Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

gonis

Luger
Μηνύματα
4.402
Reaction score
12.038
Πρώτη φορά βλέπω Peugeot 205 Rallye 1.9.

Ήξερα ότι είχε GTi 1.6 και 1.9 και Rallye 1.3.
Και εγώ γιαυτο φωτογράφισα την κολόνα με το σήμα.Φοράει το μοτέρ του 1.9 GTi και έχει παραχθεί σε 1000 κομμάτια.
Απο ότι μου ειπε ο ιδιοκτήτης πουλήθηκαν στην Γερμανία και το συγκεκριμενο εχει εισαχθεί από εκεί.Εχει ψεκασμό ενώ το 1.3 Weber 40αρια :p
Τι κούκλες η Ε-Type και η 190SL...
Η e-type πήρε το 1ο βραβείο και η 190 ήταν λες και βγήκε από το εργοστάσιο χθες!!
 

Μηνύματα
30.786
Reaction score
25.354
ΤΟ MORGAN 3 WHEELER ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΣΗΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ "THE PARTY"

ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΤΕΡ ΣΕΛΕΡΣ ΤΟΥ 1968 ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΕΝΑ ΜΟΡΓΚΑΝ ΤΟΥ 1933 ΜΕ

ΚΙΝΗΤΗΡΑ MATCHLES.

i007788.jpg

1933a-640x456.jpg


ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 2010 ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ HARLEY DAVIDSON 2,000CC ΚΑΙ

ΚΙΒΩΤΙΟ MAZDA!

464367_36256144273b81dc6e45b91c3fa1fd53.jpeg
 

Μηνύματα
7.450
Reaction score
1.537
Και εγώ γιαυτο φωτογράφισα την κολόνα με το σήμα.Φοράει το μοτέρ του 1.9 GTi και έχει παραχθεί σε 1000 κομμάτια.
Απο ότι μου ειπε ο ιδιοκτήτης πουλήθηκαν στην Γερμανία και το συγκεκριμενο εχει εισαχθεί από εκεί.Εχει ψεκασμό ενώ το 1.3 Weber 40αρια :p

Η e-type πήρε το 1ο βραβείο και η 190 ήταν λες και βγήκε από το εργοστάσιο χθες!!
Τρομερό. Φαντάσου να φορούσε και τον 1.9 16V που έβγαζε 160 άλογα - θα ήταν κανονικός φονέας γιγάντων.

Πάντως και τα απλά "συνηθισμένα" 1.3 με τα βεμπερ είναι εξαιρετικά περιζήτητα και ακριβά πλέον - στο εξωτερικό πωλούνται για 25-30Κ.

Η E type δείχνει να είναι και Series 1 - η ακριβότερη και πλέον περιζήτητη εκδοχή. Κατά καιρούς σε αγγελίες έχω δει στην Ελλάδα αρκετές φορές Series 3, που έχουν άλλο μεταξόνιο, άλλο πίσω μέρος και συνολικά έχουν χαλάσει οι αναλογίες τους, και επειδή παρήχθησαν πολλές και είναι αποδεκτές ως λιγότερο όμορφες δεν πιάνουν τόσο πολλά χρήματα.
 

Μηνύματα
16.483
Reaction score
23.344
η επιτυχία σε αυτά τα 205 ήταν ο συνδυασμός με έναν ελαφρύ κινητήρα, πιθανότατα το 13αρι πήγαινε καλύτερα απο το 19αρι σε μια διαδρομή που είχε στροφές παρά τα 15 άλογα διαφορά, ήταν γενικά αυτοκίνητα που δεν μπορούσες να πειράξεις εύκολα, καθώς φτιάχνοντας κάτι λίγο χάλαγες κάτι άλλο πολύ.
εποχές που οι γρήγορες εκδόσεις ήταν σωστές και πρόστυχες, ενώ οι πιο εμπορικές είχαν δυσαναπλήρωτες ελλείψεις (πχ τριγωνικά ψαλίδια τα rallye / gti , μπράτσα με ένα πιάσιμο στην γέφυρα τα υπόλοιπα, 19άρες ράβδους πίσω τα γρήγορα, 16αρες τα απλά κλπ) που ήταν σχεδόν αδύνατο να καλυφθούν (πρακτικά έπρεπε να βρείς ένα rallye και να πάρεις απο πάνω το το μισό αυτοκίνητο, ακόμα και τότε αυτό δεν έπαιζε , στην καλύτερη να πάρεις πίσω άξονα απο τρακαρισμένο ελπίζοντας οτι δεν είχε στραβώσει και αυτός)
 

