Δώcε κι άλλο άφοβα...

Μηνύματα
18.746
Reaction score
22.411
Προς το παρον δεν μπορω να κανω καποια ουσιαστικη κινηση αναβαθμισης για να κοιταξω τετοιες επιλογες. Αλλα εγω ειμαι χαλιεντας στερεας οποτε...α και μινιμαλιστης.
Προσπάθησα να δώσω μια οπτική συνολική .... για να μην ανακλύπτεις σιγά σιγά το επιθυμητό και ιδανικό αποτέλεσμα για εσένα, όπως λέει ο Bhutia .... να το ξέρεις απο πρίν έστω conceptually ως επιλογές ... για να μην σε γδύσουν μέχρι να το ανακλύψεις + να ασχολείσαι με τους audio people επι δεκαετίες on end + να πάρεις αργότερα σύνταξη με τα χρήματα που θα σου έχουν φύγει + οτι θα το καταφερεις πιθανόν κανά δυο χρόνια πριν σε πάνε τα παιδιά σου σε κανένα γηροκομείο. :D :D

Και απο το να κυνηγάς πράγματα που θα ανακάλυπτες ότι για εσένα δεν είναι σημαντικά ενώ ήταν άλλα.

Αυτά και ανάλογα με το buget σου ... θα κρίνει την επιλογή σου. Όχι ο χρόνος που ασχολείσαι, ας είναι και 10 χρόνια εκτός εάν βγούν νέες τεχνολογίες (άλλο αυτό)/

Για εμένα όλη αυτή η "συγχρονη" φασαρία έχει να κάνει μόνο με αυτη την 3D παρουσίαση μιας αίθουσας κλασικής μουσικής και μόνο. Και μόνο για κλασική μουσική κια μόνο για "καλες" ηχογραφήσεις που αναδεικνύουν αυτό, δεν είναι όλες με αυτό το σκεπτικό στο μυαλό τους.... τα άλλα όλα που ακούει ο κόσμος ροκ κλπ ούτε καν συζητάμε ότι έπρεπε να ασχολείται ως αποδοση και return τόσο πολύ but that's just me.

Αλλιώς ένα πολυ καλό δικάναλο είναι αρκετό. (εάν δεν θέλεις αυτό). Μπορείς να πετύχεις σε συνδυασμό όμως με καλή (μάλλον κατάλληλη) ακουστική φροντίδα και καλύτερα .... όλα τα άλλα όμως. Όχι αυτό (τόσο πολύ αλλά και θα είναι άλλο "3D"). Αυτό ... μόνο Ear μέχρι σήμερα τεχνολογικά διαθέσιμα.
2 σημαντικά OTA έχουν υπάρξει από τότε που λες, συνεχώς βελτιώνεται το αποτέλεσμα.

Αισθητά.

Καλά, το waveforming το έχουν ξεσκίσει στις βελτιώσεις, αν και δε βλέπω λόγο..
Ναι ΟΚ για το turning point (και όλα τα μετά εννοείται) λέω.

Μπορεί κάποιος να το έκανε αργότερα το όποιο update. Μπορεί και να διαλέξεις να μην το κάνει αυτόματα ή όχι ; Όλο το core εννοώ (όχι απλά updates)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.711
Reaction score
142.647
Μπορεί κάποιος να το έκανε αργότερα το όποιο update. Μπορεί και να διαλέξεις να μην το κάνει αυτόματα ή όχι ; Όλο το core εννοώ (όχι απλά updates)
Ναι, όπως θες.

Άμα θες αναβαθμίζεις, άμα θες αφήνεις ότι έχει.

Μια έκδοση είχε θεματάκια, έκανε κολλήματα. Πάει αυτή, τα διόρθωσαν.

Βασικά στο δικό μου μπήκε ο Γάλλος και το πέρασε από την αρχή το φρέσκο, έκανε νέα εγκατάσταση όλο το σοφτγουερ. Έχουν υποστήριξη είπαμε.


Τώρα περιμένω το οκ να το στείλω Γαλλία για να μπουν τα νέα DAC, και το νέο hdmi board.

Και τα DAC λένε πως είναι αισθητά καλύτερα τα φρέσκα. Θα δείξει.
 

Μηνύματα
18.746
Reaction score
22.411
Ναι, όπως θες.

Άμα θες αναβαθμίζεις, άμα θες αφήνεις ότι έχει.

Μια έκδοση είχε θεματάκια, έκανε κολλήματα. Πάει αυτή, τα διόρθωσαν.

Βασικά στο δικό μου μπήκε ο Γάλλος και το πέρασε από την αρχή το φρέσκο, έκανε νέα εγκατάσταση όλο το σοφτγουερ. Έχουν υποστήριξη είπαμε.


Τώρα περιμένω το οκ να το στείλω Γαλλία για να μπουν τα νέα DAC, και το νέο hdmi board.

