Αλλαγή καλωδίων

Μηνύματα
7.314
Reaction score
1.717
Φαντάζομαι ο κάθε κατασκευαστής βάζει και διαφορετική συχνότητα και μείωση στο δικό του φίλτρο.
τα περισσότερα υποηχητικά φίλτρα λειτουργούν με έναν πυκνωτή στο βρόχο αναδρασης του πρώτου σταδίου και μειώνουν το πλάτος του σήματος, για τις συχνότητες < 20 Hz
 

Μηνύματα
1.135
Reaction score
1.034
Υποηχητικό φίλτρο είπαμε, όχι στα 40 Hz!

Αυτό αφορούσε την συζήτηση για τις επιπτώσεις συχνοτήτων < port tuning frequency στο ηχείο ως προς την καταπόνηση
 

Μηνύματα
7.314
Reaction score
1.717
Δεν είπα ποτέ ότι κάνουν την ίδια δουλειά. Είπα ότι ο παραγωγός έχει το γενικό κουμάντο. Αυτός αποφασίζει, οι υποπλοίοι υλοποιούν.
Σαφές νομίζω
Προφανώς ο παραγωγός έχει αυτό το ρόλο που είπες και συμφωνώ.

Όμως δεν συμφωνώ με το παρακάτω που έγραψες :

¨Προφανώς και ασχολούνται οι μουσικοί. Καταρχάς με την επιλογή του παραγωγού τους που τον εμπιστεύονται για να βγει ο ήχος τους όπως τον φαντάζονται αλλά και στην τελική μίξη έχουν ενεργό ρόλο.
 

Μηνύματα
2.165
Reaction score
3.293
Για να δούμε τα μαστόρια :rolleyes: τι θα πουν γι αυτό..
Υπάρχει αυτή η αγγελία..
Δείτε όποσθεν, γράφει analog dc outputs & digital..
Τι εννοεί ο ποιητής;

(Έχω άλλης μάρκας που γράφει τα ίδια)
 
Last edited:

Μηνύματα
7.314
Reaction score
1.717
Για να δούμε τα μαστόρια :rolleyes: τι θα πουν γι αυτό..
Υπάρχει αυτή η αγγελία..
Δείτε όποσθεν, γράφει analog dc outputs & digital..
Τι εννοεί ο ποιητής;
Off topic .

Δεν θα το αγόραζα , για τόσα χρήματα και μάλλιστα μεταχειρισμένο.
Η αλλαγή πυκνωτών γιατί έγινε ? To μηχάνημα λειτουργούσε για περισσότερα από 15 χρόνια ?
Ούτε 200€ θα έδινα για ένα τέτοιο μηχάνημα
Δείτε όποσθεν, γράφει analog dc outputs & digital..
Τι εννοεί ο ποιητής;

(Έχω άλλης μάρκας που γράφει τα ίδια)
Kαι στις δύο περιπτώσεις εγώ είδα ότι γράφει AC, που το είδες εσύ το DC ?
 
Last edited:

Μηνύματα
1.384
Reaction score
1.615
Όλες αυτές οι δοκιμές καλωδίων πραγματοποιούνται πάντα σε κλειστό χώρο και μάλιστα σε χώρους που δεν φημίζονται για την ουδετεροτητα τους.
Το ίδιο ισχύει και για το ηχοσύστημα τους.
Επίσης πραγματοποιούνται από άτομα που πιστεύουν στις διαφορές μεταξύ καλωδίων.
Στην ουσία πρόκειται για ματσαρισματα, δλδ ποιο καλώδιο ματσαρει καλύτερα σε δεδομένο χώρο, στήσιμο, ένταση και όχι για αξιολόγηση καλωδίων σε χαοτικές συνθήκες.
Εδω υπάρχει γιουτιουμπερ αντιπρόσωπος που διαπίστωσε σε δεδομένο σύστημα ότι το σιντι έπαιζε το ίδιο με το βινύλιο σε βινυλιακο σύστημα 4πλασιας αξίας και αυτό ήταν σοβαρή ένδειξη ότι κάτι πάει στραβά.
Μετα πήρε δίσκο της Decca που ξέρει ότι παίζει φανταστικά κουβάλησε τα ηχεία με τα καλώδια και τους ενισχυτές που γνωρίζει ότι παίζουν μαζί φανταστικά αλλά και πάλι δεν. Κατόπιν άλλαξε το phono με ένα φθηνότερο όπου πάλι έπαιζε το ίδιο, ακόμη μια σοβαρή ένδειξη ότι κάτι κάνει πολύ λάθος κατά τα λεγόμενά του.
Στο τέλος ασχολήθηκε με το πικάπ και διαπίστωσε ότι κάτι είχε κάνει στην ρύθμιση λάθος, το διόρθωσε και το σύστημα απογειώθηκε. :biggrin:
Ενώ όλα τα υπόλοιπα είναι? :biggrin:

Από την στιγμή που δεν έχεις καλώδιο αναφοράς, σύστημα αναφοράς, χώρο αναφοράς, στάθμη αναφοράς και πολύ πιθανόν με αυτά που ακούς ούτε δίσκο αναφοράς τότε τα όποια υποκειμενικά σου συμπεράσματα για τον χαρακτήρα των καλωδίων κτλπ δεν έχουν καμία απολύτως αξία για το κοινό.
Είναι απλώς προσωπικές εκτιμήσεις, δλδ ποιο καλώδιο κάθεται καλύτερα στα αυτιά σου στις δεδομένες συνθήκες αναπαραγωγης.
Κατ' αρχήν,κανείς δεν σας αποκλείει από δοκιμές καλωδίων.Αυτοαποκλειεστε.Επισης,έχεις ακουσει όλα τα συστήματα ώστε να αποφαίνεσαι ότι δεν είναι ουδέτερα;Όσο για τη λέξη αναφοράς,την διαστρεφεις.Εμεις την χρησιμοποιούμε με τη γνωστή,παραδοσιακή έννοια.Ετσι λοιπόν ούτε καλώδια αναφοράς έχω,ουτε συσκευές αναφοράς.Με τη διεστραμμένη έννοια,τα καλώδια αναφοράς είναι αυτά που χρησιμοποιώ εγώ η χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε άλλος κάνει την αντιστοιχη δοκιμή στο σύστημά του.Οι προσωπικές μου εκτιμήσεις έχουν ενδιαφέρον γιατί δεν είναι ακαδημαϊκές.Ειναι βιωματικές.Ποια από τις δυο "σχολές" πείθει είναι πασιφανές.Ειστε λίγοι και καλά γνωρίζεστε.
Τελικά,το σύστημα σου είναι ουδέτερο;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.343
Reaction score
56.875
Κατ' αρχήν,κανείς δεν σας αποκλείει από δοκιμές καλωδίων.Αυτοαποκλειεστε.Επισης,έχεις ακουσει όλα τα συστήματα ώστε να αποφαίνεσαι ότι δεν είναι ουδέτερα;Όσο για τη λέξη αναφοράς,την διαστρεφεις.Εμεις την χρησιμοποιούμε με τη γνωστή,παραδοσιακή έννοια.Ετσι λοιπόν ούτε καλώδια αναφοράς έχω,ουτε συσκευές αναφοράς.Με τη διεστραμμένη έννοια,τα καλώδια αναφοράς είναι αυτά που χρησιμοποιώ εγώ η χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε άλλος κάνει την αντιστοιχη δοκιμή στο σύστημά του.Οι προσωπικές μου εκτιμήσεις έχουν ενδιαφέρον γιατί δεν είναι ακαδημαϊκές.Ειναι βιωματικές.Ποια από τις δυο "σχολές" πείθει είναι πασιφανές.Ειστε λίγοι και καλά γνωρίζεστε.
Θαρρώ πως η ουδετερότητα καθενός setup θα μπορούσε να διαπιστωθεί πιο αξιόπιστα και με την αναγκαία επαναληπτικότητα μέσα από κατάλληλα... μετρητικά δεδομένα αντί ακροαματικών εντυπώσεων. :sneaky:

Ο ίδιος πάντως δεν μπορώ να πω ότι γνωρίζομαι καλά με όσους θα συμφωνούσα. Αντιθέτως χάρη σε αναφερθέντα βιώματα που αναγνωρίζω ως κοινά μπορώ να ισχυριστώ ότι γνωρίζομαι καλά με όσους... θα διαφωνούσα επί του παρόντος.:wink:
 

Μηνύματα
13.479
Reaction score
10.917
Ειστε λίγοι και καλά γνωρίζεστε.
Τελικά,το σύστημα σου είναι ουδέτερο;
Όχι, δεν στην έχω στημένη στη γωνία, αλλά για δες τί έγραψες το πρωί σε ένα σχόλιο που έγινε για την τιμή των καλωδίων:

σε αντιθεση με καποιους αλλους που χρησιμοποιουν π.χ ενα πολυμπριζο 2000 ευρω ενω εχουν ενισχυτη της ταξεως των 300 ευρω.
ακομη καποιοι αλλοι εχουν ηχεια με 500 ευρω αλλα απο πισω καλωδια των 2500 ευρω.
Και η απάντησή σου:

Δεν υπάρχει ούτε ένας απ' αυτούς που αναφέρεις όμως δεν πειράζει.
Οπότε σου επιστρέφω την παραπάνω δήλωσή σου:

Επισης,έχεις ακουσει όλα τα συστήματα ώστε να αποφαίνεσαι ότι δεν είναι ουδέτερα;
Οπότε σε ρωτάω με το ίδιο ύφος: Ξέρεις όλους τους χαϊεντάδες και ξέρεις αν έχουν πιο ακριβό καλώδιο από τη συσκευή τους;
 

Μηνύματα
306
Reaction score
507
Διάλογος γνωριμίας εξ αποστάσεως:

Αυτή: Και….από ύψος πως πάμε;
Αυτός: Είμαι ψηλός άντρας.
Αυτή: Αχ, μου αρέσουν οι ψηλοί. Τι υψος έχεις;
Αυτός: Τι εννοείς; Αφού σου είπα είμαι ψηλός.
Αυτή: Ναι εντάξει, αλλά δεν έχεις μετρηθεί ποτέ; Τι λέει η μεζούρα;
Αυτός: Ποια μεζούρα τώρα. Εμείς όλοι ψηλοί είμαστε στην οικογένεια.
Αυτή: Συγνώμη, αλλά δεν έχεις μετρηθεί ποτέ;
Αυτός: Γιατί να μετρηθώ; Αφού μου το λένε και οι φίλοι μου. Να σου δώσω το τηλέφωνο του Κώστα να στο επιβεβαιώσει; Αδερφός ο Κώστας, δε λέει ποτέ ψέμματα.
Αυτή: Δηλαδή για να καταλάβω, μου λες ότι είσαι ψηλός αλλά δεν έχεις μετρηθεί ποτέ;
Αυτός: Αφού σου είπα, όχι. Δεν υπάρχει λόγος. Όλοι το ξέρουν πως είμαι ψηλός. Άσε που αν βάλω κάτι καινούργιες κάλτσες που πήρα, μου δίνουν κι άλλο. Άρα τι να μετρήσω; Και τους πάτους που τους πας;
καινούργιοι κι αυτοί. Κάτι δίνουν….
Αυτή: Μπιιιιιιπππ…..

(χωρίς παρεξήγηση, μου ήρθε καθώς πήγαινα το σκύλο βόλτα)
 

Μηνύματα
4.898
Reaction score
8.646
Τελικά,το σύστημα σου είναι ουδέτερο;
Αν μου ορίσεις τα χαρακτηριστικά εκείνα που εξασφαλίζουν την ουδετερότητα σε ένα σύστημα θα μπορέσω να σου απαντήσω
 


