Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

gonis

Luger
Μηνύματα
4.368
Reaction score
11.905
Πρώτη φορά βλέπω Peugeot 205 Rallye 1.9.

Ήξερα ότι είχε GTi 1.6 και 1.9 και Rallye 1.3.
Και εγώ γιαυτο φωτογράφισα την κολόνα με το σήμα.Φοράει το μοτέρ του 1.9 GTi και έχει παραχθεί σε 1000 κομμάτια.
Απο ότι μου ειπε ο ιδιοκτήτης πουλήθηκαν στην Γερμανία και το συγκεκριμενο εχει εισαχθεί από εκεί.Εχει ψεκασμό ενώ το 1.3 Weber 40αρια :p
Τι κούκλες η Ε-Type και η 190SL...
Η e-type πήρε το 1ο βραβείο και η 190 ήταν λες και βγήκε από το εργοστάσιο χθες!!
 

Μηνύματα
30.594
Reaction score
25.070
ΤΟ MORGAN 3 WHEELER ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΣΗΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ "THE PARTY"

ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΤΕΡ ΣΕΛΕΡΣ ΤΟΥ 1968 ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΕΝΑ ΜΟΡΓΚΑΝ ΤΟΥ 1933 ΜΕ

ΚΙΝΗΤΗΡΑ MATCHLES.

i007788.jpg

1933a-640x456.jpg


ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 2010 ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ HARLEY DAVIDSON 2,000CC ΚΑΙ

ΚΙΒΩΤΙΟ MAZDA!

464367_36256144273b81dc6e45b91c3fa1fd53.jpeg
 

Μηνύματα
7.420
Reaction score
1.492
Και εγώ γιαυτο φωτογράφισα την κολόνα με το σήμα.Φοράει το μοτέρ του 1.9 GTi και έχει παραχθεί σε 1000 κομμάτια.
Απο ότι μου ειπε ο ιδιοκτήτης πουλήθηκαν στην Γερμανία και το συγκεκριμενο εχει εισαχθεί από εκεί.Εχει ψεκασμό ενώ το 1.3 Weber 40αρια :p

Η e-type πήρε το 1ο βραβείο και η 190 ήταν λες και βγήκε από το εργοστάσιο χθες!!
Τρομερό. Φαντάσου να φορούσε και τον 1.9 16V που έβγαζε 160 άλογα - θα ήταν κανονικός φονέας γιγάντων.

Πάντως και τα απλά "συνηθισμένα" 1.3 με τα βεμπερ είναι εξαιρετικά περιζήτητα και ακριβά πλέον - στο εξωτερικό πωλούνται για 25-30Κ.

Η E type δείχνει να είναι και Series 1 - η ακριβότερη και πλέον περιζήτητη εκδοχή. Κατά καιρούς σε αγγελίες έχω δει στην Ελλάδα αρκετές φορές Series 3, που έχουν άλλο μεταξόνιο, άλλο πίσω μέρος και συνολικά έχουν χαλάσει οι αναλογίες τους, και επειδή παρήχθησαν πολλές και είναι αποδεκτές ως λιγότερο όμορφες δεν πιάνουν τόσο πολλά χρήματα.
 

Μηνύματα
16.274
Reaction score
22.929
η επιτυχία σε αυτά τα 205 ήταν ο συνδυασμός με έναν ελαφρύ κινητήρα, πιθανότατα το 13αρι πήγαινε καλύτερα απο το 19αρι σε μια διαδρομή που είχε στροφές παρά τα 15 άλογα διαφορά, ήταν γενικά αυτοκίνητα που δεν μπορούσες να πειράξεις εύκολα, καθώς φτιάχνοντας κάτι λίγο χάλαγες κάτι άλλο πολύ.
εποχές που οι γρήγορες εκδόσεις ήταν σωστές και πρόστυχες, ενώ οι πιο εμπορικές είχαν δυσαναπλήρωτες ελλείψεις (πχ τριγωνικά ψαλίδια τα rallye / gti , μπράτσα με ένα πιάσιμο στην γέφυρα τα υπόλοιπα, 19άρες ράβδους πίσω τα γρήγορα, 16αρες τα απλά κλπ) που ήταν σχεδόν αδύνατο να καλυφθούν (πρακτικά έπρεπε να βρείς ένα rallye και να πάρεις απο πάνω το το μισό αυτοκίνητο, ακόμα και τότε αυτό δεν έπαιζε , στην καλύτερη να πάρεις πίσω άξονα απο τρακαρισμένο ελπίζοντας οτι δεν είχε στραβώσει και αυτός)
 