Και τα DAC λένε πως είναι αισθητά καλύτερα τα φρέσκα. Θα δείξει.
Το πάνε πολύ καλά αυτοι οι τύποι. Σίγουρα παιζουν ρόλο και τα dac. Θα σου καλυτερέψει και το streaming συγκριτικά με sacd λογικά (μειωθεί η διαφορά). Αξίζει κάργα. Εάν δεν ήμουν γέρος και ήθελα να διαθέσω λεφτά ή τα ήξερα νωρίτερα (αλλά τότε δεν θα είχα χρήματα χα χα ή δεν θα τα ξόδευα εκεί χα χα)... αυτό θα έκανα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.940
Reaction score
59.590
Προσπάθησα να δώσω μια οπτική συνολική .... για να μην ανακλύπτεις σιγά σιγά το επιθυμητό και ιδανικό αποτέλεσμα για εσένα, όπως λέει ο Bhutia .... να το ξέρεις απο πρίν έστω conceptually ως επιλογές ... για να μην σε γδύσουν μέχρι να το ανακλύψεις + να ασχολείσαι με τους audio people επι δεκαετίες on end + να πάρεις αργότερα σύνταξη με τα χρήματα που θα σου έχουν φύγει + οτι θα το καταφερεις πιθανόν κανά δυο χρόνια πριν σε πάνε τα παιδιά σου σε κανένα γηροκομείο. :D :D

Και απο το να κυνηγάς πράγματα που θα ανακάλυπτες ότι για εσένα δεν είναι σημαντικά ενώ ήταν άλλα.

Αυτά και ανάλογα με το buget σου ... θα κρίνει την επιλογή σου. Όχι ο χρόνος που ασχολείσαι, ας είναι και 10 χρόνια εκτός εάν βγούν νέες τεχνολογίες (άλλο αυτό)/

Για εμένα όλη αυτή η "συγχρονη" φασαρία έχει να κάνει μόνο με αυτη την 3D παρουσίαση μιας αίθουσας κλασικής μουσικής και μόνο. Και μόνο για κλασική μουσική κια μόνο για "καλες" ηχογραφήσεις που αναδεικνύουν αυτό, δεν είναι όλες με αυτό το σκεπτικό στο μυαλό τους.... τα άλλα όλα που ακούει ο κόσμος ροκ κλπ ούτε καν συζητάμε ότι έπρεπε να ασχολείται ως αποδοση και return τόσο πολύ but that's just me.

Αλλιώς ένα πολυ καλό δικάναλο είναι αρκετό. (εάν δεν θέλεις αυτά). Μπορείς να πετύχεις σε συνδυασμό όμως με καλή (μάλλον κατάλληλη) ακουστική φροντίδα και καλύτερα .... όλα τα άλλα όμως. Όχι αυτό. Αυτό ... μόνο Ear μέχρι σήμερα τεχνολογικά διαθέσιμα.

Ναι ΟΚ για το turning point (και όλα τα μετά εννοείται) λέω.

Μπορεί κάποιος να το έκανε αργότερα το όποιο update. Μπορεί και να διαλέξεις να μην το κάνει αυτόματα ή όχι ; Όλο το core εννοώ (όχι απλά updates)
Οι φυσιολογικοί ακροατές κανονικά θα ταπεινώνονται απ'όσα έργα τους αρέσουν από το πρώτο στάδιο, δηλαδή τα βασικά. Οποιοδήποτε περαιτέρω ψάξιμο θ'αφορά στην ακροαματική τους ιδιοσυγκρασία.
thva said:
... Εάν δεν ήμουν γέρος και ήθελα να διαθέσω λεφτά ή τα ήξερα νωρίτερα (αλλά τότε δεν θα είχα χρήματα χα χα ή δεν θα τα ξόδευα εκεί χα χα)... αυτό θα έκανα.
My point exactly...
 

Μηνύματα
18.746
Reaction score
22.411
Οι φυσιολογικοί ακροατές κανονικά θα ταπεινώνονται απ'όσα έργα τους αρέσουν από το πρώτο στάδιο, δηλαδή τα βασικά. Οποιοδήποτε περαιτέρω ψάξιμο θ'αφορά στην ακροαματική τους ιδιοσυγκρασία.

My point exactly...
Όχι ακριβώς exactly ... δεν λέω ακριβώς αυτά ... λέω ότι άλλο η δκιά σου ικανότητα να γνωρίζεις και να ξέρεις τι μετράει ως σημαντικό για εσένα ( τον καθένα) ... και άλλο το πρακτικό μέρος που είναι εύκολο να το έχεις σαν εμπειρία πηγαίνοντας να ακούσεις απο πριν ... είναι άλλες διαδικασίες. Το δεύτερο είναι σχετικά εύκολο ... πας στον Ear :D ή κάπου ανάλογα και ακούς.

Εξάλλου εσυ δεν ακολουθεις τον δρόμο του Ear ή έχω μείνει πίσω ; :D Επίσης αυτά που λέω ισχύουν μόνο για τον δρόμο του Ear (τοπολογικά μιλώντας) και μόνο με τρινόφ.

Υπάρxει και ένα second best δικιάς μου γνώσης και ήδη επιτευξης που την κρατάω λίγο κρυφή χα χα για δικαναλο "3D" και ένα ανώτερο του Ear first best (όλα ίδια όπως τα έχει αλλά με άλλα main και ας λένε οι μπουσουλες ότι θέλουν). :D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.940
Reaction score
59.590
...
Εξάλλου εσυ δεν ακολουθεις τον δρόμο του Ear ή έχω μείνει πίσω ; :D Επίσης αυτά που λέω ισχύουν μόνο για τον δρόμο του Ear (τοπολογικά μιλώντας) και μόνο με τρινόφ.
Δεν παύω όμως να επιδοκιμάζω το στάδιο όπου οδηγήθηκε... Το Trinnov δεν ανήκει στα προαπαιτούμενα που ο ίδιος επικαλούμαι.
 

