Δώcε κι άλλο άφοβα...

Μηνύματα
18.124
Reaction score
21.536
Η ιστορία διδάσκει ανάλογα με το πρότυπο.Το πρότυπο μου είναι ο δρ.Γιοζεφ Μένγκελε που χρησιμοποιησε αναρίθμητους εθελοντές.
Και να φανταστείς δηλαδή οτι ο Bhutia φαντάστηκε ότι θα άφηνα ποτέ εγώ τέτοιον αντικαταστάτη .... και επιπρόσθετα γιατρό κιόλας. :D Αυτό είναι συκοφαντία μεταμφιεσμένη σε φαντασία. Προφανώς θα έπεσε πάλι θύμα καμιάς περσόνας μου.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.830
Reaction score
58.993
Βρε συ Bhutia εντάξει τα παραμύθια, εντάξει και τα ριάλιτυ σόου αλλά όχι και επιστημονική φαντασία.

Δεν την ξέρω αυτήν.

Δεν είπα συμμετέχεις, είπα (ενδεχομένως) επηρρεάζεσαι ασυνείδητα και νσ σου βγαίνει σε επιστημονική φαντασία. Δεν λες καλά που είπα και αυτό λόγω ευγένειας ; Αλλιώς μπορεί να είναι και απλώς δικά σου συμπεράσματα και τότε είναι χειρότερη η κατάστασις.
Βοήθησέ μας να καταλάβουμε, δηλαδή η σάτιρα μπορεί κατά την άποψή σου να είναι ενοχλητική όποτε θα εμπλουτιζόταν με στοιχεία επιστημονικής φαντασίας ...

Πέρα από σάτιρα και φαντασία , στη ζωή είναι θεμιτό να ρυθμίζουμε σκέψεις και πράξεις λογαριάζοντας το ενδεχόμενο οι καταστάσεις να ήταν σταθερά χειρότερες απ'όσο θα γνωρίζαμε ή... νομίζαμε σε δεδομένη στιγμή.
Photos speak louder than words . Τα θυμάμαι τα φιδοσουπρα καλώδια στις υποδοχές iec των Yamaha hs8 ενεργών σου …
Μπορεί να διαθέτω και πιο φιδάτα στη συλλογή αλλά σιγά που θα καθόμουν ν'ασχολούμαι ενδελεχώς με αυτά...
 
Last edited:

Μηνύματα
18.124
Reaction score
21.536
Βοήθησέ μας να καταλάβουμε, δηλαδή η σάτιρα μπορεί κατά την άποψή σου να είναι ενοχλητική όποτε θα εμπλουτιζόταν με στοιχεία επιστημονικής φαντασίας ...

Πέρα από σάτιρα και φαντασία , στη ζωή είναι θεμιτό να ρυθμίζουμε σκέψεις και πράξεις λογαριάζοντας το ενδεχόμενο οι καταστάσεις να ήταν σταθερά χειρότερες απ'όσο θα γνωρίζαμε ή... νομίζαμε σε δεδομένη στιγμή.

Μπορεί να διαθέτω και πιο φιδάτα στη συλλογή αλλά σιγά που θα καθόμουν ν'ασχολούμαι ενδελεχώς με αυτά...
Ναι η σάτιρα με την επιστημονική φαντασία δεν μου ταιριάζει αισθητικά ως ορθά συνδυαζόμενες.

Η καλή σάτιρα έχει πάντα τις ρίζες της στην πραγματικότητα και μάλιστα σε δραματικά και σοβαρά γεγονότα αυτής μεταρέποντας τα σε διδακτικά. Μάλιστα οι πιο σοβαρές προσωπικότητες έχουν ανάγκη να επιδίδονται σε αυτήν. Τώρα οι Αμερικανικές ταινίες ( ή η θεώρηση του audio ως κάτι σοβαρό ως έμπνευση, ακόμη χειρότερα) και όσοι τις βλέπουν και τις θεωρούν αστείες ... αποτελούν περίπτωση. Παραμύθια δε, συνδυαζόμενα με την σάτιρα είναι επίσης σπάνιο φαινόμενο, απαιτεί τρομερά λεπτή ισορροπία που πρέπει να τηρηθεί και είναι μόνο αποδεκτή στην παιδική λογοτεχνία για λόγους προστασίς της εύθραυστης ψυχολογίας των παιδιών. Η ίδια ανάγκη σε μεγαλύτερες ηλικίες δείχνει άτομα που χρήζουν ανάλογης προσέγγισης. Τα παραμύθια εξάλλου δεν ειναι επιστημονική φαντασία. Είναι άλλο πράγμα και άλλου είδους φαντασία.
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.080
Reaction score
13.076
Η ιστορία διδάσκει ανάλογα με το πρότυπο.Το πρότυπο μου είναι ο δρ.Γιοζεφ Μένγκελε που χρησιμοποιησε αναρίθμητους εθελοντές.
εθελοντές :rolleyes:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.830
Reaction score
58.993
Ναι η σάτιρα με την επιστημονική φαντασία δεν μου ταιριάζει αισθητικά ως ορθά συνδυαζόμενες.

Η καλή σάτιρα έχει πάντα τις ρίζες της στην πραγματικότητα και μάλιστα σε δραματικά και σοβαρά γεγονότα αυτής μεταρέποντας τα σε διδακτικά. Μάλιστα οι πιο σοβαρές προσωπικότητες έχουν ανάγκη να επιδίδονται σε αυτήν. Τώρα οι Αμερικανικές ταινίες ( ή η θεώρηση του audio ως κάτι σοβαρό ως έμπνευση, ακόμη χειρότερα) και όσοι τις βλέπουν και τις θεωρούν αστείες ... αποτελούν περίπτωση. Παραμύθια δε, συνδυαζόμενα με την σάτιρα είναι επίσης σπάνιο φαινόμενο, απαιτεί τρομερά λεπτή ισορροπία που πρέπει να τηρηθεί και είναι μόνο αποδεκτή στην παιδική λογοτεχνία για λόγους προστασίς της εύθραυστης ψυχολογίας των παιδιών. Η ίδια ανάγκη σε μεγαλύτερες ηλικίες δείχνει άτομα που χρήζουν ανάλογης προσέγγισης. Τα παραμύθια εξάλλου δεν ειναι επιστημονική φαντασία. Είναι άλλο πράγμα και άλλου είδους φαντασία.
Τώρα που εξήγησες τις απόψεις σου πάνω στη σάτιρα μπορώ να σου πω ότι η ιστοριούλα ανήκε στην κατηγορία της λογοτεχνικής παρωδίας η οποία σημειωτέον απαιτεί λεπτούς χειρισμούς αφού από τη μια μεριά το περιεχόμενο πρέπει να βρίσκεται σε στενή συνάφεια με το έργο που παρωδείται ενώ από την άλλη να διαστρεβλώνει χαρακτήρες και καταστάσεις με τρόπους που θα οδηγούσαν στον προβληματισμό των αναγνωστών μέσα από φαινομενικά ανάλαφρη διασκέδαση.
 

Μηνύματα
18.124
Reaction score
21.536
Τώρα που εξήγησες τις απόψεις σου πάνω στη σάτιρα μπορώ να σου πω ότι η ιστοριούλα ανήκε στην κατηγορία της λογοτεχνικής παρωδίας η οποία σημειωτέον απαιτεί λεπτούς χειρισμούς αφού από τη μια μεριά το περιεχόμενο πρέπει να βρίσκεται σε στενή συνάφεια με το έργο που παρωδείται ενώ από την άλλη να διαστρεβλώνει χαρακτήρες και καταστάσεις με τρόπους που θα οδηγούσαν στον προβληματισμό των αναγνωστών μέσα από φαινομενικά ανάλαφρη διασκέδαση.
Πάνω απο όλα η διασκέδαση των audio people μέσα απο χλευαστικό περισσότερο πάρα σατιρικό λογοτεχνικό και όχι επιστημονικής φαντασίας τελικά περιέχομενο, διάθεση και πρόθεση. Και η διδακτικότητα θα ήταν κάτι που θα είχαν ανάγκη, άσχετα εαν επιδίδονται σε αυτήν κάθε φορά και με την πρώτη ευκαιρία που θα τους δοθεί. What's new δηλαδή ; Κλαισκός audio people - ισμός κεκαλυμμένος σαν τέχνη αυτή την φορά αντί της συνηθισμένης βαρβαρότητας συμπεριφορών που και τα δύο τα θεωρούν στους κύκλους τους ως ... πνεύμα. Ο καθένας όπως βλέπεις διδάσκεται διαφορετικά πράγματα απο την ιστοριούλα σου.
 
