- Μηνύματα
- 28.892
- Reaction score
- 85.092
Δεν ειναι αυτό πατριώτη.όρεξη να χεις να σηκώνεσαι να ποίζεις με διακοπτάκια δηλαδή
Να (Τρίτη και τέταρτη γραμμή):
Δεν ειναι αυτό πατριώτη.όρεξη να χεις να σηκώνεσαι να ποίζεις με διακοπτάκια δηλαδή
α να γεια σου....με τα σχεδιάκια μας βγήκανε τα μάτια
Το 870 το είχες πάρει σπίτι και συ κάποτε; Ή θυμάμαι λάθος;ωραιες καταστασεις σαχνεις ..............
Αν ακούς Grateful Dead πού το βάζεις?Αν ακούν πεθαμένοι το βάζεις στο 0, δεν έχει σημασία
Six feet under...Αν ακούς Grateful Dead πού το βάζεις?
Κύριε, κύριε αφτά ισχύουν και για τα καλά ηχεία, τα οποία κοστίζνε ένα σκαζμό λ7 (δηλ. πάρα πολλά αβουγουδού), και είναι τα καλυτερότερα όλων, και παίζνε καλύτερα απ΄ όλα τ΄ άλλα και έχνε και αgληθοφαgνή ήχο; Πες μου σε παρακαλώωωωωωωω!?!?!?!?!?!Τα άνωθεν, ισχύουν για κάθε ηχείο.
Δεν είναι περίεργα τα Κλάιν Μάιν, τυπικά απλά ηχεία είναι, και ότι ισχύει για όλα τα ηχεία δίπλα σε τοίχους και άλλες επιφάνειες, ισχύει και για αυτό.
Εννοείται ότι είναι θετικό να τοποθετηθεί το ηχείο κολλητά στον πίσω τοίχο, όπως και κάθε ηχείο, διότι μειώνονται οι ακυρώσεις στο μπάσο, και κερδίζεις gain από boundary (room gain).
Όμως, κάθε "σχέση" απόστασης του ηχείου από τον τοίχο, συνεπάγεται ανάλογη και προβλεπόμενη τονική αλλοίωση, διαφοροποίηση στην απόκριση. Εδώ, στη λέει στο μάνιουαλ, και σου λέει και πως ακριβώς να τη διορθώσεις, χωρίς καν μέτρηση.
Το ηχείο (όπως και κάθε νορμάλ ηχείο) μετράει φλατ (όπως προβλέπεται για όλα) σε ακουστικά νεκρό χώρο, σε χώρο μέτρησης ή σε ανοιχτό χώρο ή σε νίαρφιλντ μέτρηση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η απόκριση επηρεάζεται από το χώρο, με σαφείς και προβλεπόμενες τονικές αλλοιώσεις, που χρήζουν ισοσταθμισης.
Βασικές αρχές για όλα τα ηχεία στο γνωστό σύμπαν.
Μέχρι και η πυκνότητα του τοίχου σου δείχνουν πόσο διαφοροποιεί το room gain, με διαφορά σημαντική, όχι αστεία.
Είναι οι ίδιες αρχές που ισχύουν στην στιβαρότητα του boundary στον εντοιχισμό.
Όλα?Το ηχείο (όπως και κάθε νορμάλ ηχείο) μετράει φλατ
Πφφφ....κοροιδεύτε όσο θέλετε.Όλα?
Και τα Rehdeko?
Ναι. Όλα.Κύριε, κύριε αφτά ισχύουν και για τα καλά ηχεία, τα οποία κοστίζνε ένα σκαζμό λ7 (δηλ. πάρα πολλά αβουγουδού), και είναι τα καλυτερότερα όλων, και παίζνε καλύτερα απ΄ όλα τ΄ άλλα και έχνε και αgληθοφαgνή ήχο; Πες μου σε παρακαλώωωωωωωω!?!?!?!?!?!
Όλα τα νορμάλ ηχεία είπαμε.Όλα?
Και τα Rehdeko?
Όλα τα νορμάλ ηχεία είπαμε.
Όχι οι βούρτσες...
Οι πσαροκασέλες?Πφφφ....κοροιδεύτε όσο θέλετε.
Μιλάμε για κορυφαία ηχεία. Το παρακάτω, ας πούμε, βάνει καμνιά τριανταργιά κιλά γάβρο άνετα:Οι πσαροκασέλες?
To "εργαλείο" αυτό και άλλα παρόμοια αποδεικνύουν την απίθανη ικανότητα του ανθρώπινου εγκεφάλου να προσαρμόζεται, να αναγνωρίζει πρότυπα επιτυχώς (pattern recognition), να φιλτράρει παραμορφώσεις, και πολλά ακόμη. Αυτό είναι "εργαλείο" λοιπόν, όχι αυτό που πήρε ο Κώστας που είναι για τεμπέληδες εγκεφάλους. Να δούμε ποιός θα πάθει άνοια πρώτος...Μιλάμε για κορυφαία ηχεία. Το παρακάτω, ας πούμε, βάνει καμνιά τριανταργιά κιλά γάβρο άνετα:
τώρα που ήρθαν τα ηχεία περιμένουμε μετρήσεις για να δούμε τι αποτελέσματα έχει η "περιποίηση' του χώρου. Πολύ ενδιαφέρον!!!!
και μια βολταρε ν στο γιατρο μοναχο τονε 'φηκανε να κουβαλησει τσι γκουμουτσες ? και εχει και τσι διαχυτικοαποροφητικες του διαταξεις αβιδωτες ... τσ τσ τσ ...ΔΩΣΕ ... ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ... ΣΤΟ ΛΑ-Ο
Mε πρόλαβες. Με το που είδα six feet under ετοιμαζόμουνα να το ποστάρω.....pssss τι μου θυμησες