ΕΝΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟ SUBWOOFER

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
Οκ.
Να επιστρέψω με τη σειρά μου κι εγώ στο νήμα του Μπακ, περί ib subs, και να πω το εξής:

Σε τέτοιες υλοποιήσεις, χάνεται πλήρως η οπίσθια ακτινοβολία του μεγαφώνου, άρα χάνεται η μισή ενέργεια. Τζάμπα καίει η λάμπα.
Σε ντεσιμπέλ χάνονται πόσα; 3? Αμ δε...

Ταυτόχρονα, δεν υπάρχει κανενός είδους boundaries gain, οπότε χάνονται έως και 9 ντεσιμπέλ ακόμα.

Το μεγάφωνο στον αέρα, χωρίς ελατήριο την καμπίνα, ξεχειλώνει σε πολύ χαμηλότερη ισχύ από όση κανονικά θα άντεχε. Ας έχει μεγάλο Ες Μαξ. Ξεχειλώνει.

Δηλαδή, βρίσκεις το σημείο του φάσματος που χρειάζεται η μέγιστη στάθμη αναπαραγωγής, και κάνεις ότι είναι δυνατόν για να έχεις την ελάχιστη! Χαχαχαχαχα, εντάξει, νομίζω πως εντελώς τζάμπα καίει η λάμπα.

Εν ολίγοις, βράσε ρύζι χαράμπαλε. Ξεκινάς με -15 ντεσιμπέλ στο τραπέζι, μίνιμουμ, για να βγάλεις 130-φεύγα και να μη ξηλωσεις το μεγαφωνο. Δηλαδή, θες σαμπ που κανονικά ξεπερνούν τα 150 ντεσιμπέλ.

Δουλειά δεν είχε ο ντεβιλ, φιριφιφίκιαζε τα σαμπ του...

Για να μη βγει εντελώς αναιμικό χαμηλό, χωρίς ψυχή καμία, θες πολύ μεγάφωνο να χωθεί στο ντουβάρι. Πολύ.

Αν επιμένεις, μη κοιτάς καν Μαξ εσπιέλ. Κοίτα να χωρέσουν καμία 12-αδα μεγάφωνα. Μπας και βγει τίποτα από την επιφάνεια, στυλ μάγκνεπαν. Η μεγάλη μετακίνηση δε θα σε σώσει, άσε που θα το ξηλώσει και θέλει και κιλοβατ. Μόνο η μεγάλη επιφάνεια, με λίγα βατ, όχι τα καλά τα λαμπατα, τα άλλα...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.422
Reaction score
28.974
Δηλαδή ποιες συχνότητες; Στους 300 κύκλους;
Και τι ενδιαφέρον υπάρχει για οποιεσδήποτε συχνότητες άνω των 90-100 κύκλων όταν μιλάμε για σαμπ;

Ας το πάρουμε με οκτάβες:

1. θες ένα σαμπ για τις 2 πρώτες οκτάβες, 20-40 και 40-80 κύκλους.
2. Θες γούφερ για μπάσα, τις επόμενες 2 οκτάβες, 80-160 και 160-320
3. Θες μιντ για την περιοχή των μεσαίων, στις επόμενες 2 οκτάβες 320-640 και 640-1280
4. Τουίτερ για τα ρέστα.

Να οι 4 δρόμοι. Σχεδόν στυλ ATC. ;)

Αν σε ενδιαφέρει η μικρή αυτεπαγωγή, μιλάς για γούφερ, όχι για σαμπ (ιδίως για σχεδίαση 2 δρόμων δορυφόρου). Έτσι νομίζω...

Θα κροσάρεις tweeter στα 1280hz έστω 1500? θέλω να το δω αυτό.
Ολες οι εταιρίες τα ξεκινάνε από τα 3khz και οι σοβαρές παραπάνω . Εκτός και είναι 1,5 ίντσα ή 2 ίντσες διάφραγμα.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.003
Reaction score
11.472
Οκ.
Να επιστρέψω με τη σειρά μου κι εγώ στο νήμα του Μπακ, περί ib subs, και να πω το εξής:

Σε τέτοιες υλοποιήσεις, χάνεται πλήρως η οπίσθια ακτινοβολία του μεγαφώνου, άρα χάνεται η μισή ενέργεια. Τζάμπα καίει η λάμπα.
Σε ντεσιμπέλ χάνονται πόσα; 3? Αμ δε...

