Αυτοκίνητο μιας άλλης εποχής.

gonis

Luger
Μηνύματα
4.368
Reaction score
11.904
Πρώτη φορά βλέπω Peugeot 205 Rallye 1.9.

Ήξερα ότι είχε GTi 1.6 και 1.9 και Rallye 1.3.
Και εγώ γιαυτο φωτογράφισα την κολόνα με το σήμα.Φοράει το μοτέρ του 1.9 GTi και έχει παραχθεί σε 1000 κομμάτια.
Απο ότι μου ειπε ο ιδιοκτήτης πουλήθηκαν στην Γερμανία και το συγκεκριμενο εχει εισαχθεί από εκεί.Εχει ψεκασμό ενώ το 1.3 Weber 40αρια :p
Τι κούκλες η Ε-Type και η 190SL...
Η e-type πήρε το 1ο βραβείο και η 190 ήταν λες και βγήκε από το εργοστάσιο χθες!!
 

Μηνύματα
30.594
Reaction score
25.070
ΤΟ MORGAN 3 WHEELER ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΣΗΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ "THE PARTY"

ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΤΕΡ ΣΕΛΕΡΣ ΤΟΥ 1968 ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΕΝΑ ΜΟΡΓΚΑΝ ΤΟΥ 1933 ΜΕ

ΚΙΝΗΤΗΡΑ MATCHLES.

i007788.jpg

1933a-640x456.jpg


ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 2010 ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ HARLEY DAVIDSON 2,000CC ΚΑΙ

ΚΙΒΩΤΙΟ MAZDA!

464367_36256144273b81dc6e45b91c3fa1fd53.jpeg
 

Μηνύματα
7.418
Reaction score
1.491
Και εγώ γιαυτο φωτογράφισα την κολόνα με το σήμα.Φοράει το μοτέρ του 1.9 GTi και έχει παραχθεί σε 1000 κομμάτια.
Απο ότι μου ειπε ο ιδιοκτήτης πουλήθηκαν στην Γερμανία και το συγκεκριμενο εχει εισαχθεί από εκεί.Εχει ψεκασμό ενώ το 1.3 Weber 40αρια :p

Η e-type πήρε το 1ο βραβείο και η 190 ήταν λες και βγήκε από το εργοστάσιο χθες!!
Τρομερό. Φαντάσου να φορούσε και τον 1.9 16V που έβγαζε 160 άλογα - θα ήταν κανονικός φονέας γιγάντων.

Πάντως και τα απλά "συνηθισμένα" 1.3 με τα βεμπερ είναι εξαιρετικά περιζήτητα και ακριβά πλέον - στο εξωτερικό πωλούνται για 25-30Κ.

Η E type δείχνει να είναι και Series 1 - η ακριβότερη και πλέον περιζήτητη εκδοχή. Κατά καιρούς σε αγγελίες έχω δει στην Ελλάδα αρκετές φορές Series 3, που έχουν άλλο μεταξόνιο, άλλο πίσω μέρος και συνολικά έχουν χαλάσει οι αναλογίες τους, και επειδή παρήχθησαν πολλές και είναι αποδεκτές ως λιγότερο όμορφες δεν πιάνουν τόσο πολλά χρήματα.
 

