- Μηνύματα
- 5.983
- Reaction score
- 15.469
ΣΕξιστη ! (μπας και κερδιξεις κι εσυ κιαννα βραβειο μαβρε ...)Εσύ να βρεις έναν άντρα να παντρευτείς και άσε αυτά τα διαόλια όλη την ώρα
ΣΕξιστη ! (μπας και κερδιξεις κι εσυ κιαννα βραβειο μαβρε ...)Εσύ να βρεις έναν άντρα να παντρευτείς και άσε αυτά τα διαόλια όλη την ώρα
Θα παρω βρε. Musical Fidelity φυσικα...με τεραστιο, απάτη εγγλεζικο τροφοδοτικο και 500 ''Ινδικα'' βαττ απ' την αποικια...ξερεις.Καλοακουστα Ρόζυ!!
Πάρε τώρα και κανένα σοβαρό ενισχυτή να τα κουνάει τα woofers σου, και κράτα τον Harman για να οδηγεί στη διενισχυση τα tweeters!!
Για μια ακόμη φορά παραφράζονται τα λεγόμενά μου. Εξηγούμαι λοιπόν: Δεν υποστηρίζω ότι ο SHD ή η οποιαδήποτε συσκευή ισοστάθμισης παίζει καλύτερα σαν μηχάνημα απο ένα "καλό" dac. Αν όμως το τελικό αποτέλεσμα είναι απαλλαγμένο "σπυριών" και "λακουβών", αν μη τι άλλο, είναι καλύτερο απο εκείνο που δεν έχει αυτή τη παρέμβαση. Τί να το κάνω αν έχω το super duper καλώδιο, το γ@μάτο dac, αν το σύστημα μηχανημάτων και χώρου παίζει κουκουρούκου;
Αναφέρομαι στο τελικό αποτέλεσμα και όχι στα μηχανήματα τα ίδια. Τι στο διάολο, ελληνικά μιλάω.
Οχι. Καμία σχέση.Με λύπη μου διαβάζω ότι περιφρονείς το επάγγελμα του σουβλατζη.
Σου φαίνεται εύκολο η απλά δουλειά για ασήμαντους?
Η σουβλατζής ως επαγγελματίας στη δουλειά του, και ο επαγγελματίας του ήχου τη δικιά του.Θα αφήσει τον κάθε σουβλατζή να λέει ότι π@π@ριά του κατέβει;
Για τη λαδόκολλα είμαστε μπροστά του, το 99% εδώ μέσα.
Αλιφη , να μας ε δειξεις κι εσυ ηντα πσαρια πχιανεις ,Καλά ντε, μη νευριάζεις, πωωω...!
Ναι, βέβαια εχει φτάσει το 4% του τζίρου, σκίζειΕιδικα με την αναβιωση του βινυλιου
Τις αφήνουμε εμείς όμωςδεν βλεπω να μας αφηνουν οι δικαναλες ηχογραφησεις any time soon
Αν ομως ειχες μόνο AV στο διπλάσιο κόστος; Και αν δεν ειχες και dac, pro, και ο,τι άλλο δικάναλο παλιατζούρι σου ροκανίζει το μπάτζετ; Θα έφτανες σε πολλαπλάσιας αξίας AV.Δυστυχως εχουν ιδια τιμη λιανικης οι δυο ενισχυτες, οποτε νιωθω μεγαλυτερη ασφαλεια παιζοντας μουσικη στον δικαναλο. Ακριβως για τους λογους που ανεφερες.
Αλιφη , να μας ε δειξεις κι εσυ ηντα πσαρια πχιανεις ,
να μη κουνεις μονο το δαχτυλι στσι αλους ...
ανε θυμουμαι καλα , μια μακαρουναδα ηβαλες στσι πειναζμενους ?
Οι καθολικοί θα κάνουν και καμιά παρατυπία στα κρυφά......Μια βδομαδα περιπου διαβαζω θρεντ εδω. Λιγο με προβληματιζει ο φανατισμος εχω να πω. Θυμιζει καθολικους μοναχους
Για τσι χρονιαρες μερες απου 'ναι , δα σε 'βλογησω (γκουχ) μ ενα μπαραδοσιακο κοματιΌχι μακαρονάδα... σπανακόπιτα, τραχανά και δεν θυμάμαι.. κάτι άλλο..
χαχαχχαχαχαχαχα τη στιγμή που είδα το gif έπαιζε αυτό:χμ....φανατικοι οπαδοι....
