Ενεργα ηχεια

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.172
Reaction score
139.674
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Τα ρυθμιστικά.... τα ρυθμιστικά..... αυτά τα ρυθμιστικά να μην είχαν Κώστα ΕΑR :130:
Αυτά τα "κακά" ρυθμιστικά είναι σημαντικά εργαλεία στο στόχο τους.
Είναι μέσα στα πλαίσια του ρόλου τους και του σκοπού τους.
Πιθανά, οι ίσως δικαιολογημένες "παιδικές τραυματικές εμπειρίες σου" να είναι καιρός πια να "γιατρευτούν". :126:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.172
Reaction score
139.674
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Τοτε γιατι να μην αφηνουμε το συστημα μας (ουδετερο) να παιζει "live"και φτιαχνουμε το χωρο;
γιατί στο "live" που πάει να παίξει το σύστημά μας υπάρχει ήδη πληροφορία χώρου, άλλου χώρου από αυτόν που έχουμε για ακροάσεις, και δε γίνεται να ακούς ταυτόχρονα 2 χώρους.

Στόχος είναι να αναπαράγεις στο χώρο σου τις πληροφορίες χώρου της ηχογράφησης χωρίς αυτές να αλλοιώνονται από το δικό σου χώρο ακρόασης και τις δικές του επιδράσεις στα όργανα.

Είναι εφικτό να ακούς κανονικά το χώρο σου, δίκην "live", αρκεί στην ηχογράφηση να μην εμπεριέχεται πληροφορία χώρου, κάτι που δεν υφίσταται σε ηχογραφήσεις που κυκλοφορούν.
 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Αγαπητε Κωστα οσο αφορα το θεμα χωρος-live εχεις δικαιο και σε ευχαριστω για την επισημανση σου ομως για το συχνοτικο περιεχομενο της ηχογραφησης σε ενα ουδετερο συστημα-χωρου που απλα δεν την ακουμε ουδετερη λογω αυτιων συμφωνουμε ή οχι
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

.........τα ρυθμιστικά........

Πιστευεις οτι κανουν περισσοτερο "κακο"??? ή "καλο"???

προφανως το δευτερο, αρα μην κολλας.......
Πιστεύω ότι κάνουν περισσότερο ¨κακό¨ από το "καλό" που υποτίθεται ότι είναι σχεδιασμένα να κάνουν. Αυτό το λέω επειδή εμμέσως θα με απομακρύνουν από την ζητούμενη για μένα "ουδετερότητα".

Εξάλου το Hi-Fi εκτός από hobby ενπεριέχει και μία "φιλοσοφία" τολμώ να πω που βάση αυτής ο καθένας από εμάς χτίζει το ηχοσυστημά του. Εδώ λέξεις όπως "αρεστό" και "ορθό" είναι υποκειμενικές, ενώ το "ουδέτερο" αποκτά μία άλλη δίασταση.

Ο costas EAR είπε:

Στόχος είναι να αναπαράγεις στο χώρο σου τις πληροφορίες χώρου της ηχογράφησης χωρίς αυτές να αλλοιώνονται από το δικό σου χώρο ακρόασης και τις δικές του επιδράσεις στα όργανα.

Αυτό το θέλω σε poster :624:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.715
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

...Βέβαια να πω ότι περίμενα (και ακόμα περιμένω) από τον φίλτατο Bhutia να μας πει περί ενεργών ηχείων και ιδικά περί των δικών του B&M που είδα ότι έχει και τι τον οδήγησε στην αγορά αυτών των underground (όπως είπε ένας συμφορουμίτης) ηχείων αντί των γνωστών κατασκευαστών που αναφέρθηκαν εδώ και να ρίξει το πετραδάκι του σε αυτό το thread όσον αφορά αυτήν την τεχνολογία...
Ευχαριστώ πολύ γιά το άκρατο ενδιαφέρον σου...Οι προσωπικές επιλογές γίνονται με υποκειμενικά κριτήρια,επομένως όση κριτική κι αν επιδέχονται,δεν επιδέχονται ερωτηματικό με υποχρεωτική επεξήγηση.Σου υπενθυμίζω ότι απάντησα σύντομα σε απλό ερώτημα συγκεκριμένου ομιλητή και στα πλαίσια άλλου θέματος.Δεν είμαι πωλητής ή εμπειρογνώμων γιά να έχω ανάλογες απαντητικές υποχρεώσεις.Άρα το αίτημα γιά μένα δεν έχει προκαθορισμένο στόχο.Και γιά να καλύψω και τη δική σου περιέργεια,de gustibus et coloribus non disputandum...
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Re: Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Πιστεύω ότι κάνουν περισσότερο ¨κακό¨ από το "καλό" που υποτίθεται ότι είναι σχεδιασμένα να κάνουν. Αυτό το λέω επειδή εμμέσως θα με απομακρύνουν από την ζητούμενη για μένα "ουδετερότητα".

