Αχ, αυτοί οι ενοχλητικοί φορουμίστες...

Μηνύματα
8.098
Reaction score
3.259
Απάντηση: Αχ, αυτοί οι ενοχλητικοί φορουμίστες...

Μπορούν οι αντιπρόσωποι, μ’ ένα μήνυμα στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση, ν’ αναλάβουν την ομαδική αποστολή προσκλήσεων στους ανθρώπους που επικοινώνησαν μαζί τους.
Αν έχουν πρόσβαση για να κατεβάσουν την πρόσκληση από το φόρουμ, έχουν και τη δυνατότητα να γράψουν ένα μήνυμα σε κάποιον αντιπρόσωπο…

Αυτόματα, αποκτούν μία βάση δεδομένων, που ο καθένας μπορεί να "εκμεταλλευτεί".
Κάθε μέρα λαμβάνω καμιά 30αριά μηνύματα από εταιρείες που ενδιαφέρονται για την ποιότητα της σεξουαλικής μου ζωής.
Ολες είναι γυναίκες με αμερικάνικα ονόματα και το subject αναφέρει viagra.
Με εκμεταλλεύονται ή ενδιαφέρονται πραγματικά να αναβαθμιστώ ?

Αναφορικά με το θέμα της ακουστικής στον χώρο της έκθεσης θα ήθελα να πω το εξής:

Πως γίνεται κάποιοι αντιπρόσωποι να παίζουν κάθε χρόνο πολύ καλά και κάποιοι άλλοι διαρκώς να καταδικάζουν το χώρο του ξενοδοχείου που τους φιλοξενεί ;
Πως γίνεται οι ίδιοι αντιπρόσωποι να μην μπορούν να “παίξουν” και στο δικό τους χώρο ακρόασης (showroom) όπου υποτίθεται έχουν και τον χρόνο αλλά και την δυνατότητα πειραματισμού με διαφορετικά καλώδια (λέμε τώρα) που σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνούν σε αξία το κόστος των ίδιων των συσκευών ;

Υ.Γ Αν έχουν χώρο (το ξαναλέμε τώρα) !?
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.752
Reaction score
22.504
Απάντηση: Αχ, αυτοί οι ενοχλητικοί φορουμίστες...

Κάθε μέρα λαμβάνω καμιά 30αριά μηνύματα από εταιρείες που ενδιαφέρονται για την ποιότητα της σεξουαλικής μου ζωής.
Ολες είναι γυναίκες με αμερικάνικα ονόματα και το subject αναφέρει viagra.
Με εκμεταλλεύονται ή ενδιαφέρονται πραγματικά να αναβαθμιστώ ?
Αγόρι μου είσαι πολύ πίσω. Εμένα με έχουν ανακαλύψει οι λατίνες. :114:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Re: Απάντηση: Αχ, αυτοί οι ενοχλητικοί φορουμίστες...

Κύριοι, δε συνηθίζω να κρύβομαι και ζητώ συγνώμη που άργησα να απαντήσω, δε γνώριζα ότι είχε ανοιχτεί τέτοιο θέμα.

Ο άνθρωπος που έθεσε το ερώτημα στην πρόσφατη συγκέντρωση της εταιρείας που διοργανώνει την έκθεση, ήμουν εγώ.
Ονομάζομαι Αντώνης Χατζηκωνσταντής και ασχολούμαι με το εμπόριο μηχανημάτων ήχου.

Η ερώτηση ήταν η εξής:

Θέλουμε να μοιράσουμε προσκλήσεις μέσω των φόρουμ?

Θέλουμε τη δωρεάν είσοδο στην έκθεσης ή είναι καλύτερο να μοιραστούν προσκλήσεις μέσω των αντιπροσώπων ή των καταστημάτων ώστε να υπάρχει η επαφή του καταστήματος, αντιπροσωπείας με τους ανθρώπους που υπό άλλες συνθήκες θα την κατεβάσουν και δε θα υπάρχει η ΑΜΕΣΗ επαφή μαζί τους?

Υπάρχει περίπτωση, η δωρεάν διάθεση προσκλήσεων μέσω φόρουμ, να υποτιμά την «αξία» της?
Σε όλες τις εκθέσεις του εξωτερικού υπάρχει είσοδος, π.χ. στη Γερμανία, το ημερήσιο έχει 10€, το οικογενειακό (δύο ενήλικοι + τρία παιδιά) έχει 20€, για τους επισκέπτες που δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στο χώρο έχει 20€, αφού έχουν κάνει προεγγραφή στη διοργανώτρια εταιρεία, έχουν δηλώσει τα επαγγελματικά τους στοιχεία ΚΑΙ έχουν ελεγχθεί για το αν είναι σωστά!

Θέλουμε ανθρώπους, που μετά από ένα-δύο χρόνια συμβίωσης με το σύστημα τους, ακόμα ψάχνουν το πώς θα το στήσουν σωστά αλλά ασκούν έντονα κριτική για το πώς παίζει ένα σύστημα σ’ ένα χώρο που ο εκθέτης είχε την ευκαιρία να τον «ακούσει» για τρεις ώρες και αφού είχε γίνει αχθοφόρος, μεταφορέας, διακοσμητής και ότι άλλο θα του ζητηθεί να πράξει?

Είναι νωπές ακόμα στη μνήμη μου, οι γνώμες που εκφράστηκαν για τα Muon, τα Focal, ηχεία που έπαιζαν σε πολύ μεγάλους χώρους, με μόλις μία ημέρα χρόνο για να στηθούν, ταυτόχρονα με άλλα μηχανήματα που υπήρχαν σε στατική επίδειξη και ΣΧΕΔΟΝ κανείς δε τα σκέφτηκε αυτά!
ΣΥΝ το: Πόσα ηχεία υπάρχουν που θα μπορούσαν να καλύψουν τόσο μεγάλους χώρους?!

