ουτε εγώ εχω ντάκ.και εγω δεν εχω dac
slap-back (σε delay και οχι slapbass, ποτε δε μου αρεσε αυτη η τεχνικη)
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
ουτε εγώ εχω ντάκ.και εγω δεν εχω dac
slap-back (σε delay και οχι slapbass, ποτε δε μου αρεσε αυτη η τεχνικη)
Τα τέσσερα συστήματα αυτά, ως επί μιας ακόμα επαναλαμβανόμενης σύμπτωσης, εικάζω ότι δεν έχουν ούτε καν σαμπ, όχι σωστά ενσωματωμένο, ούτε καν.Λοιπόν,το Mogami τσιριξε σε τέσσερα συστήματα φίλων και γνωστών.Επαναλαμβανομενη σύμπτωση;
Ούτε τα βακτήρια δε σε κάνουν παρέα, ούτε οι ιοί.. Κάτσε δω να σε κάνουμε μεις. Προακά σινεματζή ηχομπαρά.Έχω να αρρωστήσω απο ιό, απλό συνάχι ή και απο οτιδήποτε άλλο απο 30 ετών.
Όσες συμπτώσεις κι αν ανακαλύψεις δεν θα μπορεσουν να παράσχουν άλλοθι στο Mogami.Εις τον καλαθο των αχρήστων!Τα τέσσερα συστήματα αυτά, ως επί μιας ακόμα επαναλαμβανόμενης σύμπτωσης, εικάζω ότι δεν έχουν ούτε καν σαμπ, όχι σωστά ενσωματωμένο, ούτε καν.
Οι δε κάτοχοι αυτών των τεσσάρων συστημάτων, εικάζω, ως επί μιας ακόμα επαναλαμβανόμενης σύμπτωσης, δεν έχουν διαβάσει τη Βίβλο του Δρ. Τουλ.
Απίστευτο, Ε; Τι συμπτώσεις αλλεπάλληλες.
Και μπορώ να σου αραδιασω ακόμα 15 συμπτώσεις για τα τέσσερα αυτά συστήματα και τους κατόχους τους.
Ω τι συμπτώσεις ανακαλύπτουμε ξαφνικώς στο μικρό τούτο γαλατικό χωριό.
Ούτε τα βακτήρια δε σε κάνουν παρέα, ούτε οι ιοί.. Κάτσε δω να σε κάνουμε μεις. Προακά σινεματζή ηχομπαρά.
Εγώ σας προέτρεψα κι εσείς αρνηθηκατε.Να που εκτός από την ψυχή της γυναίκας,άβυσσος είναι και η ψυχή του πολυκάναλου αντικαλωδια.Αν και στην πραγματικότητα το τελευταίο δεν υφίσταται.Μπορειτε λοιπόν να συγκρίνετε το κοινό καλώδιο σίδερου με το κοινό που χρησιμοποιείτε.Κοινο από κοινό έχει διαφορά.Ενώ όταν μας προέτρεπες εσύ να ακούσουμε τα καλώδια πριν κρίνουμε, ήταν καλά; Είχες δίκιο εσύ τότε και εμείς άδικο; Από τί εξαρτάται; Από την τιμή του εκάστοτε καλωδίου;
Στο ποιός είναι και τί κάνει ο Petermeni.
Πες στο γάμο του Καραγκιόζη καλύτερα.
Θα γνώριζα αν ήμουν μια ζωή με το κατσαβίδι στο χέρι.Το χρησιμοποιώ όμως μόνο για να τερματιζω καλώδια.Όλες οι πλακέτες των συσκευών σας, κατασκευάζονται απο χαλκό, οι πίστες προφανώς.
Και τα ποδαράκια των εξαρτημάτων επίσης περιέχουν χαλκό σε μεγάλο ποσοστό.
Τα πηνία φωνής των μεγαφώνων σας είναι χάλκινα και χιλιάδες άλλα εξαρτήματα των συσκευών ήχου και εικόνας περιέχουν χαλκό.
Πιο γρήγορα εκφυλίζεται ο χαλκός των καλωδίων ή των μηχανημάτων μας ;
Καληνύχτα σας
Για τις ζεστές ηχογραφήσεις των A.R.S. απεφανθης οτι ευθύνονται τα συγκεκριμένα καλώδια;Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά έχει βγάλει αυτό το studio καμία flat ή έστω πιο ισορροπημένη ηχογράφηση; Γιατί, αν τα έχω καταλάβει καλά, το εν λόγω studio εκθειάζεται για τον... ζεστό του ήχο.