Last edited:

Μηνύματα
18.124
Reaction score
21.536
στη ζωή είναι θεμιτό να ρυθμίζουμε σκέψεις και πράξεις λογαριάζοντας το ενδεχόμενο οι καταστάσεις να ήταν σταθερά χειρότερες απ'όσο θα γνωρίζαμε ή... νομίζαμε σε δεδομένη στιγμή.
Ενδιαφέρον αυτό, για πες μου περισσότερα, υπόχομαι να μην κάνω την απάντηση σου λογοτεχνική ποίηση ή ιστοριούλα (πεζό λόγο) με σκωπτικό περιεχόμενο.

Εάν θεωρήσουμε ότι μιλάς για επικοινωνιακές τακτικές και συμπεριφορές και εάν εξαιρέσουμε άλλους τουλάχιστον είκοσι παράγοντες που μπορώ να σκεφτώ και μπορεί να το αφορούν, δικαιολογούν ή το εξηγούν ως συμπεριφορά και στάση .... ας πιάσουμε τους πιο κοινούς μόνο : Λόγω αξιακού συστήματος ή απο ανάγκη και συμφέρον ; Ή δεν θεωρείς ότι αυτό έχει κάποια σημασία. Μπορεί αν είναι και απο ανάγκη και συμφέρον που έχει εκπαιδευτεί και φροντίσει επιεδή είναι και έξυπνος να mascarade ως αξιακό σύστημα.

Εάν απλώς εννοείς πρακτικές και λογικές αποφάσεις που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος στην ζωή του, ο ίδιος και απο μόνος του, και βάση των δικών του κριτηρίων ώστε να μην βρεθει μελλοντικά προ εκπλήξεων και απογοητεύσων λόγω overreaching .... εννοείται ότι είναι όχι μόνο πιθανά θεμιτό - μια λέξη που δεν θα χρησιμοποιούσα ώς πρώτη κατάλληλη για να το περιγράψει - αλλά κυρίως σωστό και σοφό. Εξάλλου απο αυτην την λογική αργότερα προκύπτει και εδραιώνεται ως δεύτερη - απόρροια το θεμιτό (δίκαιο και νόμιμο).

Βέβαια σε ένα περιβάλλον που οι περισσότεροι δεν δρούν έτσι, μια τέτοια στάση μπορεί να αποβεί όχι μόνο άχρηστη αλλά και ζημιογόνα.

Το κέρδος της βέβαια επικοινωνιακά μιλώντας (αλλά και σε άλλα επίπεδα) είναι ότι ο κόσμος όταν διαβάζει π.χ. καλή ώρα όπως τώρα ένα site ... εκτός απο την υποτιθέμενη κατάρτιση παρακολουθεί στενά και εκτιμά, αξιολογεί και την στάση και ήθος των εμπλεκομένων σε μια ανταλλαγή απόψεων και γνωμών πέρα απο την ενδεχομενη ορθότητα των λεγομένων τους.

 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.830
Reaction score
58.993
Ενδιαφέρον αυτό, για πες μου περισσότερα, υπόχομαι να μην κάνω την απάντηση σου λογοτεχνική ποίηση ή ιστοριούλα (πεζό λόγο) με σκωπτικό περιεχόμενο.

Εάν θεωρήσουμε ότι μιλάς για επικοινωνιακές τακτικές και συμπεριφορές και εάν εξαιρέσουμε άλλους τουλάχιστον είκοσι παράγοντες που μπορώ να σκεφτώ και μπορεί να το αφορούν, δικαιολογούν ή το εξηγούν ως συμπεριφορά και στάση .... ας πιάσουμε τους πιο κοινούς μόνο : Λόγω αξιακού συστήματος ή απο ανάγκη και συμφέρον ; Ή δεν θεωρείς ότι αυτό έχει κάποια σημασία. Μπορεί αν είναι και απο ανάγκη και συμφέρον που έχει εκπαιδευτεί και φροντίσει επιεδή είναι και έξυπνος να mascarade ως αξιακό σύστημα.

Εάν απλώς εννοείς πρακτικές και λογικές αποφάσεις που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος στην ζωή του, ο ίδιος και απο μόνος του, και βάση των δικών του κριτηρίων ώστε να μην βρεθει μελλοντικά προ εκπλήξεων και απογοητεύσων λόγω overreaching .... εννοείται ότι είναι όχι μόνο πιθανά θεμιτό - μια λέξη που δεν θα χρησιμοποιούσα ώς πρώτη κατάλληλη για να το περιγράψει - αλλά κυρίως σωστό και σοφό. Εξάλλου απο αυτην την λογική αργότερα προκύπτει και εδραιώνεται ως δεύτερη - απόρροια το θεμιτό (δίκαιο και νόμιμο).

Βέβαια σε ένα περιβάλλον που οι περισσότεροι δεν δρούν έτσι, μια τέτοια στάση μπορεί να αποβεί όχι μόνο άχρηστη αλλά και ζημιογόνα.

Το κέρδος της βέβαια επικοινωνιακά μιλώντας (αλλά και σε άλλα επίπεδα) είναι ότι ο κόσμος όταν διαβάζει π.χ. καλή ώρα όπως τώρα ένα site ... εκτός απο την υποτιθέμενη κατάρτιση παρακολουθεί στενά και εκτιμά, αξιολογεί και την στάση και ήθος των εμπλεκομένων σε μια ανταλλαγή απόψεων και γνωμών πέρα απο την ενδεχομενη ορθότητα των λεγομένων τους.

Λιγότερα σκοπεύω να πω... Γενικώς έχω μάθει να ελπίζω στο καλύτερο ενδεχόμενο όντας παράλληλα υποψιασμένος για το χειρότερο. Δεν είμαι βέβαιος πόσο επιζήμια θα ήταν τέτοια τακτική σ'έναν κόσμο όπου οι συνάνθρωποί μας στην πλειοψηφία τους θα λογάριαζαν μονάχα θετικά τα πράγματα αφού άμα υφίσταται η ελευθερία για οποιονδήποτε να έκανε το χειρότερο αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε αυτό από κάποιους και αλίμονο σε όσους θα έπεφταν θύματα.

Από την άλλη πλευρά είμαι βέβαιος ότι μια κοινωνία της οποίας τα μέλη στην πλειοψηφία τους υποψιάζονταν τις καταστάσεις σταθερά ως χειρότερες θα γινόταν ολοένα και χειρότερη η ίδια εξ ου και η έννοια του θεμιτού ως επιτρεπτού ή δικαιολογημένου αντί του χρήσιμου ή απαραίτητου.

Οπότε δεν είναι ανάγκη να σου κάνουν διαρκώς τη χειρότερη εντύπωση ως κακοήθειες ή ασέβειες όσα γράφονται από ΄΄ανθρώπους του audio΄΄ στο forum διότι η απέχθεια κατά βάθος λειτουργεί απέναντι και στον ίδιο μας τον εαυτό.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.445
Reaction score
29.017
Ενδιαφέρον αυτό, για πες μου περισσότερα, υπόχομαι να μην κάνω την απάντηση σου λογοτεχνική ποίηση ή ιστοριούλα (πεζό λόγο) με σκωπτικό περιεχόμενο.

Εάν θεωρήσουμε ότι μιλάς για επικοινωνιακές τακτικές και συμπεριφορές και εάν εξαιρέσουμε άλλους τουλάχιστον είκοσι παράγοντες που μπορώ να σκεφτώ και μπορεί να το αφορούν, δικαιολογούν ή το εξηγούν ως συμπεριφορά και στάση .... ας πιάσουμε τους πιο κοινούς μόνο : Λόγω αξιακού συστήματος ή απο ανάγκη και συμφέρον ; Ή δεν θεωρείς ότι αυτό έχει κάποια σημασία. Μπορεί αν είναι και απο ανάγκη και συμφέρον που έχει εκπαιδευτεί και φροντίσει επιεδή είναι και έξυπνος να mascarade ως αξιακό σύστημα.

Εάν απλώς εννοείς πρακτικές και λογικές αποφάσεις που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος στην ζωή του, ο ίδιος και απο μόνος του, και βάση των δικών του κριτηρίων ώστε να μην βρεθει μελλοντικά προ εκπλήξεων και απογοητεύσων λόγω overreaching .... εννοείται ότι είναι όχι μόνο πιθανά θεμιτό - μια λέξη που δεν θα χρησιμοποιούσα ώς πρώτη κατάλληλη για να το περιγράψει - αλλά κυρίως σωστό και σοφό. Εξάλλου απο αυτην την λογική αργότερα προκύπτει και εδραιώνεται ως δεύτερη - απόρροια το θεμιτό (δίκαιο και νόμιμο).