Μα σκέψου ένα απλό παράδειγμα: Έστω πως τα ηχεία σου παίζουν εντελώς φλάτ και ουδέτερα, αλλά σε συνδυασμό με τον χώρο σου δημιουργούν μια καμπή η κοιλιά σε συγκεκριμένο εύρος συχνοτήτων, τότε η ύπαρξη τέτοιου είδους ρυθμιστικών δεν θα σε επαναφέρει στην ουδετερότητα που επιζητάς?
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Ευχαριστώ πολύ γιά το άκρατο ενδιαφέρον σου...Οι προσωπικές επιλογές γίνονται με υποκειμενικά κριτήρια,επομένως όση κριτική κι αν επιδέχονται,δεν επιδέχονται ερωτηματικό με υποχρεωτική επεξήγηση.Σου υπενθυμίζω ότι απάντησα σύντομα σε απλό ερώτημα συγκεκριμένου ομιλητή και στα πλαίσια άλλου θέματος.Δεν είμαι πωλητής ή εμπειρογνώμων γιά να έχω ανάλογες απαντητικές υποχρεώσεις.Άρα το αίτημα γιά μένα δεν έχει προκαθορισμένο στόχο.Και γιά να καλύψω και τη δική σου περιέργεια,de gustibus et coloribus non disputandum...
Η προτροπή μου για την εμπλοκή σου στο συγκεκρίμενο thread έγινε λόγο των γνωσεών σου και σου ζητώ συγγνώμη για την αναφορά που έκανα. Η γνώμη σου, όπως και η γνώμη του costa EAR, του Ημίθεου και πολλών αλλών εδώ μέσα σε ανάλογα θέματα έχουν βαρύτητα. Εγώ απλός σας διαβάζω και εκφράζω τους προβληματισμούς μου χωρίς κριτική διάθεση :122:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.562
Reaction score
22.082
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Μήπως τελικά αυτό ισχύει και στον ήχο?Μήπως τελικά το ωραίο πρέπει να κριθεί απο την ποιότητα των παραμορφώσεων?Όχι την ποσότητα...την ποιότητα...
Η έλλειψη μέτρησης παραμορφώσεων είναι το βασικό, ίσως το μοναδικό, ανάχωμα για την επιλογή ενός ηχείου στα χαρτιά. Η απόκριση και η διασπορά δεν αρκούν. Επειδή όμως οι παραμορφώσεις των ηχείων είναι υψηλές (όχι στο 1W, αλλά παραπάνω), τέτοιες δεν δημοσιεύει κανένας κατασκευαστής.

Μια συμφωνία έχει πολλές παρτιτούρες, μια για κάθε ομάδα οργάνων συν τους σολίστες, και έτσι δεν μπορεί κανείς να την απολαύσει διαβάζοντας το πεντάγραμμο. Ακόμη όμως κι αν μπορούσε να το κάνει αυτό, από την παρτιτούρα λείπουν οι παραμορφώσεις που εισάγουν τα παθητικά μέρη των οργάνων, αυτά δηλαδή που δίνουν συγκεκριμένη χροιά, δηλαδή συγκεκριμένο "μπουκέτο" αρμονικών παραμορφώσεων, (βασικά, τα αντηχεία των εγχόρδων και οι αυλοί).

Από την άλλη, ένα περιεκτικό φύλλο μετρήσεων είναι ασφαλέστατο κριτήριο επιλογής, υπό την προϋπόθεση ότι αναφέρει τί αφαιρεί και τί εισάγει το ηχείο, όχι στο 1W, αλλά πολύ παραπάνω, έως και την ονομαστική ισχύ.

Θέλω να πω, δηλαδή, πως έχουν δίκιο αυτοί που αρνούνται τη σημασία των μετρήσεων, αλλά έχουν δίκιο κατά το ήμισυ. Διότι, είναι συνήθως αυτοί που βασίζονται αποκλειστικά στην κρίση "με το αυτί", αρνούμενοι ότι αυτό μπορεί να εξεγελαστεί και να σφάλλει πάρα πολύ εύκολα, είτε επειδή δεν ξέρουν, είτε επειδή τους εμποδίζει ο εγωισμός τους να παραδεχθούν, απλώς, την ωμή πραγματικότητα.