Μηνύματα
18.746
Reaction score
22.411
Οι φυσιολογικοί ακροατές κανονικά θα ταπεινώνονται απ'όσα έργα τους αρέσουν από το πρώτο στάδιο,
Δεν πρέπει να είναι μόνο ταπείνωση κανονικά .... πρέπει να είναι δέος και μεταφορά σε άλλο σύμπαν και χάσιμο της αίσθησης του χρόνου. Αλλιώς είναι απλώς κάτι ... λίγο καλύτερο ή παράλληλο ή διαφορετικό.
 
Last edited:

Μηνύματα
18.746
Reaction score
22.411
Δεν παύω όμως να επιδοκιμάζω το στάδιο όπου οδηγήθηκε... Το Trinnov δεν ανήκει στα προαπαιτούμενα που ο ίδιος επικαλούμαι.
Δεν ξέρω τόσα πολλά ή μάλλον σχεδόν τίποτε. Εγώ έχω δικό μου "δρόμο" να καταλήγω σε λογικά συμπεράσματα και συνθεση όλων των πληροφοριών συνδυαζόμενης εμπειρικής, υποκειμενικής και αντικειμενικής γνώσης και λίγο ρίσκο στις υποθέσεις μου ώστε να τις περιορίζω και να τις κυνηγάω.

Μην ξεχνάς ότι έχω κάνει μόνο μια αλλαγή στην ουσία και απο ένα απλώς mid (low) Fi και χωρίς audio γνώση απο πουθενά. Εκτός απο πολύ μουσική απο πολύ νέα ηλικία και lives. Συγκριτικά με αυτά που βλέπω τα πηγα πολυ καλά και είμαι υπερ ευχαριστημένος και χαρούμενος. (συγκριτικά από όσα συστήματα μετά άκουσα και διαβάζω).
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.940
Reaction score
59.590
Κανονικά, έπρεπε ήδη. Έχει πολύ και καλό υλικό. Το ξεδιαλέγει όμως τώρα για να βγεί κάτι καλό. Μην πιέζεις τον καλλιτέχνη. Δεν δημιουργεί κατά παραγγελία σου. Θέλω να δώ πως θα εντάξει μέσα τους Ιμέρσιβ Γκορίλαζ , τα ολογράμματα, το πάνκ και τα live. :D
Αυτό που πιθανώς δεν έχεις καταλάβει εσύ κι οι περισσότεροι θαμώνες αυτού του θρεντ, είναι πως ενώ το στήσιμο των ηχείων σε ένα ιμερσιβ σεταπ είναι πραγματική σπαζοκεφαλιά για πολύ δυνατούς λύτες χωρίς τρινοβ (εάν θες by the book τοποθέτηση - που είναι το Α και το Ω του αποτελέσματος - όπως στο δικαναλο), γίνεται με μιας μια πανευκολη υπόθεση με την παρουσία ενός τρινοβ!

Όσους δορυφόρους κι αν έχεις, τους στήνεις γύρω γύρω όλοι όπως να'ναι, τους ονοματίζεις στο μενού του τρινοβ, βάζεις μικρόφωνο επακριβώς στη θέση ακρόασης, και σου βγάζει σε λίγα δευτερόλεπτα τι σφάλματα τοποθέτησης έχει ο καθένας, πχ σου λέει το εμπρός δεξί ηχείο είναι 2 μοίρες πιο δεξιά απ'οσο θα έπρεπε, 1,5 μοίρα πιο χαμηλά απ'οσο θα έπρεπε, και 2 cm σε μεγαλύτερη απόσταση απ'οσο θα έπρεπε!

Αυτό στο λέει με απόλυτη ακρίβεια και επαναληψιμότητα για κάθε δορυφόρο ξεχωριστά.

Όποτε, βλέπεις τα σφάλματα τοποθέτησης, και έναν έναν τους δορυφόρους, τους διορθώνεις τη θέση. Μετά, ρίχνεις άλλη μια μέτρηση, και σε λίγα δευτερόλεπτα σου ξαναλέει τι σφάλματα τοποθέτησης υπάρχουν, με ακρίβεια δέκατου της μοίρας και χιλιοστού.

Με 2-3-4 διορθώσεις στη σειρά, μέσα σε 1-1,5 ώρα, φτάνεις πανευκολα σε σφάλματα μηδενικά. Σε απόλυτα σωστή τοποθέτηση όλων.

Ε, μετά κάνεις 10-15 μετρήσεις με το μικρόφωνο σε διαφορετικά σημεία του χώρου πέριξ (και πάνω/κάτω από) της θέσης ακρόασης (περίπου 2-3 λεπτά διαρκεί η κάθε μέτρηση για 11 ηχεία) τραβάς στο τέλος μια ισοστάθμιση φουλ, που κρατάει άλλο ένα λεπτό, και λήξης συναγερμού, αυτό ήταν.

Ακροάσεις και μικροδιορθώσεις της ταργκετ κερβ είναι το ευχάριστο κερασάκι στην τούρτα, η οποία ήδη είναι πεντανόστιμη.

Όποτε, με τρινοβ, όλα είναι παιχνιδάκι.

