Featured Όταν είσαι άρρωστος!

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.692
Reaction score
8.680
S V S
To άκουσα....
Το παραπάνω λοιπόν ηχείο κατεβαίνει στα 24hz -3 db. Οτι πρέπει!
Για να γίνει αυτό, έχει 4 οχτάρια βαριάς κατασκευής με μεγάλη δηλαδή ανάρτηση. Δύο εμπρός και δύο πίσω.
Φοβερός ήχος που χτυπάει στομάχι που λένε. Όσο γιαι τα υπόλοιπα, λεπρομέρεια, λεπτομέρεια, λεπτομέρεια,
αληθοφάνεια, υπέροχα φωνητικά,
Υπάρχουν και σε 4 WOOFERS 5,5 6,5 8'',.

Μάλλον στα 6,5.... θα καταλήξω. Και αυτά κατεβαίνουν κάτω από τα 30 hz -3db.
Και αυτό θηρίο..

SVS
 
Last edited:

Μηνύματα
442
Reaction score
589
Και το άσχημο: Είδα την απόδοση του χώρου μου!!!!! Ο΄τι και να βάλω εκεί μέσα, όποιας αξίας και να είναι η επιλογή, αυτή καταποντίζεται!
Μια απο τα ίδια
Το βασικότερο λοιπόν μηχάνημα ... είναι ο Χώρος!
Μας το λενε και δεν το πιστευουμε. Καλα να παθουμε 😂
 


Μηνύματα
442
Reaction score
589
Ο χώρος είναι πάντα ο κυρίαρχος, ο βασιλιάς.
Αυτός αποφασίζει τι και πώς θα ακούσεις.

Οι συνταγές της "επιτυχίας" για την αρμονική συμπεριφορά του χώρου, είναι γνωστές, αλλά δεν γίνονται "εύκολα αποδεκτές", και είναι οι εξής:

Α. Για το φάσμα των δορυφόρων:

1. Ηχεία ομαλού σπινοράματος (+ ομοαξονικά)
2. Ηχεία με στενό λοβό διασποράς (κι ομοιόμορφο)
3. Cross firing (έντονο, στα όρια των λοβών)
4. Απορρόφηση των πρώτων ισχυρών ανακλάσεων
5. Χαμηλό RT 60
6. Καρδιοειδη λοβό ή εντοιχισμό
7. On wall τοποθέτηση
8. Ισοσταθμιση (DSP)
9. Απουσία bass reflex
10. Τουλάχιστον 3 δρόμων ηχεία, και πολλαπλά ηχεία (>2), κατάλληλα για την όποια απόσταση ακρόασης


B. Για το φάσμα των σαμπ

1. Τουλάχιστον 2 σαμπ, στις προβλεπόμενες θέσεις, μετά από μετρήσεις για βέλτιστη απόκριση
2. Σοβαρό software ενσωμάτωσης
3. Απουσία bass reflex
4. Κι άλλα σαμπ
5. Κι άλλα σαμπ
6. Κι άλλα σαμπ
7. Κι άλλα σαμπ
8. Κι άλλα σαμπ
9. Κι άλλα σαμπ
10. Trinnov waveforming


Αυτά.

Όσα περισσότερα έχεις από κάθε 10-αδα, τόσο καλύτερη θα είναι η τιθάσευση της συμπεριφοράς του χώρου.
Πόσα σαμπ θα βαλεις ρε φιλε αφου το αλλο μελος ρωτησε και του ειπανε οτι τα εφτα σαμπ ειναι πολλά. Το σωστο ειναι μοναχα κι αλλα σαμπ. Κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι αλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι αλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι αλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι αλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι αλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ, κι αλλα σαμπ, κι άλλα σαμπ

Α ναι, κι αλλα σαμπ.
S V S
To άκουσα....
Το παραπάνω λοιπόν ηχείο κατεβαίνει στα 24hz -3 db. Οτι πρέπει!
Για να γίνει αυτό, έχει 4 οχτάρια βαριάς κατασκευής με μεγάλη δηλαδή ανάρτηση. Δύο εμπρός και δύο πίσω.
Φοβερός ήχος που χτυπάει στομάχι που λένε. Όσο γιαι τα υπόλοιπα, λεπρομέρεια, λεπτομέρεια, λεπτομέρεια,
αληθοφάνεια, υπέροχα φωνητικά,
Υπάρχουν και σε 4 WOOFERS 5,5 6,5 8'',.

