Ενεργά ηχεία

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.036
Reaction score
85.398
Έλεγα να τον κρατήσω μέχρι να (αν) κλείσει η αξιολόγηση...αλλά ούτε εγώ δε μπορώ να τον βλέπω...θα τον αλλάξω.
Αλλαξ´τον και κράτα τα ηχεία
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.499
Reaction score
138.435
Έτσι κάνουν τα JBL 305 με το αναλογικό σήμα που δέχονται και μου έχει καρφωθεί η ιδέα να δω πώς θα τα μετατρέψω να παίρνουν κατ' ευθείαν ψηφιακό σε κάποιο ποδαράκι κάποιου από τα τσιπάκια τους.
Έχω φαντασία τελικά!
Δεν έχουν Ντακ αυτά βρε!

Θα ηθελα την αποψη σας στο εξης:
Αληθευει οτι ενα κακοσχεδιασμενο dsp οταν χρησιμοποιειται για σκοπους αλλοτριους του φιλτραρισματος του κροσοβερ, δυναται να προσθεσει παραμόρφωση και χειροτερεψει την αποκριση συχνοτητων (χιντεν γκουρου το παλευω :))?
Μακράν απέχουν της αλήθειας τέτοιες ανακρίβειες.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.691
Reaction score
58.372
Το εχω ξαναπεί νομίζω, αλλα ειναι απίστευτο που δεν εχει βρεθεί κάποιος να πάρει τα ηχεία που "χαρίζει" ο ep4nder.
Η αστοχία πώλησης στο εν λόγω κομμάτι φαντάζει σαν...Κοσμικό αστείο που έχει παρατραβήξει.o_O
(αποδεικνύοντας περίτρανα πόσο διαστρεβλωμένα είναι τα κριτήρια επιλογής για τους χαϊενδόκριτους)
Θα ηθελα την αποψη σας στο εξης:
Αληθευει οτι ενα κακοσχεδιασμενο dsp οταν χρησιμοποιειται για σκοπους αλλοτριους του φιλτραρισματος του κροσοβερ, δυναται να προσθεσει παραμόρφωση και χειροτερεψει την αποκριση συχνοτητων (χιντεν γκουρου το παλευω :))?
``Δεν ξέρεις τίποτα...Jon Snow!``:biggrin:
Ομοίως και ο υποφαινόμενος,αλλά μου ανήκει η προτεραιοτητα στην...επίκληση.;)
http://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-3#post-1071668
Καταρχάς όποιος χαρακτηρίζει ένα λογισμικό DSP κακοσχεδιασμένο,οφείλει να εξηγήσει επακριβώς και τις παραμέτρους που θα το καθιστούσαν τέτοιο...

Η διαθέσιμη υπολογιστική ισχύς στις σύγχρονες εφαρμογές εξαφανίζει ολοένα και περισσότερο από την αντίληψη πιθανά τεχνουργήματα του παρελθόντος -ιδίως άμα το σήμα υφίστατο βαριά επεξεργασία.Η Αρχή εφαρμογής προβλέπει βεβαίως ότι βελτιστοποίηση απόκρισης σε προκαθορισμένη θέση ακρόασης συνεπάγεται διάφορου βαθμού επιδείνωση σε θέσεις που θα απέχουν από την πρώτη.

Από την άλλη πλευρά,οποιοσδήποτε παράγων δημιουργεί συνθήκες φίλτρου στη διαδρομή ενός σήματος,οδηγεί σε φασικές αποκλίσεις και παραμορφώσεις κατά την απόκριση.Τέτοια ΄΄ισοδύναμα΄΄ φίλτρου προκύπτουν εύκολα ακόμα και υπό σκληροπυρηνικού βαθμού απουσία προγραμματισμένων φίλτρων κατά τη διαδρομή του σήματος. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν οι συντονισμοί καμπινών ή συμπεριφορά τεχνικών για τόνωση στην απόκριση των χαμηλών οκτάβων,το συμπληρωματικό αράδιασμα υποβαθύφωνης μονάδας απουσία κροσαρίσματος ως προς τα κύρια ηχεία,συντονισμοί σε μονάδες ευρέως φάσματος στη ζώνη κατώτερων και μεσαίων υψηλών,η πλημμεληματική οδηγική συμπεριφορά διαφόρων μονοτελών ενισχυτικών,κτλ.
Το πλεονέκτημα που έχουν τα σύγχρονα DSP έγκειται στο ότι παρέχουν ελέω αλγορίθμων ικανοποιητικούς τρόπους αντιμετώπισης των φασικών αποκλίσεων.