Μηνύματα
7.420
Reaction score
1.492
η επιτυχία σε αυτά τα 205 ήταν ο συνδυασμός με έναν ελαφρύ κινητήρα, πιθανότατα το 13αρι πήγαινε καλύτερα απο το 19αρι σε μια διαδρομή που είχε στροφές παρά τα 15 άλογα διαφορά, ήταν γενικά αυτοκίνητα που δεν μπορούσες να πειράξεις εύκολα, καθώς φτιάχνοντας κάτι λίγο χάλαγες κάτι άλλο πολύ.
εποχές που οι γρήγορες εκδόσεις ήταν σωστές και πρόστυχες, ενώ οι πιο εμπορικές είχαν δυσαναπλήρωτες ελλείψεις (πχ τριγωνικά ψαλίδια τα rallye / gti , μπράτσα με ένα πιάσιμο στην γέφυρα τα υπόλοιπα, 19άρες ράβδους πίσω τα γρήγορα, 16αρες τα απλά κλπ) που ήταν σχεδόν αδύνατο να καλυφθούν (πρακτικά έπρεπε να βρείς ένα rallye και να πάρεις απο πάνω το το μισό αυτοκίνητο, ακόμα και τότε αυτό δεν έπαιζε , στην καλύτερη να πάρεις πίσω άξονα απο τρακαρισμένο ελπίζοντας οτι δεν είχε στραβώσει και αυτός)
Πόσο ελαφρύτερος μπορεί να ήταν ο 1.3 από τον 1.9 ώστε να κάνει διαφορά ο κινητήρας; Ίσα ίσα που λογικά τα δύο διπλά Weber θα ζύγιζαν περισσότερο από το σύστημα ψεκασμού του 1.9 π.χ.. Και οι δύο κινητήρες είχαν οκταβάλβιδη κεφαλή με 1 ΕΕΚ, άρα ούτε εδώ θα προέκυπτε διαφορά βάρους.

Διαφορά βάρους θα υπήρχε λόγω φτωχού εσωτερικού και εξοπλισμού, και το 106 Rallye ήταν ελαφρύτερο του 106 GTi.

Επίσης έχω την εντύπωση ότι το 1.3 έβγαζε 100 ίππους, το 1.6 115 και το 1.9 130, άρα η διαφορά θα ήταν 30 ίπποι, όχι 15.
 

Μηνύματα
16.274
Reaction score
22.929
122 θυμάμαι για το 19αρι. άντε βρες τώρα στοιχεία εκείνης της εποχής , νομίζω οτι ήταν καμιά 20αριά κιλά το σύνολο παραπάνω, είχε και εξτραδάκια , αντλία τιμονιού (όχι σίγουρα) , a/c και κάτι τέτοια και καθόταν το έξτρα βάρος λίγο πιο μπροστά κάτι τέτοιο.

αυτό που δεν έπαιζε με τίποτα να δουλέψει σωστά, ήταν 16αρι απο 106 εκτός από βάσεις κλπ , ήταν σημαντικά βαρύτερο με το κιβώτιο του, μόνο για ευθεία θα ήταν...
 

Μηνύματα
7.420
Reaction score
1.492
122 θυμάμαι για το 19αρι. άντε βρες τώρα στοιχεία εκείνης της εποχής , νομίζω οτι ήταν καμιά 20αριά κιλά το σύνολο παραπάνω, είχε και εξτραδάκια , αντλία τιμονιού (όχι σίγουρα) , a/c και κάτι τέτοια και καθόταν το έξτρα βάρος λίγο πιο μπροστά κάτι τέτοιο.
Και οι δύο (περίπου) έχουμε δίκιο:


The 1.6 litre GTI was launched in 1984, and came with a XU5J engine, producing 105 PS (77 kW; 104 hp), for the 1987 model year the XU5J received the cylinder head with larger valves thus becoming XU5JA. The new engine was quoted for 115 bhp (86 kW; 117 PS). The 1.9 litre GTI came with an XU9JA engine producing 128 PS (94 kW; 126 hp), although later models with a catalytic converter produce 122 PS (90 kW; 120 hp). Internally these engines are very similar, the main differences on 1.9 litre versions being the longer stroke, oil cooler, and some parts of the fuel injection system. The shorter stroke 1.6 litre engine is famed for being revvy and eager, while the 1.9 litre feels lazier and torquier. Outside the engine bay the main differences between the 1.6 GTI and the 1.9 GTI are half-leather seats (1.9 GTI) vs. cloth seats (1.6 GTI); and disc brakes all-round (1.9 GTI) vs. discs at the front and drum brakes at the back (1.6 GTI); as well as the 14" alloy (Speedline SL201) wheels (1.6 GTI) vs. 15" (Speedline SL299) alloys (1.9 GTI).

...

From 1988 to 1992 Peugeot produced another variant of the 205, the 205 Rallye, which was engineered and produced by Peugeot–Talbot sport. This edition of the 205 was positioned as a cost-effective alternative to the 205 GTI, retaining its sporty character, but being less expensive to buy or maintain.

To achieve this, Peugeot used a derivative of the TU-series engine used in the post-1987 205s, which was designated TU24. The engine is essentially the same engine as was in the 1.1-litre 205 with the cylinders bored out to a total engine displacement of 1294 cc, a sports camshaft and twin Weber carburetors. The 1.3-litre engine produced 103 PS (76 kW; 102 hp) at 6,800 rpm. The car got the 1.6 GTI front suspension with ventilated brake discs, and the 1.6 GTI rear axle with drum brakes.
128 το 1.9, αλλά 122 το καταλυτικό.