Επομένως, τα παθητικά ηχεία μειονεκτούν έναντι των ενεργών, και το μειονέκτημά τους εντοπίζεται ακριβώς στην ύπαρξη του δικτυώματος του cross over, όχι γιατί αυτό είναι ανακριβές - που συνήθως δεν είναι, ή διότι καθιστά το ηχείο δύσκολο φορτίο, αλλά γιατί αποτελεί έναν κρίκο στην αλυσίδα, ο οποίος δημιουργεί πολλά προβλήματα, αρκετά ενωρίς. Δηλαδή, υπό συνθήκες ομαλής χρήσης, το κροσόβερ θερμαίνεται σχετικά εύκολα και τα υλικά του ξεφεύγουν από το ιδανικό σημείο λειτουργίας. Αν κάποιος θέλει ηχεία για να ακούει Geof Love, Mantovanni και Tony Bennett σε χαμηλή στάθμη, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρει ενεργά ηχεία. Εάν, όμως, ακούει μουσική σε ρεαλιστική στάθμη και επί μακρό χρονικό διάστημα, τότε οφείλει στον εαυτό του να πάρει ενεργά, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά διότι σ' αυτά, τα υλικά που υποφέρουν είναι πολύ λιγώτερα.

Τέλος, να σημειώσω πως τα ενεργά ηχεία δεν είναι πανάκεια, υπό την έννοιαν ότι ένα ενεργό ηχείο δεν είναι κατ' ανάγκην καλό, ούτε ότι ένα παθητικό ηχείο είναι κατ' ανάγκην κακό. Απλώς, η αρχιτεκτονική του ενεργού ηχείου δημιουργεί εκείνες τις προϋποθέσεις, που καθιστούν το σχεδιασμό και την υλοποίησή του πιο εύκολα. Δηλαδή, ένα καλοσχεδιασμένο παθητικό ηχείο, με καλής ποιότητας μεγάφωνα είναι σαφώς καλύτερο από κάποιο σχεδιαστικά χωλαίνον και με μέτρια μεγάφωνα ενεργό ηχείο, σε ανάλογο επίπεδο κόστους.

Αλλά, αν τα μεγάφωνα είναι άριστης ποιότητας και το ηχείο είναι σχεδιασμένο σωστά, και έχει και άριστης ποιότητας ενισχυτές, το ενεργό ηχείο δεν έχει αντίπαλο. Να δώσω ένα ακραίο παράδειγμα. Κάποια στούντιο στην Αγγλία χρησιμοποιούν B&W σειράς 800, συνήθως με διενίσχυση, καθώς έχω δει ζευγάρια μονομπλοκ Classe δίπλα σε κάθε ηχείο. Από την άλλη μεριά, το νέο στούντιο του Doug Sax είναι εξοπλισμένο με μια πεντάδα ενεργά 150άρια ATC, συν ένα υπογούφερ. Οι μηχανικοί και των δύο στούντιο είνει δεδομένο πως επιζητούν το καλύτερο δυνατό, ενώ, δεδομένης της εφαρμογής, και τα μεν και τα δε λειτουργούν για πολλή ώρα σε υψηλή στάθμη. Εξ αυτού του γεγονότος, μετά από κάποια 10 - 20 λεπτά εντατικής χρήσης, τα παθητικά κρος και τα μεγάφωνα των πρώτων είναι δεδομένο ότι θα ξεφύγουν και θα δημιουργήσουν προβλήματα ανακρίβειας. Αντιθέτως, στα ATC, τα μόνα που θα υποστούν θερμική μετατόπιση είναι μόνο τα μεγάφωνα. Και στις δύο περιπτώσεις, βέβαια, μαζί με τα παραπάνω, κόπωση θα υποστούν και τα αυτιά του παραγωγού που παρακολουθεί την ηχογράφηση.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.562
Reaction score
22.082
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Επίσης, θέλω να σημειώσω κάποια πράγματα αναφορικά με το αν παίζουν ή δεν παίζουν τα ενεργά ή τα παθητικά ηχεία, που έθιξε ο vet, και μάλιστα όσον αφορά τις απόψεις των επαγγελματιών.

