Δώcε κι άλλο άφοβα...

Μηνύματα
3.076
Reaction score
4.675
Πολύ σωστά και σαφή τα άνω posts των thva & Bhutia. Όντως έτσι είναι τα πράγματα αλλά όχι μόνο έτσι. Υπάρχουν και άλλες πτυχές στον τρόπο με τον οποίο ο καθένας βλέπει το χόμπυ. Ας μην το αναλύσω τώρα όμως και κουράσω. Θα ξαναγράψω όμως κάτι που έγραψα και σβήστηκε. Μάλλον επειδή ήταν μπρουτάλ. Υπάρχουν στενόμυαλοι (συνήθως οι αντικειμενικοί -λέμε τώρα- τεχνοκράτες και οι ανυχτόμυαλοι. Οι μεν χρησιμοποιούν συνήθως φράσεις όπως by the book κλπ συναφή κλισέ.
Ας ξεχωρίσω κάποια tips που μου άρεσαν από τα posts των thva & Bhutia..

thva

Θα έφθανα μόνο μεχρι και το επίπεδο (και με το ζόρι αλλά κυρίως για μελλοντική επαναληπτικότητα του αποτελέσματος) των συσχετισμών κάποιων τεχνικών θεμάτων με την υποκειμενική εκτίμηση. Τα άλλα όλα τα υπόλοιπα τα αφήνω και πρέπει να είναι στα χέρια κατασκευαστών, σχεδιαστών κλπ επαγγελματιών του χώρου.

Αυτό που αρέσει στον καθένα και να έχει φροντίσει να το γνωρίζει και αποκρυπτογραφήσει δεν είναι σπατάλη χρόνου, ούτε χρήματος. Το αντίθετο μάλιστα. Σε γλυτώνει απο πολλές "αλλαγές" και άλλα πολλά κακά. Με την αντιρομαντική διάθεση δεν θα ανακαλύψει ποτέ τίποτε ή και εάν ανακαλύψει θα είναι αργά με τα δεδομένα


Bhutia

Στην τωρινή συγκυρία και με όσα έχουν μεσολαβήσει θα έκρινα προτιμότερο κάποιος να ξεκινούσε το χόμπι της ακροαματικοφιλίας με αντιρομαντική διάθεση ανακαλύπτοντας στην πορεία τις δικές του πτυχές ιδανικότητας - ή εξιδανίκευσης ανάλογα με τη θεώρηση - παρά το αντίστροφο...

Εδώ συμφωνώ διαφωνώντας με τον Μεσιέ υπό την έννοια της 1 και έξω προσέγγισης αλλά όχι της συνεχής ενασχόλησης. Η αντιρομαντική προσέγγιση είναι χρήσιμη για αποκρυπτογράφηση των δεδομένων after και όχι before.
 

Μηνύματα
18.136
Reaction score
21.560
Αυτή η υπέρ ανάλυση ρε παιδάκι μου είναι κουραστική.
Κουραστική και μη συμφέρουσα (για τους άλλους).

Απλά μυαλά (κορόιδα) θέλει ο κόσμος του audio.
Πόση ανασφάλεια...
Η ανασφάλεια είναι καλή, σε γλυτώνει απο πολλά και σε κάνει έξυπνο. Χαζές είναι οι γυναικες που την έχουν νομίζεις ; Δεν βλέπεις τι τραβάς εσυ ;
 
Last edited:

Μηνύματα
3.733
Reaction score
4.055
Κουραστική και μη συμφέρουσα (για τους άλλους).

Η ανασφάλεια είναι καλή, σε γλυτώνει απο πολλά και σε κάνει έξυπνο. Χαζές είναι οι γυναικες που την έχουν νομίζεις.
Ο όρος είναι λανθασμένος.Καμμια συσκευή δεν μπορεί να υπεραναλυσει παρά μόνον να αναλύσει η να υποαναλυσει.
 

