ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.491
Reaction score
21.884
Πραγματικά θα ήθελα και από μια φωτό της πρόσοψης και της πίσω όψης. Έτσι για να ενημερωθεί και η Google δηλαδή... :)
 


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Service του Nakamichi RX 202 εχει να κανει μς την γνωστη ιστορια αλλα και το γνωστο πακετο πραγματων που χρειαζονται αυτα τα μηχανηματα σε αυτη την ηλικια ...δεν ειναι πολλα , ολα αναμενομενα και η χρηση και ο χρονος ειναι που κανουν την ζημια σε μηχανικα κυριως μερη .

Pinch roller , idler , encoder switch/rotary ιμαντες καθαρισμα και επιλεκτικα μερικοι πυκνωτες ειναι το συνολικη εικονα . Υπαρχουν τα παντα και το συγκεκριμενο μοντελο λογο της σχετικα απλης κατασκευης ειναι και επισκευασιμο 100% τις περισσοτερες φορες .

Σαν μαγνητοφωνο θα μπορουσε ηχητικα να ειναι ενα ΒΧ αλλα το συγκεκριμενο ειναι auto reverse . Για να γινει αυτο ( auto reverse ) υπηρχαν διαφοροι τροποι με σταθερη κεφαλη και ολο το μαγνητοφωνο να γυριζει αναποδα ... με σταθερη φορα αλλα με περιστροφη της κεφαλης , ισως και καποιον αλλο που δεν θυμαμαι αλλα η Nak επελεξε κατι μοναδικο οπως θα δουμε και στο βιντεο : Περιστρεφει μηχανικα ολοκληρη την κασσετα .



enjoy video !!


Σακης Πετροπουλος

 

TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
Το είχε ένας φίλος μου. Δεν βαριόμασταν να πατάμε το κουμπί για να βλέπουμε την κασέτα να γυρνάει!
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Service Sansui SR525
Ενας καθηγητης σε ενα σχολειο οταν ερωτηθηκε για τον προσδιορισμου του τιτλου ενος ηλεκτρονικου οπου θεωρησε οτι η σωστη προσφωνηση ειναι Μηχανικος Ηλεκτρονικων . Κατα τον αγαπητο καθηγητη ενας ηλεκτρονικος θα πρεπει να μπορει να επισκευασει απο ενα πλυντηριο μεχρι ενα αυτοκινητο για να μπορει να απλωσει μετα τα χερια του και σε μια συσκευη εικονας η ηχου . Ο τροπος σκεψης πανω κατω πρεπει να ειναι ιδιος .

Πολλες φορες εχουμε καλεστει να δωσουμε τετοιες “μαχες ” Τιποτα σπουδαιο ενα απλο direct drive pickup μονο που ηταν σε παρα πολυ ασχημη κατασταση και χρειαζοταν περισσοτερο μηχανικο παρα ηλεκτρονικο , Χρειαστηκε:

Να βγει μια βιδα τυπου ισιου κατσαβιδιου διαμετρου μολις 2,0 χιλιοστων μονο που το κεφαλι της πλεον δεν υπηρχε …. Για να βγει εγινε νεο κεφαλι με το dremel σιγα σιγα και με προσοχη ωστε να ξαναμπει κατσαβιδι πανω της .

Να βγει μια αλλη βιδα η οποια ευτυχως ηταν αλλεν πλην ομως τελειως φρακαρισμενη οπου εκτος απο το γενικο χημειο του κρατους που επεσε πανω της τελικα να βγει με θερμο αερα . οπου απο το καταστραμενο σπειρωμα των 2 χιλοστων ανοιχτηκε καινουργιο στα 2,5 χιλιοστα ωστε να μπει καινουργια βιδα .

Να αλλαχτουν τα καλωδια του βραχιονα οπου το παχος λιγο πιο χοντρο απο μια τριχα καθιστα την εργασια παρα πολυ δυσκολη .

Να γινει μετατροπη στο βραχιονα ( τροχος τρυπανι κλπ ) ωστε να ερθει σωστα να κατσει το νεο κλειστρο του βραχιονα στο σωστο υψος .

Να καθαριστουν , λιπανθουν και ρυθμιστουν σχεδον τα παντα

Και τελος να προστεθει μια κεφαλη με βελονα .

Οι φωτογραφιες απο το εγχειρημα μπολικες μεν αλλα απολαυστικες .

Σακης Πετροπουλος

 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Service NAD 3020B
Πολλα εχουν γραφτει για τους NAD 3020 καποια απο αυτα ειναι αληθεια καποια αλλα οχι . Το Concept απλο οι Εγγλεζοι εκεινη την εποχη ηθελαν να σχεδιασουν ενα μηχανημα μαλλον κομμουνιστικο : Να “‘διαδαξουν”" τα πληθη οτι ενα μηχανημα μπορει να ειναι καλο αν και φτιαγμενο με πολυ απλα και φτηνα υλικα αρκει να ειναι σωστα σχεδιασμενος , Να ειναι φτιαγμενο με απλα εξαρτηματα , απλη σχετικα σχεδιαση , να ειναι φτηνο , να εχει επιδοσεις , να ειναι σχετικα διαχρονικο και πανω απο ολα να παιζει ανθρωπινα . Με λιγα λογια να ειναι ο ενισχυτης του ΛΑΟΥ !!!

Δυσκολος στοχος να πετυχει με τοσα πολλα που ειχε στην κορυφη . Μπορω να βεβαιωσω οτι τον πετυχαν σε εναν μεγαλο βαθμο δινοντας σημασια σε ορισμενες λεπτομερεις μεν αλλα πολυ σημαντικες δε .

–Κανενα μηχανημα εκεινη την εποχη δεν ειχε πυκνωτες 105 βαθμων Ο 3020Β ειχε ασχετα εαν αυτοι ηταν της πλακας τελικα τα καταφεραν μια χαρα .

–Ελαχιστα εως κανενα Ιαπωνικης σχολης δεν ειχε εκεινη την εποχη σταθεροποιημενη τροφοδοσια στα πρωτα σταδια του ενισχυτη που παρεχει extra kick και καλυτερο ηχο ,Μιλωντας παντα για τοσο φτηνη κατηγορια μηχανηματος .Σταθεροποιημενα υπηρχαν αλλα σε μακραν ακριβοτερα μηχανηματα .

–Πολυ καλο phono stage αλλα και οι Ιαπωνες δεν πηγαιναν και τοσο πισω σε αυτο \

–Σταθεροποιημενη ταση τροφοδοσιας επισης στο phono stage

–Διακοπτη soft clipping οπου σε γενικες γραμμες κανενα Ιαπωνικο δεν ειχε κατι τετοιο μαλλον ποτε .

–Πολυ καλο buffer για την αλυσιδα tone control /volume /balance

–Επιλογη τροφοδοσιας απο πισω αναλογη για φορτια 4-8 Ωμ

–Και φυσικα Ιαπωνικο hardware !!