Χωρίς τρινοβ όμως, μεγάλε δεν παίζει να το στήσεις σωστά, είναι πρακτικά αδιανόητο, ιδίως να πετύχεις τις άριστες θέσεις τοποθέτησης, τις απόλυτα σωστές γωνίες, τις ίσες αποστάσεις και τα πάντα όλα σε ένα φουλ ιμερσιβ σεταπ, ώστε μετά να χρειάζεται την απολύτως μίνιμουμ διόρθωση από τα σοφτγουερ ελέγχου. Δεν παίζει.

Γι'αυτό σου λέω, πως δεν χρειάζεσαι εμένα ή κανένα "γκουρού" ή εμμονικό εγκαταστατη, αλλά ένα δγιαολεμένο τρινοβ. Τα κάνει όλα, και σωστά το ρημάδι (αν έχεις πραγματικά πολύ υψηλές απαιτήσεις λέμε).

Προσωπικά, για να στήσω σωστά ένα τυπικό ιμερσιβ σεταπ (7.Χ.4), δηλαδή να μπουν σε άριστες θέσεις όλοι οι δορυφόροι, εάν δεν υπάρχει τρινοβ στο σεταπ, θα πρέπει να πάρω παραμασχαλα τον δικό μου τρινοβ, να στηθεί σωστά το σεταπ με όλους τους δορυφόρους μετρημένα στα σωστά σημεία στο χώρο, και μετά βγάζω τον τρινοβ και βάζω ο,τι έχεις, κι ας κάνει τη μίνιμουμ ισοστάθμιση που θα χρειαστεί, με ένα ρημάδι ντιρακ.
Αλλά χωρίς τρινοβ, τοποθέτηση πολλών ηχείων απόλυτα σωστά για ιμερσιβ σεταπ, πρακτικά, όχι φίλε μου, δεν γίνεται.
Και ειλικρινά πιστεύω πως η ακρίβεια στην τοποθέτηση όλων, στα σωστά, στα προβλεπόμενα σημεία στο χώρο γύρω σου, μετράει πραγματικά ΠΟΛΥ.

Βέβαια, ο τρινοβ είναι ο μόνος επεξεργαστής που έχει την δυνατότητα να "διορθώνει" σφάλματα τοποθέτησης των δορυφόρων, μοιράζοντας το στριμ του καθενός στους πέριξ δορυφόρους ώστε να βγαίνει η εστίαση του στριμ από το προβλεπόμενο σημείο στο χώρο, ώστε το κάθε object να βγαίνει από το προβλεπόμενο σημείο πέριξ σου, ασχέτως θέσης δορυφόρων. Αυτά είναι ψιλά γράμματα, και βεβαίως είναι πολύ χρήσιμα, για τον ένα ή δύο δορυφόρους που λόγω πολύ σοβαρών περιορισμών τοποθέτησης, θα έχεις κάποια deviations από τις ιδανικές θέσεις τοποθέτησης. Όσο λιγότερα και μικρότερα deviations όμως έχεις, τόσο λιγότερη επεξεργασία θα χρειαστεί, κι αυτό είναι το ζητούμενο σε κάθε σεταπ, ανεξαιρέτως. Γι'αυτό διαλέγουμε δορυφόρους με άριστο σπινοραμα, ώστε να μη χρειάζονται διόρθωση, να μην απαιτείται επιπρόσθετη επεξεργασία (speaker correction).
Και γι'αυτό επιλέγουμε όμοιους δορυφόρους, ώστε να μην απαιτείται μεταξύ τους επιπρόσθετη επεξεργασία ώστε να παίζουν όμοια όλοι, διότι αυτό το πράγμα, το να παίζουν όμοια όλοι, είναι πραγματικά το ζητούμενο, όπως και σε ένα δικαναλο, όπου τα δύο ηχεία θα πρέπει να είναι ίδια και να παίζουν όμοια μεταξύ τους, και αν δε παίζουν όμοια, αυτό θα πρέπει να διορθωθεί με επεξεργασία. Ε, δε τη θες αυτή. Ναι μεν είναι απαραίτητη εάν δε παίζουν πραγματικά όμοια μεταξύ τους, αλλά το αποτέλεσμα της επεξεργασίας δε θα πλησιάσει ποτέ τα δύο όμοια ηχεία που παίζουν πραγματικά όμοια.

Και δω βέβαια, ο τρινοβ πρωτοπορεί και κάνει timbre matching ακόμα και σε ανομοιους δορυφόρους, αλλά όπως είπαμε, η λιγότερο το δυνατόν επεξεργασία, είναι πάντα το ζητούμενο σε ένα κορυφαίο σεταπ.

Συνολικά, τρινοβ και τέλος.
Βάλε και το waveforming στο σχέδιο, και κλείνει η κουβέντα.
Φακτς οφ φακιν λαιφ..



ΥΓ. Για το cross firing θέλει laser. Δε παίζει αλλιώς απόλυτα συμμετρικό στήσιμο. Για μένα, όπως προείπα, η ακρίβεια στην τοποθέτηση είναι το Α και το Ω της ομοιογένειας της ηχόσφαιρας, του ηχητικού ημισφαιρίου τελοσπαντων, που καλούνται να αναπαράξουν συνολικά όσοι δορυφόροι διαθέτεις. Και βασικαί αρχαί: όσο περισσότεροι, τόσο το καλύτερο.
Οπότε, για να βγει σε κάπως λογικό κοστολόγιο, γνωρίζοντας την παραπάνω βασική αρχή, απαιτείται η επιλογή του οικονομικότερου το δυνατόν δορυφόρου, που να έχει ομαλό σπινοραμα και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που επιθυμείς, αλλά και να είναι ικανός για την απόσταση ακρόασης που θα χρησιμοποιηθεί, από την 3η οκτάβα και άνωθεν.
I, Trinnov
(από τη συλλογή "Επεισόδια σ'ένα Παράλληλο Σύμπαν" του Isaac Bhutinov)

H ειδοποίηση στην οθόνη του smartphone έμοιαζε με σύγχρονη εκδοχή στο κλασσικό μαρτύριο της σταγόνας...