Η δε πιουρίστικη κοινότητα αντιμετωπίζει συνήθως με επιφύλαξη την εφαρμογή διορθώσεων στην πορεία του σήματος,μάλλον επειδή η ψηφιακή επεξεργασία τείνει να οδηγεί σε...μικρότερο βαθμό παραμορφώσεων κατά την απόκριση.:sneaky:

Οι περιορισμοί των DSP είναι επίσης σαφώς καθορισμένοι.Η εφαρμογή DSP αδυνατεί :
- ν'αναστείλει ακυρώσεις προκύπτουσες από το φαινόμενο Allison (SBIR).

- να μεταβάλλει σε επίπεδο αμιγούς software (δηλαδή χωρίς συνδρομή έτερων κατασκευαστικών τεχνικών σε επίπεδο hardware) την πολική απόκριση και κατ'επέκτασιν την αναλογία άμεσης προς ανακλώμενη ηχητική ενέργεια σε δεδομένη θέση ακρόασης.

- να επαναφέρει σε αποδεκτά επίπεδα προβληματικούς RT60 ανά οκτάβα ως προς δεδομένο χώρο ακρόασης.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.444
Οι περιορισμοί των DSP είναι επίσης σαφώς καθορισμένοι.Η εφαρμογή DSP αδυνατεί :
- ν'αναστείλει ακυρώσεις προκύπτουσες από το φαινόμενο Allison (SBIR).

- να μεταβάλλει σε επίπεδο αμιγούς software (δηλαδή χωρίς συνδρομή έτερων κατασκευαστικών τεχνικών σε επίπεδο hardware) την πολική απόκριση και κατ'επέκτασιν την αναλογία άμεσης προς ανακλώμενη ηχητική ενέργεια σε δεδομένη θέση ακρόασης.

- να επαναφέρει σε αποδεκτά επίπεδα προβληματικούς RT60 ανά οκτάβα ως προς δεδομένο χώρο ακρόασης.
Εξαιρετική ανάλυση hidden guru (καλό, μου άρεσε), όπως μας έχεις συνηθίσει!

Θα διαφωνήσω με το τελευταίο -. Νομίζω είναι απλώς θέμα χρόνου να υλοποιηθεί. Τεχνικά δε βλέπω το λόγο να μην μπορεί να γίνει.

Επίσης θα προσέθετα στο πρώτο - την αδυναμία επαναφοράς της καμπύλης Energy Time Curve (ETC) σε αποδεκτά όρια.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.444
Αυτό που πιστεύω ότι μπορεί να γίνει αναφορικά με το RT60 δεδομένου χώρου και θέσης ακρόασης είναι:

- να μειωθεί στα αποδεκτά επίπεδα σε όλο το φάσμα με εξασθένηση του σήματος εκεί όπου απαιτείται και παράλληλα,
- να αυξηθεί στα αποδεκτά επίπεδα με αύξηση του reverb εκεί όπου απαιτείται.

Η εξασθένηση σήματος έχει αποδειχτεί ότι μειώνει και το χρόνο αντήχησης. Η αύξηση του reverb πιστεύω ότι ψυχοακουστικά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με μία εικονική αύξηση των αντηχήσεων.