Σε συζητήσεις που είχα με πολύ κόσμο από την έκθεση, οι περισσότεροι ήταν απογοητευμένοι, γιατί ελάχιστοι επισκέπτες κατάλαβαν την προσπάθεια τους να εκθέσουν μηχανήματα, που μέχρι εχθές ήταν μόνο φωτογραφίες σε περιοδικά και ιντερνέτ σελίδες.
Κάποιοι από τους εκθέτες είχαν ν’ αντιμετωπίσουν ένα οικονομικό διευθυντή, που στην ανάγνωση του κόστους των προϊόντων -που ήρθαν ειδικά για την έκθεση- «κατέβασε» θεούς και δαίμονες εωσότου να δώσει την έγκριση εισαγωγής τους!
Κάποιοι άλλοι, που δεν έχουν οικονομικό διευθυντή, πήραν το οικονομικό ρίσκο για ν’ ανεβάσουν την εικόνα της έκθεσης ΚΑΙ τη δική τους.

Οι παραπάνω σκέψεις, εμπορικές και μη, ήταν αυτές που με ώθησαν στο να υποβάλλω αυτό το ερώτημα.

Γιατί σώνει και καλά πιστεύεται ότι τα φόρουμ φοβίζουν τις επιχειρήσεις του χώρου?
Θεωρητικά, θα έπρεπε να σιωπήσω, φοβούμενος τη γνώμη των ανθρώπων που συμμετέχουν στο/στα φόρουμ/ς, γιατί θα μου κόψει τις πωλήσεις?!

Αν κάνω καλά τη δουλειά μου, εξυπηρετώ όπως πρέπει, κάνω σωστές πωλήσεις, ικανοποιώ τις ανάγκες των πελατών μου, οι πωλήσεις μου δε θα σταματήσουν!
Αν, δε, είμαι και «ντόμπρος» ΠΡΙΝ την πώληση για το τι μπορώ να προσφέρω και τι όχι, για το τι χρεώνω και για το τι δεν χρεώνω, τότε αύξηση θα έχω, όχι μείωση!

Απαγορεύεται να έχω το θάρρος της γνώμης μου, απαγορεύεται να έχω το θάρρος να σκέφτομαι (λανθασμένα ή σωστά, δεν είμαι τέλειος) και να τα εκφράζω, για να μη «πληγώσω» την επιχείρηση μου?!

Σε προσωπικό επίπεδο, έχω βαρεθεί τα υπονοούμενα, τις δήθεν καταγγελίες χωρίς ονόματα ως προσπάθεια πίεσης καταστάσεων, η εκμετάλλευση των φόρουμ ως προσπάθεια εκβιασμού και όταν λήξει το «θέμα» σταματά το κάθε σχόλιο!

Έχω βαρεθεί την «άρρωστη» συμπεριφορά εμπόρων και καταναλωτών, έχω βαρεθεί τα «μισόλογα» από ανθρώπους που ξέρουν ή «ξέρουν» καταστάσεις στο χώρο που κινούμαι επαγγελματικά, έχω βαρεθεί το «κρυφτούλι» των λέξεων, το «κρυφτούλι» μεγάλων, σε ηλικία ανθρώπων, με «μισόλογα» πίσω από ένα πληκτρολόγιο που παίζουν ένα παιχνίδι, που δε μπορώ να κατανοήσω, λόγω του ότι έχω μάθει να εκφράζω αυτά που σκέφτομαι, γιατί οι καλές εξηγήσεις κάνουν και τις καλές σχέσεις.

Έχω βαρεθεί θέματα, που μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα, γιατί κάποιος φαντάζεται ότι θα βγει «λαυράκι» από εκεί, θα «ωφεληθεί» ο ίδιος ή το χόμπι του, έχω βαρεθεί συμμετοχές τυπικές μόνο και μόνο για να βρεθούν πελάτες, έχω βαρεθεί προσωπικά μηνύματα με σκοπό τη διαφήμιση και πώληση, έχω βαρεθεί τις «τάχα» μου τιμές για τα μέλη των φόρουμ (αν μπορείς δώσε τις σε όλο το κόσμο και όχι γιατί περιμένεις «ανταλλάγματα» από ένα φόρουμ, έμμεσα ή και άμεσα –ελπίζω να μη παρεξηγηθεί από τους συντονιστές της κάθε κατηγορίας και νομίζουν ότι αναφέρομαι σε αυτούς), έχω βαρεθεί συζητήσεις σε «πηγαδάκια» όπου «θάβεται» ο καθένας αλλά όταν βρεθούμε μπροστά στον «καθένα» είμαστε όλο «γλυκόλογα» και «υποσχέσεις»…

Αν έχω κάτι με τον κύριο Τσαρουχά, τον κύριο Κόγια (ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη για την αναφορά μου στα ονόματά σας, τα χρησιμοποιώ ως παράδειγμα), τότε θα απευθυνθώ ΑΜΕΣΑ σε εκείνους και όχι στον κύριο g.kar, στον κύριο DOLFON (επίσης ζητώ συγνώμη) ή όποιον άλλο χρήστη του φόρουμ μέσω του πληκτρολογίου μου!

