Manos58
εγχειρισμένη
- Μηνύματα
- 17.160
- Reaction score
- 12.842
Αααααο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει συνηθίσει την παρουσία της αντανάκλασης του δαπέδου και του είναι γνώριμη, ενώ αυτή του ταβανιού του είναι εξωγήινη.


Αααααο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει συνηθίσει την παρουσία της αντανάκλασης του δαπέδου και του είναι γνώριμη, ενώ αυτή του ταβανιού του είναι εξωγήινη.
Κάτι άλλο θα θές να πείς, σίγουρα (δεξιά πινακάκι).Στο γράφημα αυτό υπάρχει ένα παράδοξο:
![]()
Στην μάβρη κι άραχνη καμπύλη του "ορίου ακοής" παρατηρούμε ένα τμήμα της καμπύλης να λαμβάνει αρνητικές τιμές στον άξονα των ντεσιμπέλ.
Ως γνωστόν βεβαίως βεβαίως, το ντεσιμπέλ δεν δύναται να λάβει αρνητικές τιμές, και δε χρειάζεται να επαναλάβω τι πρεσβεύει ο όρος ντεσιμπέλ, υπάρχει κι η βίκη.
Ταυτόχρονα υφίσταται η γνωστή έννοια του θορύβου ηρεμίας ή περιβάλλοντος.
Another one bites the Dust...Cap.Αυτο που βοηθα;
http://elsito.gr/index.php/science/item/373-infrasoundsΟι πολυ χαμηλες συχνοτητες ''ασκουν πιεση'' στο χωρο αυτο κατεπεκταση επηρεαζει ταυτια μας, ακομη και εαν ηταν δυνατη η αναπαραγωγη τετοιων ,δε νομιζω οτι θα αντεχαμε εμεις εστω και ελαχιστα δευτερα, προσωπικα σταθμες πανω απο τα 110 με κανουν να νιωθω αβολα αισθανομαι τη μορφη πιεσης.. ερχεται ποιιο γλυκα και υπουλα απο αντιστοιχες σταθμες των υψηλων συχνοτητων που αμεσα σε ενοχλουν, αν και οι δυο γενους θηλυκου οι ανωτερες συχνοτητες ειναι ποιο αντρικιες...
H ιδανική εφαρμογή Atmos προβλέπει παροχή άμεσης ηχητικής ενέργειας στον ακροατή από το ταβάνι,δηλαδή καταλλήλως προσανατολισμένα ηχεία εγκατεστημένα πάνω σε αυτό.Ααααα....γι αυτο οι σινεματζηδες θελουν ατμος στις ταινιες επιστημ.φανατσίας .Τωρα το καταλαβα
![]()
Λογικόν το αρνητικό πρόσημο,αφού το dB αποτελεί λογαριθμική μονάδα που δεν εκφράζει η ίδια απόλυτες τιμές σε μεγέθη,αλλά συγκρίσεις μεταξύ μεγεθών.Κάτι άλλο θα θές να πείς, σίγουρα (δεξιά πινακάκι).![]()
http://www.avsite.gr/forum/threads/Περίθλασης-το-ανάγνωσμα.133808/Δεν μπορω να καταλαβω το λογο που η ATC, απο το 50αρι κ πανω, βαζει το μιντρειντζ εκτος του κατακορυφου κεντρικου αξονα της καμπινας οπως βλεπω οτι κανει η πχ ανταμ.
Τι κερδιζει, τι χανει;![]()
Όλες οι συχνότητες είναι πίεση και ασκούν πίεση και μετακίνηση, σε κύματα.Οι πολυ χαμηλες συχνοτητες ''ασκουν πιεση''
Όχι, εννοώ ακριβώς αυτό που λέω.