Θα ισχύουν και εδώ οι περιορισμοί της βελτιστοποίησης για συγκεκριμένη θέση ακρόασης καθώς και οι δυσκολίες στην περιοχή minimum phase του χώρου, δηλ. στις χαμηλές συχνότητες. Επίσης, ιδανικά θα πρέπει ο αλγόριθμος να βελτιστοποιεί ταυτόχρονα FR, time response και αντηχήσεις (RT60). Εφικτό μου φαίνεται εκτός αν κάνω κάποιο χοντρό λάθος.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.691
Reaction score
58.372
Εξαιρετική ανάλυση hidden guru (καλό, μου άρεσε), όπως μας έχεις συνηθίσει!
Θα διαφωνήσω με το τελευταίο -. Νομίζω είναι απλώς θέμα χρόνου να υλοποιηθεί. Τεχνικά δε βλέπω το λόγο να μην μπορεί να γίνει.
Επίσης θα προσέθετα στο πρώτο - την αδυναμία επαναφοράς της καμπύλης Energy Time Curve (ETC) σε αποδεκτά όρια.
Αυτό που πιστεύω ότι μπορεί να γίνει αναφορικά με το RT60 δεδομένου χώρου και θέσης ακρόασης είναι:
- να μειωθεί στα αποδεκτά επίπεδα σε όλο το φάσμα με εξασθένηση του σήματος εκεί όπου απαιτείται και παράλληλα,
- να αυξηθεί στα αποδεκτά επίπεδα με αύξηση του reverb εκεί όπου απαιτείται.
Η εξασθένηση σήματος έχει αποδειχτεί ότι μειώνει και το χρόνο αντήχησης. Η αύξηση του reverb πιστεύω ότι ψυχοακουστικά θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με μία εικονική αύξηση των αντηχήσεων.
Θα ισχύουν και εδώ οι περιορισμοί της βελτιστοποίησης για συγκεκριμένη θέση ακρόασης καθώς και οι δυσκολίες στην περιοχή minimum phase του χώρου, δηλ. στις χαμηλές συχνότητες. Επίσης, ιδανικά θα πρέπει ο αλγόριθμος να βελτιστοποιεί ταυτόχρονα FR, time response και αντηχήσεις (RT60). Εφικτό μου φαίνεται εκτός αν κάνω κάποιο χοντρό λάθος.
Έστω και αν αυξομειωνόταν καταλλήλως το ποσό ενέργειας ανά οκτάβα που θα διοχετευόταν σε δεδομένο σύστημα για την αντιστάθμιση των αντίστοιχων χρόνων αντήχησης,άνευ έτερης ακουστικής φροντίδας σε παθητικό επίπεδο,θα παρέμενε σταθερός ο ρυθμός εξασθένησης αυτής της ενέργειας.Η φασματική κατανομή στο πεδίο αντήχησης θα διατηρούσε επιζήμιια επίδραση,ιδίως εφόσον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων επιλέγεται απόσταση ακρόασης μη ανήκουσα στο εγγύς πεδίο.

Η εφαρμογή ενός διαγράμματος ETC έγκειται στην εύρεση κορυφών με ενέργεια εντός περιθωρίου λ.χ. 10-20 dB κατώτερη της άμεσης.
Σημειωτέον ότι η τιμή 10dB συνιστά ένα ψυχοακουστικό όριο όπου η ηχηρότητα υποδιπλασιάζεται,οπότε κάτωθεν αυτού η άμεση ηχητική ενέργεια θα διατηρούσε αντιληπτική πρωτοπορεία έναντι της ανακλώμενης ως προς δεδομένη θέση ακρόασης.
Ακολούθως αναγωγή -μέσω της τιμής στο χρόνο όπου εμφανίζονται και δεδομένη την ταχύτητα του ήχου- σε αποστάσεις αντιστοιχούσες προς επιφάνειες υπεύθυνες για την εμφάνιση των ανεπιθύμητων κορυφών.Η εφαρμογή DSP πραγματοποιείται σε πεδία χρόνου και συχνότητας,οπότε θα όφειλαν να ληφθούν διαδοχικά ETC ανά οκτάβα προκειμένου να καθοριστεί η φασματική κατανομή της ανεπιθύμητης ενέργειας εκτός του χρόνου εμφάνισης.Κι εφόσον πραγματοποιούνταν αντισταθμίσεις στο πλάτος του σήματος στις αντίστοιχες ζώνες,πρέπει κιόλας εκτός της πρωτογενούς,να ισχύσουν και διαδοχικές διορθώσεις ανώτερης τάξης -υπαγόμενες σε εφαρμογές απειροστικού λογισμού- για ν'αντισταθμίσουν τις προηγούμενες διορθώσεις.κ.ο.κ.
Και όλα αυτά με πλήρη και συνεχή χρονική ευθυγράμμιση ως προς το εκάστοτε στάδιο...Κρίνεται πλέον πρακτική σ'αυτόν τον τομέα η πρότερη εφαρμογή παθητικών μεθόδων ακουστικής φροντίδας.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.444
Έστω και αν αυξομειωνόταν καταλλήλως το ποσό ενέργειας ανά οκτάβα που θα διοχετευόταν σε δεδομένο σύστημα για την αντιστάθμιση των αντίστοιχων χρόνων αντήχησης,άνευ έτερης ακουστικής φροντίδας σε παθητικό επίπεδο,θα παρέμενε σταθερός ο ρυθμός εξασθένησης αυτής της ενέργειας.Η φασματική κατανομή στο πεδίο αντήχησης θα διατηρούσε επιζήμιια επίδραση,ιδίως εφόσον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων επιλέγεται απόσταση ακρόασης μη ανήκουσα στο εγγύς πεδίο.