Αν ένας επαγγελματίας είναι σωστός επαγγελματίας, δεν τον ενδιαφέρει αν ένα ηχείο "παίζει" ή δεν "παίζει". Αν είναι σωστός, θα κοιτάξει τις μετρήσεις του ηχείου, τέλος πάντων, αυτές που παρέχει ο κατασκευαστής, και μετά θα επιχειρήσει να βάλει το ηχείο να παίξει, για να διαπιστώσει "με το αυτί", ναι, με το αυτί, κατά πόσον αυτές οι προδιαγραφές επαληθεύονται, διατηρούνται, όσο αυξάνει η στάθμη. Εκεί φαίνεται το καλό ηχείο. Στο 1W παίζουν καλά ακόμα και τα μεγάφωνα της Fostex, αλλά αυτό δεν φτάνει.

Επίσης, ο επαγγελματίας ενδιαφέρεται πάρα πολύ αν το ηχείο έχει πάνω του τα ενισχυτικά, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί η φύση του εξοπλισμού του είναι τέτοια, που δεν αφήνει περιθώρια για να ψάχνει και ενισχυτή. Εκτός αυτού, δεν του περισσεύει και χώρος μέσα στο στούντιο. Αυτός είναι ένας επιπλέον λόγος, για τον οποίον τα ενεργά είναι δημοφιλή στους επαγγελματίες, αφού είναι απλούστατα στη σύνδεση. Του βάζεις ρεύμα, του δίνεις σήμα, κι αυτό είν' όλο.

Γενικώτερα για τη φράση "παίζει - δεν παίζει", έχει πολύ μεγάλη σημασία τί παίζει, η ηχογράφηση δηλαδή, για να αποφανθεί κανείς αν κάτι "παίζει" ή "δεν παίζει". Αν μπεί κανείς σε ένα χώρο και αποφανθεί ότι το σύστημα παίζει ή δεν παίζει, χωρίς να ξέρει την ηχογράφηση, τότε απλώς κάνει μαντεψιά. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, και για να το πω πιο σωστά, δεν είναι καθόλου απλά.

Κάπου εδώ μπαίνει και το θέμα της ισοστάθμισης. Πάρα πολλοί, οι περισσότεροι σήμερα, μετά όλην αυτή την πλύση εγκεφάλου που έχουν υποστεί από τους γνωστούς γραφίκουλες που λυμαίνονται τα έντυπα δίκην "ρηβιούερ" τα τελευταία 20 χρόνια, και μόνο να ακούσουν για ιστοστάθμιση, βγάζουν σπυριά. Και έτσι, φτάσαμε σήμερα στην κατάντια, για παράδειγμα, να ακούμε ένα κομμάτι της Nelly Furtado και να λέμε ότι το ηχείο δεν παίζει, προφανώς γιατί η μεσαία του δεν έχει σώμα - πώς να έχει, εκεί που έχει ανεβάσει ο παραγωγός τα μπάσα, ειδικά όταν αυτά είναι επί τούτου παραμορφωμένα. Ακραίο το παράδειγμα, και το κομμάτι εκτός του ρεπερτορίου της "μουσικής των εκθέσεων", αλλά υποθέτω καταλαβαίνετε τί θέλω να πω.

Άλλη ηχογράσηση, άλλα όργανα, άλλα μικρόφωνα, άλλο στήσιμο, άλλος ηχολήπτης, άλλος παραγωγός, άλλα μόνιτορ, άλλος καλλιτέχνης, άλλη τεχνοτροπία, και επομένως το αποτέλεσμα είναι πολύ ρευστό. Χρειάζεται αρκετή εξάσκηση για να μπορεί ο ακροατής να φέρει το αποτέλεσμα σε ένα τονικά συναφές και ισορροπημένο επίπεδο, αναλόγως βέβαια και του ρεπερτορίου. Αυτό, όμως, δεν καθιστά τα ρυθμιστικά τονικότητας άχρηστα, και ούτε ισχύουν οι διάφορες ανοησίες που διαδίδουν διάφοροι άσχετοι, ότι τα ρυθμιστικά τονικότητας εισάγουν κόκκο, χαλάνε το prat, και άλλες τέτοιες ανοησίες. Το μόνο που χαλάνε τα ρυθμιστικά τονικότητας είναι η σούπα όσων πουλάνε προενισχυτές που στερούνται, έστω, των δύο βασικών ρυθμιστικών bass και tremble. Βεβαίως, τα ρυθμιστικά τονικότητας χαλάνε και την ίδια την τονική ισοροπία που πρέπει να έχει μια ηχογράφηση, ώστε να δίνει στον ακροατή ένα ορθό και ευχάριστο αποτέλεσμα, αν ο τελευταίος δεν τα αξιοποιεί εύστοχα και με σύνεση. Αυτό το "πρέπει" είναι που αξίζει κανείς να ψάξει κανείς να βρει.
 




Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.715
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Μιά αναπαραγωγή(ακόμα και η πιό άρτια ισοσταθμισμένη ως προς το χώρο και το χρόνο) από τη φύση της είναι αδύνατον να είναι ταυτόσημη με το αυθεντικό ακουστικό γεγονός.Επίσης η ίδια η προοπτική της ΄΄αναπαραγωγής΄΄(μέσω ηχοληψίας) σε οικιακούς ή εποχούμενους χώρους είναι που καθορίζει πιά στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τις παραμέτρους παραγωγής και την καλλιτεχνική έκφραση,επεμβαίνοντας έτσι στον αυθορμητισμό του αρχικού ακουστικού γεγονότος,είτε πρόκειται περί ζωντανού είτε περί στουντιακού.
Η τωρινή τεχνολογία μικροφώνων αδυνατεί να συλλάβει ολοκληρωτικά το τρισδιάστατο ηχητικό πεδίο που αναπτύσσεται γύρω από τους εκτελεστές σ'ενα δεδομένο χώρο παράστασης.Υποχρεωτικά η ακουστική αντίληψη σε συνδυασμό με τη φαντασία του ακροατή αναλαμβάνουν να συμπληρώσουν όλες τις αναπόφευκτες ελλείψεις σε σχέση με την αίσθηση του πραγματικού,κάτι που γίνεται περισσότερο ή λιγότερο επιτυχημένα ανάλογα με την ποιότητα ηχογράφησης και του συνόλου αναπαραγωγής(χώρος-εξοπλισμός).
Εξαιτίας διακυμάνσεων στην αντίληψη μεταξύ διαφορετικών ακροατών,τα συνθηματικά με τα οποία ο κάθε εγκέφαλος καλείται να επεξεργαστεί το αποδιδόμενο ερέθισμα ώστε να το συσχετίσει με υπάρχοντα πρότυπα(με τη σειρά τους ατελή) που εδράζουν στο συνειδητό και το υποσυνείδητο,δύνανται να διαφέρουν.Άλλοι ακροατές δίνουν προτεραιότητα στις ΄΄χροιές΄΄,ή στη ρυθμική απόδοση,σε συγκεκριμένες συχνοτικές συνιστώσες,στις μικρο/μακροδυναμικές αντιθέσεις,στις ΄΄ρεαλιστικές΄΄ στάθμες αναπαραγωγής,στη δημιουργία πιστά τοποθετημένων ακουστικών ειδώλων,κ.ο.κ. ή/και σε συνδυασμούς των προαναφερθέντων.Οι εκάστοτε προτεραιότητες επίσης δύνανται να μεταβάλλονται με την πάροδο του χρόνου και την ποικιλία των ακουσμάτων γιά τον ίδιο ακροατή.
Η αρέσκεια ενός μέσου αναπαραγωγής από την πλευρά του ακροατή,προσφέρει στην ακουστική αντίληψη το κατάλληλο έναυσμα γιά την εγκεφαλική ανάπλαση ενός αναπαραγομένου γεγονότος και στο ίδιο την καλλιτεχνική υπόσταση μιάς αυθεντικότητας που έχει σημασία μονάχα γιά τον συγκεκριμένο ακροατή,γεννώντας παράλληλα την τάση να εκλαμβάνει την εκάστοτε ηδονιστική εμπειρία ως ΄΄καθολική πραγματικότητα΄΄.Από την άλλη πλευρά,η ακρόαση μέσων που δεν χαϊδεύουν την αντίληψη του ακροατή αλλά θεωρούνται άρτια με αντικειμενικά κριτήρια,δίνει την ευκαιρία στον ακροατή να εξερευνήσει τί πραγματικά του αρέσει πλέον σε επίπεδο μουσικής δημιουργίας,αφού δεν πρόκειται να περάσουν κανένα έργο από αντιληπτικά φίλτρα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.172
Reaction score
139.674
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

βρήκα πως μια παλιοεταιρία που φτιάχνει κάτι παλιοηχεία που τα βάζει σε άμεση σύγκριση με live, η vmps audio, έχει το θράσος να χρησιμοποιεί κι αυτή το παλιο-μπέριγκερ ψηφιακό παλιο-κρος, αφού γράφει εδώ:

SDE speakers

SDE stands for Special Digital Edition, meaning that the largest part of an analogue passive crossover is replaced with digital active crossover. We now offer all of our speakers also in SDE configuration, which requires bi-amping. Active crossover unit (Behringer DCX 2496) can handle six channels, so it can be also used for any pair of main speakers together with any pair of our subwoofers.