αυτό που δεν έπαιζε με τίποτα να δουλέψει σωστά, ήταν 16αρι απο 106 εκτός από βάσεις κλπ , ήταν σημαντικά βαρύτερο με το κιβώτιο του, μόνο για ευθεία θα ήταν...
Δεν το κατάλαβα αυτό. Εγώ ανέφερα το 106, ότι είχε 2 εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα, Rallye και GTi με το δεύτερο βαρύτερο λόγω εξοπλισμού.
 

Μηνύματα
16.274
Reaction score
22.929
όταν είχα το 205 , έψαχνα τρόπους για μοντίφιασμα
την εποχή που το έψαχνα λύσεις από 1.9 δεν υπήρχαν , ούτε απο τίποτα άλλο καθώς μιλάμε για χρόνια μετά την λήξη παραγωγής και χώρια οτι τα 19αρια ήταν ελληνική μετατροπή του παρασκευόπουλου , τα 16αρια ελάχιστα, τα rallye δεν τα πείραζε κανείς.
πιο εύκολο ήταν να βρεις μοτερ απο 106 που ήταν αμέτρητα (συν τα saxo) αλλά το εγχείρημα εγκαταλείφθηκε πλήρως γιατί αν και σειρά TU αμφότερα τα μπλοκ , καμία άλλη σχέση, θα πήγαινε η μετατροπή σχεδόν όσο ένα μεταχειρισμένο 106 σε χειρότερο πλαίσιο, λάθος κατανομή βάρους και παράνομο.

(εκεί κόλλαγε το 106)
(ξέρω , τι τραβάω και γω ψυχούλα)
 

Μηνύματα
7.420
Reaction score
1.492
όταν είχα το 205 , έψαχνα τρόπους για μοντίφιασμα
την εποχή που το έψαχνα λύσεις από 1.9 δεν υπήρχαν , ούτε απο τίποτα άλλο καθώς μιλάμε για χρόνια μετά την λήξη παραγωγής και χώρια οτι τα 19αρια ήταν ελληνική μετατροπή του παρασκευόπουλου , τα 16αρια ελάχιστα, τα rallye δεν τα πείραζε κανείς.
πιο εύκολο ήταν να βρεις μοτερ απο 106 που ήταν αμέτρητα (συν τα saxo) αλλά το εγχείρημα εγκαταλείφθηκε πλήρως γιατί αν και σειρά TU αμφότερα τα μπλοκ , καμία άλλη σχέση, θα πήγαινε η μετατροπή σχεδόν όσο ένα μεταχειρισμένο 106 σε χειρότερο πλαίσιο, λάθος κατανομή βάρους και παράνομο.

(εκεί κόλλαγε το 106)
(ξέρω , τι τραβάω και γω ψυχούλα)
Αναρωτιέμαι αν σήμερα, ρεαλιστικά, πέραν της ιστορικής πλέον αξίας του 205 (Rallye ή GTi), θα υπήρχε λόγος να το προτιμήσει κανείς έναντι του 106. Λογικά τα 16V θα είναι ταχύτερα, αν και πιο βαριά, ενώ τα 1.3 πρέπει να είναι πολύ κοντά στα 205 Rallye αν και σαφώς πιο εύχρηστα λόγω αντικατάστασης των καρμπιρατέρ από ψεκασμό.

Ιδανικά, θα ήθελα να έχω ένα ΜΧ5 ΝΑ και ένα 106 Rally. Τα πρώτα τα έβρισκε κανείς με ένα τριχίλιαρο πριν 5-6 χρόνια, δυστυχώς κωλυσιέργησα τότε και έχασα την ευκαιρία μου - τα 7Κ+ που ζητούν σήμερα όσοι έχουν ένα σε αξιοπρεπή κατάσταση τα βρίσκω πολλά. Τα 106 πάλι τα βρίσκει κανείς από 2,5Κ, αν και τα πιο προσεγμένα φτάνουν και τα 4-5Κ.
 

Μηνύματα
16.274
Reaction score
22.929
κανένα δεν αξίζει πέραν συναισθηματικής ή συλλεκτικής αξίας.
πιθανότατα τα 205rallye έχουν σημαντικά μεγαλύτερη αξία γιατί ήταν πιο λίγα.
το mx5 είναι άλλη ιστορία, κατασκευασμένο μια εποχή που οι ιάπωνες φτιάχνανε αυτοκίνητα που ξεχνούσαν να χαλάσουν, θα μπορούσε εύκολα να αποτελεί καθημερινό όχημα, το 106 πάλι αμφιβάλλω.
106 και προσεγμένο , τι να σου πω... βασίζεσαι στο ότι αυτά που δεν είναι προσεγμένα έχουν συναντηθεί με κολώνα ήδη ή έχουν εμφανή σημάδια.
το NA προσωπικά αν και το αυθεντικό δεν μου λέει και πολλά, αντίθετα ένα nbfl θα μπορούσα να το έχω για καθημερινό.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.098
Μηνύματα
2.928.224
Members
38.130
Νεότερο μέλος
antochal
Top