Στο μονο που δεν δικαιωθηκαν ηταν τα ρευματα στα οποια ηταν μαλλον φτωχος ( αν και εκεινη την εποχη οι μουσικες δεν απαιτουσαν αυτα που απαιτουν σημερα ) , Την τελικη ισχυ οπου ηταν μαλλον υπερεκτιμημενη για αυτο το μηχανημα και πραγματικα διαθεσιμη unconditional ηταν λιγοτερο απο την μιση που ελεγε ο κατασκευαστης . Περα απο αυτα τελειος θα ελεγα .

Ενα χρησιμο λινκ απο την wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/NAD_3020



Ναι σε αγορα μεταχειρισμενου αν και αμφιβαλω αν καποιος θα τον πουλαει .

Ναι ειναι επισκευσιμος ευκολα και φτηνα

Ναι και απο πλευρας ηχου τιμιο μηχανακι απο τις περισσοτερες πλευρες που μπορει να το δει καποιος

Σακης Πετροπουλος
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
service Technics SU -A600

Οταν εχεις καταστημα ειναι αναμενομενο να ερχεται καθε καρυδιας καρυδι απο πλευρας μηχανηματων για επισκευη . Πολλα απο αυτα ειναι χεριασμενα και πολλα απο αυτα αφορουν αυτο που συχνα ονομαζω “”φωτογραφικες πωλησεις”" και αφορουν μηχανηματα που εξωτερικα ειναι σε μια καλη κατασταση , ο πωλητης ορκιζεται οτι παιζουν εκπληκτικα , ο αγοραστης εχει πεισθει οτι αγοραζει ενα ανεγγιχτο μηχανημα vintage και απο μεσα στο μηχανημα γινεται συχνα της μουρλης .

Σαφως το καλυτερο πραγμα που εχεi να κανει ενας αγοραστης ειναι να παρει το μηχανημα να μην το βαλει καν στην πριζα και να το παει καπου να γινει πρωτα ενας ελγχος και μετα ολα τα υπολοιπα . Θα θυμησω οτι ειναι δεκαδες τα μηχανηματα που εχουμε δει απο συγκεριμενο Γερμανο πωλητη στο EBAY τα οποια ειναι επισκευασμενα απιστευατ προχειρα παντα με μαμιμουδες τρανσιστορ και επισκευασμενα με την λογικη να γρατσουνανε απλα ακια σε καμμια περιπτωση να εχουν τις επιδοσεις τις οποιες πιστευε ο αγοραστης οτι θα εχει . Φωτογραφιες , τεκμηριωση , μετρησεις και μια τεχνικη εκθεση οδηγησαν αρκετους απο τους αγοραστες να παρουν τα χρηματα τους πιισω . Το κακο ειναι οτι δυστυχως εχουμε και περιπτωσεις τετοιες στην Ελλαδα κομματι το οποιο διερευνω λιγακι πιο προσεκτικα αυτες τις μερες .

Μην ξεχναμε οτι ειδικα απο το EBAY υπαρχει και η περιπτωση ο πωλητης να μην λεει ψεματα , αρκει ομως ( συχνα) η ταλαιπωρια της μεταφορας για να καταπονησει ενα τυπωμενο το οποιο ειναι στο οριο για ψυχρες και ξεκολληματα να κανει το μηχανημα να κανει τσαφ παρολο οτι ο πωλητης ορκιζοταν οτι επαιζε σωστα ...Αρα ο ελεγχος επιβαλεται !!!


Το συγκεκριμενο προφανως εχει καψει μετασχηματιστη στο παρελθον …Ευκολη προσεγγιση βρισκουμε τις τασεις απο το σχηματικο , παραγγελνουμε ενα μετασχηματιστη περιπου στην ιδια η και λιγο μεγαλυτερη ισχυ , 4 βιδες και ολα καλα …. Δυστυχως ομως τα πραγματα σε αυτα τα μηχανηματα δεν ειναι παντα τοσο απλα και η προσεγγιση να φιαξεις μονο την βλαβη που βλεπεις ειναι η εγγυηση οτι το μηχανημα δεν θα κρατησει ουτε δυο μηνες .


Ειναι μονοδρομος εαν θελεις να βγαλεις ενα μηχανημα το οποιο θα κρατησει να κοιταξεις τουλαχιστον μια ματια στα παντα πριν το παραδωσεις .στο συγκεκριμενο αρκετοι πυκνωτες ηταν στο απολυτο οριο φθορας …. μια διοδος στο τροφοδοτικο ετοιμη να κανει ζημια , τα ολοκληρωμενα της εξοδου με σχεδον ξεκολλημενα τα περισσοτερα ποδαρακια και φυσικα εκει που η πλακετα ηταν ψημενη και μιλαγε απο μονη της ηταν γεματη φαγωμενους πυκνωτες και εξαρτηματα τα οποια ηταν γεματα ψυχρες κολλησεις …Προσθετουμε και τους δυο ρελεδες του επιλογεα ηχειων που εκαναν διακοπες καναλι με καναλι αλλα μονο σε χαμηλη ισχυ .


Τα προβληματα αυτα σε αυτη την σειρα ενισχυτων ειναι ολα γνωστα και το 99% αυτων των μηχανηματων παρουσιαζει αυτη την εικονα σημερα .Σαφως το μηχανημα επαιζε οταν πωληθηκε , και σαφως τιποτα απο απο ολα αυτα δεν ειναι παραπανω απο μια ωρα δουλεια και ελαχιστο κοστος Η μονη διαφορα ειναι οτι χωρις αυτα το μηχανημα δεν θα κρατησει .


Σακης Πετροπουλος
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Το να λεω τα πραγματα με το ονομα τους γενικα εχει κοστισει .... Παρολαυτα επειδη εμενα η θεση μου ειναι τεχνικη και δεν μπορω να σταθω σε ιντριγκες η σκοπιμοτητες παραθετω τα ευρηματα μου για μια περιπτωση και αφηνω τα υπολοιπα επανω σας .

Γραφω την ιστορια ακριβως οπως την ειδα .

Μηχανημα σε αθλια κατασταση απο πλευρας βρωμας και απο πλευρας ηλικιας αλλα το χειροτερο ειναι οτι ο πελατης λατρης των vintage υποτιθεται οτι αγορασε το μηχανημα μετα απο γενικη επισκευη .

Η κατασταση εχει καπως ετσι :

Στα μηχανηματα αυτα υπαρχει μια συγκεκριμενη επιλογη σε τρανσιστορ εξοδου τα οποια σημερα δεν υπαρχουν πουθενα . Συναμα ο κατασκευαστης δεν εχει πουθενα ελεγχο για τα ρευματα ηρεμιας τα οποια δεν ειναι ρυθμιζομενα αλλα σταθερα με μια αντισταση και μονο σιγουρος 100% για την ποιοτητα και τις ανοχες των εξαρτηματων που εχει επιλεξει . Επιλογη η οποια υπηρξε απολυτα πετυχημενη οπου η NEC παραδωσε υλικο μεσα σε πολυ αυστηρες προδιαγραφες .