Μηνύματα
18.136
Reaction score
21.560
Ο όρος είναι λανθασμένος.Καμμια συσκευή δεν μπορεί να υπεραναλυσει παρά μόνον να αναλύσει η να υποαναλυσει.
Εδραιώσαμε ότι δεν είμαι συσκευή τουλάχιστον. :D

Εάν υποαναλύει τότε αυτή αυτή που αναλύει του φαίνεται κάποιου ότι η άλλη που αναλύει υπεραναλύει. :D :D
 
Last edited:

Μηνύματα
3.733
Reaction score
4.055
Κουραστική και μη συμφέρουσα (για τους άλλους).

Απλά μυαλά (κορόιδα) θέλει ο κόσμος του audio.

Η ανασφάλεια είναι καλή, σε γλυτώνει απο πολλά και σε κάνει έξυπνο. Χαζές είναι οι γυναικες που την έχουν νομίζεις ; Δεν βλέπεις τι τραβάς εσυ ;
Επειδή πρόσεξα τώρα την δεύτερη παράγραφο,οι γυναίκες δεν είναι έξυπνες αλλά είτε πονηρές είτε κουτοπονηρες.
 

Μηνύματα
18.136
Reaction score
21.560
Επειδή πρόσεξα τώρα την δεύτερη παράγραφο,οι γυναίκες δεν είναι έξυπνες αλλά είτε πονηρές είτε κουτοπονηρες.
Είναι και αυτό. Η εξυπνάδα οδηγεί και στην πονηριά (και η ανασφάλεια που κάθε έξυπνος άνθρωπος πρέπει ανγακστικά να έχει). Η πονηριά για να προφυλαχτείς απο κακοτοπιες και άλλους πονηρούς είναι καλή. Εάν την χρησιμοποιήσεις για κακό ... τότε μόνο, είναι κακό.

Εάν αρχίοσυμε να αμφισβητούμε και την εξυπνάδα των γυναικών (άσχετα εαν κάποιες την χρησιμοποιουν για καλό η για κακό και γιατί) ... καήκαμε. Να το κλείσουμε το μαγαζι.

¨Ολες οι γυναίκες δεν είναι κακές. Έχουν απλώς να κάνουν με άνδρες που συνήθως είναι χαζοί. :D (ανήκει - είναι πανομοιοτυπο στην θεωρία σου περί ... ή ανάλυσης ή υποανάλυσης :D (για να στο δώσω να το καταλάβεις καλύτερα)

Ωραία ... τα δέσαμε όλα. Είδες τι είναι να είσαι έξυπνος ; Τα δένεις όλα σε δυτερόλεπτα. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
3.733
Reaction score
4.055
Είναι και αυτό. Η εξυπνάδα οδηγεί και στην πονηριά. Η πονηριά για να προφυλαχτείς απο κακοτοπιες και άλλους πονηρούς είναι καλή. Εάν την χρησιμοποιήσεις για κακό ... τότε μόνο, είναι κακό.

Εάν αρχίοσυμε να αμφισβητούμε και την εξυπνάδα των γυναικών (άσχετα εαν κάποιες την χρησιμοποιουν για καλό η για κακό και γιατί) ... καήκαμε. Να το κλείσουμε το μαγαζι.

¨Ολες οι γυναίκες δεν είναι κακές. Έχουν απλώς να κάνουν με άνδρες που συνήθως είναι χαζοί. :D
Μου κόβεις μερικά λεπτά από τον πολύτιμο ύπνο μου όμως θ' απαντήσω.
Ο πραγματικά έξυπνος δεν είναι ούτε ματαιόδοξος ούτε μιμητής.Τα κύρια χαρακτηριστικά της συντριπτικής πλειοψηφίας των γυναικών.
 

