- Μηνύματα
- 2.303
- Reaction score
- 5.359
Η ΄΄μπακαλική΄΄ μέθοδος θα ήταν να χρησιμοποιηθούν είτε μακρύτερα καλώδια ρεύματος άμα τα sub έχουν αποσπώμενα,είτε επιμηκυντές καλωδίων άμα τα sub είχαν χωνευτό καλώδιο.Θα συνδέονταν σε ακροδέκτες υψηλής παροχής στο πολύπριζο ενώ οι επιρρεπείς σε Η/Μ παρεμβολές συσκευές θα παρέμεναν σε φιλτραρισμένη προστασία.Αυτό, πώς μπορεί να γίνει?
...
Neumann (KH) 80 & 120 αντιστοίχως είναι. Στην εν λόγω εταιρεία...μέχρι και η καθαρίστρια - μη και διατάξει αντικανονικά τα ήδη διευθετημένα τεμάχια. επί του εργαστηρίου-στούντιο.
Θεμελιώδης κανόνας :Η αναπαραγωγή οφείλει να γίνεται με πλήρη ισορροπία,ούτως ώστε να μεταδίδονται με το βέλτιστο τρόπο οι όποιες αποκλίσεις εκ της ισορροπίας θα έχει το αυθεντικό γεγονός .
Άστα αυτά τα αλαμπουρνέζικα τώρα και πες μας αν στα s3v που πήρες, έτσι και πετάξεις ένα κομμάτι sepultura ξουρίζουν ή όχι;
Ήμουν νιος και γέρασα, ή μάλλον όχι, η ιστορία που θα σας πω, πάει αλλιώς..
Ήμουνα που λέτε 20-κάτι παιδί, με 3-άρια μάγκνεπαν, κι έβαζα τις αντιστάσεις σε σειρά με το ρίμπον, αυτές τις αντιστάσεις που έδινε ο ίδιος ο κατασκευαστής για να μπουν στις προβλεπόμενες θέσεις στην πλάτη του ηχείου, ώστε να κατέβει η στάθμη των πριμων στα επίπεδα που ακούγονταν πιο "σωστή", αναλόγως χώρου.
Τα πρίμα του ηχείου ήταν πολλά, και τα ντουβάρια χωρίς διάχυση, δεν ξέραμε τέτοια πράγματα τότε, οπότε έμπαιναν οι προβλεπόμενες αντιστάσεις, 1-2,5 ωμ, κι όλα καλά, όλα ανθηρά.
Όλα; Όχι όλα. Διότι ναι μεν έστρωναν τα πρίμα όταν έμπαινε η αντίσταση, αλλά χαλούσαν τα μεσαία.
Πως; Διότι η αντίσταση εν σειρά με το Τουίτερ, άλλαζε το σημείο κρος, διότι ο υπολογισμός της τιμής των πυκνωτών του κρος βγαίνει βάσει της αντίστασης, και το κρος είναι ένα χαζό πράμα, δεν μπορεί να ξεχωρίσει μεγάφωνο με καλώδια κι αντιστάσεις, όλα μαζί τα βλέπει, σαν άθροισμα.
Ψάξτε οποιοδήποτε αυτοματοποιημένο site (τότε στα παλιά τα χρόνια τα υπολογίζαμε με χαρτί και με μολύβι, τώρα έχει έτοιμα calculators για κροσόβερ σε εκατοντάδες site) και δείτε τι πυκνωτες πρέπει να χρησιμοποιήσετε για κρος 3ης τάξης για τον κλάδο των υψηλών στους 2 χιλιόκυκλους, με αντίσταση μεγαφώνου 3ωμ και μετά με 5,5 ωμ. Πλάκα έχει...
Ε, ρώτησα στο τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας. Όχι μου λένε, μη τους πειράξεις, απαγορεύεται, λάθος κάνεις.
Ρώτησα και τον παραβιντσίνι. Yes of course my friend, μου είπε δια ζώσης, με ένα φαρδύ πλατύ χαμόγελο.
Και το ίδιο συμβαίνει στα γούφερ. Όταν αλλάζει η αντίσταση των πηνίων του κρος, χρειάζεται άλλου όγκου καμπίνα.
Τώρα σκεφτείτε όλες αυτές τις "βελτιώσεις" στα κρος, και γελάστε ελεύθερα.
Τον κάθε άρτζι που βάζει καλύτερα πηνία σε ένα ηχείο και καλύτερους πυκνωτές, χωρίς μετρήσεις και χωρίς αλλαγή του σχεδίου του κρος. Γελάστε, κάνει καλό.
Σκεφτείτε όλες αυτές τις "επετειακές" εκδόσεις ηχείων (τρελαίνομαι, μπιενταμπλεγιου ρουλζζζ) με καλύτερα υλικά στα ίδιου σχεδίου κρος και σε ίδιες καμπίνες, ίδιου όγκου, και γελάστε ελεύθερα.
