Διάφορα (αυτοκίνητο - μοτοσυκλέτα)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Με την έλευση της ηλεκτροκίνησης αυτό θα γινόταν. Είτε υπήρχαν οι Κινέζοι είτε όχι. Με την αδυναμία των Ευρωπαίων να πράξουν τα δέοντα (τόσο η ΕΕ όσο και οι κατασκευαστές) οι Κινέζοι θα πάρουν την πίτα (όσων ενδιαφέρονται για τέτοια οχήματα), και σιγά σιγά αυτό θα αυξάνεται. Δεν αποφεύγεις το αναπόφευκτο παίζοντας καθυστέρηση. Θέλει επίθεση. Πρέπει να γίνουν όσα έγραψες αλλού και άλλα τόσα. Τα λέγαμε εδώ και χρόνια. Όταν κάτι είναι καλύτερο απλά είναι θέμα χρόνου να επικρατήσει. Δεν υπάρχει καλύτερο από το BEV.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.046
Reaction score
145.143
Οπλικά συστήματα πάντως, δεν πρόκειται να πουλήσει η Ευρώπη στην Κίνα. 😂🤣😁🤪

Πυροβολούν τα ποδάρια τους με πολλαπλούς τρόπους.

Έβλεπα στο δρόμο ένα mercedes GLA 200, που είναι ένα ωραιότατο σουβάκι, συμμαζεμένου μεγέθους, με λογικό ground clearance (όχι ιδιαίτερα μεγάλο), που αν κυκλοφορούσε ήδη σε BEV με λογική (ανταγωνιστική) τιμή, μια χαρά θα πουλούσε στην Κίνα. Αλλά που μυαλό.

Και ο αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος του BMW iX1 & iX3, σε καθαρόαιμη ηλεκτρική πλατφόρμα (κι όχι αυτή η ενδιάμεση παπαριά που παίζει και στο i4) καρτέρα κι έρχεται, αντί να κυκλοφορεί εδώ και 3 έτη. Μια χαρά θα πουλούσε στην Κίνα, δεν είναι ηλίθιοι οι Κινέζοι, αμιγώς ηλεκτρικές πλατφόρμες θέλουν, ξέρουν το παιχνίδι.

Αλλά που μυαλό.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.333
Reaction score
45.810
Οταν θα καταλάβει ο μέσος ευρωπαίος πολίτης τι σημαίνει η αυτοκινητοβιομηχανία για την οικονομία της Ευρώπης θα είναι αργά για να σταματήσει η ζημιά.
Η οποία ζημιά θα πέσει και στο κεφάλι του Κινέζου που δεν θα βρίσκει σε ποιον να πουλήσει τα αυτοκίνητα του που έκαναν τη ζημιά σε πρώτο χρόνο. Και μοιραία θα καταρρεύσει κι αυτός.
Και τότε θα ολοκλήρωθει το ντόμινο με το μόνο τρόπο που συνήθως ολοκληρώνονται αυτά τα «παιχνίδια». Η ζωή σου για τη ζωή μου.

Και όλα αυτά γιατί, έλα μωρέ το κινέζικο είναι καλό και φθηνό, και τι με νοιάζει εμένα, ας φτιάχνανε και οι ευρωπαίοι καλά και φθηνά, ελεύθερη αγορά είμαστε, εγώ την τσέπη μου κυτταω.

Η αδιαμφισβήτητη αλήθεια είναι ότι ο καθένας κυτταει μέχρι εκεί που βλέπει.
Η πραγματικότητα είναι αμείλικτη όμως να δεν στέκεται σε δικαιολογίες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Θα γίνει ότι έγινε και στην Αμερική στα 80s. To 1979 η UAW είχε 1.550.000 members που ήταν και ο μεγαλύτερος αριθμός που είχε ποτέ. Μέσα ήταν οι εργάτες των D3 και των προμηθευτών. Με την έλευση των Ιαπώνων και των Κορεατών σήμερα η UAW έχει πέσει στις 370.000. Αν βάλεις μέσα και όλους τους εργάτες των εργοστασίων Ιαπώνων και Κορεατών που δεν είναι στην UAW ίσα που ξεπερνάνε της 500.000.

Αυτό που θα κάνει την μεγάλη καταστροφή δεν είναι τα Κινέζικα οχήματα αλλά ο συνδυασμός ΑΙ και humanoid robots. Και επειδή αυτά τα τρία θα συμπέσουν κατά πολύ μεγάλη πιθανότητα το κράξιμο θα το φάνε τα Κινέζικα οχήματα γιατί κάποιος πρέπει να φταίξει για αυτό που έρχεται. Αν τώρα είναι και εκτός ΕΕ ακόμα καλύτερα.

