Ενεργά ηχεία

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
τρελενομαι (κακως) με την ασχετοσυνη καποιων...

ζηλευω εως και θαυμαζω καποιους δασκαλους, το εννοω , αφου δεν θελει να καταλαβει, να μαθει, ουτε καν να διαβασει ο αλλος τι τον τσιγκλατε?

ΥΓ και να διαβασει θα καταλαβει?
Γιατί διαβάζουν και άλλοι... :wink:

Πάντως, κι εγώ απορώ ώρες ώρες με την υπομονή του EAR.
Και μιλάμε για πάνω από δεκαετία έτσι;




Από dimitris A. :hi:
 
Last edited:

Μηνύματα
454
Reaction score
293
Ναι, ζητάς πολλά στα 3k, ειδικά αν θες και ποιότητα ήχου επιπέδου Neumann KH 310A.

Ακόμα και να βρεις άλλα ηχεία πάντως, κατά 99,9% θα είναι τελικά χειρότερα από αυτά που πρότεινα.


Βλέπεις,

ΚΑΙ 6 κανάλια DSP
ΚΑΙ 6 κανάλια DAC
ΚΑΙ 6 κανάλια ενίσχυσης
ΚΑΙ 2 Χ AES/EBU receivers
ΚΑΙ 6 μεγάφωνα
ΚΑΙ 2 καμπίνες

και όλα αυτά "σόι", δηλαδή στο επίπεδο των αντίστοιχων των Neumann KH 310A, ΚΑΙ με τιμή λιανικής στην περιοχή των 3k ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ (ακόμα...)
Ναι καταλαβαίνω, έχεις δίκιο, ζητάω πολλά.

Χάζευα στα diy και είδα αυτά τα modules https://www.minidsp.com/products/plate-amplifiers/pwr-ice250
που μετατέπουν ένα παθητικό σε ενεργό. Και έχουν και ψηφιακές ευκολίες (dsp, ψηφιακές εισόδους κ.α.).

Τα έχετε υπόψη φαντάζομαι...
 

Μηνύματα
173
Reaction score
62
Γιατι ρε παιδια τετοιο ζορι με τα ενεργα ,δεν ξερω αν ειναι καλυτερα, κ ουτε με ενδιαφερει , αλλα αντε να πεισεις τον φανατικο της λαμπας οτι πρεπει να πουλησει το-τα καμαρι του που εχει δωσει ενα καρο λεφτα για να παρει δυο κουτια ...... θριλερ σε λεω. Θελω - λει να βλεπει που πηγαν αυτα τα γ@μημεν@ τα ευρω του, κακο ειναι;)
 

D

deleted user 10898

Guest
Ναι καταλαβαίνω, έχεις δίκιο, ζητάω πολλά.

Χάζευα στα diy και είδα αυτά τα modules https://www.minidsp.com/products/plate-amplifiers/pwr-ice250
που μετατέπουν ένα παθητικό σε ενεργό. Και έχουν και ψηφιακές ευκολίες (dsp, ψηφιακές εισόδους κ.α.).

Τα έχετε υπόψη φαντάζομαι...
Ναι στηρίζονται στα 250asx2 της b&o, υπάρχουν και καλύτερα ενισχυτακια αυτή την στιγμή...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Ναι καταλαβαίνω, έχεις δίκιο, ζητάω πολλά.

Χάζευα στα diy και είδα αυτά τα modules https://www.minidsp.com/products/plate-amplifiers/pwr-ice250
που μετατέπουν ένα παθητικό σε ενεργό. Και έχουν και ψηφιακές ευκολίες (dsp, ψηφιακές εισόδους κ.α.).

Τα έχετε υπόψη φαντάζομαι...
Άλλο αγοράζω έτοιμο, άλλο φτιάχνω...
Μπράβο σου που ψάχνεσαι. :welcome:
 

D

deleted user 10898

Guest
Με διάθεση να μάθει κάποιος και ελπίζοντας πως δε θα τον πάρει καμιά ξώφαλτση στο πεδίο της μάχης.. ( :D )
Μπορούμε να δούμε λίγο πιο αναλυτικά κάποια σενάρια?