Μάλλον στα 6,5.... θα καταλήξω. Και αυτά κατεβαίνουν κάτω από τα 30 hz -3db.
Και αυτό θηρίο..

SVS
Τα σαμπ μην ξεχασεις
 

Μηνύματα
1.353
Reaction score
2.236
3. Cross firing (έντονο, στα όρια των λοβών)
Ερώτηση. Comb filtering δεν έχουμε σε αυτήν την περίπτωση;
Ευτυχώς το κατάλαβα από τα πρώτα μου βήματα στο χόμπι και γλύτωσα από πολλά έξοδα για ηχεία που ήθελα.
Ορισμένοι από εμάς πιστεύουν ακόμη πως ένα καλύτερο ηχείο σε έναν κακό χώρο, θα παίξει καλύτερα από ενα καλό ηχείο σε κακό χώρο. Βέβαια δε θα πάρεις ποτέ ούτε το 60% των δυνατοτήτων αλλά η ζωή είναι μικρή.
 


Μηνύματα
16.055
Reaction score
22.596
σε ένα κακό χώρο το μόνο που θα παίξει καλά είναι ένα ηχείο που θα έχει υψηλή κατευθυντικότητα σε ευρύτερο δυνατόν φάσμα, με την έννοια οτι στο φάσμα αυτό η άμεση ακτινοβολία θα είναι κατα πολύ ισχυρότερη της έμμεσης και ταυτόχρονα θα διεγείρει τους ρυθμούς στον μικρότερο δυνατό βαθμό (όσο είναι εφικτό αυτό).
σε ένα τέτοιο χώρο δημιουργούνται κάτι παράδοξα με μικρά ηχεία να βγάζουν "μεγάλο" ήχο υπο αυστηρές συνθήκες/προϋποθέσεις γιατί τοποθετήθηκαν σε κοντινή απόσταση, πολύ μακριά από όρια κλπ οπότε έπαιξαν οτι ήταν να παίξουν ,σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα που θάφτηκαν κάπου μεταξύ στασίμων και αντήχησης.
πολύ απλοϊκά
 


Μηνύματα
886
Reaction score
723
Το καλο με το crossfiring η τελος παντων το πιο aggressive toe in ειναι οτι μπορεις να μειωσεις την ανακλωμενη ενεργεια στο πλαι αλλα και στον τοιχο πισω απο τα ηχεια και να παιξεις με την κατευθυνση τον ανακλασεων ωστε αυτες να σε βρισκουν πολυ πιο αποδυναμωμενες.
 


Μηνύματα
663
Reaction score
674
Ερώτηση. Comb filtering δεν έχουμε σε αυτήν την περίπτωση;


Ορισμένοι από εμάς πιστεύουν ακόμη πως ένα καλύτερο ηχείο σε έναν κακό χώρο, θα παίξει καλύτερα από ενα καλό ηχείο σε κακό χώρο. Βέβαια δε θα πάρεις ποτέ ούτε το 60% των δυνατοτήτων αλλά η ζωή είναι μικρή.
Όταν παίζεις με τις λέξεις προκειμένου να βγει το επιθυμητό συμπερασμα,ο χώρος είναι καλός η κακός όμως το ηχείο καλό η καλυτερο.
Ας μπουν λοιπόν οι σωστές λέξεις.
Ένα καλό ηχείο σε κακό χώρο θα παίξει απο κακα ως καλά.
Ένα κακό ηχείο σε καλό χώρο θα παίξει κακά.
 