Δεν φταίει το κεφάλι τους που είναι άχρηστοι. Φταίνε οι άλλοι. Η ΕΕ έχει ελάχιστη παρουσία στα ηλεκτρικά οχήματα, και μηδενική στις μπαταρίες, το ΑΙ και τα humanoid robots. Ταυτόχρονα έχει από την ακριβότερη ηλεκτρική ενέργεια, που θα έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο για την ανάπτυξη των παραπάνω, αν είχε μυαλό και δεν σκεφτόταν όπως σκέφτεται. Η εποχή "τσάι και συμπάθεια" έχει τελειώσει εδώ και χρόνια.

Δεν δουλεύει το ρημάδι. Το βλέπεις και σε άλλες μεγάλες χώρες όπως η Γερμανία που φεύγουν εταιρείες για Αμερική λόγω φορολογίας και κόστους ενέργειας. Και τους έχεις να λένε όχι στην κατάργηση της οριακής τιμής συστήματος που εκτοξεύει το κόστος ενέργειας. Γιατί; Προφανώς κάποιοι τρώνε. Όπως και με το εμπόριο ρύπων.

Αυτούς θα κάτσω να ακούσω; Τουλάχιστον εγώ γλίτωσα. Αν πάνε όλα καλά θα ασχοληθώ ξανά με την ενέργεια σε 25 χρόνια.

Εdit: και αν δεν υπάρχουν και τόσα χρήματα πλέον για αυτοκίνητα. Καλύτερα, μπας και γλιτώσουμε κάποια στιγμή από τα 5μετρα άχρηστα SUVs. Θα βγουν καλύτερα, φθηνότερα, εργονομικά και έξυπνα οχήματα. Έτσι και αλλιώς μέχρι τότε οι μισές διαδρομές θα γίνονται με οχήματα που πάνε μόνα τους. Ο κόσμος δεν θα αγοράζει τόσα αυτοκίνητα και όσες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες υπάρχουν ο μεγάλος όγκος εσόδων τους θα είναι από υπηρεσίες μετακίνησης.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.046
Reaction score
145.143
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, κάποτε το καμάρι της βιομηχανικής Ευρώπης, βρίσκεται αντιμέτωπη με μια κρίση άνευ προηγουμένου.

Οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου έχουν ήδη ανακοινώσει σχέδια περικοπών που φτάνουν τις 92.700 θέσεις εργασίας έως το 2030, με τις πιο ηχηρές να προέρχονται από τη Volkswagen (35.000 απολύσεις) και την Bosch (18.500 απολύσεις)

Σύμφωνα με την Ένωση Κατασκευαστών VDA, μόνο τα τελευταία δύο χρόνια έχουν χαθεί περίπου 55.000 θέσεις εργασίας.

Ο Μαρσέλ Φρατστσερ, πρόεδρος του Ινστιτούτου DIW, προειδοποίησε πως «η ανακοίνωση της Bosch είναι μόνο η αρχή μιας βαθιάς βιομηχανικής αναδιάρθρωσης στη Γερμανία», εκτιμώντας ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες απολύσεις και πιθανές χρεοκοπίες.

Ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς έχει υποσχεθεί να βγάλει τη χώρα από το τέλμα μέσω επενδύσεων ύψους 100 δισ. ευρώ σε υποδομές και άμυνα, ωστόσο η δυναμική της αυτοκινητοβιομηχανίας φαίνεται να υπονομεύει αυτή τη στρατηγική.

Η πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων, Μόνικα Σνίτσερ, τόνισε πως «η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απαιτεί λιγότερους εργαζόμενους».

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Νέες εγγραφές επιβατικών αυτοκινήτων (ΕΕ, μονάδες).
Πήγες: ACEA, Eurostat.