Μηνύματα
7.450
Reaction score
1.537
η επιτυχία σε αυτά τα 205 ήταν ο συνδυασμός με έναν ελαφρύ κινητήρα, πιθανότατα το 13αρι πήγαινε καλύτερα απο το 19αρι σε μια διαδρομή που είχε στροφές παρά τα 15 άλογα διαφορά, ήταν γενικά αυτοκίνητα που δεν μπορούσες να πειράξεις εύκολα, καθώς φτιάχνοντας κάτι λίγο χάλαγες κάτι άλλο πολύ.
εποχές που οι γρήγορες εκδόσεις ήταν σωστές και πρόστυχες, ενώ οι πιο εμπορικές είχαν δυσαναπλήρωτες ελλείψεις (πχ τριγωνικά ψαλίδια τα rallye / gti , μπράτσα με ένα πιάσιμο στην γέφυρα τα υπόλοιπα, 19άρες ράβδους πίσω τα γρήγορα, 16αρες τα απλά κλπ) που ήταν σχεδόν αδύνατο να καλυφθούν (πρακτικά έπρεπε να βρείς ένα rallye και να πάρεις απο πάνω το το μισό αυτοκίνητο, ακόμα και τότε αυτό δεν έπαιζε , στην καλύτερη να πάρεις πίσω άξονα απο τρακαρισμένο ελπίζοντας οτι δεν είχε στραβώσει και αυτός)
Πόσο ελαφρύτερος μπορεί να ήταν ο 1.3 από τον 1.9 ώστε να κάνει διαφορά ο κινητήρας; Ίσα ίσα που λογικά τα δύο διπλά Weber θα ζύγιζαν περισσότερο από το σύστημα ψεκασμού του 1.9 π.χ.. Και οι δύο κινητήρες είχαν οκταβάλβιδη κεφαλή με 1 ΕΕΚ, άρα ούτε εδώ θα προέκυπτε διαφορά βάρους.

Διαφορά βάρους θα υπήρχε λόγω φτωχού εσωτερικού και εξοπλισμού, και το 106 Rallye ήταν ελαφρύτερο του 106 GTi.

Επίσης έχω την εντύπωση ότι το 1.3 έβγαζε 100 ίππους, το 1.6 115 και το 1.9 130, άρα η διαφορά θα ήταν 30 ίπποι, όχι 15.
 

Μηνύματα
16.483
Reaction score
23.344
122 θυμάμαι για το 19αρι. άντε βρες τώρα στοιχεία εκείνης της εποχής , νομίζω οτι ήταν καμιά 20αριά κιλά το σύνολο παραπάνω, είχε και εξτραδάκια , αντλία τιμονιού (όχι σίγουρα) , a/c και κάτι τέτοια και καθόταν το έξτρα βάρος λίγο πιο μπροστά κάτι τέτοιο.

αυτό που δεν έπαιζε με τίποτα να δουλέψει σωστά, ήταν 16αρι απο 106 εκτός από βάσεις κλπ , ήταν σημαντικά βαρύτερο με το κιβώτιο του, μόνο για ευθεία θα ήταν...
 