Ο τεχνικος που ξεκινησε να το επισκευαζει αρχικα δεν το καθαρισε ουτε εξωτερικα ουτε εσωτερικα αποτελεσμα οι μισοι απο τους διακοπτες του μηχανηματος να παρουσιαζουν διακοπες . Στο μηχανημα δεν ειχε αλλαχτει ποτε κανενας ηλεκτρολυτικος .Εγινε η επιλογη να μπουν καποια αλλα τρανζιστορ εξοδου τα οποια εκτος του οτι ειναι καραμπινατες μαιμουδες ειναι τελικα και διαφορετικου εργοστασιου το θετικο με το αρνητικο . Εγινε μια μετατροποη παρα πολυ καλη δουλεια και κοπιαστικη στην ψυκτρα για να φιλοξενησει τα καινουργιου τυπου τρανζιστορ βιδωθηκαν επανω το μηχανημα ψιλογρατσουνισε λιγη μουσικη μοσχοπουληθηκε στην Βορεια Ελλαδα σε πελατη και φυσικα καηκε μεσα στην πρωτη ωρα λειτουργιας

Ο λογος που καηκε φυσικα δεν ηταν οι ηλεκτρολυτικοι πυκνωτες που αν και σε μαυρο χαλι λιγο πολυ ψιλοδουλευαν και εφοσον κανενας δεν ηταν τελειως αδειος η βραχυκυκλωμενος , Επισης το προβλημα δεν ηταν τα μαιμου τρανσιστορ ...Ακομα και οι μαιμουδες προσεκτικα τοποθετημενες και σωστα ζυγισμενες μπορει και να δουλεψουν αρκει να ειναι σχετικα κοντα στις αρχικες προδιαγραφες και να μην στρεσσαριστουν αγρια ...


Το προβλημα ηταν φυσικα στο μη ρυθμιζομενο ρευμα ηρεμιας που δεν ειχε απολυτως καμμια σχεση με το ρευμα που δουλευαν τα αρχικα τρανσιστορ της NEC αρα ναι μολις ο ενισχυτης ζεσταθει η πιεστει θα καει χωρις καμμια προειδοποιηση . Φυσικα οταν καηκε στα χερια του πελατη δεν αφησε τιποτα πισω του ολα τα εξοδου ολα τα οδηγα και ενα καρρο αλλα ψιλολογια .





Εικονα απο την μηχανικη κατασκευη για την στιριξη των τρανζιστορ αψογη δουλεια !



Τα μαιμου τρανσιστορ οπου το ενα ειναι οταν μεγαλωσω θα γινω SANKEN και το αλλο SANKER για να μην μας κυνηγανε και οι δικηγοροι της εταιριας ... Βρισκομαστε και σε μια εποχη που το δικτυο ειναι γεματο με φωτογραφιες απο τις μαιμουδες και δεκαδες τροπους για να τις ξεχωριζεις. Οσο για το αδηγα που ηταν PMC δεν το συζηταμε ουτε για αστειο ...απλα δεν δουλευουν .



Εικονες απο την πισω οψη και την κατασταση που επικρατουσε απο πελυρας βρωμας σε ενα μηχανημα με σημαδια του 1980 επανω του


Η γνωστη πλεον εικονα του επιλογεα ηχειων με τι μαυρισμενες επαργυρες επαφες οπου προφανως και καθε αλλος διακοπτης με τις ιδιες επαφες ειναι περιπου στην ιδια κατασταση .



Τελικη εικονα απο τις πλακετες οπου η ηλεκτρολυτικοι των 30 και πλεον ετων εχουν γινει ενα σωμα με την σκονη και την βρωμα





με φρεσκους πυκνωτες παντου και φυσικα μετα την προσθηκη των ρυθμιστικων για τα ρευματα ηρεμιας .

Ετοιμος .....
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
το Service του Magnum IA200 και η δικαιωση ….
Οταν ελυσα τον πρωτο μου Magnum η εμπειρια μου σε ακροασεις σε ταξη Α ηταν αρκετα περιορισμενη . Βρισκομουν σε μια εποχη που ειχα καταφερει να θεσω νεα και κατα πολυ υψηλοτερα στανταρ ακροασεων και με παθος εχτιζα μια βαση δεδομενων συγκρινοντας μηχανηματα με την λογικη Α-Β ενω παραλληλα εξασκουσα τα αυτια μου πλεον σε πολυ υψηλοτερα δεδομενα περα απο τις μετρησεις σε επιπεδο ακροασης .

Αρα οταν ηρθε ο Magnum βιαζομουν να τον επισκευασω και μαλιστα εκανα παρακαμψη στην διαδικασια και εκανα πρωτα την ακροαση και μετα τις μετρησεις .

Ο πρωτος Magnum που εκανα ειχε χεριαστει και ειχε παει σε καποιον για αναβαθμιση οπου το μονο που εγινε ηταν να του ανοιξουν την ηδη πολυ υψηλη πολωση στο τερμα και να του αλλαξουν τα καλωδια της εξοδου απο πολυ χοντρα μονοκλωνα χαλκου σε πολυκλωνα VDH Φυσικα μετα απο λιγο χρονικο διαστημα το μηχανημα καταστραφηκε απο τις πολυ υψηλες θερμοκρασιες , οπου εβρασαν οι περισσοτερες κολλησεις και ξεκολησαν τα περισσοτερα εξαρτηματα και προφανως ο ηχος του μηχανηματος δεν θα μπορουσε ποτε να βελτιωθει με 20 ποντους καλωδιο απο την πλακετα μεχρι τις μπορνες .

Αφου επισκευαστηκε μπηκε στην πριζα ρυθμιστηκε στα ορια που ειχε θεσει ο κατασκευαστης απο πλευρας πολωσης , το αφησα να ζεσταθει για τουλαχιστον μια ωρα και το εβαλα να παιξει .Προς εκπληξη μου το αποτελεσμα ηταν θλιβερο …Εξαιρετικα αργο μηχανημα τονικα τελειως εκτος οποιασδηποτε λογικης και ισσοροπιας με προβολικα μεσαια ανυπαρκτα εως ασθενικα μπασσα προφανη ελλειψη σωματος και πριμα σαν αυτα που βγαζουν τα πιεζοηλεκτρικα tweeters τελειως βρωμικα και μπερδεμενα …Προφανως το φορτε του ηταν τα μεσαια και μονον αυτο .

10 σχεδον χρονια αργοτερα ηρθε κοντα μου ο ΙΑ 200 ο οποιος ειναι μεταγενεστερο μοντελο και με την εμπειρια των παλαιοτερων στην τσεπη ειχα την περιεργια να δω κατα το ποσο το μηχανημα αυτο θα ειναι καλυτερο η χειροτερο …Το ανοιγω και προς εκπληξη μου βλεπω μεσα τον Magnum Class A την ιδια ακριβως πλακετα η οποια μαλλον η παραγωγης της ειχε μεταφερθει στην Taiwan με λιγο φτωχοτερο τροφοδοτικο και την πολωση τελειως χαμηλωμενη ξαφνικα το μηχανημα αυτο ειχε γινει ενας Musical fidelity η ενας Arcam D290 Με τις αντιστοιχες επιδοσεις και τα αντιστοιχα προβληματα .