Αν τώρα, ορισμένοι, χωρίς να γνωρίζω το λόγο, θεωρούν ότι αποτελώ το «παπαγαλάκι» κάποιου ή κάποιων, επιθυμώ, με αυτό το μήνυμα, να τους διαψεύσω.
Είμαι σε μία ηλικία που μπορώ να έχω το δικό μου τρόπο σκέψης, να τον υποστηρίξω με επιχειρήματα ΚΑΙ όταν έχω κάνει λάθος να ζητήσω συγνώμη γι’ αυτό.

Αν όλα τα παραπάνω, σας κάνουν να πιστεύεται ότι είστε «ανεπιθύμητοι» στην έκθεση, παρακαλώ, μην περάσετε από το δωμάτιο που θα βρίσκονται τα προϊόντα που εμπορεύομαι, γιατί εκεί βρίσκεται κάποιος που έχει το θάρρος της γνώμης του και δε σκέφτεται να σας κολακέψει…
- Ας πιάσουμε τα θέματα με την σειρά που τα έθεσες.

1. Οι εκθέτες σε καμία περίπτωση και σε κανένα αντικείμενο δεν είναι ικανοί για να εξασφαλίσουν την επισκεψιμότητα μιας έκθεσης. Γι αυτό το λόγο ποτέ δεν την κάνουν μόνοι τους αλλά με την βοήθεια ενός φορέα που είναι ειδικός τόσο στην οργάνωση όσο και στην προώθηση της εκδήλωσης. Το να γνωρίζει κάποιος ποιό είναι το κατάλληλο κουμπί για να στείλει ένα email δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Μάλιστα την έκθεση δεν την κάνεις για να καλέσεις τους πελάτες σου, των οποίων το email γνωρίζεις. Εσείς οι αντιπρόσωποι - έμποροι ειδών audio είστε από τους πιο τυχερούς επαγγελματίες. Τούτο διότι τα προϊόντα σας συζητιούνται σε τεράστιες διαδικτυακές κοινότητες. Εάν ήμουν στον χώρο, θα ευχαριστούσα τον Θεό που υπάρχει το AVSite με τους 7000 μοναδικούς επισκέπτες την ημέρα και τους ανθρώπους που συζητούν γι αυτό το "σαράκι" που λέγεται ήχος στο σπίτι. Για φαντάσου να πουλούσες είδη προικός, μπομπονιέρες ή ασφάλειες. Θα έπρεπε να πάρεις την τσαντούλα και να χτυπάς την κάθε πόρτα μέχρι κάποιος να σου ανοίξει και να του πεις σε 10 δευτερόλεπτα... πόσο καλά ξέρεις να στήνεις μηχανήματα και πόσο καλά είναι τα προϊόντα που εισάγεις μόνον εσύ.

Εάν συγκρίνει κάποιος την συμμετοχή στις εκθέσεις σε προ και μετά forums εποχή είμαι 100% σίγουρος ότι θα εκπλαγεί. Οι εκθέσεις στο εξωτερικό είναι τεράστιες σε σχέση με τις δικές μας. Δεν ξέρω αν ζητούν εισιτήριο ή όχι αλλά μπορώ με σιγουριά να σου πω την τάση της αγοράς. Η τάση λοιπόν είναι να μην υπάρχει εισιτήριο ΕΦΟΣΟΝ ο επισκέπτης συμπληρώσει οικειοθελώς μια φόρμα στοιχείων. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς, ότι αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος για τους εκθέτες να βγάλουν και κάτι ουσιαστικό από αυτήν την έκθεση. Τι είναι αυτό; Μια τεράστια βάση δεδομένων υποψηφίων πελατών επάνω στους οποίους μπορεί να ασκήσει ο καθένας τις τεχνικές marketing που γνωρίζει.

Άρα η σκέψη ότι η έκθεση υποβιβάζεται από το δωρεάν εισιτήριο είναι αναχρονιστική. Στις μέρες μας δεν έχει καμία απολύτως λογική. Η σκέψη ότι ειδικά οι φορουμίστες δεν πρέπει να καλούνται και επιπλέον να μπαίνουν τσάμπα, είναι όχι απλά αναχρονιστική και ρατσιστικά οπισθοδρομική, αλλά αποδεικνύει και την διάθεση του κλάδου να λογοκρίνει τους χομπίστες προκειμένου να περάσει την νοοτροπία που συμφέρει στους επαγγελματίες. Προσωπικά το θεωρώ εντελώς τραγικό.

Δυστυχώς αυτά είναι προϊόντα έλλειψης σοβαρής επιχειρηματολογίας. Είναι κοινή διαπίστωση ότι όλοι οι αντιπρόσωποι δεν είναι ίδιοι. Είναι επίσης κοινή διαπίστωση ότι το επίπεδο γνώσεων μερικών, δεν διαφέρει σε τίποτε από αυτό της γιαγιάς μου της συγχωρεμένης. Η αρλουμπολογία περί χαϊεντικής τέχνης είναι ένας ισχυρισμός που θα έστεκε άνετα την εποχή των μαγισσών και των μαγικών φίλτρων. Το 2009 όμως, οι ακαθόριστες αρλούμπες δεν είναι ικανές για να δώσουν προστιθέμενη αξία σε έναν επαγγελματικό κλάδο. Ορισμένοι δεν έχουν καταλάβει ότι το αντικείμενο που πραγματεύονται δεν είναι σαν τα ζαρζαβατικά. Χρειάζεται και το κάτι παραπάνω. Επειδή δεν το κατέχουν, το απαξιώνουν, το λοιδορούν και ενδεχομένως θα προτιμούσαν να φιμώσουν όσους το κατέχουν διότι όπως γίνεται σαφές, κινδυνεύει η επαγγελματική τους υπόσταση, η ίδια η χρησιμότητά τους στην αγορά. Όταν ο κλάδος επιτρέπει στον κάθε τυχάρπαστο να γίνεται έμπορος - αντιπρόσωπος χωρίς να συνειδητοποιεί κανείς ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με συσκευές τεχνολογίας που απαιτούν και ένα background, τότε τι περιμένεις;

