Εδώ τα καλά τα βατ!!

Μηνύματα
190
Reaction score
1
Επίσης αν θες πες μας τι σημαίνει από πλευράς ενέργειας το να έχεις μια τάση, ας πούμε 800Volt - 900Volt ή και 1200 Volt, μιας μεγάλης 3όδου, στο πρωτεύον του Μ/Σ εξόδου...


Σιγουρα σε συνθηκες υψηλου δυναμικου 1000 volt+ η ενεργεια των ηλεκτρονιων σε σε κατασταση κενου ειναι περισσοτερο πιο εντονη απο πιο χαμηλα δυναμικα..ειναι βαθυ φαινομενο που εχει σχεση και με την θεωρια επιταχυνσεων των σωματιδιων , μην ξεχναμε οτι στο δυναμικο 8 -10 KV+, τα ηλεκτρονια προσκρουοντας σε μεταλο θετικα πολωμενο εκπεμπουν σωματιδια [ακτινες Χ] .Τωρα γιατι οι λυχνιες στους τυπους 845 , GM70 , TH250 , ΤΗ100 , 211 ,811 ,κ.α. που τροφοδοτουνται με υψηλη ταση , ακουγονται πιο ομορφα [κατα την γνωμη μου , αν και συνηθως χρειαζονται περισσοτερα ΚΩ στο πρωτευον του μετασχ/στη εξοδου] δεν γνωριζω....
 

vas

Μηνύματα
35
Reaction score
0
Επίσης αν θες πες μας τι σημαίνει από πλευράς ενέργειας το να έχεις μια τάση, ας πούμε 800Volt - 900Volt ή και 1200 Volt, μιας μεγάλης 3όδου, στο πρωτεύον του Μ/Σ εξόδου...


Σιγουρα σε συνθηκες υψηλου δυναμικου 1000 volt+ η ενεργεια των ηλεκτρονιων σε σε κατασταση κενου ειναι περισσοτερο πιο εντονη απο πιο χαμηλα δυναμικα..ειναι βαθυ φαινομενο που εχει σχεση και με την θεωρια επιταχυνσεων των σωματιδιων , μην ξεχναμε οτι στο δυναμικο 8 -10 KV+, τα ηλεκτρονια προσκρουοντας σε μεταλο θετικα πολωμενο εκπεμπουν σωματιδια [ακτινες Χ] .Τωρα γιατι οι λυχνιες στους τυπους 845 , GM70 , TH250 , ΤΗ100 , 211 ,811 ,κ.α. που τροφοδοτουνται με υψηλη ταση , ακουγονται πιο ομορφα [κατα την γνωμη μου , αν και συνηθως χρειαζονται περισσοτερα ΚΩ στο πρωτευον του μετασχ/στη εξοδου] δεν γνωριζω....

Το πήγες πιο πέρα το θέμα, εγώ το είπα για κάτι πιο απλό.

Και εννοώ ότι υπό την παρουσία ενός τέτοιας τάξεως δυναμικού η όποια μεταβολή του τεράστιου αυτού δυναμικού, λόγω του λαμβανόμενου στις ανόδους των λυχνιών, ενισχυμένου σε πλάτος σήματος (μεταβαλλόμενης τάσης) είναι ικανό να αποδώσει ακαριαία τεράστια ενέργεια και εξ επαγωγής να την αποδώσει στο δευτερεύον χωρίς καμία καθυστέρηση και αλλοίωση στη χρονική ακεραιότητα του σήματος.

Η δεξαμενή ενέργειας έχει ατελείωτα jouleσε άμεση διάθεση ώστε να γεννήσει αυτό δόλιο το ρεύμα στο δευτερεύον που σε κλασικούς τρανζιστορικούς η διάθεση της ενέργειας δεν γίνεται με τέτοια ταχύτητα.

Εδώ απλά και για τους λόγους που είπες πιο πάνω, η προκύπτουσα ισχύς έχει να κάνει με το μέτρο το φορτίου.