Βέβαια σε ένα περιβάλλον που οι περισσότεροι δεν δρούν έτσι, μια τέτοια στάση μπορεί να αποβεί όχι μόνο άχρηστη αλλά και ζημιογόνα.

Το κέρδος της βέβαια επικοινωνιακά μιλώντας (αλλά και σε άλλα επίπεδα) είναι ότι ο κόσμος όταν διαβάζει π.χ. καλή ώρα όπως τώρα ένα site ... εκτός απο την υποτιθέμενη κατάρτιση παρακολουθεί στενά και εκτιμά, αξιολογεί και την στάση και ήθος των εμπλεκομένων σε μια ανταλλαγή απόψεων και γνωμών πέρα απο την ενδεχομενη ορθότητα των λεγομένων τους.

Λικε μόνο για το άλμπουμ που έβαλες που είναι από τα αγαπημένα μου , όπως και το συγκεκριμένο κομμάτι.
 

Μηνύματα
18.124
Reaction score
21.536
Λικε μόνο για το άλμπουμ που έβαλες που είναι από τα αγαπημένα μου , όπως και το συγκεκριμένο κομμάτι.
Αυτός ο δίσκος (αλλά και άλλοι των Swing Out Sister) είναι πολυ καλή εγγραφή (για ροκ, ποπ κλπ).

Βάθος, layering τα πάντα σχεδόν. Ιδίως σε βινύλιο. Εάν θες να δείς πόσο καλό μπορεί να είναι το βινύλιο και σε τι συγκριτκά με το cd (ιδίως εάν έχεις κιόλας κανά καλό πικάπ) ... αυτός είναι ένας δίσκος που θα σε προβληματίσει πολύ στην σύγκριση.

Θα σου πω μια ιστοριούλa, αληθινή όχι φαντασίας σαν του φίλου μου του Bhutia. :D

Αυτόν το δίσκο (αλλά και μερικούς άλλους) και πόσο καλή εγγραφή είναι, εγώ και φίλοι μου τότε την έμαθα στον Steven Wilson που απο ότι έχω καταλάβει είναι πλέον ίνδαλμα για πολλούς και ιδιαίτερα εδω μέσα.

Μετά συναντηθήκαμε και άλλες φορές όποτε ερχόταν τότε και δεν το ξεχνούσε κιόλας. Καλό παιδί. Αυτά όλα σε τζαμάρισμα με φίλους Ελληνες μουσικούς που είμαστε κοινοι φίλοι (τωρα έχουμε χαθεί όλοι - όχι απόλυτα - αλλά όπως και να έχει ο καθένας τον δρόμο του) στα προς το τέλος και μεταφοιτητικά μας χρόνια.

Ακόμη και τώρα που είδα συνεντεύξεις του για να ποστάρω κάτι στο νήμα e-album του Bhutia , τους αναφέρει σαν εγγραφές σπουδαίες - σταθμούς που τύφλα να έχει και το πολυκάναλο (εντάξει ΟΚ άλλο πράγμα όπως λέει) εάν όλες ήταν έτσι αλλά και για την ανάδειξη και σπουδαιότητα του βινύλιου. Μαζί αναφέρει και τους Simply Red , τους Tears for Fears που εξάλλου πέθαινε και ήθελε και το έκανε πράξη να τους κάνει την συγχρονη μίξη που έκανε.

Πιο πολλά βινύλια έχω απο αυτόν. :D (no joke)
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.445
Reaction score
29.017
Το έχω και σε βινύλιο και σε cd.
Εχω όλη την δισκογραφία τους.
 


hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
3.308
Reaction score
3.450
Ενδιαφέρον νήμα. Ωστόσο υπάρχουν δύο πλευρές δογματικές και οι δύο. Κακό πράγμα ο δογματισμός ακόμα και αν αποδεικνύεται επιστημονικά. Στο τέλος της ημέρας ακουμε ότι θέλουμε οπως το θέλουμε και με ότι χαρακτηριστικά γουστάρουμε. Άλλος μετρώντας μέχρι κλάσματος χιλιοστού και ακούγοντας τέλεια τεχνικά και άλλος ακουγοντας πιο ρομαντικά με ότι έχει φτιάξει στο μυαλό του ως το τέλειο ακουστικό παράδειγμα. Η συνεχή κόντρα κουράζει. Αναπτύξετε και οι δυο πλευρές τα επιχειρήματα σας σε διαφορετικα threads και αφήστε τον κόσμο να κρίνει η να μην κρινει και να αγνοήσει. Και όπως λέει και ο αείμνηστος Σιδηρόπουλος "Αντε και καλή τύχη μαγκες".
 

Μηνύματα
18.124
Reaction score
21.536
Ενδιαφέρον νήμα. Ωστόσο υπάρχουν δύο πλευρές δογματικές και οι δύο. Κακό πράγμα ο δογματισμός ακόμα και αν αποδεικνύεται επιστημονικά. Στο τέλος της ημέρας ακουμε ότι θέλουμε οπως το θέλουμε και με ότι χαρακτηριστικά γουστάρουμε. Άλλος μετρώντας μέχρι κλάσματος χιλιοστού και ακούγοντας τέλεια τεχνικά και άλλος ακουγοντας πιο ρομαντικά με ότι έχει φτιάξει στο μυαλό του ως το τέλειο ακουστικό παράδειγμα. Η συνεχή κόντρα κουράζει. Αναπτύξετε και οι δυο πλευρές τα επιχειρήματα σας σε διαφορετικα threads και αφήστε τον κόσμο να κρίνει η να μην κρινει και να αγνοήσει. Και όπως λέει και ο αείμνηστος Σιδηρόπουλος "Αντε και καλή τύχη μαγκες".
Να απαντήσω όσον αφορά εμένα καθώς δεν θέλω να με παρουσιάζει το πόστ σου ότι έχω τέτοια inclinatios ή προθέσεις. Δεν γνωρίζω για τους σκοπούς και κίνητρα άλλων και πως τους φαίνεται μια τέτοια αναταλλαγη πόστ όταν συμβαίνει αλλά για εμένα είναι απλώς μια μορφή προσπάθειας προσέγγισης και εξερεύνησης του τι είναι σημαντικό και πρωτεύων στο ζήτημα της αναγνώρισης απο κάποιον του τι αποτελεί καλό και επιθυμητό ηχητικό αποτέλεσμα για αυτόν.

Πολύ λιγότερο και δευτερευόντως με ενδιαφέρει να υποστηρίξω (με λίγες εξαιρέσεις) με τι μηχανήματα, μέθοδο, τεχνική ή λογική μπορεί αυτό να το επιτύχει.

Συρόμενος συνεχώς και συνήθως απο άλλους σε μια τέτοια λογική και αναγκάζοντας με να βρώ κάποιο κοινό ground για να συζητήσω, δεν με καθιτσά υπεύθυνο για αυτό. Θα μπορούσα κάλλιστα να το κάνω και σε καθαρά φιλοσοφικό επίπεδο συζητώντας. Εκεί εξάλλου ζεί, βρίσκεται και μπορεί να διερευνηθεί το όριο και συχετισμός μεταξύ της μουσικότητας και ηχητικής ποιότητας της αναπαραγωγής. Μάλιστα το αντίθετο. Εγώ το δεύτερο θεωρώ πιο σημαντικό, αποκαλυπτικό, βοηθητικό και πιο ευχάριστο.

Προσωπικά ενώ και θα μπορούσα τεχνικά να στηρίξω κάποια ζητήματα όσον αφορά τον δρόμο της επιτευξης μια τέτοιας ηχητικής ποιότητας πιστεύω ότι έχει δευτερεύοντα λόγο για τον απλό χομπίστα που κυνηγάει κάτι τέτοιο ως αποτέλεσμα και σκοπό. Θα έφθανα μόνο μεχρι και το επίπεδο (και με το ζόρι αλλά κυρίως για μελλοντική επαναληπτικότητα του αποτελέσματος) των συσχετισμών κάποιων τεχνικών θεμάτων με την υποκειμενική εκτίμηση. Τα άλλα όλα τα υπόλοιπα τα αφήνω και πρέπει να είναι στα χέρια κατασκευαστών, σχεδιαστών κλπ επαγγελματιών του χώρου. Δεν μου είναι τόσο πολύ χρήσιμα ως ακροατής , ούτε με ενδιαφέρουν ή μου κινούν την περιέργεια. Έχω άλλα πράγματα στην ζωή μου που το κάνουν αυτό.

Η δουλιεά του χομπίστα λοιπόν είναι να κρίνει αυτό το αποτέλεσμα. Που μάλιστα τις πιο πολλές φορές δεν ξέρουν πως το επέτυχαν και οι ίδιοι οι επαγγελαμτίες.