σχόλια από στερεοφίλ για το τεστ λάιβ βέρσους σπίκερς

γράφουν και κάτι άλλα απαράδεκτα...

We also needed a system that could take full advantage of modern DSP and be user friendly and accessible. Just dealing with typical room problems is impossible without such processing power. This has little to do with the quality of the speaker - no uncorrectable speaker we know, regardless of price, would have reproduced live music properly in that environment. Simple "linearity", "accuracy", "time alignment" or fixed off-axis dispersion patterns would not do the job for every listener, and we had 30 of them to make happy.
τι να πω.... χάλια μαύρα! :143::135::143::135:
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.715
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

βρήκα πως μια παλιοεταιρία που φτιάχνει κάτι παλιοηχεία που τα βάζει σε άμεση σύγκριση με live, η vmps audio, έχει το θράσος να χρησιμοποιεί κι αυτή το παλιο-μπέριγκερ ψηφιακό παλιο-κρος, αφού γράφει εδώ:
...
γράφουν και κάτι άλλα απαράδεκτα...τι να πω.... χάλια μαύρα!
Καιρός είναι να καταχωρούνται όλοι ένας προς έναν στο...΄΄μαύρο το κατάστιχο΄΄ του χαϊενδ...:612:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.172
Reaction score
139.674
Απάντηση: Re: Ενεργα ηχεια

Τέτοια κάνεις και δε μπορεί να αποφασίσει ο φίλος μας ο Βασίλης...!
μπα, ο Βασίλης το ψάχνει το πράγμα, αυτά τα πωσταλεν τα κοιτούσε και παλιότερα, αλλά τώρα που βγήκε το 50 ψάχνει να βρει αν είναι ενεργό, κάτι στο οποίο το site δεν είναι σαφές...
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Απάντηση: Re: Ενεργα ηχεια

μπα, ο Βασίλης το ψάχνει το πράγμα, αυτά τα πωσταλεν τα κοιτούσε και παλιότερα, αλλά τώρα που βγήκε το 50 ψάχνει να βρει αν είναι ενεργό, κάτι στο οποίο το site δεν είναι σαφές...
O Βασίλης μου μίλησε πρώτη φορά για την VMPS. Δεν την είχα ψάξει. Την ίδια εξαιρετικά θετική εικόνα απεκόμισα κι εγώ κοιτάζοντας το site τους. :126:
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Στην Αμερική οι τιμές τους δείχνουν πολύ λογικές...
 

Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.243
Απάντηση: Ενεργα ηχεια

Στην Αμερική οι τιμές τους δείχνουν πολύ λογικές...
Θα ελεγα οτι στην Αμερικη οι τιμες τους θυμιζουν αυτες της XTZ στην Ευρωπη. Απλα εχουν πολυ μεγαλυτερη γκαμα, και προιοντα που σου γεμιζουν το ματι. Βεβαια για να ερθουν στην Ελλαδα πρεπει να συνυπολογισουμε δασμους μεταφορικα φπα οποτε η βαλιτσα παει μακρια. Τα πιο εντυπωσιακα ειναι ομως τα σαμπ. Αν μαλιστα παρεις απο το μεγαλο μοντελο δυο τεμαχια (ετσι τα προτεινουν), ειναι οτι πρεπει για να ανοιξεις γραφειο κατεδαφισεων!! Φανταστειτε σαμπ με 1,80 υψος, 4Χ 12ιντσα και 1Χ15ιντσο γουφερ!!! Και ολο αυτο τιμαται περιπου 3.500 ευρω. Αν το λεγανε Velodyne θα ξεπερνουσε τα 20κ

Θα ελεγα μαλιστα οτι για τα δεδομενα των τιμων που περπατανε στην ελληνικη αγορα, ο εδω αντιπροσωπος εχει πολυ λογικες τιμες.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.291
Μηνύματα
2.970.661
Members
38.293
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top