wizzy
Music is our (Supernatural) friend!
- Μηνύματα
- 15.793
- Reaction score
- 22.896
Το remote control του miniDSP το χειρίζομαι αποκλειστικά εγώ.Εσύ να προσέχεις οποιαδήποτε χρήση του volume control σπο τρίτους.

Το remote control του miniDSP το χειρίζομαι αποκλειστικά εγώ.Εσύ να προσέχεις οποιαδήποτε χρήση του volume control σπο τρίτους.

Υπέρμετρη θέρμανση στοιχείων στο εσωτερικό του ενεργού ηχείου.Τα limiter-φωτάκια στα ενεργά(όσα έχουν) πως λειτουργούν,δηλ με ποιο κριτήριο ενεργοποιούνται;σιγουρα αν τερματίσεις το volume αλλά υπάρχει κάτι άλλο που τα ενεργοποιεί ;
Με ψευτό- κλάσεις Α push pull δεν ασχολούμαστε κύριε μου. Πρώτα απο όλα δεν είναι Hi FI.push-pull 12 W Class-A
Για τις παρθένες θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά Βαμπίρ έχω δει να κυκλοφορούν πολλά τώρα τελευταία και όπως θα έλεγε και ο παλαίμαχος σκηνοθέτης Τζών Κάρπεντερ "Ζουν Ανάμεσά μας"Εσύ να προσέχεις οποιαδήποτε χρήση του volume control σπο τρίτους.
Όταν κάποτε είχα παιδιά στο σπίτι είχα βάλει stopper στον προενισχυτή μου για την ασφαλή λειτουργία των ηχείων μου στο 70% της ονομαστικής ισχύος τους στα 4 Ω.
Κάποτε τοποθετούσαν ασφάλειες ταχείας τήξεως στα ηχεία , σήμερα νομίζω σε ελάχιστες περιπτώσεις.
Λένε ότι οι ασφάλειες κάνουν κακό στον ήχο . Εγώ πάντως δεν πιστεύω ότι υπάρχουν παρθένες και βαμπίρ
Κάποιον μου θμίζει αυτό .Με ψευτό- κλάσεις Α push pull δεν ασχολούμαστε κύριε μου. Πρώτα απο όλα δεν είναι Hi FI.![]()
![]()
Αυτό πάντως είναι ευθύνη της εταιρείας και οφείλει να σε αποζημιώσει χωρίς πολλά πολλά.Γι αυτό και η κυριότερη ΄΄απειλή΄΄ ως προς τη μακροζωία των επίμαχων υλοποιήσεων θα ήταν ενδεχόμενες αναποδιές στη λειτουργία και τις ενημερώσεις του firmware.
Αναφέρατε πολύ σωστά: Συνδιασμός "φωτεινός" έως "λαμπρός"! Αυτό ακριβώς συμβαίνει!Καλή εβδομάδα σε όλους.
Οι περισσότεροι είμαστε στην άγνοια αγαπητέ @Vakis2000.
Η γνώση είναι μία αέναη "μάχη" που θα αισθάνεσαι πάντα ηττημένος.
Δε βρήκα πολλές πληροφορίες για τον ενισχυτή και τα Cygnus.
Έχω την αίσθηση ότι το PMC ίσως να υπερτερεί αλλά την επιφύλαξη ότι ο συνδυασμός θα είναι "φωτεινός" έως "λαμπρός", λίγο παραπάνω επιλεκτικός με τις ηχογραφήσεις.
Πράγματι, η σελίδα της εταιρίας αναφέρει αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Είναι γενικά όμως, σα να λέμε ότι το παστίτσιο έχει κιμά, μακαρόνια, μπεσαμέλ. Αυτή η γνώση όμως δεν αρκεί για την επιτυχία της παρασκευής του.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για περισσότερες πληροφορίες, μετρήσεις κ.λπ. τότε σχηματίζεις μία σφαιρική γνώση για τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει στα ηλεκτρικά του χαρακτηριστικά και στη συνέχεια επιλέγεις τον ενισχυτή που δείχνει να συνεργάζεται σωστά μαζί του.
Φυσικά, και γι’ αυτόν ισχύει η ίδια μεθοδολογία.