Ταυτόχρονα, δεν υπάρχει κανενός είδους boundaries gain, οπότε χάνονται έως και 9 ντεσιμπέλ ακόμα.

Το μεγάφωνο στον αέρα, χωρίς ελατήριο την καμπίνα, ξεχειλώνει σε πολύ χαμηλότερη ισχύ από όση κανονικά θα άντεχε. Ας έχει μεγάλο Ες Μαξ. Ξεχειλώνει.

Δηλαδή, βρίσκεις το σημείο του φάσματος που χρειάζεται η μέγιστη στάθμη αναπαραγωγής, και κάνεις ότι είναι δυνατόν για να έχεις την ελάχιστη! Χαχαχαχαχα, εντάξει, νομίζω πως εντελώς τζάμπα καίει η λάμπα.

Εν ολίγοις, βράσε ρύζι χαράμπαλε. Ξεκινάς με -15 ντεσιμπέλ στο τραπέζι, μίνιμουμ, για να βγάλεις 130-φεύγα και να μη ξηλωσεις το μεγαφωνο. Δηλαδή, θες σαμπ που κανονικά ξεπερνούν τα 150 ντεσιμπέλ.

Δουλειά δεν είχε ο ντεβιλ, φιριφιφίκιαζε τα σαμπ του...

Για να μη βγει εντελώς αναιμικό χαμηλό, χωρίς ψυχή καμία, θες πολύ μεγάφωνο να χωθεί στο ντουβάρι. Πολύ.

Αν επιμένεις, μη κοιτάς καν Μαξ εσπιέλ. Κοίτα να χωρέσουν καμία 12-αδα μεγάφωνα. Μπας και βγει τίποτα από την επιφάνεια, στυλ μάγκνεπαν. Η μεγάλη μετακίνηση δε θα σε σώσει, άσε που θα το ξηλώσει και θέλει και κιλοβατ. Μόνο η μεγάλη επιφάνεια, με λίγα βατ, όχι τα καλά τα λαμπατα, τα άλλα...
Χαχα, πολυ γουσταρω αυτες τις συζητησεις.

Θα σου απαντησω με δυο παρομοιωσεις: Το gain που αναφερεις ειναι σαν το Χμαξ. Το transient response που ξεχνας να αναφερεις ειναι σαν το Le. Τα πρωτα αν τα εχεις λιγα ή αν δε σου φτανουν, αγοραζεις και αλλα. Ειναι καθαρα οικονομικο θεμα. Τα δευτερα αν δεν τα εχεις σωστα εξαρχης δεν ερχονται με τιποτα. Οτι και να κανεις.

Ασχετο. Ωραιο το νταιοντιο. Κλειστο με αντικρυστα γουφερς, οπως πρεπει να ειναι ολα τα σαμπ. Με οκτω τετοια θα ηταν ικανοποιημενος και ο ντιμι.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
Τα αντικρυστά, λόγω μεγάλου μήκους κύματος, μπορούν άραγε να θεωρηθούν σαν μια σημειακή πηγή στο κέντρο του ηχείου;

Δηλαδή ο λοβός του ποιος προβλέπεται να είναι;

Αυτό με βάζει σε σκέψεις για την τοποθέτησή του, είτε ενός μόνο σαμπ σε ένα τυπικό δωμάτιο, είτε 2 είτε 4.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.257
Reaction score
88.535
Εγω θα τα έβαζα μόνο οπως η πρώτη και η δεύτερη εικόνα (αναλόγως αν είναι δυο ή τέσσερα, έτσι κι αλλιώς ένα απαγορεύεται), και αποκλειστικά σε συμμετρικούς χώρους

DF7EAC3F-D33B-4765-AF17-56913A3FCA00.png
 


Μηνύματα
3.858
Reaction score
6.955
Η πρώτη οκτάβα των μεσαίων, γνωστά και ως "χαμηλομεσαία", έχει σημαντικές ανάγκες σε στάθμη. Ένα 10" είναι εγγύηση αν θες απύθμενα spl.

Η δεύτερη οκτάβα των μεσαίων, τα "ανώτερα μεσαία", όχι. Πέφτει και πάνω στην ευαισθησία του αυτιού, που δεν αντέχεις πάνω από 103-104 ντεσιμπέλ, οπότε σιγά τα ωά. Ένα 2" σκατό αρκεί για να σε κουφάνει.