Η εφαρμογή ενός διαγράμματος ETC έγκειται στην εύρεση κορυφών με ενέργεια εντός περιθωρίου λ.χ. 10-20 dB κατώτερη της άμεσης.
Σημειωτέον ότι η τιμή 10dB συνιστά ένα ψυχοακουστικό όριο όπου η ηχηρότητα υποδιπλασιάζεται,οπότε κάτωθεν αυτού η άμεση ηχητική ενέργεια θα διατηρούσε αντιληπτική πρωτοπορεία έναντι της ανακλώμενης ως προς δεδομένη θέση ακρόασης.
Ακολούθως αναγωγή -μέσω της τιμής στο χρόνο όπου εμφανίζονται και δεδομένη την ταχύτητα του ήχου- σε αποστάσεις αντιστοιχούσες προς επιφάνειες υπεύθυνες για την εμφάνιση των ανεπιθύμητων κορυφών.Η εφαρμογή DSP πραγματοποιείται σε πεδία χρόνου και συχνότητας,οπότε θα όφειλαν να ληφθούν διαδοχικά ETC ανά οκτάβα προκειμένου να καθοριστεί η φασματική κατανομή της ανεπιθύμητης ενέργειας εκτός του χρόνου εμφάνισης.Κι εφόσον πραγματοποιούνταν αντισταθμίσεις στο πλάτος του σήματος στις αντίστοιχες ζώνες,πρέπει κιόλας εκτός της πρωτογενούς,να ισχύσουν και διαδοχικές διορθώσεις ανώτερης τάξης -υπαγόμενες σε εφαρμογές απειροστικού λογισμού- για ν'αντισταθμίσουν τις προηγούμενες διορθώσεις.κ.ο.κ.
Και όλα αυτά με πλήρη και συνεχή χρονική ευθυγράμμιση ως προς το εκάστοτε στάδιο...Κρίνεται πλέον πρακτική σ'αυτόν τον τομέα η πρότερη εφαρμογή παθητικών μεθόδων ακουστικής φροντίδας.
Ναι, ο ρυθμός εξασθένησης της ενέργειας παραμένει ίδιος:

http://www.acousticsciences.com/media/articles/room-acoustics-audios-final-frontier

Όμως ακόμη και έτσι, με μείωση του πλάτους μειώνεται συνολικά η διοχετευόμενη ενέργεια. Κατά συνέπεια, σε αναλογία με το πρωτογενές σήμα μειώνονται και οι αντηχήσεις. Κάτι είναι και αυτό. Σημαντικό IMHO. Κάτι τέτοιο βέβαια ήδη γίνεται με την ισοστάθμιση των DRC.