Οι ασχολούντες με όλα τα άλλα είναι σε άλλο «χόμπι» και με σκοπούς και κίνητρα που δεν με ενδιαφερουν, δεν κατανοώ απόλυτα την σημασία που έχουν για αυτούς και τους ονομάζω audio people ιδίως όταν το παρακάνουν στην αναλογία. Και πολλοί το παρακάνουν.

Απο ότι έχω καταλάβει (χωρίς να έχω ζήσει τέτοιες – αυτές τις - καταστάσεις εγω) ο Ορθολογισμός που επικράτησε στο ίδιο το audio αλλά και στο "χόμπι" σας μετά την περίοδο της «ρομαντικότητας» ας την ονομάοω, έχει κάνει ένα κακό. Δεν εκπαιδεύει ο άλλος τον εαυτό του σε επίπεδα που αφορούν τι ακριβώς θεωρεί υποκειμενικά για αυτόν ηχητική ποιότητα , τι εξυπηρετει για αυτόν σαν άνθωπο, ψυχισμό, ζητούμενο, τι περιμένει απο την μουσική που θα αναπαραχθεί κάτω απο αυτήν την ηχητική ποιότητα που συνεχώς κυνηγάει και φυσικά και λογικά για εμένα δεν βρίσκει και κυρίως τι αντίκτυπο έχει πάνω του και πόσο μετράει αυτό για αυτόν. Επίσης και σε ποιά απο τα πολλά μέρη και στρώματα που έχει να προσφέρει κάτι τέτοιο, ποια μερη απο αυτά είναι αυτός πιο επιρρεπής και τα θεωρεί απαραίτητα, ποιά πιο ουσιώδη, ποιά ηχητικά απλώς ηχητικά διακοσμητικά σε ρόλο και κυρίως ποια έκφραση επιδιώκει ώστε να ικανοποηθεί. Δεν βρίσκει άρα και το λεξικό η κώδικες ώστε να το επικοινωνήσει ή και να το μοιραστεί με άλλους που θα έχουν φτάσει (ή είναι) στο ίδιο επιπεδο με αυτόν (όποιο και να είναι αυτό) και ο ένας να μπορεί επομένως να αντιληφθεί τον άλλον. Να μιλάς απλώς για δεδομένα και τεχνικά θέματα και εαν ΔΕΝ είναι και οι δύο επαγγελματίες (π.χ. κατασκευαστές) ώστε να γνωρίζουν το μουσικό επιδιωκόμενο αποτέλεσμα που θα έχει η οποια τεχνική συζητηση μεταξύ τους ώστε να πείς ότι έχει κάποιο ενδιαφέρον και χρησιμότητα αυτή η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ τους .... είναι άχρηστο, μη ενδιαφέρον , βαρετό και δεν εχει πίσω του την περιέργεια που απαιτείται ώστε να του κινηθεί κάποιου ενδιαφέρον για το χόμπι (όχι "χόμπι"). Μάλιστα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα κάθως είναι εμφανές ότι όσες και γνώσεις σαν απλοι χομπίστες να έχουν δεν είναι αρκετές, δεν έχουν κατανοηθεί σε βάθος σαν αρχές και χρησιμότητα και δημιουργούν ανόητες, ατελέσφορες και χαοτικές συζητήσεις δίχως τέλος και αποτέλεσμα.

Επίσης(και άρα) έχει επιπρόσθετα καταστρέψει στην πορεία την «μαγεία» (νοείται : το ίδιο το ταξίδι έχει άλλη μορφή και έκφανση) που παλαιότερα υπήρχε και την σημαντικότητα του ταξιδιού αυτού, μη αποκομμένου απο την μουσική εμπειρία και έκφραση αυτής ή ανάγκης εύρεσης της .Επίσης μεταφέρει το focus αλλού ακόμη και για κάποιον που θα είχε μια ελπίδα. Ο αντίκτυπος και η εξερεύνηση αυτού του ταξιδιού όπως και η καλλιέργεια του είναι πολύ σημαντικότερη. Η προσφορά πολλών τοπολογιών , φορμά , μηχανημάτων κλπ την οποία πρέπει να βλέπει απλώς σαν ένα εργαλείο ή σαν μια δεξαμενή επιλογών με σκοπό αυτό το αποτέλεσμα ... δεν λείπει. (ας θεωρήσουμε).

Το εάν κάτι λειτουργεί και γιατί, είναι δουλειά των επαγγελματιών. Στον απλό χομπίστα πρέπει να του φτάνει ότι απλώς λειτουργεί. Δεν θα γίνω κατασκευαστής, ούτε είναι επάγγελμα μου για να κυνηγησω κάτι τέτοιο.

Το να διαφωνείς για κάποια τεχνικά θέματα δεν σου προσφέρει στην τελική κάτι. Εάν αυτό δεν μετουσιωθεί - εκδηλωθεί - εκφραστεί σε κάτι δικό σου και μια υποκειμενική ικανοποιητική εμπειρία γαι εσένα προσωπικά, ποτέ δεν θα βγάλεις άκρη. Απλώς θα συζητάς.

Είχα αρχικά την διαίσθηση αλλά έχω πλέον σιγουρευθεί και με τέστ που έχω κάνει σε αυτά τα άτομα .... ότι τέτοια άτομα δεν έχουν καταλάβει ή δεν κυνηγάνε αυτά που αναφέρω. Ενα άλλο πράγμα που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι δεν είναι ο δρόμος τους ο δρόμος που έχω συνειδητά εγώ διαλέξει αλλά και άλλοι / δεν τον ορίζω ώς σημαντικό ή μάλλον πρωτεύον / δεν λέω ότι δεν πετυχαίνουν και καλύτερο αποτέλεσμα ακολουθώντας τον αλλά και έτοιμο να τους προσφερθεί το πιο πιθανό είναι να μην το αναγνωρίσουν. Αυτοί δεν είναι στο ίδιο χόμπι με εμένα. Βασικά εγω δεν είμαι σε αυτό το χόμπι. Και δεν θεωρώ ότι κάποιος πρπει να είναι μέσα σε αυτό με την μορφή αυτή τουλάχιστον αποκλειστικά και σε τόσο μεγάλο βαθμό και ετεροβατή τρόπο, για τους λογους που εξήγησα. Επίσης τέτοιοι άνθρωποι δεν μπορείς να συνενοηθείς ή να μοιραστείς μαζί τους υποκειμενικά εμπειρίες , αποφεύγουν σαν τον διάλολο το λιβάνι τέτοιες συζητήσεις, τις βαφτίζουν υποκειμενικές ή μη αντικιεμενικές και σε τραβάνε στο δικό τους στείρο και βαρετό κόσμο όπως τον ανέλυσα. Τις πιο πολλές φορές μάλιστα έχω διαπιστώσει ότι δεν ξέρουν τίποτε απο αυτά που θεωρώ εγω σημαντικά. Λογικά αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν το κατάλληλο σύστημα για να τους τα μάθει ή το έχουν αλλά είναι ανάξιοι αυτού καθώς δεν έχουν κάνει την «δουλειά» όλη αυτή που αναφέρω. Αντίθετα άλλοι άνθρωποι καταλαβαίνουν τι λές και εσυ καταλαβαίνεις τι λένε εύκολα. Αυτό τρελαίνει ακόμη περισσότερο τους ορθολογιστές οι οποίοι δεν μπορούν να κατανοήσουν. Ο ναρκισσισμός της εποχής βοηθάει επίσης στο χαρακτηρισμό τέτοιων ανθρώπων που προπασθούν να ανταλλάξουν πληροφορίες και εμπειρίες με τέτοιο τρόπο ώς γραφικούς, άχρηστους για το "χόμπι", που δεν έχουν να πουν τίποτε και πολλά άλλα διακοσμητικά επιθετα αλλά και ειρωνείες και προσβολές ακόμη. Ενώ αυτοί (που κανονικά έπρεπε να κάνουν άλλη δουλειά στο audio ίσως κακοί πωλητές) είναι που έχουν καταντήσει κατά την γνώμη μου τόσο βαρετό και αδιάφορο για κάποιον να ασχοληθεί με το «χόμπι» και όχι με το χόμπι. Ενώ παλαιότερα δεν ήταν έτσι τα πράγματα (δεν ξέρω ισως και να ήταν , αλλά στους κύκλους που εγω κινούμουν, δεν ήταν. Κανένας δεν ασχολούνταν με τα τεχνικά τόσο πολύ κα σε τόσο μεγάλο ποοσοστό συγκριτικά με τα άλλα που αναφέρω).
Λιγότερα σκοπεύω να πω
Όπως επιθυμείς ... απλώς δώσε προσοχή στους στίχους του τραγουδιού. Αγγλικά ξέρεις / εάν δεν είναι η μητρική γλώσσα και δεν ειναι καθαρή και η άρθρωση εκεί που θα το ακούσεις έχε δίπλα και τα lyrics / με την ποίηση ασχολείσαι χα χα .... θα καταλάβεις πθανώς τι μπορεί να εννοεί και το τραγούδι και εγώ.
 