Και το πιο γελοίο όλων: τα ίδια ηχεία, στην ίδια καμπίνα, είτε ενεργά, είτε παθητικά...
Δε μπορείτε να καταλάβετε πόσο γελάω με όλα αυτά. Αλήθεια.
Με το φίλο που έχει τα παθητικά ATC που βγαίνουν στην ίδιου όγκου καμπίνα ενεργά. Αυτά δεν υπάρχουν, είναι όλα ένα τεράστιο ανέκδοτο.
Ξέρω, θέλει πολύ διάβασμα. Δε πρόκειται να το κάνετε, ήμουν παλαβός που έκατσα κι έμαθα όσα έμαθα. Ακούστε μόνο το ζουμί:
Πάρτε ενεργά.
Τα υπόλοιπα, είναι για να περνάει η ώρα...
Θα ήθελα να παρακαλέσω τους γνώστες να μας υποδείξουν αν γίνεται σε ελληνικα,(Σταματάκοςνα ενημερωθούμε για το κρος.Τι ειναι,το κανει ,πως επενεργεί στο κυκλωμα,κ ότι άλλο αφορά το θέμα κρός.Σας ευχαριστώ.ΚλεωνΉμουν νιος και γέρασα, ή μάλλον όχι, η ιστορία που θα σας πω, πάει αλλιώς..
Ήμουνα που λέτε 20-κάτι παιδί, με 3-άρια μάγκνεπαν, κι έβαζα τις αντιστάσεις σε σειρά με το ρίμπον, αυτές τις αντιστάσεις που έδινε ο ίδιος ο κατασκευαστής για να μπουν στις προβλεπόμενες θέσεις στην πλάτη του ηχείου, ώστε να κατέβει η στάθμη των πριμων στα επίπεδα που ακούγονταν πιο "σωστή", αναλόγως χώρου.
Τα πρίμα του ηχείου ήταν πολλά, και τα ντουβάρια χωρίς διάχυση, δεν ξέραμε τέτοια πράγματα τότε, οπότε έμπαιναν οι προβλεπόμενες αντιστάσεις, 1-2,5 ωμ, κι όλα καλά, όλα ανθηρά.
Όλα; Όχι όλα. Διότι ναι μεν έστρωναν τα πρίμα όταν έμπαινε η αντίσταση, αλλά χαλούσαν τα μεσαία.
Πως; Διότι η αντίσταση εν σειρά με το Τουίτερ, άλλαζε το σημείο κρος, διότι ο υπολογισμός της τιμής των πυκνωτών του κρος βγαίνει βάσει της αντίστασης, και το κρος είναι ένα χαζό πράμα, δεν μπορεί να ξεχωρίσει μεγάφωνο με καλώδια κι αντιστάσεις, όλα μαζί τα βλέπει, σαν άθροισμα.
Ψάξτε οποιοδήποτε αυτοματοποιημένο site (τότε στα παλιά τα χρόνια τα υπολογίζαμε με χαρτί και με μολύβι, τώρα έχει έτοιμα calculators για κροσόβερ σε εκατοντάδες site) και δείτε τι πυκνωτες πρέπει να χρησιμοποιήσετε για κρος 3ης τάξης για τον κλάδο των υψηλών στους 2 χιλιόκυκλους, με αντίσταση μεγαφώνου 3ωμ και μετά με 5,5 ωμ. Πλάκα έχει...
Ε, ρώτησα στο τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας. Όχι μου λένε, μη τους πειράξεις, απαγορεύεται, λάθος κάνεις.
Ρώτησα και τον παραβιντσίνι. Yes of course my friend, μου είπε δια ζώσης, με ένα φαρδύ πλατύ χαμόγελο.
Και το ίδιο συμβαίνει στα γούφερ. Όταν αλλάζει η αντίσταση των πηνίων του κρος, χρειάζεται άλλου όγκου καμπίνα.
Τώρα σκεφτείτε όλες αυτές τις "βελτιώσεις" στα κρος, και γελάστε ελεύθερα.
Τον κάθε άρτζι που βάζει καλύτερα πηνία σε ένα ηχείο και καλύτερους πυκνωτές, χωρίς μετρήσεις και χωρίς αλλαγή του σχεδίου του κρος. Γελάστε, κάνει καλό.
Σκεφτείτε όλες αυτές τις "επετειακές" εκδόσεις ηχείων (τρελαίνομαι, μπιενταμπλεγιου ρουλζζζ) με καλύτερα υλικά στα ίδιου σχεδίου κρος και σε ίδιες καμπίνες, ίδιου όγκου, και γελάστε ελεύθερα.