Επίσης σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι η ζωντάνια που μπορεί να δώσει το reverb σε συχν. περιοχές με μικρούς χρόνους αντήχησης, π.χ. στα πρίμα. Αρκετοί AV ενισχυτές δίνουν τέτοια δυνατότητα αλλά δεν το κάνουν εστιασμένα, κατόπιν μετρήσεων. Δε θα ήταν καλά αυτό να το κάνει το DRC/DSP πιο στοχευμένα και κατόπιν μετρήσεων;

(Εννοείται ότι "Κρίνεται πλέον πρακτική σ'αυτόν τον τομέα η πρότερη εφαρμογή παθητικών μεθόδων ακουστικής φροντίδας" αλλά κουβέντα να κάνουμε...)
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.877
Reaction score
10.799
Το Dsp κάνει μια χαρά μπαλώματα για ενα σαλόνι ή τελειοποίηση σε ενα φροντισμένο χώρο.

Ωραία θα ήταν...
να τα έκανε όλα μόνο του. Να έβαζες το volume τέρμα και να έκανε μετρήσεις μόνο του. Να έκανε sweep 70 db , 80 db , 92.5 db όπου πρέπει τεσπα. Να άκουγε τα φίλτρα που έβαλε και να μάθαινε τον χώρο. Να έφτιαχνε καινούργια να τα ξανα άκουγε. Να είναι διαφορετικά σε κάθε ένταση που ακούς. Άντε επειδή είμαι large να έκανα τις μετακινήσεις του μικροφώνου. Μετά από ενα απόγευμα να ησύχαζες.
 

Μηνύματα
13.677
Reaction score
11.248
Δεν έχουν Ντακ αυτά βρε!
Έχουν, απ' ό,τι κατάλαβα, A-D converter για να περάσει το σήμα στο cross. Κατάλαβα λάθος; Δεν έχω βρει επαρκή βιβλιογραφία ή δεν έχω ψάξει σωστά. Οποιαδήποτε πηγή ανάγνωσης, ευπρόσδεκτη.
Επίσης έχω βρει ότι έχουν τσιπάκια ψηφιοαναλογικής μετατροπής, έχω κατεβάσει και τα pdfs τους.

- να αυξηθεί στα αποδεκτά επίπεδα με αύξηση του reverb εκεί όπου απαιτείται.
Αυτό θα είχε νόημα και χρηστικότητα στους ακροατές μέσω ακουστικών. Θα ήταν βολικό, εκτός από την εφαρμογή HRTF να υπάρχει και ρυθμιστικό επιλογής χρόνου αντήχησης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.499
Reaction score
138.435
Ναι, ο ρυθμός εξασθένησης της ενέργειας παραμένει ίδιος:

http://www.acousticsciences.com/media/articles/room-acoustics-audios-final-frontier

Όμως ακόμη και έτσι, με μείωση του πλάτους μειώνεται συνολικά η διοχετευόμενη ενέργεια. Κατά συνέπεια, σε αναλογία με το πρωτογενές σήμα μειώνονται και οι αντηχήσεις.
Το ζητούμενο όμως, δεν είναι να μειωθούν οι αντηχήσεις. ;)

Το ζητούμενο είναι να μειωθούν οι χρόνοι αντήχησης, όχι οι αντηχήσεις.

Επιθυμούμε πλούσια αντήχηση, μεγάλης ισχύος, δηλαδή όχι ρικοφον στις ανακλαστικές επιφάνειες, αλλά ταυτόχρονα επιθυμούμε ταχεία πτώση της επιθυμητής μεγάλης ισχύος της αντηχησης, δηλαδή διαχυτές.

Με το σκεπτικό σου, μειώνονται οι αντηχήσεις αλλά όχι οι χρόνοι αντήχησης. Το αποτέλεσμα είναι απλώς αλλοίωση, ιδίως αν γίνεται σε τμήμα του φάσματος..

Ο μόνος τρόπος (πέραν της παθητικής φροντίδας του χώρου) να μειωθούν οι χρόνοι αντήχησης είναι με δευτερεύουσα πηγή ήχου, που θα ακυρώσει με συγκεκριμένο ρυθμό την αντήχηση της (πρωτεύουσας) πηγής. Αναλόγως συχνοτικου περιεχομένου, η δευτερεύουσα πηγή μπορεί να είναι μόνο μία (ένα μεγάφωνο) ή πολλαπλές (πολλά μεγάφωνα προς διαφορετικές κατευθύνσεις). Αυτό κυρίως έχει να κάνει με την αντίληψη στο φάσμα της κατευθυντικότητας, και με τον τρόπο εκπομπής των χαμηλών συχνοτήτων.