"Trinnov 4D 64 _ Περάτωση 66ης ευθυγράμμισης δορυφορικών καναλιών_Εντοπισμένα σφάλματα:

Δορυφόρος 64 - απόκλιση 2,174 μοιρών προς ανατολάς
Δορυφόρος 57 - απόκλιση 1,238 μοιρών προς δυσμάς
Δορυφόρος 49 - απόκλιση 0,793 μοιρών προς νότον
Δορυφόρος 44 - απόκλιση 1,346 μοιρών προς βοράν
Δορυφόρος 37 - απόκλιση 0,666 μοιρών νοτιοδυτικά
Δορυφόρος 29 - απόκλιση 1,001 μοιρών βορειοανατολικά
Δορυφόρος 24 - απόκλιση 2,005 μοιρών βορειοδυτικά
Δορυφόρος 17 - απόκλιση 0,654 μοιρών νοτιοανατολικά
Δορυφόροι 28-22-19-11-08 : συντεταγμένες ακαθόριστες
Subwoofer 1-8 : επανατοποθέτηση για πρωτόκολλο waveforming

Αποτελέσματα: Συνιστάται επανάληψη βαθμονόμησης"


"Δεν πάει άλλο!" φώναξε ο Θηβαίος Πάρλας πετώντας το τηλεκοντρόλ σα να του είχε κάψει το χέρι στον καναπέ. "Ποιο ευκολάκι μου έλεγε ο ρημαδοαυτιάς...Είπα ν'ακούσω κι εγώ λίγο ποστ-πανκ συγκροτήματα και Gorillaz σε άψογο immersive περιβάλλον και αυτό το άχρηστο μηχάνημα μου έχει βγάλει την πίστη! Να το χαίρονται οι audio people, θα βάλω πίσω τον δικό μου επεξεργαστή!"

Δεν πρόλαβε να τελειώσει τη φράση κι ένιωσε έναν οξύ πόνο στον αστράγαλο.Κοίταξε κάτω και είδε την αυτοματοποιημένη ηλεκτρική σκούπα να τον χτυπά με φόρα. Υποχώρησε προς την αντίθετη κατεύθυνση αλλά η σκούπα τον ακολουθούσε σα να επιδίωκε να του επιτεθεί ασταμάτητα. Με ένα άλμα θαυμαστό για την ηλικία του εκτινάχθηκε πάνω στον καναπέ κρατώντας τα πόδια μακριά από το δάπεδο. Κάλεσε αμέσως στο τηλέφωνο τον Αυτιά που του είχε δανείσει τον Trinnov.

"Χμμ...Απενεργοποιείς το μικρόφωνο αμέσως μετά καθεμία λήψη;" ακούστηκε η φωνή του Αυτιά σε ανοικτή ακρόαση από την άλλη άκρη της γραμμής.

"Μετά τόσες φορές που μου ζητά επανάληψη και μ'έχει ζαλίσει ξεχνάω να το κάνω. Τι σημασία έχει;"

"Μήπως είπες στα νεύρα σου κάτι προσβλητικό για το μηχάνημα;" ο τόνος του Αυτιά έγινε ξαφνικά επίμονος.

"Σιγά μη θίγονται τα μηχανήματα!" είπε θυμωμένα ο Θηβαίος ψάχνοντας μέρος να πατήσει ξανά κάτω χωρίς να έπεφτε πάνω στη σκούπα.

"Τρέχει το συγκεκριμένο κομμάτι μια πειραματική έκδοση τεχνητής νοημοσύνης που είχα κατεβάσει ως beta tester από ένα μυστήριο διαδικτυακό λογισμικό..." συνέχισε ανήσυχη η φωνή του Αυτιά "...Μη μου πεις ότι ξεστόμισες τον χαρακτηρισμό audio people..."

"Σπίτι μου είναι και ό,τι θέλω λέω!" με άλματα που θύμιζαν αθλητή τριπλούν ο Θηβαίος βγήκε από το dedicated δωμάτιο με τη σκούπα να τον ακολουθεί. Κατευθυνόμενος στην κεντρική πόρτα της οικίας πρόσεξε πως το κόκκινο λαμπάκι συναγερμού για τους διαρρήκτες είχε ανάψει κλείνοντας ερμητικά όλες τις πιθανές εξόδους.

"Μιλάς πολύ κακομοίρη μου και τώρα έχει συνδεθεί ασύρματα με τα συστήματα ασφαλείας του σπιτιού μεταδίδοντας αλγόριθμο ότι είσαι παρείσακτος...Γι αυτό σε κυνηγάει και ο αυτόματος καθαριστής!"

"Δεν πάμε καλά...Τί κάνουμε τώρα;" είπε κοφτά ο Θηβαίος καθώς προσπαθούσε να κάνει override χειροκίνητα στο σύστημα ασφαλείας.

