- Μηνύματα
- 29.036
- Reaction score
- 85.398
Αλλαξ´τον και κράτα τα ηχείαΈλεγα να τον κρατήσω μέχρι να (αν) κλείσει η αξιολόγηση...αλλά ούτε εγώ δε μπορώ να τον βλέπω...θα τον αλλάξω.
Αλλαξ´τον και κράτα τα ηχείαΈλεγα να τον κρατήσω μέχρι να (αν) κλείσει η αξιολόγηση...αλλά ούτε εγώ δε μπορώ να τον βλέπω...θα τον αλλάξω.
Δεν έχουν Ντακ αυτά βρε!Έτσι κάνουν τα JBL 305 με το αναλογικό σήμα που δέχονται και μου έχει καρφωθεί η ιδέα να δω πώς θα τα μετατρέψω να παίρνουν κατ' ευθείαν ψηφιακό σε κάποιο ποδαράκι κάποιου από τα τσιπάκια τους.
Έχω φαντασία τελικά!
Μακράν απέχουν της αλήθειας τέτοιες ανακρίβειες.Θα ηθελα την αποψη σας στο εξης:
Αληθευει οτι ενα κακοσχεδιασμενο dsp οταν χρησιμοποιειται για σκοπους αλλοτριους του φιλτραρισματος του κροσοβερ, δυναται να προσθεσει παραμόρφωση και χειροτερεψει την αποκριση συχνοτητων (χιντεν γκουρου το παλευω )?
Η αστοχία πώλησης στο εν λόγω κομμάτι φαντάζει σαν...Κοσμικό αστείο που έχει παρατραβήξει.Το εχω ξαναπεί νομίζω, αλλα ειναι απίστευτο που δεν εχει βρεθεί κάποιος να πάρει τα ηχεία που "χαρίζει" ο ep4nder.
``Δεν ξέρεις τίποτα...Jon Snow!``Θα ηθελα την αποψη σας στο εξης:
Αληθευει οτι ενα κακοσχεδιασμενο dsp οταν χρησιμοποιειται για σκοπους αλλοτριους του φιλτραρισματος του κροσοβερ, δυναται να προσθεσει παραμόρφωση και χειροτερεψει την αποκριση συχνοτητων (χιντεν γκουρου το παλευω )?
Εξαιρετική ανάλυση hidden guru (καλό, μου άρεσε), όπως μας έχεις συνηθίσει!Οι περιορισμοί των DSP είναι επίσης σαφώς καθορισμένοι.Η εφαρμογή DSP αδυνατεί :
- ν'αναστείλει ακυρώσεις προκύπτουσες από το φαινόμενο Allison (SBIR).
- να μεταβάλλει σε επίπεδο αμιγούς software (δηλαδή χωρίς συνδρομή έτερων κατασκευαστικών τεχνικών σε επίπεδο hardware) την πολική απόκριση και κατ'επέκτασιν την αναλογία άμεσης προς ανακλώμενη ηχητική ενέργεια σε δεδομένη θέση ακρόασης.
- να επαναφέρει σε αποδεκτά επίπεδα προβληματικούς RT60 ανά οκτάβα ως προς δεδομένο χώρο ακρόασης.
Εξαιρετική ανάλυση hidden guru (καλό, μου άρεσε), όπως μας έχεις συνηθίσει!
Θα διαφωνήσω με το τελευταίο -. Νομίζω είναι απλώς θέμα χρόνου να υλοποιηθεί. Τεχνικά δε βλέπω το λόγο να μην μπορεί να γίνει.
Επίσης θα προσέθετα στο πρώτο - την αδυναμία επαναφοράς της καμπύλης Energy Time Curve (ETC) σε αποδεκτά όρια.
Έστω και αν αυξομειωνόταν καταλλήλως το ποσό ενέργειας ανά οκτάβα που θα διοχετευόταν σε δεδομένο σύστημα για την αντιστάθμιση των αντίστοιχων χρόνων αντήχησης,άνευ έτερης ακουστικής φροντίδας σε παθητικό επίπεδο,θα παρέμενε σταθερός ο ρυθμός εξασθένησης αυτής της ενέργειας.Η φασματική κατανομή στο πεδίο αντήχησης θα διατηρούσε επιζήμιια επίδραση,ιδίως εφόσον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων επιλέγεται απόσταση ακρόασης μη ανήκουσα στο εγγύς πεδίο.Αυτό που πιστεύω ότι μπορεί να γίνει αναφορικά με το RT60 δεδομένου χώρου και θέσης ακρόασης είναι:
- να μειωθεί στα αποδεκτά επίπεδα σε όλο το φάσμα με εξασθένηση του σήματος εκεί όπου απαιτείται και παράλληλα,
- να αυξηθεί στα αποδεκτά επίπεδα με αύξηση του reverb εκεί όπου απαιτείται.