Διάβασα σ'άλλες ενότητες του forum (νομίζω απο Alex_Zapantis) κάποια στοιχεία και τα παραθέτω:

1ον, οτι βολεύουν ηχεία κλειστής καμπίνας οταν θέλουμε να συνδυάσουμε τα ηχεία με subs.
2ον, οτι ψηφιακά ηχεία δεν συνεργάζονται εύκολα με sub με high-low-pass φιλτρο αν κατάλαβα καλα (τα monitors που αναφέρετε εδώ δεν είναι ψηφιακά? )
3ον, καλύτερα ένα καλό sub της τάξης των €1000-2000 με monitors ή 2 κατώτερης τιμής για σύστημα 2.2 ? Το ρωτάω επειδή σε review του κ.Σταματάκου το σύστημα CMS 50 + sub απέσπασε πολύ κολακευτικά σχόλια και όταν κάποιος δουλεύει το ίδιο σύστημα και για μουσική και για ταινίες ίσως προτιμήσει ένα sealed- SVS πχ παρά δύο μικρότερα Presonus.

Σορρυ αν ειναι χαζές οι ερωτήσεις
Τα 2 sub σε έναν πολύ φροντισμένο χώρο συνήθως τοποθετούνται συμμετρικά δίπλα απο τα main ηχεία και μπορείς θεωρητικά να παρακολουθήσεις το panning της μπάσο γραμμής σε όποιο βαθμό αυτό ειναι εφικτό.
Τα 2 sub σε μέτριο/κακό χώρο τα βάζεις μπρος πίσω δεξιά αριστερά ανάλογα με τις μετρήσεις για να πετύχεις καλή μέτρηση=Αποτελεσμα στη θέση ακρόασης.(θεωρητικά πάντα)
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Με διάθεση να μάθει κάποιος και ελπίζοντας πως δε θα τον πάρει καμιά ξώφαλτση στο πεδίο της μάχης.. ( :D )
Μπορούμε να δούμε λίγο πιο αναλυτικά κάποια σενάρια?

Διάβασα σ'άλλες ενότητες του forum (νομίζω απο Alex_Zapantis) κάποια στοιχεία και τα παραθέτω:

1ον, οτι βολεύουν ηχεία κλειστής καμπίνας οταν θέλουμε να συνδυάσουμε τα ηχεία με subs.
2ον, οτι ψηφιακά ηχεία δεν συνεργάζονται εύκολα με sub με high-low-pass φιλτρο αν κατάλαβα καλα (τα monitors που αναφέρετε εδώ δεν είναι ψηφιακά? )
3ον, καλύτερα ένα καλό sub της τάξης των €1000-2000 με monitors ή 2 κατώτερης τιμής για σύστημα 2.2 ? Το ρωτάω επειδή σε review του κ.Σταματάκου το σύστημα CMS 50 + sub απέσπασε πολύ κολακευτικά σχόλια και όταν κάποιος δουλεύει το ίδιο σύστημα και για μουσική και για ταινίες ίσως προτιμήσει ένα sealed- SVS πχ παρά δύο μικρότερα Presonus.

Σορρυ αν ειναι χαζές οι ερωτήσεις
Όταν οι ερωτήσεις γίνονται καλοπροαίρετα με σκοπό να προάγουν το διάλογο, δε μπορούν σε καμία περίπτωση να θεωρηθούν χαζές.

Πόσο μάλλον οι δικές σου παραπάνω.

Δεσμεύομαι να σου απαντήσω κάποια άλλη στιγμή.
[DOUBLEPOST=1481659840][/DOUBLEPOST]
Γιατι ρε παιδια τετοιο ζορι με τα ενεργα ,δεν ξερω αν ειναι καλυτερα, κ ουτε με ενδιαφερει , αλλα αντε να πεισεις τον φανατικο της λαμπας οτι πρεπει να πουλησει το-τα καμαρι του που εχει δωσει ενα καρο λεφτα για να παρει δυο κουτια ...... θριλερ σε λεω. Θελω - λει να βλεπει που πηγαν αυτα τα γ@μημεν@ τα ευρω του, κακο ειναι;)
Καθόλου κακό.
Απλά είναι μάλλον άλλο σπορ.
 




Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Η μέχρι τώρα σιωπή σημαίνει ''ενοχή''. Αλλά αφού δεν είχα ούτε τη στήριξη κανενός αποχωρώ ΑΠ' ΤΟ ΕΝ ΛΌΓΩ thread.

Αν και η αντίδρασή σας με εκπλήσει...τι να σας πω, κάντε ότι καταλαβαίνετε.
Νομίζω πάντως πως είναι προφανές σε ποιόν απευθυνόταν το μήνυμά μου.
Επίσης, το να σχολίαζα κάποιον δημοσίως σε έναν τρίτο, εκτός ότι θα ήταν αγενές, θα
προϋπέθετε τουλάχιστον να τον γνωρίζω προσωπικά, κάτι που αν δεν κάνω κάποιο λάθος δεν συμβαίνει με εμάς.
Είμαι βέβαιος μάλιστα πως ουδέποτε έχουμε απευθυνθεί ο ένας στον άλλο.
Συνεπώς...επαναλαμβάνω, κάντε ότι καταλαβαίνετε...
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.981
Reaction score
55.237
Υπάρχουν κάπου εδώ μέσα πληροφορίες για nearfield, midfield, mainmonitors ως προς την απόσταση ακρόασης και τα τετραγωνικά για τα οποία είναι σχεδιασμένα να παίξουν; (για να μαθαίνουμε ζγα ζγα)
Η διαμόρφωση ΄΄εγγύς πεδίου΄΄(nearfield) σχετίζεται κατά κανόνα με μικρά δίδρομα σύνολα ηχείων,φέροντα ενιαίες μονάδες mid-woofer διαμέτρου συνήθως έως 8 ιντσών και τοποθετημένα σε διάταξη τριγώνου με πλευρά έως 1 μέτρο και τον ακροατή στον τόπο της τρίτης κορυφής.Μια τέτοια διάταξη θα δημιουργούσε υποτυπώδη ελεύθερη ανακλάσεων ζώνη,αφού οι μικρές διαστάσεις του στερεοφωνικού τριγώνου σημαίνουν στην πλειοψηφία των δωματίων μεγαλύτερες αποστάσεις ηχείων/ακροατή από τα όρια των τελευταίων και συνεπώς μεγαλύτερο ποσοστό άμεσης (κατευθείαν από τα ηχεία) συνιστώσας στην ηχητική ενέργεια που υποδέχεται ο ακροατής.Η δε μικρή απόσταση ακρόασης συνεπάγεται επίσης μικρότερη απαιτούμενη ισχύ για δεδομένη στάθμη ακρόασης και ΄΄μοναχικό΄΄ sweet spot.Τα εγγενή χαρακτηριστικά αυτού του τύπου ηχείων τείνουν να διεγείρουν σε μικρότερο βαθμό τους ιδιορρυθμούς του χώρου στη ζώνη των στάσιμων κυμάτων,δυσχεραίνοντας όμως από την άλλη πλευρά την επίτευξη ρεαλιστικών στάθμεων και την απόδοση-εφόσον μένουν εκείνα σε αμιγή μορφή- στις μεγαλύτερες αποστάσεις.

Η διαμόρφωση ΄΄μέσου πεδίου΄΄ (midfield) συναρτάται κατά κανόνα με σύνολα φέροντα διαφράγματα μεγαλύτερων διαστάσεων για τις χαμηλές -και συχνά ανεξάρτητων για την εν λόγω ζώνη.Οι προδιαγραφές του συνόλου οφείλουν να καθιστούν εφικτή μια πληρέστερη απόδοση στις κατώτατες οκτάβες κι επίτευξη υψηλότερων μέγιστων στάθμεων.Οι διαστάσεις του στερεοφωνικού τριγώνου μεγαλώνουν (έως δυόμισυ μέτρα περίπου) όπως και η αναμενόμενη στερεοφωνική σκηνή,μπορεί να σημειώνεται -αναλόγως πολικής απόκρισης- κάποια διεύρυνση στο sweet spot,πλην όμως ο χώρος θα διεγείρεται από μεγαλύτερα ποσά ενέργειας με τις εγγενείς ακουστικές του ιδιότητες να συμμετέχουν σε ανάλογο-και πιο αισθητό- βαθμό στην αντιλαμβανόμενη από τον ακροατή απόδοση.