Μηνύματα
1.969
Reaction score
4.655
Από την στιγμή που δεν έχεις καλώδιο αναφοράς, σύστημα αναφοράς, χώρο αναφοράς, στάθμη αναφοράς και πολύ πιθανόν με αυτά που ακούς ούτε δίσκο αναφοράς τότε τα όποια υποκειμενικά σου συμπεράσματα για τον χαρακτήρα των καλωδίων κτλπ δεν έχουν καμία απολύτως αξία για το κοινό.
Είναι απλώς προσωπικές εκτιμήσεις, δλδ ποιο καλώδιο κάθεται καλύτερα στα αυτιά σου στις δεδομένες συνθήκες αναπαραγωγης.
Με την προυποθεση που βαζεις, αυτο το φανταστικο ανυπαρκτο συστημα,
το προτυπο της ουδετεροτητας,
εδω δεν θα πρεπει να γραφεται τιποτα απο κανενα.
Ασε να κρινει ο καθενας που διαβαζει, αν κατι εχει αξια για αυτον,
απο το συγκεκριμενο πλαισιο και την σοβαροτητα της εκαστοτε παρουσιασης.
 

Μηνύματα
13.479
Reaction score
10.917
Η απάντηση είναι (προσωπική) πως πρέπει να υπάρχει μια λογική ανάμεσα στις συσκευές και στα παρελκόμενα, εξ και το παράδειγμα με τις τιμές.
Δε λέω για τη δικιά σου απάντηση, εσύ καλά τα λες.
 

Μηνύματα
7.440
Reaction score
12.155
Προφανώς κάθε studio έχει και τον ήχο του και είναι δουλειά του παραγωγού να επιλέξει εκείνο που ταιριάζει στο κάθε project. Όλα τα σοβαρά studios αναφέρουν λεπτομερώς τι μηχανήματα ακριβώς χρησιμοποιούν (μικρόφωνα, κομπρέσορες, προενισχυτές, equalizers κλπ). Τα πάντα όλα.
Αυτό όμως είναι μέρος της επιλογής των δημιουργών. Όπως και ο Mark Knopfler επιλέγει με ποια κιθάρα θα πάιξει κάθε φορά. Και τι προενίσχυση θα χρησιμοποιήσει. Και θα φέρει και το μικρόφωνό του το λαμπάτο. Και θα βάλει όσες παραμορφώσεις γουστάρει.

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ

Γι αυτόν ακριβώς το λόγο, οφείλουμε να έχουμε όσο το δυνατόν συστήματα που να πάιζουνε με ακρίβεια και να αποδίδουν αυτά που πρέπει. Αυτά που ήθελε ο δημιουργός να αποδώσει, στο μέτρο που ήθελε να τα αποδώσει.

Καθήστε τώρα να φάτε τη ζωή σας να αλλάζετε καλώδια και ασφάλειες, χωρίς να έχετε σημείο αναφοράς. Να σφίξει το μπάσο, να απλωθούν οι μεσαίες, και να κελαιδήσουν τα πρίμα.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
Ο τελευταίος που ακούει το τελικό αποτέλεσμα και δίνει το ΟΚ είναι ο παραγωγός. Κανένας μαστεράς και κανένας audio engineer. Δεν υπάρχει κανένας άλλος. Μόνο ο παραγωγός.

Έχει παρουσιάσει κανείς μετρήσεις snr & thd, οπως αναφέρεις, πριν και μετά την αλλαγή καλωδίων; Αυτό περιμένουμε, αλλά δεν...
Κανείς δεν παρουσιάζει και δεν μετράει τίποτα. Ας το κάνει κάποιος, και όλοι θα χειροκροτήσουν.

Από την άλλη, δεν σου κάνει εντύπωση πως κανένας κατασκευαστής δε λέει "δοκίμασα με το σύστημά μου το τάδε καλώδιο και αυξήθηκε το snr 1 ή 2%" ;
Όλοι οι αναφερθέντες όμως, άκουσαν το master σε ένα συγκεκριμένο χώρο, απο ένα συγκεκριμένο σύστημα το οποίο είχε κάποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις στο EQ του. Προκειμένου να ακούσετε το ίδιο πράγμα, θα πρέπει να έχετε φλατ μηχανήματα, θα πρέπει να έχετε στη διάθεσή σας τις ρυθμίσεις EQ του μαστερά και θα πρέπει να εφαρμόσετε DSP το οποίο θα ακολουθήσει τη ρύθμιση EQ σαν target curve και θα πρέπει να προσθαφαιρεθούν οι όποιες διαφορές μεταξύ αυτού που άκουσε ο μαστεράς και αυτού που επικρατεί στο χώρο σας, ενώ θα πρέπει τα συστήματά σας να έχουν και τις ίδιες ακριβώς ικανότητες. Επομένως, είναι εντελώς ουτωπικό να προσπαθεί κάποιος με δοκιμές καλωδίων να πιάσει αυτό που ηχογραφήθηκε. Αυτό δεν το λέω εγώ, το λέει ο Toole.