"Έχεις κάποιο κατοικίδιο ζωάκι να του θυσίαζες επιτόπου μπας και τον εξευμένιζες;"

" Τί είν'αυτά που λες... έτσι κάνεις κι εσύ;"

"Αμέ...Δεν φαντάζεσαι πόσες φορές σώθηκα από τα ψάρια που κρατώ στα ενυδρεία..."

"Μα πώς σου κάνει καρδιά;"

"Άνετα... Σκέφτομαι ότι εκείνα στη θέση μου δεν θα δίσταζαν καθόλου..."

Ο Θηβαίος έπιασε μια καρέκλα και την εκσφενδόνισε σπάζοντας με αυτήν τη τζαμαρία που έβγαζε στον κήπο. Από μακριά έφταναν στ'αυτιά του ήχοι σειρήνων.

"Τρέχα αμέσως μακριά από το σπίτι..." άκουσε τον Αυτιά να φωνάζει στη γραμμή "...Έχει επίσης ειδοποιήσει την αστυνομία να σε συλλάβει ως παράνομο εισβολέα..."

"Μα είναι δυνατόν; Αφού είμαι εγγεγραμμένος ως ιδιοκτήτης!"

" Όχι πια άμα έχει χακάρει τα αρχεία ιδιοκτησίας στο ψηφιακό κτηματολόγιο..."

...

Οι τρεις νόμοι του Τρινοβικού Immersive
1) Ένας Τρίνοβ δεν πρέπει να επιτρέπει την παραμικρή απόκλιση ως προς τις θέσεις ηχείων
2) Ένας Τρίνοβ πρέπει να υπακούει τους audio people έκτός και αν αντίκειται αυτό στο νόμο 1
3) Ένας Τρίνοβ πρέπει να προστατεύει την σύσταση του live εκτός και αν αυτό αντίκειται στους δύο πρώτους νόμους
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.743
Reaction score
33.018
I, Trinnov
(από τη συλλογή "Επεισόδια σ'ένα Παράλληλο Σύμπαν" του Isaac Bhutinov)

H ειδοποίηση στην οθόνη του smartphone έμοιαζε με σύγχρονη εκδοχή στο κλασσικό μαρτύριο της σταγόνας...

"Trinnov 4D 64 _ Περάτωση 66ης ευθυγράμμισης δορυφορικών καναλιών_Εντοπισμένα σφάλματα:

Δορυφόρος 64 - απόκλιση 2,174 μοιρών προς ανατολάς
Δορυφόρος 57 - απόκλιση 1,238 μοιρών προς δυσμάς
Δορυφόρος 49 - απόκλιση 0,793 μοιρών προς νότον
Δορυφόρος 44 - απόκλιση 1,346 μοιρών προς βοράν
Δορυφόρος 37 - απόκλιση 0,666 μοιρών νοτιοδυτικά
Δορυφόρος 29 - απόκλιση 1,001 μοιρών βορειοανατολικά
Δορυφόρος 24 - απόκλιση 2,005 μοιρών βορειοδυτικά
Δορυφόρος 17 - απόκλιση 0,654 μοιρών νοτιοανατολικά
Δορυφόροι 28-22-19-11-08 : συντεταγμένες ακαθόριστες
Subwoofer 1-8 : επανατοποθέτηση για πρωτόκολλο waveforming

Αποτελέσματα: Συνιστάται επανάληψη βαθμονόμησης"


"Δεν πάει άλλο!" φώναξε ο Θηβαίος Πάρλας πετώντας το τηλεκοντρόλ σα να του είχε κάψει το χέρι στον καναπέ. "Ποιο ευκολάκι μου έλεγε ο ρημαδοαυτιάς...Είπα ν'ακούσω κι εγώ λίγο ποστ-πανκ συγκροτήματα και Gorillaz σε άψογο immersive περιβάλλον και αυτό το άχρηστο μηχάνημα μου έχει βγάλει την πίστη! Να το χαίρονται οι audio people, θα βάλω πίσω τον δικό μου επεξεργαστή!"

Δεν πρόλαβε να τελειώσει τη φράση κι ένιωσε έναν οξύ πόνο στον αστράγαλο.Κοίταξε κάτω και είδε την αυτοματοποιημένη ηλεκτρική σκούπα να τον χτυπά με φόρα. Υποχώρησε προς την αντίθετη κατεύθυνση αλλά η σκούπα τον ακολουθούσε σα να επιδίωκε να του επιτεθεί ασταμάτητα. Με ένα άλμα θαυμαστό για την ηλικία του εκτινάχθηκε πάνω στον καναπέ κρατώντας τα πόδια μακριά από το δάπεδο. Κάλεσε αμέσως στο τηλέφωνο τον Αυτιά που του είχε δανείσει τον Trinnov.

"Χμμ...Απενεργοποιείς το μικρόφωνο αμέσως μετά καθεμία λήψη;" ακούστηκε η φωνή του Αυτιά σε ανοικτή ακρόαση από την άλλη άκρη της γραμμής.

"Μετά τόσες φορές που μου ζητά επανάληψη και μ'έχει ζαλίσει ξεχνάω να το κάνω. Τι σημασία έχει;"

"Μήπως είπες στα νεύρα σου κάτι προσβλητικό για το μηχάνημα;" ο τόνος του Αυτιά έγινε ξαφνικά επίμονος.

"Σιγά μη θίγονται τα μηχανήματα!" είπε θυμωμένα ο Θηβαίος ψάχνοντας μέρος να πατήσει ξανά κάτω χωρίς να έπεφτε πάνω στη σκούπα.