Ο τύπος επισκόπησης που τείνει να λογίζεται εκ της πλειοψηφίας ως nearfield,αποτελεί ουσιαστικώς διαμόρφωση μέσου πεδίου (1,6 - 2,20 μέτρα απόσταση ακρόασης).Διαμορφώσεις nearfield & midfield είναι εφικτές εντός των τυπικών οικιών,χωρίς να υφίσταται απαγορευτικό άνω όριο για τη σύστασή τους -εφόσον παρέχεται η εκάστοτε απαιτούμενη ισχύς,τηρούνται στοιχειώδεις κανόνες διαρρύθμισης και η διάταξη των επιμέρους διαφραγμάτων εκπομπής επί της μπάφλας του ηχείου επιτρέπει οριζόντια και κάθετη σύγκλιση των αντίστοιχων ηχητικών πεδίων στην επιλεγείσα θέση ακρόασης.

Αντιθέτως,περιοριστικός παράγων για την πλειοψηφία των μέσων οικιακών χώρων είναι η τάση των χρηστών να επιλέγουν διαμόρφωση ΄΄άπω πεδίου΄΄ (farfield),υπαγορευόμενη είτε από άσχετη προς το ηχοσύστημα διαρρύθμιση της επιπλοποιίας είτε από επιθυμία για επίτευξη εντυπωσιακής ηχητικής σκηνής.Ο περιορισμός προκύπτει από πιθανή ανεπάρκεια στην παρεχόμενη ισχύ-ιδίως για παθητικά σύνολα- και φυσικά στην πλημμελή ακουστική φροντίδα.Ήτοι:Τα μεταξωτά άπω πεδία απαιτούν κι επιδέξιους χώρους.

Εφόσον η απόκριση και παροχή ισχύος στις κατώτατες οκτάβες αναπληρώνεται από ζεύγος-τουλάχιστον- ξεχωριστών ενεργών υποβαθύφωνων μονάδων,κρίνεται σκόπιμο να μην έφεραν εκείνες οπές ανάκλασης χαμηλών και να επιτελείται διαχωρισμός συχνοτήτων κοντά στο άνω όριο της δεύτερης οκτάβας.Η απελευθέρωση του σήματος που θα οδεύει στα κύρια ηχεία από τις δύο κατώτατες οκτάβες θα βελτιώνει τη διαχείριση ισχύος από τα τελευταία,ενώ κιόλας στην πλειοψηφία των περιπτώσεων θα εξασφάλιζε υπέρβαση του τονικού ύψους όπου θα σημειωνόταν συντονισμός στην οπή ανάκλασης χαμηλών που θα έφεραν πιθανώς τα ίδια...;)
Από γνώμες, υπάρχουν πολλές....
Ευελπιστώ η απορρόφηση, να έχει απορροφήσει τα ακουστικά σου προβλήματα επιτυχώς.
Καλές ακροάσεις να έχουμε!
Εκτός από προβλήματα ακοής,υπάρχουν κι εκείνα της...υπακοής - στη Λογική.:sneaky:
...Θα το ξεστομίσω...
Όποτε δημοσιεύουν οι Ear & Zapantin,κανονικώς θα έπρεπε οι υπόλοιποι να ικανοποιούν τη συνθήκη στο ανώτερο ήμισυ της εικόνας:


Έλα όμως που η πλειοψηφία των χρηστών εφαρμόζει mentalite ανάλογη της αναγραφόμενης στο κατώτερον ήμισυ...:sneaky:
Πέραν την (χαζής) πλάκας η ουσία είναι πως τα ενεργά είναι η ιδανική λύση για συγκεκριμένους ανθρώπους, για συγκεκριμένη δουλειά. Δεν είναι για τον πολύ κόσμο, γι αυτό άλλωστε εξακολουθούν να βγαίνουν ολοκληρωμένοι ενισχυτές και παθητικά ηχεία σε ότι κατηγορία θέλεις.
Διαφορετικά θα είχαν καταργηθεί...
Όπως οι...δίσκοι βινυλίου και οι περιστρεφόμενες τράπεζες ένα πράμα.:roflmao:
Ουσιαστικώς ισχύει το αντίστροφον:Είναι τα παθητικά που αποτελούν ιδανική λύση για συγκεκριμένους ανθρώπους και ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένους ρόλους...;)
Κι ένα σχόλιο....εφ'όλης της ύλης:
Αρκετά παθητικά σύνολα μπορούν ν'ακούγονται λίαν...συμπαθητικά,ιδίως παραμένοντας σε χαμηλές/μεσαίες στάθμες,όπου αποκλίσεις από τη γραμμική συμπεριφορά αντισταθμίζουν δυνητικώς εγγενείς αποκλίσεις γραμμικότητας στο ανθρώπινο ακουστικό σύστημα και τη συμπεριφορά από το χώρο ακρόασης.Οι ενεργειακές απαιτήσεις ανέρχονται όμως εύκολα κατά τις δυναμικές αντιθέσεις του προγράμματος ακόμα και σε μεσαίες συνεχείς στάθμες.
 
Last edited:


gonis

Luger
Μηνύματα
4.269
Reaction score
11.631
Γεια σαςφίλοι,
σκέπτομαι να αναβαθμίσω (ελπίζω) τον ήχο μου. Επί του παρόντος ακούω σε ένα τμήμα του σαλονιού περίπου 4Χ4μέτρα. Εδώ και ένα σχεδιάγραμμα από τον χώρο

Ηχεία έχω τα Audio Physic Spark 4 και ενισχυτή τον Audia Flight 3 (με δυνατότητα pre-out). Σκέφτομαι σοβαρά την λύση των ενεργών ηχείων.....αλλά, δεν υπάρχει χώρος για sub οπότε πρέπει να είναι όσο το δυνατόν "full range". Επίσης, υποχρεωτικά, θα πρέπει να μπορώ να ακούω τα LP μου, αλλά και τα CD μου. Δεν έχω dac και προς το παρόν δεν είναι στα σχέδιά μου. Θα ήθελα τις γνώσεις σας τόσο για κάποιες προτάσεις ηχείων από 3000-4000 ευρώ (φυσικά με την προυπόθεση ότι θα έχω πολύ καλύτερο αποτέλεσμα από τα τωρινά ηχεία! αλλιώς αφήστε το!) αλλά και απαντήσεις σχετικά με την συνδεσμολογία (που ανέφερα παραπάνω: ακρόαση LP και CD).
Ευχαριστώ
Τελικά ο φίλος τι ψώνισε;:p
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Και ερωτω και εγω στο χωρο μου
http://www.avsite.gr/forum/threads/Το-όνειρο.112015/
Aν βαλω μια πενταδα Presonus Eris E-66 οπου εχουν δυνατοτητες να τα φερεις στο χωρο σου με τις ρυθμισεις τους
θα παιξουν αξιοπρεπως στο Home Cinema??? σταθμες??? στη μουσικη δεν πολυσκαω.....
Το Sub που εχω ειναι το svs nsd12 port. και τωρα παιζουν τα 826W L&R, 908CC center,surrounds 908 sr ολα focal
atmos jbl control 1 με Yamaha 2040 και τελικους adcom 7500 και rotel 1575.
Ευχαριστω!!!!!!!!!!!!
Εγω παντως ρωτησα σοβαρα για τα presonus χωρις ειρωνια να το ξεκαθαρισω μην το πηρατε στραβα.
Ευτυχως τα εχει στο Ηράκλειο ο Νακας και παω να τα ακουσω οπως και τα yamaha hs8.
Θα σας πω αργοτερα τι ακουσα αλλα βασικα τι να ακουσεις τουλαχιστον μια ιδεα στο περιπου.
Να τα δινουν αραγε για σκροαση σπιτι?
Γιατί να μην παίξουν αξιοπρεπώς (με την προϋπόθεση ότι έχουν στηθεί σωστά);

Αρκεί βέβαια να τα συγκρίνεις με ένα συμβατικό setup με παθητικά ηχεία που να έχει παρόμοιο συνολικό κόστος λιανικής (να περιλαμβάνει δηλαδή και το κόστος των ενισχυτικών σταδίων).