Και το πιο γελοίο όλων: τα ίδια ηχεία, στην ίδια καμπίνα, είτε ενεργά, είτε παθητικά...
Δε μπορείτε να καταλάβετε πόσο γελάω με όλα αυτά. Αλήθεια.
Με το φίλο που έχει τα παθητικά ATC που βγαίνουν στην ίδιου όγκου καμπίνα ενεργά. Αυτά δεν υπάρχουν, είναι όλα ένα τεράστιο ανέκδοτο.
Ξέρω, θέλει πολύ διάβασμα. Δε πρόκειται να το κάνετε, ήμουν παλαβός που έκατσα κι έμαθα όσα έμαθα. Ακούστε μόνο το ζουμί:
Πάρτε ενεργά.
Τα υπόλοιπα, είναι για να περνάει η ώρα...
Σε προειδοποιώ: Όταν μάθεις πώς λειτουργεί και τί κάνει το cross, θα το σιχαθείς.Θα ήθελα να παρακαλέσω τους γνώστες να μας υποδείξουν αν γίνεται σε ελληνικα,(Σταματάκοςνα ενημερωθούμε για το κρος.Τι ειναι,το κανει ,πως επενεργεί στο κυκλωμα,κ ότι άλλο αφορά το θέμα κρός.Σας ευχαριστώ.Κλεων
Επειδή κανένα από τα φυσιολογικά μεγάφωνα με φυσιολογικές ηλεκτρομηχανικές ιδιότητες και αποκρίσεις μονταρισμένα σε φυσιολογικές καμπίνες δεν γίνεται να καλύψει ολόκληρο το ακουστό φάσμα,οι φυσιολογικές υλοποιήσεις ηχείων περιλαμβάνουν ξεχωριστά μεγάφωνα για τις αντίστοιχες περιοχές του φάσματος.Εκτός αυτών,υπάρχει ανάλογη απαίτηση βαθυπερατών και υψιπερατών φίλτρων στο σήμα κατά την εγκατάσταση sub για ομαλή ενσωμάτωση σε δεδομένο setup με βέλτιστο δυναμικό εύρος.Θα ήθελα να παρακαλέσω τους γνώστες να μας υποδείξουν αν γίνεται σε ελληνικα,(Σταματάκοςνα ενημερωθούμε για το κρος.Τι ειναι,το κανει ,πως επενεργεί στο κυκλωμα,κ ότι άλλο αφορά το θέμα κρός.Σας ευχαριστώ.Κλεων
"Κυκλώματα" τα λένε γιατρέ μου.....Τα παθητικά ηχεία χρησιμοποιούν δικτυώματα με παθητικά υλικά που διακρίνονται από
Αφού λοιπόν φαίνεται πως αντέχεις,η Ελληνική έκφραση για το κροσόβερ θα ήταν ΄΄Δικτύωμα κατανομής συχνοτήτων΄΄"Κυκλώματα" τα λένε γιατρέ μου.....
Πάμε πάλι: όχι "δικτύωμα", "κύκλωμα".Αφού λοιπόν φαίνεται πως αντέχεις,η Ελληνική έκφραση για το κροσόβερ θα ήταν ΄΄Δικτύωμα κατανομής συχνοτήτων΄΄
Και το κροσόβερ ΕΙΝΑΙ κλειστό. Όπως κάθε κύκλωμα.δικτύωμα είναι πιο σωστός όρος, καθόσον το κύκλωμα υπονοεί κάτι κλειστό
το crossover είναι ένα ανοικτό κύκλωμαΚαι το κροσόβερ ΕΙΝΑΙ κλειστό. Όπως κάθε κύκλωμα.
το crossover είναι ένα ανοικτό κύκλωμα
To δικτύωμα κατανομής λαμβάνει στην είσοδό του σήμα με ενιαίο συχνοτικό περιεχόμενο ενώ στην έξοδό του αποδίδει πλήθος σημάτων με κατανεμημένα συχνοτικά περιεχόμενα.Για να ΄΄κλείσει΄΄ ως κύκλωμα χρειάζονται οι σχετικές προς εκείνο συνδέσεις σε είσοδο και έξοδο.
Το ενεργό κρος, είναι η απόλυτα καλύτερη δυνατή λύση στο θέμα "κρος", ενώ το παθητικό είναι η χειρότερη.Επίσης, οι φίλοι των ενεργών να μην παρασύρονται
Θα σου απαντούσα αλλά επιμένεις πεισματικά να χρησιμοποιείς τον όρο "δικτύωμα" οπότε δε θα ανακατευτώ.To δικτύωμα κατανομής λαμβάνει στην είσοδό του σήμα με ενιαίο συχνοτικό περιεχόμενο ενώ στην έξοδό του αποδίδει πλήθος σημάτων με κατανεμημένα συχνοτικά περιεχόμενα.