2015: 14,202,024
2016: 15,131,719
2017: 15,631,687
2018: 15,624,486
2019: 15,805,752
2020: 11,961,182
2021: 11,774,885
2022: 11,286,939
2023: 10,547,000 περίπου
2024: 10,600,000 περίπου

:rolleyes:
Παραπάνω βλέπουμε πως το 2020 - 2021 - 2022 εξαφανίστηκαν περίπου πωλήσεις 4.000.000 οχημάτων ανα έτος. Το 2023 - 2024 έγιναν 5.000.000. Στην Ευρωπαϊκή αγορά πουλήθηκαν 22.000.000 οχήματα λιγότερα σε μόλις 5 χρόνια. Τα Κινέζικα είναι έως και ασήμαντος αριθμός. Από τις 12.000.000 λιγότερες πωλήσεις το 2020 -2022 οι Κινέζοι δεν ήταν ούτε 150.000. Στο σύνολο της πενταετίας 750.000 - 900.000 στα 22.000.000.

Τι φταίει κατά την άποψη μου; Η Ευρώπη με τις τόσες ρυθμίσεις έχει κάνει τα οχήματα πανάκριβα. Κυρίως τα μικρά φθηνά οχήματα που είναι ο όγκος πωλήσεων στην Ευρώπη.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.313
Reaction score
10.792
Και: η Ευρώπη σκέφτηκε πως δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να αλλάζει αυτοκίνητο κάθε τόσο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Δεν φταίει κανένας Κινέζος και κανένα ηλεκτρικό. Μόνοι τους τα κατάφεραν με τα θερμικά.

Αυτά στην Ευρώπη, γιατί στην Κίνα είχαν μάτια κλειστά. Δεν είδαν καν τι έρχεται στην τοπική αγορά. Και ανίκανοι να παίξουν μπάλα στο ίδιο γήπεδο.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.333
Reaction score
45.810
Πόσο εύκολα ξεχνάτε ότι το 2020 είχαμε κόβιντ που κράτησε σχεδόν 2 χρόνια, που μετά αμέσως είχαμε την εισβολή της ρωσίας στην ουκρανία, που μεταξύ άλλων επέφερε μεγάλη έλλειψη στις καλωδιώσεις και άλλα ηλεκτρονικά στην αυτοκινητοβιομηχανία, που οι παραγγελίες γίνονταν με ανοικτή τιμή και ανοικτό χρόνο παράδοσης, με ένα τουλάχιστον 15% πάνω στις τιμές ήδη από το 2021, που βιώναμε σε όλη την ευρώπη ένα πληθωρισμό κοντά στο 10% το 22-23-24, με ενεργειακή κρίση και άλλα πολλά.
Ναι για την πτώση των πωλήσεων που βιώνει η αγορά τα τελευταία 4 χρόνια δεν φταίνε οι Κινέζοι (εκτός του ότι μας γάμησαν με τον κωρονοϊό).
Δεν νομίζω να το ισχυρίστηκε κάποιος αυτό.
Για αυτό όμως που θα έρθει, αν συνεχίσει η αλματώδης αύξηση εισχώρησης των κινέζικων, ηλεκτρικών κυρίως, αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι υπεύθυνος...ο ευρωπαίος πολίτης, και όχι ο κινέζος που κάνει τη δουλειά του όπως μπορεί και νομίζει. Ο ευρωπαίος που θα πυροβολεί τα πόδια του και το κεφάλι του.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Τίποτα δεν ξεχάσαμε. Εδώ δεν μιλάμε για τον Covid. Συν ότι αν δεν ήταν δεδομένη η πτώση (άσχετα του Covid) τόσα χρόνια θα είχαν ανακάμψει. Αντίθετα, η πτώση συνεχίζεται. Και μπορεί να πάει και κάτω από τα 10.000.000 κομμάτια. Τα τελευταία 25 χρόνια δεν έχει υπάρξει χρονιά με επταψήφιο αριθμό πωλήσεων.

Δεν πληρώνουν ούτε τον Covid, ούτε τον πόλεμο, ούτε τίποτα άλλο που διώχνει τις ευθύνες από αυτούς. Πληρώνουν την βόλεψη που τόσες δεκαετίες δεν άλλαξαν τίποτα. Δεν τα λέω εγώ. Ευτυχώς. Τα λένε άνθρωποι σε υψηλότατες θέσεις. Όπως ο Farley ας πούμε που τα λέει όπως είναι. Δεν τα μασάει, δεν χαϊδεύει αυτάκια. "Καλομάθαμε τόσα χρόνια που δεν γινόταν τίποτα".

Δεν άλλαξαν τίποτα για την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Και αυτό γιατί οι υπεύθυνοι κοιτάνε την καρέκλα αντί την εξέλιξη. Οτιδήποτε θα μπορούσε να τρίξει την καρέκλα αποκρύπτεται, λέει ο Munro που τα έζησε από μέσα για δεκαετίες. Και όχι μόνο αυτός.