Μηνύματα
1.353
Reaction score
2.236
Όταν παίζεις με τις λέξεις προκειμένου να βγει το επιθυμητό συμπερασμα,ο χώρος είναι καλός η κακός όμως το ηχείο καλό η καλυτερο.
Ας μπουν λοιπόν οι σωστές λέξεις.
Ένα καλό ηχείο σε κακό χώρο θα παίξει απο κακα ως καλά.
Ένα κακό ηχείο σε καλό χώρο θα παίξει κακά.
Δεν έπαιξα με τις λέξεις. Ακριβώς αυτό που έγραψα, αυτό εννοούσα.
Βέβαια σκεπτόμουν τα δικά μου ηχεία, τα οποία πολλοί μπορεί να τα θεωρούν ψαροκασέλες αλλά δεν καίγομαι ιδιαίτερα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.456
Reaction score
132.280
Ορισμένοι από εμάς πιστεύουν ακόμη πως ένα καλύτερο ηχείο σε έναν κακό χώρο, θα παίξει καλύτερα από ενα καλό ηχείο σε κακό χώρο.
Όχι.

Ένα καλό ηχείο σε κακό χώρο θα παίξει απο κακα ως καλά.
Ένα κακό ηχείο σε καλό χώρο θα παίξει κακά.
Όχι δις.

Εφόσον ο χώρος έχουμε παραδεχτεί όλοι πως επηρεάζει σε πολύ σημαντικό βαθμό το τελικό αποτέλεσμα, οι μοναδικές λογικές εκβάσεις, είναι οι εξής:

Ένα καλό ηχείο σε κακό χώρο, θα παίξει κακά. Δεν γίνονται θαύματα.
Ο κακός χώρος, θα χαλάσει το καλό ηχείο, όσο καλό κι αν είναι αυτό.

Ένα ακόμα καλύτερο ηχείο από το προηγούμενο καλό, δεν θα αλλάξει ουσιαστικά τίποτα. Οι όποιες μικρές διαφορές θα ακούγονται, θα οφείλονται στην όποια διαφορετικότητα των λοβών ακτινοβολίας, και στην όποια διαφορά θα υπάρξει στην διέγερση πρώτων στάσιμων, αναλόγως κυρίως του κατά πόσο συμπίπτει η συχνότητα συντονισμού της οπής μπας ρεφλέξ με το στάσιμο μιας διάστασης.

Ένα κακό ηχείο, σε κακό χώρο, μπορεί (στην καλύτερη των περιπτώσεων) να παίξει "υποφερτά", εάν (καταφέρεις να) ταιριάξουν τα χούγια του ηχείου με αυτά του χώρου. Όχι καλά, αλλά ούτε κακά. Υποφερτά. Αυτό αποτελεί την καλύτερη έκβαση βεβαίως, διότι η χειρότερη έκβαση είναι να παίζει άθλια.

Σε ένα καλό χώρο, θα παίξει καλά μόνον ένα καλό ηχείο.
Αποκλειστικά και μόνον ένα καλό ηχείο.
Το κακό ηχείο σε καλό χώρο, θα παίξει ακριβώς όπως μπορεί να παίξει: κακά.

Ο καλός χώρος δηλαδή, δεν αλλοιώνει τις δυνατότητες του ηχείου.
Εδώ ταιριάζει το rubbish in rubbish out.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.456
Reaction score
132.280
Πρόκειται για κοινή λογική.
Απλή κοινή λογική, τίποτε άλλο.


Για να βγάλεις εκτός την παράμετρο του χώρου, ο μόνος τρόπος είναι πολύ νιαρφιλντ. Κατά βάση, σα να τα κάνεις "ακουστικά" τα ηχεία.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.808
Μηνύματα
2.918.352
Members
38.101
Νεότερο μέλος
Γενικος Γ
Top