Το οποίο απλά δεν θα πρέπει να καταστρέφει αυτή την χρονική ακεραιότητα και να τραβάει watt - ρεύμα στη βύθιση του φορτίου στο γάμο του καραγκιόζη, κάνοντας το μεγάφωνο να κινηθεί και σε μέτρο που πότε δεν είχε κωδικοποιηθεί από την αρχική τάση τους σήματος. Τάση με την οποία παλεύαμε μέχρι τώρα από την αρχή της καταγραφής του σήματος από το μικρόφωνο μέχρι εδώ. Τάση δουλέψαμε μέχρι εδώ και τάση πρέπει να μετατρέψουμε σε ρεύμα και μάλιστα με το τρόπο που η τάση του σήματος μας έχει ορίσει και όχι το φορτίο που μας εμφανίζεται ξαφνικά στο τέλος της αλυσίδας. Τα τεράστια προβλήματα που γεννά το φορτίο δεν είναι πρόβλημα της τάσης ή της πηγής της.

Δεν είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτό ότι για τα λάθη στα οποία πέφτει ένα μεγάφωνο-ηχείο σε συγκεκριμένή συχνότητα λόγω της χαμηλής αντίστασης του στη συχνότητα αυτή ή απάντηση είναι διάθεση ρεύματος αναντίστοιχη με αυτή που ή τάση έχει κωδικοποιήση. Παράδειγμα μια τιμή αντίστασης πχ 6 ohmσε κάποία συχνότητα πχ 70 Hzμε δεδομένη την προσπάθεια του ενισχυτή να κρατήσει σταθερή την ισχύ στη έξοδο του θα δώσει ρεύμα Α και μια κάποια ακουστική πίεση και ακουστική ισχύ. Ο ίδιος ενισχυτής στην ίδια συχνότητα αλλά με αντίσταση 3 ohm θα δώσει ρεύμα 2Α και μεγαλύτερη ακουστική πίεση και ακουστική ισχύ, από που προκύπτει ότι αυτό είναι σωστό;

Μόνο από την σύγκριση του τι κάνει ο κάθε ενισχυτής ξεχωριστά σε σχέση κάθε φορά με την παραγόμενη ακουστική πίεση στο υπόλοιπο φάσμα συχνοτήτων και πόσο κοντά σε αυτή βρίσκεται για όλο φάσμα.

Αν όμως σε κάποια σημεία του φάσματος το φορτίο γεννά άσχετο ρεύμα, και έτσι άσχετη ακουστική πίεση σε σχέση με το υπόλοιπο φάσμα (λόγω της ανομοιόμορφης συμπεριφοράς του φορτίου στο σε ένα σημείο του φάσματος) τότε έχουμε ανομοιόμορφη συμπεριφορά στην ακουστική πίεση. Το συμπέρασμα εύκολα και αβασάνιστα θα μπορούσε να είναι «οι λάμπες δεν έχουν χαμηλά» ή ότι «ένα τρανζιστορικό θηρίο έχει γερά χαμηλά» ενώ τελικά είναι απλά ένα ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ.

(Και μη μου πει κανείς ότι αυτό το «φέρνει» κάποιος με εσκεμμένη δημιουργία απόκλισης στην ηλεκτρική φάση του φορτίου :139: γιατί τότε θα του πω ένα σωρό λόγους να κάνει κάτι άλλο)

ΤΑ ΚΑΛΑ WATTEINAIΘΕΜΑ ΤΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ «ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΦΟΡΤΙΑ»

Οι καλές λάμπες έχουν διαθέσιμη τόση ενέργεια όση χρειάζονται καθώς πρέπει φορτία και με το παραπάνω.