Προφανώς αυτά τα ξέρεις.

Τι θέλω να πω: θυμήσου αυτά που ξέρεις και μη πελαγώνεις με τι έχεις ακούσει και τι βγάζουν οι εταιρείες.

Το τι γράφει η κάθε τρελή σε κάποιο φόρουμ κάπου, δεν μετράει καθόλου.:dance2:

Προσωπικά, πλέον είμαι υπέρ του να αγοράσεις το νέο μου Μπεστ μπάι, αυτό με τα 2 γουφεράκια τα 9" της νταϊναόντιο στο 1,5 χιλιάρικο, με αντικρυστά τα μεγάφωνα και κλειστή καμπίνα.

Εκεί είσαι.

Απλώς έπαθες τραυματική εμπειρία με το svs. Εσύ πήρες το γκραν μάστερ 100-άρι, και αντί να του δώσεις παρέα ένα στουντιακού επιπέδου σαμπ, του'χωσες από κάτω το σινεματζίδικο χρέπι χωρίς καν σωστό κρος, και περίμενες και χαΐρι...:p

Μη φοβού.
Οι συμβατές με το μάστερ ηχείο λύσεις, είναι αυτές που πέρασαν τις εξετάσεις στα στούντιο. Ψώνισε ένα, κι αργότερα κάντα δύο. Τελείωνε. Θα παίζ. Θα παίζ καλά. 8-)

Και θα παιζ καλά και με οποιοδήποτε άλλο δορυφόρο, αρκεί να είναι ίδιας κατεύθυνσης, να έχει τριφτεί στη μάχη των στούντιο. Εκεί δείχνουν την αξία τους.
Κώστα αυτό έχει θέματα με την τοποθέτηση?
Μπαίνει πχ κοντά σε τοίχο ή πρέπει να είναι στη μέση του δωματίου ? (ανάμεσα δηλαδή από τα δύο μπροστινά).
 


toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.589
Reaction score
2.222
Εγω θα τα έβαζα μόνο οπως η πρώτη και η δεύτερη εικόνα (αναλόγως αν είναι δυο ή τέσσερα, έτσι κι αλλιώς ένα απαγορεύεται), και αποκλειστικά σε συμμετρικούς χώρους
View attachment 116853
...
Εγώ όπως η 2η.
Παίδες λίγη προσοχή στην υιοθέτηση των συμπερασμάτων του εν λόγω pdf:
( το λινκ είναι:
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiZ-L-8qKDfAhUQHxoKHVpYBb0QFjAAegQIChAC&url=https://www.harman.com/sites/default/files/multsubs_0.pdf&usg=AOvVaw1yl36tcrVaR4BAI8eD2yMU

- Ισχύει βάσει προϋποθέσεων, που αναφέρει στη σελ.2

- Μία από αυτές είναι "subs located along walls " με το βάρος της έρευνας να πέφτει στις διατάξεις της σελ.20
...(ενώ πχ κατ' εξαίρεσιν επιβεβαιώνει οτι η τοποθέτηση του σχ.40 δουλεύει καλά)

- Αλλη βασική, η "We are interested in acoustical response in a seating area, not at one particular seat "

- Και βέβαια: "Most of the simulations were made in this 24’ x 20’ x 9’ virtual test room,
...with a 6’ x 6’ grid of seats spaced 2’ on center
" (σελ.8).

Δηλαδή σε ένα αρμονικών αναλογιών και αρκετά μεγάλο (σε σχέση μα τα συνήθη δικά μας σαλόνια - ιδίως κατά το πλάτος) χώρο ~ 8x6,6x3 μέτρα, με τις θέσεις στο κέντρο να καταλαμβάνουν αρκετή επιφάνεια, συμμετρικό, και απαλλαγμένο εμποδίων και βαριάς επίπλωσης
Ακόμη και η "Investigation 5: Different Room Dimensions" της σελ.22 , όπου "results are surprisingly consistent", ξεκαθαρίζει οτι "statistical descriptors emphasize general variability of frequency response over all seats rather than specific frequency response features at each seat "