Καθαρο μηχανημα , καλη κατασκευη , αψογη ποιοτητα των υλικων , εξωπραγματικη σχεδιαση και ποιοτητα κατασκευης , φτωχοτερο τροφδοτικο , απεκτησε 2 κλικ ταχυτητας παραπανω , και παραμενει να εχει τα γνωστα συγκεχυμενα πριμα προνομιο των μοσφετ που σε χαμηλη πολωση δεν παιζουν τα ιδια καλα μεσαια αλλα πλεον οχι τοσο προβολικα . Ενα μηχανημα που δεν θα αγοραζα ποτε για προσωπικη μου χρηση .

Κατω απο τις καταλληλες συνθηκες προφανως με πολυ συγκεκριμενη επιλογη ηχειων και με πολυ συγκεκριμενα ειδη μουσικης και γουστα προφανως μπορει να ακουγεται καλυτερα παντως για τα δικα μου γουστα και ακουσματα ουτε για αστειο θα ελεγα .

Αισθανομαι δικαιωση για αυτα που εγραψα για τον πρωτο Magnum τον οποιο θεωρησα απλα θλιβερο και η αποψη μου ειναι οτι το μηχανημα αυτο δεν παιζει , δικαιωση η οποια ηρθε με τον ΙΑ 200 που ειναι το ιδιο ακριβως μηχανημα οπου με ελαχιστη πολωση συνεχιζει να μην παιζει αλλα τουλαχιστον δεν καταλαλωνει τις τεραστιες ποσοτητες ενεργειας και δεν αυτοκαταστρεφεται μετα απο χρονο απο τις υψηλες θερμοκρασιες . Απλα κατεβασαν τις πολωσεις για και στην μια περιπτωση και στην αλλη το μηχανημα δεν εγινε καλυτερο ουτε για αστειο .



 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
παλια μου αρεσε πολυ ο magnum εμφανησιακως αλλά δεν τον πηρα κι ευτυχως συμφωνα με αυτα που διαβαζω
Ασχετα αν συμφωνει κανεις ή οχι με τη γνωμη του Σ.Π ειναι καλο να υπαρχει καποιος που κανει εκτιμηση του μηχανηματος και απο τεχνικη σκοπια (ανοιγοντας και καπακια, κανοντας σχολια για την αξιοπιστια της συσκευης στο χρονο συμφωνα με την κατασκευη) κι οχι μονο ακουστικη
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Σε καποιες φασεις κανουμε και καστουμιες απο την στιγμη που θα συμφωνησουμε για το τι ειναι να γινει στο μηχανημα με τον ακροατη.

Συχνα ειναι δυσκολονα ακολουθησεις οταν ενας πελατης η ακροατης ερχεται με λιστα του τι θελει να κανει επειδη το διαβασε σε καποιο φορουμ στο ιντερνετ , και συχνα εχει επιλεξει και τα υλικα που θα χρησιμοποιησει . ενω εχει συμβει σχετικα αρκετες φορες εχω ενδωσει ελαχιστες , και εχω αποριψει ειδικοτερα αυτους που ειναι certified loonies , και εχουν οδηγηθει σε απιστευτες ακροτητες που φυσικα δεν οδηγουν σε καμμια σχεδον ουσιαστικη βελτιωση .

Ο πελατης ενημερωμενος , γνωστης , με περισσοτερα απο 6 μηχανηματα τα οποια ολα τους ειναι διαφορετικης τεχνολογιας οπως εναν AU 717 που ειναι κορυφαιος bipolar ταξης ΑΒ , εναν Sanyo plus 55 ο οποιος εαν λειτουργει ειναι η γνωστη καλη προσαπαθεια της Sanyo με τα θρυλικα μοσφτε j50-k135 και τον Denon παντρεμενο με ενα ζευγαρακι Suavo .

Σαφως Ο Denon απο την στιγμη που ειναι μικρουλης θα χαιρει και υψηλης ταχυτητας με τα Sanken που εχει μεσα και ενα ft 30MHZ οι επιδοσεις σαφως και αναμενονται να ειναι αστρονομικα γρηγορες , με source direct και ενα πολυ καλο και απλο phono stage το μονο που ελειπε ηταν ενα κλικ σωμα και ισως ενα κλικ ταχυτερα μεταβατικα τα οποια ειναι θεματα τροφοδοσιας κυριως .

Αν και Οι δικοι του πυκνωτες ηταν σε μετρια κατασταση και ηδη καλα φροντισμενοι στα 12,000 ufd super Αρκετα για ενα τετοιο μηχανημα και σαφως περισσοτερα απο οτι θα μπορουσε να βαλει ο ανταγωνισμος τελικα φτασαμε απο τα 2Χ12,000 στα 4Χ10,000 μαζι με Bypass και φυσικα με αλλαγη ασφαλειων και γεφυρας ανορθωσης .

Σε μια τετοια περιπτωση bleed resistors ειναι απαραιτητα ωστε να μπορεσει να εκφορτιστει ο πυκνωτης ταχυτερα οταν το μηχανημα κλεινει αλλα και να βελτιωθει και το cosΦ ιδιαιτερα σε χαμηλες εντασεις οπου το "φορτιο " ειναι πολυ floating.

Υπηρξε και η προταση να αλλαχτουν και τα οδηγα τρανσιτορ με το αμεσως επομενο μοντελο της Toshiba το οποιο ειναι τουλαχιστον 10 ΜΗΖ πιο γρηγορο αλλα τελικα ο παλμογραφος δεν συμφωνησε . Εμφανιστηκε ελαφρια ταλαντωση η οποια θα κοβοταν με μεγαλυτερους πυκνωτες miller πλην ομως θα επρεπε να θυσιαστει και ενα μερος απο τα ηχοχρωματα τα οποια δεν ηθελα να σκοτωσω .



 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Service Nikko Alpha II
Πολλες φορες εχω πει οτι συνεργαζομαι με το καταστημα Φανος . Δεν ειναι στις προθεσεις μου να τους κανω διαφημιση αλλα δυο λεξουλες για αυτους πρεπει να πω απο την στιγμη που ανεχονται τις παραξενιες και τα βιτσια μου κυριως σε οτι αφορα την αναζητηση ποιοτικου υλικου και οχι απαραιτητα φτηνου . Δυστυχως η ευτυχως τα καταστηματα σημερα εχουν σχεδον απο ολα , μπορεις ευκολα να ζητησεις το ΠΧ 1943 τρανζιστορ και θα στο δωσουν χωρις απαραιτητα να σου πουν οτι ειναι Ινδικο και εχει 1,5 ευρω αλλα εχουν και Ιαπωνικο με 4,5 ευρω .

Πολλες φορες πηγαινω και ο ιδιος προσωπικα στο καταστημα για ψωνια και οσο περιμενω ακουω να ζητανε το Χ εξαρτημα το οποιο φυσικα και γνωριζω οτι μπαινει σε ενισχυτες ( θα μπορουσα να φανταστω και σε ποια μοντελα ) οπου ευκολα ενας απο τους πωλητες θα δωσει τα μισα κινεζικα και τα μισα ινδικα , τα μισα αντιστοιχα οπου τα δινει μεσα απο το βιβλιο της EGA οπου δεν γνωριζω κανεναν ανθρωπο να μπορει να το διαβασει σωστα οπου λεει οτι αντιστοιχο με το Α ειναι το Β αλλα δυστυχως αυτο αφορα μονο την ταση και την ενταση , ενω υπαρχει η συχνοτητα , η χωρητικοτητα και δεκαδες αλλες λεπτομεριες πριν επιλεξεις ενα αντιστοιχο τρανσιστορ ..