ΤΑ ΜΑΡΤΖΑΦΛΑΡΙΑ ΦΟΡΤΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΘΗΡΙΑ ΙΣΧΥΟΣ - ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΜΑΡΤΖΑΦΛΑΡΙΑ


Πολύ συχνά, αυτού του είδους τα πολύ audiophile φίλτρα καταλήγουν να κάνουν το ηχείο ένα δύσκολο φορτίο. Ποιά είναι η θέση σας σε αυτό;
Για εμάς το να οδηγείται το ηχείο μας εύκολα είναι σημαντικό. Πολλοί audiophiles, ιδιαίτερα στην Άπω Ανατολή, την οποία θεωρώ σημαντική αγορά, χρησιμοποιούν πολύ μικρούς ενισχυτές, 3W, λαμπάτα στάδια με 300B, τέτοιου είδους συσκευές και η αλήθεια είναι ότι μπορώ να τους καταλάβω: Είναι πολύ καλύτερα να έχεις έναν καλό μικρό ενισχυτή παρά έναν κακό μεγάλο ενισχυτή. Έτσι, τα ηχεία μας οφείλουν να αποτελούν ένα πολύ καλό φορτίο για κάθε ενισχυτή. Για μένα, η ισχύς του ενισχυτή θα πρέπει να χρησιμοποιήται για να ακούς τη μουσική και όχι για να διορθώνεις προβλήματα που θα έπρεπε να έχει λύσει ο σχεδιαστής του ηχείου.


Πως το πετυχαίνετε αυτό πρακτικά; Γιατί στην θεωρία, περίπου όλοι συμφωνούν με την άποψη που μόλις εκφράσατε. Στην πράξη είναι που υπάρχει πρόβλημα.
Χρησιμοποιούμε δικτυώματα αντιστάθμισης και τα χρησιμοποιούμε, θα έλεγα, πολύ και όπου χρειάζεται. Αυτό μπορεί να καταλήγει σε μεγάλα φίλτρα, το crossover του Empress ζυγίζει σχεδόν είκοσι κιλά για παράδειγμα.



Κάποιοι θα σας κατηγορήσουν για πολύπλοκα φίλτρα που θα έχουν προβλήματα...
Μα δεν είναι πολύπλοκα τα φίλτρα μας! Στην πραγματικότητα μιλάμε για δικτυώματα που είναι πρώτης τάξης από ηλεκτρικής άποψης και δεύτερης τάξης από ακουστικής άποψης. Σε κάθε κλάδο του φίλτρου υπάρχει μόνο ένα εξάρτημα μεταξύ της εισόδου και του μεγαφώνου. Το υπόλοιπο κύκλωμα είναι παράλληλο με το μεγάφωνο.

http://www.avmentor.gr/features/interview_peak_consult_per_kristoffersen_0.htm


Τώρα αν θα πρέπει να έχουμε έναν ενισχυτή για κάθε μεγάφωνο και ενεργά φίλτρα ώστε μην έχουμε τα προβλήματα από τα φίλτρα κλπ κλπ Αμήν και πότε, αλλά εδώ θα πρέπει δούμε τι άλλα προβλήματα μας προκύπτουν.
 

Μηνύματα
190
Reaction score
1
Δεν είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτό ότι για τα λάθη στα οποία πέφτει ένα μεγάφωνο-ηχείο σε συγκεκριμένή συχνότητα λόγω της χαμηλής αντίστασης του στη συχνότητα αυτή ή απάντηση είναι διάθεση ρεύματος αναντίστοιχη με αυτή που ή τάση έχει κωδικοποιήση. Παράδειγμα μια τιμή αντίστασης πχ 6 ohmσε κάποία συχνότητα πχ 70 Hzμε δεδομένη την προσπάθεια του ενισχυτή να κρατήσει σταθερή την ισχύ στη έξοδο του θα δώσει ρεύμα Α και μια κάποια ακουστική πίεση και ακουστική ισχύ. Ο ίδιος ενισχυτής στην ίδια συχνότητα αλλά με αντίσταση 3 ohm θα δώσει ρεύμα 2Α και μεγαλύτερη ακουστική πίεση και ακουστική ισχύ, από που προκύπτει ότι αυτό είναι σωστό;

Μόνο από την σύγκριση του τι κάνει ο κάθε ενισχυτής ξεχωριστά σε σχέση κάθε φορά με την παραγόμενη ακουστική πίεση στο υπόλοιπο φάσμα συχνοτήτων και πόσο κοντά σε αυτή βρίσκεται για όλο φάσμα.