Μηνύματα
18.136
Reaction score
21.560
Μου κόβεις μερικά λεπτά από τον πολύτιμο ύπνο μου όμως θ' απαντήσω.
Ο πραγματικά έξυπνος δεν είναι ούτε ματαιόδοξος ούτε μιμητής.Τα κύρια χαρακτηριστικά της συντριπτικής πλειοψηφίας των γυναικών.
Αυτά ανήκουν σε άλλη κατηγορία ψυχολογίας (και της κοινωνικότητας τους) , δεν μπορώ να τα δέσω. :D Ο έξυπνος άνθρωπος δεν δένει πράγματα που δνε πρέπει να δένονται, μόνο αυτά που μπορεί να δένονται. Όταν τα δένει είναι εξυπνος + πονηρός για να πιασει τον άλλο κορόιδο.

Πέσε για υπνο και μην σκέφτεσαι. Δράσε και βρες άλλη. Αυτή δεν σου άξιζε ή δεν της άξιζες. 😍
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.080
Reaction score
13.080
Χμμμ ας προσθέσουμε το μισογυνισμό στη λίστα - ναι γιατί όχι, τι καλύτερο από δημόσια σεξιστικά σχόλια τη σήμερον
 

Μηνύματα
18.136
Reaction score
21.560
Αυτά όλα είναι πολιτικοί όροι και κινημάτων δικαιωμάτων που χρησιμοποιείς.

Η αλήθεια είναι πιο πολύπλοκη και έχει την έδρα της για τη εξηγηση στην ψυχολογία, κοινωνκότητα και την δομή της κοινωνίας. Ακόμη και στην Βιολογία καθώς ο άνδρας σαν πιο φυσικά δυνατός ακομη και αυτό οδηγεί την γυναίκα σε ανασφάλεια (αλλά και να βρεί και αλλους τρόπους να πείσει για κάτι) , όπως κια το γεγονός ότι γεννάει και είναι ευαίσθητη και απροστατευτη κατά ην διάρκεια αλλά και μετά για χάρη του παιδιού της.

Αλλά θα χρειστεί υπερανάλυση ... και δεν είμαστε οπαδοί της. :D :D

Όταν δεν κάνει κάποιος το "μερτικό" του στην ανάλυση τότε το άλλο μέρος αναγκαστικά για να ισορροπήσει η όλη κατάσταση ... υπεραναλύει. Αυτή είναι μια προβληματική ανθρώπινη σχέση και έχει ημερομηνία λήξης (είτε ερωτική είτε οτιδήποτε). Εάν ανέλυε πιο ικανοποιητικά το κάθε έτερο μέρος δεν θα αναγκαζόταν να υπεραναλύει το άλλο. Αυτό π,χ, (αλλά και άλλα) το λέει, ονομάζει ο κόσμος επειδή δεν ξέρει και δεν αναλύει απλά ως ... "χημεία". Κάπως έτσι (η και αλλιώς) ερχεται ο χωρισμός και ο υποαναλύων μένει με την απορία, τι εγινε βρε παιδιά ; Περνάει μια φάση μιοσγυνισμού συνήθως και μετά ισορροπεί. Δεν είναι μισογυνισμός συνήθως αλλά πληγωμένος εγωισμός. Εαν το τραύμα είναι μεγάλο ή επαναλαμβανόμενο ή δεν μπορεί για χ y λόγους να το ξεπεράσει μετά ... οδηγεί σε αυτό που περιγράφεται ως μισογυνισμός
 
Last edited:

Μηνύματα
3.733
Reaction score
4.055
Μου κόβεις μερικά λεπτά από τον πολύτιμο ύπνο μου όμως θ' απαντήσω.
Ο πραγματικά έξυπνος δεν είναι ούτε ματαιόδοξος ούτε μιμητής.Τα κύρια χαρακτηριστικά της συντριπτικής πλειοψηφίας των γυναικών.
Αυτά ανήκουν σε άλλη κατηγορία ψυχολογίας (και της κοινωνικότητας τους) , δεν μπορώ να τα δέσω. :D Ο έξυπνος άνθρωπος δεν δένει πράγματα που δνε πρέπει να δένονται, μόνο αυτά που μπορεί να δένονται. Όταν τα δένει είναι εξυπνος + πονηρός για να πιασει τον άλλο κορόιδο.