Last edited:


Μηνύματα
1.621
Reaction score
1.695
Να απαντήσω όσον αφορά εμένα καθώς δεν θέλω να με παρουσιάζει το πόστ σου ότι έχω τέτοια inclinatios ή προθέσεις. Δεν γνωρίζω για τους σκοπούς και κίνητρα άλλων και πως τους φαίνεται μια τέτοια αναταλλαγη πόστ όταν συμβαίνει αλλά για εμένα είναι απλώς μια μορφή προσπάθειας προσέγγισης και εξερεύνησης του τι είναι σημαντικό και πρωτεύων στο ζήτημα της αναγνώρισης απο κάποιον του τι αποτελεί καλό και επιθυμητό ηχητικό αποτέλεσμα για αυτόν.

Πολύ λιγότερο και δευτερευόντως με ενδιαφέρει να υποστηρίξω (με λίγες εξαιρέσεις) με τι μηχανήματα, μέθοδο, τεχνική ή λογική μπορεί αυτό να το επιτύχει.

Συρόμενος συνεχώς και συνήθως απο άλλους σε μια τέτοια λογική και αναγκάζοντας με να βρώ κάποιο κοινό ground για να συζητήσω, δεν με καθιτσά υπεύθυνο για αυτό. Θα μπορούσα κάλλιστα να το κάνω και σε καθαρά φιλοσοφικό επίπεδο συζητώντας. Εκεί εξάλλου ζεί, βρίσκεται και μπορεί να διερευνηθεί το όριο και συχετισμός μεταξύ της μουσικότητας και ηχητικής ποιότητας της αναπαραγωγής. Μάλιστα το αντίθετο. Εγώ το δεύτερο θεωρώ πιο σημαντικό, αποκαλυπτικό, βοηθητικό και πιο ευχάριστο.

Προσωπικά ενώ και θα μπορούσα τεχνικά να στηρίξω κάποια ζητήματα όσον αφορά τον δρόμο της επιτευξης μια τέτοιας ηχητικής ποιότητας πιστεύω ότι έχει δευτερεύοντα λόγο για τον απλό χομπίστα που κυνηγάει κάτι τέτοιο ως αποτέλεσμα και σκοπό. Θα έφθανα μόνο μεχρι και το επίπεδο (και με το ζόρι αλλά κυρίως για μελλοντική επαναληπτικότητα του αποτελέσματος) των συσχετισμών κάποιων τεχνικών θεμάτων με την υποκειμενική εκτίμηση. Τα άλλα όλα τα υπόλοιπα τα αφήνω και πρέπει να είναι στα χέρια κατασκευαστών, σχεδιαστών κλπ επαγγελματιών του χώρου. Δεν μου είναι τόσο πολύ χρήσιμα ως ακροατής , ούτε με ενδιαφέρουν ή μου κινούν την περιέργεια. Έχω άλλα πράγματα στην ζωή μου που το κάνουν αυτό.

Η δουλιεά του χομπίστα λοιπόν είναι να κρίνει αυτό το αποτέλεσμα. Που μάλιστα τις πιο πολλές φορές δεν ξέρουν πως το επέτυχαν και οι ίδιοι οι επαγγελαμτίες.

Οι ασχολούντες με όλα τα άλλα είναι σε άλλο «χόμπι» και με σκοπούς και κίνητρα που δεν με ενδιαφερουν, δεν κατανοώ απόλυτα την σημασία που έχουν για αυτούς και τους ονομάζω audio people ιδίως όταν το παρακάνουν στην αναλογία. Και πολλοί το παρακάνουν.

Απο ότι έχω καταλάβει (χωρίς να έχω ζήσει τέτοιες – αυτές τις - καταστάσεις εγω) ο Ορθολογισμός που επικράτησε στο ίδιο το audio αλλά και στο "χόμπι" σας μετά την περίοδο της «ρομαντικότητας» ας την ονομάοω, έχει κάνει ένα κακό. Δεν εκπαιδεύει ο άλλος τον εαυτό του σε επίπεδα που αφορούν τι ακριβώς θεωρεί υποκειμενικά για αυτόν ηχητική ποιότητα , τι εξυπηρετει για αυτόν σαν άνθωπο, ψυχισμό, ζητούμενο, τι περιμένει απο την μουσική που θα αναπαραχθεί κάτω απο αυτήν την ηχητική ποιότητα που συνεχώς κυνηγάει και φυσικά και λογικά για εμένα δεν βρίσκει και κυρίως τι αντίκτυπο έχει πάνω του και πόσο μετράει αυτό για αυτόν. Επίσης και σε ποιά απο τα πολλά μέρη και στρώματα που έχει να προσφέρει κάτι τέτοιο, ποια μερη απο αυτά είναι αυτός πιο επιρρεπής και τα θεωρεί απαραίτητα, ποιά πιο ουσιώδη, ποιά ηχητικά απλώς ηχητικά διακοσμητικά σε ρόλο και κυρίως ποια έκφραση επιδιώκει ώστε να ικανοποηθεί. Δεν βρίσκει άρα και το λεξικό η κώδικες ώστε να το επικοινωνήσει ή και να το μοιραστεί με άλλους που θα έχουν φτάσει (ή είναι) στο ίδιο επιπεδο με αυτόν (όποιο και να είναι αυτό) και ο ένας να μπορεί επομένως να αντιληφθεί τον άλλον. Να μιλάς απλώς για δεδομένα και τεχνικά θέματα και εαν ΔΕΝ είναι και οι δύο επαγγελματίες (π.χ. κατασκευαστές) ώστε να γνωρίζουν το μουσικό επιδιωκόμενο αποτέλεσμα που θα έχει η οποια τεχνική συζητηση μεταξύ τους ώστε να πείς ότι έχει κάποιο ενδιαφέρον και χρησιμότητα αυτή η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ τους .... είναι άχρηστο, μη ενδιαφέρον , βαρετό και δεν εχει πίσω του την περιέργεια που απαιτείται ώστε να του κινηθεί κάποιου ενδιαφέρον για το χόμπι (όχι "χόμπι"). Μάλιστα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα κάθως είναι εμφανές ότι όσες και γνώσεις σαν απλοι χομπίστες να έχουν δεν είναι αρκετές, δεν έχουν κατανοηθεί σε βάθος σαν αρχές και χρησιμότητα και δημιουργούν ανόητες, ατελέσφορες και χαοτικές συζητήσεις δίχως τέλος και αποτέλεσμα.

Επίσης(και άρα) έχει επιπρόσθετα καταστρέψει στην πορεία την «μαγεία» (νοείται : το ίδιο το ταξίδι έχει άλλη μορφή και έκφανση) που παλαιότερα υπήρχε και την σημαντικότητα του ταξιδιού αυτού, μη αποκομμένου απο την μουσική εμπειρία και έκφραση αυτής ή ανάγκης εύρεσης της .Επίσης μεταφέρει το focus αλλού ακόμη και για κάποιον που θα είχε μια ελπίδα. Ο αντίκτυπος και η εξερεύνηση αυτού του ταξιδιού όπως και η καλλιέργεια του είναι πολύ σημαντικότερη. Η προσφορά πολλών τοπολογιών , φορμά , μηχανημάτων κλπ την οποία πρέπει να βλέπει απλώς σαν ένα εργαλείο ή σαν μια δεξαμενή επιλογών με σκοπό αυτό το αποτέλεσμα ... δεν λείπει. (ας θεωρήσουμε).

Το εάν κάτι λειτουργεί και γιατί, είναι δουλειά των επαγγελματιών. Στον απλό χομπίστα πρέπει να του φτάνει ότι απλώς λειτουργεί. Δεν θα γίνω κατασκευαστής, ούτε είναι επάγγελμα μου για να κυνηγησω κάτι τέτοιο.

Το να διαφωνείς για κάποια τεχνικά θέματα δεν σου προσφέρει στην τελική κάτι. Εάν αυτό δεν μετουσιωθεί - εκδηλωθεί - εκφραστεί σε κάτι δικό σου και μια υποκειμενική ικανοποιητική εμπειρία γαι εσένα προσωπικά, ποτέ δεν θα βγάλεις άκρη. Απλώς θα συζητάς.