Αν όμως σε κάποια σημεία του φάσματος το φορτίο γεννά άσχετο ρεύμα, και έτσι άσχετη ακουστική πίεση σε σχέση με το υπόλοιπο φάσμα (λόγω της ανομοιόμορφης συμπεριφοράς του φορτίου στο σε ένα σημείο του φάσματος) τότε έχουμε ανομοιόμορφη συμπεριφορά στην ακουστική πίεση. Το συμπέρασμα εύκολα και αβασάνιστα θα μπορούσε να είναι «οι λάμπες δεν έχουν χαμηλά» ή ότι «ένα τρανζιστορικό θηρίο έχει γερά χαμηλά» ενώ τελικά είναι απλά ένα ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ.

Συμφωνω και επαυξανω...
 



Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Vas εχεις πολυ σωστη τοποθετηση ως προς το θεμα της φορτισης των Ενισχυτων.
Ειναι ιδιαιτερα οξυδερκης η παρατηρηση οτι η απορροφηση Ισχυος απο Ηχεια με ανωμαλιες στην εξελιξη της Συνθετης Αντιστασης, οταν αυτα τροφοδοτουνται απο γεννητριες ρευματος (βλεπε Ηλεκτροκολλησεις), εχει σαν αποτελεσμα την αλλοιωση ουσιαστικα της πληροφοριας.

Ομως, εαν κρινω απο τις ιδιοτητες που αναφερεις σχετικα με το πως φορτιζονται οι λαμπατοι, γινεται σε μενα φανερο οτι αναφερεσαι αποκλειστικα σε Ενισχυτες σε καθαρη ταξη Α, και αποκλειστικα σε Τριοδους λυχνιες. Μονο σε αυτες τις περιπτωσεις ο ενισχυτης εχει τοσο εντονη την ταση να διατηρησει σταθερη την Αντισταση της βαθμιδας Εξοδου (χαρακτηριστικο της Τριοδου), πραγμα που τον καθιστα πιο ευαλωτο στις διακυμανσεις φορτιου.
Οι Ενισχυτες σε ταξη Α/Β (Push Pull) ειναι πιο ελαστικοι στο θεμα της προσαρμογης σε διαφορες συνθηκες φορτισης, με αποτελεσμα να εμφανιζουν δυναμικα υψηλοτερο Συντελεστη Αποσβεσης και αρα πιο ανετη παρακολουθηση των ανωμαλιων του φορτιου. Πραγματικα, οι τελευταιοι (Push Pull) αποτελουν πιο ευελικτο μηχανισμο οταν εξεταζουμε την προσαρμογη του Ενισχυτη στο φορτιο.
Και βεβαια σωστα λες οτι το ιδανικο θα ηταν να υπηρχαν πιο προσεγμενα Ηχεια στο θεμα αυτο. Αλλα οταν καπου χανουμε μια μαχη δεν φταιει παντα ο εχθρος.
Σωστα ?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.499
Reaction score
21.896
(...) Παράδειγμα μια τιμή αντίστασης πχ 6 ohmσε κάποία συχνότητα πχ 70 Hzμε δεδομένη την προσπάθεια του ενισχυτή να κρατήσει σταθερή την ισχύ στη έξοδο του θα δώσει ρεύμα Α και μια κάποια ακουστική πίεση και ακουστική ισχύ. Ο ίδιος ενισχυτής στην ίδια συχνότητα αλλά με αντίσταση 3 ohm θα δώσει ρεύμα 2Α και μεγαλύτερη ακουστική πίεση και ακουστική ισχύ, από που προκύπτει ότι αυτό είναι σωστό;

Μόνο από την σύγκριση του τι κάνει ο κάθε ενισχυτής ξεχωριστά σε σχέση κάθε φορά με την παραγόμενη ακουστική πίεση στο υπόλοιπο φάσμα συχνοτήτων και πόσο κοντά σε αυτή βρίσκεται για όλο φάσμα.