Πέσε για υπνο και μην σκέφτεσαι. Δράσε και βρες άλλη. Αυτή δεν σου άξιζε ή δεν της άξιζες. 😍
Εγώ αναφέρομαι στις γυναίκες γενικώς ενώ εσύ το συγκριμενοποιεις σε μένα.Στην περίπτωση μου όμως δεν ισχυουν τα δύο χαρακτηριστικά της συντριπτικής πλειοψηφιας των γυναικών.Εξαιρεση θέλησα,εξαίρεση βρήκα.
 

Μηνύματα
18.136
Reaction score
21.560
Εγώ αναφέρομαι στις γυναίκες γενικώς ενώ εσύ το συγκριμενοποιεις σε μένα.Στην περίπτωση μου όμως δεν ισχυουν τα δύο χαρακτηριστικά της συντριπτικής πλειοψηφιας των γυναικών.Εξαιρεση θέλησα,εξαίρεση βρήκα.
Εγω γενικά μίλησα ... μόνο για την εξυπνάδα τους. Κάθε γενίκευση για να δώσεις σε κάποιον να καταλάβει κάτι, εννοείται έχει κινδύνους να φανεί ρατσιστικό {(στην περίπτωση μου εναντίον του άνδρα (και εμένα μέσα), όχι εναντίον της γυναίκας)}.

Την γενίκευση για την εξυπνάδα τους την τόλμησα γιατί οι περισσότερες όντως είναι πιο έξυπνες απο εμάς σε πολλά και συγκεκριμένα ζητήματα και ιδίως σχέσεων. Η εμπειιρία μου στην ζωή αυτό λέει. Τα υπόλοιπα ακολούθησαν περιπτωσιολογικά ως απαντήσεις σε ερωτήματα - τοποθετήσεις , κάποια απο τα οποία εντάσσονται στην εξυπνάδα και κάποια όχι.

Άκου και μια άλλη "γενικότητα" που θα σε κάνει να πηδήξεις κυριολεκτικά και α) που το 96 % των ανδρών δεν την γνωρίζει και όταν την συνειδητοποιεί αντιδρά πολυ αρνητικά γιατί είναι ανώριμος β) και η οποία είναι μάλιστα και υγιής κατάσταση και η μόνη που λειτουργεί σε ερωτική σχέση αλλά και γάμο, εάν πει να την αποδεχθεί γ) και μόνο τότε δεν διαλύεται αυτός (και επιεδή ανέφερες τι ήθελες και τι βρήκες) :

Ο άνδρας συνήθως δεν βρίσκει και δεν θέλει ποτέ τίποτε. Και τα δύο τα κάνει η γυναίκα και αυτή σε επιλέγει. Τον αφήνει να νομίζει και να αισθάνεται ότι αυτός μπορεί να την διάλεξε. Το ίδιο και όταν χωρίζει το ζευγάρι (έστω και σε αυτή την "υγιή" κατάσταση που έχει ελπίδα μακροημέρευσης όταν ο σκοπός είναι αυτή) : Η γυναίκα σε χωριζει. Και εάν δεν το κάνει απευθείας (για διάφορους λόγους να μην αναλύω , δεν είναι της παρούσης) ... σε κάνει να νομίζεις ότι ή και να θέλεις να την χωρίσεις εσύ. Το ρυθμίζει αυτή πως .... ξέρει αυτή .... ανάλογα την περίπτωση πόσο στόκος ("χαζός") είναι ο άνδρας της συγκριτικά με αυτήν.

Δεν συνεχίζω καθώς θα παρεξηγηθώ περισσότερο .. εάν αυτό είναι ποτέ δυνατόν (παραπάνω) γιατί οι περισσότεροι δεν ζουν στην πραγματικότητα , άσχετως ηλικίας αυτό. Πάντα η πραγματικότητα είναι σοκαριστική και παρεξηγήσιμη απο όλους μας όταν έρχεται αυτή η στιγμή. Και ιδίως και περισσότερο όταν την λέμε. Πρίν νομίζουμε ότι την κατέχουμε και την ελέγχουμε.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.983
Η μαγεια δε χανεται εφοσον οι μετρησεις και τα τεχνικα χαρακτηριστικα δεν υποκαθιστουν την εμπειρια...
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλες κουβέντες μη λες.