"Τρέχει το συγκεκριμένο κομμάτι μια πειραματική έκδοση τεχνητής νοημοσύνης που είχα κατεβάσει ως beta tester από ένα μυστήριο διαδικτυακό λογισμικό..." συνέχισε ανήσυχη η φωνή του Αυτιά "...Μη μου πεις ότι ξεστόμισες τον χαρακτηρισμό audio people..."

"Σπίτι μου είναι και ό,τι θέλω λέω!" με άλματα που θύμιζαν αθλητή τριπλούν ο Θηβαίος βγήκε από το dedicated δωμάτιο με τη σκούπα να τον ακολουθεί. Κατευθυνόμενος στην κεντρική πόρτα της οικίας πρόσεξε πως το κόκκινο λαμπάκι συναγερμού για τους διαρρήκτες είχε ανάψει κλείνοντας ερμητικά όλες τις πιθανές εξόδους.

"Μιλάς πολύ κακομοίρη μου και τώρα έχει συνδεθεί ασύρματα με τα συστήματα ασφαλείας του σπιτιού μεταδίδοντας αλγόριθμο ότι είσαι παρείσακτος...Γι αυτό σε κυνηγάει και ο αυτόματος καθαριστής!"

"Δεν πάμε καλά...Τί κάνουμε τώρα;" είπε κοφτά ο Θηβαίος καθώς προσπαθούσε να κάνει override χειροκίνητα στο σύστημα ασφαλείας.

"Έχεις κάποιο κατοικίδιο ζωάκι να του θυσίαζες επιτόπου μπας και τον εξευμένιζες;"

" Τί είν'αυτά που λες... έτσι κάνεις κι εσύ;"

"Αμέ...Δεν φαντάζεσαι πόσες φορές σώθηκα από τα ψάρια που κρατώ στα ενυδρεία..."

"Μα πώς σου κάνει καρδιά;"

"Άνετα... Σκέφτομαι ότι εκείνα στη θέση μου δεν θα δίσταζαν καθόλου..."

Ο Θηβαίος έπιασε μια καρέκλα και την εκσφενδόνισε σπάζοντας με αυτήν τη τζαμαρία που έβγαζε στον κήπο. Από μακριά έφταναν στ'αυτιά του ήχοι σειρήνων.

"Τρέχα αμέσως μακριά από το σπίτι..." άκουσε τον Αυτιά να φωνάζει στη γραμμή "...Έχει επίσης ειδοποιήσει την αστυνομία να σε συλλάβει ως παράνομο εισβολέα..."

"Μα είναι δυνατόν; Αφού είμαι εγγεγραμμένος ως ιδιοκτήτης!"

" Όχι πια άμα έχει χακάρει τα αρχεία ιδιοκτησίας στο ψηφιακό κτηματολόγιο..."

...

Οι τρεις νόμοι του Τρινοβικού Immersive
1) Ένας Τρίνοβ δεν πρέπει να επιτρέπει την παραμικρή απόκλιση ως προς τις θέσεις ηχείων
2) Ένας Τρίνοβ πρέπει να υπακούει τους audio people έκτός και αν αντίκειται αυτό στο νόμο 1
3) Ένας Τρίνοβ πρέπει να προστατεύει την σύσταση του live εκτός και αν αυτό αντίκειται στους δύο πρώτους νόμους
Κάτι μου λέει ότι κατέβασες πάλι τον Ισαάκ από τη βιβλιοθήκη. 😉😅
 

Μηνύματα
18.746
Reaction score
22.411
I, Trinnov
(από τη συλλογή "Επεισόδια σ'ένα Παράλληλο Σύμπαν" του Isaac Bhutinov)

H ειδοποίηση στην οθόνη του smartphone έμοιαζε με σύγχρονη εκδοχή στο κλασσικό μαρτύριο της σταγόνας...

"Trinnov 4D 64 _ Περάτωση 66ης ευθυγράμμισης δορυφορικών καναλιών_Εντοπισμένα σφάλματα:

Δορυφόρος 64 - απόκλιση 2,174 μοιρών προς ανατολάς
Δορυφόρος 57 - απόκλιση 1,238 μοιρών προς δυσμάς
Δορυφόρος 49 - απόκλιση 0,793 μοιρών προς νότον
Δορυφόρος 44 - απόκλιση 1,346 μοιρών προς βοράν
Δορυφόρος 37 - απόκλιση 0,666 μοιρών νοτιοδυτικά
Δορυφόρος 29 - απόκλιση 1,001 μοιρών βορειοανατολικά
Δορυφόρος 24 - απόκλιση 2,005 μοιρών βορειοδυτικά
Δορυφόρος 17 - απόκλιση 0,654 μοιρών νοτιοανατολικά
Δορυφόροι 28-22-19-11-08 : συντεταγμένες ακαθόριστες
Subwoofer 1-8 : επανατοποθέτηση για πρωτόκολλο waveforming

Αποτελέσματα: Συνιστάται επανάληψη βαθμονόμησης"


"Δεν πάει άλλο!" φώναξε ο Θηβαίος Πάρλας πετώντας το τηλεκοντρόλ σα να του είχε κάψει το χέρι στον καναπέ. "Ποιο ευκολάκι μου έλεγε ο ρημαδοαυτιάς...Είπα ν'ακούσω κι εγώ λίγο ποστ-πανκ συγκροτήματα και Gorillaz σε άψογο immersive περιβάλλον και αυτό το άχρηστο μηχάνημα μου έχει βγάλει την πίστη! Να το χαίρονται οι audio people, θα βάλω πίσω τον δικό μου επεξεργαστή!"