Φυσικα αν η εφαρμογη ειναι συμμετρικη ΠΧ driver για ενισχυτη δεν εχει απολυτως κανενα νοημα να παρεις αντιστοιχο το θετικο και να αφησεις το παλιο που δουλευε για την αρνητικη πλευρα ..>Ειναι απλα βομβα που κανει τικ τοκ και περιμενει να εκραγει και φυσικα το μηχανημα θα δουλεψει στον παγκο και θα καει σε συνθηκες real life λιγες ημερες πιο μετα στα χερια του πελατη .

Απο την μια δεν θελω να τσακωνομαι με τα παιδια τον Κωστα τον Νομικο και τους υπολοιπους που εξυπηρετουν τον κοσμο και φυσικα δεν εχουν απολυτως καμμια υποχρεωση να γνωριζουν ολα αυτα τα πραγματα και απο την αλλη σκεφτομαι οτι : Αστο να τα παρει να το τιναξει στον αερα και το πιθανοτερο ειναι να στον φερει στο εργαστηριο και θα παρεις καποια χρηματα …Βασικα το δευτερο δεν μου παει και τοσο πολυ γιατι ξερω οτι καποιος συναδελφος θα την “φαει” και ειναι κριμα αλλα τι παραπανω μπορω να κανω ?

Ευχαριστω τα παιδια …που αντεχουν να με ακουν οποτε παω .

————————————————————————————————————————————

Αγαπαμε ΝIkko δεν θα κουραστω να το λεω ποτε … Ο καλος μας Alpha II πασχει απο την παραπανω ασθενεια οπου οταν καηκε ( λογους τους οποιους θα δουμε παρακατω ) βγηκαν τα οδηγα του κατι κουκλια της NEC αστρονομικων επιδοσεων και εξαιρετικης ταχυτητας και αντικατασταθηκαν απο τα MJ 150033 τα οποια απο την μια δεν μπορουν καν να οδηγηθουν απο το υπολοιπο κυκλωμα γιατι τα στοιχεια οδηγησης ειναι τελειως διαφορετικα , αλλα και απο την αλλη ενω παρεχουν εξαιρετικη αντοχη εχουν την φημη ( διαπιστωμενο) οτι ο ηχος τους ειναι απιστευτα σκληρος .

Για τα εξοδου οπου αντιστοιχα υπηρχαν αντιστοιχα NEC ταχυτητατα , γλυκα , και εξαιρετικης ποιοτητας ηχου αντικατασταθηκαν στο ενα καναλι με MJ 15022-23 τα οποια δεν ειναι ασχημη επιλογη πλην ομως δεν μπορουν οδηγηθουν σωστα ακομα και απο τα δικα τους οδηγα 15032-33 μια και το κυκλωμα δεν τα υποστηριζει .

Στο διπλανο καναλι και μαλλον σε παλαιοτερη επισκευη εχουν μπει τα ΝΤΕκατι δεν θυμαμαι τα οποια οπου τα βρηκα σε ενισχυτη απλα τα πεταξα χωρις δευτερη κουβεντα μια και η φημη τους παγκοσμιως λεει οτι ειναι αυθεντικες σαβουρες και δουλευουν μονο κατα τυχη .

Φυσικα και στις δυο προηγουμενες επισκευες δεν ειχε αλλαχτει ποτε και κανενας πυκνωτης που σημαινει επισης μεγαλο προβλημα και αφου αντικατασταθηκαν τα παραπανω με εργοστασιακα οδηγα ( ναι υπαρχουν αλλα πρεπει να ξερεις που θα τα βρεις ) αλλαχτηκαν τα εξοδου τετραδα για να ειναι ιδια , ολοι οι πυκνωτες και καποιες αντιστασεις που ειχαν βρασει το αποτελεσμα που αναδειχτηκε ηταν απλα μοναδικο .

Ηχητικα ειναι ταχυτερος και πιο γλυκος απο εναν Adcom 555 II αλλα λιγοτερη ισχυ και ρευματα αν και dual mono σχεδιαση . Εφαμιλος με τον ηχου του θρυλικου πλεον AU 717 αλλα σαφως ισχυροτερος αν και μονο με δυο τρανσιστορ . Σαν σχεδιαση ειναι η επιτομη του Ιαπωνικου Concept με τρανσιστορ οδηγημενα στο οριο με ταση μακραν εξω απο τα ορια ασφαλειας πλην ομως με απιστευτα δυναμικα καθαροτητα και ταχυτητα .

Θεωρω οτι ειναι απο τα κορυφαια μηχανηματα της Ιαπωνικης σχολης και απο τον συγκεκριμενο κατασκευαστη ,ασε που ειναι και κουκλι με τα τεραστια VU και μετα απο την επισκευη θελω να πιστευω οτι θα ζησει πολλα χρονια ακομα .

Ο λογος που κατα την αποψη μου καηκε ειναι οτι ο VBE multiplier η πιο εκλαικευμενα ο θερμοστατης του ειναι τοποθετημενος σοφα μεν πανω στην ψυκτρα και κοντα στα τρανσιστορ αλλα σε χαμηλο σημειο ενω η ζεστη παει επανω και με μια τοποθετηση τετοια που κρυωνει αρκετα ευκολα και δεν μπορει να καταλαβει τελικα ποσο εχει ανεβει η θερμοκρασια στην πραγματικοτητα . Η λυση απλη οπου σφραγισα το “διαμερισμα” που βρισκεται ο θερμοστατης ωστε εκει να μην εξαεριζεται ευκολα και να αναπτυσεται στον χωρο η αναλογη θερμοκρασια ωστε να μπορει να ελεχθει η θερμοτητα καλυτερα . Φυσικα αυτο εγινε χωρις να επιρεασει την ψυξη του υπολοιπου μηχανηματος .

Ναι σε αγορα μεταχειρισμενου at all cost

Ναι ειναι επισκευασιμο 100 % οτι και να εχει

Ναι και απο πλευρας ηχου μια και το θεωρω απο τα καλυτερα Ιαπωνικα που εχω ακουσει ποτε . \

Enjoy !



 


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Για εξοδου οπως ειπα σε εφαρμογες που η εξοδος δεν τρεχει σε αστρονομικες ταχυτητες και απο 15022 και επανω δουλευουν εκπληκτικα και επειδη ανοικουν στην σχολη της Μοτορολα εχουν εξαιρετικες αντοχες και απιστευτη στιβαροτητα .

Δυστυχως ομως και ενω τα οδηγα τους ειναι κατασκευασμενα με την ιδια λογικη σε οτι αφορα τις αντοχες ( οπου συχνα εχω χρησιμοποιησει τετοια οδηγα για τρανσιστορ εξοδου σε μικρα μηχανηματα ) το προβλημα ειναι οτι ο ηχος τους ειναι εξαιρετικα σκληρος σε συγκριση με οτιδηποτε .

