- Μηνύματα
- 2.682
- Reaction score
- 4.100
Αντικειμενική δοκιμή;δεν εχεις αδικο αλλα ειναι το μονο σε αντικειμενική δοκιμή που υπάρχει δυστυχως οταν δεν ειναι δυνατή η ακρόαση
Χωρίς ακρόαση;
Αντικειμενική δοκιμή;δεν εχεις αδικο αλλα ειναι το μονο σε αντικειμενική δοκιμή που υπάρχει δυστυχως οταν δεν ειναι δυνατή η ακρόαση
βρεσ' μου εσυ ακροάση και ευχαρίστως, αλλα εγω, δεν βλεπω κανενα μαγαζί να τα έχει.Αντικειμενική δοκιμή;
Χωρίς ακρόαση;
Σωστα.Το 60-130 με ανυσηχει πολύ περισσότερο
Erin said:The bass response of the speaker is noteworthy. Unlike most speakers that are either sealed or ported, the KEF R3 Meta employs a unique combination of both designs. While technically still a “ported” design it reaches a certain frequency and then starts to roll off, but a slight scoop in the bottom end brings it back up before rolling off sharply. This quasi-sealed/ported design is known as Extended Bass Shelf (EBS) aims to achieve a more neutral response and can be advantageous depending on room characteristics and placement.
Θα το έγραφα αλλά είπα να μην γίνω κακός. Από την μέτρηση του Erin δείχνει να αντέχει μέχρι τα 100 βαριά βαριά. Στο συγκεκριμένο χώρο πάει σίγουρα για 130 το Κρος αν θες στάθμες.Σωστα.
Θέλει κρος στους 130 κύκλους.
Σε τόσο μικρό μεγάφωνο, δεν είναι να τολμήσεις να δώσεις θετικό EQ σε αυτό το εύρος για διόρθωση, θα το πάρεις στο χέρι.
Αν κατεβάσεις την ένταση ψηφιακά και αρα όλη την καμπύλη, όσο αύξησες σε db με το eq γιατί να κινδυνέψει το ηχείο;Σωστα.
Θέλει κρος στους 130 κύκλους.
Σε τόσο μικρό μεγάφωνο, δεν είναι να τολμήσεις να δώσεις θετικό EQ σε αυτό το εύρος για διόρθωση, θα το πάρεις στο χέρι.
Γιατί, το ηχείο θα δέχεται μεγάλη ισχύ και τα γούφερ του θα παίζουν σε αρκετά υψηλά db, ακόμα και αν ο χώρος δεν τους επιτρέπει να ακουστούν. Ήταν απο τα πρώτα παιχνίδια που έκανα με την ισοστάθμιση. Πριν δύο χρόνια ( που τα παράτησα έστω και προσωρινά καθώς με κέρδισαν τα δίκτυα των υπολογιστών ), δοκίμασα να χτυπήσω τους κόμβους του δωματίου, μειώνοντας στις συγκεκριμένες συχνότητες επίδρασής τους την ένταση. Σε εκείνες δηλαδή τις συχνότητες που τσιρίζουν και μετά ακολουθεί η χαράδρα. Αυτό είχε κάποιο αποτέλεσμα, τηρουμένων κάποιων αναλογιών βέβαια.Αν κατεβάσεις την ένταση ψηφιακά και αρα όλη την καμπύλη, όσο αύξησες σε db με το eq γιατί να κινδυνέψει το ηχείο;
Να το θέσω αλλιώς . Έστω ότι κατέβασες την συνολική ένταση του ψηφιακού σήματος κατά 3db. Μόνιμα τροφοδοτεις το Dac αντί για full σήμα ένα μειωμένο σε ένταση σήμα δηλαδή …Έχεις ένα ηχείο που στα 60-80 μπορεί να παίξει σε στα 0dbfs στο 1μ . Τότε με αυτήν την κίνηση θα παίζει -3dbfs . Αν εσυ δώσεις boost 3db ( για να διορθωσεις ένα dip πχ που οφείλεται στο χώρο και όχι στο ηχείο ) στα 60-80 το αποτέλεσμα δεν είναι ουδέτερο ; Δεν θα παίξει στα 0dbfs ενώ οι υπόλοιπες συχνότητες θα βρίσκονται στην καμπύλη με το ίδιο σχήμα απλά σε -3dbfs κάτω ;Γιατί, το ηχείο θα δέχεται μεγάλη ισχύ και τα γούφερ του θα παίζουν σε αρκετά υψηλά db, ακόμα και αν ο χώρος δεν τους επιτρέπει να ακουστούν. Ήταν απο τα πρώτα παιχνίδια που έκανα με την ισοστάθμιση. Πριν δύο χρόνια ( που τα παράτησα έστω και προσωρινά καθώς με κέρδισαν τα δίκτυα των υπολογιστών ), δοκίμασα να χτυπήσω τους κόμβους του δωματίου, μειώνοντας στις συγκεκριμένες συχνότητες επίδρασής τους την ένταση. Σε εκείνες δηλαδή τις συχνότητες που τσιρίζουν και μετά ακολουθεί η χαράδρα. Αυτό είχε κάποιο αποτέλεσμα, τηρουμένων κάποιων αναλογιών βέβαια.