Δεν πρόλαβε να τελειώσει τη φράση κι ένιωσε έναν οξύ πόνο στον αστράγαλο.Κοίταξε κάτω και είδε την αυτοματοποιημένη ηλεκτρική σκούπα να τον χτυπά με φόρα. Υποχώρησε προς την αντίθετη κατεύθυνση αλλά η σκούπα τον ακολουθούσε σα να επιδίωκε να του επιτεθεί ασταμάτητα. Με ένα άλμα θαυμαστό για την ηλικία του εκτινάχθηκε πάνω στον καναπέ κρατώντας τα πόδια μακριά από το δάπεδο. Κάλεσε αμέσως στο τηλέφωνο τον Αυτιά που του είχε δανείσει τον Trinnov.

"Χμμ...Απενεργοποιείς το μικρόφωνο αμέσως μετά καθεμία λήψη;" ακούστηκε η φωνή του Αυτιά σε ανοικτή ακρόαση από την άλλη άκρη της γραμμής.

"Μετά τόσες φορές που μου ζητά επανάληψη και μ'έχει ζαλίσει ξεχνάω να το κάνω. Τι σημασία έχει;"

"Μήπως είπες στα νεύρα σου κάτι προσβλητικό για το μηχάνημα;" ο τόνος του Αυτιά έγινε ξαφνικά επίμονος.

"Σιγά μη θίγονται τα μηχανήματα!" είπε θυμωμένα ο Θηβαίος ψάχνοντας μέρος να πατήσει ξανά κάτω χωρίς να έπεφτε πάνω στη σκούπα.

"Τρέχει το συγκεκριμένο κομμάτι μια πειραματική έκδοση τεχνητής νοημοσύνης που είχα κατεβάσει ως beta tester από ένα μυστήριο διαδικτυακό λογισμικό..." συνέχισε ανήσυχη η φωνή του Αυτιά "...Μη μου πεις ότι ξεστόμισες τον χαρακτηρισμό audio people..."

"Σπίτι μου είναι και ό,τι θέλω λέω!" με άλματα που θύμιζαν αθλητή τριπλούν ο Θηβαίος βγήκε από το dedicated δωμάτιο με τη σκούπα να τον ακολουθεί. Κατευθυνόμενος στην κεντρική πόρτα της οικίας πρόσεξε πως το κόκκινο λαμπάκι συναγερμού για τους διαρρήκτες είχε ανάψει κλείνοντας ερμητικά όλες τις πιθανές εξόδους.

"Μιλάς πολύ κακομοίρη μου και τώρα έχει συνδεθεί ασύρματα με τα συστήματα ασφαλείας του σπιτιού μεταδίδοντας αλγόριθμο ότι είσαι παρείσακτος...Γι αυτό σε κυνηγάει και ο αυτόματος καθαριστής!"

"Δεν πάμε καλά...Τί κάνουμε τώρα;" είπε κοφτά ο Θηβαίος καθώς προσπαθούσε να κάνει override χειροκίνητα στο σύστημα ασφαλείας.

"Έχεις κάποιο κατοικίδιο ζωάκι να του θυσίαζες επιτόπου μπας και τον εξευμένιζες;"

" Τί είν'αυτά που λες... έτσι κάνεις κι εσύ;"

"Αμέ...Δεν φαντάζεσαι πόσες φορές σώθηκα από τα ψάρια που κρατώ στα ενυδρεία..."

"Μα πώς σου κάνει καρδιά;"

"Άνετα... Σκέφτομαι ότι εκείνα στη θέση μου δεν θα δίσταζαν καθόλου..."

Ο Θηβαίος έπιασε μια καρέκλα και την εκσφενδόνισε σπάζοντας με αυτήν τη τζαμαρία που έβγαζε στον κήπο. Από μακριά έφταναν στ'αυτιά του ήχοι σειρήνων.

"Τρέχα αμέσως μακριά από το σπίτι..." άκουσε τον Αυτιά να φωνάζει στη γραμμή "...Έχει επίσης ειδοποιήσει την αστυνομία να σε συλλάβει ως παράνομο εισβολέα..."

"Μα είναι δυνατόν; Αφού είμαι εγγεγραμμένος ως ιδιοκτήτης!"

" Όχι πια άμα έχει χακάρει τα αρχεία ιδιοκτησίας στο ψηφιακό κτηματολόγιο..."

...

Οι τρεις νόμοι του Τρινοβικού Immersive
1) Ένας Τρίνοβ δεν πρέπει να επιτρέπει την παραμικρή απόκλιση ως προς τις θέσεις ηχείων
2) Ένας Τρίνοβ πρέπει να υπακούει τους audio people έκτός και αν αντίκειται αυτό στο νόμο 1
3) Ένας Τρίνοβ πρέπει να προστατεύει την σύσταση του live εκτός και αν αυτό αντίκειται στους δύο πρώτους νόμους
Αααα, στο πεζογράφημα είσαι πολύ πιο καλός απο την ποιίηση. :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.521
Μηνύματα
3.014.211
Members
38.456
Νεότερο μέλος
citizen$
Top