Μηνύματα
7.450
Reaction score
1.537
122 θυμάμαι για το 19αρι. άντε βρες τώρα στοιχεία εκείνης της εποχής , νομίζω οτι ήταν καμιά 20αριά κιλά το σύνολο παραπάνω, είχε και εξτραδάκια , αντλία τιμονιού (όχι σίγουρα) , a/c και κάτι τέτοια και καθόταν το έξτρα βάρος λίγο πιο μπροστά κάτι τέτοιο.
Και οι δύο (περίπου) έχουμε δίκιο:


The 1.6 litre GTI was launched in 1984, and came with a XU5J engine, producing 105 PS (77 kW; 104 hp), for the 1987 model year the XU5J received the cylinder head with larger valves thus becoming XU5JA. The new engine was quoted for 115 bhp (86 kW; 117 PS). The 1.9 litre GTI came with an XU9JA engine producing 128 PS (94 kW; 126 hp), although later models with a catalytic converter produce 122 PS (90 kW; 120 hp). Internally these engines are very similar, the main differences on 1.9 litre versions being the longer stroke, oil cooler, and some parts of the fuel injection system. The shorter stroke 1.6 litre engine is famed for being revvy and eager, while the 1.9 litre feels lazier and torquier. Outside the engine bay the main differences between the 1.6 GTI and the 1.9 GTI are half-leather seats (1.9 GTI) vs. cloth seats (1.6 GTI); and disc brakes all-round (1.9 GTI) vs. discs at the front and drum brakes at the back (1.6 GTI); as well as the 14" alloy (Speedline SL201) wheels (1.6 GTI) vs. 15" (Speedline SL299) alloys (1.9 GTI).

...

From 1988 to 1992 Peugeot produced another variant of the 205, the 205 Rallye, which was engineered and produced by Peugeot–Talbot sport. This edition of the 205 was positioned as a cost-effective alternative to the 205 GTI, retaining its sporty character, but being less expensive to buy or maintain.

To achieve this, Peugeot used a derivative of the TU-series engine used in the post-1987 205s, which was designated TU24. The engine is essentially the same engine as was in the 1.1-litre 205 with the cylinders bored out to a total engine displacement of 1294 cc, a sports camshaft and twin Weber carburetors. The 1.3-litre engine produced 103 PS (76 kW; 102 hp) at 6,800 rpm. The car got the 1.6 GTI front suspension with ventilated brake discs, and the 1.6 GTI rear axle with drum brakes.
128 το 1.9, αλλά 122 το καταλυτικό.

αυτό που δεν έπαιζε με τίποτα να δουλέψει σωστά, ήταν 16αρι απο 106 εκτός από βάσεις κλπ , ήταν σημαντικά βαρύτερο με το κιβώτιο του, μόνο για ευθεία θα ήταν...
Δεν το κατάλαβα αυτό. Εγώ ανέφερα το 106, ότι είχε 2 εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα, Rallye και GTi με το δεύτερο βαρύτερο λόγω εξοπλισμού.
 

Μηνύματα
16.483
Reaction score
23.344
όταν είχα το 205 , έψαχνα τρόπους για μοντίφιασμα
την εποχή που το έψαχνα λύσεις από 1.9 δεν υπήρχαν , ούτε απο τίποτα άλλο καθώς μιλάμε για χρόνια μετά την λήξη παραγωγής και χώρια οτι τα 19αρια ήταν ελληνική μετατροπή του παρασκευόπουλου , τα 16αρια ελάχιστα, τα rallye δεν τα πείραζε κανείς.
πιο εύκολο ήταν να βρεις μοτερ απο 106 που ήταν αμέτρητα (συν τα saxo) αλλά το εγχείρημα εγκαταλείφθηκε πλήρως γιατί αν και σειρά TU αμφότερα τα μπλοκ , καμία άλλη σχέση, θα πήγαινε η μετατροπή σχεδόν όσο ένα μεταχειρισμένο 106 σε χειρότερο πλαίσιο, λάθος κατανομή βάρους και παράνομο.

(εκεί κόλλαγε το 106)
(ξέρω , τι τραβάω και γω ψυχούλα)
 

Μηνύματα
7.450
Reaction score
1.537
όταν είχα το 205 , έψαχνα τρόπους για μοντίφιασμα
την εποχή που το έψαχνα λύσεις από 1.9 δεν υπήρχαν , ούτε απο τίποτα άλλο καθώς μιλάμε για χρόνια μετά την λήξη παραγωγής και χώρια οτι τα 19αρια ήταν ελληνική μετατροπή του παρασκευόπουλου , τα 16αρια ελάχιστα, τα rallye δεν τα πείραζε κανείς.
πιο εύκολο ήταν να βρεις μοτερ απο 106 που ήταν αμέτρητα (συν τα saxo) αλλά το εγχείρημα εγκαταλείφθηκε πλήρως γιατί αν και σειρά TU αμφότερα τα μπλοκ , καμία άλλη σχέση, θα πήγαινε η μετατροπή σχεδόν όσο ένα μεταχειρισμένο 106 σε χειρότερο πλαίσιο, λάθος κατανομή βάρους και παράνομο.