Αν διαβάσεις τις αναρτήσεις και απαντήσεις μου στο username Nίκος Σταθόπουλος, θα διαπιστώσεις ότι όχι μόνο ήμουν φαν των καλωδίων, αλλά ήμουν και φανατικός φαν τους. Τις μετρήσεις τις πήρα για τον χώρο, αλλά επειδή ακριβώς ήμουν άπιστος Θωμάς, έκανα και συγκρίσεις με διάφορα καλώδια ( 2-3, μη φανταστείς ότι έκατσα να ασχοληθώ ιδιαίτερα, δεν χρειαζόταν ). Δεν ξέρω τί ακούσατε εσείς, ξέρω τί μέτρησα αλλά και τι ( δεν ) άκουσα εγώ κάνοντας unbiased δοκιμές.
Τα οποία καλώδια, (μοσχο)πουλάνε κιόλας. Ένας εξαιρετικός τρόπος για να χτιστεί ένα hype και απο αυτό να βγάλουν μερικά χρήματα παραπάνω. Τι, όχι;
Άσ'τους αυτούς και πιάσε τους άλλους, τους χρυσαυτιάδες που δεν λένε να κάνουν πραγματικό blind test και υπεκφέυγουν απαιτώντας να γίνουν τα τεστ με τους δικούς τους ( ευνοϊκούς ) όρους.
Ενημέρωσέ μας σε παρακαλώ, τα εν λόγω setup είχαν μετρηθεί ως προς την απόκριση συχνότητας και το RT60 στους συγκεκριμένους χώρους για να διαπιστωνόταν η τονική συμπεριφορά ή ήταν απλώς διαρρυθμισμένα όπως άρεσε στους κατόχους των;
Τα τέσσερα συστήματα αυτά, ως επί μιας ακόμα επαναλαμβανόμενης σύμπτωσης, εικάζω ότι δεν έχουν ούτε καν σαμπ, όχι σωστά ενσωματωμένο, ούτε καν.
Οι δε κάτοχοι αυτών των τεσσάρων συστημάτων, εικάζω, ως επί μιας ακόμα επαναλαμβανόμενης σύμπτωσης, δεν έχουν διαβάσει τη Βίβλο του Δρ. Τουλ.
Απίστευτο, Ε; Τι συμπτώσεις αλλεπάλληλες.
Και μπορώ να σου αραδιασω ακόμα 15 συμπτώσεις για τα τέσσερα αυτά συστήματα και τους κατόχους τους.
Ω τι συμπτώσεις ανακαλύπτουμε ξαφνικώς στο μικρό τούτο γαλατικό χωριό.
Κάνεις λάθος.Όσες συμπτώσεις κι αν ανακαλύψεις δεν θα μπορεσουν να παράσχουν άλλοθι στο Mogami.Εις τον καλαθο των αχρήστων!
Εσείς μπορεί να πιστεύετε ότι ευθύνονται τα καλώδια και να θέλετε να αναπαράξετε αυτή την υποτιθέμενη ιδιότητα στο χώρο σας. Εγώ αναφέρθηκα στην ηχητική ταυτότητα του συγκεκριμένου studio που δείχνει και τις προτιμήσεις σας ως προς το πόσο χρωματισμένο θέλετε τη μουσική σας. That's all.Για τις ζεστές ηχογραφήσεις των A.R.S. απεφανθης οτι ευθύνονται τα συγκεκριμένα καλώδια;
Είτε ναι είτε όχι,να που τα καλώδια κάνουν διαφορα ακόμη και σε κατ' εξοχήν περιποιημένους χωρους.Το αντίθετο απ' αυτό που λες ότι άκουσες εσύ στον δικό σου περιποιημένο χώρο.Placebo η μάλλον Nocebo,αγαπητέ Νίκο.Ετσι διεμήνυσε ο "διαφθορεας".Είσαι καλός χορευτής;
Ακόμα μια στρεβλή άποψη που χαρακτηρίζει τους οντιοφίλ. Το ΣΩΣΤΟ EQ, είναι κάτι που όλοι θα έπρεπε να είχαμε στα συστήματά μας. Το EQ που προκύπτει απο τις μετρήσεις του συστήματος στο χώρο μας, κατά προτίμηση ΑΦΟΥ τον έχουμε φροντίσει.4-5 χρονια πισω , ενας επωνυμος στον χωρο (κατασκευαστης ηχειων ) θα ειναι στην εκθεση το σκ, σε ερωτηση μου περι καλωδιων, ειπε την μαγικη ατακα.
johnny τα καλωδια ειναι σαν εκουαλαιζερ........μην ασχοληθεις!!!!