Οι επαγγελματίες λοιπόν που δεν έχουν το background, δεν έχουν την απαραίτητη προστιθέμενη αξία, (αυτό δηλαδή που τους κάνει να ξεχωρίζουν από τους εμπόρους ζαρζαβατικών ή ειδών προικός), ανάγουν την αερολογία σε επάγγελμα. Αυτοί, είναι λογικό, λογικότατο να φοβούνται τους φορουμίστες, να προσπαθούν να απαξιώσουν τα forums και αν μπορούν να τα απομακρύνουν ή να τα φιμώσουν, κάτι που είναι εντελώς γελοίο μιας και σήμερα τα forums είναι η βασικότερη πηγή άντλησης πληροφορίας σε όλον τον πλανήτη. Είναι τόσο πίσω λοιπόν μερικοί, που γελοιωδώς θα προτιμούσαν αυτό το πράγμα που λέγεται internet να μην υπήρχε. Σαν να λέμε, ας πούμε, να μην υπάρχει τηλεόραση. Αλλά επαναλαμβάνω, είναι πολύ λογικό. Και για να το μεταφράσω θα πω το εξής παράδειγμα: Όλος ο φορουμίστικος ντόρος με τα υπερτιμημένα καλώδια, έχει ρίξει 100% τις πωλήσεις τους. Όλος ο φορουμίστικος ντόρος με την απομυθοποίηση της προσωπικής ηχητικής αξιολόγησης, είτε αυτή προέρχεται από τον κάθε τυχαίο είτε προέρχεται από έναν αντιπρόσωπο, έχει ελαττώσει τα επιχειρήματα αυτών που αρκούνταν στο να τονίζουν την μακρά εμπειρία τους στο αντικείμενο ή τα "εκπαιδευμένα" τους χρυσά αυτιά. Ο πελάτης αρχίζει να αμφισβητεί, αρχίζει σαν τα μωρά να ρωτάει "γιατί μπαμπά" και πλέον, δεν δέχεται την απάντηση του χρόνια στο κουρμπέτι γνώστη χρυσαυτιά που έχει στήσει κι έχει στήσει. Πολύ απλά, ξύπνησε και ζητά σοβαρές εξηγήσεις και επιχειρηματολογία...

Η κριτική είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός. Τι υπονοείς, ότι θα ρωτάει κάποιος στην πόρτα τι σύστημα έχει ο κόσμος και μετά θα τον αφήνει να περάσει ή ότι για να μην αισθάνονται μερικοί περίεργα, θα ρωτάμε εμείς τα μέλη μας στα forums τι εμπειρίες έχουν έτσι ώστε να δίνουμε άδεια ασκήσεως κριτικής πριν γράψουν οτιδήποτε; Μα που ζούμε ρε Αντώνη, τι πράγματα είναι αυτά;


2. Όταν δεν υπάρχει αποδεδειγμένη γνώση από τους ίδιους τους αντιπρόσωπους (όχι όλους φυσικά) για το στήσιμο των μηχανημάτων, πως περιμένεις να υπάρχει από τους επισκέπτες των εκθέσεων; Κάποτε, οι ισχυρισμοί περί στησίματος συστημάτων πρέπει να γίνουν λίγο πιο σοβαροί και να μην περιορίζονται στο μιξάρισμα των μαγικών υλικών που εντελώς τυχαία αντιπροσωπεύει ο καθένας. Και σε ρωτώ ευθέως. Πόσοι αντιπρόσωποι ειδών audio έχουν άποψη, όχι για το πως φροντίζουμε έναν χώρο ηχητικά, αλλά έστω για το τι είναι το λεγόμενο room treatment; Ε, λοιπόν η αντικειμενική, ορθολογική και τελικά η σωστή προσέγγιση είναι ότι αν δεν έχεις άποψη γι αυτό δεν θα μπορέσεις ποτέ να "στήσεις" ένα σωστό σύστημα κι ας χοροπηδάνε όσο θέλουν όσοι ισχυρίζονται ότι ξέρουν να "βιδώνουν" το σήμα από τους προενισχυτές στους τελικούς (σήμερα το ακούσαμε κι αυτό), ή όσοι ξέρουν (και καλά) τι καλώδιο πρέπει να βάλουν με τον κρύο τελικό τάδε για να τον... ζεστάνουν.

Αρλούμπες και αερολογίες, η πεμπτουσία της υπέρτατης τέχνης του να αφαιρείς χρήματα από τις τσέπες των πελατών. Μόνο που οι πελάτες αυτοί, πλεόν έχουν την δυνατότητα να διαβάζουν και την αντίθετη άποψη...