Δεν έχουν καλώδια; Τσιπάκια; Boards; Βύσματα καλωδιακών συνδέσεων, καθίσματα, HVACs κλπ κλπ; Do it like Tesla. Αλλά όταν τα λέμε τόσα χρόνια ήμαστε οπαδοί και σέχτες. Γιατί η Tesla δεν είχε πρόβλημα ενώ είχαν οι άλλοι; Γιατί οι άλλοι ανέβαζαν τιμές και η Τesla τις έριχνε; Γιατί οι άλλοι είχαν καθυστερήσεις στις παραδώσεις και μειωμένους εξοπλισμούς και η Τesla δεν είχε τέτοια θέματα; Γιατί εξελίσσεται, τα φτιάχνει μόνη της, γιατί μειώνει τα εξαρτήματα όσο δεν πάει, γιατί σχεδιάζει από την αρχή αν χρειαστεί ολόκληρα τμήματα. Είτε αυτό αφορά την καλωδίωση είτε την ψύξη ή ότι άλλο.

Το πρώτο Tesla μαζικής παραγωγής (2012 - Model S) είχε καλωδίωση 3 χιλιομέτρων. Τόσο περίπου είναι ο μέσος όρος στα θερμικά. Στα ηλεκτρικά ακόμα παραπάνω. Το ακόμα παραπάνω λοιπόν το 2018 με το Model 3 το έκανε 1500 μέτρα (-50%). Το 2025 το Model Y Juniper έχει 100 μέτρα καλωδίωση. Και είναι και τόσο εξελιγμένο που πάει και μόνο του. Αν θα λέγαμε ότι ένα τυπικό ηλεκτρικό θέλει 4-5 χιλιόμετρα καλωδίωση (επειδή δεν έχει αρχιτεκτονική ζωνών καθώς αυτό προϋποθέτει να είναι ένα εξελιγμένο SDV), στο ένα ηλεκτρικό που θα έφτιαχνε κάποιος άλλος η Tesla φτιάχνει 50 Model Y.

H Τesla χρησιμοποιεί 6 τύπους βυσμάτων για όλη την καλωδίωση του οχήματος. Σε άλλους είναι από δεκάδες μέχρι εκατοντάδες όπως λέγεται. Έκατσε και σχεδίασε από την αρχή το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος, όπου μεταξύ άλλων, να χρειάζεται τα λιγότερα δυνατά διαφορετικά βύσματα. Για να έχει το μικρότερο δυνατό κόστος παραγωγής καθώς άλλο να κατασκευάζεις εκατομμύρια κομμάτια από 6 και άλλο από μερικές δεκάδες. Άνοιξε που λέτε την πατέντα και στους άλλους κατασκευαστές με σκοπό να κάνουν και αυτοί το ίδιο, και να πέσει και άλλο ο κόστος. Πόσοι ακολούθησαν; Άνοιξε την πατέντα των 48v. Πόσοι ακολούθησαν;

Όχι δεν φταίει ο Ευρωπαίος πολίτης για το αν θα κάνουν πάρτι οι Κινέζοι στην Ευρώπη. Ο πολίτης θα πάρει αυτό που θα κρίνει ότι είναι το καλύτερο για τις ανάγκες και την τσέπη του. Δεν θα πάρει υποδεέστερα οχήματα (και ταυτόχρονα ακριβότερα), επειδή αυτό μπορούν να δώσουν κάποιοι. Αυτοί οι κάποιοι να αλλάξουν λογική και να φτιάξουν ένα όχημα όπως πρέπει να είναι, σε ανταγωνιστική τιμή. Δεν φταίει ο πολίτης που η VW πρέπει να χρηματοδοτήσει τρία τμήματα Software για να τσουλήσει. Δεν τους είπε ο πολίτης ότι θέλει και Cariad και επένδυση στη XPENG και επένδυση στη RIVIAN. Ένα ρημάδι software θέλει που να δουλεύει και να είναι στην εποχή του αν δεν μπορεί να είναι μπροστά από αυτή. Δεν φταίει ο πολίτης που οι περισσότεροι, το 2025, δεν έχουν πραγματικό SDV. Δεν φταίει ο πολίτης που ηλεκτρικά πατάνε σε θερμικές πλατφόρμες. Όχι, δεν θα πάρει τέτοιο όχημα.