Σε ακροατες που εχουν καθαρα rock καταβολες και κατα κανονα θα ακουσουν μονο τετοιου τυπου μουσικες το 98% θεωρησαν τον ηχο αυτο απιστευτα καλο πραγμα το οποιο ειναι εντελως πλασματικο απο την στιγμη που οταν τους δωσεις ενα τζαζακι να παιξουν θα το σκοτωσουν στην κυριολεξια ...

Ιδανικα θα ελεγα συχρονα Ιαπωνικα οδηγα και βαριας κατασκευης ONSEMI στην εξοδο .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Service Electrocompaniet 25w
Θρυλικο μηχανημα … δεκαδες αρθρα εχουν γραφτει για αυτο , και να σκεφτει κανεις οτι ειναι κατασκευασμενο το 1977 .Ο τροπος που λειτουργει ειναι αψογος και αποτελει την ενσωματωση των τοτε καινουργιων τεχνολογιων η οποιες ηταν μαλιστα υπο διερευνηση και τα μονοπατια δυσβατα η γνωση λιγη και τα οργανα ακομα λιγοτερα .

Οι ιδιοι κατασκευαστες αργοτερα δηλωσαν για τα πρωτα κομματια οτι η γεννητρια και ο παλμογραφος δεν εφταναν και πλεον οταν αγορασαν αναλογα οργανα αρχισαν τα μηχανηματα τους να εχουν το επιθυμητο αποτελεσμα .

Η προσεγγιση τους ηταν απολυτα σωστη και απο παρα πολλες πλευρες οπου αποφασισαν να τρεξουν τους μικρους και γρηγορους ημιαγωγους ζεστους και στον κορο με αποτελεσμα την καλυτερη εκμεταλευση τους , ματσαρισμενους διαφορικους στην εισοδο με θερμικη συζευξη , low ΤΙΜ σχεδιαση , σταθεροποιημενη τροφοδοσια στον ενισχυτη τασης του κυκλωματος , σωστο ελεγχο της πολωσης , θερμικη προστασια , μπολικες χωρητικοτητεςμαζι με R core μετασχηματιστη και γενικα πολυ στιβαρη κατασκευη .

Αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι το μηχανημα αυτο δεν ειχε και τα λαθακια του οπου συγκριτικα με την ηλικια του θα τα θεωρουσα μηδαμινα μεν αλλα υπαρκτα δε .

Ενα απο τα βασικα ηταν τα thermals οπου τα τρανσιστορ πατανε σε σιδερο και οχι σε αλουμινιο και το αλουμινιο ειναι πλεον βιδωμενο πανω στο σιδερο με αποτελεσμα να υπαρχει εκει θερμικο προβλημα και φυσικα αρκετα μεγαλη αδυναμια του σιδερου να μεταφερει την θερμοκρασια στην εξωτερικη ψυκτρα ακομα και εαν 5-6 χοντρες και μεγαλες βιδες κανουν την συζευξη .

Το συγκεκριμενο μηχανημα επασχε απο την ασθενεια των συνδελφων ηλεκτρονικων που εχουν σαν αντικειμενο την επισκευη εγχρωμων CRT τηλεορασεων οπου μετα απο επισκευη το μηχανημα φορουσε ασχετα αλλα κατα τα αλλα “αντιστοιχα” τρανσιστορ φυσικα μονο στην θετικη πλευρα γιατι στην αρνητικη ειχε της μανας του και τα μισα οδηγα Α μοντελο ενω τα αλλα μισα Β μοντελο ….γενικοτερα ενα αλαλουμ .

Το ωραιο της υποθεσης ειναι οτι μετα την επισκευη ο τεχνικος ειδε οτι το μηχανημα εβραζε και το θεωρησε προβλημα και αποφασισε να ριξει την πολωση τερμα κατω απο την πλευρα που επισκευασε για να ειναι ασφαλης και σιγουρος .

Φυσικα αυτο δεν παιζει γιατι το μηχανημα αυτο ειναι σε ταξη Α και ολη του η μαγεια ειναι η υψηλη πολωση .Αντικατασταθηκαν τα τρανσιστορ με αυθεντικα και ναι βεβαβιως υπαρχουν ακομα εγινε το σχετικο ματσαρισμα αντικατασταθηκαν τα οδηγα ωστε να ειναι ολα απολυτα ιδια παντου 2 σετ καινουργιες μπορνες και δυο χουφτες πυκνωτες και το μηχανημα ρολαρισε ομορφα γλυκα και ζεστα .

Εγινε και λιγη μηχανικη δουλεια μια και απο τις πολλες επισκευες οι περισσοτερες βιδες ηταν κλωτσημενες οπου και αντικατασταθηκε το μονωτικο με Kapton σε μια προσπαθεια να βελτιωθει η θερμικη συμπεριφορα του μηχανηματος .



Φιλικα

Σακης Πετροπουλος



 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Service Technics SL 110
Vinyl is back by all means και σε αυτη την περιπτωση back from the dead . Αναρωτιεμαι ποσα χρονια παρατημενο και συσκευασμενο σε καποια αποθηκη μαλλον παταρι και οχι υπογειο γιατι η υγρασια θα ηταν μαλλον καταστροφικη .

Καποιος καπου καποτε το ειχε φροντισει με τον Upgrade βραχιονα οπου στα χερια μας ηρθε σε λαθος θεση με λαθος cell και με τις ρυθμισεις υψους/θεσης αλλου για αλλου .

Το συγκεκριμενο πλατω ειναι μια αρκετα ιδιορυθμη κατασκευη και ενω το σασσι ειναι μαλλον φτηνη κατασκευη οι προσεγμενες αναρτησεις θα του προσθεσουν μειωμενη εξαρτηση απο τον χωρο . Το μοτερ ειναι direct drive δευτερης γενειας που σημαινει αισθητηρες hal και οχι Quartz lock Οπου η σταθεροτητα των στροφων ειναι πολυ ανω των οριων του αποδεκτου πλην ομως δεν ειναι Quartz .

Εξαιρετικα μεγαλο βαρος εχει δωθει στην κατασκευη του πλατω το οποιο ειναι πιο βαρυ απο τα γνωστα πλατω των MK II αλλα και με γεωμετρια τετοια η οποια προσφερει αριστη ισοροποια και σταθεροτητα .

Επισης μεγαλο βαρος εχει δωθει στο “δεσιμο ” μεταξυ του σετ πλατω και κινητηρας και του υπολοιπου σασσι μια και το πλαισιο ειναι ξυλινο και θα ελεγα οτι ο κατασκευαστης εκει το εχει προσεξει τοσο που αγγιζει τα ορια της υπερβολης .

Γνωστα θεματα στα ολοκληρωμενα οδηγησης που συνηθως υποφερουν απο ψυχρες κολλησεις , ορισμενοι απο τους ελαχιστους πυκνωτες εχουν υποστει την φθορα του χρονου ενω αρκετα απο τα ρυθμιστικα τους χρειαστηκαν καθαρισμα η αντικατασταση για να μπορεσουν να ρυθμιστουν οι στροφες και η γενητρια της ροπης με τον σωστο τροπο .