Είτε σε κατάσταση standby βρίσκεται ο ενισχυτής ειτε σε πλήρη ισχύ, στα όρια του κλιπαρίσματος, ο μικρός EL84 έχει διαρκώς την ίδια κατανάλωση ρεύματος.Με ψευτό- κλάσεις Α push pull δεν ασχολούμαστε κύριε μου. Πρώτα απο όλα δεν είναι Hi FI.![]()
![]()
Δεν θα το μάθει ποτέ κανένας ότι υπήρχε bug στο firmware.. Δεν μπορώ να πιστέψω τι είδους bug μπορεί να είναι εκείνο που υπό συνθήκες καίει τα tweeters των ηχείων.Αυτό πάντως είναι ευθύνη της εταιρείας και οφείλει να σε αποζημιώσει χωρίς πολλά πολλά.
Αν όμως κάψεις παθητικό ηχείο -και, ενδεχομένως στη συνέχεια, τον ενισχυτή- η ευθύνη είναι όλη δική σου.
Αυτό πάντως είναι ευθύνη της εταιρείας και οφείλει να σε αποζημιώσει χωρίς πολλά πολλά.
Αν όμως κάψεις παθητικό ηχείο -και, ενδεχομένως στη συνέχεια, τον ενισχυτή- η ευθύνη είναι όλη δική σου.
Σειρά να περάσουμε τώρα στην ΄΄άλλη όχθη΄΄ , προσεταιριζόμενοι επιχειρήματα που υποστήριξαν τα μέλη @thva & @steadyshot...Δεν θα το μάθει ποτέ κανένας ότι υπήρχε bug στο firmware.. Δεν μπορώ να πιστέψω τι είδους bug μπορεί να είναι εκείνο που υπό συνθήκες καίει τα tweeters των ηχείων.
Το αντίθετο ισχύει και συμβαίνει.Αυτό πάντως είναι ευθύνη της εταιρείας και οφείλει να σε αποζημιώσει χωρίς πολλά πολλά.
Αν όμως κάψεις παθητικό ηχείο -και, ενδεχομένως στη συνέχεια, τον ενισχυτή- η ευθύνη είναι όλη δική σου.
Δεν υπάρχουν bugs. Τo firmare στην περίπτωση για την οποιά συζητάμε (της προστασίας μεγαφώνων) γίνεται γιατί τα θεεμικά μοντέλα ή η σχέση μεταξύ ηχητικής ποιότητας και επιλεγεμενης επιθετικής χρήσης των limiters και άρα και ο αλγόριθμος ανανεώνονται και γινονται updated ανάλογα και απο τα καμενα ηχεία που τους έρχονται (είτε απο ευθυνη του χρηστη, ειτε αποτυχία υλικού κλπ) ...τα μελετάνε και καλυτερευουν τα μοντέλα ανάλογα με την βλάβη. Κάθε μεγάφωνο μάλιστα διαφορετικά και ξεχωριστά. Επίσης την αναλογική προστασία ή το hardawre που απαιτείται δεν τα γλυτώνεις (οπως ανέφερα ήδη). Αυτα που αναφέρεις (βιαστικά τα διάβασα καθώς πάλι πρέπει να φύγω και έχω δουλειά) είναι μέρος των χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων των υλικών που λαμβάνουν υπόψιν για να φτιάξουν το θερμικό μοντέλο. Τα καλά και πιο ακριβά δεν εχουν μόνο dsp προστασία (καθώς είναι εκτιμήσεις estimations βαση του μοντέλου) αλλα και hardware για καλυτερη προστασία αλλά και μηχανική βλάβη. Έχεις δύο ειδών limiters δηλαδή για κάθε μεγάφωνο και για RMS και για Peak. Τίγκα στους limiters είσαι γαι αυτό δεν ακούς βάθος και έχεις ομογενοποίηση.Σειρά να περάσουμε τώρα στην ΄΄άλλη όχθη΄΄ , προσεταιριζόμενοι επιχειρήματα που υποστήριξαν τα μέλη @thva & @steadyshot...
Καταρχάς ας δούμε ενδεικτικά πώς εκλαμβάνεται ειδικά για tweeter η προδιαγραφή ως προς τα ασφαλή όρια διαχείρισης ισχύος από καταξιωμένες εταιρείες μεγαφώνων όπως η Scanspeak στη σελ.2 στο δικό της Tech Note 02 :
"...
Crossovers are used to make sure that we test the drivers in a frequency interval corresponding to their normal working range. All loudspeaker drivers can be destroyed if an inappropriate/unsuitable signal level is applied but that is of little interest for real use of a loudspeaker.
So when the power handling spec on the datasheet states that a tweeter will handle 150 Wrms pink noise for 100 hours it is the combination of tweeter and crossover that has that capability. NOT the tweeter alone! The specified power handling capacity should be seen as a “system” effect.