Η πιο σωστή προσέγγιση είναι αυτή που είπαν μερικοί: subs. Το κυρίως ηχείο παίζει πιο ξεκούραστα, στο σημείο που βολεύει να τοποθετηθεί και τις χαμηλές συχνότητες αναλαμβάνουν τα subs τα οποία τοποθετούνται εκεί που πρέπει για να επιτρέψει ο χώρος την αναπαραγωγή των χαμηλών συχνοτήτων.
Το ηχείο πάντα παίζει στις κανονικές εντάσεις, π.χ. 80db. Ο χώρος όμως δεν του επιτρέπει να ακουστεί. Κατεβάζοντας τις υψηλότερες συχνότητες, φέρνεις μεν σε ισορροπία το τελικό αποτέλεσμα ΑΛΛΑ για να συνεχίσεις να ακούς στα 80db flat στη θέση ακρόασης, ο δρόμος των χαμηλών παίζει στα 90db. Αν πεις να ακολουθήσεις και καμία harman καμπύλη, τότε επιπλέον της ταπείνωσης για την επίτευξη της ισορροπίας, θα πρέπει να ασκήσεις επιπλέον ταπείνωση προκειμένου να πιάσεις τη πολυπόθητη καμπύλη. Άρα, τα γούφερ θα παίζουν ακόμα πιο δυνατά στη πραγματικότητα προκειμένου να επιτύχεις το τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα. ΣΥΝ το ότι και ο ενισχυτής θα παίζει αρκετά δυνατά ( αφού τα μπάσα είναι η πιο ενεργοβόρα περιοχή ), πολύ περισσότερο απο το αν συνόδευαν το σύστημα δύο σαμπς ας πούμε, οπότε εκείνα θα έκαναν τη βρωμοδουλειά.Να το θέσω αλλιώς . Έστω ότι κατέβασες την συνολική ένταση του ψηφιακού σήματος κατά 3db. Έχεις ένα ηχείο που στα 60-80 μπορεί να παίξει σε στα 0dbfs στο 1μ . Τότε με αυτήν την κίνηση θα παίζει -3dbfs . Αν εσυ δώσεις boost 3db ( για να διορθωσεις ένα dip) στα 60-80 το αποτέλεσμα δεν είναι ουδέτερο ; Δεν θα παίξει στα 0dbfs ενώ οι υπόλοιπες συχνότητες θα βρίσκονται στην καμπύλη με το ίδιο σχήμα απλά σε -3dbfs κάτω ;
Yeap!Μα έτσι δε μειώνεις το δυναμικό περιθώριο?
Να με συγχωρείς, αλλά επέτρεψέ μου να έχω αυτήν την προσωπική "άποψη", άλλωστε η "άποψη" είναι σα την κ@λοτρυπιδα, όλοι έχουν μια.Τενεκεδε δε παίζουν …