Ακριβώς για αυτό το λόγο όσο μικρότερο είναι το δωμάτιο (τουλάχιστον 4 μέτρα η μεγάλη πλευρα, παρακάτω δεν έχει νόημα) τόσο καλύτερα θα παίξει ένα πολυκάναλο τοποθετημένο nearfield. Το μόνο που χρειάζεται ο χώρος είναι απορρόφηση (το γιατί το εξηγεί ο μπάρμπα Τουλ Γιανννννννη) μιας και η διάχυση δεν μπορεί να δουλέψει σε πολύ μικρό χώρο οπότε λόγω έλλειψης αντιχησεων το δικαναλο θα ακούγεται αφύσικο. Στο πολυκάναλο όμως δεν μας νοιάζει αυτό γιατί τις αντιχησεις ουσιαστικά τις αναπαράγουν τα ηχεία.Και δικάναλο να μη χωράει, ατμος μπαίνει.
Βασικά το δικάναλο θέλει μεγάλο χώρο και μεγάλα ηχεία για να έχει "υπόσταση", θέλει "αέρα" (πατέρα) και τα συναφή.
Θέλει να ενταχθεί ομαλά και πλήρως στο σώμα αντανακλάσεων του χώρου, με ομοιογένεια, ώστε να προσφέρει "περιέλιξη" (ωραία λέξη μας έμαθε ο μπουτχιας).
Εξ'ου και η αγάπη μου για τα μαγκνεπαν, που αν και δύσκολα ηχεία, έχουν τρομερά πλεονεκτήματα στην δημιουργία εικόνας σε δικάναλο.
Όλα αυτά στο πολυκάναλο είναι αδιάφορα, διότι την περιέλιξη την προσφέρουν οι ίδιες οι πηγές ήχου, είναι πολύ αυξημένο το ποσοστό της άμεσης.
Οκ?
ΥΓ.
Αν και θα σας ακουστεί "κάπως", είμαι εντελώς ενάντια στην νιαρφιλντ ακρόαση σε δικάναλο.
Έχει πρακτικά μηδενική περιέλιξη.
Ναι μεν ακούς τα πάντα, αλλά δε φτιάχνει αυτό που πρέπει να μπεις μέσα, και μη πάει το μυαλό σας σε σεκς.
Προφανώς η νιαρφιλντ τοποθέτηση στο δικάναλο είναι η μόνη διαθέσιμη λύση σε προβληματικούς χώρους.
Ωστόσο η μαγεία του δικαναλου έρχεται με πλήρη αίσθηση περιέλιξης, δηλαδή με φαρφιλντ ακρόαση, που απαιτεί main monitors, σα τα κυρίως ηχεία του Τζιοβάνι.
Τα υπόλοιπα είναι απλές οδοντόκρεμες, και τα ηχεία του Γιάνννννη ούτε καν οδοντοβουρτσες, πιγκάλ.
πολλη ομορφη η επικοινωνια του ζευγαριουγεια σου ολδυ σεξιστη αφου ετσι εγραψε η ροζι επολιτογραφηθεις επαε
Καλά, το βινύλιο δε το αφήνουμε μεις ποτέ.Ειδικα με την αναβιωση του βινυλιου, δεν βλεπω να μας αφηνουν οι δικαναλες ηχογραφησεις any time soon.
Ναι, γεγονός.Τις αφήνουμε εμείς όμως
Ωραια!Η γνωμη μου εινΓια μια ακόμη φορά παραφράζονται τα λεγόμενά μου. Εξηγούμαι λοιπόν: Δεν υποστηρίζω ότι ο SHD ή η οποιαδήποτε συσκευή ισοστάθμισης παίζει καλύτερα σαν μηχάνημα απο ένα "καλό" dac. Αν όμως το τελικό αποτέλεσμα είναι απαλλαγμένο "σπυριών" και "λακουβών", αν μη τι άλλο, είναι καλύτερο απο εκείνο που δεν έχει αυτή τη παρέμβαση. Τί να το κάνω αν έχω το super duper καλώδιο, το γ@μάτο dac, αν το σύστημα μηχανημάτων και χώρου παίζει κουκουρούκου;
Αναφέρομαι στο τελικό αποτέλεσμα και όχι στα μηχανήματα τα ίδια. Τι στο διάολο, ελληνικά μιλάω.
Το μόνο που χρειάζεται ο χώρος είναι απορρόφηση (το γιατί το εξηγεί ο μπάρμπα Τουλ Γιανννννννη) μιας και η διάχυση δεν μπορεί να δουλέψει σε πολύ μικρό χώρο οπότε λόγω έλλειψης αντιχησεων το δικαναλο θα ακούγεται αφύσικο.
Ναι,ε? Για πες μας, τι ισχύει όταν η απόσταση ανάμεσα σε θέση ακρόασης και σημείο πρώτης ανάκλασης είναι άνω των 1.7 μέτρων?Ωραια!Η γνωμη μου ειν