(εκεί κόλλαγε το 106)
(ξέρω , τι τραβάω και γω ψυχούλα)
Αναρωτιέμαι αν σήμερα, ρεαλιστικά, πέραν της ιστορικής πλέον αξίας του 205 (Rallye ή GTi), θα υπήρχε λόγος να το προτιμήσει κανείς έναντι του 106. Λογικά τα 16V θα είναι ταχύτερα, αν και πιο βαριά, ενώ τα 1.3 πρέπει να είναι πολύ κοντά στα 205 Rallye αν και σαφώς πιο εύχρηστα λόγω αντικατάστασης των καρμπιρατέρ από ψεκασμό.

Ιδανικά, θα ήθελα να έχω ένα ΜΧ5 ΝΑ και ένα 106 Rally. Τα πρώτα τα έβρισκε κανείς με ένα τριχίλιαρο πριν 5-6 χρόνια, δυστυχώς κωλυσιέργησα τότε και έχασα την ευκαιρία μου - τα 7Κ+ που ζητούν σήμερα όσοι έχουν ένα σε αξιοπρεπή κατάσταση τα βρίσκω πολλά. Τα 106 πάλι τα βρίσκει κανείς από 2,5Κ, αν και τα πιο προσεγμένα φτάνουν και τα 4-5Κ.
 

Μηνύματα
16.483
Reaction score
23.344
κανένα δεν αξίζει πέραν συναισθηματικής ή συλλεκτικής αξίας.
πιθανότατα τα 205rallye έχουν σημαντικά μεγαλύτερη αξία γιατί ήταν πιο λίγα.
το mx5 είναι άλλη ιστορία, κατασκευασμένο μια εποχή που οι ιάπωνες φτιάχνανε αυτοκίνητα που ξεχνούσαν να χαλάσουν, θα μπορούσε εύκολα να αποτελεί καθημερινό όχημα, το 106 πάλι αμφιβάλλω.
106 και προσεγμένο , τι να σου πω... βασίζεσαι στο ότι αυτά που δεν είναι προσεγμένα έχουν συναντηθεί με κολώνα ήδη ή έχουν εμφανή σημάδια.
το NA προσωπικά αν και το αυθεντικό δεν μου λέει και πολλά, αντίθετα ένα nbfl θα μπορούσα να το έχω για καθημερινό.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.107
Reaction score
35.461
Πιο συλλεκτικό το 205, 106 έχουν κυκλοφορήσει να φαν και οι κότες. 205 ή το ακόμη μικρότερο σύγχρονό του, εάν θυμάστε, AX gti.
Εϊτίλα κι άγιος ο θεός!


Πραγματικά ελαφριά αμάξια. Ακόμη και το μεταγενεστερο saxo μου, με τον αρχαίο 1360 κεκ 8βαλβιδο, ήταν αρκούντως σβέλτο λόγω βάρους
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.710
Reaction score
42.838
AX 1100 ήταν το ‘πρώτο μου» αμάξι. Αν θυμάμαι καλά έπιανε τα 160, όπου και τερμάτιζε το κοντέρ.
Αγαπημένο αυτοκίνητο, με πήγε μέχρι Αγγλία και με έφερε μεταξύ άλλων. Ραδιοκασετόφωνο και αιρκοντισιο αν δεν κάνω λάθος.
Ούτε αν είχε 4 ή 5 ταχύτητες δεν θυμάμαι πια.
Πέθανε στα χέρια κάποιου γέρου κάπου στην κερατεα μετά από πολλλλα χρόνια.
 