Εγώ έχω πάντως την μικρή εντύπωση οτι το αρνητικό db στις μετρήσεις που αφορούν την ακοή αφορά στάθμες πίεσης που είναι κάτω απο τη στάθμη αναφοράς. Το οτι το ANSI θεώρησε ως στάθμη αναφοράς την πίεση απο την αναπνοή στο επίπεδο της θάλασσας δέν συνεπάγεται οτι δέν υπάρχουν και μικρότερες στάθμες.Όχι, εννοώ ακριβώς αυτό που λέω.
Στον ήχο, φυσικά, και σε ότι αφορά την ανθρώπινη ακοή.
Οπότε άντε ξανά μανά στη βικη, ελπίζω για τελευταία φορά. Να κάνω ένα συμμάζεμα πάλι..
Ορισμός του ήχου:
Mechanical wave that is an oscillation of pressure transmitted through a solid, liquid, or gas, composed of frequencies within the range of hearing.
Δηλαδή ο ήχος είναι πίεση, σε κύματα, τα οποία βρίσκονται στο ακουστικό φάσμα συχνοτήτων.
In physics, sound is a vibration that propagates as a typically audible mechanical wave of pressure and displacement, through a transmission medium such as air or water. In physiology and psychology, sound is the reception of such waves and their perception by the brain.[1] Humans can hear sound waves with frequencies between about 20 Hz and 20 kHz. Sound above 20 kHz is ultrasound and below 20 Hz is infrasound.
Δηλαδή ο ήχος είναι ένα μηχανικό κύμα πίεσης και μετακίνησης, στο ακουστικό φάσμα.
Πίεση είναι η λέξη "κλειδί". (Για τον SOCO η επανάληψη περί πίεσης)
Γι'αυτό και τον ήχο τον μετράμε σε "επίπεδο ηχητικής πίεσης" δηλαδή sound pressure level, δηλαδή SPL.
Και συνεχίζουμε στην ταπεινή βικη στην παράγραφο αυτή, του πώς μετράμε το επίπεδο της ηχητικής πίεσης.
Sound pressure is the difference, in a given medium, between average local pressure and the pressure in the sound wave. A square of this difference (i.e., a square of the deviation from the equilibrium pressure) is usually averaged over time and/or space, and a square root of this average provides a root mean square (RMS) value. For example, 1 Pa RMS sound pressure (94 dBSPL) in atmospheric air implies that the actual pressure in the sound wave oscillates between 101323.6 and 101326.4 Pa.
Και πάμε στο δια ταύτα:
As the human ear can detect sounds with a wide range of amplitudes, sound pressure is often measured as a level on a logarithmic decibel scale.
Τι είναι λοιπόν το ντεσιμπέλ στον ήχο; Είναι η μονάδα μέτρησης σε λογαριθμική κλίμακα του επιπέδου ηχητικής πίεσης (sound pressure level ή SPL) και βγαίνει από τον εξής τύπο:
View attachment 70220
Και είναι αδύνατο να υπάρξει αρνητικό ντεσιμπέλ επιπέδου ηχητικής πίεσης, στην κλίμακα ακοής του ανθρώπου, η οποία είναι η εξής:
![]()
Όπου βλέπουμε τι επίπεδα ηχητικής πίεσης ακούει ένας άνθρωπος σε ηλικίες από 20 έως 60 ετών.
Είναι νομίζω αρκετά ασφαλές, να θεωρούμε τη στάθμη των 25 dB ως το κατώτερο όριο αντίληψης ήχου στο σπίτι μας, όσον αφορά την μουσική και τις μεσαιουψηλές συχνότητες και πάντα με βάση ότι έχουμε χαμηλό θόρυβο περιβάλλοντος στο χώρο ακροάσεων.
Δυστυχώς για μας και για τα ηχεία μας, το όριο αντίληψης στις χαμηλές συχνότητες των 30 κύκλων, μετά βίας φτάνει τα 70-80 ντεσιμπέλ στο σπίτι μας.. (βλέπε γραμμές ακουστοτητας πιο κάτω). Άρα ο θόρυβος ηρεμίας στο χώρο ακρόασης στις πολύ χαμηλές συχνότητες, δε μας απασχολεί τόσο, ακόμα κι αν ξεπερνάει τα 40-45 ντεσιμπέλ, πράγμα διόλου σπάνιο.