If there are no remarks on the datasheet about a crossover, the loudspeaker has been power tested without any filtering..."
Στη συνέχεια πρέπει να λογαιάσουμε το εξής στοιχείο, ότι στα ηχεία με ενεργό κρος είτε γίνεται διαχείριση σήματος με DSP είτε σε αναλογικό πεδίο ο όποιος έλεγχος στο σήμα γίνεται σε στάδιο που προηγείται των τελικών ενισχυτικών αρθρωμάτων αφού εκείνα θα είναι καθένα απευθείας συνδεδεμένο στο αντίστοιχο μεγάφωνο...
Εάν δεδομένη υλοποίηση δεν έχει προβλέψει λ.χ. αισθητήρες να παρενέβαιναν - μέσω πυκνωτών ή ασφαλειών - περιορίζοντας την παροχή υπέρμετρης ισχύος σε δεδομένο μεγάφωνο τότε όλα τα ενδεχόμενα μπορούν να μένουν ανοικτά. Δεν χρειάζεται καν να υφίσταται bug που θα ήταν επιζήμιο για την ασφάλεια των tweeter υπό συνθήκη συνεχόμενης λειτουργίας. Πλέον κρίσιμη περίοδος θεωρείται εκείνη ακριβώς όπου το σύστημα θα εκτελεί τις ενημερώσεις firmware όπου έχουν αναφερθεί έκτοπα σήματα με πλάτος καταστρεπτικό για το συνδεδεμένο tweeter.
Το δε καλύτερο είναι πως δεν θα χρειαζόταν καν η εμπλοκή με ενεργά DSP μοντέλα ηχείων αφού τακτικές firmware αναβαθμίσεις συμβαίνουν ενδεικτικά σε AVR ενισχυτικά, επεξεργαστές και τα τοιαύτα. Τουλάχιστον σε στάδια pre/pro παρέχεται η ευχέρεια να έμεναν από τον χρήστη απενεργοποιημένα τα τελικά ενισχυτικά στάδια εφόσον θα υπάγονταν εκείνα σε ανεξάρτητες συσκευές (τελικούς ή ενεργά ηχεία).
Όταν έχεις περίσσεια χρόνου αναλογίσου ότι δεν έθιξα αποκλειστικώς τα ενεργά DSP ηχεία αλλά οποιονδήποτε κρίκο θα λειτουργεί με δικό του firmware σε δεδομένο ηχοσύστημα.Δεν υπάρχουν bugs. Τo firmare στην περίπτωση για την οποιά συζητάμε (της προστασίας μεγαφώνων) γίνεται γιατί τα θεεμικά μοντέλα ή η σχέση μεταξύ ηχητικής ποιότητας και επιλεγεμενης επιθετικής χρήσης των limiters και άρ ακια ο αλγόριθμος ανανεώνονται και γινονται updated ανάλογα και απο τα καμενα ηχεία που τους έρχονται (είτε απο ευθυνη του χρηστη, ειτε αποτυχία υλικού κλπ) ...τα μελετάνε και καλυτερευουν τα μοντέλα ανάλιγα με την βλάβη. Κάθε μεγάφωνο μάλιστα διαφορετικά και ξεχωριστά. Επίσης την αναλογική προστασία ή το hardawre που απαιτείται δεν τα γλυτώνεις (οπως ανέφερα ήδη). Αυτα που αναφέρεις (βιαστικά τα διάβασα καθώς πάλι πρέπει να φύγω και έχω δουλειά) είναι μ΄ρος των χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων τνω υλικών που λαμβάνουν υπόψιν για να φτιάξουν το θερμικό μοντέλο. Τα ακλα και πιο ακριβά δεν ε΄χουν μόνο dsp αλλα και hardware για καλυτερη προστασία αλλά και μηχανική βλάβη. Έχεις δύο ειδών limiters δηλαδή για κάθε μεγάφωνο και για RMS και για Peak. T;igka sotyw limiters είσαι γαι αυτό δεν ακούς βάθος και έχεις ομογενοποίηση.Ξέρις τι δυσκολο είναι να σχειδάσεις καλό συστημα προστασίας βασισμένο σε dsp και τεχνικά αλλά και και για να μην μειώσεις την ηνχητική ποιότητα και την στείλεις στον Αδη ; χα χα
.... δεν είναι λάθος του χρήστητότε είναι που δεν δέχονται (και καλά κάνουν) ότι οποιοδήποτε κάψιμοείναι λάθος του χρήστη.