Αρα διαβάζουμε οπωσδήποτε και το "Investigation 7: “Typical” Listening Locations " της σελ.25, και εξακολουθούμε "να την ψάχνουμε" αν το δωμάτιό μας είναι μακρυνάρι, τετράγωνο, γεμάτο βαριά έπιπλα, ανοίγματα, με ασυνήθιστη θέση ακρόασης κλπ
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.257
Reaction score
88.535
Παίδες λίγη προσοχή στην υιοθέτηση των συμπερασμάτων του εν λόγω pdf:
( το λινκ είναι:
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiZ-L-8qKDfAhUQHxoKHVpYBb0QFjAAegQIChAC&url=https://www.harman.com/sites/default/files/multsubs_0.pdf&usg=AOvVaw1yl36tcrVaR4BAI8eD2yMU

- Ισχύει βάσει προϋποθέσεων, που αναφέρει στη σελ.2

- Μία από αυτές είναι "subs located along walls " με το βάρος της έρευνας να πέφτει στις διατάξεις της σελ.20
...(ενώ πχ κατ' εξαίρεσιν επιβεβαιώνει οτι η τοποθέτηση του σχ.40 δουλεύει καλά)

- Αλλη βασική, η "We are interested in acoustical response in a seating area, not at one particular seat "

- Και βέβαια: "Most of the simulations were made in this 24’ x 20’ x 9’ virtual test room,
...with a 6’ x 6’ grid of seats spaced 2’ on center
" (σελ.8).

Δηλαδή σε ένα αρμονικών αναλογιών και αρκετά μεγάλο (σε σχέση μα τα συνήθη δικά μας σαλόνια - ιδίως κατά το πλάτος) χώρο ~ 8x6,6x3 μέτρα, με τις θέσεις στο κέντρο να καταλαμβάνουν αρκετή επιφάνεια, συμμετρικό, και απαλλαγμένο εμποδίων και βαριάς επίπλωσης
Ακόμη και η "Investigation 5: Different Room Dimensions" της σελ.22 , όπου "results are surprisingly consistent", ξεκαθαρίζει οτι "statistical descriptors emphasize general variability of frequency response over all seats rather than specific frequency response features at each seat "

Αρα διαβάζουμε οπωσδήποτε και το "Investigation 7: “Typical” Listening Locations " της σελ.25, και εξακολουθούμε "να την ψάχνουμε" αν το δωμάτιό μας είναι μακρυνάρι, τετράγωνο, γεμάτο βαριά έπιπλα, ανοίγματα, με ασυνήθιστη θέση ακρόασης κλπ
Εννοείται πως αναφερόμαστε σε σωστή απόκριση (μικρότερο seat to seat variation) μπάσου σε περισσότερες απο μια θέσεις, και γι αυτό και συζητάμε εδώ για πολλά subs.

Επίσης, εννοείται πως δεν μιλάμε εδώ για σαλόνια, αλλά για αποκλειστικής χρήσης,
και αποκλειστικά σε συμμετρικούς χώρους
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.589
Reaction score
2.222
Ναι, ξέρω τι εννοείτε, αλλά όσοι ανυποψίαστοι θα έβλεπαν ξεκάρφωτο το σχήμα, θα έβγαζαν γενικευμένα λάθος συμπεράσματα.
Αλλωστε εγώ εννοώ... άλλα (εγωκεντρικός)
Επίσης άσχετα με την "αποκλειστική χρήση", ο χώρος του pdf δεν είναι μεγαλούτσικος; Αρα με "πυκνότερους" ρυθμούς, άρα ευκολότερος από το δικό μας "σύνηθες";
Τα 6,5 μέτρα πλάτος τα έχετε; Σας ζηλεύω. Εγώ έχω τα 4.90 και δεν φτάνουν αν δεν κάτσεις νήαρφηλντ (δεν γουστάρω)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.257
Reaction score
88.535
Ναι, ξέρω τι εννοείτε, αλλά όσοι ανυποψίαστοι θα έβλεπαν ξεκάρφωτο το σχήμα, θα έβγαζαν γενικευμένα λάθος συμπεράσματα.
Αλλωστε εγώ εννοώ... άλλα (εγωκεντρικός)
Επίσης άσχετα με την "αποκλειστική χρήση", ο χώρος του pdf δεν είναι μεγαλούτσικος; Αρα με "πυκνότερους" ρυθμούς, άρα ευκολότερος από το δικό μας "σύνηθες";
Τα 6,5 μέτρα πλάτος τα έχετε; Σας ζηλεύω. Εγώ έχω τα 4.90 και δεν φτάνουν αν δεν κάτσεις νήαρφηλντ (δεν γουστάρω)
Κανόνισε Θεσσαλονίκη κάποια Πέμπτη βράδυ...γίνονται σοβαρές συζητήσεις με μπύρες (με χερούλι) :drinks:
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.003
Reaction score
11.472
'Ενα άλλο σημείο που θέλει προσοχή είναι ότι γενικά στη μελέτη αγνόησαν τα προβλήματα που δημιουργούνται στον κάθετο άξονα. Λένε στο slide 40:

"Note that floor/ceiling axial modes would not be cancelled, however these modes are much less important. Floor/ceiling axial modes do not cause variation in frequency response over the seating are, assuming ear height does not vary."

Much less important επειδή τους ενδιαφέρει το seat variation. Είναι equally important λέω εγώ αν μας ενδιαφέρει γενικά το πως ακούγεται το πράγμα.

Μου κάνει εντύπωση που ξέχασαν να δοκιμάσουν δύο σαμπς στο μέσο των δύο πλαϊνών τοίχων ή το αναφέρουν κάπου και το έχασα; Αυτή η τοποθέτηση έχει το ίδιο seat variation με την τοποθέτηση στο μέσο του εμπρός και πίσω τοίχου ενώ έχει καλύτερη χρονική απόκριση για δεδομένη θέση.

H προσέγγιση DBA είναι θεωρητικά σαφώς καλύτερη από αυτή της Harman. Αντιμετωπίζει και τον κατακόρυφο άξονα ενώ αντιμετωπίζει πιο σωστά και τη χρονική απόκριση των subs στο χώρο. Η τελευταία στην προσέγγιση της Harman δεν εξετάζεται και θεωρητικά δεν μπορεί να είναι καλή.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.003
Reaction score
11.472
EDIT: Τοποθέτηση δύο σαμπς στο μέσο πλαϊνών τοίχων έχει το ίδιο seat variation με την τοποθέτηση στο μέσο του εμπρός και πίσω τοίχου ενώ έχει καλύτερη χρονική απόκριση για δεδομένη θέση που ισαπέχει από πλαϊνούς τοίχους.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.003
Reaction score
11.472

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.257
Reaction score
88.535
Ως προς τα πολλαπλά σαμπς, εγώ ως καταναλωτής και όχι επιστήμονας της ακουστικής μπορώ να κάνω τις εξής παρατηρήσεις:

Βλέπω να παράγεται πολλή γνώση τελευταία στο θέμα, απο διαφορετικές κατευθύνσεις/προσεγγίσεις:
1. Οι εταιρίες που παράγουν στουντιακά μηχανήματα, οι οποίοι κυρίως ενδιαφέρονται για το αποτέλεσμα σε μια-δυο θέσεις ακρόασης
2. οι του home cinema, εταιρίες ήχου αλλά και εταιρίες eq software, οι οποίοι ενδιαφέρονται για αποτέλεσμα μπάσου σε δυο ή και τρεις σειρές καθισμάτων, σε λίγο μεγαλύτερους χώρους.

Αυτές οι δυο κατευθύνσεις τα τελευταία χρόνια έχουν βρει κοινό έδαφος, λόγω των αυξημένων αναγκών και απαιτήσεων του πολυκάναλου κινηματογραφικού (και όχι μόνο) ήχου και των immersive formats. Τα studio που κάνουν μπίζνες με τον κινηματογράφο φτιάχνουν αίθουσες όπου οι πελάτες τους (και οι ίδιοι φυσικά) μπορούν να ελέγξουν το τελικό προϊόν σε συνθήκες μικρής αίθουσας πολλαπλών θέσεων.

Επίσης πιέζουν πολύ οι χομπίστες του home cinema, οι οποίοι σε αντίθεση με τους χαϊεντάδες είναι πολύ εξοπλισμένοι με μετρητικό εξοπλισμό, σε συνεργασία με calibrators-installers και φροντισμένες οικιακές αίθουσες, και έχουν απαιτήσεις σωστού ήχου και όχι "χροιών" και φαντασιοπληξίας.

Περιμένω ως αποτέλεσμα όλων αυτών φέτος το multibass management της Dirac που πιστεύω πως θα βοηθήσει τους οικιακούς χρήστες πολύ περισσότερο απο τα papers της Harman, του Geddes, τα minidsp και τα DBA.
 