Μηνύματα
7.450
Reaction score
1.537
κανένα δεν αξίζει πέραν συναισθηματικής ή συλλεκτικής αξίας.
πιθανότατα τα 205rallye έχουν σημαντικά μεγαλύτερη αξία γιατί ήταν πιο λίγα.
το mx5 είναι άλλη ιστορία, κατασκευασμένο μια εποχή που οι ιάπωνες φτιάχνανε αυτοκίνητα που ξεχνούσαν να χαλάσουν, θα μπορούσε εύκολα να αποτελεί καθημερινό όχημα, το 106 πάλι αμφιβάλλω.
106 και προσεγμένο , τι να σου πω... βασίζεσαι στο ότι αυτά που δεν είναι προσεγμένα έχουν συναντηθεί με κολώνα ήδη ή έχουν εμφανή σημάδια.
το NA προσωπικά αν και το αυθεντικό δεν μου λέει και πολλά, αντίθετα ένα nbfl θα μπορούσα να το έχω για καθημερινό.
Τα 205 είναι πανάκριβα επειδή ήταν λιγότερα, είναι παλιότερα και έχουν περάσει στο στάδιο του μύθου. Νομίζω έχουν και ένα μικρό μπόνους από τη συσχέτιση με το (εντελώς άσχετο όμως) Τ16.

Εγώ πάλι μεγάλωσα την εποχή που τα 205 ήταν ήδη παρελθόν και τα 106 παρόν. Και φυσικά θα μπορούσα να δώσω κάποια στιγμή 4-5Κ για ένα αμαξάκι για την πλάκα μου, όχι όμως 20-30 η όσα ζητήσουν όσοι έχουν ένα 205 Rallye η GTI. Στην εποχή των 106 Rallye δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να κοιτάξει κανείς, τα Punto πχ είναι εντελώς άλλης φιλοσοφίας και υποψιάζομαι ότι θα είναι ακόμη πιο σκισμένα.

Όσο για τα ΜΧ5 η προτίμηση μου για ΝΑ είναι καθαρά αισθητική. Ιδανικά θα ήθελα ένα ΝΑ με κινητήρα κιβώτιο διαφορικό εσωτερικό και κουκούλα από ΝΒ (είναι όλα εναλλάξιμα). Η αλήθεια βέβαια είναι ότι τα ΝΒ πωλούνται ακόμη σε τιμή χώμα.
Πιο συλλεκτικό το 205, 106 έχουν κυκλοφορήσει να φαν και οι κότες. 205 ή το ακόμη μικρότερο σύγχρονό του, εάν θυμάστε, AX gti.
Εϊτίλα κι άγιος ο θεός!


Πραγματικά ελαφριά αμάξια. Ακόμη και το μεταγενεστερο saxo μου, με τον αρχαίο 1360 κεκ 8βαλβιδο, ήταν αρκούντως σβέλτο λόγω βάρους
Νομίζω ότι το ΑΧ παίζει να ζυγίζει κάτω από 700 κιλά, τα Saxo είχαν ήδη τσιμπήσει κάπου στα 200 κιλά παραπάνω. Και πάλι βέβαια ένα σημερινό Super mini θα έχει διαστάσεις της ΖΧ της εποχής και βάρος ίσως και μεγαλύτερο της ΧΜ.

Αυτη btw είναι σίγουρα ένα αυτοκίνητο που θα ήθελα να έχω.
 

Μηνύματα
16.483
Reaction score
23.344
Το 1100 ήταν 650κατι κιλά και 5ταχυτο , υπήρχε και το 1000αρι 4ταχυτο και ακόμα πιο ελαφρύ , με 3μπουλονες ζάντες.
Η οροφή ήταν πλαστική , όπως και η πίσω πόρτα.
Το 205 το 14αρι ,με τα μαμά ελαστικά 165/70/13 έπιανε κόφτη στροφών με 5η (σε κατηφόρα φυσικά) κάπου 185 πραγματικά με τη βελόνα να κολλάει στο τέρμα του οργάνου δείχνοντας μάλλον 200 (180 η τελευταία ένδειξη , συν μία γραμμή για τα 190 συν ένα κενό μέχρι το τέρμα ας τα λέμε 200)
Όταν έβαλα 175 λάστιχο (σε λευκή ζάντα Rallye*) η τελική έπεσε κάπου 200 στροφές από τον κόφτη (στην ίδια κατηφόρα) και με το 185 άλλες 300 (η επίδραση του ελαστικού που λέγαμε σε άλλο νήμα)
Αμφιβάλλω αν φρέναρε από αυτές τι ταχύτητες ευτυχώς δεν το έμαθα ποτέ.