Εγιναν ολες οι απαραιτητες ρυθμισεις στον βραχιονα ο οποιος παρολα τα χρονια που εχει πανω του δεν εδειξε κανενα σημειο φθορας η τζογου ( μην ξεχναμε οτι σε αυτο τον βραχιονα υπαρχουν σημεια τα οποια ειναι στον αερα ) χωρις χρηση ρουλεμαν η κουζινετου .

Απο πλευρας κεφαλης εχει ερθει η ωρα να δοκιμασουμε εναν αμερικανο προμηθευτη ο οποιος ορκιζεται μοναδικο re tip σε οποια βελονα του στειλουμε και ετσι πηραμε την αποφαση να δοκιμασουμε σε μερικες Sure V 15 που εχουμε …Οταν επιστρεψουν θα δουμε τις μετρησεις και τα αποτελεσματα και ετσι ισως αναστησουμε μερικες σπανιες κεφαλες που εχουμε .

Enjoy !



 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Service Alchemist Forseti APD 21 A pre +PSU
Ειναι το τεταρτο μηχανημα που κανω αυτης της εταιριας και επιφυλασω μια εκτεταμενη αναφορα στον ολοκληρωμενο ενισχυτη της σειρας αυτης . Ο προενισχυτης ειναι συμβατικος σε οτι αφορα την τοπολογια περιεχει πολλες ωραιες ιδεες αλλα κατα κανονα εκεινο που τον κανει πολυ καλο ειναι οτι εχει δοθει απιστευτη σημασια στην δομηση αλλα και στην τροφοδοσια .

Το εξωτερικο τροφοδοτικο ειναι απολυτα συμβατικης σχεδιασης , χωριστα για καθε καναλι αλλα με κοινο μετασχηματιστη και τυπου πυκνωτης +αντισταση + πυκνωτης + bypass + decoupling και ενω ολα αυτα συμβαινουν μεσα στο εξωτερικο κουτι.στην κυρια μοναδα του προενισχυτη υπαρχουν τοπικες βαθμιδες σταθεροποιησης με ολα τα κομφορ τοπικα σε γενικες γραμμες πολυ κοντα στις βαθμιδες πο τροφοδοτουν αλλα και γενικα μακρυα απο τους επιλογεις εισοδων .

Στην εξοδο φυσικα υπαρχει και η αχρηστη balanced εξοδος, επιβαρυμενη αντιστοιχα με ενα ολοκληρωμενο ακομα συν τροφοδοσιες και υποστιρικτικα κυκλωματα . Θεωρω εξ ορισμου την εξοδο balanced αχρηστη και ακομα χειροτερα οταν αυτη εχει υλοποιηθει με τετραπλο τελεστικο που σημαινει οτι εχει επιβαρυνθει απο την εσωτερικη συνακροαση και τα προβληματα που μπορει να εχει ενας τετραπλος τελεστικος

Την ενταση του ηχου εχει αναλαβει ενα ALPS RK 27 τοποθετημενο σε αναλογο σημειο χωρις μακρυνες αποστασεις ενω την αποσταση καλυπτει μια ντιζα .

Οι επιλογεις εισοδων οπου κατα την αποψη μου σε ενα τετοιο μηχανημα θα επρεπε υποχρεωτικα να ειναι ρελεδες εχουν τελικα υλοποιηθει με κλασσικους περιστροφικους παραλληλους διακοπτες της ALPS σαν αυτους που χρησιμοποιουν τα περισσοτερα Ιαπωνικα μηχανηματα αλλα με καλη σχεδιαση αρκετα εξυπνη πλακετα με αποτελεσμα να εχουν μειωσει την συνακροαση και την υπερπηδηση απο καναλι σε καναλι σε σημεια που οι επιδοσεις ειναι σχεδον το ιδιο καλες οσο και με ρελεδες . Για την τοποθετηση ειναι αρκετα κοντα στις εισοδους οπου και εκει ο χειρισμος γινεται με ντιζες .

Υποπτο θα εβρισκα οτι το phono Stage σε αυτο το μηχανημα ειναι μια “σφηνα” πλακετακι υλοποιημενο τελειως συμβατικα και δυσαναλογης τεχνολογιας σε σχεση με το υπολοιπο μηχνημα .Πιθανο να μην ηταν στις προθεσεις τους να βαλουν phono Stage και μπηκε εκ των υστερων με μαλλον συνοπτικες διαδικασιες .

Το μηχανημα ηρθε στα χερια μας σε αθλια κατασταση απο πλευρας βρωμας και παρολη την πολυ καλη κατασκευη του ειχε αρκετα θεματα . Εδειχνε να εχει δουλεψει σε μερος μαλλον κλειστο οπου οι υψηλες θερμοκρασιες σε βαθος χρονου κουρασαν ολους τους ηλεκτρολυτικους οπου σε δειγματα που πηραμε ειδαμε ανοχες τυπου 20-40% αλλα στο συνολο ολες τις εσωτερικες αντιστασεις αυξημενες κατα παρα πολυ . Απο την αλλη οι Rubicon που φοραγε μεσα αν και μπολικοι δεν ηταν τιποτα παραπανω απο την στανταρ σειρα παραγωγης .

Αντικατασταθηκαν ολοι με Nipon σε σειρες αναλογες για την καθε εφαρμογη , φρεσκοι και ολoι στους 105 βαθμους .



Ναι σε αγορα μεταχειρισμενου ( και μαλλον θα βρεθει σχετικα φτηνα )

Να ι απολυτα επισκευσιμος οτι και να εχει

Ναι και απο πλευρας ηχου οπου ειναι μια εξαιρετικη υλοποιηση με πολυ καλες επιδοσεις και εξαιρετικα καθαρο ηχο και ασε που προσφερεται και για παιχνιδια με διαφορους τελεστικους .



Σακης Πετροπουλος













 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
service Sansui AU222
Αυξημενη η επαφη με το βινυλιο αυτες τις μερες , λιγο η εκθεση , λιγο οι ιδιοι οι ακροατες που την ειχαν την ταση ανεκαθεν αλλα ειδικοτερα αυτον τον καιρο . Ενα παραγωγο της κρισης ειναι οτι ο κοσμος δεν εχει χρηματα να βγει εξω και αρα προσπαθει να βελτιωσει την ποιοτητα ζωης του εντος των τειχων …

Το μεγαλυτερο παραπονο που εισπρατω αυτον τον καιρο ειναι οτι τα συγχρονα μηχανηματα δεν αποδιδουν σωστα η “τονικα πλουσια” θα ηταν μια πιο σωστη εκφραση σε σχεση με τα vintage …Οσο για τα πολυκαναλα ακομα και εαν αυτα περιλαμβανουν phono stage ουτε καν για αστειο .

Ολο και περισσοτεροι ακροατες συντηρουν τα vintage για κυριως χρηση με πικαπ και βινυλιο .

Το συγκεκριμενο 35+ ετων ανοικει σε ακροατη με εξαιρετικα ευαισθητα ηχεια και ενω το phono stage ειναι τελειως generic πλην ομως δεν υστερει καθολου σε χρωματα και τονους αν και η ισσοσταθμιση της RIAA θα ειναι μαλλον θλιβερη.