3. Είναι άξιον απορίας πως συντηρείται και πως βγαίνει προς τα έξω κιόλας, αυτή η γκρίνια για τις συνθήκες της έκθεσης. Όταν γκρινιάζετε εσείς ρε Αντώνη τι περιμένεις από τους επισκέπτες; Είναι δυνατόν να συμμετέχει ένας κλάδος σε μια έκθεση και το μόνο που να ακούγεται στον απόηχο, από τους ίδιους τους επαγγελματίες, να είναι το πόσο κουραστικό ήταν, πόσο μας έφυγε η μέση, πόσο δύσκολοι ήταν οι χώροι ηχητικά, πόσο χάλια catering είχε, πόσο λίγες γκόμενες είχε κλπ;

Προς ενημέρωσή σας λοιπόν, καμία έκθεση δεν είναι ρόδινη. Σε όλες τις εκθέσεις του κόσμου, οι εκθέτες κουβαλάνε πράγματα, χρεώνονται υπέρογκα ποσά για να επιδείξουν κάτι, κουράζονται, ιδρώνουν και κοπιάζουν ως μεταφορείς, διακοσμητές και αχθοφόροι που λες κι εσύ, για να υποστηρίξουν τον κλάδο τους και τα προϊόντα τους. Σε όλον τον κόσμο αυτό γίνεται. Εδώ τι έπρεπε να γίνει; Τι περιμένεις ακριβώς; Να έρχονται οι επισκέπτες και πριν πουν οτιδήποτε να προσκυνούν τον εκθέτη, να ζητάνε συγνώμη για την ενόχληση, να ευχαριστούν που τους κάνετε την τιμή να εκτεθείτε και μετά να υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση ότι τα μηχανήματα που θα ακούσουν θα τους αρέσουν όπως και να 'χει; Γίνονται αυτά τα πράγματα;

Αντώνη, θεωρητικά κάνεις πολύ καλά και εκφράζεσαι όπως νομίζεις ότι πρέπει να εκφράζεσαι. Να έχεις υπόψη σου όμως ότι η κοινή γνώμη είναι αυτή που διαμορφώνει την αγορά στην οποία κι εσύ κινείσαι. Αν εσύ λες ότι έχεις βαρεθεί μια φορά τις ανάρμοστες συμπεριφορές, να δεις πόσες φορές τις έχουν βαρεθεί αυτοί που συμμετέχουν και διαβάζουν τα forums (δηλαδή όλος ο κόσμος). Αντιπρόσωπος, έμπορος και ανάρμοστη συμπεριφορά ξέρεις τι σημαίνει για την μελλοντική του πορεία; Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε εσένα και τον πολύ ευγενικό σου χαρακτήρα, εντός και εκτός forum.

Εγώ θέλω να σε ευχαριστήσω που πήρες θέση δημόσια. Αυτό ενδεχομένως από μόνο του να απαντά και στην φήμη που λέει ότι κάποιος σου είπε να θέσεις εξ αρχής το θέμα την εν λόγω μάζωξη. One way or the other, ελπίζω ότι ένας πολιτισμένος διάλογος όπως αυτός, μπορεί να βγάλει κάποια συμπεράσματα και να βοηθήσει έτσι επαγγελματίες και χομπίστες.

...
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Απάντηση: Αχ, αυτοί οι ενοχλητικοί φορουμίστες...

Σεβαστή η γνώμη σας, λυπάμαι που έχασα την ευκαιρία να μιλήσω μʼ έναν άνθρωπο.
Μην ειστε τοσο σιγουρος, το οτι διαφωνω μαζι σας σε καποια θεμματα δεν σημαινει οτι δεν σας εκτιμω, τοσο απο λογια τριτων συνφορουμιτων, οσο και ως αισθηση απο μια πολυ συντομη γνωρημια που ειχαμε στην εκθεση και πιθανον δεν θυμαστε.
Θα ηθελα επισης να επισημανω, οτι θα επρεπε να υπαρχει πολυ μεγαλυτερο χρονικο περιθωριο για το στησιμο των συστηματων η να υπαρξουν ως στατικη μονον επιδειξη τα κορυφαια μοντελα των εταιριων και σε ακουστικη καποια μοντελα π.χ. βασης τα οποια πιθανον να απεδιδαν καλυτερα στους συγκεκριμενους χωρους.
Τωρα για την προσπαθεια το αγχος και την αγωνια των αντιπροσωπων, μπορω να την επιβεβαιωσω κι εγω η οποια μαλιστα ηταν αντιστροφως αναλογη του μεγεθους της εταιριας. Δηλαδη εβλεπες σχετικα νεους η μικρους αντιπροσωπους, με το βλεμμα τους γεματο αγωνια για την αποδοχη του συστηματος τους, το ποση ωρα οι επισκεπτες καθονταν για ακροαση κ.λπ.

Τελος αν και οφ τοπικ, θα ηθελα να ευχαριστησω το περιοδικο που διοργανωσε την εκθεση, αν και στο αρθρο του γι αυτην, αφιερωσε στο φορουμ μας, ακριβως τον μισο χωρο απο αλλα φορουμς και μαλιστα με μια θαυμασια φωτογραφια της εξωπορτας του δωματιου. Κριμα που δεν μπορεσαμε να τους ενημερωσουμε οτι τα σκυλια μεσα ηταν δεμενα.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.752
Reaction score
22.504
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αχ, αυτοί οι ενοχλητικοί φορουμίστες...

Οι επαγγελματίες λοιπόν,

...
και κάποιοι δημοσιογράφοι επίσης,

που δεν έχουν το background, δεν έχουν την απαραίτητη προστιθέμενη αξία, (αυτό δηλαδή που τους κάνει να ξεχωρίζουν από τους εμπόρους ζαρζαβατικών ή ειδών προικός), ανάγουν την αερολογία σε επάγγελμα. Αυτοί, είναι λογικό, λογικότατο να φοβούνται τους φορουμίστες, να προσπαθούν να απαξιώσουν τα forums και αν μπορούν να τα απομακρύνουν ή να τα φιμώσουν, κάτι που είναι εντελώς γελοίο μιας και σήμερα τα forums είναι η βασικότερη πηγή άντλησης πληροφορίας σε όλον τον πλανήτη.