* Το 106 Rallye είχε 2 ζάντες λευκές, το πρώτο το 13αρι είχε 5,5χ14 ενώ το μεταγενέστερο το 16αρι 6χ14 αμφότερες γαλλικό οφσετ ετ25 αν θυμάμαι καλά.

Εποχές και αυτές , ευτυχώς την βγάλαμε ζωντανοί με τις μλκς που κάναμε
 

Μηνύματα
30.786
Reaction score
25.354
Εποχές και αυτές , ευτυχώς την βγάλαμε ζωντανοί με τις μλκς που κάναμε
ΕΛΑ ΝΤΕ!
ΑΓΙΟ ΕΙΧΑΜΕ...ΠΡΩΤΟΤΟΥΜΠΑΡΑ ΤΟ 76 ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ 77 ΜΕ ΤΑΧΥΠΛΟΟ ΚΑΙ

ΕΩΣ ΤΟ 81 ΜΕΤΡΑΓΑ ΧΥΜΕΣ-ΣΤΟΥΚΕΣ-ΞΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΚΕΣ ΜΕ ΠΛΗΘΩΡΑ ΜΗΧΑΝΩΝ....
 

Μηνύματα
2.850
Reaction score
236
Εγω αν βρω ενα 16v ραλακι σε πολυ καλη κατασταση θα δωσω και 7 χιλιαρικα

Με πρωτο σταδιο φτανει τα 135+ αλογα,που με το μικρο βαρος το κανουνε πυραυλακι με πολυ ωραιο ηχο.
Δεν θα βρει καποιος ευκολα στο μελον μικρο αμαξακι που να βγαζεις γουστα οπως με το ραλακι.
Πριν απο 2 χρονια εχασα ενα κουκλι ραλακι,οπως το εψαχνα δηλ κατακοκινο με καινουργια αναρτηση,προσφατο γενικο σερβις,λιγα σχετικα χλμ,μεσα εξω να ειναι καινουργιο κτλ και το εχασα για 500 ευρω που δεν ανεβασα την προσφορα μου.
Ειναι το μονο γαλικο αμαξι που θα αγοραζα ποτε στη ζωη μου.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.402
Reaction score
12.038
Έσπειρα ζιζάνια με το 205 αλλά κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια :)
Από εμένα και τον αδελφό μου έχουν περάσει εξι 106,τρία rallye 1.3,ένα rallye 1.6 8V,ένα GTI 1.6 V και ένα XSI 1.4.
Πρόσφατα πουλήθηκε ένα rallye 1.3 σε σχεδον εργοστασιακη κατάσταση με 130k km και υπάρχουν ακόμη το GTI και το XSI εντελώς εργοστασιακά:p
Το GTI το οδηγούσε μεχρι πρόσφατα η ανιψιά μου που σπούδαζε στην Πάτρα(φυσικά δεν είχε αγοραστεί για αυτην)και το XSI αγοράστηκε σχετικά πρόσφατα για να το κανω ανακατασκευή με σκοπό να βγουν ιστορικές πινακιδες και να
τρέξουμε σε αγώνες regularity με τον αδελφό μου.
Για τους γνώστες,το XSI είναι το πρώτο του 1992 χωρίς τα φλασάκια στα φτερα:)

IMG_0702.jpeg

IMG_0700.jpeg
IMG_0696.jpeg


IMG_2963.jpeg
 

Μηνύματα
103
Reaction score
111
ΤΟ MORGAN 3 WHEELER ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΣΗΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ "THE PARTY"

ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 2010 ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ HARLEY DAVIDSON 2,000CC ΚΑΙ
Αν δεν κανω λαθος ειχε κινητηρα S&S X-Wedge και οχι HD
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.462
Μηνύματα
2.941.115
Members
38.188
Νεότερο μέλος
kotsos134
Top