Οπότε, μπαγκενολουφσεν. Η λύση.

Με τα τυπικά 2 κυρίως ηχεία της στερεοφωνίας, δεν γίνεται αλλαγή των χρόνων αντήχησης μέσω σοφτγουερ.

Πρακτικά:

Η ιδέα σου, κατά βάση νομίζω πως ξέρω ποια είναι. ;)

Να δώσεις στο γουφερ του ηχείου σου να παίξει το ακυρωτικό σήμα που παίζει η δευτερεύουσα πηγή, το πρόσθετο "ειδικό" σαμπ με το μικρόφωνο.

Δυστυχώς, δε γίνεται.

Διότι έτσι ακυρώνεις την πηγή. Δε θα υπάρξει ...πηγή.

Αυτό σκέφτηκες;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.444
Χμ, βασικά συμφωνώ με όλα τα παραπάνω. Για να αλλάξει ο ρυθμός εξασθένησης των αντηχήσεων χρειάζονται βαρβάτες λύσεις με hardware τύπου b&o. Εγώ εννούσα κάτι αρκετά πιο απλό, κάτι που γίνεται ουσιαστικά ήδη από τα DRC που κυκλοφορούν.

http://www.avsforum.com/forum/91-au...es-how-interpret-graphs-196.html#post23890430

Spectrogram without Audyssey:



Spectrogram with Audyssey:

 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.691
Reaction score
58.372
Το Dsp κάνει μια χαρά μπαλώματα για ενα σαλόνι ή τελειοποίηση σε ενα φροντισμένο χώρο.
Ωραία θα ήταν...
να τα έκανε όλα μόνο του. Να έβαζες το volume τέρμα και να έκανε μετρήσεις μόνο του. Να έκανε sweep 70 db , 80 db , 92.5 db όπου πρέπει τεσπα. Να άκουγε τα φίλτρα που έβαλε και να μάθαινε τον χώρο. Να έφτιαχνε καινούργια να τα ξανα άκουγε. Να είναι διαφορετικά σε κάθε ένταση που ακούς. Άντε επειδή είμαι large να έκανα τις μετακινήσεις του μικροφώνου. Μετά από ενα απόγευμα να ησύχαζες.
Κυκλοφορεί ήδη ηχείο ανταποκρινόμενο σ'ένα τέτοιο πρότυπο...Χρειάζεται ν'αναρωτηθούμε για την ταυτότητά του;:biggrin:
Δεν μένει παρά να θαυμάσουμε πραγματικά μέχρι κι ένα εγχειρίδιο χρήσης με τα...όλα του.
https://www.bang-olufsen.com/~/medi...ab90/BeoLab90_Technical_Sound-Guide_15101.pdf
☺
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.036
Reaction score
85.398
Το Dsp κάνει μια χαρά μπαλώματα για ενα σαλόνι ή τελειοποίηση σε ενα φροντισμένο χώρο.


Ωραία θα ήταν...
να τα έκανε όλα μόνο του. Να έβαζες το volume τέρμα και να έκανε μετρήσεις μόνο του. Να έκανε sweep 70 db , 80 db , 92.5 db όπου πρέπει τεσπα. Να άκουγε τα φίλτρα που έβαλε και να μάθαινε τον χώρο. Να έφτιαχνε καινούργια να τα ξανα άκουγε. Να είναι διαφορετικά σε κάθε ένταση που ακούς. Άντε επειδή είμαι large να έκανα τις μετακινήσεις του μικροφώνου. Μετά από ενα απόγευμα να ησύχαζες.
:whistling:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.499
Reaction score
138.435
They’ve just been assuming that was what the recordings sounded like.

Robert Harley: They don’t have a reference.

Χαχαχαχαχα, θεός!

Όλοι τους δεν έχουν σημείο αναφοράς, όλοι. Τέλος.