...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Και επειδή ακούσω συχνά πυκνά ότι όλοι έχουν κάποιους πελάτες και μάλιστα ευχαριστημένους, αυτό δεν αποτελεί κριτήριο για απολύτως τίποτε. Σε γενικές γραμμές, το επίπεδο των πελατών είναι πάντα ίδιο με το επίπεδο των πωλητών. Αν ένας πωλητής πείσει έναν πελάτη ότι ένα θυμιατό έφερε καλύτερες μεσαίες στο σύστημά του, τότε όλοι είναι ευτυχισμένοι και ευχαριστημένοι μέχρι... να τους πει κάποιος (συνήθως άσχετος και εχθρός του χόμπι), τι ανοησίες είναι αυτές και να χυθεί το γάλα. Φουσκώνω την κατάσταση για να δείξω το μέγεθος του προβλήματος. Σαφώς και όλα αυτά δεν αποτελούν τον κανόνα στον χώρο του audio και των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται σε αυτόν.

...
 

Μηνύματα
89
Reaction score
0
Απάντηση: Αχ, αυτοί οι ενοχλητικοί φορουμίστες...

«Εάν συγκρίνει κάποιος την συμμετοχή στις εκθέσεις σε προ και μετά forums εποχή είμαι 100% σίγουρος ότι θα εκπλαγεί. Οι εκθέσεις στο εξωτερικό είναι τεράστιες σε σχέση με τις δικές μας. Δεν ξέρω αν ζητούν εισιτήριο ή όχι αλλά μπορώ με σιγουριά να σου πω την τάση της αγοράς. Η τάση λοιπόν είναι να μην υπάρχει εισιτήριο ΕΦΟΣΟΝ ο επισκέπτης συμπληρώσει οικειοθελώς μια φόρμα στοιχείων. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς, ότι αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος για τους εκθέτες να βγάλουν και κάτι ουσιαστικό από αυτήν την έκθεση. Τι είναι αυτό; Μια τεράστια βάση δεδομένων υποψηφίων πελατών επάνω στους οποίους μπορεί να ασκήσει ο καθένας τις τεχνικές marketing που γνωρίζει.»

Το έγραψα εχθές Νίκο.

Από τη στιγμή που η δωρεάν πρόσκληση προσφέρεται από τα φόρουμ, δε μπορεί να υπάρχει αυτή η πληροφορία για τους επαγγελματίες.
Αν ο κάθε ενδιαφερόμενος, στείλει μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του κάθε επαγγελματία, τότε θα υπάρχει μία βάση δεδομένων για να την «εκμεταλλευτεί» διαφημιστικά ;-)

Από τη στιγμή που παρατηρώ ότι, από το 1997 που είχα την 1η έκθεση στο χώρο έως και πέρυσι, το 2008, αυτό δε συμβαίνει δηλ. κράτηση στοιχείων για τους επισκέπτες της έκθεσης, ψάχνω τρόπους να γίνει.
Το να υπάρχει στο λόμπι του ξενοδοχείου η «ουρά» που μαζεύεται, εωσότου συμπληρωθεί η φόρμα, το μόνο που θα φέρει είναι η γκρίνια του ξενοδοχείου και ο εκνευρισμός του κόσμου από την αναμονή.
Νομίζω ότι αυτό το γνωρίζεις σαν επισκέπτης από άλλες εκθέσεις.

Το κατέβασμα της πρόσκλησης μέσω φόρουμ δε βοηθάει!
Αν έχω άδικο, πες το μου, δεν έχω το αλάθητο, άνθρωπος είμαι ;-)

Η αναφορά της έκθεσης, σε αντάλλαγμα μ’ ένα δωμάτιο δωρεάν για το φόρουμ από την εκθεσιακή, θα είχε τα ίδια αποτελέσματα με τις δωρεάν προσκλήσεις και ταυτόχρονα για τους επαγγελματίες αυτό που ανάφερες για τη συμπλήρωση της φόρμας.
Μπορείς να ρωτήσεις την Έφη, αν έχει γίνει πρόταση για κάτι τέτοιο ;-)

Όσο για τα υπόλοιπα, νομίζω ότι έχω τα… πνευματικά δικαιώματα για την έκφραση «ματζούνια του high fidelity” και για την λέξη «λαδόφιδο» :)
Τα χρησιμοποιώ, πριν το 1999, κοροϊδεύοντας κάποια πράγματα.
Βοηθούν σε κάποια σημεία, αλλά αν το σύστημα δεν... ότι και να κάνεις...
Επίσης διεκδικώ τα… πνευματικά δικαιώματα στο (αρχικό) φόρουμ για την αναφορά στο χώρο, «ταξίδι» συχνοτήτων, απόσταση ακρόασης, ένταση και η σχέση της με το χώρο ακρόασης, λύσεις από praktiker, λαϊκή και λίγο κόπο από εμάς, για room treatment ;-)

Ευελπιστώ ότι δεν αεροβατώ Νίκο, μπορεί να ζω αποκλειστικά από αυτή την εργασία, αλλά είμαι σίγουρος ότι αν κρατήσω μία σταθερή πολιτική, «καθαρή» απέναντι στον άνθρωπο, που έχει τη διάθεση να με εμπιστευθεί (όχι όμως σαν «πρόβατο»), έχοντας ξεκαθαρίσει το τι μπορώ να προσφέρω και το τι όχι (δε μπορώ να τα γνωρίζω όλα, μπορώ, όμως, να βελτιώνομαι στην κάθε ημέρα που περνάει, στο χέρι μου είναι), έχοντας το θάρρος να παραδεχθώ τα σφάλματά μου, έχοντας το θράσος ή θάρρος, όπως θέλεις ονόμασε το, να αναφέρω τι χρεώνω και τι όχι ΠΡΙΝ την πώληση (βασικό αυτό το «ΠΡΙΝ»), έχοντας σεβασμό στις ανάγκες του ενδιαφερόμενου αλλά και σεβασμό στη δουλειά μου, στο τέλος θα είμαι κερδισμένος, ηθικά και εμπορικά.