Last edited:

Μηνύματα
13.963
Reaction score
11.651
Περιμένω ως αποτέλεσμα όλων αυτών φέτος το multibass management της Dirac που πιστεύω πως θα βοηθήσει τους οικιακούς χρήστες πολύ περισσότερο απο τα papers της Harman, του Geddes, τα minidsp και τα DBA.
Για αυτό κι εμείς οι High-endάδες δεν έχουμε ψωνίσει ακόμα DIRAC. Κι εμείς αυτό περιμένουμε.
 

Μηνύματα
4.351
Reaction score
1.769
Επανέρχομαι στο θέμα κατάλληλων μεγαφώνων για ΙΒ εγκατάσταση (όπως του back):

1. To FIcaraudio IB318 v2 έχει μεγάλο Xmax, 34χιλ one way, που είναι πολύ σημαντική παράμετρος στα ΙΒ. Έχει μέτρια μάζα, 338g, ούτε πολύ βαρύ ούτε πολύ ελαφρύ. Δεν αναφέρουν όμως αυτεπαγωγή Le.Έστειλα email και μου απάντησαν L=1.8mΗ για το 2 ohm και λίγο κάτω από 4mH για το 4ohm. Πολύ μεγάλες τιμές που ΙΗΜΟ σημαίνουν ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε καλό midbass από αυτό το μεγάφωνο. Λογικό που γκρινιάζει αυτός:

https://www.hometheatershack.com/fo...build-projects/157977-ib-mid-bass-output.html

2. Το ΑΕ ΙΒ18ΗΤ έχει μέτριο Xmax, 18mm peak. Έχει όμως μικρή μάζα, 250γρ και τραγικά μικρή αυτεπαγωγή 0.41mH! Λογικό που διαφημίζουν "Wide bandwidth and detailed midbass". Το θέλω! Δεν πουλιέται όμως Ευρώπη.

Άλλο μεγάφωνο που να πουλιέται Ευρώπη και να έχει φτιαχτεί για αυτή τη δουλειά δεν έχω βρει. Κρίμα.

έχεις δίκιο τα μεγάφωνα με υψηλο le δεν ακούγονται καλα στα 50-80 και εκεί έχει αρκετό punch.
δυο πράγματα κοιτάω εγώ.

acceleration factor και le.

επίσης για ib ψάξε για μεγάφωνα με qts γύρω στο 0.40.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
Μου κάνει εντύπωση που ξέχασαν να δοκιμάσουν δύο σαμπς στο μέσο των δύο πλαϊνών τοίχων ή το αναφέρουν κάπου και το έχασα;
Δεν το "ξέχασαν", απλώς δεν ασχολούνται με αυτά που σκέφτεσαι. :p

Για αυτούς, είτε είναι στο μέσο των εμπρός-πίσω τοίχων είτε είναι στους πλαϊνούς, είναι το ίδιο. Τις διακυμάνσεις απόκρισης μετράνε, σε μια ευρύτερη κεντρική περιοχή (θεατών), τίποτε άλλο.

Εμείς τώρα, κατά βάση το ίδιο επιθυμούμε, να μειωθούν οι διακυμάνσεις απόκρισης, να φύγουν οι κοιλίες και τα βουνά. Τα βουνά είναι τα πλέον ενοχλητικά, ενώ οι κοιλιές καμία φορά δεν είναι ακουστές, αλλά εντάξει, κάτι θα σου λείψει, αργά ή γρήγορα.

Αν φτάσουμε σε αυτό το σημείο, χωρίς σοβαρές διακυμάνσεις απόκρισης, κατά βάση είμεθα άρχοντες και μια χαρά ακούμε μουσικούλα, χωρίς να μπουμπουνάει στο γάμο του Καραγκιόζη.

Μέχρι εδώ είναι το "απαραίτητο".
Και δε το έχουν τα 9999 στα 1000 σπίτια χαιεντάδων...:D:p:D:p (δεν υπερβάλλω)

Τα υπόλοιπα, σωστά και κατανοητά, και γω μαζί σου, αλλά είναι απλώς χόμπι μετρήσεων. 8-)

Ας φτάσουμε στα βασικά και απαραίτητα, και μετά έχουμε να παίζουμε με το χόμπι, να περνάει η ώρα μαθαίνοντας. :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.072
Μηνύματα
3.000.042
Members
38.407
Νεότερο μέλος
wolf23
Top