχ μπορώ να φρενάρω ομαλά και δυνατά και χαλαρά και όπως θέλω.....

Ως προς την κολόνα, τα πόδια, καθίσματα κλπ έχω αρχίσει να ανησυχώ.....
Βρε Δημήτρη....Πρέπει να είσαι γύρω στα 2.30, 150 κιλά, με κεφάλα σαν του βουκεφάλα και χέρια ευαίσθητα σα να πλένουν με Ava.......

Τώρα πως γίνεται δερμάτινα καθίσματα (όχι full bucket) σαν της δικής σου να σε κρατούν καλύτερα σε σχέση με την πιο σύγχρονης Α156 (και μάλιστα όχι δερμάτινα) μάλλον εσύ το ξέρεις......Βρε μήπως απλά πηγαίνεις γρηγορότερα??? :137:
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.TO

αλλα οταν σε παω βολτα η' το πας εσυ μια τοτε θα καταλαβεις τι παει να πει μπεμπα κουπε.Αν το βγαλεις και εθνικη οδο τοτε θα δεις πως βεντουζαρει στο δρομο και θα δεις ποση αισθηση ασφαλειας σου δινει.Ειναι πραγματικος ακουραστος χηλιομετροφαγος.


Λογικό.....
Θα αισθάνεται ασφάλεια όταν βλέπει τόσα αυτοκίνητα να σας προσπερνούν..... :138: :137: :142: :142:

Και πρέπει να αισθάνεσαι χάλια όταν πλέον δεν μπορείς να πλησιάσεις Grande Punto T-Jet ή Α159 1.8
:116: :142: :138: :137:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ALFA ROMEO Mi.T

Ενα 10ρικο ομως το δινουνε.Για αλλα αμαξια 12 ετων,ποσα δινουνε??????????????????????????
Τελικά υπάρχουν πολλοί βιτσιόζοι σε αυτόν τον κόσμο!!! :138: :137: :142:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Τάκη,αν δεν έχεις οδηγήσει 156,δεν μπορείς να ξέρεις τι σημαίνει "βεντουζάρει στο δρόμο".
Όπως επίσης δεν μπορείς να ξέρεις το τι σημαίνει "σαν σε ράγες".
Επίσης αυτό για την αξία μεταπώλησης είναι μάλλον ανέκδοτο,αφού για να πουλήσεις σήμερα το αυτοκίνητό σου(δεν εννοώ μόνο το δικό σου αλλά όλων μας),πρέπει να το σκοτώσεις και αυτό είναι μάλλον λογικό αφού σήμερα τα καινούρια έχουν ελκυστικότατα προγράμματα χρηματοδότησης αλλά και εγγυήσεις που φτάνουν τα 10 χρόνια.

Η δική μου 156 είναι του 1998 και ζωή νά΄χει δεν μου έχει ζητήσει το παραμικρό.
Φυσικά και δεν πρόκειται να την πουλήσω ΠΟΤΕ.
Έχω άλλα 2 αυτοκίνητα,αλλά αυτό είναι το ΔΙΚΟ μου και είναι αυτό που κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 8 το πρωί με πάει βόλτα στα Λιμανάκια εδώ και 11 χρόνια.
Αν σε φέρει ποτέ ο δρόμος σου στην Αθήνα,έλα να δεις το εσωτερικό του και να το συγκρίνουμε με όποιο Γερμανικό θέλεις της ίδιας χρονιάς (μιλάω για ποιότητα κατασκευής και αντίστασή του στο χρόνο).
Σαν κατοχος 156 θα συμφωνησω σε ολα!!!!

Σωκράτη και Κωστάκη, με εκπλήσσετε θετικά!!
Χαιρετώ συναδελφικά!!! :107: :107:

Ομοίως κανένα πρόβλημα μέχρι ώρας και με τη δική μου Α156.
Και το service manual μπορεί να το τεκμηριώσει!! :107:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Ρε Κουρτινόπουλε δε μας χε... με την ΆλφαΒήτα σου.
Υπάρχουν και κάποιοι που όχι απλά έχουν διαφορετική άποψη, αλλά συχαίνονται τις Άλφα.
Τι δηλαδή προσπαθείς να κάνεις για αυτό;
Να τους βάλεις στο σωστό δρόμο της Άλφα;
Δε θέλουν βρε φίλε, απλά δε θέλουν.
Αμάν...:139:

Καλημέρες στην Πάτρα (αν και σιγά που θα διαβάσεις το πρωί:136:).
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Γεια σου Jo!! :107:
Γιατί να μην διαβάσω το μήνυμά σου πρωί?? :137: :138:

Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν.
Απλά δεν μπορώ να ακούω "πλύση εγκεφάλου" αλα Auto motor und sport και να μην αντιδρώ!! :126:
Όποιος θέλει τα διαβάζει......
Εσύ γιατί τα διάβασες μωρή??
Για να αντιμετωπίζεις όσους σου λένε εξυπναδούλες για την ΚΤΜ σου?? :137: :138: :139: :142: :142:
 

Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: ALFA ROMEO Mi.TO

Να πω την αλήθεια, μου είναι αδιάφορο πλέον εάν κάποιος συχαίνεται τη δική μου αγαπημένη φίρμα.
Ίσως να απαντήσω εάν κάποιος με τα λεγόμενά του προσπαθεί να κάνει γκρίζα διαφήμιση, ή μεγάλη δυσφήμιση, έχω όμως δεχτεί πως όπως εγώ δύσκολα θα αγοράσω άλλη μηχανή πλην ΚΤΜ:404: υπάρχουν πάρα πολλοί που τη μισούν.
Αυτό συμβαίνει όταν κάτι αποκτά οπαδούς. Ταυτόχρονα αποκτά και εχθρούς.
Απλά για την πληρότητα της επικοινωνίας, δε νομίζω ότι θα αγόραζα στη ζωή μου BMW ή Άλφα.:143:
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • loggeo
    Projectors

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.965
Μηνύματα
3.068.498
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top