Γι’ αυτούς τους λόγους σου έγραψα ότι δεν είναι θάρρος το να δηλώσω επώνυμα ποιος έκανε την πρόταση και ας φαίνεται «κόκκινο πανί», ίσα ίσα αν δεν το έκανα, επαναλαμβάνω, δε θα είχα ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να γράφω εδώ μέσα, από τη στιγμή που όσα υποστηρίζω στα φόρουμ, θα τα αναιρούσα με τη «σιωπή» μου.

Αν θέλουμε να αποκαταστήσουμε οι επαγγελματίες την «άρρωστη» αυτή κατάσταση που επικρατεί στην αγορά του high fidelity, θα πρέπει ανοιχτά, να δηλώνουμε τις θέσεις μας, τις σκέψεις μας, να συζητάμε, να επεξεργαζόμαστε τη θέση του άλλου, δεχόμενοι τα λάθη μας ή υπερασπιζόμενοι το δίκιο μας και στο μέλλον σίγουρα θα βρεθεί η μέση λύση για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι και σωστοί στη σχέση μας.

Δεν πρέπει όμως να φτάσουμε και στην άλλη πλευρά, όπως έγραψα σε προηγούμενο μήνυμα.

Υ.Γ. Σε παρακαλώ, κάνε κάτι με το πραγματικό μου όνομα, είναι μπλοκαρισμένο γι’ αυτό και το © kastrato, ευνούχος :)
Είχατε βοηθήσει παλιότερα, αλλά κράτησε μόνο για μία εβδομάδα :-(

Υ.Γ 2 Θα ανεβάσω την πρόσκληση για την έκθεση στο Μόναχο, έχει εισιτήριο.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Αντώνη μην νομίζεις ότι με τα παραπάνω σκιαγραφώ εσένα, οπότε μην μπαίνεις στην διαδικασία να απαντάς σε προσωπικό επίπεδο. Ας δούμε τι γίνεται στον χώρο γενικώς. Όσον αφορά στα εισιτήρια και στις ουρές στα λόμπι, αυτά να με συγχωρείς αλλά αν έχουν τεθεί είναι δικαιολογίες του φορέα που οργανώνει την έκθεση. Ξέρω πολύ καλά τι λέω. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, το σενάριο που σου περιγράφω θα υιοθετηθεί σύντομα σε φορείς όπως πχ η helexpo που διοργανώνουν εκθέσεις με πολλαπλάσιες συμμετοχές τόσο σε εκθέτες όσο και σε επισκέπτες. Λίγη οργάνωση χρειάζεται, περισσότεροι άνθρωποι και φυσικά περισσότερη δουλειά.

Εγώ δεν κατακρίνω απαραίτητα την ύπαρξη εισιτηρίου. Προβάλω μόνο τις σύγχρονες μεθόδους. Αυτό που γίνεται στο Μόναχο σίγουρα θα έχει κάποια εξήγηση. Πες ότι μπαίνει ένα βαρβάτο εισιτήριο. Κάποιες προσκλήσεις (πολλές) παίρνουν οι εκθέτες για να μοιράσουν δωρεάν και επειδή συμμετέχουν και κάποια sites, κάποιες παίρνουν και τα sites. Πόσοι νομίζεις ότι τελικά θα χρειαστεί να πληρώνουν για να μπούνε μέσα; Αλλά τελικά το πρόβλημα γιατί να είναι ειδικά τα sites; Πόσο μάλλον όταν οι προσκλήσεις δίδονται δωρεάν με το περιοδικό του διοργανωτή. Στο site κολλήσαμε; Και τελικά όταν τελειώσουν οι φίλοι και οι γνωστοί του καθενός τι θα κάνετε, θα βγείτε στον δρόμο να μοιράζετε μόνοι σας προσκλήσεις; Είναι κακό να τις πάρουν οι άνθρωποι εύκολα και γρήγορα από τα sites;

Αντώνη θα το ξαναπώ: Είστε από τους πιο τυχερούς επαγγελματίες στην Ελλάδα, διότι ασχολούνται μαζί σας στο internet. Όποιος αδυνατεί να το καταλάβει ή εσκεμμένα κάνει πως δεν το καταλαβαίνει αμφισβητώντας τα οφέλη, είναι σίγουρο ότι δεν έχει και πολύ μέλλον.

Προσπαθώ ειλικρινά να αποκρυπτογραφήσω την λογική με την οποία ειδικά οι φορουμίστες δεν πρέπει να μπαίνουν τσάμπα και δεν μου βγαίνει με κανέναν τρόπο ρε Αντώνη. Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα, η δωρεάν είσοδος μερικών ανθρώπων ή τελικά το άλλο, δηλαδή το ότι αυτοί έχουν ένα ελεύθερο δημόσιο βήμα;

...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Re: Απάντηση: Αχ, αυτοί οι ενοχλητικοί φορουμίστες...

Υ.Γ. Σε παρακαλώ, κάνε κάτι με το πραγματικό μου όνομα, είναι μπλοκαρισμένο γι’ αυτό και το © kastrato, ευνούχος :) Είχατε βοηθήσει παλιότερα, αλλά κράτησε μόνο για μία εβδομάδα :-(
Έχεις pm.