Η πολύχρονη "εμπειρία" της συντριπτικής πλειοψηφίας των παραδοσιακών "μουσικόφιλων" (χαϊεντάδων), τους έχει οδηγήσει σε κάτι χρέπια ολκής, τα οποία σε συνδυασμό με την ασχετοσύνη τους περί ισοστάθμισης (πλάτους και χρόνου) και σε συνδυασμό με την ασχετοσύνη τους για ορθή ενσωμάτωση πολλαπλών σαμπ, πασπαλισμενα με τις ανωμαλίες του χώρου (γιατί δε ξέρουν τι εστί ηχητική περιποίηση χώρου, παρά μόνο ένα χαλί ξέρουν να βάζουν), παίζουν για τ'ανάθεμα, με τρομακτικά προβλήματα σε όλο το φάσμα, και κωμικά στο μπάσο.

Η γνώση στα ανωτέρω, σε συνδυασμό με σωστή επιλογή ηχείων (ομαλό σπινοραμα) και σωστή για αυτά απόσταση ακρόασης, μπορεί να οδηγήσει έναν "άπειρο" του χαλιενδισμού σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, ιδίως εάν επιμεληθεί σωστά το χώρο του, να έχει αξιοπρεπείς μετρήσεις RT 60.
 

Μηνύματα
1.634
Reaction score
1.708
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλες κουβέντες μη λες.

Η πολύχρονη "εμπειρία" της συντριπτικής πλειοψηφίας των παραδοσιακών "μουσικόφιλων" (χαϊεντάδων), τους έχει οδηγήσει σε κάτι χρέπια ολκής, τα οποία σε συνδυασμό με την ασχετοσύνη τους περί ισοστάθμισης (πλάτους και χρόνου) και σε συνδυασμό με την ασχετοσύνη τους για ορθή ενσωμάτωση πολλαπλών σαμπ, πασπαλισμενα με τις ανωμαλίες του χώρου (γιατί δε ξέρουν τι εστί ηχητική περιποίηση χώρου, παρά μόνο ένα χαλί ξέρουν να βάζουν), παίζουν για τ'ανάθεμα, με τρομακτικά προβλήματα σε όλο το φάσμα, και κωμικά στο μπάσο.

Η γνώση στα ανωτέρω, σε συνδυασμό με σωστή επιλογή ηχείων (ομαλό σπινοραμα) και σωστή για αυτά απόσταση ακρόασης, μπορεί να οδηγήσει έναν "άπειρο" του χαλιενδισμού σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, ιδίως εάν επιμεληθεί σωστά το χώρο του, να έχει αξιοπρεπείς μετρήσεις RT 60.
Κωστα... εσυ ειχες ενα master plan. Εν τω πολλω το ευ... Τα γνωστα... μικρη καταπονηση σε σταθμες ανα μοναδα και immersive για συνολικο entertainment. Το τελειωσες το προτζεκτ. Για να το πετυχεις σε λογικο για σενα budget χωρις συμβιβασμους χρησιμοποιησες εξωτικες λυσεις στην ισοσταθμιση(που διαφερουν απο τις κοινες τοσο στην αποδοση οσο και στο μηδενικο κοστος σηματοθορυβικα) και στην ενσωματωση ιδιαιτερα ποιοτικων sub αλλα και dedicated χωρου. Τα ηχεια σου απο μονα τους αν ηταν σε στερεο θα ηταν μια πολυ διαφορετικη περιπτωση... Τωρα ομως τα αξιοποιησες στο max. Ειναι ωραιο να υπαρχει στρατηγικη και να ξερει καποιος τι κανει....