Το 0 dB αντιπροσωπεύει για τον άνθρωπο την απόλυτη σιωπή, και αντιστοιχεί σε πίεση 2 στην μείον πέμπτη Πασκάλ. Είναι όπως το απόλυτο σκοτάδι για τα μάτια μας.
Κάτω από το 0 dB δεν έχει κανένα νόημα κανένα σχεδιάγραμμα για τον άνθρωπο και δη για την αναπαραγωγή ... μουσικής, όπως οι υπέρηχοι και οι υπόηχοι.
Και οι πάντα χρήσιμες γραμμές ακουστοτητας (loudness) των Φλέτσερ Μάνσον και συμπληρωμένες από μεταγενέστερους:
View attachment 70223
Όπου φαίνεται το όριο των 130 dB στους 20 κύκλους, και πόσο πιο κάτω βρίσκονται οι 30 κύκλοι, και ακόμα πιο κάτω το φάσμα των μεσαιουψηλών.
Η επέκταση των γραμμών αυτών ακουστοτητας προς τους υπόηχους, δείχνει το άτοπο του αντικειμένου αναπαραγωγής τους στο σπίτι, πέραν των δυσάρεστων επιπτώσεων που έχουν σε εμάς.
Ευχαριστώ.
Σε ηχητικές "ρουφήχτρες" όπως οι ανηχοϊκοί θάλαμοι, και σε μέτρηση με Α ζύγισμα (A weighted) η μέτρηση ηχητικής πίεσης φτάνει απ'οσο θυμάμαι μέχρι και 2x10 στην μείον έκτη Πασκάλ, που αντιστοιχεί σε -20dB, αλλά αυτό προφανώς δεν έχει καμία σχέση με τα SPL dB της κλίμακας ακοής του ανθρώπου που μας ενδιαφέρουν, όπου το 0 dB είναι ο ορισμός της απόλυτης σιωπής.
Τυχαία είπα σαν παράδειγμα την αναπνοή και το επίπεδο της θάλασσας...Μια ήρεμη αναπνοή πάει στα 10dB, και κανένας μας δε την ακούει στο χώρο ακρόασης! Χαχαχαχαχα
Ωραίο το pdf σου!![]()
Αυτό εδώ το review με μπέρδεψε, γιατί το λέει ξεκάθαρα, λέει και τα τσιπάκια που φοράει!Λάθος κατάλαβες. Ούτε A/D δεν έχουν, ούτε D/A, ούτε DSP, τίποτα.
Έχουν μία αναλογική είσοδο, ένα line level αναλογικό κρος με 2 φίλτρα, 2 ενισχυτικά στάδια και 2 μεγάφωνα. Αυτά.
Η αναλογική είσοδος είναι 1, balanced.
Σου προτείνει στο καρφί να συνδέσεις unbalanced, γιατί στο unbalanced καρφί θα γειωθει αυτόματα το negative, αφού σε κείνο το σημείο του βυσματος υπάρχει γη.
Το μόνο χρήσιμο που μπορείς να κάνεις Πέτρο μου, είναι να βρεις balanced πηγή, τυπικά με XLR.
Ίσα ίσα, να μαθαίνουμε όλοι!Βασικά κακώς χάλασα και το θέμα σου...![]()
Η διαφορετική απόσταση από τα άκρα προκαλεί διαφορετικά diffractions από την μπαφλα τα οποία έτσι ελεγχόμενα μειώνεται η επίδρασης τους onaxis. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι που ακολουθούνται απο άλλες εταιρίες.Δεν μπορω να καταλαβω το λογο που η ATC, απο το 50αρι κ πανω, βαζει το μιντρειντζ εκτος του κατακορυφου κεντρικου αξονα της καμπινας οπως βλεπω οτι κανει η πχ ανταμ.