διαβαζοντας εδω τα απειρα σχολια, αντιλαμβανομαι πως τελικα ειχε δικιο.....
μολις μου θυμησες πως , καμια 30αρια χρονια πριν σε επισκεψη μου μεσα στα studiio ηχογραφησης της τοτε columpia (ειχα πελατη τον αιμνηστο Βασιλη Βασιλειαδη ) ηταν γεματες ολες οι αιθουσες ισσοσταθμιστες.Ακόμα μια στρεβλή άποψη που χαρακτηρίζει τους οντιοφίλ. Το ΣΩΣΤΟ EQ, είναι κάτι που όλοι θα έπρεπε να είχαμε στα συστήματά μας. Το EQ που προκύπτει απο τις μετρήσεις του συστήματος στο χώρο μας, κατά προτίμηση ΑΦΟΥ τον έχουμε φροντίσει.
Όσοι κάνουν EQ στο σύστημα τους με μετρήσεις αδιαφορούν παντελώς για το αν έχουν τα καλώδια και αυτή την ιδιότητα....johnny τα καλωδια ειναι σαν εκουαλαιζερ........μην ασχοληθεις!!!!
Με τα παρελκόμενα το τερματίζεις γενικώς... και δίχως κατσαβίδι.Θα γνώριζα αν ήμουν μια ζωή με το κατσαβίδι στο χέρι.Το χρησιμοποιώ όμως μόνο για να τερματιζω καλώδια.
Αυτός τα εξίσωνε επαγωγικά για να σε απέτρεπε ν'ασχοληθείς και με τα δύο.4-5 χρονια πισω , ενας επωνυμος στον χωρο (κατασκευαστης ηχειων ) θα ειναι στην εκθεση το σκ, σε ερωτηση μου περι καλωδιων, ειπε την μαγικη ατακα.
johnny τα καλωδια ειναι σαν εκουαλαιζερ........μην ασχοληθεις!!!!
διαβαζοντας εδω τα απειρα σχολια, αντιλαμβανομαι πως τελικα ειχε δικιο.....
Τα σύγχρονα προγράμματα EQ δεν είναι γραφικά και σε φιξαρισμένες ζώνες επίδρασης όπως τα παραδοσιακά Equalizer. Η ψηφιακή εξέλιξη παρέχει δυνατότητα για πλήρη παραμετροποίηση καθώς και Συνέλιξη με διορθωτικές Κρουστικές που επιδρά και στο πεδίο του χρόνου για φασικές διορθώσεις λ.χ. για τα φίλτρα του κρος σε δεδομένο ηχείο.μολις μου θυμησες πως , καμια 30αρια χρονια πριν σε επισκεψη μου μεσα στα studiio ηχογραφησης της τοτε columpia (ειχα πελατη τον αιμνηστο Βασιλη Βασιλειαδη ) ηταν γεματες ολες οι αιθουσες ισσοσταθμιστες.
δεν πηρα ποτε μου ομως, μιας και η κοινοτητα του hi fi stereo το θεωρουσε υποτιμητικο ταχα μου......
Αν ενθυμούμαι καλά, αυτό συνέβαινε πριν απο 20 χρόνια . Τα καλώδιά του είχαν γίνει ανάρπαστα και κάποια στιγμή ο τύπος έφτιαξε δική του εταιρεία Αυτά.που είναι οι εποχές που έλληνας ,λίγο απ´ολα , κατασκευαστής-αντιπρόσωπος- έμπορος-influencer-….έβαζε κάλτσα σε θωρακισμένα καλώδια ρεύματος από τον Δημουλά κόστους 2-3 €/m και τα πούλαγε…όσο ηθελε
Και για να σφραγισει τη “ μυστική συνταγή” έβαζε στις βίδες των iec και σουκο κατηγορίας Κωνσταντακάτου, μαυρη κόλλα για να μη μπορεί ο πελάτης να δει εύκολα το εσωτερικό του hiend καλωδίου
Τα μηχανήματά σου, της ATC και της Primare, διαθέτουν πλακέτες από ασήμι και είναι μάλιστα και επίχρυσες.Θα γνώριζα αν ήμουν μια ζωή με το κατσαβίδι στο χέρι.Το χρησιμοποιώ όμως μόνο για να τερματιζω καλώδια.