Οταν λεω μαγεια που ερχεται απο την εμπειρια ειναι του τυπου για να δω αυτα τα perslisten s7t με την τρομερα χαμηλη παραμορφωση και το φανταστικο σπινοραμα οντως ακουγονται ετσι;...,Μηπως τελικα τα grimm ls1c ειναι ακομα καλυτερα; Για να τα ακουσω...Τα γνωστα...

Μηπως τελικα τα grimm ls1c με τα δικα τους sub θα μου δωσουν στο budget μου τον ηχο που θελω απο το να επαιρνα 10 genelec και 4 sub τους; Η τελικα οχι; Καλυτερα 10 τζενελεκ προτιμω... Ξερουμε την απαντηση εκ των προτέρων;
 
Last edited:


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.833
Reaction score
58.999
Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλες κουβέντες μη λες.

Η πολύχρονη "εμπειρία" της συντριπτικής πλειοψηφίας των παραδοσιακών "μουσικόφιλων" (χαϊεντάδων), τους έχει οδηγήσει σε κάτι χρέπια ολκής, τα οποία σε συνδυασμό με την ασχετοσύνη τους περί ισοστάθμισης (πλάτους και χρόνου) και σε συνδυασμό με την ασχετοσύνη τους για ορθή ενσωμάτωση πολλαπλών σαμπ, πασπαλισμενα με τις ανωμαλίες του χώρου (γιατί δε ξέρουν τι εστί ηχητική περιποίηση χώρου, παρά μόνο ένα χαλί ξέρουν να βάζουν), παίζουν για τ'ανάθεμα, με τρομακτικά προβλήματα σε όλο το φάσμα, και κωμικά στο μπάσο.

Η γνώση στα ανωτέρω, σε συνδυασμό με σωστή επιλογή ηχείων (ομαλό σπινοραμα) και σωστή για αυτά απόσταση ακρόασης, μπορεί να οδηγήσει έναν "άπειρο" του χαλιενδισμού σε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, ιδίως εάν επιμεληθεί σωστά το χώρο του, να έχει αξιοπρεπείς μετρήσεις RT 60.
Για να επιτευχθεί όμως κάτι τέτοιο πρέπει κατά τη γνώμη μου ο ΄΄αρχάριος΄΄ να ξεκινά δίχως ρομαντικές διαθέσεις απέναντι σε συσκευές, παρελκόμενα ή ακόμα και... μουσικά ιδιώματα. Να σκέφτεται ΄΄πάμε να τακτοποιήσουμε κάποια προαπαιτούμενα και μετά ας ψαχνόμαστε με ενθουσιώδεις διαφορές και υπερβατικά μηχανήματα όσο θα μας έπαιρνε΄΄.

Αλλιώτικα θ'αρχίσουν να παγιώνονται εντυπώσεις και ν'αποδίδονται εσφαλμένα ιδιότητες υπό χαοτικές συνθήκες όπως λ.χ. σφριγηλό μπάσο ένεκα υψηλών αρμονικών παραμορφώσεων κι ενδεχόμενους ιδιορρυθμούς από δεδομένο χώρο στις πρώτες οκτάβες, εκτεταμένα σώματα ερμηνευτών εξαιτίας ισχυρών πλευρικών συνιστωσών προς μοναδική διεύθυνση, κυμαινόμενο βάθος στη σκηνή σε συνάρτηση με τη διασπορά δεδομένου ηχείου την ανακλαστικότητα στο τοίχωμα πίσω από αυτό τις διαστάσεις δωματίου και στερεοφωνικού τριγώνου, κ.ο.κ.