Κατ' αρχήν,κανείς δεν σας αποκλείει από δοκιμές καλωδίων.Αυτοαποκλειεστε.Επισης,έχεις ακουσει όλα τα συστήματα ώστε να αποφαίνεσαι ότι δεν είναι ουδέτερα;Όσο για τη λέξη αναφοράς,την διαστρεφεις.Εμεις την χρησιμοποιούμε με τη γνωστή,παραδοσιακή έννοια.Ετσι λοιπόν ούτε καλώδια αναφοράς έχω,ουτε συσκευές αναφοράς.Με τη διεστραμμένη έννοια,τα καλώδια αναφοράς είναι αυτά που χρησιμοποιώ εγώ η χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε άλλος κάνει την αντιστοιχη δοκιμή στο σύστημά του.Οι προσωπικές μου εκτιμήσεις έχουν ενδιαφέρον γιατί δεν είναι ακαδημαϊκές.Ειναι βιωματικές.Ποια από τις δυο "σχολές" πείθει είναι πασιφανές.Ειστε λίγοι και καλά γνωρίζεστε.
Τελικά,το σύστημα σου είναι ουδέτερο;
Θέλεις να μας πεις δηλαδή, ότι έχεις ένα ουδέτερο άκουσμα στο χώρο σου; Ότι δηλαδή ακούς 1:1 απο τα ηχεία σου αυτό που εισέρχεται στις εισόδους του ενισχυτή σου, ενισχυμένο; Αυτό μας λες;
 



Μηνύματα
7.314
Reaction score
1.717
Διάλογος γνωριμίας εξ αποστάσεως:

Αυτή: Και….από ύψος πως πάμε;
Αυτός: Είμαι ψηλός άντρας.
Αυτή: Αχ, μου αρέσουν οι ψηλοί. Τι υψος έχεις;
Αυτός: Τι εννοείς; Αφού σου είπα είμαι ψηλός.
Αυτή: Ναι εντάξει, αλλά δεν έχεις μετρηθεί ποτέ; Τι λέει η μεζούρα;
Αυτός: Ποια μεζούρα τώρα. Εμείς όλοι ψηλοί είμαστε στην οικογένεια.
Αυτή: Συγνώμη, αλλά δεν έχεις μετρηθεί ποτέ;
Αυτός: Γιατί να μετρηθώ; Αφού μου το λένε και οι φίλοι μου. Να σου δώσω το τηλέφωνο του Κώστα να στο επιβεβαιώσει; Αδερφός ο Κώστας, δε λέει ποτέ ψέμματα.
Αυτή: Δηλαδή για να καταλάβω, μου λες ότι είσαι ψηλός αλλά δεν έχεις μετρηθεί ποτέ;
Αυτός: Αφού σου είπα, όχι. Δεν υπάρχει λόγος. Όλοι το ξέρουν πως είμαι ψηλός. Άσε που αν βάλω κάτι καινούργιες κάλτσες που πήρα, μου δίνουν κι άλλο. Άρα τι να μετρήσω; Και τους πάτους που τους πας;
καινούργιοι κι αυτοί. Κάτι δίνουν….
Αυτή: Μπιιιιιιπππ…..