Μηνύματα
16.270
Reaction score
22.928
η επιτυχία σε αυτά τα 205 ήταν ο συνδυασμός με έναν ελαφρύ κινητήρα, πιθανότατα το 13αρι πήγαινε καλύτερα απο το 19αρι σε μια διαδρομή που είχε στροφές παρά τα 15 άλογα διαφορά, ήταν γενικά αυτοκίνητα που δεν μπορούσες να πειράξεις εύκολα, καθώς φτιάχνοντας κάτι λίγο χάλαγες κάτι άλλο πολύ.
εποχές που οι γρήγορες εκδόσεις ήταν σωστές και πρόστυχες, ενώ οι πιο εμπορικές είχαν δυσαναπλήρωτες ελλείψεις (πχ τριγωνικά ψαλίδια τα rallye / gti , μπράτσα με ένα πιάσιμο στην γέφυρα τα υπόλοιπα, 19άρες ράβδους πίσω τα γρήγορα, 16αρες τα απλά κλπ) που ήταν σχεδόν αδύνατο να καλυφθούν (πρακτικά έπρεπε να βρείς ένα rallye και να πάρεις απο πάνω το το μισό αυτοκίνητο, ακόμα και τότε αυτό δεν έπαιζε , στην καλύτερη να πάρεις πίσω άξονα απο τρακαρισμένο ελπίζοντας οτι δεν είχε στραβώσει και αυτός)
 

Μηνύματα
7.418
Reaction score
1.491
η επιτυχία σε αυτά τα 205 ήταν ο συνδυασμός με έναν ελαφρύ κινητήρα, πιθανότατα το 13αρι πήγαινε καλύτερα απο το 19αρι σε μια διαδρομή που είχε στροφές παρά τα 15 άλογα διαφορά, ήταν γενικά αυτοκίνητα που δεν μπορούσες να πειράξεις εύκολα, καθώς φτιάχνοντας κάτι λίγο χάλαγες κάτι άλλο πολύ.
εποχές που οι γρήγορες εκδόσεις ήταν σωστές και πρόστυχες, ενώ οι πιο εμπορικές είχαν δυσαναπλήρωτες ελλείψεις (πχ τριγωνικά ψαλίδια τα rallye / gti , μπράτσα με ένα πιάσιμο στην γέφυρα τα υπόλοιπα, 19άρες ράβδους πίσω τα γρήγορα, 16αρες τα απλά κλπ) που ήταν σχεδόν αδύνατο να καλυφθούν (πρακτικά έπρεπε να βρείς ένα rallye και να πάρεις απο πάνω το το μισό αυτοκίνητο, ακόμα και τότε αυτό δεν έπαιζε , στην καλύτερη να πάρεις πίσω άξονα απο τρακαρισμένο ελπίζοντας οτι δεν είχε στραβώσει και αυτός)
Πόσο ελαφρύτερος μπορεί να ήταν ο 1.3 από τον 1.9 ώστε να κάνει διαφορά ο κινητήρας; Ίσα ίσα που λογικά τα δύο διπλά Weber θα ζύγιζαν περισσότερο από το σύστημα ψεκασμού του 1.9 π.χ.. Και οι δύο κινητήρες είχαν οκταβάλβιδη κεφαλή με 1 ΕΕΚ, άρα ούτε εδώ θα προέκυπτε διαφορά βάρους.

Διαφορά βάρους θα υπήρχε λόγω φτωχού εσωτερικού και εξοπλισμού, και το 106 Rallye ήταν ελαφρύτερο του 106 GTi.

Επίσης έχω την εντύπωση ότι το 1.3 έβγαζε 100 ίππους, το 1.6 115 και το 1.9 130, άρα η διαφορά θα ήταν 30 ίπποι, όχι 15.
 

Μηνύματα
16.270
Reaction score
22.928
122 θυμάμαι για το 19αρι. άντε βρες τώρα στοιχεία εκείνης της εποχής , νομίζω οτι ήταν καμιά 20αριά κιλά το σύνολο παραπάνω, είχε και εξτραδάκια , αντλία τιμονιού (όχι σίγουρα) , a/c και κάτι τέτοια και καθόταν το έξτρα βάρος λίγο πιο μπροστά κάτι τέτοιο.

αυτό που δεν έπαιζε με τίποτα να δουλέψει σωστά, ήταν 16αρι απο 106 εκτός από βάσεις κλπ , ήταν σημαντικά βαρύτερο με το κιβώτιο του, μόνο για ευθεία θα ήταν...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.096
Μηνύματα
2.928.178
Members
38.130
Νεότερο μέλος
antochal
Top