Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.789
Reaction score
44.344
Νόμισα πως εννοούσες τον Νίκολα.
χαχα, ηταν προσπαθεια για λογοπαιγνιο, αρχικα ο Νικολα, και στη πορεια και η εταιρια του Musk ..
Η επομένη επανάσταση λογικά θα πρέπει να είναι η κατάργηση των γυαλιών όρασης. Να δούμε αν θα έρθει από την Apple ή κάποιους άλλους...
... και τα στραβοξυλα τι θα κανουμε? (αυτοσαρκασμος και αστεϊσμός)🙊🙉🙈
ασε που τα αφτια των χρυσαφτιαδων δε θα χρησιμευουν ουτε να στηριζουν τα γυαλια...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.138
Σκληρή κριτική στο γερμανικό id3 και θαυμασμός για την Τέσλα, από τον CEO του VW group αλλά και από τον ειδικό τύπο της Γερμανίας..

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.138


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.138
rises to an elevation of 11,990 feet above sea level. From the start of their trip to The Fast Lane Car's office in Boulder, Colorado is a 150-mile round trip.

This shouldn't really be an issue for most cars, though gas-powered cars will definitely be impacted by the altitude, which is not the case with EVs. A gas car relies heavily on oxygen. The thinner the air gets, the less power the engine can output. Generally speaking, you can expect about a 3-4% power loss for every 1,000 feet of altitude gain. So, a gas car could lose as much as almost 50% of its horsepower at 12,000 feet as opposed to sea level.



Σε άλλα νέα της ημέρας, βλέπουμε τις εταιρείες πετρελαίου να επενδύσουν η μία μετά την άλλη σε φωτοβολταϊκά και (γιατί όχι) σε σταρταπ εταιρίες μπαταρίας:


 


Μηνύματα
2.883
Reaction score
264
Ερώτηση.... Αν έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο και του βάλω ένα δυνατό ηχοσύστημα, πόσα άλογα θα χάσω από το ρεύμα που θα τραβάνε οι ενισχυτές;
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.504
Όσα τραβήξει ο φορτιστής του 12v κυκλώματος.
Υπάρχει ένα θέμα με τα ηλεκτρικά καθώς το μεν κύκλωμα της καμπίνας είναι όπως το ξέραμε αλλά χωρίς δυναμό το δε κύκλωμα κίνησης είναι υψηλής τάσης. Υποθέτω ότι από το υψηλής τάσης υπάρχει ένας ρυθμιστής φόρτισης του βοηθητικού κυκλώματος που ανάμεσα στα άλλα ελέγχει και την κατάσταση του υψηλής.
Δεν νομίζω ότι ο ρυθμιστής αυτός μπορεί να μεγαλώσει και δεν ξέρω αν μπορείς να προσθέσεις μπαταρίες στο 12βολτο
Έχω δει βέβαια πέρσι στο salzburg model s με συστοιχία mx4 οπότε με κάποιο τρόπο τροφοδοτούνται
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.138
Θεωρητικά, θα κυκλοφορήσει το '21.


Κι ένα ηλίθιο άρθρο, αλλά με ενδιαφέροντα λινκς:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.138

Δεκάδες τα νέα ονόματα εταιρειών ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ξεπηδάνε κάθε μέρα, και με σημαντική τεχνογνωσία να κρύβεται πίσω από όλα αυτά τα άγνωστα ως τώρα ονόματα.

Κάτι μου λέει πως η ηλεκτροκίνηση θα ανατρέψει τον χάρτη των γνωστών καθιερωμένων αυτοκινητοβιομηχανιών που κυριαρχούσαν ως τώρα..

ΥΓ. Αυτά είναι νέα:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.138
Αναμένονται στο επόμενο δίμηνο τρομερές εξελίξεις στην Τέσλα.

Οι γιγαντιαίες πρέσες που έχει προμηθευτεί για όλα του τα εργοστάσια (Αμερική, Ευρώπη και Ασία) ξεκίνησαν να δουλεύουν και θα ολοκληρωθεί λίαν συντόμως η εκκίνηση όλων.

Ήδη εμφανίστηκαν φωτογραφίες από δεκάδες πρεσαρισμενα πλαίσια να στοιβάζονται έξω από τις πρέσες.

Ως τώρα ήταν 70 ξεχωριστά τεμάχια ο σκελετός, πολλά από σίδερο. Τώρα όλο αλουμίνιο, μονομπλοκ.