Εγώ καμιά εικοσαριά χρόνια πριν, απορούσα πως η Musical Fidelity είχε βάλει εξόδους και εισόδους για προσέσορα, ενώ πρόκειται για ένα μηχάνημα audiophile ( F25 ). Όταν αγόρασα το μικρόφωνο minidsp umik1 και μου έδωσαν τα πρώτα αρχεία ισοστάθμισης ο wnet και ο dimifoot, κατάλαβα τί έχανα τόσο καιρό. Άντε, ένα σπατουλάρισμα έμεινε στο σαλόνι μου και μετά θα αρχίσω να ασχολούμαι πάλι ( όσο θα με αφήνουν οι κόρες μου, δηλαδή! ).μολις μου θυμησες πως , καμια 30αρια χρονια πριν σε επισκεψη μου μεσα στα studiio ηχογραφησης της τοτε columpia (ειχα πελατη τον αιμνηστο Βασιλη Βασιλειαδη ) ηταν γεματες ολες οι αιθουσες ισσοσταθμιστες.
δεν πηρα ποτε μου ομως, μιας και η κοινοτητα του hi fi stereo το θεωρουσε υποτιμητικο ταχα μου......
Άντε να τους το εξηγήσεις αυτό. Βασικά, πρέπει πρώτα να καταπολεμήσεις το "εγώ" τους γιατί για να κάνεις μια σωστή ισοστάθμιση, πρέπει πρώτα να πάρεις μετρήσεις του χώρου. Και οι μετρήσεις του χώρου θα δείξουν ότι ακούνε στο γάμο του Κουτρούλη, του Καραγκιόζη και λοιπών χαριτωμένων καρικατούρων.Όσοι κάνουν EQ στο σύστημα τους με μετρήσεις αδιαφορούν παντελώς για το αν έχουν τα καλώδια και αυτή την ιδιότητα....
Διότι το σύστημα (ενισχυτές, καλώδια, ηχεία, χώρος) ρυθμίζεται σαν ενιαίο πράμα...
Ένα καλό καλώδιο (ικανής διατομής για ρεύματα & ηχεία, καλά θωρακισμένο για interconnect) χωρίς φρουφρου και δήθεν καινοτομίες... και τέλος...
Κρίμα, ακόμα δεν κατάλαβες την ειρωνία από το 1ο ποστ μου και απαντάς σοβαρά...Όσες συμπτώσεις κι αν ανακαλύψεις δεν θα μπορεσουν να παράσχουν άλλοθι στο Mogami.Εις τον καλαθο των αχρήστων!
Εγώ σας προέτρεψα κι εσείς αρνηθηκατε.Να που εκτός από την ψυχή της γυναίκας,άβυσσος είναι και η ψυχή του πολυκάναλου αντικαλωδια.Αν και στην πραγματικότητα το τελευταίο δεν υφίσταται.Μπορειτε λοιπόν να συγκρίνετε το κοινό καλώδιο σίδερου με το κοινό που χρησιμοποιείτε.Κοινο από κοινό έχει διαφορά.
Ελα να μας κάνεις έναν υπέρηχο στις επιδιδυμίδες γιατί έχουν αρχίσει να πρήζονταιΣημαντικό ρόλο στην κατανόηση των βασικών αρχών, παίζει η συνειδητοποίηση του πόσο εύκολα μπορεί να παραπλανηθεί το κάθε μας αισθητήριο όργανο, ώστε να ξεκαθαρίσουμε μέσα μας πως δε μπορεί να αποτελεί μετρητικά εργαλείο για τίποτα.
Λόγου χάριν:
Εδώ όλες οι γραμμές είναι ευθείες:
View attachment 348146
Κουνήστε γύρω γύρω τα μάτια σας:
View attachment 348147
Όχι, δεν κινείται τίποτα:
View attachment 348148
Μόνον μια απόχρωση κόκκινου υπάρχει:
View attachment 348149
Κλπ κλπ κλπ.