Σπύρος Μπλάτσιος
Διακεκριμένο μέλος
- Μηνύματα
- 15.897
- Reaction score
- 304
Αν κάποιος πχ πάει για τα Amphitryon της Audio Analysis πρέπει να στάξει 5600€ (άντε με καμμιά έκπτωση είσαι στο πεντοχίλιαρο).
Θές όμως ενισχυτικά και πηγές, άρα το όλο πράμα πάει πολύ ψηλά...
Εγώ προτιμώ μια άλλη προσέγγιση σε αυτά τα πράγματα. Όπως είπε και ο Γιώργος το όριο που μπορεί να θέσει κάποιος είναι καθαρα ψυχολογικό και έχει να κάνει με 2 παράγοντες.(πέραν του οικονομικού)
α)Με τις εμπειρίες του ως ακροατής
β)Με την καθοδήγηση που θα έχει.
Ο νεοεισερχόμενος στον χώρο πάσχει από εμπειρίες και χρειάζετε καθοδήγηση, οπότε θα πάρει σχεδόν ότι του πασάρουν. Εκτός αυτού του λείπει η γνώση του system matching (που είναι περισσότερο κάτι το εμπειρικό) αλλά και του σωστού στησίματος στον χώρο. Οι περισσότεροι, μπορούν να καθοδηγηθούν πλήρως, τόσο από τον έμπορο, όσο και από φίλους, περιοδικά, γκουρού, αστρολόγους, μέντιουμ κλπ κλπ. Είναι αυτοι που διαβάζουν με πάθος χίλιες-δυο κριτικές χωρίς ομως να έχουν ακούσει ποτέ τους τίποτα. (επιστημονικά βρίσκονται στο στάδιο της καθοδηγούμενης μάθησης)
Από την άλλη ο μέσος ακροατής έχει συσσωρεύσει περισσότερες εμπειρίες και αφήνετε λιγότερο στην καθοδήγηση. Αυτός αρέσκετε στην εξερεύνηση (ανακαλυπτική ή αυτόνομη μάθηση λέγετε με επιστημονικούς όρους) και παίρνει σβάρνα τις αντιπροσωπείες. Φυσικά ο ήχος που θα ακούσεις σε έναν προσεγμένο χώρο πολύ δύσκολα θα αναπαραχθεί στο σπίτι σου, όπου οι δυνατότητες επέμβασης στην διαμόρφωση του χώρου είναι περιορισμένες (καραδοκεί η παντόφλα), αλλά και ελοχεύει ο κίνδυνος να αποπροσανατολιστείς λόγω των πολλών ακροάσεων.
Τέλος είναι ο έμπειρος ακροατής που ξέρει ακριβώς τι ζητά και πως θα το πετύχει, όχι γιατί έχει μαγικές ικανότητες αλλά γιατί έχει ακούσει πολλά και διαφορετικά συστήματα και έχει κατασταλάξει στο τι ακριβώς του αρέσει.(δεν μας ενδιαφέρει αν αυτό που του αρέσει είναι γενικά αποδεκτο, μιας που η ακρόαση της μουσικής είναι καθαρά προσωπική υπόθεση). Αυτός έχει ξεπεράσει το στάδιο της μάθησης και έχει μετατρέψει τις εμπειρίες του σε γνώση.
Και στα τρεις αυτές περιπτώσεις μπορεί κάποιος να ικανοποιήσει τις ανάγκες του και με μικρά ποσά, μιας που αυτός καθορίζει το τι είναι υψηλή πιστότητα γι' αυτόν...
Τέλος θα πρέπει να εξετάσουμε και το γεγονός ότι ακόμα και η φίρμα ενός προϊόντος παίζει ρόλο στην ακρόαση. Οι "μηχανάκηδες" για τους οποίους έχω ξαναμιλήσει στο παρελθόν δεν ακούν την μουσική που βγάζει ο Krell, αλλά την ακούν με το λογότυπο της Krell πάνω στο μηχάνημα.