Αν όμως σε κάποια σημεία του φάσματος το φορτίο γεννά άσχετο ρεύμα, και έτσι άσχετη ακουστική πίεση σε σχέση με το υπόλοιπο φάσμα (λόγω της ανομοιόμορφης συμπεριφοράς του φορτίου στο σε ένα σημείο του φάσματος) τότε έχουμε ανομοιόμορφη συμπεριφορά στην ακουστική πίεση. Το συμπέρασμα εύκολα και αβασάνιστα θα μπορούσε να είναι «οι λάμπες δεν έχουν χαμηλά» ή ότι «ένα τρανζιστορικό θηρίο έχει γερά χαμηλά» ενώ τελικά είναι απλά ένα ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ.
Όμως, η στάθμη του ήχου που επιτυγχάνει ένα ηχείο, το «πόσο δυνατά» παίζει, ΔΕΝ εξαρτάται από την ισχύ που θα καταναλώσει, αλλά μόνον από την τάση που θα του εφαρμόσουμε.
Τζάμπα κόπο έκανα, τζάμπα...
 

vas

Μηνύματα
35
Reaction score
0
Vas εχεις πολυ σωστη τοποθετηση ως προς το θεμα της φορτισης των Ενισχυτων.
Ειναι ιδιαιτερα οξυδερκης η παρατηρηση οτι η απορροφηση Ισχυος απο Ηχεια με ανωμαλιες στην εξελιξη της Συνθετης Αντιστασης, οταν αυτα τροφοδοτουνται απο γεννητριες ρευματος (βλεπε Ηλεκτροκολλησεις), εχει σαν αποτελεσμα την αλλοιωση ουσιαστικα της πληροφοριας.

Ομως, εαν κρινω απο τις ιδιοτητες που αναφερεις σχετικα με το πως φορτιζονται οι λαμπατοι, γινεται σε μενα φανερο οτι αναφερεσαι αποκλειστικα σε Ενισχυτες σε καθαρη ταξη Α, και αποκλειστικα σε Τριοδους λυχνιες. Μονο σε αυτες τις περιπτωσεις ο ενισχυτης εχει τοσο εντονη την ταση να διατηρησει σταθερη την Αντισταση της βαθμιδας Εξοδου (χαρακτηριστικο της Τριοδου), πραγμα που τον καθιστα πιο ευαλωτο στις διακυμανσεις φορτιου.
Οι Ενισχυτες σε ταξη Α/Β (Push Pull) ειναι πιο ελαστικοι στο θεμα της προσαρμογης σε διαφορες συνθηκες φορτισης, με αποτελεσμα να εμφανιζουν δυναμικα υψηλοτερο Συντελεστη Αποσβεσης και αρα πιο ανετη παρακολουθηση των ανωμαλιων του φορτιου. Πραγματικα, οι τελευταιοι (Push Pull) αποτελουν πιο ευελικτο μηχανισμο οταν εξεταζουμε την προσαρμογη του Ενισχυτη στο φορτιο.
Και βεβαια σωστα λες οτι το ιδανικο θα ηταν να υπηρχαν πιο προσεγμενα Ηχεια στο θεμα αυτο. Αλλα οταν καπου χανουμε μια μαχη δεν φταιει παντα ο εχθρος.
Σωστα ?
Συμφωνούμε
 

vas

Μηνύματα
35
Reaction score
0
Quote:
Originally Posted by Costas Coyias

Όμως, η στάθμη του ήχου που επιτυγχάνει ένα ηχείο, το «πόσο δυνατά» παίζει, ΔΕΝ εξαρτάται από την ισχύ που θα καταναλώσει, αλλά μόνον από την τάση που θα του εφαρμόσουμε.
Το (Ι) κουνάει τα μεγάφωνα...
 

vas

Μηνύματα
35
Reaction score
0
Συμφωνω και επαυξανω...
Θα τα πούμε από κοντά στου Βαγγελή για καμία μπύρα, θα κανονίσω με το Νίκο το συνονόματο σου, να τα πούμε όλοι μαζί.
 