Είχα αρχικά την διαίσθηση αλλά έχω πλέον σιγουρευθεί και με τέστ που έχω κάνει σε αυτά τα άτομα .... ότι τέτοια άτομα δεν έχουν καταλάβει ή δεν κυνηγάνε αυτά που αναφέρω. Ενα άλλο πράγμα που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι δεν είναι ο δρόμος τους ο δρόμος που έχω συνειδητά εγώ διαλέξει αλλά και άλλοι / δεν τον ορίζω ώς σημαντικό ή μάλλον πρωτεύον / δεν λέω ότι δεν πετυχαίνουν και καλύτερο αποτέλεσμα ακολουθώντας τον αλλά και έτοιμο να τους προσφερθεί το πιο πιθανό είναι να μην το αναγνωρίσουν. Αυτοί δεν είναι στο ίδιο χόμπι με εμένα. Βασικά εγω δεν είμαι σε αυτό το χόμπι. Και δεν θεωρώ ότι κάποιος πρπει να είναι μέσα σε αυτό με την μορφή αυτή τουλάχιστον αποκλειστικά και σε τόσο μεγάλο βαθμό και ετεροβατή τρόπο, για τους λογους που εξήγησα. Επίσης τέτοιοι άνθρωποι δεν μπορείς να συνενοηθείς ή να μοιραστείς μαζί τους υποκειμενικά εμπειρίες , αποφεύγουν σαν τον διάλολο το λιβάνι τέτοιες συζητήσεις, τις βαφτίζουν υποκειμενικές ή μη αντικιεμενικές και σε τραβάνε στο δικό τους στείρο και βαρετό κόσμο όπως τον ανέλυσα. Τις πιο πολλές φορές μάλιστα έχω διαπιστώσει ότι δεν ξέρουν τίποτε απο αυτά που θεωρώ εγω σημαντικά. Λογικά αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν το κατάλληλο σύστημα για να τους τα μάθει ή το έχουν αλλά είναι ανάξιοι αυτού καθώς δεν έχουν κάνει την «δουλειά» όλη αυτή που αναφέρω. Αντίθετα άλλοι άνθρωποι καταλαβαίνουν τι λές και εσυ καταλαβαίνεις τι λένε εύκολα. Αυτό τρελαίνει ακόμη περισσότερο τους ορθολογιστές οι οποίοι δεν μπορούν να κατανοήσουν. Ο ναρκισσισμός της εποχής βοηθάει επίσης στο χαρακτηρισμό τέτοιων ανθρώπων που προπασθούν να ανταλλάξουν πληροφορίες και εμπειρίες με τέτοιο τρόπο ώς γραφικούς, άχρηστους για το "χόμπι", που δεν έχουν να πουν τίποτε και πολλά άλλα διακοσμητικά επιθετα αλλά και ειρωνείες και προσβολές ακόμη. Ενώ αυτοί (που κανονικά έπρεπε να κάνουν άλλη δουλειά στο audio ίσως κακοί πωλητές) είναι που έχουν καταντήσει κατά την γνώμη μου τόσο βαρετό και αδιάφορο για κάποιον να ασχοληθεί με το «χόμπι» και όχι με το χόμπι. Ενώ παλαιότερα δεν ήταν έτσι τα πράγματα (δεν ξέρω ισως και να ήταν , αλλά στους κύκλους που εγω κινούμουν, δεν ήταν. Κανένας δεν ασχολούνταν με τα τεχνικά τόσο πολύ κα σε τόσο μεγάλο ποοσοστό συγκριτικά με τα άλλα που αναφέρω).

Όπως επιθυμείς ... απλώς δώσε προσοχή στους στίχους του τραγουδιού. Αγγλικά ξέρεις / εάν δεν είναι η μητρική γλώσσα και δεν ειναι καθαρή και η άρθρωση εκεί που θα το ακούσεις έχε δίπλα και τα lyrics / με την ποίηση ασχολείσαι χα χα .... θα καταλάβεις πθανώς τι μπορεί να εννοεί και το τραγούδι και εγώ.
Το σχόλιο μου εδώ ειναι οτι οι υποκειμενικές εντυπώσεις δεν πρεπει να απορρίπτονται και να χλευάζονται και ο σκοπος ειναι ο καθένας να βρει τον ηχο του στο budget του.

Εγω ομως θελω να ειμαι rigorοus οσο μπορω και οσο μαθαινω περισσοτερα. Θελω τα μαθηματικα μου, αλλα καλο ειναι να αναγνωριζουμε τα ορια και την περιπτωσιολογια του καθε χρηστη χωρις να προσπαθουμε να του επιβαλλουμε τα δικα μας γουστα/πιστευω αλλα οταν μπορουμε να μοιραζομαστε αρχες, εμπειριες και τεχνικες εξηγησεις προκειμενου να μη κινουμαστε στα τυφλα.

Η μαγεια δε χανεται εφοσον οι μετρησεις και τα τεχνικα χαρακτηριστικα δεν υποκαθιστουν την εμπειρια...

Αλλωστε οι εποχες ειναι δυσκολες και δεν εχουν πολλοι την πολυτελεια των ακριβων λαθων...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.830
Reaction score
58.993
Να απαντήσω όσον αφορά εμένα καθώς δεν θέλω να με παρουσιάζει το πόστ σου ότι έχω τέτοια inclinatios ή προθέσεις. Δεν γνωρίζω για τους σκοπούς και κίνητρα άλλων και πως τους φαίνεται μια τέτοια αναταλλαγη πόστ όταν συμβαίνει αλλά για εμένα είναι απλώς μια μορφή προσπάθειας προσέγγισης και εξερεύνησης του τι είναι σημαντικό και πρωτεύων στο ζήτημα της αναγνώρισης απο κάποιον του τι αποτελεί καλό και επιθυμητό ηχητικό αποτέλεσμα για αυτόν.

Πολύ λιγότερο και δευτερευόντως με ενδιαφέρει να υποστηρίξω (με λίγες εξαιρέσεις) με τι μηχανήματα, μέθοδο, τεχνική ή λογική μπορεί αυτό να το επιτύχει.

Συρόμενος συνεχώς και συνήθως απο άλλους σε μια τέτοια λογική και αναγκάζοντας με να βρώ κάποιο κοινό ground για να συζητήσω, δεν με καθιτσά υπεύθυνο για αυτό. Θα μπορούσα κάλλιστα να το κάνω και σε καθαρά φιλοσοφικό επίπεδο συζητώντας. Εκεί εξάλλου ζεί, βρίσκεται και μπορεί να διερευνηθεί το όριο και συχετισμός μεταξύ της μουσικότητας και ηχητικής ποιότητας της αναπαραγωγής. Μάλιστα το αντίθετο. Εγώ το δεύτερο θεωρώ πιο σημαντικό, αποκαλυπτικό, βοηθητικό και πιο ευχάριστο.

Προσωπικά ενώ και θα μπορούσα τεχνικά να στηρίξω κάποια ζητήματα όσον αφορά τον δρόμο της επιτευξης μια τέτοιας ηχητικής ποιότητας πιστεύω ότι έχει δευτερεύοντα λόγο για τον απλό χομπίστα που κυνηγάει κάτι τέτοιο ως αποτέλεσμα και σκοπό. Θα έφθανα μόνο μεχρι και το επίπεδο (και με το ζόρι αλλά κυρίως για μελλοντική επαναληπτικότητα του αποτελέσματος) των συσχετισμών κάποιων τεχνικών θεμάτων με την υποκειμενική εκτίμηση. Τα άλλα όλα τα υπόλοιπα τα αφήνω και πρέπει να είναι στα χέρια κατασκευαστών, σχεδιαστών κλπ επαγγελματιών του χώρου. Δεν μου είναι τόσο πολύ χρήσιμα ως ακροατής , ούτε με ενδιαφέρουν ή μου κινούν την περιέργεια. Έχω άλλα πράγματα στην ζωή μου που το κάνουν αυτό.

Η δουλιεά του χομπίστα λοιπόν είναι να κρίνει αυτό το αποτέλεσμα. Που μάλιστα τις πιο πολλές φορές δεν ξέρουν πως το επέτυχαν και οι ίδιοι οι επαγγελαμτίες.

Οι ασχολούντες με όλα τα άλλα είναι σε άλλο «χόμπι» και με σκοπούς και κίνητρα που δεν με ενδιαφερουν, δεν κατανοώ απόλυτα την σημασία που έχουν για αυτούς και τους ονομάζω audio people ιδίως όταν το παρακάνουν στην αναλογία. Και πολλοί το παρακάνουν.