Η εξασθένηση σήματος έχει αποδειχτεί ότι μειώνει και το χρόνο αντήχησης. Η αύξηση του reverb πιστεύω ότι ψυχοακουστικά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με μία εικονική αύξηση των αντηχήσεων.
Θα ισχύουν και εδώ οι περιορισμοί της βελτιστοποίησης για συγκεκριμένη θέση ακρόασης καθώς και οι δυσκολίες στην περιοχή minimum phase του χώρου, δηλ. στις χαμηλές συχνότητες. Επίσης, ιδανικά θα πρέπει ο αλγόριθμος να βελτιστοποιεί ταυτόχρονα FR, time response και αντηχήσεις (RT60). Εφικτό μου φαίνεται εκτός αν κάνω κάποιο χοντρό λάθος.
Ναι, ο ρυθμός εξασθένησης της ενέργειας παραμένει ίδιος:Έστω και αν αυξομειωνόταν καταλλήλως το ποσό ενέργειας ανά οκτάβα που θα διοχετευόταν σε δεδομένο σύστημα για την αντιστάθμιση των αντίστοιχων χρόνων αντήχησης,άνευ έτερης ακουστικής φροντίδας σε παθητικό επίπεδο,θα παρέμενε σταθερός ο ρυθμός εξασθένησης αυτής της ενέργειας.Η φασματική κατανομή στο πεδίο αντήχησης θα διατηρούσε επιζήμιια επίδραση,ιδίως εφόσον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων επιλέγεται απόσταση ακρόασης μη ανήκουσα στο εγγύς πεδίο.
Η εφαρμογή ενός διαγράμματος ETC έγκειται στην εύρεση κορυφών με ενέργεια εντός περιθωρίου λ.χ. 10-20 dB κατώτερη της άμεσης.
Ακολούθως αναγωγή -μέσω της τιμής στο χρόνο όπου εμφανίζονται και δεδομένη την ταχύτητα του ήχου- σε αποστάσεις αντιστοιχούσες προς επιφάνειες υπεύθυνες για την εμφάνιση των ανεπιθύμητων κορυφών.Η εφαρμογή DSP πραγματοποιείται σε πεδία χρόνου και συχνότητας,οπότε θα όφειλαν να ληφθούν διαδοχικά ETC ανά οκτάβα προκειμένου να καθοριστεί η φασματική κατανομή της ανεπιθύμητης ενέργειας εκτός του χρόνου εμφάνισης.Κι εφόσον πραγματοποιούνταν αντισταθμίσεις στο πλάτος του σήματος στις αντίστοιχες ζώνες,πρέπει κιόλας εκτός της πρωτογενούς,να ισχύσουν και διαδοχικές διορθώσεις ανώτερης τάξης -υπαγόμενες σε εφαρμογές απειροστικού λογισμού- για ν'αντισταθμίσουν τις προηγούμενες διορθώσεις.κ.ο.κ.Σημειωτέον ότι η τιμή 10dB συνιστά ένα ψυχοακουστικό όριο όπου η ηχηρότητα υποδιπλασιάζεται,οπότε κάτωθεν αυτού η άμεση ηχητική ενέργεια θα διατηρούσε αντιληπτική πρωτοπορεία έναντι της ανακλώμενης ως προς δεδομένη θέση ακρόασης.
Και όλα αυτά με πλήρη και συνεχή χρονική ευθυγράμμιση ως προς το εκάστοτε στάδιο...Κρίνεται πλέον πρακτική σ'αυτόν τον τομέα η πρότερη εφαρμογή παθητικών μεθόδων ακουστικής φροντίδας.