Μηνύματα
190
Reaction score
1
Θα τα πούμε από κοντά στου Βαγγελή για καμία μπύρα, θα κανονίσω με το Νίκο το συνονόματο σου, να τα πούμε όλοι μαζί.
:121:..:118:..:107:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.499
Reaction score
21.896
Quote:


Το (Ι) κουνάει τα μεγάφωνα...
Παιδιά, νομίστε ό,τι θέλετε. Να σας τα βάλω στο μυαλό με ένεση είναι αδύνατο. Άμα σας κάνει κέφι, σβήστε και ολόκληρο το θέμα, σιγά τώρα...
 

vas

Μηνύματα
35
Reaction score
0
Παιδιά, νομίστε ό,τι θέλετε. Να σας τα βάλω στο μυαλό με ένεση είναι αδύνατο. Άμα σας κάνει κέφι, σβήστε και ολόκληρο το θέμα, σιγά τώρα...
έλα βρε αδερφέ τι είναι αυτά τώρα...

Εξάλλου έχεις κάνει πολύ δουλειά, μια δυο λεπτομέριες για το ποιά είναι σχέση του φορτίου με την ισχύ και τα μεγεθή τα οποία την ορίζουν και εντάξει κοντευουμε να φτάσουμε... πάλι φίλοι θα ’μαστε

http://www.youtube.com/watch?v=rCZrevYdgis

:138:
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.842
Απάντηση: Εδώ τα καλά τα βατ!!

Η τάση είναι που "κουνάει" (όπως λες) περισσότερο η λιγότερο τον κώνο. Όσο υψηλότερη είναι τόσο πιο πολλά τα watts. Η ένταση του ρεύματος απλά αρκεί να είναι επαρκής, ώστε το γινόμενό τους να επαρκεί για την ισχύ που απαιτείται, σε σχέση πάντα με την αντίσταση, ωμική ή σύνθετη, που βλέπει στο ηχείο. :109:

Απόδειξη πως, μεταξύ ενισχυτικών με την ίδια τοπολογία (π.χ. με 4 τελικά τρανζίστορς στο κανάλι) αυτός με τα περισσότερα watts έχει μεγαλύτερη τάση εξόδου στο τροφοδοτικό του. :126:
 

vas

Μηνύματα
35
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Εδώ τα καλά τα βατ!!

Η τάση είναι που "κουνάει" (όπως λες) περισσότερο η λιγότερο τον κώνο. Όσο υψηλότερη είναι τόσο πιο πολλά τα watts. Η ένταση του ρεύματος απλά αρκεί να είναι επαρκής, ώστε το γινόμενό τους να επαρκεί για την ισχύ που απαιτείται, σε σχέση πάντα με την αντίσταση, ωμική ή σύνθετη, που βλέπει στο ηχείο. :109:

Απόδειξη πως, μεταξύ ενισχυτικών με την ίδια τοπολογία (π.χ. με 4 τελικά τρανζίστορς στο κανάλι) αυτός με τα περισσότερα watts έχει μεγαλύτερη τάση εξόδου στο τροφοδοτικό του. :126:

Να επέμβει ο Μπλάτσιος γρήγορα....

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=24622


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να αναλύουμε έναν έναν τους τύπους των μεγαφώνων.

Σίγουρα ο πιο διαδεδομένος τύπος απ' όλους είναι τα ηλεκτροδυναμικά μεγάφωνα. Η αρχή της λειτουργίας τους είναι απλή. Ένα πηνίο που διαρέεται από ρεύμα βρίσκεται μέσα σε ένα μαγνητικό πεδίο. Λόγω του ρεύματος που το διαρέει του ασκείται μαγνητική δύναμη, η οποία είναι ανάλογη της έντασης του ρεύματος. Δηλ. μεταβολές στο ρεύμα σημαίνουν αντίστοιχες μεταβολές στην κίνηση του πηνίου.
Εφαρμόζουμε μια τάση 2V (βάλε για μια συχνότητα έστω Χ Ηz) στα άκρα μιας αντίστασης 4Ω (έστω τυπικά για την συχνότητα αυτή). Πόσο είναι το ρεύμα που διαρρέει την αντίσταση;

Εξίσωση: Ι = V/ R => Ι = 2 / 4 => I = 0,5 Α

Τώρα ας εφαρμόσουμε μια τάση 2V (βάλε μια άλλη συχνότητα Ψ Ηz) στα άκρα μιας αντίστασης 2Ω (έστω τυπικά για την συχνότητα αυτή). Πόσο είναι το ρεύμα που διαρρέει την αντίσταση;

Εξίσωση: Ι = V/ R => Ι = 2 / 2 => I = 1 Α


Ούπς...
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.842
Απάντηση: Εδώ τα καλά τα βατ!!