Η χρήση της γιγαντιαίας πρέσας θα έχει πολλαπλά οφέλη:

1. Πολύ οικονομικότερη η κατασκευή του αυτοκινήτου
2. Ασφαλέστερο σασί μονομπλοκ αλουμινίου, για ακόμα καλύτερη απορρόφηση κρούσης
3. Ελαφρύτερο αμάξωμα, άρα αυξημένη αυτονομία
4. Αυξημένη ταχύτητα παραγωγής σκελετών και συνολικά αυτοκινήτων.
5. Φτηνότερο model Y, καθώς σε αυτό έχει δώσει το βάρος σε όλες τις πρέσες. Θα περάσει τα οφέλη ταχύτητας και οικονομίας της κατασκευής, στην τιμή πώλησης του Υ.

Στην Κίνα αναμένεται να ξεκινήσει φουλ παραγωγή εντός Νοεμβρίου.
Στην Γερμανία στο '21.
Στην Αμερική δουλεύουν οι πρέσες ηδη νύχτα μέρα.

Θα γίνει το έλα να δεις.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.138
Last edited:


Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.789
Reaction score
44.344
για μας τις πτωχες θα συνεχισουν να υπαρχουν βενζιναδικα? ή να σταματησω να τροω και να ξυρισω τα ποδια μου και να βγω στη συγγρου ? 🐒
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.138
για μας τις πτωχες θα συνεχισουν να υπαρχουν βενζιναδικα? ή να σταματησω να τροω και να ξυρισω τα ποδια μου και να βγω στη συγγρου ? 🐒
Ναι, όλοι με ηλεκτρικό λοτους θα κυκλοφορούν, να είσαι σίγουρος, δώστε 2 χιλιάδες άλογα στο λαό να πάει στα Χόντος...

Βρε κάτι ηλεκτρικά gm στο μέγεθος χημικής τουαλέτας κοντής θα έχει όλος ο κόσμος με 32 άλογα και Μαξ ταχύτητα 40, σα παπί μέσα στην πόλη. Δες Κίνα τι γίνεται, να πάρεις μια ιδέα..
Μικροσκοπικά και παμφθηνα ηλεκτρικά θα γεμίσουν τις πόλεις.
 



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.110
Reaction score
11.269
Αναμένονται στο επόμενο δίμηνο τρομερές εξελίξεις στην Τέσλα.

Οι γιγαντιαίες πρέσες που έχει προμηθευτεί για όλα του τα εργοστάσια (Αμερική, Ευρώπη και Ασία) ξεκίνησαν να δουλεύουν και θα ολοκληρωθεί λίαν συντόμως η εκκίνηση όλων.

Ήδη εμφανίστηκαν φωτογραφίες από δεκάδες πρεσαρισμενα πλαίσια να στοιβάζονται έξω από τις πρέσες.

Ως τώρα ήταν 70 ξεχωριστά τεμάχια ο σκελετός, πολλά από σίδερο. Τώρα όλο αλουμίνιο, μονομπλοκ.

Η χρήση της γιγαντιαίας πρέσας θα έχει πολλαπλά οφέλη:

1. Πολύ οικονομικότερη η κατασκευή του αυτοκινήτου
2. Ασφαλέστερο σασί μονομπλοκ αλουμινίου, για ακόμα καλύτερη απορρόφηση κρούσης
3. Ελαφρύτερο αμάξωμα, άρα αυξημένη αυτονομία
4. Αυξημένη ταχύτητα παραγωγής σκελετών και συνολικά αυτοκινήτων.
5. Φτηνότερο model Y, καθώς σε αυτό έχει δώσει το βάρος σε όλες τις πρέσες. Θα περάσει τα οφέλη ταχύτητας και οικονομίας της κατασκευής, στην τιμή πώλησης του Υ.

Στην Κίνα αναμένεται να ξεκινήσει φουλ παραγωγή εντός Νοεμβρίου.
Στην Γερμανία στο '21.
Στην Αμερική δουλεύουν οι πρέσες ηδη νύχτα μέρα.

Θα γίνει το έλα να δεις.
Τι μονομπλόκ ρε παλαβέ;;;
Για ενισχυτή το πέρασες;
:roflmao: :roflmao: :roflmao:

Όλα τα αυτοκίνητα με τον ίδιο τρόπο φτιάχνονται, άντε να πήρε μία μεγαλύτερη για το πάτωμα. Σιγά τα ωά. Κάτσε να μπορέσει να παράξει αυτοκίνητα με ποιότητα και μετά βλέπουμε.

Για το model 3 όταν το κάνανε βίδες το αποτέλεσμα ήταν:
Πολλά χρόνια μπροστά στο σοφτγουερ, στον ηλεκτροκινητήρα , στο πακετάρισμα - θερμική διαχείριση των μπαταριών .
Στα υπόλοιπα, KIA της δεκαετίας του 90. Με το Υ να είναι πολύ καλύτερο.
 



Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.903
Μηνύματα
3.033.395
Members
38.518
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top