Ειδικά ως προς το τελευταίο παράδειγμα ακόμα κι έμπειροι στο δικαναλικό hi-end χομπίστες δυσκολεύονται να δεχθούν ότι ηχεία εντοιχισμένα ή εφαπτόμενα στο τοίχωμα όπισθεν αυτών θα μπορούσαν ν'αποδώσουν πιο ικανοποιητικό βάθος σκηνής σε μικρά δωμάτια ακρόασης.
Φυσικά.
Ξέρουμε εκ των προτέρων ότι θα παρείχε η πολυκαναλική αρχιτεκτονική πιο ολοκληρωμένο αποτέλεσμα εφόσον θα ήταν διαρρυθμισμένη κατά τα δέοντα και θα γινόταν αντιπαράθεση με την αντίστοιχη δικαναλική σύσταση. Δεν γίνεται να εγγυηθούμε πόσο θα άρεσε στον χρήστη συγκρινόμενη με δικαναλική - εννοείται στημένη κατά τα δέοντα - που θα είχε όμως άλλα (ακριβότερα ή πιο αβανταδόρικα) ηχειακά κανάλια.
Αυτο ειναι μπουμαριστο one note
Σε ακραίες περιπτώσεις γίνεται αντιληπτό τέτοιο φαινόμενο αλλά υφίστανται καλώς ή κακώς διαβαθμίσεις σε τέτοια αντίληψη ανάλογα με τις συνθήκες.
 
Last edited:


Μηνύματα
18.136
Reaction score
21.560
περί ισοστάθμισης (πλάτους και χρόνου)
Εάν επέλεγες και διαφορετικά λίγο delays της επιλογής σου για τρείς "ζώνες" α) τα μπροστινά subs β) πλαινά ηχεία δορυφόροι (πως τα λέτε ; όταν δεν είναι τα main ; ... δορυφόροι) γ) πίσω ηχεία δορυφόροι και πίσω subs .... και όλα φυσικά πρίν το waveforming εννοείται μιλάμε .... τότε θα είχες και θα ρύθμιζες και την αίσθηση της θέσης που θα καθόσουν σε μια αίθουσα κλασικής (μπροστά - μέση - πίσω). Εννοείται ότι η παραδοχή, επιθυμητό και επιλογή είναι η 3D αναπαράσταση του χώρου κλασικής. (Λογικά το "κλασικό" γνωστό imaging και το layering του δικάναλου ιδίως τρανζιστοροειδούς (με εξαίρεση την λάμπα μου χα χα) των οργάνων χάνεται σε καλές ηχογραφήσεις). Το 3D των ιδίων οργάνων ώς όργανα ... δεν έχει σχέση με την τοπολογία (και του 3D του χώρου ακρόασης) αλλά με την ποιότητα των μηχανημάτων. Ισως το πρσφέρει και το εξαιρετικό χαμηλό που λέει ο Bhutia αλλά εγώ εχω αμφιβολία για το πσοστό ή εάν (ασχετως και του ποσοστού) είναι ένα είδος ψευδαίσθησης / τρίκερυ ή εάν εχει βάση σε κάτι πραγματικά αντικειμενικό -επιστημονικό ως εξηγηση. . Αλλά απο την άλλη όλα είναι ψευδαίσθηση.
Μηπως τελικα τα grimm ls1c με τα δικα τους sub θα μου δωσουν στο budget μου τον ηχο που θελω απο το να επαιρνα 10 genelec και 4 sub τους; Η τελικα οχι; Καλυτερα 10 τζενελεκ προτιμω... Ξερουμε την απαντηση εκ των προτέρων;
Όχι εάν ο σκοπός και επιθυμητό είναι η αναπαράσταση της αίθουσας κλασικής μουσικής. Αυτό είναι θέμα τοπολογίας κυρίως και μόνο αυτή του Ear το εξασφαλίζει αυτό και μόνο με τρινόβ.

Θα σου προσφέρει άλλα πράγματα. Ανάλογα πόσο σημαντικό είναι για εσένα η ανπαράσταση του χώρου μιας κλασικής αίθουσας. Δεν το θέλουν κατ΄ανάγκην όλοι.

Αλλιώς κινήοου στην τοπολογία Ear με τρινόβ και καλά main αλλά με φθηνότερα και λιγότερο ποιοτικά ηχεία δορυφόρους (δεν πειράζει εκεί να κόψεις budget) και λιγότερα sub.