(χωρίς παρεξήγηση, μου ήρθε καθώς πήγαινα το σκύλο βόλτα)
Αυτή (την επομένη ημέρα) : Πάλι εγώ είμαι , σόρυ για χθες , το ξανασκέφτηκα και δεν έπρεπε να σε φέρω σε δύσκολη θέση.
Αυτός: Για το θέμα του ύψους εννοείς , οκ no problem , don't worry. Μετρήθηκα τελικά και ήμουν 1,70 χωρίς τους πάτους.
Αυτή: Ρε φίλε 1,70 και μετράς τον εαυτό σου για ψηλό ; Πες μου τώρα ότι την έχεις και μικρή σαν γαριδάκι !
Αυτός: Ποιο γαριδάκι κοπέλα μου ; τον αστακό εννοείς μαζί με τις δαγκάνες του ;
Αυτή: Ελα ρε συ, πλάκα σου κάνω για να γελάσουμε
Αυτός: Είδες που τελικά έκανες λάθος, που μου έκανες την ερώτηση για τη μέτρηση του ύψους, ενώ με τον αστακό δεν ρώτησες καν αν τον έχω μετρήσει ;
Αυτή: Πες μου πότε και που θα θέλεις συναντηθούμε
Αυτός: Του αγίου φούτσου ανήμερα στον Αστακό για μπανάκι
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.908
Reaction score
29.796
Φαντάζομαι ότι εσύ γνωρίζεις τι και πως ήθελε να αποδώσει ο κάθε καλλιτέχνης.Επισης ότι όλα αυτά τα έκανε πράξη ο μηχανικός ήχου.
Όχι βέβαια. Κανείς ακροατής. Μόνο ένας τρόπος υπάρχει να ελέγξεις πόσο κοντά είναι η αναπαραγωγή σου: Μετρήσεις. Δεν θα σού το πούν τα αυτιά, ούτε του Φρέμερ ούτε του Άτκινσον ούτε του Σίρκομ ούτε του Ντοργκάυ ούτε του Λαγκαδιανού ούτε του ΠΑΗ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.486
Reaction score
135.740
Τελικά,το σύστημα σου είναι ουδέτερο;
Γιατί δε προσέχεις τι σε συμβουλεύω;
Αφού σου'γραψα:

Sto spit tu kremasmenu, de milane Gia shini.
Διότι, είναι προφανές το εξής:

Θαρρώ πως η ουδετερότητα καθενός setup θα μπορούσε να διαπιστωθεί πιο αξιόπιστα και με την αναγκαία επαναληπτικότητα μέσα από κατάλληλα... μετρητικά δεδομένα αντί ακροαματικών εντυπώσεων. :sneaky:




ΥΓ.
Φαντάζομαι ότι εσύ γνωρίζεις τι και πως ήθελε να αποδώσει ο κάθε καλλιτέχνης.Επισης ότι όλα αυτά τα έκανε πράξη ο μηχανικός ήχου.
 
Last edited:

Μηνύματα
8
Reaction score
1
Τα μπερδεμένα καλώδια ήταν πάντα ένας εφιάλτης για εμένα και φρόντιζα τουλάχιστον στις επαγγελματικές εγκαταστάσεις ήχου που αναλάμβανα οι καλωδιώσεις στο κάθε Rack να είναι τακτοποιημένες με το καλύτερο δυνατό τρόπο. Πέραν του αισθητικού ζητήματος η τακτοποίηση αυτή βοηθούσε στην εύκολη αντικατάσταση οποιουδήποτε ενισχυτή ήχου σε περίπτωση βλάβης.

Ειδικά στα πολυκάναλα συστήματα Dolby Atmos απαιτείται ιδιαίτερη φροντίδα καθώς μπορεί σε μια εγκατάσταση να έχουμε περισσότερα από 48 κανάλια ήχου προς τα αντίστοιχα ηχεία εντός της αίθουσας. Επισυνάπτω δύο φωτογραφίες προς τέρψιν οφθαλμών.

Πολύ σωστή η επιλογή του Super Athina ως ασπίδα προστασίας από τις "ακαθαρσίες¨ του δημόσιου δικτύου παροχής ρεύματος.
 

Attachments



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.309
Μηνύματα
2.936.562
Members
38.169
Νεότερο μέλος
Prants
Top