Μπορώ να γράψω άλλα τόσα αλλά το κείμενο είναι ήδη τεράστιο. Και ακόμα δεν έπιασα την ΕΕ και τις τραγωδίες που έχει κάνει, και κάνει.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.333
Reaction score
45.810
οπαδοί και σέχτες
Η αλήθεια είναι ότι αυτοί οι χαρακτηρισμοί δεν είναι αρκετοί για να αποδώσουν το μέγεθος της κατάστασης, πρέπει να εφεύρουμε νέες λέξεις.
Καληνύχτα σας.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.313
Reaction score
10.792
Γιατί εξελίσσεται, τα φτιάχνει μόνη της, γιατί μειώνει τα εξαρτήματα όσο δεν πάει, γιατί σχεδιάζει από την αρχή αν χρειαστεί ολόκληρα τμήματα. Είτε αυτό αφορά την καλωδίωση είτε την ψύξη ή ότι άλλο.
Ενώ οι κλασικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παραδόσει αυτή την εξέλιξη σε μεγάλο βαθμό στους υποσυναρμολογητές τους. Από τον καιρό του common rail και του abs ήταν οι κατασκευαστές των εξαρτημάτων που προχωρούσαν την τεχνολογία. Οπότε έχουν ξεχάσει πώς να το κάνουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Οτιδήποτε θα μπορούσε να τρίξει την καρέκλα απορρίπτεται, λέει ο Munro που τα έζησε από μέσα για δεκαετίες. Και όχι μόνο αυτός.
Διορθώθηκε.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.333
Reaction score
45.810
Μην ασχολείστε με πράγματα που δεν γνωρίζετε.
Πέρα από τα τεχνολογικά (οι υποσυναρμολογητές κάνουν την εξέλιξη λέει.... welcome to 1970) δεν καταλαβαίνετε και από νούμερα.
4 εκατομμύρια κομμάτια κάτω η αγορά το χρόνο. Γιατί δεν ξέρουν να κάνουν τη δουλειά τους λέει οι κατασκευαστές. Δεν φταίει ο κοβιντ, τα γεωπολιτικά και η ακρίβεια. Φταίνε οι κατασκευαστές. Τώρα γιατί η αγορά δεν πήρε αυτά τα 4 εκατομμύρια κομμάτια από τον ανταγωνισμό αφού τα ήθελε τόσο πολύ και είχε να τα πληρώσει είναι μια σκέψη που βραχυκυκλώνει.
Αφήστε το, ασχοληθείτε με πράγματα που ίσως γνωρίζετε. Δεν μαθαίνονται τα ρημάδια από pdf και youtube. Που βλέπετε μια συνέντευξη ενός executive και νομίζετε ότι βρήκατε το holy grail και καταλάβετε πως λειτουργούν τα corporate dynamics.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Τώρα γιατί η αγορά δεν πήρε αυτά τα 4 εκατομμύρια κομμάτια από τον ανταγωνισμό αφού τα ήθελε τόσο πολύ και είχε να τα πληρώσει είναι μια σκέψη που βραχυκυκλώνει.
Μπορώ να γράψω άλλα τόσα αλλά το κείμενο είναι ήδη τεράστιο. Και ακόμα δεν έπιασα την ΕΕ και τις τραγωδίες που έχει κάνει, και κάνει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Ενώ οι κλασικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παραδόσει αυτή την εξέλιξη σε μεγάλο βαθμό στους υποσυναρμολογητές τους. Από τον καιρό του common rail και του abs ήταν οι κατασκευαστές των εξαρτημάτων που προχωρούσαν την τεχνολογία. Οπότε έχουν ξεχάσει πώς να το κάνουν.
Ο De Meo ως πρόεδρος της ACEA πριν φύγει έλεγε συνέχεια δύο πράγματα.

Προς την EE: πρέπει να μειωθεί το κόστος ενέργειας κατά 30% τουλάχιστον ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Πρέπει να φύγουν οι τόσο αυστηρές ρυθμίσεις. Και για τους ρύπους (καθώς το κόστος δεν συμβαδίζει με το όφελος), και για τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στα οχήματα πόλης που τα έχουν κάνει πολύ ακριβά.

Προς τους Ευρωπαίους κατασκευαστές: Πρέπει να συνεργαστούμε όλοι μαζί για την ανάπτυξη κοινής πλατφόρμας. Και για μια κοινή βάση software, όπου ο καθένας μετά να κάνει τις αλλαγές που θέλει.