Τι κερδιζει, τι χανει;![]()
Τότε λάθος μου, δε πήγε καν το μυαλό μου σε τέτοια λύση!Αυτό εδώ το review με μπέρδεψε, γιατί το λέει ξεκάθαρα, λέει και τα τσιπάκια που φοράει!
http://www.head-fi.org/t/779350/review-of-jbl-lsr305
Και εδώ λέει πάνω κάτω τα ίδια.
http://www.twistedsanity.com/rdimitrov/blog/show.php?entry=JBL LSR305 Teardown and Analysis
Μου στείλανε από Ελλάδα με ένα συγγενή που ήρθε Γερμανία, τον USB ψηφιοαναλογικό μετατροπέα (με ισορροπημένες εξόδους) μου μαζί με ισορροπημένα καλώδια, Πρέπει να πάω να τα πάρω γιατί είναι σε δίπλα πόλη.
Αυτό είναι που με τρώει τώρα! Καταλαβαίνεις...Τότε λάθος μου, δε πήγε καν το μυαλό μου σε τέτοια λύση!
Απίστευτο σε αυτό το κοστολόγιο!
Προφανώς έχεις δίκιο Πέτρο, κι εφόσον υπάρχει a/D μετατροπή
Κοίτα, για να μιλήσουμε για τις διαφορές των τεχνολογιών, πρώτα θέλω να μου πεις 3 μόνο πραγματάκια:
1. Πες μου σε τι διαφέρει ένα τυπικό μιντ κώνου, με μικρό "dust cover" που λες, με ένα ίδιας διαμέτρου μιντ θόλου. (Όλες τις διαφορές, μέχρι λοβών απόκρισης)
2. Μετά πες μου σε τι διαφέρει ένα τυπικό μιντ κώνου, με μικρό "dust cover" που λες, με το ίδιο μιντ κώνου αν του βάλουμε όμως αντί του μικρού τυπικού "dust cover", ένα μεγάλο "dust cover" που λες, ώστε να φαίνεται εξωτερικά ίδιο με ένα μιντ θόλου.
3. Τέλος, πες μου σε τι διαφέρει ένα μιντ θόλου με ένα μιντ κώνου με μεγάλο "dust cover" που λες, ώστε να φαίνεται εξωτερικά όμοιο με με μιντ θόλου.
Αν θες, στην κάθε περίπτωση σύγκρισης, μπορείς να απαντήσεις σε καθεμία από τις 3 ερωτήσεις μου, είτε με ανάρτηση ίδια και στα δύο υπό σύγκριση μεγάφωνα, είτε με διαφορετικές αναρτήσεις (σε δυνατότητας διαδρομής ή/και σκληρότητας) είτε υπέρ του ενός είτε υπέρ του άλλου.
Μετά, ξαναγυρνάνε στο τι φύκια πουλάει η νταϊναοντιο και τι πιστεύει ο καθένας μας.
Στο Massdrop το 305 το παιρνεις με 99δολαρια.Αυτό εδώ το review με μπέρδεψε, γιατί το λέει ξεκάθαρα, λέει και τα τσιπάκια που φοράει!
http://www.head-fi.org/t/779350/review-of-jbl-lsr305
Και εδώ λέει πάνω κάτω τα ίδια.
http://www.twistedsanity.com/rdimitrov/blog/show.php?entry=JBL LSR305 Teardown and Analysis
Μου στείλανε από Ελλάδα με ένα συγγενή που ήρθε Γερμανία, τον USB ψηφιοαναλογικό μετατροπέα (με ισορροπημένες εξόδους) μου μαζί με ισορροπημένα καλώδια, Πρέπει να πάω να τα πάρω γιατί είναι σε δίπλα πόλη.