Ότι και να έχεις όμως σαν πηγές και ηχεία εάν δεν έχεις ακουστικά φροντισμένο χώρο και τρινόφ ... μικρό προμπλέμα ως πρός τι θα πάρεις απο το "ιδανικό" .

Προσοχή : Όλες οι συμβουλές μου είναι καθαρά δικές μου απόψεις (θεωρητικής γνώσης εκτίμησης και λογικής σύνθεσης) και υπόκεινται σε σοβαρά λάθη. Ότι σου πει ο Ear για αυτά που λέω και εάν ισχύουν ή και για 1002 άλλα που ξέρει.
Τα ηχεια σου απο μονα τους αν ηταν σε στερεο θα ηταν μια πολυ διαφορετικη περιπτωση
Με αφορμή αυτό .... να ρωτήσω τον Ear .... μαθαίνω απο αξιόπιστες πηγές και "αυτιά" που εμπιστεύομαι την κρίση τους χα χα ότι τα τελευταία update στο OS του τρινόφ μετά τον Σεπτέμβριο - Οκτώβριο του 2024 , έχουν τρομερή βελτίωση στο stereo πλησιάζοντας το αρκετά (πολύ μιλάμε τώρα σε σχέση με παλαιότερα , όχι αμελητέα διαφορά) στο 3D της κανονικής λειτουργίας του (όλα τα ηχεία) εντός όμως προσεγμένων ακουστικά χώρων και καλών main με προσεγμένη mid bass απόδοση. Παρατήρησες κάτι ;
 
Last edited:

Μηνύματα
1.634
Reaction score
1.708
Όχι εάν ο σκοπός και επιθυμητό είναι η αναπαράσταση της αίθουσας κλασικής μουσικής. Αυτό είναι θέμα τοπολογίας κυρίως και μόνο αυτή του Ear το εξασφαλίζει αυτό και μόνο με τρινόβ.

Θα σου προσφέρει άλλα πράγματα. Ανάλογα πόσο σημαντικό είναι για εσένα η ανπαράσταση του χώρου μιας κλασικής αίθουσας. Δεν το θέλουν κατ΄ανάγκην όλοι.

Αλλιώς κινήοου στην τοπολογία Ear με τρινόβ και καλά main αλλά με φθηνότερα και λιγότερο ποιοτικά ηχεία δορυφόρους (δεν πειράζει εκεί να κόψεις budget) και λιγότερα sub.

Ότι και να έχεις όμως σαν πηγές και ηχεία εάν δεν έχεις ακουστικά φροντισμένο χώρο και τρινόφ ... μικρό προμπλέμα ως πρός τι θα πάρεις απο το "ιδανικό" .

Προσοχή : Όλες οι συμβουλές μου είναι καθαρά δικές μου απόψεις (θεωρητικής γνώσης εκτίμησης και λογικής σύνθεσης) και υπόκεινται σε σοβαρά λάθη. Ότι σου πει ο Ear για αυτά που λέω και εάν ισχύουν ή και για 1002 άλλα που ξέρει.
Προς το παρον δεν μπορω να κανω καποια ουσιαστικη κινηση αναβαθμισης για να κοιταξω τετοιες επιλογες. Αλλα εγω ειμαι χαλιεντας στερεας οποτε...α και μινιμαλιστης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.983
Παρατήρησες κάτι ;
2 σημαντικά OTA έχουν υπάρξει από τότε που λες, συνεχώς βελτιώνεται το αποτέλεσμα.

Αισθητά.

Καλά, το waveforming το έχουν ξεσκίσει στις βελτιώσεις, αν και δε βλέπω λόγο..


ΥΓ. Το "μπάσο", όλο και πιο "λίγο" ακούγεται. Τζάμπα τα σαμπ! 😁🤣😂
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.115
Μηνύματα
3.001.788
Members
38.412
Νεότερο μέλος
sitherion
Top