Η σύγκριση των παραδειγμάτων που έβαλες, με διαφορετικές αντιστάσεις μεγαφώνου, είναι σωστές, αλλά πιο πολύ σε μπερδεύει, παρά σε βοηθάει να καταλάβεις.

Αν λοιπόν έχουμε ένα μεγάφωνο με 4 ωμ και εφαρμόζουμε τάση 2 βολτ, έχουμε και 0,5 αμπέρ ένταση. Αν εφαρμόσουμε 4 βολτ θα χρειαστούμε ένταση 1 αμπέρ. Αυτό περιγράφηκε πιο πάνω, ότι δηλαδή η ένταση αρκεί να καλύπτει τις ηλεκτρικές απαιτήσεις.

Αν στην 1η περίπτωση έχουμε κίνηση του κώνου 1 χιλιοστό, τότε στη 2η θα έχουμε 2 χιλιοστά (πάντα θεωρητικά χωρίς απώλειες). Άρα ισχυρότερο ηχητικό σήμα.

Εξάλλου περιέγραψε πως μπορείς να αυξήσεις την ένταση, όταν η αντίσταση και η τάση είναι δεδομένη. :201:
 

Μηνύματα
190
Reaction score
1
Re: Απάντηση: Εδώ τα καλά τα βατ!!

Η σύγκριση των παραδειγμάτων που έβαλες, με διαφορετικές αντιστάσεις μεγαφώνου, είναι σωστές, αλλά πιο πολύ σε μπερδεύει, παρά σε βοηθάει να καταλάβεις.

Αν λοιπόν έχουμε ένα μεγάφωνο με 4 ωμ και εφαρμόζουμε τάση 2 βολτ, έχουμε και 0,5 αμπέρ ένταση. Αν εφαρμόσουμε 4 βολτ θα χρειαστούμε ένταση 1 αμπέρ. Αυτό περιγράφηκε πιο πάνω, ότι δηλαδή η ένταση αρκεί να καλύπτει τις ηλεκτρικές απαιτήσεις.

Αν στην 1η περίπτωση έχουμε κίνηση του κώνου 1 χιλιοστό, τότε στη 2η θα έχουμε 2 χιλιοστά (πάντα θεωρητικά χωρίς απώλειες). Άρα ισχυρότερο ηχητικό σήμα.

Εξάλλου περιέγραψε πως μπορείς να αυξήσεις την ένταση, όταν η αντίσταση και η τάση είναι δεδομένη. :201:

Και αν το ιδιο μεγαφωνο στην καποια συχνοτητα πεσει στα 2 Ωμ , και ο ενισχυτης δινει σταθερη ταση 2 βολτ , αρα το ρευμα 1 Α, ΠΟΣΟ θα κινηθει ο κωνος? Μαλλον παλι 2 χιλιοστα ....μα η αντισταση δεν ειναι δεδομενη..αλλαζει σε καποια σημεια αρκετα εντονα..αρα με ενισχυτας σταθερης τασεως εχουμε αλλαγη της μετατοπισης του κωνου, αλλαγη της πιεσης της ακουστικης , ανικανοτητα του συστηματος ηχειου ενισχυτη να αναπαραγει γραμμικα το μουσικο γεγονος που εισερχεται με μορφη τασης στην εισοδο του συστηματος. Τωρα για ενισχυτας που στα 0,2 Ωμ δινουν 150 Αμπερ στο φορτιο περα απο το αξιοθαυμαστο της τροφοδοσιας τους , κανουν για αλλες οικιακες χρησεις..
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.872
Μηνύματα
2.954.824
Members
38.252
Νεότερο μέλος
Der Pharao
Top