...
 

Μηνύματα
402
Reaction score
2
Απάντηση: Αχ, αυτοί οι ενοχλητικοί φορουμίστες...

Αρχικά, ευχαριστώ για την αποκατάσταση της αρχικής μου εγγραφής.
Αν δεν τα κάνω "μούσκεμα" ΠΑΛΙ, θα συνεχίσω να γράφω με αυτό το όνομα :)

Καλή εβδομάδα,

«Αντώνη θα το ξαναπώ: Είστε από τους πιο τυχερούς επαγγελματίες στην Ελλάδα, διότι ασχολούνται μαζί σας στο internet. Όποιος αδυνατεί να το καταλάβει ή εσκεμμένα κάνει πως δεν το καταλαβαίνει αμφισβητώντας τα οφέλη, είναι σίγουρο ότι δεν έχει και πολύ μέλλον.»

Στο ιντερνέτ όλοι ασχολούνται με όλους και τα πάντα!
Υπάρχουν σελίδες για μοντελισμό (ΕΚΕΙ να δεις «χαμός» που γίνεται ;-) ), για μουσική, για υπηρεσίες, για πολύτεκνους, για λογιστές, για δικηγόρους, συμμετέχοντας επαγγελματίες και μη!

«Προσπαθώ ειλικρινά να αποκρυπτογραφήσω την λογική με την οποία ειδικά οι φορουμίστες δεν πρέπει να μπαίνουν τσάμπα…»

Μα δεν είπε κανείς για τη δωρεάν είσοδο των φόρουμ, ειδικά!
Αφορά όλους τους επισκέπτες!
Δε χρειάζεται αποκρυπτογράφηση σε κάτι που είναι φανερό!
Να διαθέσουμε δωρεάν προσκλήσεις αλλά όχι μέσω φόρουμ.
Τα φόρουμ, σε αντάλλαγμα τα δωρεάν δωμάτια, μπορούν να διαφημίσουν την έκθεση (όπως και κάνουν), οι συμμετέχοντες σε αυτά, θα στέλνουν μήνυμα στο ταχυδρομείο της κάθε αντιπροσωπείας -που θα είναι στην έκθεση- και η αντιπροσωπεία θα φροντίζει να στέλνει την πρόσκληση.

Το κέρδος για την αντιπροσωπεία είναι η πρόσβαση στο ταχυδρομείο του ενδιαφερόμενου με σκοπό τη μελλοντική παρουσίαση νέων προϊόντων, υπηρεσιών, προσφορών κλπ., το κέρδος για το φόρουμ η παρουσία του στην έκθεση και η ενδυνάμωσή του ως ιντερνέτ κοινότητα, το κέρδος για το κοινό η δωρεάν είσοδος.
Όλοι ευχαριστημένοι!

«…και δεν μου βγαίνει με κανέναν τρόπο ρε Αντώνη»
Η διαφορά μας είναι στο πως «βλέπει» ο καθένας μας την πρόταση.
Το αντιμετωπίζω σα διαφημιστικό, ΕΝΤΙΜΟ, μέσο, το αντιμετωπίζεις ως χομπίστας που θα κληθεί εκτός των εξόδων για την παρουσία του στην έκθεση να αντιμετωπίσει και το εξτρά κόστος της εισόδου και το καταλαβαίνω.

«Αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα, η δωρεάν είσοδος μερικών ανθρώπων ή τελικά το άλλο, δηλαδή το ότι αυτοί έχουν ένα ελεύθερο δημόσιο βήμα;»

Το πρόβλημα δε ξεκινά από τα φόρουμ αλλά από την έλλειψη οργάνωσης του… εχμ, «κλάδου».
Αυτό προσπαθώ, μέσω της πρότασης, να οργανώσω.
Η δωρεάν διάθεση μέσω του οποιοδήποτε φόρουμ, δυσκολεύει αυτό το έργο!

Είτε έρθει κόσμος στην έκθεση είτε όχι, κανείς δε μπορεί να περιορίσει το τι θα γραφτεί σε ένα δημόσιο χώρο, άρα η θεωρητική «φίμωση» μέσω απομάκρυνσης δεν υφίσταται!
Μήπως, αν το φόρουμ πάψει να διαθέτει προσκλήσεις δωρεάν, θα πάψουν οι συμμετέχοντες να γράφουν σε αυτό ή να το διαβάζουν?
ΔΕ νομίζω ;-)

Ποτέ η δύναμή του δεν εξαρτιόταν από τις δωρεάν προσκλήσεις ή από οποιαδήποτε κίνηση του χώρου που ονομάζεται αντιπροσωπείες/καταστήματα πώλησης μηχανημάτων!

ΥΓ Την πρόσκληση για την έκθεση στο Μόναχο, την έβαλα ως avatar γιατί δε γνωρίζω πως να την ανεβάσω ως φωτογραφία.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Διαφωνούμε και ως προς την ιδέα και ως προς την ενδεχόμενη υλοποίησή της. Νομίζω ότι τελικά η αξία των φόρουμς για τον κλάδο θα φανεί μόνον εάν αυτά μποϋκοτάρουν για μια χρονιά την έκθεση. Ίσως δεν έχει γίνει απολύτως κατανοητή η δύναμη του καταναλωτή. Και η ιστορία της έκθεσης είναι μόνον η κορυφή του παγόβουνου.

...
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.185
Μηνύματα
3.004.325
Members
38.426
Νεότερο μέλος
ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΞΑΣ
Top