Απο ότι έχω καταλάβει (χωρίς να έχω ζήσει τέτοιες – αυτές τις - καταστάσεις εγω) ο Ορθολογισμός που επικράτησε στο ίδιο το audio αλλά και στο "χόμπι" σας μετά την περίοδο της «ρομαντικότητας» ας την ονομάοω, έχει κάνει ένα κακό. Δεν εκπαιδεύει ο άλλος τον εαυτό του σε επίπεδα που αφορούν τι ακριβώς θεωρεί υποκειμενικά για αυτόν ηχητική ποιότητα , τι εξυπηρετει για αυτόν σαν άνθωπο, ψυχισμό, ζητούμενο, τι περιμένει απο την μουσική που θα αναπαραχθεί κάτω απο αυτήν την ηχητική ποιότητα που συνεχώς κυνηγάει και φυσικά και λογικά για εμένα δεν βρίσκει και κυρίως τι αντίκτυπο έχει πάνω του και πόσο μετράει αυτό για αυτόν. Επίσης και σε ποιά απο τα πολλά μέρη και στρώματα που έχει να προσφέρει κάτι τέτοιο, ποια μερη απο αυτά είναι αυτός πιο επιρρεπής και τα θεωρεί απαραίτητα, ποιά πιο ουσιώδη, ποιά ηχητικά απλώς ηχητικά διακοσμητικά σε ρόλο και κυρίως ποια έκφραση επιδιώκει ώστε να ικανοποηθεί. Δεν βρίσκει άρα και το λεξικό η κώδικες ώστε να το επικοινωνήσει ή και να το μοιραστεί με άλλους που θα έχουν φτάσει (ή είναι) στο ίδιο επιπεδο με αυτόν (όποιο και να είναι αυτό) και ο ένας να μπορεί επομένως να αντιληφθεί τον άλλον. Να μιλάς απλώς για δεδομένα και τεχνικά θέματα και εαν ΔΕΝ είναι και οι δύο επαγγελματίες (π.χ. κατασκευαστές) ώστε να γνωρίζουν το μουσικό επιδιωκόμενο αποτέλεσμα που θα έχει η οποια τεχνική συζητηση μεταξύ τους ώστε να πείς ότι έχει κάποιο ενδιαφέρον και χρησιμότητα αυτή η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ τους .... είναι άχρηστο, μη ενδιαφέρον , βαρετό και δεν εχει πίσω του την περιέργεια που απαιτείται ώστε να του κινηθεί κάποιου ενδιαφέρον για το χόμπι (όχι "χόμπι"). Μάλιστα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα κάθως είναι εμφανές ότι όσες και γνώσεις σαν απλοι χομπίστες να έχουν δεν είναι αρκετές, δεν έχουν κατανοηθεί σε βάθος σαν αρχές και χρησιμότητα και δημιουργούν ανόητες, ατελέσφορες και χαοτικές συζητήσεις δίχως τέλος και αποτέλεσμα.

Επίσης(και άρα) έχει επιπρόσθετα καταστρέψει στην πορεία την «μαγεία» (νοείται : το ίδιο το ταξίδι έχει άλλη μορφή και έκφανση) που παλαιότερα υπήρχε και την σημαντικότητα του ταξιδιού αυτού, μη αποκομμένου απο την μουσική εμπειρία και έκφραση αυτής ή ανάγκης εύρεσης της .Επίσης μεταφέρει το focus αλλού ακόμη και για κάποιον που θα είχε μια ελπίδα. Ο αντίκτυπος και η εξερεύνηση αυτού του ταξιδιού όπως και η καλλιέργεια του είναι πολύ σημαντικότερη. Η προσφορά πολλών τοπολογιών , φορμά , μηχανημάτων κλπ την οποία πρέπει να βλέπει απλώς σαν ένα εργαλείο ή σαν μια δεξαμενή επιλογών με σκοπό αυτό το αποτέλεσμα ... δεν λείπει. (ας θεωρήσουμε).

Το εάν κάτι λειτουργεί και γιατί, είναι δουλειά των επαγγελματιών. Στον απλό χομπίστα πρέπει να του φτάνει ότι απλώς λειτουργεί. Δεν θα γίνω κατασκευαστής, ούτε είναι επάγγελμα μου για να κυνηγησω κάτι τέτοιο.

Το να διαφωνείς για κάποια τεχνικά θέματα δεν σου προσφέρει στην τελική κάτι. Εάν αυτό δεν μετουσιωθεί - εκδηλωθεί - εκφραστεί σε κάτι δικό σου και μια υποκειμενική ικανοποιητική εμπειρία γαι εσένα προσωπικά, ποτέ δεν θα βγάλεις άκρη. Απλώς θα συζητάς.

Είχα αρχικά την διαίσθηση αλλά έχω πλέον σιγουρευθεί και με τέστ που έχω κάνει σε αυτά τα άτομα .... ότι τέτοια άτομα δεν έχουν καταλάβει ή δεν κυνηγάνε αυτά που αναφέρω. Ενα άλλο πράγμα που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι δεν είναι ο δρόμος τους ο δρόμος που έχω συνειδητά εγώ διαλέξει αλλά και άλλοι / δεν τον ορίζω ώς σημαντικό ή μάλλον πρωτεύον / δεν λέω ότι δεν πετυχαίνουν και καλύτερο αποτέλεσμα ακολουθώντας τον αλλά και έτοιμο να τους προσφερθεί το πιο πιθανό είναι να μην το αναγνωρίσουν. Αυτοί δεν είναι στο ίδιο χόμπι με εμένα. Βασικά εγω δεν είμαι σε αυτό το χόμπι. Και δεν θεωρώ ότι κάποιος πρπει να είναι μέσα σε αυτό με την μορφή αυτή τουλάχιστον αποκλειστικά και σε τόσο μεγάλο βαθμό και ετεροβατή τρόπο, για τους λογους που εξήγησα. Επίσης τέτοιοι άνθρωποι δεν μπορείς να συνενοηθείς ή να μοιραστείς μαζί τους υποκειμενικά εμπειρίες , αποφεύγουν σαν τον διάλολο το λιβάνι τέτοιες συζητήσεις, τις βαφτίζουν υποκειμενικές ή μη αντικιεμενικές και σε τραβάνε στο δικό τους στείρο και βαρετό κόσμο όπως τον ανέλυσα. Τις πιο πολλές φορές μάλιστα έχω διαπιστώσει ότι δεν ξέρουν τίποτε απο αυτά που θεωρώ εγω σημαντικά. Λογικά αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν το κατάλληλο σύστημα για να τους τα μάθει ή το έχουν αλλά είναι ανάξιοι αυτού καθώς δεν έχουν κάνει την «δουλειά» όλη αυτή που αναφέρω. Αντίθετα άλλοι άνθρωποι καταλαβαίνουν τι λές και εσυ καταλαβαίνεις τι λένε εύκολα. Αυτό τρελαίνει ακόμη περισσότερο τους ορθολογιστές οι οποίοι δεν μπορούν να κατανοήσουν. Ο ναρκισσισμός της εποχής βοηθάει επίσης στο χαρακτηρισμό τέτοιων ανθρώπων που προπασθούν να ανταλλάξουν πληροφορίες και εμπειρίες με τέτοιο τρόπο ώς γραφικούς, άχρηστους για το "χόμπι", που δεν έχουν να πουν τίποτε και πολλά άλλα διακοσμητικά επιθετα αλλά και ειρωνείες και προσβολές ακόμη. Ενώ αυτοί (που κανονικά έπρεπε να κάνουν άλλη δουλειά στο audio ίσως κακοί πωλητές) είναι που έχουν καταντήσει κατά την γνώμη μου τόσο βαρετό και αδιάφορο για κάποιον να ασχοληθεί με το «χόμπι» και όχι με το χόμπι. Ενώ παλαιότερα δεν ήταν έτσι τα πράγματα (δεν ξέρω ισως και να ήταν , αλλά στους κύκλους που εγω κινούμουν, δεν ήταν. Κανένας δεν ασχολούνταν με τα τεχνικά τόσο πολύ κα σε τόσο μεγάλο ποοσοστό συγκριτικά με τα άλλα που αναφέρω).

Όπως επιθυμείς ... απλώς δώσε προσοχή στους στίχους του τραγουδιού. Αγγλικά ξέρεις / εάν δεν είναι η μητρική γλώσσα και δεν ειναι καθαρή και η άρθρωση εκεί που θα το ακούσεις έχε δίπλα και τα lyrics / με την ποίηση ασχολείσαι χα χα .... θα καταλάβεις πθανώς τι μπορεί να εννοεί και το τραγούδι και εγώ.
Από αρχαιοτάτων χρόνων και σε πληθώρα πολιτισμών η μασκοφορία συνιστούσε τελετουργία όπου μέσα από μουσικοχορευτικές ή θεατρικές παραστάσεις οι μασκοφόροι αφενός μεν έρχονταν οι ίδιοι σε κοινωνία με τον κόσμο των πνευμάτων αφετέρου δε λειτουργούσαν ως δίαυλος ανάμεσα σε αφανείς πνευματικές οντότητες και το παριστάμενο κοινό. Βρίσκω τα σχόλιά σου κάθε άλλο παρά υποτιμητικά ελπίζοντας σταθερά για την καλύτερη δυνατή έκβαση.