Έχουν, απ' ό,τι κατάλαβα, A-D converter για να περάσει το σήμα στο cross. Κατάλαβα λάθος; Δεν έχω βρει επαρκή βιβλιογραφία ή δεν έχω ψάξει σωστά. Οποιαδήποτε πηγή ανάγνωσης, ευπρόσδεκτη.Δεν έχουν Ντακ αυτά βρε!
Αυτό θα είχε νόημα και χρηστικότητα στους ακροατές μέσω ακουστικών. Θα ήταν βολικό, εκτός από την εφαρμογή HRTF να υπάρχει και ρυθμιστικό επιλογής χρόνου αντήχησης.- να αυξηθεί στα αποδεκτά επίπεδα με αύξηση του reverb εκεί όπου απαιτείται.
Το ζητούμενο όμως, δεν είναι να μειωθούν οι αντηχήσεις.Ναι, ο ρυθμός εξασθένησης της ενέργειας παραμένει ίδιος:
http://www.acousticsciences.com/media/articles/room-acoustics-audios-final-frontier
Όμως ακόμη και έτσι, με μείωση του πλάτους μειώνεται συνολικά η διοχετευόμενη ενέργεια. Κατά συνέπεια, σε αναλογία με το πρωτογενές σήμα μειώνονται και οι αντηχήσεις.
Κυκλοφορεί ήδη ηχείο ανταποκρινόμενο σ'ένα τέτοιο πρότυπο...Χρειάζεται ν'αναρωτηθούμε για την ταυτότητά του;Το Dsp κάνει μια χαρά μπαλώματα για ενα σαλόνι ή τελειοποίηση σε ενα φροντισμένο χώρο.
Ωραία θα ήταν...
να τα έκανε όλα μόνο του. Να έβαζες το volume τέρμα και να έκανε μετρήσεις μόνο του. Να έκανε sweep 70 db , 80 db , 92.5 db όπου πρέπει τεσπα. Να άκουγε τα φίλτρα που έβαλε και να μάθαινε τον χώρο. Να έφτιαχνε καινούργια να τα ξανα άκουγε. Να είναι διαφορετικά σε κάθε ένταση που ακούς. Άντε επειδή είμαι large να έκανα τις μετακινήσεις του μικροφώνου. Μετά από ενα απόγευμα να ησύχαζες.
Το Dsp κάνει μια χαρά μπαλώματα για ενα σαλόνι ή τελειοποίηση σε ενα φροντισμένο χώρο.
Ωραία θα ήταν...
να τα έκανε όλα μόνο του. Να έβαζες το volume τέρμα και να έκανε μετρήσεις μόνο του. Να έκανε sweep 70 db , 80 db , 92.5 db όπου πρέπει τεσπα. Να άκουγε τα φίλτρα που έβαλε και να μάθαινε τον χώρο. Να έφτιαχνε καινούργια να τα ξανα άκουγε. Να είναι διαφορετικά σε κάθε ένταση που ακούς. Άντε επειδή είμαι large να έκανα τις μετακινήσεις του μικροφώνου. Μετά από ενα απόγευμα να ησύχαζες.
Αχαχαχα:Κυκλοφορεί ήδη ηχείο ανταποκρινόμενο σ'ένα τέτοιο πρότυπο...Χρειάζεται ν'αναρωτηθούμε για την ταυτότητά του;
Δεν μένει παρά να θαυμάσουμε πραγματικά μέχρι κι ένα εγχειρίδιο χρήσης με τα...όλα του.
https://www.bang-olufsen.com/~/medi...ab90/BeoLab90_Technical_Sound-Guide_15101.pdf
Χμ, βασικά συμφωνώ με όλα τα παραπάνω. Για να αλλάξει ο ρυθμός εξασθένησης των αντηχήσεων χρειάζονται βαρβάτες λύσεις με hardware τύπου b&o. Εγώ εννούσα κάτι αρκετά πιο απλό, κάτι που γίνεται ουσιαστικά ήδη από τα DRC που κυκλοφορούν.
http://www.avsforum.com/forum/91-au...es-how-interpret-graphs-196.html#post23890430
Spectrogram without Audyssey:
Spectrogram with Audyssey:
Λάθος κατάλαβες. Ούτε A/D δεν έχουν, ούτε D/A, ούτε DSP, τίποτα.Έχουν, απ' ό,τι κατάλαβα, A-D converter για να περάσει το σήμα στο cross. Κατάλαβα λάθος;