Ο συνδυασμος αυτο του προενισχυτη μαζι με την μονη τροφοδοσια τον πυκνωτη στην εξοδο και το κυκλωμα τονων καθιστουν το ολο πακετο ιδανικο για ακροαση σε βινυλιο οπου ηπληθωρα χρωματων ειναι μαγευτικη αν και μακρυα απο την πραγματικοτητα .

Οι χρηστες των vintage λατρευουν αυτα τα χρωματα και ειναι τελειως ασχετο το τεχικο κομματι και ποση ακριβεια εχει ο προενισχυτης . Στο τελος εκεινο που μετραει ειναι το αποτελεσμα και φυσικα την γραμμη τραβαει ο ακροατης και απο κατω θα γραφει : Εμενα ετσι μου αρεσει .

Ενα ποτενσιομετρο , εξωφρενικο καθαρισμα , αλλαγη ολων των ηλεκτρολυτικων χωρις ερωτησεις

Αγορα μεταχειρισμενου θα ελεγα οτι ειναι μαλλον απιθανη και εαν βρεθει θα ειναι μοναστηρακι style

Επισκευη εαν χρειαστει προφανως υπαρουν τα παντα

Και σε οτι αφορα τον ηχο προφανως μονο μεπολυ ευαισθητα ηχεια και μαλλον φωτεινα …

Σακης Πετροπουλος

 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Service Thorens TD321 MKII
Νομιζω upgrade version ενος TD 160 ωραιο πλατω απο τον γνωστο κατασκευαστη με πολλες καλες ιδεες πανω του .

Μεγαλης μαζας σασσι και πλατω , εξυπνη αναρτηση και υποσασσι αψογη αποσβεση των κραδασμων και θορυβων που μπορει να προελθουν απο τον κινητηρα , εξυπνο μοτερ με αμπραγιαζ , διαφασικο εναλασσομενου με αρκετα καλη ακριβεια και συναμα ενας βραχιονας της προκοπης .

Κριμα που το συγκεκριμενο ηρθε τεταρτοο χερι με παρα πολλα προβληματα δυσαναλογα με την ποιοτητα του μηχανηματος… που προφανως σημαινει οτι περασε μεγαλο μερος της ζωης του με ανθρωπο που σκαλιζε πραγματα που δεν επρεπε .

Συγκεκριμενα:

-Αμπραγιαζ φαγωμενο

-Στιρηγμα ιμαντα σε λαθος θεση

-Λαθος ιμαντας ( οπου σε τετοια πλατω μπορει και να ειναι καταστροφικο για το μοτερ )

-Πειραγμενες τις στροφες του

-Αλλαγμενο το βαριδακι antiscating με ενα …μισοκιλο

-Κολλημενους ακροδεκτες κεφαλης με χρηση φλογιστρου

-Και το χειροτερο ολων μια αποτυχημενη προσπαθεια ρεγουλαρισματος του βραχιονα οπου αλλα ηταν λασκα και αλλα ηταν καργα με ενα σετ στα ορια της καταστροφης



Αποκατασταθηκαν τα περισσοτερα , αλλα για να πω οτι ειμαι 100% καλυμενος δεν θα μπορεσω .

Ναι σε αγορα μεταχειρσμενου αναλογως καταστασης μπορει και να βρεθει φτηνα

Ναι ειναι επισκευασιμο αλλα οχι σε ολα παιζει να εχει και πραγματα που δεν μπορουν να γινουν .

Ναι πανηγυρικα απο πλευρας ηχου θεωρω οτι ειναι απο τα πιο audiophile πικαπ το οποιο δεν θα χρειαστει να δωσεις μια περιουσια για να αποκτησεις .

Σακης Πετροπουλος



 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.241
Reaction score
1.108
Service Luxman PD310 ( Vacuum)
Το εχουν… Big time !!! Δεν μπορω να σκεφτω ενα μηχανημα απο αυτον τον κατασκευαστη και απο αυτη την εποχη που να επιασα στα χερια μου και να μην ηταν κοσμημα .Ολα της σειρας και της τοτε χρονολογιας αποτελεσαν σχολη απο μονα τους , δημιουργησαν αναφορα και εδειξαν τα βηματα σε πολλους για τα επομενα χρονια.

Δυστυχως ειναι σπανιες οι φορες που εχουμε στα χερια μας τετοια κοσμηματα . Για οσους δεν γνωριζουν το πικαπ αυτο ειναι Vacuum που σε απλα Ελληνικα σημαινει οτι συνοδευεται απο εξωτερικο τροφοδοτικο το οποιο επισης περιλαμβανει εκτος των κυκλωματων τροφοδοσιας και ενα κομπρεσερ η καλυτερα μια αντλια κενου , με τα αναλογα σωληνακια προς το πικαπ .

Το ολο concept ειναι ιδιαιτερα απλο και χρησιμοποιει υποπιεση ωστε να κρατησει τον δισκο ισιο και επιπεδο αλλα και σταθερο πανω στο πλατω …extreme ιδεα θα ελεγα αλλα οι Ιαπωνες δεν παιζονται εαν αποφασισουν να κανουν κατι .

Η υλοποιηση ειναι εξαιρετικη το συγκεκριμενο μηχανημα ειχε μονο εναν πυκνωτη ελατωματικο ενω παρολα αυτα εγινε και μια σχεδον προληπτικη αλλαγη σε καποιους ηλετρκολυτικους και μια ελαφρια επανασυγκοληση στην πλακετα .

Στα χερια του προηγουμεου ιδιοκτητη ειχε γινει αλλαγη του βραχιονα με τον εικονιζομενο Ρεγκα η οποια εγινε με δαχτυλιδι προσαρμογης απο τεφλον το οποιο ναι μεν ειναι οπτικα κακο αλλα παιζει καλυτερα σε σχεση με τα μεταλλικα που κυκλοφορουν στην αγορα ντουικα η οχι … μαλιστα στο διαδικτυο υπαρχουν και κανα δυο που τον κατασκευασαν απο τεφλον αλλα του κατασκευασαν και μεταλλικο καπακι για την ομορφια .



Δυσκολο να βρεθει αλλα ναι αν βρεθει ακομα και μη λειτουργικο . Επισκευασιμο ? δεν θα τολεγα, ολα μπορουν πανω του να γινουν εκτος απο την αντλια κενου ,Αν ξεχασουμε την αντλια ηχητικα ειναι μια αριστη κατασκευη και διακαιολογει το μεγεθος του και την οψη του απο καθε πλευρα .

Θα επρεπε σε αυτο το σημειο να ευχαριστησω και τον φιλο και πελατη Γιαννη που μας εδωσε το πικαπ για την εκθεση Vinyl is back ωστε να το θαυμασει απο κοντα ο καθε επισκεπτης και επισης εαν καποιος ενδιαφερεται ειναι προς πωληση στα 1200 ευρω .

Σακης Πετροπουλος



 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.813
Μηνύματα
2.952.515
Members
38.241
Νεότερο μέλος
Nikos69
Top