Χαχαχαχαχα

FB_IMG_1484226722803.jpg
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.444
Κυκλοφορεί ήδη ηχείο ανταποκρινόμενο σ'ένα τέτοιο πρότυπο...Χρειάζεται ν'αναρωτηθούμε για την ταυτότητά του;:biggrin:
Δεν μένει παρά να θαυμάσουμε πραγματικά μέχρι κι ένα εγχειρίδιο χρήσης με τα...όλα του.
https://www.bang-olufsen.com/~/medi...ab90/BeoLab90_Technical_Sound-Guide_15101.pdf
☺
Αχαχαχα:

Screen Shot 2017-02-13 at 1.26.53 PM.png


Dimifoot, start saving!

(OK, δεν αναφέρει παραμόρφωση...)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.499
Reaction score
138.435
Χμ, βασικά συμφωνώ με όλα τα παραπάνω. Για να αλλάξει ο ρυθμός εξασθένησης των αντηχήσεων χρειάζονται βαρβάτες λύσεις με hardware τύπου b&o. Εγώ εννούσα κάτι αρκετά πιο απλό, κάτι που γίνεται ουσιαστικά ήδη από τα DRC που κυκλοφορούν.

http://www.avsforum.com/forum/91-au...es-how-interpret-graphs-196.html#post23890430

Spectrogram without Audyssey:



Spectrogram with Audyssey:


Το'χεις και το'χω ζήσει αυτό. Το κουκουλωμα.

Απλώς κουκουλωνουν το πρόβλημα. Δε λύνεται.
Ναι, σαφώς είναι βελτίωση, ναι είναι επιθυμητό όταν δε γίνεται κάτι άλλο, αλλά όχι, δε λύνεται το πρόβλημα, κι αυτό ακούγεται.

Είναι σα τα υπέροχα σχεδιαγράμματα απόκρισης πλάτους που σου βγάζουν όλοι οι av σε οποιοδήποτε χώρο. Ναι, φλατ. Στα όνειρά τους! Χαχαχαχαχα

Το'χω πάρει εντελώς ανάποδα πλέον, κυρίως για να είναι "διδακτικό":

1. Μην ασχολείσαι καν με ισοσταθμιση, αν δεν έχεις στρώσει τους χρόνους αντήχησης.
Δεν έχει νόημα. Τζάμπα τρως το χρόνο σου. Υπάρχει και το ψάρεμα, το τάβλι...:p

2. Θες σώνει και καλά να κάνεις ισοσταθμιση; Οκ, κάνε ισοσταθμιση στο φάσμα αντίστροφη των χρόνων αντηχησης στο φάσμα. Α, ρίξε και μία ματιά στην απόκριση πλάτους. :D
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.444
Βασικά το 2. λέω και εγώ με τις διαφορές ότι:

1. θέλω να γίνεται αυτόματα από το software (ώστε να κάνει optimisation και time response, ringing, etc. ala dirac)
2. θα προτιμούσα να δίνει reverb και όχι πλάτος στα μεσαία/πρίμα αν έχουν χαμηλό RT.

Συμφωνώ πάντως ότι όλα αυτά είναι στην ουσία κουκουλώματα...Ειδικά εκεί που λείπει ενέργεια σε ένα χώρο, δεν παλεύεται με τίποτα!
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.499
Reaction score
138.435
Έχουν, απ' ό,τι κατάλαβα, A-D converter για να περάσει το σήμα στο cross. Κατάλαβα λάθος;
Λάθος κατάλαβες. Ούτε A/D δεν έχουν, ούτε D/A, ούτε DSP, τίποτα.
Έχουν μία αναλογική είσοδο, ένα line level αναλογικό κρος με 2 φίλτρα, 2 ενισχυτικά στάδια και 2 μεγάφωνα. Αυτά.

Η αναλογική είσοδος είναι 1, balanced.
Σου προτείνει στο καρφί να συνδέσεις unbalanced, γιατί στο unbalanced καρφί θα γειωθει αυτόματα το negative, αφού σε κείνο το σημείο του βυσματος υπάρχει γη.

Το μόνο χρήσιμο που μπορείς να κάνεις Πέτρο μου, είναι να βρεις balanced πηγή, τυπικά με XLR.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.025
Μηνύματα
2.959.497
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top