Π.χ. επειδή είσαι και φοκαλάκιας, μη μου συγκρίνεις ένα setup με Presonus Eris-66 με ένα setup με σούφρες και mola-mola.

Γενικά, σε παρόμοια κοστολόγια, τα πολυκάναλα setup βασισμένα σε ενεργά ηχεία (του ΙΔΓΙΟΥ κατασκευαστή, ει δυνατόν της ΙΔΓΙΑΣ σειράς, ει δυνατόν και με ΙΔΓΙΑ ηχεία) έχουν σαφές πλεονέκτημα.
[DOUBLEPOST=1481668461][/DOUBLEPOST]
Τελικά ο φίλος τι ψώνισε;:p
Παθητικά, και γουστάρει.

Καλοάκουστα!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.996
Reaction score
127.673
Ναι στηρίζονται στα 250asx2 της b&o, υπάρχουν και καλύτερα ενισχυτακια αυτή την στιγμή...
Όντως, υπάρχουν καλύτερα ενισχυτικά, αλλά το κρίσιμο ερώτημα είναι αν χρειάζονται καλύτερα ενισχυτικά. ;)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.681
Reaction score
80.848
Όντως, υπάρχουν καλύτερα ενισχυτικά, αλλά το κρίσιμο ερώτημα είναι αν χρειάζονται καλύτερα ενισχυτικά. ;)
Γιατι όχι, αφού τα καλύτερα αυτα ενισχυτικά ειναι φτηνότερα απο χαϊενταδικο καλώδιο ηχείων 1.5 μέτρου;
(Για τους βιτσιόζους των παθητικών, να χαρούν κι αυτοί, κρίμα είναι)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.996
Reaction score
127.673
διαμόρφωση ΄΄μέσου πεδίου΄΄ ... Οι διαστάσεις του στερεοφωνικού τριγώνου μεγαλώνουν (έως δυόμισυ μέτρα περίπου) όπως και η αναμενόμενη στερεοφωνική σκηνή
Απορία: όντως; Δηλαδή οι διαστάσεις της αντιληπτής στερεοφωνίας είναι ανάλογες των αποστάσεων του στερεοφωνικού τριγώνου; Είχα την εντύπωση ότι οι αντιληπτές διαστάσεις της μουσικής σκηνής ήταν ανάλογες μόνο της γωνίας του τριγώνου που βρίσκεται ο ακροατής, κι όχι των διαστάσεων των πλευρών του τριγώνου.

Τα μεταξωτά άπω πεδία απαιτούν κι επιδέξιους χώρους.
Πεστα χρυσοστομε!
Εκτός από προβλήματα ακοής,υπάρχουν κι εκείνα της...υπακοής - στη Λογική.:sneaky:
Εξ ου και το παλαιό αλλά πάντα επίκαιρο θρεντ με τίτλο "η δύναμη της λογικής". :)

Αρκετά παθητικά σύνολα μπορούν ν'ακούγονται λίαν...συμπαθητικά,ιδίως παραμένοντας σε χαμηλές/μεσαίες στάθμες,όπου αποκλίσεις από τη γραμμική συμπεριφορά αντισταθμίζουν δυνητικώς εγγενείς αποκλίσεις γραμμικότητας στο ανθρώπινο ακουστικό σύστημα και τη συμπεριφορά από το χώρο ακρόασης.
Τα σέβη μου. ;)
Συμπυκνωμένη γνώση.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.119
Μηνύματα
2.889.254
Members
37.991
Νεότερο μέλος
Kostas M
Top