Προς αποφυγήν υπόνοιας ότι η παρωδία στρεφόταν αποκλειστικά στη δική σου προσωπικότητα ανατρέχω στο σωτήριον έτος 2018 όπου ο ΄΄μασκοφόρος εκδικητής΄΄ έστρεφε την αντιρομαντική του διάθεση στα ΄΄καθαρόαιμα΄΄ Harbeth 40.1 - εννοείται με ακόμα πιο ασυγκράτητο κέφι.:)
Το τι επακολούθησε στις μεταγενέστερες σελίδες είναι άκρως διδακτικό γι αυτό και θ'άξιζε να διαβαστεί μέχρι την κατάληξη σ'εκείνο το νήμα...
Το σχόλιο μου εδώ ειναι οτι οι υποκειμενικές εντυπώσεις δεν πρεπει να απορρίπτονται και να χλευάζονται και ο σκοπος ειναι ο καθένας να βρει τον ηχο του στο budget του.

Εγω ομως θελω να ειμαι rigorοus οσο μπορω και οσο μαθαινω περισσοτερα. Θελω τα μαθηματικα μου, αλλα καλο ειναι να αναγνωριζουμε τα ορια και την περιπτωσιολογια του καθε χρηστη χωρις να προσπαθουμε να του επιβαλλουμε τα δικα μας γουστα/πιστευω αλλα οταν μπορουμε να μοιραζομαστε αρχες, εμπειριες και τεχνικες εξηγησεις προκειμενου να μη κινουμαστε στα τυφλα.

Η μαγεια δε χανεται εφοσον οι μετρησεις και τα τεχνικα χαρακτηριστικα δεν υποκαθιστουν την εμπειρια...

Αλλωστε οι εποχες ειναι δυσκολες και δεν εχουν πολλοι την πολυτελεια των ακριβων λαθων...
Από το νήμα των Harbeth 40.1 σταχυολογώ και μιαν ανάρτηση που θα ταίριαζε ΄΄γάντι΄΄ ως ανταπόκριση :

Αρκετοί χαλάνε χρόνο και χρήμα με γνώμονα αυτό που τους αρέσει.Και σε κάποιους αρέσει περισσότερο να χαλάνε χρόνο και χρήμα με γνώμονα αυτό όπου θα είχε η δαπάνη κάποιο αντίκρυσμα...;)

Εξαρτάται από τη σχολή...BBC που ταιριάζει σε καθέναν...
http://onlineslangdictionary.com/meaning-definition-of/bbc
:lolsign:

Στην τωρινή συγκυρία και με όσα έχουν μεσολαβήσει θα έκρινα προτιμότερο κάποιος να ξεκινούσε το χόμπι της ακροαματικοφιλίας με αντιρομαντική διάθεση ανακαλύπτοντας στην πορεία τις δικές του πτυχές ιδανικότητας - ή εξιδανίκευσης ανάλογα με τη θεώρηση - παρά το αντίστροφο...
 
Last edited:

Μηνύματα
18.124
Reaction score
21.536
Από αρχαιοτάτων χρόνων και σε πληθώρα πολιτισμών η μασκοφορία συνιστούσε τελετουργία όπου μέσα από μουσικοχορευτικές ή θεατρικές παραστάσεις οι μασκοφόροι αφενός μεν έρχονταν οι ίδιοι σε κοινωνία με τον κόσμο των πνευμάτων αφετέρου δε λειτουργούσαν ως δίαυλος ανάμεσα σε αφανείς πνευματικές οντότητες και το παριστάμενο κοινό. Βρίσκω τα σχόλιά σου κάθε άλλο παρά υποτιμητικά ελπίζοντας σταθερά για την καλύτερη δυνατή έκβαση.

Προς αποφυγήν υπόνοιας ότι η παρωδία στρεφόταν αποκλειστικά στη δική σου προσωπικότητα ανατρέχω στο σωτήριον έτος 2018 όπου ο ΄΄μασκοφόρος εκδικητής΄΄ έστρεφε την αντιρομαντική του διάθεση στα ΄΄καθαρόαιμα΄΄ Harbeth 40.1 - εννοείται με ακόμα πιο ασυγκράτητο κέφι.:)
Το τι επακολούθησε στις μεταγενέστερες σελίδες είναι άκρως διδακτικό γι αυτό και θ'άξιζε να διαβαστεί μέχρι την κατάληξη σ'εκείνο το νήμα...

Από το νήμα των Harbeth 40.1 σταχυολογώ και μιαν ανάρτηση που θα ταίριαζε ΄΄γάντι΄΄ ως ανταπόκριση :




Στην τωρινή συγκυρία και με όσα έχουν μεσολαβήσει θα έκρινα προτιμότερο κάποιος να ξεκινούσε το χόμπι της ακροαματικοφιλίας με αντιρομαντική διάθεση ανακαλύπτοντας στην πορεία τις δικές του πτυχές ιδανικότητας - ή εξιδανίκευσης ανάλογα με τη θεώρηση - παρά το αντίστροφο...
Τα σχόλια του μεγάλου πόστ μου ειναι γενικά και στοχεύουν στην κατανόηση γενικού πλαισίου, αντίληψης και συμπεριφορών.

Πράγματα που γίνονται συνήθεια (κακή) και μετά αμά μπείς στον "χορό" αυτόν που σου επιφυλλάσει η βιομηχανία του audio μετά δεν μπορείς να ξεφύγεις. Το θέμα είναι να μην μπείς και εάν μπείς να μην χάσεις ποτέ τον στόχο σου και να ξαναβγείς. Εάν όμως δεν ξέρεις απο την αρχή τον στόχο σου τα πράγματα είναι δύσκολα.

Αυτό που αρέσει στον καθένα και να έχει φροντίσει να το γνωρίζει και αποκρυπτογραφήσει δεν είναι σπατάλη χρόνου, ούτε χρήματος. Το αντίθετο μάλιστα. Σε γλυτώνει απο πολλές "αλλαγές" και άλλα πολλά κακά. Με την αντιρομαντική διάθεση δεν θα ανακαλύψει ποτέ τίποτε ή και εάν ανακαλύψει θα είναι αργά με τα δεδομένα κάποιων (νορμάλ ανθρώπων και δικά μου).

Τώρα εάν είσα audio people και θες να αφιερώσεις όλη σου την ζώη και δεν βιάζεσαι, μπορεί να θεωρείς ότι έχεις άπλετο χρόνο και επιλογές. Αυτά είναι και αυτά τα δύο άλλη μια παγίδα , ψευδαίσθηση της βιπμηχανίας που σου καλλιεργείται αλλά και όσων ασχολούνται με το "χόμπι". Ο νορμάλ κόσμος δεν σκέφτεται ούτε δρα με τέτοιο σκεπτικό επ άπειρον. Αφήνω μόνο λίγες αλλαγές που είναι λογικές ή απο κάποιο "παραστράτημα".

Τα παραστρήματα με τον τρόπο που εξηγώ είναι απειροελάχιστα.

Εξάλλου δεν ισχυρίστηκα ότι είναι εύκολος δρόμος ή ιδανικός για όλους.

Απλώς διαπιστώνω κάποιους συσχετισμούς και συμπεριφορές σε άτομα που εξασκούν τον ένα ή τον άλλο δρόμο και αποδεικνύονται ότι δεν εχουν ομοιότητες μεταξύ τους αλλά έχουν εντός του group τους και ας έχουν περάσει δεκαετίες ενασχόλησης τους όλοι. Προφανώς δηλαδή άσχετα με ότι στην πορεία που ισχυρίζεσαι ότι θα ανακαλύψουν την ιδανικότητα ... δεν την ανακαλύπτουν. Εάν είναι να σε γδύσουν για να την ανακαλύψεις - και πάλι όχι γιατί σου λείπουν προφανώς αυτά που αναφέρω - ... ευχαριστώ πολύ, καληνύχτα. Εκεί βασίζεται όλη η "εξαπάτηση" ή και η "αυτοεξαπάτηση".
 
Last edited:




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.108
Μηνύματα
3.001.498
Members
38.409
Νεότερο μέλος
mmapollo
Top