Απόλυτα λογικά πράγματα. Έγινε κάτι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.046
Reaction score
145.143
Χαρά στο κουράγιο σου Άλεξ.

Αλλά δεν υπάρχει ελπίδα, εδώ μερικοί νομίζουν ότι ξέρουν τα πάντα όλα και μιλάνε με υφάκι 100 καρδιναλίων, αλλά έχουν μαύρα μεσάνυχτα.

Όταν ο μουνρο έδειχνε το μοντελ Υ κι έλεγε "κοιτάξτε Γερμανοί κατασκευαστές από BMW και Mercedes, έτσι πρέπει να μάθετε να φτιάχνετε τα αυτοκίνητα" ήταν "τεσλακιας", φανατικός οπαδός στη "σέχτα" της Τέσλα.

Ότι δε τους βολεύει, σέχτα. Κούνια που τους κούναγε...
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.313
Reaction score
10.792
Όχι, γιατί θα απεμπολίσουν τα πλεονεκτήματα του κλειστού συστήματος στον μεταξύ τους ανταγωνισμό.
Φαντάσου ότι πάω το Seat σε συνεργείο της Skoda στον Βόλο (αφού δεν έχει συνεργείο Seat) και δεν μπορούν να ελέγξουν αν έχει γίνει αναβάθμιση του σόφτγουερ για το αυτόματο κιβώτιο. Μιλάμε για Mii/Citigo, πανομοιότυπα αυτοκίνητα, αλλά το πρόγραμμα της Skoda δεν έχει πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία του εγκεφάλου της Seat!
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.333
Reaction score
45.810

Για να μην κουράζεσαι πες μας ένα μόνο (1) βασικό παράγοντα (άντες και 2 και 3 αν σε βολεύει) που άρχισε να ισχύει το 2020 και δεν υπήρχε το 2019 και επέφερε αυτή τη μεγάλη πτώση των πωλήσεων.
Για παράδειγμα, ποια απόφαση της ΕΕ δεν ίσχυε το 2019 και ίσχυσε το 2020 και είχε αυτό το αποτέλεσμα;
Ποια νέα μοντέλα έβγαλαν στην αγορά το 2020 με το λάθος τρόπο ανάπτυξης που λέει ο ντεμεο και ο μούνρο και έφερε την πτώση.
Τι ήταν τέλος πάντων αυτό που τη μια χρονιά μπορείς και πουλάς 16 εκ. κομμάτια και την αμέσως επόμενη 12;

Μην κουράζεσαι, δεν θα βρεις τίποτα άλλο από αυτά που σου ανέφερα πιο πάνω.
Βάλε αν θες ένα αντίστοιχο πινακάκι με τις πωλήσεις της αγαπημένης σου, που ξέρει να φτιάχνει αυτοκίνητα ενώ οι άλλοι είναι στα δέντρα ακόμα, να δούμε τι έκανε από το 2015 ως το 2024. Αν μάλιστα το σπάσεις το πινακάκι σε πωλήσεις US/EU θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.274
Reaction score
33.211
Όχι, γιατί θα απεμπολίσουν τα πλεονεκτήματα του κλειστού συστήματος στον μεταξύ τους ανταγωνισμό.
Φαντάσου ότι πάω το Seat σε συνεργείο της Skoda στον Βόλο (αφού δεν έχει συνεργείο Seat) και δεν μπορούν να ελέγξουν αν έχει γίνει αναβάθμιση του σόφτγουερ για το αυτόματο κιβώτιο. Μιλάμε για Mii/Citigo, πανομοιότυπα αυτοκίνητα, αλλά το πρόγραμμα της Skoda δεν έχει πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία του εγκεφάλου της Seat!
Η βάση θα είναι ίδια. Όχι όλα. Σαν το Android Automotive ας πούμε. Αndroid Automotive έχει η Renault και η Volvo. Eννοείται πως η Renault δεν διαβάζει ένα EX30, ούτε η Volvo το R5. Υπάρχουν τρόποι. Θέληση δεν υπάρχει.

Πρέπει να βρούνε τρόπους να ανταγωνιστούν τους Κινέζους. Η συνεργασία είναι ένας τρόπος. Οι Κινέζοι, εκτός από περισσότεροι (η BYD παίζει να έχει περισσότερους μηχανικούς από όλους τους Ευρωπαίους μαζί) δουλεύουν και παραπάνω.
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.245
Μηνύματα
3.046.144
Members
38.542
Νεότερο μέλος
v.angelos
Top