Αν τους βάλεις σε πάνελ τυφλού τεστ θα πέσει το γέλιο της αρκούδας. Ακόμα και ένας ταπεινός Sony θα τους ακούγετε για καλός...
Αυτά εν ολίγοις...
Θές όμως ενισχυτικά και πηγές, άρα το όλο πράμα πάει πολύ ψηλά...
Εγώ προτιμώ μια άλλη προσέγγιση σε αυτά τα πράγματα. Όπως είπε και ο Γιώργος το όριο που μπορεί να θέσει κάποιος είναι καθαρα ψυχολογικό και έχει να κάνει με 2 παράγοντες.(πέραν του οικονομικού)
α)Με τις εμπειρίες του ως ακροατής
β)Με την καθοδήγηση που θα έχει.
Ο νεοεισερχόμενος στον χώρο πάσχει από εμπειρίες και χρειάζετε καθοδήγηση, οπότε θα πάρει σχεδόν ότι του πασάρουν. Εκτός αυτού του λείπει η γνώση του system matching (που είναι περισσότερο κάτι το εμπειρικό) αλλά και του σωστού στησίματος στον χώρο. Οι περισσότεροι, μπορούν να καθοδηγηθούν πλήρως, τόσο από τον έμπορο, όσο και από φίλους, περιοδικά, γκουρού, αστρολόγους, μέντιουμ κλπ κλπ. Είναι αυτοι που διαβάζουν με πάθος χίλιες-δυο κριτικές χωρίς ομως να έχουν ακούσει ποτέ τους τίποτα. (επιστημονικά βρίσκονται στο στάδιο της καθοδηγούμενης μάθησης)
Από την άλλη ο μέσος ακροατής έχει συσσωρεύσει περισσότερες εμπειρίες και αφήνετε λιγότερο στην καθοδήγηση. Αυτός αρέσκετε στην εξερεύνηση (ανακαλυπτική ή αυτόνομη μάθηση λέγετε με επιστημονικούς όρους) και παίρνει σβάρνα τις αντιπροσωπείες. Φυσικά ο ήχος που θα ακούσεις σε έναν προσεγμένο χώρο πολύ δύσκολα θα αναπαραχθεί στο σπίτι σου, όπου οι δυνατότητες επέμβασης στην διαμόρφωση του χώρου είναι περιορισμένες (καραδοκεί η παντόφλα), αλλά και ελοχεύει ο κίνδυνος να αποπροσανατολιστείς λόγω των πολλών ακροάσεων.
Τέλος είναι ο έμπειρος ακροατής που ξέρει ακριβώς τι ζητά και πως θα το πετύχει, όχι γιατί έχει μαγικές ικανότητες αλλά γιατί έχει ακούσει πολλά και διαφορετικά συστήματα και έχει κατασταλάξει στο τι ακριβώς του αρέσει.(δεν μας ενδιαφέρει αν αυτό που του αρέσει είναι γενικά αποδεκτο, μιας που η ακρόαση της μουσικής είναι καθαρά προσωπική υπόθεση). Αυτός έχει ξεπεράσει το στάδιο της μάθησης και έχει μετατρέψει τις εμπειρίες του σε γνώση.
Και στα τρεις αυτές περιπτώσεις μπορεί κάποιος να ικανοποιήσει τις ανάγκες του και με μικρά ποσά, μιας που αυτός καθορίζει το τι είναι υψηλή πιστότητα γι' αυτόν...
Τέλος θα πρέπει να εξετάσουμε και το γεγονός ότι ακόμα και η φίρμα ενός προϊόντος παίζει ρόλο στην ακρόαση. Οι "μηχανάκηδες" για τους οποίους έχω ξαναμιλήσει στο παρελθόν δεν ακούν την μουσική που βγάζει ο Krell, αλλά την ακούν με το λογότυπο της Krell πάνω στο μηχάνημα.
Αν τους βάλεις σε πάνελ τυφλού τεστ θα πέσει το γέλιο της αρκούδας. Ακόμα και ένας ταπεινός Sony θα τους ακούγετε για καλός...
Αυτά εν ολίγοις...